[PC] Tony Hawk's Pro skater 4

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 23:44:
ik snap iets niet . waarom als ik hoog scoor ofzo is me score daarna weg en heb ik 0 scoore ?? hoe zit dat precies
Als je een 'single session' begint blijft je score wel staan, maar dan is er ook een timer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigelijk he. Vind ik Tony 4 best wel een kut spel. Omdat het gewoon een iritant spel is. De levels slaan helemaal niet in, en slaan echt nergens op. Soms is de besturing zeer misselijk.
Kom op zeg. Hie the fuck wil je die domme rugby mannetjes nau alle 5 nockout maken. Die missie slaat ook al echt niet in.

Grafish kan het nog wel mee vind k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK speel 2 heeel veel, top gewoon.
THPS 3 wil niet werken, na instal steeds raar beeld(net alsof je videokaart vet overclockt is)
dit op bijde pc`s die ik heb.

ThPs 4 maar even snel kopen dan, wat kost ie eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 18:13:
IK speel 2 heeel veel, top gewoon.
THPS 3 wil niet werken, na instal steeds raar beeld(net alsof je videokaart vet overclockt is)
dit op bijde pc`s die ik heb.

ThPs 4 maar even snel kopen dan, wat kost ie eigelijk?
2 x 0.76E (www.opus.nl)
of: gratis (www.d-tools.de) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 18:10:
Eigelijk he. Vind ik Tony 4 best wel een kut spel. Omdat het gewoon een iritant spel is. De levels slaan helemaal niet in, en slaan echt nergens op. Soms is de besturing zeer misselijk.
Kom op zeg. Hie the fuck wil je die domme rugby mannetjes nau alle 5 nockout maken. Die missie slaat ook al echt niet in.

Grafish kan het nog wel mee vind k
Grinden, landen in een manual, halfpipe op, trukje doen, revert into ollie op die buizen en weer terug grinden..
Makkie toch?

Bij Rune's Pro Challenge moet je gewoon in die watertoren spine-transferren zodat je goed in die bowl terecht komt volgens mij. Had er iig geen moeite mee op de PS2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tlforce/nietecht.JPG

lukt nog niet echt :/ k snap dat revert niet zo goed maarja....

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 18:49:
[afbeelding]

lukt nog niet echt :/ k snap dat revert niet zo goed maarja....
Is een trukje wat je doet als je weer beneden bent omzo over te gaan in een grind of manual of een andere half pipe. Is een speciale knop :) (in TH3 zit in de tutorial iets over de revert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tlforce/knop.JPG

welke dan ? er zijn er 2 met revert
Het speelt wel fijn met me gamepad vind ik. Jammer dan TonY 4 geen rumble/force ondersteunt. Dat zou cool zijn als je op je bek flikkert ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 19:18:
[afbeelding]

Het speelt wel fijn met me gamepad vind ik. Jammer dan TonY 4 geen rumble/force ondersteunt. Dat zou cool zijn als je op je bek flikkert ofzo.
Allebei de knoppen (switch en nollie) zijn ook voor de revert te gebruiken. Die revert heb je echt nodig anders zal het je niet gauw lukken hoge scores te maken. In ieder geval niet in HP/QP's...

Op het moment dat je na een spring de grond weer raakt, exact op dat moment, moet je de revert knop indrukken (oftewel de nollie of switch knop). Als je in een smalle HP/QP bent kun je aan de andere kant weer een jump maken waarvan de punten bij de eerste worden opgeteld. Enzovoort. Maar meestal (en het is handig om hier een gewoonte van te maken) moet je meteen na de revert (en dan ook binnen een fractie van een seconde) een manual starten (up-down of down-up): je kunt dan doorrijden over de grond en alle tricks die je daarna nog maakt zullen ook weer bij elkaar opgeteld worden.

Zonder reverts en manuals is het erg lastig hoge scores te halen. Beter gezegd: het is onmogelijk THPS4 uit te spelen zonder deze twee! De punten voor de tricks die je maakt worden niet alleen bij elkaar opgeteld, zo worden ook met elkaar vermenigvuldigt: voor elke trick gaat de multiplier omhoog (1 trick: score maal 1, 2 tricks: score maal 2, 3 tricks; score maal 3). Zo kun je dus miljoenen punten halen in een combo. Nou ja, sommigen kunnen dat... Ik dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat dit is en hoe en waar je het precies uitvoert?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dykstrae/pix/Image2.jpg

en nog een vraagje, in kona moet je op een gegeven moment een goal doen dat je 7 transfers moet zoeken en uitvoeren.. ik kan er maar 6 van de 7 vinden.. iemand interesse om ff wat snapshots te maken? tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Het is een liptrick. Recht op de (grindbare) rails afrijden, en dan links/rechts/je grindtoets snel achter elkaar indrukken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 19:18:
[afbeelding]

huh" :?

