[XP] Documents and settings kopieren *

Pagina: 1
Acties:

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 20:35
ik heb winxp home op m'n pc staan, werkte goed. op een gegeven moment niet meer, toen heb ik home er opnieuw op geinstalleerd, daar werd toen c:\windows.0 van gemaakt, deze installatie werkt wel goed. maar hij is nu dus multiboot. en met de oude installatie geeft het opstartscherm weer van winxp waarna reboot, ik kom dus niet in windows.
nu wil ik de opnieuw geinstalleerde versie gewoon gaan gebruiken. alleen wil ik documenten enzo overzetten maar dit valt niet te doen omdat ik geen rechten heb, omdat dit beveiligt is door windows.
nu is mijn vraag hoe kan ik deze bestanden wel kopieren???
ik heb het geprobeerd in windows xp home (die tweede installatie dus) en in de repair functie van de xp cd. maar kom er niet uit
help!!!!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
alleen wil ik documenten enzo overzetten maar dit valt niet te doen omdat ik geen rechten heb, omdat dit beveiligt is door windows.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/727176#21a

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 20:35
dit is het niet, want ik kan de eigenschappen van die mappen ook niet wijzigen omdat ik die mappen will openen in een windows installatie waarin die mappen niet gemaakt zijn.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
marc1982 schreef op 07 May 2003 @ 16:01:
dit is het niet, want ik kan de eigenschappen van die mappen ook niet wijzigen omdat ik die mappen will openen in een windows installatie waarin die mappen niet gemaakt zijn.
En dus moet je take ownership doen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je ownership niet kan pakken, dan staat eronder wat je dan nog kunt doen, lukt dat ook niet dan heb je pech...Staat er ook b.t.w.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toegevoegd aan de topictitel, zie ook de WOS-Policy :).
Pagina: 1