Bij de gamma is er een in de aanbieding, voor iets van 279 oidRoeligan schreef op 27 June 2003 @ 10:14:
Ik ben nog steeds op zoek naar zo'n 15" tft. Ik heb er 1 maar mn dual setup is nu beetje vreemd (15"tft met 17" Illyama crt) Iig ben ik op zoek kan iemand een helpende hand bieden.
Anoniem: 67691
Als je troep wilt kopen wel ja. Het scherm heeft een verversingssnelheid van een brug die opengaat als je al te laat bent en bij zwart beeld is het scherm aan de zijkant toch niet zo zwart door lekkend licht uit de behuizing... lekker spul voor een prikkie ...Anoniem: 85270 schreef op 27 juni 2003 @ 12:00:
[...]
Bij de gamma is er een in de aanbieding, voor iets van 279 oid

nog ff over de radio
ik draai hier gewoon al 3 dagen mp3 cd's in mijn radio
merk cd-r Imation, 80 minuten
doen het perfect, alle mappen geprobeerd, geen bliepjes geen gekraak niks skipt
dus misschien is er toch iets mis met jullie mp3's ofzo
ow btw. zelfs op 24 speed gebrand
ik draai hier gewoon al 3 dagen mp3 cd's in mijn radio
merk cd-r Imation, 80 minuten
doen het perfect, alle mappen geprobeerd, geen bliepjes geen gekraak niks skipt
dus misschien is er toch iets mis met jullie mp3's ofzo
ow btw. zelfs op 24 speed gebrand
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je krijgt er wel een gratis aansluitkabel twv. € 19.= bijAnoniem: 67691 schreef op 27 juni 2003 @ 12:13:
[...]
Als je troep wilt kopen wel ja. Het scherm heeft een verversingssnelheid van een brug die opengaat als je al te laat bent en bij zwart beeld is het scherm aan de zijkant toch niet zo zwart door lekkend licht uit de behuizing... lekker spul voor een prikkie ...

Moest ook nog eens kunnen dat ze monitoren afleveren zonder aansluitkabel...
Heb nog nooit van het merk gehoord...
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Anoniem: 44440
nou...denk toch echt dat het de radio is. brand hier zelf alleen Taiyo Yuden CDs en dat is toch wel 1 van de beste CDRs die je kunt krijgen, brand op lage snelheid. En ze spelen allemaal prima af op mn iriver portable en op de sony 'stereo' en in de plextor. Misschien zijn wij de pechvogels die net de brakke exemplaren hebben gekregen. Ben toch maar weer even naar de Aldi gegaan en heb zonder problemen m'n geld terug gekregen.
Ik dacht juist dat je tregenwoordige CDR's niet op lage snelheden moet branden, aangezien ze juist optimaal werken en gemaakt zijn om op hoge brandsnelheden te werken.brand hier zelf alleen Taiyo Yuden CDs en dat is toch wel 1 van de beste CDRs die je kunt krijgen, brand op lage snelheid.
Kijk verschillende topics hier op got maar na.
[ Voor 9% gewijzigd door XthinkZ op 27-06-2003 12:36 ]
Anoniem: 80704
Dat is natuurlijk niet waar. Wat moet iemand die een 2 speed brander heeft. Kan hij dan die cd's niet branden.quote:
--------------------------------------------------------------------------------
brand hier zelf alleen Taiyo Yuden CDs en dat is toch wel 1 van de beste CDRs die je kunt krijgen, brand op lage snelheid.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik dacht juist dat je tregenwoordige CDR's niet op lage snelheden moet branden, aangezien ze juist optimaal werken en gemaakt zijn om op hoge brandsnelheden te werken.
Kijk verschillende topics hier op got maar na.
Als je audio op lage snelheden brand, heb je natuurlijk minder kans op fouten (als die voorkomen natuurlijk) dan als je brand op hoge snelheid. Dit is natuurlijk van veel dingen afhankelijk.
Dit gelde voor de vroegere branders en CDR's, maar niet meer voor de Huidige generatie Branders en CDR's.Als je audio op lage snelheden brand, heb je natuurlijk minder kans op fouten (als die voorkomen natuurlijk) dan als je brand op hoge snelheid. Dit is natuurlijk van veel dingen afhankelijk.
Het had met de samenstelling te maken van de CDR's.
Die zorgt er juist voor dat ze op hoge snelheden beter functioneren.
Niet voor niets dat er op een aantal CDR's bijv 8x-24x staat.
En zelfs sommige branders bepaalde CDR's niet meer op lager dan bv. of 8x laten branden.
Kan helaas het topic niet zo snel vinden.
Ps. langzamer branden geeft diepere groeven/putjes dan op hoge snelheden.
Bij de huidge generatie CDR's heb je dus kans dat je te diepe groeven/putjes brandt. Misschien dat dat juist de boven genoemde problemen veroorzaken.
[ Voor 25% gewijzigd door XthinkZ op 27-06-2003 13:21 ]
Anoniem: 53146
Het is niet bij de aldi of de lidl, maar bij de carrefour.
Wat vinden jullie van deze ?
Het is voor mijn moeder.
Dat betekend: surfen, office, Msn,...
http://www.hypercarrefour...fm?lang=nl&productID=5175
Goede prijs/kwaliteit ?
Het is voor mijn moeder.
Goede prijs/kwaliteit ?
Anoniem: 70162
-mobile cpuAnoniem: 53146 schreef op 27 juni 2003 @ 14:01:
Het is niet bij de aldi of de lidl, maar bij de carrefour.
Het is voor mijn moeder.
Goede prijs/kwaliteit ?
-weinig ram, maar uit te breiden
-goede videochip
-geen infrarood
-geen wifi
-geen usb 2.0
-geen firewire
-geen bluetooth
-geen line-in
-geen dvd brander
-geen pcmcia cardbus
-slechts xga resolutie
-geen floppy
maar voor die prijs moet je daar niet over zeuren.
prima prijs/kwaliteit ratio
offtopic:
staat bij jullie de prijs in franken er nog steeds bij? de gulden was in nederland een half jaar na de euro-omwisseling al helemaal doodgezwegen
staat bij jullie de prijs in franken er nog steeds bij? de gulden was in nederland een half jaar na de euro-omwisseling al helemaal doodgezwegen
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 27-06-2003 14:35 ]
Anoniem: 53146
Processor AMD Athlon™ XP-M 2000+ (1.67GHz)
Is dit geen mobiele processor ? XP-M ?
Is dit geen mobiele processor ? XP-M ?
offtopic:
* offtopic: Carrefour is inderdaad één van de laatste die nog belgische franks er bij zet, maar ik heb wel de indruk dat de overgang van franks moeilijker verloopt dan van guldens
* offtopic: Carrefour is inderdaad één van de laatste die nog belgische franks er bij zet, maar ik heb wel de indruk dat de overgang van franks moeilijker verloopt dan van guldens
Anoniem: 26576
Die MP3 CD's die ik in de Medion speler heb gehad waren van verschillende merken, Kodak, Memorex, Sony en Nashua, met 2 verschillende branders (Liteon en Ricoh) op verschillende snelheden gebrand en die branders zaten ook nog in verschillende systemen.
CD's geript met EAC en Feurio en gecomprimeerd met Lame.
Spelen perfect of op m'n systemen, dan mogen we toch wel aannemen dat het niet aan de MP3-files ligt en wel aan de Medion spelerd...
When you pay peanuts you get monkies, OK maar ik heb niet voor extra bliebjes betaald...
CD's geript met EAC en Feurio en gecomprimeerd met Lame.
Spelen perfect of op m'n systemen, dan mogen we toch wel aannemen dat het niet aan de MP3-files ligt en wel aan de Medion spelerd...
When you pay peanuts you get monkies, OK maar ik heb niet voor extra bliebjes betaald...
Vraagje over de camera van de lidl die in de aanbieding komt op do 3 juli
Nytech nd-4000 4.0m
Is er iemand die dit weet
Zijn de 4.0 megepixels software matig omgezet of is het daadwerkelijk de camera die deze capiciteit heeft .
Nytech nd-4000 4.0m
Zijn de 4.0 megepixels software matig omgezet of is het daadwerkelijk de camera die deze capiciteit heeft .
Signature?
over de autoradio: draait op 40x gebrande goedkope cd's goed af ? geen bleipjes oid. Misschien de inbouwhoek
die mag niet te groot worden
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Ff offtopic, die piepjes met mp3 ligt aan lame.
Mijn cheapo portable mp3/cd speler heeft het ook. En met een andere encoder werkt ie perfect
.
En ik denk dat het met die autoradio ook zo is.
Mijn cheapo portable mp3/cd speler heeft het ook. En met een andere encoder werkt ie perfect
En ik denk dat het met die autoradio ook zo is.
"Soylent Green is people!"
Ten eerste heb ik net even in het krantje van de Lidl gekeken en zie totaal GEEN digitale camera staan.Osdorp-Dude schreef op 27 June 2003 @ 16:08:
Nytech nd-4000 4.0m
Wel een normale analoge camera.
Tevens op de site van Lidl is nog niets terug te vinden over een komende actie met een digitale camera.
Kun je een link geven en/of inscannen, zodat wij hierover kunnen discussieren ?
Maar om jouw vraag te beantwoorden : via Google gezocht op Nytech nd-4000 en een aantal duitse sites gevonden oa eentje met de specs.
En hij heeft inderdaad een CCD van 4 Mpixels, dus geen interpolatie.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
beter kijken danspeedme schreef op 29 juni 2003 @ 18:12:
[...]
Ten eerste heb ik net even in het krantje van de Lidl gekeken en zie totaal GEEN digitale camera staan.
Wel een normale analoge camera.
Tevens op de site van Lidl is nog niets terug te vinden over een komende actie met een digitale camera.
Kun je een link geven en/of inscannen, zodat wij hierover kunnen discussieren ?
Maar om jouw vraag te beantwoorden : via Google gezocht op Nytech nd-4000 en een aantal duitse sites gevonden oa eentje met de specs.
En hij heeft inderdaad een CCD van 4 Mpixels, dus geen interpolatie.
http://www.lidl.nl/lnl/ap...D8DA5D6D4C1256D510038BEDD
Ok ik zie hem nu inderdaad staan.
Raar is wel dat hij niet in het krantje staat
Het is niet zo'n goede actie als de Aldi onlangs had (denk ik, gezien de meegeleverde 64 MB).
Als de duitse taal geen probleem is, dan kun je via Google wel wat reviews/ervaringen lezen over deze camera.
Raar is wel dat hij niet in het krantje staat
Het is niet zo'n goede actie als de Aldi onlangs had (denk ik, gezien de meegeleverde 64 MB).
Als de duitse taal geen probleem is, dan kun je via Google wel wat reviews/ervaringen lezen over deze camera.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
hoeft niet eens in het duitsllpineapple schreef op 27 June 2003 @ 10:49:
Over de nytech camera bij de Lidl, als je de foto's bekijkt op http://www.chip.de/artike...erie_10541813.html?show=8 lijkt de camera veel op een tosiba met canon lens.
Volgens mij is het deze camera
Anoniem: 31259
heb hier 24 stuks staan van die camera, eentje uitgepakt en kan er echt niet over klagen, kwaliteit is zeker OK voor de prijs, nuja, prijs...Osdorp-Dude schreef op 27 June 2003 @ 16:08:
Nytech nd-4000 4.0m
anyway, terug de doos in met dat ding.
Wil zelf al tijden een digi camera kopen, wil het liefst de Canon IXUS 400 maar die is me te duur. Zou dit een goed alternatief zijn? Wie heeft er al ervaringen ermee?
Anoniem: 32708
Dit zou zeker een goed alternatief zijn. Hoewel dat er natuurlijk ook al ligt wat voor gebruiker je bent.
Ik heb hem gebruikt toen ik op vakantie ging en ik heb er echt superscherpe [grote] foto's mee genomen.
Absoluut een goed alternatief!
Ik heb hem gebruikt toen ik op vakantie ging en ik heb er echt superscherpe [grote] foto's mee genomen.
Het zal bij mij ook zeker een vakantiecamera worden, lekker de laptop mee om het geheugen leeg te trekken en lekker te bekijken. Wel word er in reviews gesproken over wat matte kleuren en ietwat tegenvallend contrast.Anoniem: 32708 schreef op 01 juli 2003 @ 21:53:
Dit zou zeker een goed alternatief zijn. Hoewel dat er natuurlijk ook al ligt wat voor gebruiker je bent.
Waar ik wel mee zit is de grote: is het echt een log zwaar ding? De IXUS is natuurlijk fantastisch met zijn "pakje sigaretten formaat", dat is teveel gevraagd bij deze, maar toch...
Anoniem: 31259
ie weegt wel wat, maar echt log kan je hem niet noemen, is vergelijkbaar met een standaard fototoestel qua gewicht en grootte, zeer goed te doen dus.notgib schreef op 02 July 2003 @ 09:50:
[...]
Het zal bij mij ook zeker een vakantiecamera worden, lekker de laptop mee om het geheugen leeg te trekken en lekker te bekijken. Wel word er in reviews gesproken over wat matte kleuren en ietwat tegenvallend contrast.
Waar ik wel mee zit is de grote: is het echt een log zwaar ding? De IXUS is natuurlijk fantastisch met zijn "pakje sigaretten formaat", dat is teveel gevraagd bij deze, maar toch...
K*t! Pardon! 
Net even geïnformeerd bij Lidl, Digitale camera is alleen in de Noordelijke LIDL's te koop.
Dus het zuiden moet nog even wachten.
Het is trouwens een hele goede camera, in ieder geval veel beter dan die van de Aldi.
Net even geïnformeerd bij Lidl, Digitale camera is alleen in de Noordelijke LIDL's te koop.
Dus het zuiden moet nog even wachten.
Het is trouwens een hele goede camera, in ieder geval veel beter dan die van de Aldi.
"Soylent Green is people!"
Ruilen? lol. Tsja, wat is veeeeel? Best wel wat natuurlijk... ik denk aan metalen behuizing, compacte design, betere kleur/beeld kwaliteit (dit heb ik uit reviews, niet uit eigen ervaring). Wat vooral veeeeel is, is de 300,- in prijsverschil.Anoniem: 54924 schreef op 02 July 2003 @ 12:25:
Daar zit ik dan met mijn Canon Ixus 400 is die veeeeel beter dan de Lidl camer?
ik heb hem! Eerst indruk is goed. Hij is best fors, maar dat is ook wel fijn; ligt ie goed in de hand tenminste. Beeldkwaliteit van de foto's is prima, goed van scherpte alleen zijn de kleuren inderdaad iets aan de "koude" kant, dat klopt wel, dat wordt ook in de reviews genoemd. Maar verder; de menu's op de display e.d. bieden voldoende mogelijkheden voor een beginner maar zeker ook voor de iets gevorderde gebruiken (sluitingstijden, contrast, scherpte, alles is in te stellen").
Eigenlijk kan het al niet meer stuk, voor dit geld zeker niet.
Eigenlijk kan het al niet meer stuk, voor dit geld zeker niet.
Ach het is toch leuk speelgoed voor dat geld.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Iemand ervaring met die 17 (of was het 19?) inch TFT die ze laatst hadden?
www.avpnews.com
je kon kiezenskullsplitter schreef op 10 July 2003 @ 18:18:
Nederlander in België
Ik neem aan dat je de Medion bedoelt.skullsplitter schreef op 10 July 2003 @ 18:18:
Voor kantoorwerk zijn deze monitoren perfect, maar zodra je er snelle spellen op gaat spelen kan het beeld vertragen doordat de refreshrate niet zo hoog ligt.
Scherpte heb ik ook niets op aan te merken.
What You Pay Is What You Get. Een goede monitor, met enkele beperkingen.
tips voor New York
ik heb in veel aldi's die 19" nog zien liggen, zouden die op een gegeven moment ook weer voor minder verkocht worden ??
Signature
Na verloop van tijd wel, maar dan zou je misschien over een half jaar terug moeten komen. Ze kunnen het nu niet tegenover de andere klanten maken.Eboman schreef op 10 juli 2003 @ 18:27:
ik heb in veel aldi's die 19" nog zien liggen, zouden die op een gegeven moment ook weer voor minder verkocht worden ??
Maar veel zal er niet van de prijs afgaan denk ik.
tips voor New York
Mjah, Ik wil later misschien wel een TFT, maar voorlopig hebben de meeste gewoon teveel nadelen...
www.avpnews.com
Ik heb de 15" en ben een die-hard gamer... ik heb echt geen probs met ghosting of iets dergelijks. De refreshrate weet ik niet (staat ook niet in de handleiding) maar ik game er perfect op!Calitomnication schreef op 10 July 2003 @ 18:25:
[...]
Ik neem aan dat je de Medion bedoelt.
Voor kantoorwerk zijn deze monitoren perfect, maar zodra je er snelle spellen op gaat spelen kan het beeld vertragen doordat de refreshrate niet zo hoog ligt.
Scherpte heb ik ook niets op aan te merken.
What You Pay Is What You Get. Een goede monitor, met enkele beperkingen.
In welke ALDI's .... ik zoek nog een 15"of evt dan een 17" (het waren 17"-es voor €380 uit mn hoofd)Eboman schreef op 10 juli 2003 @ 18:27:
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Is er hier iemand die bij de Aldi werkt en mij kan helpen met wat prijs informatie? bigfoot1972@hotmail.com
True, maar de 15" heeft andere specs dan de 19"Roeligan schreef op 11 July 2003 @ 09:32:
[...]
Ik heb de 15" en ben een die-hard gamer... ik heb echt geen probs met ghosting of iets dergelijks. De refreshrate weet ik niet (staat ook niet in de handleiding) maar ik game er perfect op!
[...]
In de meeste ALDI's staan nog 19" TFT's. Tenminste, hier in Limburg, Panningen, Blerick en Venlo. 17" zijn niet meer verkrijgbaar, deze zijn (bijna) allemaal uitverkocht.In welke ALDI's .... ik zoek nog een 15"of evt dan een 17" (het waren 17"-es voor €380 uit mn hoofd)
tips voor New York
Jammer.... ik ben nog op zoek naar een 15"
KAN IEMAND ME HIERAAN HELPEN????
KAN IEMAND ME HIERAAN HELPEN????
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Hij staat op de cd, laat maar
[ Voor 97% gewijzigd door Eddos op 19-07-2003 16:32 . Reden: laat maar, is al opgelost ]
-> Eboman: Aldi TFT-schermen die nu nog over zijn gaan terug naar hoofdkantoor. Ze worden dus niet afgeprijsd (helaas)
Deze week de aanbieding bij Kruidvat gezien? Een surround set voor €66,-!
Link naar advertentie: http://kruidvat.amercom.n...ine_60_pagina_1_groot.jpg
Het zal ongetwijfeld mega low-budget zijn en voor die prijs mag je natuurlijk nóóit veel goeds verwachten. Maar toch vroeg ik mij af of dit setje nog een beetje redelijkerwijs surround dvd'tjes kan laten horen. Hard geluid is niet van belang (m'n ouders worden gek als het geluid ook maar ietsje te hard staat) het gaat mij er meer om of het surround met deze boxjes een beetje mooi wil over komen.
Want volgens mij is het met surround (hoe brak ook) nog wel een groter genot dan twee oude stereospeakers aan de dvd-speler.
Het zal ongetwijfeld mega low-budget zijn en voor die prijs mag je natuurlijk nóóit veel goeds verwachten. Maar toch vroeg ik mij af of dit setje nog een beetje redelijkerwijs surround dvd'tjes kan laten horen. Hard geluid is niet van belang (m'n ouders worden gek als het geluid ook maar ietsje te hard staat) het gaat mij er meer om of het surround met deze boxjes een beetje mooi wil over komen.
Want volgens mij is het met surround (hoe brak ook) nog wel een groter genot dan twee oude stereospeakers aan de dvd-speler.
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
De Aldi TFT schermen worden in Schagen en Langedijk nog steeds voor de oude prijs aangeboden, dus nog niet terug naar het hoofdkantoor maar ook niet goedkoper.Swop1200 schreef op 20 July 2003 @ 22:39:
-> Eboman: Aldi TFT-schermen die nu nog over zijn gaan terug naar hoofdkantoor. Ze worden dus niet afgeprijsd (helaas)
De videocamera's die ze vorig jaar hadden werden wel gedumpt bij Trekpleister, ook de HP printertjes en Medion scanners van de computer aanbieding werden daar gedumpt
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Hebben ze daar ook nog die 15/17" misschien?RudiVader schreef op 22 juli 2003 @ 22:14:
[...]
De Aldi TFT schermen worden in Schagen en Langedijk nog steeds voor de oude prijs aangeboden, dus nog niet terug naar het hoofdkantoor maar ook niet goedkoper.
De videocamera's die ze vorig jaar hadden werden wel gedumpt bij Trekpleister, ook de HP printertjes en Medion scanners van de computer aanbieding werden daar gedumpt
RatPack #814
ik heb vandaag dit setje gehaald , mooi setje goed geluidPriet schreef op 22 July 2003 @ 20:32:
Deze week de aanbieding bij Kruidvat gezien? Een surround set voor €66,-!
je kan ook de bass instellen maar op het laagste geeft het nog teveel bass vind ik.
maar in ieder geval topsetje voor zo weinig geld , ik vind het een aanradertje
als ik jou was had ik hem gehaald je kan toch ruilen binnen 8 dagen
Happy3736: zit er een digitale ingang op? Of moet je een DVD speler hebben met decoder?
Voor dat geld kan er toch haast geen decoder inzitten?
Anders meteen ff mn ouders bellen, die zoeken nog zo'n ding!
Voor dat geld kan er toch haast geen decoder inzitten?
Anders meteen ff mn ouders bellen, die zoeken nog zo'n ding!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Even een lijstje met specs die in het krantje staan:
En anders heeft onze el-cheapo (dat gaat vast goed samen
) Cyberhome 405 DVD speler ook nog een encoder in huis met weet ik veel hoeveel uitgangen in alle vormen en maten dus dat mag geen probleem geven neem ik aan
- Actief luidsprekersysteem met ingebouwde versterker
- Geschikt voor Dolby Pro-Logic/AC-3/DTS
- 100 Watt subwoofer (is dit niet erg veel voor zo'n cheapo setje?)
- 20 Watt satellieten
- Magnetisch beschermde centrale luidspreker (uhh bedoelen ze hier de subwoofer mee?)
- Hoofd volumeregelaar
- Aux/DVD input socket (RCA type) (WTF mag dát wezen
)
- LED indicatielampjes voor alle functies
- Virtual surround sound voor iedere geluidsbron
- Megabass reflex port
- Inclusief afstandsbediening met volledige functies
- 1 jaar garantie
En anders heeft onze el-cheapo (dat gaat vast goed samen
[ Voor 7% gewijzigd door Priet op 24-07-2003 01:37 ]
Nee, dit is niet de subwoofer, maar de centerspeaker.Priet schreef op 24 juli 2003 @ 01:34:
• Magnetisch beschermde centrale luidspreker (uhh bedoelen ze hier de subwoofer mee?)
En de aanbieding van vbolgende week:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_31/OFF13.HTM
Batterijen!
En een oplader:winnie schreef op 24 July 2003 @ 08:33:
[...]
En de aanbieding van vbolgende week:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_31/OFF13.HTM
Batterijen!
Universeel oplaadapparaat
• snellaadfunctie
• geschikt voor diverse types batterijen
• test- en ontlaadfunctie
• GS-goedgekeurd
per stuk
5.99
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_31/OFF07.HTM
Hoe moet ik dit lezen? Kan dat ding dat allemaal of kun je er losse decoders op aansluiten oid?Geschikt voor Dolby Pro-Logic/AC-3/DTS
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
update:
Ik heb er een gekocht en hem ook al weer retour gedaan. Voor het bedrag van 66 euro kun je eigenlijk niets verwachten is dat ik ook wat ik kreeg
Slecht geluid, ruis, brom, te veel bas, afwerking is slecht (de "netjes" voor de sattelite speakers zijn bv veel te ruim en gaan "hangen). Ook miste ik een digitale ingang zodat je bv een PS2 kan aansluiten. Al met al voor 66 euro geen slechte koop maar ik heb besloten toch voor iets beters te gaan. Blijkbaar had ik er toch iets te veel van verwacht.
Ik heb er een gekocht en hem ook al weer retour gedaan. Voor het bedrag van 66 euro kun je eigenlijk niets verwachten is dat ik ook wat ik kreeg
He bor de wollef,
1. Slecht geluid ? Hoezo ?
2. ruis en brom ? Wanneer en met andere speakers heb je dat niet ?
3. Wat bedoel je met "netjes" , snap ik niet helemaal...
En ja je kunt niet veel verwachten voor dat geld nee...
Slecht geluid -> vervorming, metaalachtig somsfrankvanhoesel schreef op 24 July 2003 @ 16:42:
He bor de wollef,
Ruis en brom -> inderdaad altijd wel maar normaal niet zo storend als bij deze set.
"Netjes" afgewerkt -> knopjes van de afstandsbediening die er niet goed in zitten, slecht gespoten plastic, haakjes aan de stoffen frontjes etc.
Helaas, anders was't een mooie aanbieding.
Opzoek naar een goed alternatief dus... iemand ideeën?
Hoi,
Ik heb laatst die notebook van de Aldi gehaald(2,6ghz) en daarop heb ik de demo versie van Windows Server 2003, Enterprise Edition geinstalleerd.Hij pakt alles, behalve de wlan kaart(drivers).Weet iemand waar ik 2003 geschikte drivers weg kan halen voor deze kaart?
Ik heb laatst die notebook van de Aldi gehaald(2,6ghz) en daarop heb ik de demo versie van Windows Server 2003, Enterprise Edition geinstalleerd.Hij pakt alles, behalve de wlan kaart(drivers).Weet iemand waar ik 2003 geschikte drivers weg kan halen voor deze kaart?
Weet je welk type WLAN kaart er in zit? Is dat nog te achterhalen? Dan kun je dat gewoon opzoeken op internet (de drivers).
Wanneer heb je het notebook gekocht bij de Aldi?
Wanneer heb je het notebook gekocht bij de Aldi?
offtopic:
Niet kicken binnen 24 uur --> zie FAQ
Niet kicken binnen 24 uur --> zie FAQ
Er zit een Creatix CTX712 WLAN kaart in, ik heb bij Medion al gezocht naar Drivers maar kon ze niet vinden, en heb ook al een google zoekopdracht gedaan, en daar kwam ook niks uit.
als je zo snel antwoord wilt zou ik de helpdesk maar eens bellen.

Dit topic gaat primair over de aanbiedingen die er zijn.
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Volgens mij heeft een andere mod hier ergens gezegd dat dit topic ook voor eventuele problemen was, maar ik kan het mis hebben.Overigens vind ik een kick binnen 5 uur niet erg gek, aangezien dit 1 van de drukstbezochte Nederlandse fora is.
Toch staat er in de regels van dit drukbezochte forum, dat je pas na 24 uur mag kicken...
En dat weet ik nu ook wel.
Ik heb er net even heen gebeld maar alle medewerkers waren in gesprek, en ik heb gister al gemaild.Ik zal straks weer even proberen te bellen.
[edit]
Laat maar, zij hebben het al voor me opgelost
Ik heb er net even heen gebeld maar alle medewerkers waren in gesprek, en ik heb gister al gemaild.Ik zal straks weer even proberen te bellen.
[edit]
[ Voor 14% gewijzigd door Eddos op 27-07-2003 13:26 ]
Wat was de oplossing dan?Eddos schreef op 26 July 2003 @ 16:23:
En dat weet ik nu ook wel.
[edit]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Net Bij de Aldi geweest en het laadapparaat + batterijen gehaald.
De lader is geschikt om de batterijen van de aldi op te laden. ((http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_31/OFF13.HTM)Weet je dus gelijk wat het maximaal oplaadbare is voor deze lader))
Laadtijd (NiMH) (Laadstroom 270 mA)
AAA 6 uur
AA 9 uur
C 15 uur
D 15 uur
9V Block 8-15 uur
Merk is Topcraft (Net als de batterijen)
Test functie
Ontlaadfunctie
Minpunt, je moet zelf een keuzeschakelaar bedienen om de laadtijd in te stellen. (Tabel op achterzijde lader) Maar ja, de prijs is zeer gunstig!
Mijn MD en MP3 speler heb ik nu zeer goedkoop voorzien van oplaadbare batterijen + lader
De lader is geschikt om de batterijen van de aldi op te laden. ((http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_31/OFF13.HTM)Weet je dus gelijk wat het maximaal oplaadbare is voor deze lader))
Laadtijd (NiMH) (Laadstroom 270 mA)
AAA 6 uur
AA 9 uur
C 15 uur
D 15 uur
9V Block 8-15 uur
Merk is Topcraft (Net als de batterijen)
Test functie
Ontlaadfunctie
Minpunt, je moet zelf een keuzeschakelaar bedienen om de laadtijd in te stellen. (Tabel op achterzijde lader) Maar ja, de prijs is zeer gunstig!
Mijn MD en MP3 speler heb ik nu zeer goedkoop voorzien van oplaadbare batterijen + lader
mcb1
Ik heb deze ook gehaald.
De lader en een pakje AAA samen voor nog geen 9 euro :-)
De battarijen zijn maar 650 Mah maar wat wil je voor de prijs van 2,65 per pakje (zitten 4 stuks in). Zijn sterk genoeg voor mijn oude palm
De lader en een pakje AAA samen voor nog geen 9 euro :-)
De battarijen zijn maar 650 Mah maar wat wil je voor de prijs van 2,65 per pakje (zitten 4 stuks in). Zijn sterk genoeg voor mijn oude palm
[ Voor 14% gewijzigd door ErHa op 31-07-2003 19:00 ]
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Anoniem: 28466
vanaf volgende week bij de lidl een analoge satellietsysteem
Met
Ontvanger
Schotel(950-2150mhz, 58cm)
En 20m coax en een kabelset.
Is dat wat? wat kan je daar zoal mee ontvangen?
Met
Ontvanger
Analoog daar heb je heel weinig aan. De ontvangers worden tweedehands vaak gratis weggegeven. Je kunt er nog wel heel veel Duitse zenders mee ontvangen.Anoniem: 28466 schreef op 01 August 2003 @ 12:37:
vanaf volgende week bij de lidl een analoge satellietsysteem
Met
Ontvanger
Als je een digitale set wilt kun je die 2ehands al voor ca. 100 euro kopen, en dan heb je veeeeel meer mogelijkheden.
net bij de aldi 6x die d cel gekocht 4x aa en 4x aaa en morgen waarschijnlijk nog 6x d cel kopen
jmmr dat de 9 volt blokjes al uitverkocht zijn, die d cell batterijen zijn 3000 mAh ik hoop dat dat genoeg is voor mijn Mag Lite
anders heb ik 6 batterijen te veel
jmmr dat de 9 volt blokjes al uitverkocht zijn, die d cell batterijen zijn 3000 mAh ik hoop dat dat genoeg is voor mijn Mag Lite

lees de draad voordat je blaat
Ik stond al om 8.30 (moest ook andere boodschappen halen) tussen de bejaarden te jagen op koopjes --> gevolg 3x een 9 volt blokjeX-pert_Dreamer schreef op 01 August 2003 @ 23:38:
jmmr dat de 9 volt blokjes al uitverkocht zijn, die d cell batterijen zijn 3000 mAh ik hoop dat dat genoeg is voor mijn Mag Liteanders heb ik 6 batterijen te veel
Heb een aantal batterijen gekocht, maar de Topcraft lader was in Haarlem, Heemstede en Ede helaas uitverkocht. Waarom zijn dit soort aanbiedingen nou altijd tijdens mijn vakantie? Anyway, wie weet een Aldi waar de lader nog verkrijgbaar is?
Ook niet meer in Amstelveen, Haarlem, Zaandam en Purmerendmusicfreak schreef op 02 August 2003 @ 17:17:
Heb een aantal batterijen gekocht, maar de Topcraft lader was in Haarlem, Heemstede en Ede helaas uitverkocht. Waarom zijn dit soort aanbiedingen nou altijd tijdens mijn vakantie? Anyway, wie weet een Aldi waar de lader nog verkrijgbaar is?
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
Met een beetje geluk is de lader nog in Tiel of Beneden leeuwen te krijgen. In Tiel heb ik er donderdag avond 1 gehaald en daar lagen er nog meer dan genoeg, in Leeuwen waren er vrijdag nog verkrijgbaar.
Effe een bellletje en je weet het! (Maandag?)
Effe een bellletje en je weet het! (Maandag?)
mcb1
Een belletje? Die ALDI's hebben toch geen telefoon?
Hoofdkantoor kan je bellen, die hebben overzicht van voorraad bij alle vestigingen
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
volgende week in duitsland (en daar zijn de batterijen & lader zelfs nog goedkoper ookmusicfreak schreef op 02 augustus 2003 @ 17:17:
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Bij de Kruidvat hebben ze nu een DVD speler + videorecorder voor €199.
Zie hier de afbeelding van de folder: http://kruidvat.amercom.n...ine_61_pagina_1_groot.jpg
De specs van dit dingetje:
- DVD speler & videorecorder
- Videospeler met 6 koppen
- Video opnemen terwijl je DVD kijkt
- Speelt af: DVD/CD/MP3/CD-R/CD-RW
- Ingebouwde Dolby Digital Decorder
Zou het wat zijn?
Verder hebben ze bij de Makro een Daewoo DVD speler + videorecorder voor €25 meer:
- Weergave van DVD, VCD, SVCD, CD-R, CD-RW en MP3
- Dolby Digital Decorder
- Digitale uitgang Dolby Prologic en DTS
Het zou aangesloten moeten worden op een standaard Philips TV (geen breedbeeld), en eventueel op 2 speakers van ons Sony minisetje. Wat zou de beste koop zijn?
Zie hier de afbeelding van de folder: http://kruidvat.amercom.n...ine_61_pagina_1_groot.jpg
Zou het wat zijn?
Verder hebben ze bij de Makro een Daewoo DVD speler + videorecorder voor €25 meer:
- Weergave van DVD, VCD, SVCD, CD-R, CD-RW en MP3
- Dolby Digital Decorder
- Digitale uitgang Dolby Prologic en DTS
Het zou aangesloten moeten worden op een standaard Philips TV (geen breedbeeld), en eventueel op 2 speakers van ons Sony minisetje. Wat zou de beste koop zijn?
Eddos schreef op 25 July 2003 @ 17:16:
Hoi,
offtopic:
Ik ben even nieuwsgierig, wat wil je met Windows Server 2003 op een laptop ? En dan ook nog de zware Enterprise Edition....
Als vervanger voor Xp pro kan ik het je afraden.
Ik ben even nieuwsgierig, wat wil je met Windows Server 2003 op een laptop ? En dan ook nog de zware Enterprise Edition....
Als vervanger voor Xp pro kan ik het je afraden.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Weet iemand of de Aldi/lidl nog van die USB cardreaders te koop heeft?
De keten van Bas v/d Heijden, Dirk v/d Broek, Digros etc. heeft deze week een universele afstandsbediening in de aanbieding. Verkoop begint officieel op dinsdag 5 augustus, maar het gaat met aanbiedingen niet zo strikt als bij Aldi en Lidl.
Ik heb er vanavond eentje gehaald, maar nog niet geprobeerd. Ligt aardig lekker in de hand, en de knoppenindeling en afwerking zijn beter dan de universele afstandsbediening die ik een keertje bij een 2e hands tv kreeg. Er gaan twee AAA's (minipenlites) in, batterijvakje (en dus zwaartepunt) ligt in de bovenkant.
Wat: Universele afstandsbediening ('Tihao-E7in1' staat op de voorkant)
Waar: Bas v/d Heijden, Dirk v/d Broek, Digros etc.
Wakosta: EUR 3,49
Update 6-aug-2003 20:49
Heb inmiddels de handleiding gelezen (opvallend: Nederlandse gedeelte van de gebruiksaanwijzing is anders, duidelijker en vollediger dan de Engelse) en geprobeerd het apparaat tegebruiken.
Mijn exemplaar doet echter helemaal niets
Het ledje zou bij bepaalde toetscombinaties moeten branden, maar niets van dat.
Breng hem morgen maar terug naar de Bas, vraag wel geld terug. hoef geen andere, geen vertrouwen meer in.
Ik heb er vanavond eentje gehaald, maar nog niet geprobeerd. Ligt aardig lekker in de hand, en de knoppenindeling en afwerking zijn beter dan de universele afstandsbediening die ik een keertje bij een 2e hands tv kreeg. Er gaan twee AAA's (minipenlites) in, batterijvakje (en dus zwaartepunt) ligt in de bovenkant.
Wat: Universele afstandsbediening ('Tihao-E7in1' staat op de voorkant)
Waar: Bas v/d Heijden, Dirk v/d Broek, Digros etc.
Wakosta: EUR 3,49
Update 6-aug-2003 20:49
Heb inmiddels de handleiding gelezen (opvallend: Nederlandse gedeelte van de gebruiksaanwijzing is anders, duidelijker en vollediger dan de Engelse) en geprobeerd het apparaat tegebruiken.
Mijn exemplaar doet echter helemaal niets
Breng hem morgen maar terug naar de Bas, vraag wel geld terug. hoef geen andere, geen vertrouwen meer in.
[ Voor 25% gewijzigd door UnderClock op 06-08-2003 20:55 ]
Ik ben ook wel benieuwd hoe deze Tom-Tec is. Iemand ervaringen met het merk, of dit apparaat in het bijzonder? Ziit er trouwens een optische uitgang op en zoja, hoe is deze?RobbertC schreef op 03 augustus 2003 @ 16:41:
Bij de Kruidvat hebben ze nu een DVD speler + videorecorder voor €199.
Zou het wat zijn?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Heb een Tom-tec portable CD/MP3 speler, werkt perfect!
Het is geen topspul van Tom-tec.
De speler werkt goed, mooi geluid enz, maar of het 10 jaar meegaat betwijfel ik. (Heb 'em al wel een paar keer laten stuiteren en ben iedere keer bang dat het klepje afbreekt. Is namelijk niet echt stevig)
Ik zou die aanbieding van de kruidvat gewoon gaan halen, als het niet werkt breng je het gewoon weer terug.
Het is geen topspul van Tom-tec.
De speler werkt goed, mooi geluid enz, maar of het 10 jaar meegaat betwijfel ik. (Heb 'em al wel een paar keer laten stuiteren en ben iedere keer bang dat het klepje afbreekt. Is namelijk niet echt stevig)
Ik zou die aanbieding van de kruidvat gewoon gaan halen, als het niet werkt breng je het gewoon weer terug.
mcb1
hoe komt een topic van 8 mei op de main page?
lees de draad voordat je blaat
correctie/aanvuling v.w.b. de analoge satelliet-tuner van de Lidl:
- het is een complete set : tuner, schotel, LNB ('k heb hem vorig jaar gekocht)
- bij de digitale tuner die aldi naderhand aanbood, en straks wel weer aan de beurt zal komen, zit geen schotel, noch LNB: de digitale tuner kan op de LNB van de analoge tuner worden aangesloten, waarna het signaal vanaf de digitale tuner naar de analoge kan worden doorgeleid
Zo heb je voor weinig geld met de analoge tuner een schotel+LNB die je nodig hebt/kunt gebruiken voor de digitale tuner.
- bij de digitale tuner die aldi naderhand aanbood, en straks wel weer aan de beurt zal komen, zit geen schotel, noch LNB: de digitale tuner kan op de LNB van de analoge tuner worden aangesloten, waarna het signaal vanaf de digitale tuner naar de analoge kan worden doorgeleid
Zo heb je voor weinig geld met de analoge tuner een schotel+LNB die je nodig hebt/kunt gebruiken voor de digitale tuner.
[ Voor 2% gewijzigd door Brothar op 05-08-2003 16:45 . Reden: correctie: niet Aldi maar Lidl ]
eagle
Ik heb deze set ook gekocht..Bor_de_Wollef schreef op 24 July 2003 @ 16:52:
[...]
Slecht geluid -> vervorming, metaalachtig soms
Ruis en brom -> inderdaad altijd wel maar normaal niet zo storend als bij deze set.
"Netjes" afgewerkt -> knopjes van de afstandsbediening die er niet goed in zitten, slecht gespoten plastic, haakjes aan de stoffen frontjes etc.
Helaas, anders was't een mooie aanbieding.
Er zit GEEN digitale ingang op (iets dat de folder deed vermoeden).
Maar aangezien ik een versterker en speakers nodig had (Mijn speakers zijn defect en een 5.1 leek me wel leuk) is dit wel een leuk budget systeempje.
Ik vind voor die 66 euro de afwerking nog wel okay, het netje alt soms iets wat groot maar dat vind ik niet echt storend. Het zijn geen vierkantje blokjes zoals die trust, er zit nog wel iets van design in
De watt is idd 200watt voor de subwoofer en 50watt voor de mini speakertjes.
Maar dat is dus p.m.p.o... echte watt (RMS) is 8watt en 30watt voor de subwoofer.
Die afstandsbediening is handig (voor dit geld lekker cheap om erbij te hebben) en onmisbaar voor de instellingen
Het ding BROMT als hij stand-by staat. Maar ik weet niet of dit verholpen wordt als ik de boel op een 5.1 aansluit die ge-aard is.. heb nu alleen de AUX aangesloten (de versterker verdeelt de AUX (stereo input) over de 6 speakers
Verder gaat de set "keihard" zonder dat het geluid compleet vervormt, dit valt me erg mee
Er zit wel nog een optionele poort op om NOG een subwoofer aan te sluiten, mocht deze niet bevallen ofzo. En dan werkt het ding puur als versterker.
Ik ga van de week een DVD speler kopen en dan zal ik de 5.1 is testen
Anoniem: 36633
Uit dit bericht begrijp ik dat er binnenkort een digitale tuner komt. Weet je misschien ook wanneer, woon in Spanje en wil er graag een mee laten nemen door iemand.Brothar schreef op 05 August 2003 @ 01:18:
correctie/aanvuling v.w.b. de analoge satelliet-tuner van de Aldi:
Het 5.1 geluid was noujuist wat mij zo tegenviel, ontzettend veel brom ondangs goede aarding. Soms wilde het apparaat ook niet op 5.1 stand.CT schreef op 05 augustus 2003 @ 10:29:
[...]
Ik ga van de week een DVD speler kopen en dan zal ik de 5.1 is testenMaar tot nu toe zal je nergens iets zo 'compleet' vinden voor 66 euro.
En mss komt ie wel eerder bij de Spaanse AldiAnoniem: 36633 schreef op 05 August 2003 @ 12:48:
[...]
Uit dit bericht begrijp ik dat er binnenkort een digitale tuner komt. Weet je misschien ook wanneer, woon in Spanje en wil er graag een mee laten nemen door iemand.
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Anoniem: 26653
Als je de nederlandse zenders wilt ontvangen dan kun je het beste een irdeto ontvanger nemen canalplus ondersteund deze nog wel.
Wil je een seca ontvanger dan zul je een seca2 kaart moeten kopen/abonnement nemen bij canalplus. (Per jaar 15 euro)
Maar de aanvrager van de kaart moet in NL wonen
(Voorzover ik weet is seca2 nog niet gekraakt)
Ik VERMOED dat LIDL straks weer met een digitale satelliet-tuner komt.
Ik verwacht dit o.b.v. het feit dat Lidl zijn "hardware-aanbieding" ongeveer elk halfjaar lijkt te herhalen.
http://www.lidl.nl
Ik verwacht dit o.b.v. het feit dat Lidl zijn "hardware-aanbieding" ongeveer elk halfjaar lijkt te herhalen.
http://www.lidl.nl
[ Voor 40% gewijzigd door Brothar op 05-08-2003 16:48 ]
eagle
Anoniem: 36633
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat voor ontvanger ik wil hebben. Zie zoveel namen en types dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heb niet veel verstand op dit gebied... Welk type ontvanger kan ik dan het beste kopen, wat zijn de verschillen, alleen de abonnementskosten of zijn er nog meer verschillen. Ik wil hier in Spanje graag nederlandse zenders bekijken, overige kanalen zijn van ondergeschikt belang (alhoewel BBC en CNN ook mooi zouden zijn :-) )Anoniem: 26653 schreef op 05 August 2003 @ 16:38:
[...]
Als je de nederlandse zenders wilt ontvangen dan kun je het beste een irdeto ontvanger nemen canalplus ondersteund deze nog wel.
Wil je een seca ontvanger dan zul je een seca2 kaart moeten kopen/abonnement nemen bij canalplus. (Per jaar 15 euro)
Maar de aanvrager van de kaart moet in NL wonen
(Voorzover ik weet is seca2 nog niet gekraakt)
hmm als iemand van plan is dit ding te halen
http://www.lidl.nl/lnl/ap...206A17742C1256D75003FF2DE
doe het dan bij Correct
http://www2.correct.com/a...17&SOORT=9659&ARTNR=97737
doe het dan bij Correct
Ik heb nu 5.1 met DTS getest, en ik hoor geen gebrom! Zelfs niet als ik de versterker op MAX zet (als er een stille scene is dan op de dvd).Bor_de_Wollef schreef op 05 augustus 2003 @ 13:41:
[...]
Het 5.1 geluid was noujuist wat mij zo tegenviel, ontzettend veel brom ondangs goede aarding. Soms wilde het apparaat ook niet op 5.1 stand.
Er is wel geruis als je met je oor heel dicht bij de speakertjes komt, dan hoor je de zee
En dat metallic achtig geluid hebik alleen als ik muziek cd;s luister met prologic II .. maar dat kan je ook weghalen door instellingen op de DVD speler..
Dus misschien had je een rotte set ?
Hoeveel is je budget, en heb je de mogelijkheid om op een Nederlands adres een seca kaartjes te registreren? Of wil je liever zelf wat prutsen met kaartjes?Anoniem: 36633 schreef op 05 August 2003 @ 17:09:
[...]
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat voor ontvanger ik wil hebben. Zie zoveel namen en types dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heb niet veel verstand op dit gebied... Welk type ontvanger kan ik dan het beste kopen, wat zijn de verschillen, alleen de abonnementskosten of zijn er nog meer verschillen. Ik wil hier in Spanje graag nederlandse zenders bekijken, overige kanalen zijn van ondergeschikt belang (alhoewel BBC en CNN ook mooi zouden zijn :-) )
Beste is trouwens hiervoor een ander topic te gebruiken. Of email me voor vragen die niet mogen.
Gouden tip, Magic_Mirage!Magic_Mirage schreef op 06 augustus 2003 @ 00:22:
hmm als iemand van plan is dit ding te halen
doe het dan bij Correct
Heb hem vanochtend telefonisch besteld en vanmiddag afgehaald (woon in Rotterdam, dus makkie).
Geinig geel apparaatje. EUR 11,82 is geen geld. Werkt op 6 AA-size batterijen (exclusief), een cassette (labelkleur: wit) is wel meegeleverd. Ben nu batterijen aan het laden, om hem later te kunnen gebruiken. De adapteraansluiting ziet er vrij standaard uit, dus een stabiele universele adapter op 9 Volt zal ook wel werken.
De Lidl-aanbieding betreft de Brother P-Touch 60
De Correct-aanbieding betreft de Brother P-Touch 65.
Afgezien van de kleur heb ik geen schokkende verschillen kunnen ontdekken in de opsommingen van de features. Die van Lidl heb ik niet gezien, maar bij de P-65 van Correct zit een (duidelijke) Nederlandse handleiding en een Europees gerantiebewijs.
Het is niet uit te sluiten dat Lidl zijn aanbieding nog (in prijs naar beneden) aanpast. Dat heb ik ze de laatste weken een aantal keer zien doen met de tijdelijke producten. Het lijkt me desondanks sterk dat ze in de buurt kunnen komen van die Correct-prijs.
Bij Correct is die P-65 goed uit voorraad leverbaar, zo begreep ik.
Heb er in totaal 3 gehadCT schreef op 06 August 2003 @ 10:52:
[...]
Dus misschien had je een rotte set ?Ik ben er iig tevreden mee
Dit topic is gesloten.