bij mij trilde mijn gamepad wel ? ( bij de demo dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:34

Ankh

|true

man wat is dit toch een irritant spel. opzich zeer kewl (heb veel genoten van thps2 en 3) maar de missie's slaan werkelijk nergens op. Ze doen echt alsof je het zo ff uit je mouw schut. Zoals hierboven ook al staat.. met die rugbies spelers, 2de keer die vent helpen te ontsnappen op alcatraz, je moet in 30(!!!) sec 33 stukjes halen oid heb je bij een ander level ook zoiets... of je moet de letters combo in 1 dezelfde truuk doen.. okay dat lijkt me logisch.
maar niet als je dus toeren moet uithalen om het ook maar enig zins te halen..

zulke spellen worden toch echt veel mortal kombat ->> doelloos op knopjes rammen om maar te hopen dat je een goeie combinatie drukt...
om maar er voor te zorgen dat je dat je je pro scoren van 120k haalt.. ik kom net an de 60k al mag ik van geluk spreken.. als ik weer een special move vind en ik niet op me bek ben gegaan :X :Y)

nog zoiets, elke map heeft het bijna wel.. dat er mensen zijn die je een trick roept en die moet je dan doen.. B) ik ben halverwege de halfpipe (dus het midden van de baan) en kheb er al 2 staan.. dan doe je er 1 (hopelijk.. lukt eigenlijk nooit) en als ik dan niet val dan loop ik dus weer achter met die zut..

[ Voor 31% gewijzigd door Ankh op 26-08-2003 22:56 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 22:42:
[...]

huh" :?

bij mij trilde mijn gamepad wel ? ( bij de demo dan)
:D K heb nu force niet eens geinstalled |:( . ff proberen :+

EDIT: de force werkt maar k vind het niet fijn op deze gamepad. Mede omdat deze force in de linker analoge heeft en dat past neit echt in dit spel . K denk dat ik dan
een keer een Gravis Eliminator Aftershock ga halen . Die heeft ook 2 analoge sticks (niet zo'n goeie als die van me Gravis Extermintor force ,dat niet) maar heeft gewoone rumble door de hele controller .

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thisbeingme schreef op 26 augustus 2003 @ 22:21:
Het is een liptrick. Recht op de (grindbare) rails afrijden, en dan links/rechts/je grindtoets snel achter elkaar indrukken :-)
grindbare rails?

die aan de toren vast zit? (aan de kant van de pool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCaRaBaeuS schreef op 26 August 2003 @ 22:52:
man wat is dit toch een irritant spel. opzich zeer kewl (heb veel genoten van thps2 en 3) maar de missie's slaan werkelijk nergens op. Ze doen echt alsof je het zo ff uit je mouw schut. Zoals hierboven ook al staat.. met die rugbies spelers, 2de keer die vent helpen te ontsnappen op alcatraz, je moet in 30(!!!) sec 33 stukjes halen oid heb je bij een ander level ook zoiets... of je moet de letters combo in 1 dezelfde truuk doen.. okay dat lijkt me logisch.
maar niet als je dus toeren moet uithalen om het ook maar enig zins te halen..

zulke spellen worden toch echt veel mortal kombat ->> doelloos op knopjes rammen om maar te hopen dat je een goeie combinatie drukt...
Escape from Alcatraz was idd redelijk pittig, vaak opnieuw geprobeerd, uiteindelijk gelukt, hij's eigenlijk niet zo heel moeilijk :)

En met veel op knopjes rammen red je t niet hoor...je moet wel weten op WELKE knopjes je moet rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is in ieder geval wel duidelijk dat THPS4 verreweg de moeilijkste versie tot nu toe is. Persoonlijk vind ik dat ze een beetje doorgeslagen zijn: het is te moeilijk om nog leuk te vinden.

Maar dat heeft wel een reden. Bij mij in ieder geval.
Ik vond (vind!) bijvoorbeeld Midnight Club 2 ook veel te moeilijk (de career) maar wilde het toch halen en heb het ook gehaald. Het was voor mij een nieuw spel en ik vond (vind!) het prachtig. Ik speel het nu nog steeds, elke dag.
Die drive om het tóch te doen mis ik bij THPS 4. Ik denk dat het komt doordat ik THPS 2 en 3 helemaal grijs heb gespeeld. Ik heb het nu wel gezien. De drive is er niet meer.
THPS 2 was WOW YES FAR OUT! Ik heb het echt maandenlang elke dag gespeeld. Een van de beste games EVER!
THPS 3 was eh... lastiger maar toch ook leuk, alhoewel ik die al beduidend minder vaak heb gespeeld als THPS 2...
Maar THPS 4 is, tja, ziet er mooi(er) uit, heeft wel wat nieuwigheidjes maar voor de rest... het is THPS. En dan ook nog errug moeilijk... Ik heb er de puf niet meer voor, zal ik maar zeggen. Ik heb het gewoon wel gezien. En de moeilijkheidsgraad ontmoedigd me ook nogal... In THPS 3 zaten er maar een paar opdrachten die ik erg moeilijk vond. En daar kwam ik achteraf pas achter, tijdens het spelen. Maar THPS 4 zit VOL opdrachen waarvan ik van tevoren al denk: shit, dat lukt me nooit. En ik heb eigenlijk geen zin om geld uit te geven aan een spel waarvan ik van tevoren al weet dat ik me hopeloos ga frustreren omdat de helft me niet lukt. En ik ken mezelf: als ik echt aan een spel begin ga ik door totdat ik het 100% heb gehaald. En die ellende wil ik mezelf nu in dit geval niet aan doen...

Ik denk dat ik 'm over een jaartje of zo koop, voor < 10 euro: dat vind ik een leuk bedrag om ook gewoon alleen van de freemode te kunnen genieten... (Ja, gek hè? Als ik een spel koop voor 50 euro wil ik ook alles doen wat het spel te bieden heeft! Ik wil m'n geld eruit halen, zal ik maar zeggen. Maar als ik maar 10 euro betaal dan vind ik alleen het spelen van bepaalde onderdelen die ik leuk vind ook goed. Hebben jullie dat ook...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 02:09:
[...]
Escape from Alcatraz was idd redelijk pittig, vaak opnieuw geprobeerd, uiteindelijk gelukt, hij's eigenlijk niet zo heel moeilijk :)
ik vind dus dit nog steeds veruit het lastigste gedeelte van Alcatraz. 't Zijn ook best veel items die je moet pakken....

Pak je alles in 1 combo ofzo?

Maargoed, wat ik ook vreemd vind is bijvoorbeeld het stitchen. In de demo had ik hier geen problemen mee (achter de professors car) echter ik kan er nu wel om janken...

Deze hebbik dus ook nog steeds niet gehaald... ;(

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

d'r was voor THPS 3 ergens een site met filmpjes die precies lieten zien wat de bedoeling was voor verschillende opdrachten, iemand dit ook voor deel 4 ergens gezien?

edit, voor drie was het dus deze site( http://media.gameshark.com/static/guides/ps2/thps3/09.html ), iemand ook al 4 gezien?

[ Voor 30% gewijzigd door greatgonzo op 27-08-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Laatst online: 25-09 11:45
www.planettonyhawk.com

moet je wel geregistreerd zijn bij :r gamespy :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
nee hoor, ik kom gewoon door tot op de hoofdpagina en kan vervolgens ook de uitleg van de eerste 2 levels zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Pred schreef op 27 August 2003 @ 11:23:
www.planettonyhawk.com

moet je wel geregistreerd zijn bij :r gamespy :r
heb ik wel rondgekeken, maar kon nix vinden, heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

yep zie het nu, alleen moet je dus (zoals je al zei), geregistreerd zijn, en daar lap je 20$ per maand voor, dat gaat dus niet lukken.

Iemand een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om pro challenges af te maken?? Ik kan ze nu doen, maar kom echt nergens ermee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:18
party42 schreef op 27 August 2003 @ 10:11:
[...]

ik vind dus dit nog steeds veruit het lastigste gedeelte van Alcatraz. 't Zijn ook best veel items die je moet pakken....

Maargoed, wat ik ook vreemd vind is bijvoorbeeld het stitchen. In de demo had ik hier geen problemen mee (achter de professors car) echter ik kan er nu wel om janken...

die 1e is niet zo moellik, je hoeft alleen 2x een grind te doen over die buizen. als je niet valt heb je tijd zat om het te halen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 27 August 2003 @ 10:11:
[...]

Nope, eerst op t dak over die buis, dan gelijk naar rechts over dat 'verhogingkje' (dat moest ik het meeste over doen, je moet precies goed omhoog gaan dat je ze alle 3 hebt!) , dan land je beneden in die 2 pools, naar rechts rondgrinden, dan eraf springen, wallride naar rechts, gelijk weer naar links, dan met de leuning mee over de gat springen, dan omhoog rijden, dan over de jump van de looping heen (bij die muur), dan op 1 van die buizen, op ¾ van de buis eraf springen, doorgrinden bij de ruïne, dan over de relingen naar de boot en op t bovenste van de boot ligt het laatste stukje :)

Veruit de moeilijkste van Alctraz is toch echt Manual the Switchbacks, dus met die bochten mee naar beneden in een manual :( (pro challenge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onwijs moeilijk spel, zeker voor mij dit is de eerste THPS die ik speel :)

Maar muziek is lekker en er zijn genoeg oefen mogelijkheden dus ik kan aan de slag

Hoe hebben jullie de toetsen ingesteld? Standaard is het nogal crappy vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-09 19:57
Ik heb ze als volgt :

Flip = C
Grind = V
Grab = B
Ollie = Space
Revert = X
Spine = Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

greatgonzo schreef op 27 August 2003 @ 11:47:
yep zie het nu, alleen moet je dus (zoals je al zei), geregistreerd zijn, en daar lap je 20$ per maand voor, dat gaat dus niet lukken.

Iemand een mirror?
mirror komt er aan :) ik heb kona nu helemaal binnen... ben bezig met college / sf / alcatraz...

zit net kona combo's te kijken GVD... dat red ik dus echt niet :+ hulde aan de makers NOT... B)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 27 augustus 2003 @ 10:11:
[...]

mocht je echt gek worden.. zoals ik bij die olifant die je moet skitchen in de Zoo

vul als cheat code in: bumperrub

heb je perfect skitch....

ik had bijna mijn gamepad kapot gesmeten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 18:18:
[...]

mocht je echt gek worden.. zoals ik bij die olifant die je moet skitchen in de Zoo

Die olifant haalde ik in 1x, maar die schijt was wel erg irritant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 18:18:
[...]

Hm, die cheats werken bij mij niet...? BeLikeEric (perfect rail) en FreeWheelie (perfect manual) resulteren in VERRE van perfecte grinds en manuals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 19:08:
[...]

Hm, die cheats werken bij mij niet...? BeLikeEric (perfect rail) en FreeWheelie (perfect manual) resulteren in VERRE van perfecte grinds en manuals...
eerst cheat unlocken in options menu

heb je ze ook geactiveerd?

hoe?

career starten.. dan pauze, options, cheats, <cheat> aan/uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nu deze trick uitvoeren boven zo'n bulldozer : "< > G" (een of andere semi trick) . Maar in welke volgorde ??. met me analoge stick kan k niet 2 pultjes tegenlijkt doen. k heb veel zitten kloten en soms kreeg k die trick , maar k drukte maar wat . help

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 19:41:
[...]

eerst cheat unlocken in options menu

heb je ze ook geactiveerd?

hoe?

career starten.. dan pauze, options, cheats, <cheat> aan/uit
Aha ja, zo werk het! Ik had ze alleen 'aangezet' in het options menu aan het begin van het spel.

Maar eh... zelfs met perfecte grind en manual lukt het me nog van geen kanten. Ik ben een half uur bezig geweest om de High COMBO op Shipyard te halen en het wil maar niet lukken. Hopeloos. Zoals ik al eerder zei: veel te lastig allemaal. &$#^spel.. :(

Ik heb 'm van m'n hd verwijdert: zoveel ellende heb ik er niet voor over: dit doe ik mezelf niet voor de lol aan... :( :'(

De groeten en tot ziens in een ander topic.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 21:58:
ik moet nu deze trick uitvoeren boven zo'n bulldozer : "< > G" (een of andere semi trick) . Maar in welke volgorde ??. met me analoge stick kan k niet 2 pultjes tegenlijkt doen. k heb veel zitten kloten en soms kreeg k die trick , maar k drukte maar wat . help
Welk pijltje er eerst staat

Dus als er bijv. ><+G staat doe je rechts, links en G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoever is iedereen eigenlijk? Ik zit nu op 63% en ben wat van die briefjes aan t verzamelen, maar de overgebleven pro challenges vind ik wel heel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 22:30:
[...]

Welk pijltje er eerst staat

Dus als er bijv. ><+G staat doe je rechts, links en G
nau . volgens mij gaat dat niet op hoor . probeer zo hoe jij het zegt maar eens een lemon (lemoen ofziets) te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 22:06:
[...]

Aha ja, zo werk het! Ik had ze alleen 'aangezet' in het options menu aan het begin van het spel.

Maar eh... zelfs met perfecte grind en manual lukt het me nog van geen kanten. Ik ben een half uur bezig geweest om de High COMBO op Shipyard te halen en het wil maar niet lukken. Hopeloos. Zoals ik al eerder zei: veel te lastig allemaal. &$#^spel.. :(

Ik heb 'm van m'n hd verwijdert: zoveel ellende heb ik er niet voor over: dit doe ik mezelf niet voor de lol aan... :( :'(

De groeten en tot ziens in een ander topic.. ;)
cheats perfect manual aanzetten, in een manual gaan, 2x grind achter elkaar indrukken (ga je in floor manual over) en dan combi's van flip grab en grind knoppen indrukken..... af en toe switch knop indrukken alles behalve ollie knop (jump)

zo kan je heel makkelijk hoge scores halen.... en als je weet hoe het werkt perfect manual uitzetten natuurlijk om het spannend te houden... cheats erbij is wel Booooooring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 23:02:
[...]

nau . volgens mij gaat dat niet op hoor . probeer zo hoe jij het zegt maar eens een lemon (lemoen ofziets) te maken :)
Melon :D

Melon: <- + G (oftewel pijltje naar links en dan grab trick knop indrukken)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 23:02:
[...]

Ik zei ook niet dat dat de Melon was, was maar een voorbeeldje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nau . na 1000 keer geprobeert te hebben zeg k gewoon maar dat k het spel heb uitgespeeld. is gewoon niet te halen dus uitgespeeld . kunnen het nog moeilijker maken in tonyhawk 5 ?? k dacht ut niet . raar . het spel heeft dus maar gewoon 3 levels . en die 3e is nog geen flikker aan ook

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 23:46:
nau . na 1000 keer geprobeert te hebben zeg k gewoon maar dat k het spel heb uitgespeeld. is gewoon niet te halen dus uitgespeeld . kunnen het nog moeilijker maken in tonyhawk 5 ?? k dacht ut niet . raar . het spel heeft dus maar gewoon 3 levels . en die 3e is nog geen flikker aan ook
pix???? :P

ben nu op 80%

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 23:46:
jij kan dus niet verder komen als level 3 omdat je het te moellik vind. en jij gaat er maar even van uit dat niemand dat hier dus kan, en dat het daarom een kutspel is.....

hate 2 be the one 2 break it 2 ya, but the world does NOT revolve around you.....

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op 28 August 2003 @ 00:44:
[...]

jij kan dus niet verder komen als level 3 omdat je het te moellik vind. en jij gaat er maar even van uit dat niemand dat hier dus kan, en dat het daarom een kutspel is.....

hate 2 be the one 2 break it 2 ya, but the world does NOT revolve around you.....
dat zeg jij

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 23:46:
Vraag me af waarom ik dan op 63% zit en alle levels kan spelen

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 00:51 . Reden: typo ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 00:50:
[...]

Vraag me af waarom ik dan op 63% zit en alle levels kan spelen
heel mischien omdat jij ook die andere tony's hebt gespeelt zoals wel meerdere hier :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 00:53:
[...]

heel mischien omdat jij ook die andere tony's hebt gespeelt zoals wel meerdere hier :)
kweet niet hoor... maar dan zeg ik
en ja ik heb alle tony's gespeeld en heb nu 80%

• Kaasplank
  • Niet online
ik vervloek het spel ook 20x in 5 minuten maar toch ga ik door :P
ben nu op 25 punten en heb toegang tot een paar levels.

alleen in college, hoe haal je die ellende met die olifanten? ik ben in dat rioolding bij die kraan en dan is m'n tijd al op?

en in los angeles, als je SKATE moet verzamelen, hoe kom je bij die letter die op de kabel tussen die 2 lantaarnpalen hangt? En dat gedoe met die zeeleeuwen? ik grind over de railing maar dan flikker ik d'r af als ik langs een visser kom. hoe moeten die?

Trouwens, als je het spel te moeilijk vind, wees dan gewoon een vent en de-installeer het maar kom hier niet klagen dat het te moeilijk is want d'r zijn d'r zat die de opdrachten wel halen en het spel uitspelen.

• LiToKi
  • Laatst online: 15:37
Juggernaut schreef op 28 August 2003 @ 09:57:
en in los angeles, als je SKATE moet verzamelen, hoe kom je bij die letter die op de kabel tussen die 2 lantaarnpalen hangt? En dat gedoe met die zeeleeuwen? ik grind over de railing maar dan flikker ik d'r af als ik langs een visser kom. hoe moeten die?
Je moet dat kistje op het bankje achter de vissers eraf grinden, dan langs de railing grinden waar ze stonden :)

• Kaasplank
  • Niet online
hmz... straks maar eens even proberen dan :P
we blijven volhouden :D

Ik beleef trouwens meer plezier aan THPS4 dan 3. in 3 klooide ik maar wat aan terwijl ik in 4 steeds beter de tricks kan doen :)

enige wat ik nog steeds ellende vind is de spine transfer. 2 toetsen om de transfer te doen, en dan een toets voor een grab of een andere trick en dan nog een pijltjes toets om de soort trick te selecteren. Dan 5 minuten om m'n vingers uit de knoop te halen 8)7

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 15:50

mindcre8r

Tradepedia

Geweldige game wederom, snelheid aangepast enzow..erg goeie soundtraks..heerlijk.. maarrem in levl 1 hoe doe ik die spine trnasfer over the wall? ksnap er geen ruk van...

Bears and Bulls

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Juggernaut schreef op 28 August 2003 @ 10:11:
hmz... straks maar eens even proberen dan :P
we blijven volhouden :D

Ik beleef trouwens meer plezier aan THPS4 dan 3. in 3 klooide ik maar wat aan terwijl ik in 4 steeds beter de tricks kan doen :)

enige wat ik nog steeds ellende vind is de spine transfer. 2 toetsen om de transfer te doen, en dan een toets voor een grab of een andere trick en dan nog een pijltjes toets om de soort trick te selecteren. Dan 5 minuten om m'n vingers uit de knoop te halen 8)7
2 toetsen om een spine transfer te maken?

Volgens mij gebruik jij de verkeerde toetsen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 19:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Spine transfer gaat het makkelijkste met gewoon '0' :D

Ik heb overigens nog steeds moeite om hoge combo's te maken hoewel ik gisteren een aardig eind kwam met 3 "900's" en daarna multiplier omhoog jagen :P.
En sommige opdrachten zijn gewoon klote (gruwelijk zeg, hoe moeilijk kan een misty flip zijn over een gap heen :?).

• Jerry

Jerry

Who?

IceStorm schreef op 28 augustus 2003 @ 12:29:
Spine transfer gaat het makkelijkste met gewoon '0' :D

Ik heb overigens nog steeds moeite om hoge combo's te maken hoewel ik gisteren een aardig eind kwam met 3 "900's" en daarna multiplier omhoog jagen :P.
En sommige opdrachten zijn gewoon klote (gruwelijk zeg, hoe moeilijk kan een misty flip zijn over een gap heen :?).
Bij die misty flip moet je alleen je knop naar voren inhouden (niet je spine transfer knop). En je moet iets vroeger springen (ong. op helft van de ramp).

Gewoon eerst oefenen zonder misty flip om over het huisje te komen en daarna de misty flip erbij pakken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• RocketKoen
Juggernaut schreef op 28 augustus 2003 @ 09:57:
alleen in college, hoe haal je die ellende met die olifanten? ik ben in dat rioolding bij die kraan en dan is m'n tijd al op?
zorg dat je snel genoeg bent om over die 2 kranen te zijn als je tijd op is. het laatste stuk kun je in 1 grind doen. met op het eind een manual

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Ja . je mag GEEN 1 fout maken . Het moet echt perfect

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-09 19:57
Ik vond die opdracht met die olifanten toch niet echt moeilijk.
1e stuk grind je over die boomstam, dan gewoon die 2 pakken, over de kranen en laatste stuk weer grinden :)

Die opdracht met die rugby spelers heb ik iig meer moeite mee tot zover :(

• party42
valt wel mee hoor met die rugby spelers...

Spring op de rails, grind, spring over naar de andere rails etc. Probeer op de heenweg 2 a 3 rugby's te raken. Spring van de rails af, Manual, Jump tegen de ramp, trucje :) , revert, spring, grind op rails en probeer de laatste 2 a 3 te taggen!

Valt echt wel mee....

• IceStorm

IceStorm

Mr_UnAnimouS schreef op 28 August 2003 @ 12:33:
Bij die misty flip moet je alleen je knop naar voren inhouden (niet je spine transfer knop). En je moet iets vroeger springen (ong. op helft van de ramp).

Gewoon eerst oefenen zonder misty flip om over het huisje te komen en daarna de misty flip erbij pakken :).
Grootste probleem is voor mij dat ik te snel ben (en dan wordt het dus een Benihana ipv een Misty Flip).

Ik vind overigens dat de levels niet echt op 'moeilijkheidsniveau' liggen. Ik vond "London" bijv echt te makkelijk.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Euhm, er is een opdracht waar je de Magic Bums moet vinden, maar ik heb er nog geen een gevonden :D

En klopt het dat het spel niet goed saved? Eergister had ik ShipYard gesaved, gestopt en gister weer gespeeld. Bleek dat ik nog geen ShipYard had en 0 goals van dat level ervoor :( Maar me Statpoints blijven hetzelfde dacht ik.. :?

• RocketKoen
magic bums. je kan zien waar ze komen te liggen aan de platte kartonnen dozen die daar al de hele tijd liggen. 5 plekjes in de map, goed verspreidt

TheS4ndm4n#1919

• Jerry

Jerry

Who?

Never mind.

Ik dacht dat ik 20/21 had, maar het was toch 21/21 dus die locked = een Pro challenge ;).

[ Voor 60% gewijzigd door Jerry op 28-08-2003 18:16 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben even bezig geweest al die video's (met uitleg) te downloaden

Heb ze ff online gezet:
Texstbestandje

Downloadaccelarator bestand :) .

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 19:46 . Reden: Links spoorde niet in de post , vandaar ff online gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat leuk dat je aan auto's kan hangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Laatst online: 15-07 18:19
heeft iemand ook al een ip dat je over het internet kan spelen ? of bestaan er nog geen servers hiervoor ? :S

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, alleen met een kopie kun je alleen op speciale cracked servers spelen. Tenminste ik kon nergens op en ineens was er een server met de naam Cracked die werktte wel dus tja :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Laatst online: 15-07 18:19
hebbie daar ip van ?

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:10
Die specials lukken maar niet
moet je bijv omhoog/omlaag tegelijk indrukken of na elkaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 31 augustus 2003 @ 22:05:
Die specials lukken maar niet
moet je bijv omhoog/omlaag tegelijk indrukken of na elkaar :?
hoe kan je in hemelsnaam
omhoog en omlaag tegelijk doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 12:01:
Jawel, alleen met een kopie kun je alleen op speciale cracked servers spelen. Tenminste ik kon nergens op en ineens was er een server met de naam Cracked die werktte wel dus tja :) !
nee zijn niet echt cracked servers maar iedereen speel nu geloof ik met razors serial en 2 dezelfde serials kunnen niet in 1 game joinen en er is ook nog 1 cls key gaat er in de ronde en die kunnen wel met elkaar weer spelu ofzo.

maareh online spelen is erg brak op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:31
effe w8 tot hij te koop is hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu bijna alle goals gehaald. Moet alleen nog de Pro Specific Challenge van Bob Burnquist. Ik krijg die Samba Flip maar niet voor mekaar :(
Ook moet ik nog de sick score bij Chicago, 1.500.000 !!! :/
Iemand wat tips qua een plekje waar goed te skaten is in chicago zodat ik de sick score wat makkelijker kan halen. Want nu kom ik niet hoger dan de 1.100.000 :(

Als ik die 2 goals heb gehaald heb ik volgens mij alle goals gehaald. Unlock ik dan naast die hot chick skater dan nog iets anders ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik moet zeggen dat ik THPS 4 echt leuk vind maar ook echt pittig. Waar ik in THPS 3 na een dag of wat toch wel alles had gedaan heb ik in deel 4 nu pas 140 goals gehaald oid.
Ik heb vooral moeite met hoge scores halen, in deel 4 zitten naar mijn idee een stuk minder mooie grindstukken (en dat is de manier waar ik mijn scores vandaan moet halen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 01 september 2003 @ 18:02:
Ik moet zeggen dat ik THPS 4 echt leuk vind maar ook echt pittig. Waar ik in THPS 3 na een dag of wat toch wel alles had gedaan heb ik in deel 4 nu pas 140 goals gehaald oid.
Ik heb vooral moeite met hoge scores halen, in deel 4 zitten naar mijn idee een stuk minder mooie grindstukken (en dat is de manier waar ik mijn scores vandaan moet halen ;)).
thps4 draait meer om combo's idd.. grinden.. manual.. hp of qp switch, manual grind etc etc enz enz....

ik heb er echt plezier aan beleefd, ik moet zeggen dat ik het op 1 char gehaald heb en even geen zin meer heb om verder te gaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 17:58:
Heb nu bijna alle goals gehaald. Moet alleen nog de Pro Specific Challenge van Bob Burnquist. Ik krijg die Samba Flip maar niet voor mekaar :(
Ook moet ik nog de sick score bij Chicago, 1.500.000 !!! :/
Iemand wat tips qua een plekje waar goed te skaten is in chicago zodat ik de sick score wat makkelijker kan halen. Want nu kom ik niet hoger dan de 1.100.000 :(

Als ik die 2 goals heb gehaald heb ik volgens mij alle goals gehaald. Unlock ik dan naast die hot chick skater dan nog iets anders ofzo :?
die toetsen combi van de samba flip al moet beginnen net voor dat je de ramp af gaat naar de andere ramp.. anders land je echt beroerd.. en ik heb gemerkt dat als je je stat point bijna helemaal in orde hebt, dat het makkelijker gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:48

R-B

Blokkert

Top spel :d deel 3 deed erg vaag hier

4 net binne en echt top :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Laatst online: 07:29
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 22:06:
[...]

hoe kan je in hemelsnaam
omhoog en omlaag tegelijk doen 8)7
Jij bent wel een heel simpel figuur of niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dribbel schreef op 02 September 2003 @ 19:11:
[...]

Jij bent wel een heel simpel figuur of niet :/
ik d8 niet na :)
ik d8 iedereen speelt dit spel wel met een gamepad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:59:
[...]

ik d8 niet na :)
ik d8 iedereen speelt dit spel wel met een gamepad |:(
Ik dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 27-09 13:40

Glorificationer426

come we hero rush yes?

idd keyboard ownage!

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
keyboard werkt perfect hoor :) hebben mensen btw et spel al zien liggen in de winkel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Gamepad rulezz :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*
weet iemand hoe het komt dat mijn THPS 4 erg brak loopt.
het geluid happert als de ziekte. 2 sec geluid 1 sec stil 2 sec geluid 1 sec stil
het beeld gaat zo langzaam dat ik oneindig kan grinden omdat ik de meter in balans kan houden met springen blijf ik wel 3 sec in de lucht.. dit alles na een frisse eerste install:

mijn specs zijn
AMD Athlon 2000+
GF 4 ti 4600
384 mb ram
200 gb hdd.

wie weet er een oplossing voor of heeft dit ook gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

je zit rond 1.6 ghz
384 ram.. beetje laag.. 512 is wel aan te raden
200 GIG!!! tering.. :D

Vaag.. hoe sta je instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 30-09 13:26

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 15:26:
*schop*
het geluid happert als de ziekte. 2 sec geluid 1 sec stil 2 sec geluid 1 sec stil
het beeld gaat zo langzaam dat ik oneindig kan grinden omdat ik de meter in balans kan houden met springen blijf ik wel 3 sec in de lucht.. dit alles na een frisse eerste install:

mijn specs zijn
AMD Athlon 2000+
GF 4 ti 4600
384 mb ram
200 gb hdd.

kheb hier een
amd athlon 1600+
ati r9700pro
512mb ram

en hier loopt alles perfect hier op allerhoogste :) misschien heeft het iets te maken met je ram geheugen :? probeer es nog een x te installeren :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 15:26:
*schop*

mijn specs zijn
AMD Athlon 2000+
GF 4 ti 4600
384 mb ram
200 gb hdd.

videokaart, geluidskaart en moederbord - drivers wel geinstalleerd?
klinkt nml als een AGP driver die mist

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dikke veel punten truc ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.n30.nl/224000res.jpg

edit: pic resized

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

haha wat heb jij voor nazi skater :D :+

en dat zijn wel de betere tricks want die 10.000.000 punt grind troep is cheaten imo :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 04:08:
Mijn dikke veel punten truc ;)

[afbeelding]

edit: pic resized
Hoe doet u die? Extra hoog kunnen jumpen? Of moet je daarvoor echt bij een foute extreem-rechtste partij lid zijn? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 17:50
cool die truc wil ik ook wel is dat een cheat of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bikkel-Rulez schreef op 08 september 2003 @ 13:54:
cool die truc wil ik ook wel is dat een cheat of zo??
Nee is geen cheat :D
gewoon alle stat points op max

En hijs is geen nazi ;) hij heeft zoeen ijshockey masker op maar dat zei je niet van de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

t was t eerste wat in me opkwam :P

en die tricks kan je makkelijk halen door als je landt op Revert te drukken en dan over in een manual, en dan de volgende ramp, weer landen met revert en manual, etc. etc.

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
als ik revert-manual-verttrickje dan ben ik na een truckje of 3 al mn snelheid kwijt... wat doe ik vout dat?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 08 September 2003 @ 21:37:
als ik revert-manual-verttrickje dan ben ik na een truckje of 3 al mn snelheid kwijt... wat doe ik vout dat?
op snelheid blijven dmv grinden en HP/qp's te doen tusendoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Weet iemand een overzichtje van alle "moves" die je kunt doen? Ik hoorde vandaag toevallig voor 't eerst van handstand en handflip maar er zijn er vast nog veel meer die ik niet eens weet. Alle mogelijke toetsencombo's uitproberen vind ik geen uitdaging. :)

• party42
options, view tricks?

• Shockers
www.planettonyhawk.com staat alles over thps4.. moves levels guides...
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste