[PC] Tony Hawk's Pro skater 4

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 13:26

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 15:26:
*schop*
weet iemand hoe het komt dat mijn THPS 4 erg brak loopt.
het geluid happert als de ziekte. 2 sec geluid 1 sec stil 2 sec geluid 1 sec stil
het beeld gaat zo langzaam dat ik oneindig kan grinden omdat ik de meter in balans kan houden met springen blijf ik wel 3 sec in de lucht.. dit alles na een frisse eerste install:

mijn specs zijn
AMD Athlon 2000+
GF 4 ti 4600
384 mb ram
200 gb hdd.

wie weet er een oplossing voor of heeft dit ook gehad..
kheb hier een
amd athlon 1600+
ati r9700pro
512mb ram

en hier loopt alles perfect hier op allerhoogste :) misschien heeft het iets te maken met je ram geheugen :? probeer es nog een x te installeren :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 15:26:
*schop*
weet iemand hoe het komt dat mijn THPS 4 erg brak loopt.
het geluid happert als de ziekte. 2 sec geluid 1 sec stil 2 sec geluid 1 sec stil
het beeld gaat zo langzaam dat ik oneindig kan grinden omdat ik de meter in balans kan houden met springen blijf ik wel 3 sec in de lucht.. dit alles na een frisse eerste install:

mijn specs zijn
AMD Athlon 2000+
GF 4 ti 4600
384 mb ram
200 gb hdd.

wie weet er een oplossing voor of heeft dit ook gehad..
videokaart, geluidskaart en moederbord - drivers wel geinstalleerd?
klinkt nml als een AGP driver die mist

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dikke veel punten truc ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.n30.nl/224000res.jpg

edit: pic resized

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 13:40

Glorificationer426

come we hero rush yes?

haha wat heb jij voor nazi skater :D :+

en dat zijn wel de betere tricks want die 10.000.000 punt grind troep is cheaten imo :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 04:08:
Mijn dikke veel punten truc ;)

[afbeelding]

edit: pic resized
Hoe doet u die? Extra hoog kunnen jumpen? Of moet je daarvoor echt bij een foute extreem-rechtste partij lid zijn? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 17:50
cool die truc wil ik ook wel is dat een cheat of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bikkel-Rulez schreef op 08 september 2003 @ 13:54:
cool die truc wil ik ook wel is dat een cheat of zo??
Nee is geen cheat :D
gewoon alle stat points op max

En hijs is geen nazi ;) hij heeft zoeen ijshockey masker op maar dat zei je niet van de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

t was t eerste wat in me opkwam :P

en die tricks kan je makkelijk halen door als je landt op Revert te drukken en dan over in een manual, en dan de volgende ramp, weer landen met revert en manual, etc. etc.

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:18
als ik revert-manual-verttrickje dan ben ik na een truckje of 3 al mn snelheid kwijt... wat doe ik vout dat?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 08 September 2003 @ 21:37:
als ik revert-manual-verttrickje dan ben ik na een truckje of 3 al mn snelheid kwijt... wat doe ik vout dat?
op snelheid blijven dmv grinden en HP/qp's te doen tusendoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Weet iemand een overzichtje van alle "moves" die je kunt doen? Ik hoorde vandaag toevallig voor 't eerst van handstand en handflip maar er zijn er vast nog veel meer die ik niet eens weet. Alle mogelijke toetsencombo's uitproberen vind ik geen uitdaging. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
options, view tricks?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Shockers
  • Laatst online: 13:31
www.planettonyhawk.com staat alles over thps4.. moves levels guides...

• Shockers
damn ik moet nog 2 pro challenges doen en dan heb ik echt alles 100% uitgespeelt..
het lukte me echt niet om de laatste 2 te doen :(
1: Zoo, big loop van Bob
2: Alcatraz, Elissa's gap

de eerste snap ik wel maar is naar mijn mening onmogelijk! lukt me echt niet om een samba flip te doen tussen die loop! :(

en de laatste is elissa's gap snap echt niet wat ik moet doen :? heb op alle sites gekeken waar ook maar een uitleg staat maar lukt me niet hoor :(

iemand die et wel gelukt is, en het me kan uitleggen of een filmpje kan maken :?

• party42
dit filmpje al bekeken : klik ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 19:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik blijf vooral etteren met al die high scores. Ik kom met (vooral grind) combo's zelden boven de 250k en zeker niet achter elkaar en dat is gewoon niet genoeg. Voor de rest nog wel een paar open goals zoals die bullseye launch in alcatraz (die ik echt verschrikkelijk vind, heeft zo goed als niks met skate-skill te maken).

• Shockers
hartstikke bedankt man! _/-\o_ :>

• party42
doe'k niet moeilijk over... als je verder nog vast zit. Op dezelfde site staan alle goals middels film uitgelegd... dus dan zou je 'em helemaal uit moeten kunnen spelen... :)
Voor de rest nog wel een paar open goals zoals die bullseye launch in alcatraz (die ik echt verschrikkelijk vind, heeft zo goed als niks met skate-skill te maken).
deze heb ik opgelost door je snelheid op maximaal te zetten. vervolgens beetje goed aan komen rijden en dan hoef je niet te springen.

Dan zou je 10 x op de 50 moeten kunnen springen. Belangrijk is dus wel dat je je speed op het hoogst zet. Succes!

• IceStorm

IceStorm

Thx dat werkte idd wel ;)

• Shockers
jippie heb alles uitgespeelt :D :D ook met geld :P (yeah i am crazy) nu w8 tot hij uit is in nederland en online spelen!

• IceStorm

IceStorm

Shockers schreef op 10 September 2003 @ 18:12:
jippie heb alles uitgespeelt :D :D ook met geld :P (yeah i am crazy) nu w8 tot hij uit is in nederland en online spelen!
Netjes :)
Krijg je nog iets bijzonders te zien dan?

• Shockers
blba je hebt alle goals uitgespeelt en je kan nu die hot chick kopen enzo... en heb alle filpmjes

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Probleem. Ik ben op de shipyard met die botten bezig. Zie plaatje. Is dat het laatste bot? Als ik de rode pijl volg heb ik volgens mij dat bot te pakken, maar de computer vindt van niet. Waar de fukking fuk zit er nog een dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/tony.jpg

• Shockers
bekijk dit filmpje eens Dog chase thx to party42 ;)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Kolere wat is die gozer snel! En nog vette trucs onderweg. Heb nog wel wat te leren. Maar goed, weet niet wat ik dan fout doe, ik pak toch echt dat laatste bot, zelfde manier als in 't filmpje.... :(

Edit: oke done. :)

Edit: NOG EEN VRAAGJE...
Als ik een jump ergens in een halfpipe ofzo maak, dan gebeurt het heel regelmatig dat ik eindig met bijvoorbeeld een Indy en dan zie ik NET voordat ik land dat Tony weer met z'n hand het skateboard gaat pakken. Gevolg is dat ik op m'n bek klap. Hoe voorkom ik dit?

[ Voor 48% gewijzigd door spaceboy op 11-09-2003 15:08 ]

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:34

Ankh

|true

Shockers schreef op 11 september 2003 @ 13:07:
bekijk dit filmpje eens Dog chase thx to party42 ;)
hmm mijn server ding hoor ;) staat bij mij gehost :D

maar any way leuk :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Shockers
ow whaha maar party42 gaf de link aan me vandaar ;) :P

spaceboy

make een revert erna :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/tony.JPG

Shipyard is wel een leuk lvl :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:48

R-B

Blokkert

TERING WAT EEN HOGE SCORE :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je die "manual the switchbacks" doen in het Alcatraz level?? Ik heb al op planet tony hawk gekeken, maar daar stond zeg maar "Enter description here". Dus niet erg behulzaam.

Ik dacht dat het dus gewoon die drie schuine hellingen af manuallen was (en ik deed er dan truckjes tussen op de quaterpipes om om te draaien), maar ik ben nu al 2 keer van boven naar beneden gegaan, en ik krijg steeds "FAILED" ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 29-09 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:01:
Hoe moet je die "manual the switchbacks" doen in het Alcatraz level?? Ik heb al op planet tony hawk gekeken, maar daar stond zeg maar "Enter description here". Dus niet erg behulzaam.

Ik dacht dat het dus gewoon die drie schuine hellingen af manuallen was (en ik deed er dan truckjes tussen op de quaterpipes om om te draaien), maar ik ben nu al 2 keer van boven naar beneden gegaan, en ik krijg steeds "FAILED" ;(
http://egypte.pointclark.net/tonyhawk/

voor al uw video's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:34
hehe zonder die pipes draaien gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is groot _/-\o_ Zal wel lukken nu... ik heb wel gemerkt dat ik voor deze ene missie beter toetsenbord kan gebruiken dan een gamepad...

Val zo snel als ik de bocht om moet met gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Maar hoe kan het dat hij (in dat filmpje) vertraagt tijdens het manualen?? Ik ga alleen maar sneller en haal nooit die tweede bocht?!?!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Undeclinable schreef op 12 September 2003 @ 16:59:
Maar hoe kan het dat hij (in dat filmpje) vertraagt tijdens het manualen?? Ik ga alleen maar sneller en haal nooit die tweede bocht?!?!
Je kunt beter sturen als je balance 'laag' zit om het zo maar te zeggen heb ik het idee maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de 2de bocht ook nog niet gehaald heb.

En woei, het duurde even maar de Samba Flip is me net in 1x gelukt (zul je altijd zien ;)). Gewoon erg vroeg inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Toch vind ik de Zoo 't leukst.
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/tony2.jpg

Verwijderd

Idd zoo rocks
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/mreijke/pics/thps4.jpg

THPS4 is idd een stuk pittiger als 2 en 3. Sommige opdrachten zijn gewoon echt frusty ! Voor de fans wel ok want die zijn het wel gewend maar het zal nieuwkomers wel afschrikken. In deel 2 en 3 haalde ik combos van tegen de 2 miljoen...ik ben er bijna...maar niet zonder vloeken (me buren zullen af en toe wel denken :o )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 21:13 ]

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

Modbreak:
Je hebt een nieuwe email in je inbox.

[ Voor 32% gewijzigd door M@NIC op 14-09-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
hmm ik weet niet of ik dit hier goed post magoed.

ik heb THPS4 geinstalleerd, en als ik hem wil starten krijg ik eventjes een flikkerend scherm, en dan sta ik weer terug in windows.

Nu heb ik al de nieuwste nvidia drivers enzo geinstalleerd, verder draai ik XP.
Is er iets anders fout?

edit:

een nog nieuwere versie van nvidia drivers did the trick ;)
nevermind!:)

[ Voor 15% gewijzigd door bbrother op 15-09-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik speel dit spel sinds kort, het leek me niet echt een spel voor mij.
Na het toch geprobeerd te hebben moet ik zeggen dat het een erg lekkere game is,alleen best lastig als je pas begint ;)

Bij een beetje combo ga ik goed op mijn plaat. Zit nu in SF maar 20.000 met 1 combo lukt me nog niet ;)

Ik speel het spel met een Logitech Rumblepad, alleen werkt het d-pad niet nauwkeurig.
Tussen standaard en diagonale beweging zit weinig verschil, ik druk dus ook vaak diagonaal terwijl dit niet de bedoeling is.

Wat is wel een goed gamepad voor THPS?
(dus ééntje met een accuraat d-pad.)

[ Voor 5% gewijzigd door Redje op 15-09-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:48

R-B

Blokkert

Ik heb een trustmaster.. no problems.. :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 15 September 2003 @ 14:06:
Ik speel dit spel sinds kort, het leek me niet echt een spel voor mij.
Na het toch geprobeerd te hebben moet ik zeggen dat het een erg lekkere game is,alleen best lastig als je pas begint ;)

Bij een beetje combo ga ik goed op mijn plaat. Zit nu in SF maar 20.000 met 1 combo lukt me nog niet ;)

Ik speel het spel met een Logitech Rumblepad, alleen werkt het d-pad niet nauwkeurig.
Tussen standaard en diagonale beweging zit weinig verschil, ik druk dus ook vaak diagonaal terwijl dit niet de bedoeling is.

Wat is wel een goed gamepad voor THPS?
(dus ééntje met een accuraat d-pad.)
Gravis Gamepad Pro

Die gebruik ik voor Tony, ongeveer dezelfde voorgeving als de PS2 controller, dus als je vrienden hebt die het daarop hebben ben je compatible, en kan je ze vrij goed inmaken (trust me, I know })).

Ik weer alleen niet of je dien dingen nog ergens kan krijgen, ik heb hem al een jaar of 5 (En hij doet het nog steeds, dat moet ook wel een pluspuntje zijn).

plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.ntrautanen.fi/computers/other/images/gravis_gamepad_pro.jpg
"Aan de voorkant" heeft hij ook nog 4 knoppen, dus handig om je revert etc aan te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
da's inderdaad een goeie!

heb zelf een SideWinder. Heb een beetje problemen met het "down" pijltje. erg irritant, aangezien dit nauwelijks werkt... :( t'is soms nog wel es makkelijk om stil te staan zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in sanfransisco wat is de EMB ledge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 17:56:
in sanfransisco wat is de EMB ledge?
Als je die opdracht krijgt begin je met je gezicht naar een hele lange rand van een perk (met om de zoveel meter een grote betonnen bol als versiering ;)). Dat is die EMB ledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb deze controller (zat bij m'n grafische kaart), kopen? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.beyond3d.com/reviews/xfx/4200/board/joy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/big/pc_dual_analog2.gif

perfect! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Nou, nog slechts 9 goals te gaan :)

Is er geen filmpje van 'trick 40 objects' in London? Want ik krijg het daar neit voor elkaar om een 'lekkere' route te vinden.
Naast die zit ik alleen nog maar met 2x 1,5M halen, manual combo the train in shipyard (argh), manual the switchbacks in alcatraz (ARGH ARGH), King of Kona worden, 6 combo's in London doen voor Chad en de pro challenges van Bucky en Kareem :P

[/nutteloos]

Speelt met gamepad echt zo veel fijner overigens? Ik speel namelijk altijd met keyboard. Waar haal je voordeel uit om het zo maar te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 16 September 2003 @ 18:45:
Nou, nog slechts 9 goals te gaan :)

Is er geen filmpje van 'trick 40 objects' in London? Want ik krijg het daar neit voor elkaar om een 'lekkere' route te vinden.
Naast die zit ik alleen nog maar met 2x 1,5M halen, manual combo the train in shipyard (argh), manual the switchbacks in alcatraz (ARGH ARGH), King of Kona worden, 6 combo's in London doen voor Chad en de pro challenges van Bucky en Kareem :P

[/nutteloos]

Speelt met gamepad echt zo veel fijner overigens? Ik speel namelijk altijd met keyboard. Waar haal je voordeel uit om het zo maar te zeggen?
sturen.. en ik reageer sneller met gamepad

overigens 40 tricks in london... ik heb elke keer een andere route, ik begin meewstal met grind op eerste rock...dan links op de qp en een lip trick of grind op de lampjes koort.. dan op dat barretje landen.. lip trick op de qp daar... jump ik.. pak ik 2e rots... grind ik het hekwerk.. door het barretje, over de bar grinden... op de leuning van brug naar boven.. dan jump ik op de qp links onder daarvan.... en dan wat rails onder de brug pakken bij de pimp etc etc... er zitten ongeveer 60 objecten in dat skatepark dus kies maar ;)

iemand interesse om een goal te halen voor me?

edit: al gelukt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 20:07:
[...]

sturen.. en ik reageer sneller met gamepad

overigens 40 tricks in london... ik heb elke keer een andere route, ik begin meewstal met grind op eerste rock...dan links op de qp en een lip trick of grind op de lampjes koort.. dan op dat barretje landen.. lip trick op de qp daar... jump ik.. pak ik 2e rots... grind ik het hekwerk.. door het barretje, over de bar grinden... op de leuning van brug naar boven.. dan jump ik op de qp links onder daarvan.... en dan wat rails onder de brug pakken bij de pimp etc etc... er zitten ongeveer 60 objecten in dat skatepark dus kies maar ;)

iemand interesse om een goal te halen voor me?

edit: al gelukt
Gebruik je btw. het d-pad of zo'n analoge stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
Hmmk, weet er iemand hoe ik die oude olifant in de zoo lopend krijg? Ik skaten voor dat hoofd maar er gebeurd niks... Ik neem aan dat hij een deur openbeukt voor de laatste opdracht?

• IceStorm

IceStorm

bobje86nl schreef op 16 september 2003 @ 23:33:
Hmmk, weet er iemand hoe ik die oude olifant in de zoo lopend krijg? Ik skaten voor dat hoofd maar er gebeurd niks... Ik neem aan dat hij een deur openbeukt voor de laatste opdracht?
Klopt ;)
Je moet over zijn rug/kop grinden. Je moet vanaf die kiosk (of iig dat kleine 6 hoekige gebouwtje naast die olifant ;)) op zijn rug srpingen en grinden en klaar is kees :+.

[edit]Oh er zijn meer dan 40 objecten? Hmm dan moet ik het gewoon nog maar eens proberen :P.

[ Voor 10% gewijzigd door IceStorm op 17-09-2003 00:20 ]

• Undeclinable
  • Niet online
Ik dacht ook dat het precies 40 objecten zijn hoor.... :?

Wel een heerlijk spel hoor!! Zit nu nog even met "Manual the Switchbacks" en die goal waarbij je behoorlijk aantal tricks moet doen in 1 combo.......vrij pittig allemaal!!

• IceStorm

IceStorm

Undeclinable schreef op 17 September 2003 @ 08:48:
Zit nu nog even met "Manual the Switchbacks" en die goal waarbij je behoorlijk aantal tricks moet doen in 1 combo.......vrij pittig allemaal!!
Die laatste moet je gewoon een beetje mazzel bij hebben met welke tricks je moet doen volgens mij :).

Manual the switchbacks, ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de 2de bocht te maken.

• IceStorm

IceStorm

Oei, eindelijk gelukt om die manual te doen :)

Heb er een beetje voor moeten vals spelen maar toch. Het helpt heel veel (imho) als je je custom skater pakt en daar alle statpoints bij 'speed' weghaalt :D.

Is iig 1 goal die ik niet zomaar voor mijn plezier nog een keer ga doen ;)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb alweer een dodelijk probleem met een SiS kaart. Blijkbaar mogen alleen de grote jongens Nvidia en ATi dit spel spelen :/

Verwijderd

Wo0t, heb hem nu helemaal uit... kan eindelijk weer rustig slapen na drie dagen lang de meest vervelende cash icons halen en gaps doen.

Hot chick skater valt wel zwaar tegen moet ik zeggen. Ik mis Private Carrera :(

Hier staat de carreer file, voor mensen die niet zoveel tijd hebben als ik :)

Verwijderd

Redje schreef op 16 September 2003 @ 20:42:
[...]

Gebruik je btw. het d-pad of zo'n analoge stick?
d-pad.. analoge stick is eenm beetje te gevoelig ;)

Verwijderd

Wat is een lip trick? Hoe doe ik die?

• party42
wat heb je zelf al onderzocht?

ingame:
- esc, options, view tricks, lip tricks

daar staan alle lip tricks.

• Undeclinable
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 15:20:
Wat is een lip trick? Hoe doe ik die?
Je moet recht op een quarterpipe afkomen, springen en dan de toets om te grinden indrukken (+ eventueel een richting voor verschillende liptricks). Als het goed is, kan je dan op de rand van de QP (of HP als je daar in zit) balanceren met een liptrick. Als er nog een verhoging boven de HP of QP kan je daar ook een liptrick op doen, vaak is dat dan ook een 'gap'.

Succes!!

P.S. Wat ik overigens pas gisteren 'ontdekte', is dat als je een grab (bv. een cannonball, indy nosebone of japan) heel lang vasthoudt, dat je score dan supersnel oploopt!! Ik dacht altijd van: tijdens een sprong zoveel mogelijk tricks doen voor je multiplier, maar dat vasthouden van je grab levert ook erg veel op!! Na je sprong in een revert + manual landen en dan snel een paar flatland tricks doen en je hebt heel snel een mooie combo :)

Verwijderd

Bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 21:59:
Wo0t, heb hem nu helemaal uit... kan eindelijk weer rustig slapen na drie dagen lang de meest vervelende cash icons halen en gaps doen.

Hot chick skater valt wel zwaar tegen moet ik zeggen. Ik mis Private Carrera :(

Hier staat de carreer file, voor mensen die niet zoveel tijd hebben als ik :)
Ik had dus ongeveer 65%, toen ben ik t kwijtgeraakt, maar nu heb ik geen zin meer om alles opnieuw te doen. Er is volgens mij geen cheat om de stat points op te krikken, en jouw career file wil die niet laden :(

• Bobje
Zijn er nog meer cheats behalve degene die je kan kopen, ik neem aan van wel voor perfect balance etc... .

Nee die career kan bij mij ook niet laden.
zijn er trouwens ergens filmpjes te downloaden van de opdrachten?

• Undeclinable
  • Niet online
bobje86nl schreef op 18 September 2003 @ 17:47:
Zijn er nog meer cheats behalve degene die je kan kopen, ik neem aan van wel voor perfect balance etc... .

Nee die career kan bij mij ook niet laden.
zijn er trouwens ergens filmpjes te downloaden van de opdrachten?
Wat posts hierboven wordt de link al gegeven, maar vooruit, hier nog een keer :

http://egypte.pointclark.net/tonyhawk/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 17:03:
[...]

Ik had dus ongeveer 65%, toen ben ik t kwijtgeraakt, maar nu heb ik geen zin meer om alles opnieuw te doen. Er is volgens mij geen cheat om de stat points op te krikken, en jouw career file wil die niet laden :(
Tony houd kennelijk niet van renames ofzo?? Bovendien zag ik dat mijn custom skater ook werd geladen als je die Career wilde laden, dus die heb ik er even uitgesloopt...

Updated versie: http://ice.et.tudelft.nl/~tical/Career.CAR

• IceStorm

IceStorm

Sooo... alleen nog Bucky Lasecks pro challenge nog en een fatsoenlijke route vinden in London en dan is ie af :).

Is er iemand die een heldere beschrijvingen tot alle gaps weet?

Verwijderd

IceStorm schreef op 18 september 2003 @ 21:08:
Sooo... alleen nog Bucky Lasecks pro challenge nog en een fatsoenlijke route vinden in London en dan is ie af :).

Is er iemand die een heldere beschrijvingen tot alle gaps weet?
http://db.gamefaqs.com/co...wks_pro_skater_4_gaps.txt is goed.
Planettonyhawk.com movies helpen wel als je er echt niet uitkomt, maar de beschrijving is vaak slecht, als ze al een beschrijving hebben gedaan.
http://www.sirkaos.com/thps4/ is gewoon slecht. Maar heb er soms wel iets aan gehad, als de bovenstaande 2 niet echt helder waren.

Als je die drie in combinatie gebruikt moet je er wel uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 20:46:
[...]

Tony houd kennelijk niet van renames ofzo?? Bovendien zag ik dat mijn custom skater ook werd geladen als je die Career wilde laden, dus die heb ik er even uitgesloopt...

Updated versie: http://ice.et.tudelft.nl/~tical/Career.CAR
Thx!! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wieder ein Problem. De volgende opdracht zit in de shipyard:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/tony3.jpg
Heelflip FS Invert, en dat moet door:
- pijltje links + pijltje rechts + R(ail/grind)
- pijltje links, DAARNA pijltje rechts + R(ail/grind)

?? HOE?? Hoe moet ik die pijltjes interpreteren, mij lukt het niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pijtlje links, daarna pijltje rechts, daarna R.

Heb je nog nooit een special gedaan? :) Het is wel een liptrick he?? Dus wel op de rand van de container die erboven hangt doen (euhm, ja, duh, ik weet het, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPfff iedereen zal deze opdracht al hebben gehaald maar ik kom er niet uit. In College moet je 50.000 punten halen op de benches , stairs en flag pole. Ik grind wel op de banken en trappen maar wat moet je met/op de flagpole?
Owja en nog iets: met de pro challenge van dat meisje op alcatraz krijg ik het maar niet voor elkaar om genoeg snelheid te hebben om op de plaken op die trap te landen. Ik weet wel hoe die opdracht moet (heb filmpie gezien) maar ik heb gewoon neit genoeg snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 september 2003 @ 13:41:
PPfff iedereen zal deze opdracht al hebben gehaald maar ik kom er niet uit. In College moet je 50.000 punten halen op de benches , stairs en flag pole. Ik grind wel op de banken en trappen maar wat moet je met/op de flagpole?
Owja en nog iets: met de pro challenge van dat meisje op alcatraz krijg ik het maar niet voor elkaar om genoeg snelheid te hebben om op de plaken op die trap te landen. Ik weet wel hoe die opdracht moet (heb filmpie gezien) maar ik heb gewoon neit genoeg snelheid
Op de flagpole kan je volgens mij een lip trick doen.

Ik ken die Pro Challenge niet van dat meisje, maar moet je toevallig een sprong maken om op die planken te landen? Dan kan je ook voordat je springt, 2x omhoog doen, dan doe je als het goed is een 'beanplant' wat ervoor zorgt dat je een stuk verder komt!! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
ik krijg nog steeds die Escape from Alcatraz niet voor mekaar

wat een ruk ding is dat zeg...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
http://www.thpsxonline.com daar staat ook een goeie walktrough op! en ook wat hiscores van mensen etc. mensen die 1,2 bil halen bijvoorbeeld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

party42 schreef op 23 September 2003 @ 16:33:
ik krijg nog steeds die Escape from Alcatraz niet voor mekaar

wat een ruk ding is dat zeg...
:(
Als je het filmpje hebt bekeken moet ie makkelijk te doen zijn. Het is even een kwestie van de juiste route weten en dan gaat het vrij makkelijk :).

Ik heb vandaag alle 190 goals afgesloten, nou alleen nog 3 cash-icons in alcatraz en een sloot gaps en klaar is Kees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bob.rijnaard/thps4mullen.JPG

Deze pro challange is helmaal zo moeilijk nog niet maar ik vraag mij af hoe ik zo'n handflip doe.

Een handstand doe ik tijdens de manual gewoon door 2x achter elkaar op [G] (bij mij de "b"-toets) te drukken maar hoe doe ik nou die handflip? Iemand hulp? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
G = Grab
K= Kick
R = Rail

dus als je weet hoe je controls zitten dan is et vrijgemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
Ja maar bij de handflip moet ik twee keer op [k] drukken. Dit is bij mij de "c"-toets. Maar als ik tijdens de manual 2x op de c druk dan ga ik pogo-en, en hij moet een casperflip dan maken (zie plaatje). Wanneer moet ik nou 2x op [k] drukken op de casperflip of handflip te maken? Ik neem aan dat je dit moet doen gelijk nadat je handstand heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:34
je moet eerst handstand dan handflip geloof ik maar heb t spel al tijdje niet meer gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Snowdog schreef op 23 september 2003 @ 18:16:
je moet eerst handstand dan handflip geloof ik maar heb t spel al tijdje niet meer gedaan :P
Klopt helemaal.

• IceStorm

IceStorm

Ok, nou heb ik toch nog een probleem. Ik heb alle goals (190) gehaald en alle gaps en alle cash. Van de gaps en de goals krijg je netjes zo'n berichtje van de cash heb ik dat niet gehad (?).
Daarnaast heb ik naar mijn idee alle minigames gehad:

1) Dumpster Hop (college): Do a spine transfer into the back of the garbage truck to start this game.
2) Bjorn Tennis (college): Go up to the racket on the tennis court and hit O to start the challenge
3) Electric Wires (college): Do a lip trick on the small electric box next to the street where the Cab is. This will start the high wires zapping with electricity and a counter climbing. If the counter gets to 100, you lose. You have to grind the wires until the counter goes back to zero.
4) Save the Seals (San Francisco): Go up to the lookout telescopes and hit the circle button to continue. Note, there are 2 of these, and only 1 of them is the game.
5) Baseball (alcatraz): Go up to the baseball diamond and hit 0 to begin at the "ghost" player.
6) Pimp Slappin Ho's (London): Find the Pimp near the flatland challenge area, and pick which girl will win.
7) Rhino Headers (Zoo): Go to the guy in the Rhino cage, and guess which Rhino will fall down.
8) Monkey Poo Dodge ball (zoo): Go through the Giraffe's cage through the open door. Avoid the pieces of crap that the monkeys throw at you.
9) Egg Catching (zoo): Go to the Bird Cage and hit 0 at the nest. Collect the eggs that the birds drop.
10) Shooting (carnival): Go up to the booth games where there is a rifle, and hit 0 to begin. Blast the crap out of the objects.

Wat vergeet ik dan nog?

Verwijderd

Goed spel, maar de revert is ten opzichte van THPS3 een heel stuk moeilijker te doen imo...

• IceStorm

IceStorm

Zucht, je krijgt dus gewoon geen melding te zien als je op 100% zit, ik kon die secret skater gewoon kopen.

Bah, zit ik te wachten op een leuke melding + filmpje :+

Verwijderd

Hier stond onzin.....

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 17:18 ]

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

ik moet toegeven dat dit een spel is wat mij verrast heeft ik dacht dit spel even uit te spelen terwijl ik ziek was, ik had nog nooit een skate game gedaan en was er altijd van uit gegaan dat als je de basic moves doorhad dat je dan de game bij wijze van spreken uitgespeeld had, dat viel even tegen, de moeilijkheidsgraad word goed opgevoerd, in het begin was ik blij met een truckje van 5000 punten, nu ben ik pas tevreden als ik een flatland combo maak van 200k.
al met al een zeer goed spel

ik ga vaker bmx/skate/stunt games proberen, dit soort games spreekt mij aan blijkbaar :P

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm ik speel dit spel nu sinds een paar dagen.
Maar wanneer kom ik in een volgend level? Want dit level vind ik enorm saai word nu. Ik zit in College.
Heb nu een 6-7 opdrachten voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Xavier schreef op 04 October 2003 @ 17:31:
Hmm ik speel dit spel nu sinds een paar dagen.
Maar wanneer kom ik in een volgend level? Want dit level vind ik enorm saai word nu. Ik zit in College.
Heb nu een 6-7 opdrachten voltooid.
Bijna... :) Als je in de LEVEL-select bent kun je op het tweede level gaan staan en dan staat er de benodigde punten voor genoemd. Volgens mij was 't bij 8 opdrachten ofzo, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 22:13

bAdmuTs

mAzE

Tot nu toe vind ik thps4 een beetje easy (heb et weliswaar al op de PS2 gedaan:)), heb binnen een paar daagjes practisch alles gehaald op de 2 laatste lvls na dan (unlock ik pas als ik alles in de lvls daarvoor heb gedaan)

Cker een leuk en verslavend spel, stuk btr dan deel 3 :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bAdmuTs schreef op 04 October 2003 @ 17:50:
Tot nu toe vind ik thps4 een beetje easy (heb et weliswaar al op de PS2 gedaan:)), heb binnen een paar daagjes practisch alles gehaald op de 2 laatste lvls na dan (unlock ik pas als ik alles in de lvls daarvoor heb gedaan)

Cker een leuk en verslavend spel, stuk btr dan deel 3 :D
Ik ben nu op 91 punten aanbeland, maar de lol is er wel ongeveer vanaf, die pro-opdrachten... ik kan er geen zin meer in krijgen. Op een paar lastige opdrachten na (die rugby-spelers die je in het eerste level omver moet raggen is echt niet te doen vind ik) inderdaad niet al te moeilijk allemaal, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 04 October 2003 @ 17:51:
[...]

Ik ben nu op 91 punten aanbeland, maar de lol is er wel ongeveer vanaf, die pro-opdrachten... ik kan er geen zin meer in krijgen. Op een paar lastige opdrachten na (die rugby-spelers die je in het eerste level omver moet raggen is echt niet te doen vind ik) inderdaad niet al te moeilijk allemaal, maar wel leuk.
Die met die rugby spelers vind ik echt een van de makkelijkste hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oke, geef mij 's wat advies. Ik krijg die 1.000.000 in Kona echt niet gehaald (heb ook pas 105 punten, dus moet nog wel even). Zie hier een stukje van mijn l33t skillz. (click pic for 3 mb avi, crapkwaliteit) Wat moet ik veranderen aan mijn skate-style om WEL gewoon even een paar miljoen in een combo te halen?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.noorlander/t1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 15 October 2003 @ 00:03:
Oke, geef mij 's wat advies. Ik krijg die 1.000.000 in Kona echt niet gehaald (heb ook pas 105 punten, dus moet nog wel even). Zie hier een stukje van mijn l33t skillz. (click pic for 3 mb avi, crapkwaliteit) Wat moet ik veranderen aan mijn skate-style om WEL gewoon even een paar miljoen in een combo te halen?

[afbeelding]
Ok, wat ik zo snel zie:

- Combo's beginnen met een air truck (dan revert en dan nog minsten 2 keer air).

- In air: 1 (hoogstens 2) fliptricks, en dan grab, grab volhouden en tijdens grab zoveel mogelijk een kant op draaien.

- Grinds en manuals zijn leuk, maar pas nadat je een paar airs hiervoor (in dezelfde combo) hebt gedaan. Hierdoor heb je weinig tot geen vaart meer, en manual grind combo's zijn dan gemakkelijker lang te doen (minder grond/rail nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Thanks T1cal! Nog een vraagje: je zegt "combo's beginnen met air truck", hoezo airtruck? Een kickflip ofzo, of bedoel je echt zo'n special trick?

Ondertussen ben ik al King of Kona, en heb nu Jango Fett enabled, daar kun je wel punten mee pakken! Nu op 111 pro points, ik kom er wel 'n keer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 15 October 2003 @ 15:16:
Thanks T1cal! Nog een vraagje: je zegt "combo's beginnen met air truck", hoezo airtruck? Een kickflip ofzo, of bedoel je echt zo'n special trick?

Ondertussen ben ik al King of Kona, en heb nu Jango Fett enabled, daar kun je wel punten mee pakken! Nu op 111 pro points, ik kom er wel 'n keer... :)
Nah, ik bedoelde dat je hard naar een quaterpipe tijd, en in de lucht een combo doet. Dat heet 'een air doen', in het gehucht waar ik ooit heb leren skateboarden :9 Basically wil je je combo beginnen met een truckje dat veel punten waard is, zodat als die fout gaat je gelijk opnieuw met je hoge score goal kan beginnen. Zo doe ik het in ieder geval, als het eerste truckje fout gaat: start, down, ollie (retry last goal). Alleen is dat nu mijn default spaz geworden als ik val, dus ik heb al een keer gehad dat ik bijna bij de <heel veel punten> sickscore in chicago was, en toen ik een keer viel restartte. Dan ben je niet zo blij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wordt er hier nog opgeschept over mega-combo's? :)
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/whopping.jpg
Wat ik me trouwens afvraag: ik ben bezig met die opdracht van King Kong in de zoo. Leuk en aardig, maar WAAR zitten die twee knoppen? Zelfs met de jetpack van Jango Fett kom ik nergens...

En dan nog iets:
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/brug2.jpg
What the heck moet je hier doen? Ik ben die brug over (eerst zo'n jetpack sprong, dan die 900 roll), kom netjes neer (rode pijl) bovenaan op het wegdek. What's up? Doe ik iets fout?

[ Voor 31% gewijzigd door spaceboy op 22-10-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 21 October 2003 @ 23:43:
Wordt er hier nog opgeschept over mega-combo's? :)
[afbeelding]
Wat ik me trouwens afvraag: ik ben bezig met die opdracht van King Kong in de zoo. Leuk en aardig, maar WAAR zitten die twee knoppen? Zelfs met de jetpack van Jango Fett kom ik nergens...

En dan nog iets:
[afbeelding]
What the heck moet je hier doen? Ik ben die brug over (eerst zo'n jetpack sprong, dan die 900 roll), kom netjes neer (rode pijl) bovenaan op het wegdek. What's up? Doe ik iets fout?
Ferry deck, je moet dus op t bovendek van de boot landen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

spaceboy schreef op 21 October 2003 @ 23:43:
Die opdracht krijg je boven op het dak, bestaat uit een halfpipe achtige constructie, de ene helft is gewoon een ramp, de andere een soort schoorsteen, daar zitten 2 rails in waar je een liptrick een tijdje op moet vasthouden, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik snap er niets van mensen ik heb het spel nu ook. Alles doet het perfect. Ziet er goed uit. Alleen ik kan alleen maar een beetje rondcruisen :? Geen enkele andere knop dan de pijltjestoetsen werkt. Moet ik ze eerst activeren ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Je kunt knoppen instellen bij het opstarten dacht ik maar standaard zijn ze allemaal al ingesteld. Pijltjestoetsen en numpad gedeelte.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste