Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [Deel III] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.757 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Alleen kosten ze bij Blokker 59,95 euro!!
Tja, Aldi is gewoon de bEste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E - man schreef op 22 mei 2003 @ 17:32:
Je kan er echt mooie foto's mee maken... deze bijv. met de macrofunctie.
http://erwin.triplesoftware.com/images/M4100005.JPG

Helaas, kon ik mn vorige bericht niet wijzigen of verwijderen... dus dat mag een moderator voor me oplossen.
met welke instellingen op je toestel heb je die foto gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
dubbelpost

[ Voor 145% gewijzigd door Yokozuna op 22-05-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kameraad heeft ook zo'n aldi camera gekocht best een fijn apparaatje. Mooie foto's teminste op de pc dan hé en ze blijven zuiver..

Kan je er eigelijk ook langer als 30 sec mee opnemen? zo nee waarom is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokozuna schreef op 22 May 2003 @ 17:39:
[...]

Ik zou ook hierop letten.

Heeft de camera veel last van een ton effect?
Van chromatische vervorming?
Kun je veel handmatig instellen (sluitertijd, lichtgevoeligheid etc.)?
Hoe lang gaat hij mee op batterijen?
Hoeveel pixels kan het LCD schermpje aan?
Tot hoe dichtbij kun je macro foto's nemen?
Heb je veel ruis met hoge sluitertijd/ hoge iso waarde...
Geeft de camera voorkeur voor bepaalde kleuren/slecht contrast?...etc.

Allemaal zaken die belangrijk zijn voor de kwaliteit van de foto's. Niet alleen scherpe foto's, als dat niet kan moet een camera meteen uit de schappen gehaald worden :) Maargoed, jij bent tevreden, en daar gaat het om. Allemaal gezeik van me, dus gewoon foto'tjes posten, interessantste! (jammer van de trage upload)

[...]

Werken helaas niet, Angelfire zeikt weer over bandbreedte overschrijding enzo :)
ja ik zag het naja later nog maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E - man
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-08 14:42
Euh.. ik had m op de bovenkant van mn scanner gelegd, mooi ruw oppervlak. En mn camera inesteld op Lictbron: kunstlicht. en ik had m op de macro stand staan. Toen een foto van zon 30 cm afstand genomen. in een keer goed :)
Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 17:45:
[...]

met welke instellingen op je toestel heb je die foto gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Kan iemand een keer een foto nemen zonder zoom van een A4'tje? Of van iets anders vierkant?

En kun je niet in betere JPG kwaliteit opslaan? Je ziet duidelijk JPG aritfacts (hier: blokvorming) in de naald:
Afbeeldingslocatie: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//he.jpg
Kan je er eigelijk ook langer als 30 sec mee opnemen? zo nee waarom is dit
Hoogstwaarschijnlijk niet, de buffer in de camera is niet groot genoeg om meer data op te slaan dan een filmpje van 30 sec.

[ Voor 35% gewijzigd door Yokozuna op 22-05-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Wat houdt die macro functie eigenlijk precies in? Wat is er zo speciaal aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GFM schreef op 22 May 2003 @ 11:27:
[...]

Als ik de nieuwe versie download, krijg ik nog steeds de oude versie zonder de keuze uit verschillende landen..
gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op 22 May 2003 @ 14:36:
[...]
Deze staan ook in het Blokker krantje van deze week!....
Alleen kosten ze bij Blokker 59,95 euro!! :r
Hmmm Aldi is dus € 20 goedkoper :*)
Heeft iemand al een review hierover kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallahan schreef op 19 May 2003 @ 21:51:
Wanneer het idd een Samsung Digimax 410 blijkt te zijn dan praat je over een camera die bij kieskeurig.nl een dikke 9 krijgt van de consument... Dat mag je toch niet echt slecht noemen...

Damn, ik zit zwaar te twijfelen, je praat natuurlijk wel over dik 600 ouderwetse pegels, maar als het idd de samsung is....

Gewoon kopen denk ik en bevalt ie niet: terugbrengen!
Nou zouden ze die wel zomaar terugnemen dan en je geld teruggeven als je zegt "ik vind em net niet goed genoeg"?
Dan zitten zij straks met allemaal 2e hands cameraatjes met opengebroken verpakkingen en vol vingerafdrukken. Die opzich gewoon doen wat ze beloven en nix mis mee is maar ze nooit meer verkocht krijgen natuurlijk voor de prijs waarvoor ze hem toen hij nog nieuw was aan jou hebben verkocht. Enige is dat jij em misschien net niet goed genoeg vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:33

tozzke

aka tozzert

ik vind hem toch verdacht veel op de opvolger van de vorige digicam lijken. Dit was toen een Skanhex 410z, nu de 410z3

Afbeeldingslocatie: http://www.skanhex.com.tw/ImgTmp/SKANHEXWEB0004.jpg

meer info:
http://www.xs4all.nl/~gej/nieuwecamera/

[ Voor 18% gewijzigd door tozzke op 22-05-2003 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

eX0duS schreef op 22 mei 2003 @ 18:02:
Wat houdt die macro functie eigenlijk precies in? Wat is er zo speciaal aan?
Ik zou zeggen kijk hier eens -> [rml][ Foto's] Post hier je mooiste Macro Foto's[/rml]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Tozzman schreef op 22 May 2003 @ 18:18:
ik vind hem toch verdacht veel op de opvolger van de vorige digicam lijken. Dit was toen een Skanhex 410z, nu de 410z3

[afbeelding]

meer info:
http://www.xs4all.nl/~gej/nieuwecamera/
heb je deze thread wel gelezen??
deze bevinding is al 573 keer gepost,
voortaan even beter lezen, voordat je iets bijdraagt!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 18:08:
[...]

Hmmm Aldi is dus € 20 goedkoper :*)
Heeft iemand al een review hierover kunnen vinden?
Ik heb ze dus gekocht he, bij de blokker. 60 euro. Ik ga ze proberen terug te brengen omdat ik niet tevreden ben over de afstand: die is hooguit zo'n 500 meter (woonwijk). Ik ga het nog proberen met 1,5V batterijen (er zitten nu de bijgeleverde 1,2V oplaadbare batterijen in). Als je binnen die 500 meter blijft werkt het wel goed (geen ruis).

Als het met die 1,5V beter gaat denk ik dat ik ze bij de Aldi (opnieuw) koop :)

Als iemand nog vragen heeft erover dan hoor ik het graag.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Laatst online: 17:33

tozzke

aka tozzert

BadMotha schreef op 22 May 2003 @ 18:33:
[...]

heb je deze thread wel gelezen??
deze bevinding is al 573 keer gepost,
voortaan even beter lezen, voordat je iets bijdraagt!
mja, komt omdat ik de post van SALLY las, en die quote Hallahan die zei dat het een Samsung zou zijn, vandaar

het spijt me zeer

[ Voor 3% gewijzigd door tozzke op 22-05-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:48
Met die portofoons heb je alleen bereik tot 4km als je een open gebied hebt. heb zelf 2 portofoons en gemiddeld haal je maar 500m tot 1km alleen in meer open gebieden kom je echt ver en heb de 4km of meer ook wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elektronicanet schreef op 22 May 2003 @ 18:34:
[...]

Ik heb ze dus gekocht he, bij de blokker. 60 euro. Ik ga ze proberen terug te brengen omdat ik niet tevreden ben over de afstand: die is hooguit zo'n 500 meter (woonwijk). Ik ga het nog proberen met 1,5V batterijen (er zitten nu de bijgeleverde 1,2V oplaadbare batterijen in). Als je binnen die 500 meter blijft werkt het wel goed (geen ruis).

Als het met die 1,5V beter gaat denk ik dat ik ze bij de Aldi (opnieuw) koop :)

Als iemand nog vragen heeft erover dan hoor ik het graag.
Kun je ook wat meer over de opties vertellen? Wat kan het allemaal en waarvoor gebruik jij het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de portofoon..
geen reviews gevonden... maar volgensmij is het de
Stabo Freecomm 200 aka Team McTalk aka Maycom MR 200 aka Commodore FunPackI

Als het echt niet lukt met de ontvangst kun je 'm ook tweaken >:)
http://home.foni.net/~michaelbosch/project.htm

Ik wou 'm eigenlijk gebruiken voor buitensport,maar ik twijfel nu.De ontvangst van een pmr is ook niet alles.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 16:18

BKJ

FF een gedachtespinseltje:

De huidige aanbiedingen op de aldi site worden weergegeven op:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_21/AA_LISTE.HTM

Als ik die offer_21 met 1 verhoog (naar offer_22 dus) dan komt er ook een page uit. Herkent iemand deze aanbiedingen of zijn deze echt van volgende week?

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 18:52:
[...]

Kun je ook wat meer over de opties vertellen? Wat kan het allemaal en waarvoor gebruik jij het? :)
Opties zijn:
- kanalen kiezen: vrij handig als er iemand in de buurt ook om 8.30 bij de Aldi heeft gestaan en op het zelfde kanaal zit te zenden :)
- babyfoon functie: zendt automatisch als er een geluid wordt gedetecteerd (werkt niet echt goed vind ik)
- scanfunctie: scant alle of 2 kanalen af
- oproeptoon: melodietje om ander ' op te roepen' wel handig als de ontvangst slechter wordt, die komt al snel goed door

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Heeft iemand oplossing voor mijn probleem, ik heb nl. wanneer ik een filmpje maak dat wanneer ik deze vervolgens er af wil halen (gewoon via explorer) dat er in de avi steeds de tekst picvideo.com en jpg komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hitchhacker schreef op 22 May 2003 @ 19:12:

Als ik die offer_21 met 1 verhoog (naar offer_22 dus) dan komt er ook een page uit. Herkent iemand deze aanbiedingen of zijn deze echt van volgende week?
_/-\o_ Je bent echt de eerste met dit geniale idee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hitchhacker schreef op 22 mei 2003 @ 19:12:

'WELCOME TO THE REAL WORLD NEO' :+

Minimaal 10x aan bod gekomen.

edit:

Kip is me voor 8)
Even kijken wat de KFC vandaag in de aanbieding heeft :Y)
Ik lus wel een kippetje!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:58
(jarig!)
Ik heb enorme problemen met de camera indien ik batterijen gebruik. De meegeleverde GP batterijen zijn na ongeveer 8 uur opladen in staat om me 5 foto's te laten maken ... Daarnaast heb ik ook nog 4 batterijen van 1300mah opgeladen en deze stellen mij in staat om de camera net aan te laten gaan met dat "vrolijke" muziekje en slaat dan weer automatisch uit.

Ik ben wel tevreden met de kwaliteit van de gemaakte foto's, maar ben een beetje huiverig voor het batterij probleem. Nog meer mensen hier last van ?!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de batterijen ook 8 uur opgeladen. Maar ik heb toch heel wat kunnen fotograferen en flitsen. Maar je moet er rekening meehouden dat je de batterijen een paar keer moet opladen en weer leegmaken voordat de batterijen de optimale opbrengst hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E - man
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-08 14:42
net nieuwe Philips POWERlife XXL batterijen erin gedaan, is genoeg voor 5 fotos :( als dit echt zo erg is ook met de oplaadbare batterijen dan ga ik m terugsturen naar medion voor reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E - man schreef op 22 May 2003 @ 20:36:
net nieuwe Philips POWERlife XXL batterijen erin gedaan, is genoeg voor 5 fotos :( als dit echt zo erg is ook met de oplaadbare batterijen dan ga ik m terugsturen naar medion voor reparatie...
In digicams kunnen geen normale batterijen, maar alleen oplaadbare. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Laatst online: 25-02 19:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag ff bij de Lidl in Emmen een USB memory adapter opgehaald en een 6 in 1 Cardreader.

Alleen is die USB pendrive een andere dan op de site (www.lidl.nl) staat. Op het plaatje is ook een draagkoordje te zien die je zo om je nek kunt hangen :). Maar er zit een heel kort koordje bij die je alleen om je pols :( kunt doen.

De spec's:

Typhoon usb 2.0 memory adapter
Read spead: 6 MB/sec (bij usb 2.0; bij usb 1.1 ??)
Write spead: 5 MB/sec (bij usb 2.0; bij usb 1.1 ??)
Power consumption: standby: 130 mA; Read: 130 mA; Write:150mA
Data Retention: Up to 10 years
Erase cycles: Up to 1M times erease-rewrite

De pendrive en Cardreader worden onder Windows XP, Me en 2000 automatisch als wisselbare schijf gevonden. Bij Windows 98 (/SE) moet je eerst een driver installeren. Bij beide is een cdrom met drivers geleverd. Alleen heb ik ze allebei alleen nog maar onder XP geprobeerd en niet onder 98 (SE).

Ook staat er bij de pendrive dat ie 128 MB is, maar als je bij de windows-verkenner kijkt, blijkt ie 121 MB is (127.655.936 bytes). Volgens mij komt dat doordat er een wachtwoordbeveiliging(proggie) opzit. Als je het wachtwoord niet meer weet, kun je de pendrive nog wel gebruiken maar dan wordt eerst wel al je data gewist voordat je em kan gebruiken. (wel handig voor gevoelige data).

Maar alles bijelkaar ben ik dik tevreden met het gekochte spul :) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 22:05 . Reden: (ff kromme zinnen met waterpas behandeld) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
(jarig!)
E - man schreef op 22 May 2003 @ 20:36:
Heb net trouwens even gewone penlites geprobeerd (geen speciale, gewone van de IKEA ;) ) en hiermee heb ik toch veel foto's gemaakt met flits, display etc. Dus ik was waarschijnlijk te ongeduldig met laden ... Dat hopen we dan maar :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 20:45:
[...]

In digicams kunnen geen normale batterijen, maar alleen oplaadbare. :)
dat is niet waar... voor sommige geldt dat vast wel maar niet voor allemaal :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt ook van duracell 1500 Mah batterijen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
mja .. herlaadbaar hoop ik?

ik heb laast ff een setje gp's gehaald van 1300mah met lader voor €18 :)
moet alleen nog w88 op mijn cam :(

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Laatst online: 30-07 09:39
Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 23:11:
je hebt ook van duracell 1500 Mah batterijen!!!
Werken die ook in een Le duc roze pretkonijn - en hoe lang achter elkaar staat ie dan aan een stuk te trillen?? O-)

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:00
Juicy schreef op 22 May 2003 @ 19:56:
De meegeleverde GP batterijen zijn na ongeveer 8 uur opladen in staat om me 5 foto's te laten maken ...
Handleiding lezen is zeker niet aan jou besteed. Je moet die dingen minsten 24 uur opladen.... leegtrekken... 24 uur opladen.... leegtrekken ... opladen.... Geldt sowieso voor alle oplaadbare batterijen.... dan zijn ze op een gegeven moment pas op hun max.....

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marinus-Roro schreef op 23 May 2003 @ 04:04:
[...]

Werken die ook in een Le duc roze pretkonijn - en hoe lang achter elkaar staat ie dan aan een stuk te trillen?? O-)
Ongetwijfeld!! Maar deze zijn niet oplaadbaar, zijn gewone alkaline batterijen, alleen dan inplaats van 700 Mah (geloof ik) zijn ze 1500 Mah,

nog wat weinig voor een digicam, maar toch een stap in de goede richting!:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:24
heb ook die cardreader bij de lidl vandaan. Hij is echt een stuk kleiner dan ik verwacht had.
Ik verwachte meer een extern modem formaat... Tis nu meer cassettebandje formaat :P
De standaard usb kabel is trouwens erg kort (3 cm ofzo), maar goed dat er nog een verlengkabel aanzit. Net groot genoeg om van mn HQ08 naar de grond te komen....

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Juicy: ik weet bijna zeker dat je camera kapot is, dit stroom verbruik is niet normaal, ik zou zeggen terug brengen dat ding.

Gondor1981: 49,99 voor 128mb is te duur, als je dit topic had gevolgt had je dat trouwens al geweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd hier nog wat foto's die zijn gekiekt met de aldi camera waar ik dus niet tevreden mee was en ook teruggebracht heb.

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12

P.S ze zijn ongeveer 1 MB elk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje offtopic en ook niet helemaal tweakerniveau, maar is dat cameraatje nou echt zo moeilijk om op Windows 98 werkend te krijgen? Mijn ouders hebben er namelijk eentje gekocht en ze hebben al een paar keer aan de telefoon gehangen, maar ik weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn, maar het schijnt allemaal geweldig ingewikkeld te zijn.

Ik heb namelijk echt geen zin om weer twee uur naar mijn ouders te reizen om dat debiele cameraatje aan te sluiten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

De portofoontjes van de Blokker heb ik inmiddels teruggebracht, dat was geen probleem. Woensdag sta ik dus in de rij bij de Aldi :)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11-2023
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 16:49:
Een beetje offtopic en ook niet helemaal tweakerniveau, maar is dat cameraatje nou echt zo moeilijk om op Windows 98 werkend te krijgen? Mijn ouders hebben er namelijk eentje gekocht en ze hebben al een paar keer aan de telefoon gehangen, maar ik weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn, maar het schijnt allemaal geweldig ingewikkeld te zijn.

Ik heb namelijk echt geen zin om weer twee uur naar mijn ouders te reizen om dat debiele cameraatje aan te sluiten :X
Laat ze eerst maar eens controleren of de draaischijf boven op een icoontje met een beeldschermpje staat ingesteld. Op de display staat dan "usb". Anders doet ie echt helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Laatst online: 08-09 21:23
niemand nog info over de nieuwe pc aanbieding van de lidl ? (stond in NHD)

xp 2700+ ,120 GB schijf ,512 mb geheugen ,cd-romspeler , dvd-speler/brander, typhoon draadloos toetsenbord + muis, en waarschijnlijk windows erbij geleverd (aangezien het stickertje op de case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 21:12
Hoe duur was die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
dat wist ik dus niet, dit is alles wat ik weet en kon vinden (stond niks op nl en de site van lidl) alles wat hier staat stond in de krant.

de prijs wordt woensdag bekend gemaakt, maar dat er misschien hier iemand op het forum is die het al weet/bij lidl werkt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 19:21:
[...]
Je bent echt de eerste met dit geniale idee. _/-\o_
offtopic:
Helaas, deze truuk is al vaker gemeld

Deze site geeft vaak snel o.a. de Lidl en ALDI aanbiedingen en dat zijn vaak dezelfde die je enige tijd later in Nederland zult terugvinden.

offtopic:
en ook deze link is al vaker gemeld, maar ik wilde jullie hem nog maars een onder de aandacht brengen

[ Voor 14% gewijzigd door Guardian Angel op 24-05-2003 00:05 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
offtopic:
ik denk dat kip sarcastisch was ;)
ennuh.. als je je nick in t grijs wil zien moet je ff voor wat verf zorgen... of heel 1337 een proxy schrijven die de html onderweg verbouwt en jouw nick tussen <font color=#aaaaaa> en </font> zet (8>

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
(jarig!)
Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 16:38:
Zoals beloofd hier nog wat foto's die zijn gekiekt met de aldi camera waar ik dus niet tevreden mee was en ook teruggebracht heb.

foto's

P.S ze zijn ongeveer 1 MB elk :)
Waarom was je niet tevreden met de camera ?!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricW schreef op 23 mei 2003 @ 18:54:
[...]

Laat ze eerst maar eens controleren of de draaischijf boven op een icoontje met een beeldschermpje staat ingesteld. Op de display staat dan "usb". Anders doet ie echt helemaal niks :)
Dank je, maar het schijnt dat de driver niet voor Windows98 eerste editie werkt ofzo. In ieder geval heeft een vriend van me datgene gedaan wat ik al een paar keer had gezegd, gewoon dat ding als scanner beschouwen en het werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook terug gebracht, die aldi camera.
Er was zoveel ruis als je hem op de resolutie ging bekijken, waarop ie gemaakt was.

Dus niet als je op 1024*768, dan zag het er allemaal wel OK uit, maar op 2200 was het een en al ruis. Oftewel een groot vermoeden dat het software matig word opgekrikt,

Ik ga nu voor de Canon A60. Is niet veel duurder, maar wel veel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
GuardianAngel schreef op 24 May 2003 @ 00:00:
[...]

offtopic:
Helaas, deze truuk is al vaker gemeld

Deze site geeft vaak snel o.a. de Lidl en ALDI aanbiedingen en dat zijn vaak dezelfde die je enige tijd later in Nederland zult terugvinden.

offtopic:
en ook deze link is al vaker gemeld, maar ik wilde jullie hem nog maars een onder de aandacht brengen
vond dit daar : Ab 21.05.03 (regionales Angebot) TARGA VISIONARY AMD ATHLON XP 2700+ für 1179.- €

zou dat dezelfde zijn als die ze in nederland gaan verkopen ?

http://www.supermarktcomputer.de/news/messages/986.html

als ik daar op verdergaan klik kom ik gewoon op lidl.de uit ... waar verder niets over die computer staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Stevio4u schreef op 23 mei 2003 @ 16:38:

foto's

P.S ze zijn ongeveer 1 MB elk

--------------------------------------------------------------------------------

Waarschijnlijk omdat die foto's:
A. onscherp zijn
B. ruis vertonen
C. de kleuren flets zijn
D. er color bleeding optreedt

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

harry64 schreef op 24 mei 2003 @ 18:32:
[...]
vond dit daar : Ab 21.05.03 (regionales Angebot) TARGA VISIONARY AMD ATHLON XP 2700+ für 1179.- €

Meestal is dat wel het geval zoals in het verleden is gebleken.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:34
Oke hier een andere tweewekelijkse aanbieding. (alleen van Halfords dan)

Op dit moment verkoopt Halfords een portable mp3 speler voor 59 euro! (Tom-tec cdp2301-45-mp3)

Specs:

cd/mp3 speler.
45 sec. ESP (CD)
120 sec. Anti-schock (MP3)
LCD (1,5 X 3,5 cm groot)
Zoek functie voor MP3's (Zoeken op filename)
Zoekfunctie voor album (Directory)
Equalizer (Flat/classic/Jazz/Rock/Pop/Bass)
Mogelijkheid om 64 nummers te programmeren.
Intro play
7 tot 8 uur op alkaline batterij. (Niet getest)
Meegeleverde 220v adaptor
Meegleverde oordopjes
Nederlandse handleiding

Test:

Plus-punten:

Geluid is zeer goed (vergelijking met Sharp md-mt15 md-speler)
Anti-schock werkt goed, zelfs als de speler op de grond valt functioneerd het nog!
Duidelijk display.
Gemakkelijke zoekfunctie.
Goede handleiding.

Min-punten:

Vormgeving is niet echt super.
Korte batterij levensduur (Nog niet kunnen uittesten)
Matige geluidskwaliteit oordopjes

De geluidskwaliteit is echt super als je andere oordopjes neemt, heb hem daarom meteen gekocht. klinkt ook via m'n versterker net zo goed als de mp-3's van m'n computer. (terratec dmx1024).

Zeker een aanrader als je een goedkope mp-3 speler zoekt, Halfords heeft er door het hele land nog voldoende op voorraad.

Heb geen foto en weet niet wie het apparaat maakt. Als iemand een foto/link weet laat het effe weten.

<edit>
Foto staat in de folder

[ Voor 3% gewijzigd door mcb1 op 24-05-2003 21:09 ]

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Nog weer even terug naar de Digi Cam. Ik heb ook nog weer ff twee foto's gemaakt waar ik wel trots op ben:

[ Voor 60% gewijzigd door Master FX op 25-05-2003 09:48 . Reden: plaatjes resized ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master FX schreef op 24 May 2003 @ 22:35:
Nog weer even terug naar de Digi Cam. Ik heb ook nog weer ff twee foto's gemaakt waar ik wel trots op ben:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry maar ik snap niet waarom je trots bent op je camera. Ik zie namelijk bij je poes erg veel ruis. Had je een verkeerde instelling te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Sorry, maar dat zie ik dus echt niet

[ Voor 78% gewijzigd door Master FX op 24-05-2003 22:48 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 22:43:
[...]

Sorry maar ik snap niet waarom je trots bent op je camera. Ik zie namelijk bij je poes erg veel ruis. Had je een verkeerde instelling te pakken?
Zullen we degenen die blij zijn met hun camera gewoon lekker blij laten zijn en niet meer af lopen zeiken? :)
En voor het plaatsen van foto's zijn andere topics in het leven geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er binnenkort een tft schermpje in de aanbieding komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 22:56:
De Gamma (of een andere bouwmarkt) heeft nu toch TFT's in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar wil de responstime weten en dat zal wel brak zijn. Minstens 25ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:11

Nick Name

SinFest!

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 22:56:
Wie weet...op dit moment is er bij de Aldi in Spanje een leuk schermpje verkrijgbaar. Ik heb alleen geen idee wat het beleid is van Aldi in Europa als het gaat om welke producten waar en wanneer worden aangeboden.

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 17:07:
Ik heb hem ook terug gebracht, die aldi camera.
Er was zoveel ruis als je hem op de resolutie ging bekijken, waarop ie gemaakt was.
same here, ook retour
Dus niet als je op 1024*768, dan zag het er allemaal wel OK uit, maar op 2200 was het een en al ruis. Oftewel een groot vermoeden dat het software matig word opgekrikt

Ik ga nu voor de Canon A60. Is niet veel duurder, maar wel veel mooier!
* Occy74 gaat voor de Sony DSC-P72 waar ik van verwacht dat die toch wel een stuk betere plaatjes schiet..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick Name schreef op 24 May 2003 @ 23:02:
[...]

Wie weet...op dit moment is er bij de Aldi in Spanje een leuk schermpje verkrijgbaar. Ik heb alleen geen idee wat het beleid is van Aldi in Europa als het gaat om welke producten waar en wanneer worden aangeboden.
Wel een geil schermpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een leuke camera die Medeon 7425 (jajaja is m'n eerste cam, dus weet ik veel) maar zoals jullie waarschijnlijk al opgemerkt hebben is de handleiding belachelijk slecht.

Het meeste heb ik zelf al uitgevonden maar kun je ook de sluitertijd aanpassen? (voor beweging shotjes) En wat kun je precies doen met de belichtings-instellingen? Waar kan ik een uitgebreide handleiding vinden voor dit dingetje?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
wie weet of die Cybercom van de Makro wat is. Hijs iig niet duur.

kheb het krantje hier nu ff niet liggen maar ik meen dattie 889 zonder btw en met 1059 was.

er zit iig een : 2.8 p4 @ 512kb

256 ddr :/
120 GB @ 7200 PRM
9500 PRO @ tv out-video in
DVD brander + cd writer en DVD speler
Mic works 2003 en nog wat andere software
MS XP HOME edition.
staat alleen niet bij wat voorn mobo erin zit.

Er zitten nog wat andere dingen bij. Kzal stax ff in het krantje kijken opnieuw.

Maar volgens mij is dit niet echt duur ook niet met BTW.

ps ziet er verdacht hetzelfde uit als medion kast + stuff wat erin zit.

[ Voor 7% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-05-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:57

Tubbietje

Illegaal!

STIMPPYYY schreef op 25 May 2003 @ 15:33:

kheb het krantje hier nu ff niet liggen maar ik meen dattie 889 zonder btw en met 1059 was.

256 ddr :/
120 GB @ 7200 PRM
MS XP HOME edition.

Er zitten nog wat andere dingen bij. Kzal stax ff in het krantje kijken opnieuw.

ps ziet er verdacht hetzelfde uit als medion kast + stuff wat erin zit.
Ziet er zeker niet slecht uit (ook de inhoud niet :))

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vreeb064/GoT/cybercom.JPG

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

harry64 schreef op 24 May 2003 @ 18:32:
[...]

hij is dus alleen boven de grote rivieren (min of meer) te koop... details zijn inmiddels op de site van lidl te zien

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
http://www.lidl.nl/lnl/ap...nsf/WWW/angebote_WT1.html

ja zag em staan is toch wel goede pc voor die prijs of

asus moederbord staat alleen niet bij welke chipset, denk na gekeken te hebben op asus site Nforce 2

maar uh is dit die 1229 euro waard of ?

http://www.maxpc.nl/N_grp_20_4-1.html of is dit een betere koop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

harry64 schreef op 26 May 2003 @ 14:23:
maar uh is dit die 1229 euro waard of ?
Mwôh, ik ben nog wel ff tevreden met wat ik heb...dit is geen top aanbieding in mijn ogen (de pc is ook nog eens zonder Windows (sommige mensen zal dit niet boeien) en dan kun je voor dit bedrag wel een leukere deal scoren)
http://www.maxpc.nl/N_grp_20_4-1.html of is dit een betere koop ?
geen slechte deal. Ik geloof dat bij de MediaMarkt een vergelijkbaar bakje staat.
Wel leuk van die lidl pc:
Netwerkaansluitingen: LAN RJ45
Netwerkvoeding van 300 Watt
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Mediamarkt haalt zn spul ook bij Medion.. althans.. er staat ook Medion op de doos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:29

lordsnow

I know nothing

harry64 schreef op 26 May 2003 @ 14:23:
asus moederbord staat alleen niet bij welke chipset, denk na gekeken te hebben op asus site Nforce 2
Staat toch duidelijk dat het moederbord een A7N8X, een van de beste nForce2 moederborden. Er loopt ook al heel lang een topic over op GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11-2023
M'n digicam is al kaduuk :( :(

Het beschermkapje van de lens gaat niet meer open.

Nou maar hopen dat ze me een andere meegeven. Maar ze zijn toch overal (hier in de buurt toch) op waarschijnlijk |:( Dus dat wordt gezellig opsturen vrees ik :'(

[ Voor 3% gewijzigd door EricW op 26-05-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juicy schreef op 24 mei 2003 @ 14:45:
[...]

De camera had te veel ruis en vaak onscherp, je kan bijna nix instellen etc. dit had ik trouwens ook al eerder verteld in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

MikeWazowski

Look into my eye

Ik heb ook zo'n camera gekocht en vind de foto's niet slecht. Iedereen heeft het maar over onscherp en ruis, maar ik zie de ruis niet :/. Kan iemand me nou vertellen wat die ruis inhoudt? Onscherp kan ik al wel zelf zien 8).

Iedereen roept maar dat er zo'n wereld van verschil zit tussen deze Medion en zijn Nikon/Canon/A-merk. Laat eens zien dan! Een getypte mening is niet onaardig, maar ik heb nog nergens een vergelijk gezien tussen 2 foto's van hetzelfde onderwerp, terwijl de ene met de Medion is gemaakt en de andere met een 'A-merk'. Misschien dat ik dan zeg: jullie hebben gelijk (of jullie zijn allemaal gek ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 14:38:
Best een leuke camera die Medeon 7425 (jajaja is m'n eerste cam, dus weet ik veel) maar zoals jullie waarschijnlijk al opgemerkt hebben is de handleiding belachelijk slecht.

Het meeste heb ik zelf al uitgevonden maar kun je ook de sluitertijd aanpassen? (voor beweging shotjes) En wat kun je precies doen met de belichtings-instellingen? Waar kan ik een uitgebreide handleiding vinden voor dit dingetje?
Aangezien de Medion 7425 (Ik heb er ook één) gelijk is aan een aantal andere camera's ben ik maar op zoek gegaan naar de (electronische) handleidingen hiervan. Ik heb de volgende handleidingen gevonden:

Skanhex sx410z3 (EN):
http://www.skanhex.com.tw...X410z3.pdf&NN=SX410z3.pdf

Samsung Digimax 410 (NL):
http://www.samsungcamera.com/upload_file/product/15/7532.pdf

Misschien dat je er iets aan hebt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
jullie moeten ook eens zeggen wat jullie van de mediamarkt in duitsland vinden van de aanbiedingen.

www.mediamarkt.de

staan wat zeer goede tft schermpjes bij voor niet zo'n hoge prijs :) :De

[edit]

Denken jullie dat de aldi volgende week of de week erop een computer in de aanbieding krijgt ? meestal is het zo dat de lidl of aldi een computer krijgt dat ze allebei meteen concurren. Ik wel geen Athlon omdat dit sloom vergeleken met de nieuwste pentiums daarom w8 ik nog ff op een aldi computer :). Wat denken jullie eigk dat erin komt ? ik denk zoals gewoonlijk weer een super processor. Het zal me niet verbazen als ze er een 2.8 @ 800 FSB in doen :).

[ Voor 56% gewijzigd door STIMPPYYY op 27-05-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Ahh ik wilde die porto's gaan halen, sta ik expres om 8 uur op [gister feest gehad], ik op mn fietsje naar 2 ALDI's, zijn die dingen gewoon op! :{

Maar, wel een plantje voor mijn mama meegenomen :)

[ Voor 20% gewijzigd door insan1ty op 28-05-2003 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specs Targa Notebook:
-512 MB Ram
-AMD Athlon XP2400+
-60GB HD
-Cdrom, DVDrom, DVD-brander
-15" TFT XGA
Verkoop vanaf do. 5 juni, prijs bekendmaking: woensdag 28 mei.

Weet iemand misschien al meer van deze aanbieding?
En wat is jullie ervaring met TARGA notebooks?

Laptop ziet er niet slecht uit, alleen de prijs nog???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Tarod schreef op 26 May 2003 @ 11:40:
[...]

Ziet er zeker niet slecht uit (ook de inhoud niet :))

[afbeelding]
die pc heeft m`n oom, precies zo!
Gewoon een goede pc :) stil, aansluitingen naar voren en snel. Meer kan ik er niet over zeggen :)
oh ja, hij is heel mooi :) die aan/uit knop heeft blauw backlight *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Heb net bij de aldi even die draadloze DECT telefoons gehaald, echt een heel mooi setje! Mooi geluid, ligt lekker in de hand, veel functies en hij ziet er goed uit.
Die portofoons waren echt binnen 5 minuten uitverkocht, heb er nog één in de hand gehad maar toch niet meegenomen. Ze hadden maar 1 klein doosje staan met een stuk of 20 van die dingen.

Gaat iemand volgende week nog in de rij voor de 19" TFT van 629 eurotjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ik zie heir echt aanbiedingen voorbij komen die helemaal niet goedkoop zijn...

256 ddr
120 GB @ 7200 PRM
MS XP HOME edition.

Niet duur? Dan haal je je computer bij een Makro filiaal of een dozen-supermarkt en dan betaal je nog 200 euro meer dan bij echte computerzaak...

Het kan dan de naam hebben mega-goedkoop te zijn, maar reken het 's na en kijk 's verder voordat je voor de deur van de winkel gaat liggen slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkie80 schreef op 28 mei 2003 @ 09:48:
Mega lelijk ding! (met brakke prestaties?) :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Makkie80 schreef op 28 May 2003 @ 09:48:
Heb net bij de aldi even die draadloze DECT telefoons gehaald, echt een heel mooi setje! Mooi geluid, ligt lekker in de hand, veel functies en hij ziet er goed uit.
Die portofoons waren echt binnen 5 minuten uitverkocht, heb er nog één in de hand gehad maar toch niet meegenomen. Ze hadden maar 1 klein doosje staan met een stuk of 20 van die dingen.

Ik heb dus zo'n setje van die portofoons, heb ze nog niet getest er moeten namelijk per stuk 4 AAA'tjes in |:( dus die ga ik nog even halen.
Ik had het laatste setje trouwens. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 09:44:
Specs Targa Notebook:
-512 MB Ram
-AMD Athlon XP2400+
-60GB HD
-15" TFT XGA

In Duitsland kost ie €1399,00 maar ik daar zit geen dvd-brander in. Check hier:
http://www.supermarktcomputer.de/news/messages/989.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
mja verwacht je dan een dvd brander in een laptop ? kwee nie eens of die er zijn maar goed voor die prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkie80 schreef op 28 May 2003 @ 09:48:
Waar staat dat scherm op hun site?? Ik kan de aanbiedingen van volgende week niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb snel nog een tent nodig, is die tent die ze nu bij de Aldi te koop hebben wat?

Iglo-tent

• buitentent van polyester,
Pu-gecoat met extra naadafdichting
• binnentent van polyamide/katoen met
muskietennet-ingang
• inclusief stevige lange haringen en
scheerlijnen
• diverse kleuren
• stevige constructie
• glasfiber frame
• stahoogte: 130 cm.
• keuze uit 2 verschillende modellen

per stuk
39.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:27

Sherlock

No Shit

Waar heb je hem voor nodig? Als je hem intensief gaat gebruiken, of als je pech hebt en het regent erg veel zou ik het zelf niet doen, maar dat is meer over de algehel kwaliteit van de Aldi-artikelen.

Het is perfect (zeker voor de prijs) voor af-en-toe gebruik, maar wil je het vaak/intensief gebruiken dan zou ik zelf voor een "merk" gaan.

Dit geldt voor camera's, gereedschap en in mijn ogen ook zeker voor tenten. (Mocht je nog eens een week regen meemaken en je tent is verzadigd, dan zul je je wel voor je kop slaan dat je niet 40 euro meer hebt uitgegeven!)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 11:11:
[...]

Waar staat dat scherm op hun site?? Ik kan de aanbiedingen van volgende week niet vinden.
Hij staat nog niet online, alleen in de folder. Ga er maar vanuit dat ie straks te vinden is op:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/OFF01.HTM

en plaatje... (denk ik)

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_23/BILD01.JPG

Specificaties:
- 19 inch
- Aktiv SXGA lcd
- geïntegreerde stereo luidsprekers
- incl. aansluitkabels
- zichtbare beelddiagonaal: 48.2 cm
- beeldresolutie: 1280 x 1024
- horizontale zichthoek: 170 graden
- on screen display in 7 talen
- stralingsarm volgens norm tCO99
- gewicht: ca. 8.2 kg

Prijs: 629 euro

[ Voor 2% gewijzigd door Makkie80 op 28-05-2003 11:36 . Reden: prijs toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 11:21:
Heb snel nog een tent nodig, is die tent die ze nu bij de Aldi te koop hebben wat?

Iglo-tent
Mijn broetje heeft vorig jaar bij de aldi ook een iglo tent gekocht en deze heeft pinkpop en lowlands overleeft.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 10:30:
[...]

Mega lelijk ding! (met brakke prestaties?) :r
lelijk is smaak, maar hoe weet jij dat het niets is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Nu heb ik dus mijn portofoontjes teruggebracht naar de Blokker, maar nu heb ik geen nieuwe :'( Vanochtend heeft mijn pa in de rij (Veldhoven) gestaan om half 9, hadden ze er maar 6! Ook in Geldrop waren er geen meer. Nu heb ik er geen meer :'(

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Laatst online: 27-08 10:56
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 09:44:
Specs Targa Notebook:
-512 MB Ram
-AMD Athlon XP2400+
-60GB HD
-15" TFT XGA

Ik neem aan dat het om deze gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie wil het toch nog even over die DigiCam hebben :P
't Is een beetje een corsspost , maar wilde ook nog eventjes wat pics ervan laten zien, dit puur voor vergelijking.

Iedereen mekkert wel over ruis en kleur en weet ik wat allemaal, echter zoeits weet je gewoon voor die prijs.
Altijd dat gemekker dat als het niet duur genoeg is, dat het dan ruk is :?
Ik ben er aardig tevreden over, en doe af en toe een kiekje maken.
De DPI had wat mij betreft wel iets hoger gemogen, maar dat heb je met zulke cams.

Ik zal strax eens ff de manuals die ik hier vondt door spitten om te kijken of ze hetzelfde zijn ;)

http://crew.tweakers.net/...erlijn/small_M4100144.jpg
http://crew.tweakers.net/...erlijn/small_M4100150.jpg
http://crew.tweakers.net/...erlijn/small_M4100152.jpg
http://crew.tweakers.net/...erlijn/small_M4100154.jpg
http://crew.tweakers.net/...erlijn/small_M4100157.jpg

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
lol :D. Ik vind die foto's echt wel super mooie kwaliteit hebben. Ik heb ook helemaal niet veel verstand van Digitale fotocamera's , maar ik vind de kwaliteit wel oke :D. Btw iedereen die gaat voor de deuren liggen enzo. Hier in Nijmegen zijn er alltijd nog genoeg dingen te koop. Mijn ma heeft ook die telefoons gehaald en die is echt neit voor de deur gaan slapen :P. Er stonden zelfs nog super veel dingen die een week geleden in de aanbieding waren :).

Btw wat is de responetijd van die 19" TFT ?. En is hij echt zo brak ?!

[ Voor 9% gewijzigd door STIMPPYYY op 28-05-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, vind ik ook wel mooie foto's
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.