heb het spel ff snel bekeken, de gameplay lijkt mij op het eerste oog wel gaaf, alleen de graphics zijn niet zo'n verbetering.
mwah
ik vind de graphics er wel op vooruitgegaan hoor! Ben eigenlijk wel tevreden met het geheel!
Maargoed. Gameplay is sowieso de moeite waard.
ik vind de graphics er wel op vooruitgegaan hoor! Ben eigenlijk wel tevreden met het geheel!
Maargoed. Gameplay is sowieso de moeite waard.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Vlak voor de schans afzettenparty42 schreef op 21 August 2003 @ 14:50:
ja
tijdens spelen loopt er geen tijd. je skate dus een beetje rond (free skate) en vervolgens kun je bij iemand stil gaan staan en zijn opdracht doen. erg relaxed dus!
[...]
was de beste manier van springen daar? ik kom steeds op maximaal 20 punten per sprong uit...
Die trucjes zijn echt zwaar coolVerwijderd schreef op 21 August 2003 @ 14:11:
[...]
ben al opweg
[afbeelding]
khad net een score van 990 000 maar vergeten printscreen te doen, ff nog een kee proberen
Dus eerst een manual en dan kan je in een pogo jumpen en dan nog meer trucjes doen
als ik die scores hier zie dan gaat het helemaal duizelen. Ik kan nog niet eens die 40.000 halen in 1:30 oid. schaam me diep
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik ben eigelijk benieuwd wat jullie met de toets instelling gedaan hebben?. Ik heb andere maar nu snap ik van al die trucs die ik moet doen niks (omdat hij de verkeerde knoppen aangeeft
)
Verwijderd
Ik heb THPS 3 en 4 kapot gespeeld en alles gehaald maar ikheb nog nooit een hele grote combo gemaakt... Zonder te cheaten, dan... (!). Ik suck wat betreft lange grinds en manuals en die heb je gewoon nodig voor supercombo's. Ik vraag me af of ik wel eens een combo boven de 100.000 heb gehaald... Denk het niet. Ik ben echt een HP/QP jump-type: ik ben al blij als ik een combo maak waarmee ik twee superjumps heb gecombineerd door een manual...
Wat betreft over de 'geen meelopende tijd?'-vraag: die tijd gaat dus wél lopen als je een bepaalde opdracht moet doen! Dus zó relaxed is het heus allemaal niet!
Wat betreft over de 'geen meelopende tijd?'-vraag: die tijd gaat dus wél lopen als je een bepaalde opdracht moet doen! Dus zó relaxed is het heus allemaal niet!
Cool! Je krijgt, als je de 3 eerste levels volledig uitspeeld, bij het college-level een PRO-gap die je moet uitvoeren
.
Wel lastig
. 2 torenhoge pipes die steeds verder van elkaar af worden gezet en dan moet jij effe een indy 900 uitvoeren
.

(klikbaar)
Wel lastig

(klikbaar)
[ Voor 23% gewijzigd door Jerry op 21-08-2003 17:08 ]
Verwijderd
ja dees kan ik ook doen, echt tering moeilijk 8PMr_UnAnimouS schreef op 21 August 2003 @ 17:03:
Cool! Je krijgt, als je de 3 eerste levels volledig uitspeeld, bij het college-level een PRO-gap die je moet uitvoeren.
Wel lastig. 2 torenhoge pipes die steeds verder van elkaar af worden gezet en dan moet jij effe een indy 900 uitvoeren
.
[afbeelding]
(klikbaar)
Wow 990.000!!! Ik heb 180.954. Dat heb ik gehaald door een level te maken met een hele lange rail in de vorm van een vierkant, met bochtige hoeken, en een poppetje te maken met goeie rail-kwaliteiten, en dan nog special rail tricks te doen. Maar het is echt heel moeilijk.Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 14:11:
[...]
ben al opweg
[afbeelding]
khad net een score van 990 000 maar vergeten printscreen te doen, ff nog een kee proberen
Vraagje : met THPS 4 kan je toch online?
Op de screens te zien ziet THPS 4 er echt veeeel beter uit dan op de consoles.
Op de screens te zien ziet THPS 4 er echt veeeel beter uit dan op de consoles.
Met 3 kun je iig wel online, met 4 dan vast ook wel 
Ben em nu aan het verkrijgen op de minder legale manier
Ben heel erg benieuwd, want ik vind THPS3 wel roeleren.
Ben em nu aan het verkrijgen op de minder legale manier
Ben heel erg benieuwd, want ik vind THPS3 wel roeleren.
offtopic:
Ff een vraagje over THPS3; in het laatste level (Cruise Ship), hoe kun je die secret tape pakken?
Ff een vraagje over THPS3; in het laatste level (Cruise Ship), hoe kun je die secret tape pakken?
Tisk tisk tisk 
Bij waar je begin, skate je naar 5 meter verder. Men draaie zich om. Springt op de schans die daar staat, een beetje scheef, en men kome op een hoge draad. Wanneer je dan die hoge draad afgrind kom je op een hoge halfpipe. Spring daar heel hoog, en je zal de secret tape pakken
Ik vind het echt a-sociaal dat ie illegaal eerder verkrijgbaar is dan legaal. Ik wil hem gerust kopen hoor, maar dan moet ie wel in de winkels liggen...
manual -> vert etc.
Tenminste, wat ik van de demo van THPS4 heb gezien wordt de vert minder belangrijk, omdat je zo snel beneden bent. Dit kan natuurlijk ook aan de snelheid liggen waarmee het hier draaide btw
Anyway, vanuit een vert in een manual terecht komen is super handig! Truukjes langer maken zorgt voor super hoge scores
Bij waar je begin, skate je naar 5 meter verder. Men draaie zich om. Springt op de schans die daar staat, een beetje scheef, en men kome op een hoge draad. Wanneer je dan die hoge draad afgrind kom je op een hoge halfpipe. Spring daar heel hoog, en je zal de secret tape pakken
Ik vind het echt a-sociaal dat ie illegaal eerder verkrijgbaar is dan legaal. Ik wil hem gerust kopen hoor, maar dan moet ie wel in de winkels liggen...
Het gaat ook een beetje om de combinatie van truukjes. Je moet zoveel mogelijk verschillende doen. Dus goede combinatie tussen de verschillende onderdelen. Een hoge score haal je bijvoorbeeld met: vert -> revert -> manual -> grind ->Pred schreef op 21 August 2003 @ 18:45:
[...]
Wow 990.000!!! Ik heb 180.954. Dat heb ik gehaald door een level te maken met een hele lange rail in de vorm van een vierkant, met bochtige hoeken, en een poppetje te maken met goeie rail-kwaliteiten, en dan nog special rail tricks te doen. Maar het is echt heel moeilijk.
manual -> vert etc.
Tenminste, wat ik van de demo van THPS4 heb gezien wordt de vert minder belangrijk, omdat je zo snel beneden bent. Dit kan natuurlijk ook aan de snelheid liggen waarmee het hier draaide btw
Anyway, vanuit een vert in een manual terecht komen is super handig! Truukjes langer maken zorgt voor super hoge scores
[ Voor 52% gewijzigd door thisbeingme op 21-08-2003 19:40 ]
Mjah, maar jij doe er ook flips bij he (de impossibles) waardoor je multiplier de lucht in schiet. In THPS2 kon je zelfs melons etc. doen tijdens het grinden, kan dat nu weer? THPS3 ging je dan 99% van de keren op je bek
Omg 
Mijn hoogste in een keer is 200.000 ofzo, ik snap niet dat jullie zo goed die balance van grind enzo in bedwang hebben..
Mijn hoogste in een keer is 200.000 ofzo, ik snap niet dat jullie zo goed die balance van grind enzo in bedwang hebben..
FREAK!!!!!!!!!
Hoe de kolere krijg je dit voor elkaar? Doe even een serieus antwoord op: hoelang heb jij dit spel al gespeeld/geoefend???
Trouwens, ik heb dit spel nu een paar weken op m'n Gamecube gespeeld en vandaag voor 't eerst de PC-versie. Is toch wel erg veel beter vormgegeven op de pc zeg. Ook de soundtrack is veel uitgebreider volgens mij. Superspel!
EN NU WIL IK OOK 26 miljoen punten in een combo halen!!!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Nou, die lange combo's gaan me echt boven de pet! Ikben u in een skatepark waar je de letters combo in 1 combo moet halen. Nou, dat lukt me dus echt totaal niet. Van geen kanten. Ik kan onmogelijk lang manual of grinden. Ik ben al blij als ik twee jump aan elkaar kan brijen en zelfs dat lukt vaak niet omdat mijn gamepad meestal niet de toetsen voor het landen in een manual goed doorgeeft. Lijkt het. Of ik ben gewoon zwaar gehandicapt zonder dat ik het weet... 
Al met al wordt dit spel te moeilijk voor me, heb ik het idee... Lastiger dan voorgaande games waar je nooit grote combo's hoeft te doen, alleen hoge scores...
Zo is er een opdracht dat je in een bowl een 50.000 combo moet doen zonder de flessen te raken die op de bodem staan! Onmogelijk! Voor mij dan.
In THPS 3 en 4 had ik altijd nog het idee dat ik alles kon halen (en dat gebeurde ook) maar THPS4 is teveel combo-combo-combo voor mij...
Al met al wordt dit spel te moeilijk voor me, heb ik het idee... Lastiger dan voorgaande games waar je nooit grote combo's hoeft te doen, alleen hoge scores...
Zo is er een opdracht dat je in een bowl een 50.000 combo moet doen zonder de flessen te raken die op de bodem staan! Onmogelijk! Voor mij dan.
In THPS 3 en 4 had ik altijd nog het idee dat ik alles kon halen (en dat gebeurde ook) maar THPS4 is teveel combo-combo-combo voor mij...
tja dat is niet zo moeilijk in thps 3 omdat je daar naar een poosje veel gooie route's weet om te skaten maar in thps 4 weet ik er eigenlijks nog geen 1 en kom niet hoger als de 1.5 mil
Zo denk ik 'r ook een beetje over. Heleboel opdrachten zijn echt heel lastig, maar zit wel veel uitdaging in (meer dan in THSP3 wat mij betreft). Als ik je een tip mag geven: ga met keyboard spelen. Ik heb zoals gezegd eerst op de Gamecube gespeeld en THSP3 op de pc heb ik met een Gravis Gamepad Pro gespeeld, maar het haalt het niet bij de precisie van 'n toetsenbord. Het is effe wennen (in 't begin is 't ronduit shit), maar eindresultaat is stukken beter volgens mij.Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 22:43:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Daar zat ik zelf ook al aan te denken: een keyboard reageert lekker strak. Die gamepadknopjes zijn veel te vaag.spaceboy schreef op 21 augustus 2003 @ 22:47:
[...]
Zo denk ik 'r ook een beetje over. Heleboel opdrachten zijn echt heel lastig, maar zit wel veel uitdaging in (meer dan in THSP3 wat mij betreft). Als ik je een tip mag geven: ga met keyboard spelen. Ik heb zoals gezegd eerst op de Gamecube gespeeld en THSP3 op de pc heb ik met een Gravis Gamepad Pro gespeeld, maar het haalt het niet bij de precisie van 'n toetsenbord. Het is effe wennen (in 't begin is 't ronduit shit), maar eindresultaat is stukken beter volgens mij.
Maar inderdaad: het zal wel ff wennen zijn! Ik moet het spel compleet opnieuw leren! Hou, misschien waag ik morgen een poging...
Verwijderd
hmm ik speel ook met toetsenbord, heb het spel nu 2 of 3 dagen en heb alle levels al, en bijna alle opdrachten uitgespeeld van de levels, dus zo ingewikkeld is het nieVerwijderd schreef op 21 August 2003 @ 23:36:
[...]
Daar zat ik zelf ook al aan te denken: een keyboard reageert lekker strak. Die gamepadknopjes zijn veel te vaag.
Maar inderdaad: het zal wel ff wennen zijn! Ik moet het spel compleet opnieuw leren! Hou, misschien waag ik morgen een poging...
zo... thps 3 heb ik echt weken gespeeld maar dit vind ik nu al niks meer aan 
wat een onwijs debiele opdrachten tegenwoordig
"gooi 5 dudes in een vuilniskan", "red een ventje van de walrussen", "take the alcatraz tour"
wtf! onzin allemaal

wat een onwijs debiele opdrachten tegenwoordig
"gooi 5 dudes in een vuilniskan", "red een ventje van de walrussen", "take the alcatraz tour"
wtf! onzin allemaal
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Ja met die haai , hoe red ik die vent?
(ps: spelen jullie allemaal met een joystick oid , met het toetsenbord wil het niet echt bij mij. Max aantal punten is iets van 25k)
(ps: spelen jullie allemaal met een joystick oid , met het toetsenbord wil het niet echt bij mij. Max aantal punten is iets van 25k)
nou ik heb het al wel weer gezien met het online spelen
als je online speelt zie je erg veel fps lag en veel bugs zoals sound dat opeens niet werkt enzo
als je online speelt zie je erg veel fps lag en veel bugs zoals sound dat opeens niet werkt enzo
help mij, wat doe ik fout 
IK kan niet meer dan 2.000 punten in 1 keer halen, en heb geen flauw idee hoe ik een combo maak
Is er geen tutorial mode oid?
IK kan niet meer dan 2.000 punten in 1 keer halen, en heb geen flauw idee hoe ik een combo maak

PSN: DutchTrickle PVoutput
hint: bal, touwen, grindVerwijderd schreef op 22 August 2003 @ 02:01:
Ja met die haai , hoe red ik die vent?
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Wat een onwijs leuk spel is dit 
Ik ben er nog totaal niet goed in, die 40.000 is al veel te moeilijk
Maar we geven niet op 
Lekker speelbaar spelletje
De controls heb ik wel aangepast want standaard vond ik het maar niks.
Hebben jullie allemaal een custom skater gemaakt? Misschien leuk om daar allemaal ff screenshotjes van te posten
Ik kan vanmiddag/vanavond pas want ik ben aan het werk
Ik ben er nog totaal niet goed in, die 40.000 is al veel te moeilijk
Lekker speelbaar spelletje
De controls heb ik wel aangepast want standaard vond ik het maar niks.
Hebben jullie allemaal een custom skater gemaakt? Misschien leuk om daar allemaal ff screenshotjes van te posten
Ik kan vanmiddag/vanavond pas want ik ben aan het werk
Moet nog effe wennen maar lukt al aardig...

[ Voor 22% gewijzigd door Shockers op 22-08-2003 13:01 ]
zijn er al cheats om alle levels te unlocken? ik wil overal skaten maar ik heb geen zin om die belachelijke opdrachten te doen
ja, die zijn erJuggernaut schreef op 22 August 2003 @ 16:33:
zijn er al cheats om alle levels te unlocken? ik wil overal skaten maar ik heb geen zin om die belachelijke opdrachten te doen
nee, je krijgt ze niet
Verwijderd
Voor alle levelsJuggernaut schreef op 22 August 2003 @ 16:41:
[...]
gozer, ga ergens anders lopen puberen.
als je ze niet wil geven mag je ook wel gewoon niet reageren
Watch_Me_Xplode
graag gedaan jugg
dank jeVerwijderd schreef op 22 August 2003 @ 17:04:
[...]
Voor alle levels
Watch_Me_Xplode
graag gedaan jugg
toch mooi zo'n forum waar je kennis deelt
zulke hoge scores is niet moeilijk voor deze lui hier. cheat perfect balance enzo. skiet niet op.
Smile !!!
Whaha duz jij zegt dat ik cheat
dankje voor et compliment maar is puur skill hoor
geen cheats nix.. en die laatste screen zijn btw online gemaakt dus..
Verwijderd
Waar voer je die cheat in? En hij unlocked alleen de andere banen he?Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 17:04:
[...]
Voor alle levels
Watch_Me_Xplode
graag gedaan jugg
edit:
nevermind; niet goed gekeken @ game zelf, want in de game kan je de playlist aanpassen voor welke muziek je wil en niet, dus ik heb ze nou
nevermind; niet goed gekeken @ game zelf, want in de game kan je de playlist aanpassen voor welke muziek je wil en niet, dus ik heb ze nou
[ Voor 65% gewijzigd door Phobos op 22-08-2003 22:26 ]
Op planettonyhawk stond dat allemaal dacht ik, maar ze hebben het nog niet geupdate voor THPS4. Er stond hier in dit topic wel ergens een lijstje met de soundtrack, moet je maar eventjes zoeken 
Anyway, ik heb THPS4 nu ook, eindelijk. Wanneer iemand ook maar een idee heeft wanneer ie in de winkels ligt, wel ff melden hierzo, want dan ga ik hem wel kopen. Wil heb alleen érg graag spelen
Anyway, ik heb THPS4 nu ook, eindelijk. Wanneer iemand ook maar een idee heeft wanneer ie in de winkels ligt, wel ff melden hierzo, want dan ga ik hem wel kopen. Wil heb alleen érg graag spelen
staat gewoon al heeeel lang bij startpost de playlist...
ben nu bijna klaar met alle levels... je kan wel zeggen dat thps4 stuk lastiger is dan deel 3
ben nu bijna klaar met alle levels... je kan wel zeggen dat thps4 stuk lastiger is dan deel 3
Verwijderd
Als het goed is staat er bij options cheats (zo is het iig op de Xbox)Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 22:00:
[...]
Waar voer je die cheat in? En hij unlocked alleen de andere banen he?
Ach als je veel speelt haal je van zelf zo een scoresXiric schreef op 22 August 2003 @ 19:21:
zulke hoge scores is niet moeilijk voor deze lui hier. cheat perfect balance enzo. skiet niet op.
ik heb het eens online gedaan op de Xbox en daar maakten ze nog veeeeeel hogere score's
Ik heb het spel net ff gespeelt heb het al een maand op de Xbox of zo dus het is voor mij niets nieuws
Ik vindt zowiezo dit soort games op de PC kut want ik vindt het met het toetsenbord zeer klote..
en als je met een controller wil spelen heb je eigenlijk ook al zo een duur ding nodig
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 23:31 ]
Verwijderd
ja duidelijk je moet ook al heel wat hogere scores halen rond 1.5 mil is me nog niet gelukt, wel een combo van 0.5 mil dat soort opdrachten krijg je in die 2 laaste levels die je moet kopen
Nou heb hem toen straks eens effe uitgeprobeerd en wat een bagger game is het geworden, na THPS2 is het alleen maar achteruit gegaan 
Hopelijk wordt de nieuwe wel weer leuk.

Hopelijk wordt de nieuwe wel weer leuk.
Verwijderd
THPS 4 is duidelijk vet ik heb wel nooit THPS2 gespeeld maar in 4 heb je duidelijk leuke opdrachten en ze zijn tenmiste wat moeilijker dan de 3e versie dus ik denk dat deel 2 best wel een beetje minder is. maar ja is mijn mening
Verwijderd
Ik ben er net achter gekomen dat je in een HP tricks aan elkaar kunt verbinden dooe ALLEEN in een revert te landen... Ik deed altijd nog een manual er achter aan, maar dat blijkt dus niet nodig te zijn... (?) Nooit geweten... Ik durf het haast niet te vragen maar... was dat in THPS 3 ook al zo...? Ik kon dus nooit grote combo's maken doordat ik na een revert ALTIJD een manual deed! Ik dacht dat dat nodig was! Maar ik heb nu net even geoefend met reverts alleen in een HP en ik had al snel een combo van 190.000 punten, zonder te grinden of manuallen of wat dan ook...
Ik heb er nog wel een vraagje over: wanneer werkt dat verbinden van jumps via een revert nu wel en wanneer niet...? Het viel me namelijk op dat in een bepaalde HP die revert alleen niet hielp: tegen de tijd dat ik aande overkant was, werd de score opeens bij elkaar opgeteld in het blauw. Schijnbaar was die HP iets te breed. Of zo. Het lijkt dus alsof je niet te lang mag skaten tussen twee jumpt door anders is de combo voorbij. Het wel of niet moeten gebruiken van een manual is dus schijnbaar afhankelijk van het stukje tussen de twee ramps in.
Klopt dat? Dat zou dus betekenen dat combineren van jumps via reverts alleen werkt in kleine HP en bowls.
Dit houdt dus ook in dat je na een revert nog heel even de tijd hebt om de manual te starten: ik deed dus ALTIJD een manual en een revert zo ongeveer tegelijk (ik drukte op switch en tegelijk op up-down). Vandaar waarschijnlijk dat het zelden goed ging en ik geen hoge combo's kon maken.
Ik blijf het trouwens rottig lastig vinden om een redelijk manual vol te houden: daar heb ik nog geen hoge punten mee gescoord. Ik verlies veelte veel snelheid. Zeker als ik aan het eind nog een jump wil maken...
Toch wel dom... heb ik maandenlang THPS 3 gespeeld, had het allemaal veel makkelijker gekund... Of is dit alles pas mogelijk sinds THPS4?
Ik heb er nog wel een vraagje over: wanneer werkt dat verbinden van jumps via een revert nu wel en wanneer niet...? Het viel me namelijk op dat in een bepaalde HP die revert alleen niet hielp: tegen de tijd dat ik aande overkant was, werd de score opeens bij elkaar opgeteld in het blauw. Schijnbaar was die HP iets te breed. Of zo. Het lijkt dus alsof je niet te lang mag skaten tussen twee jumpt door anders is de combo voorbij. Het wel of niet moeten gebruiken van een manual is dus schijnbaar afhankelijk van het stukje tussen de twee ramps in.
Klopt dat? Dat zou dus betekenen dat combineren van jumps via reverts alleen werkt in kleine HP en bowls.
Dit houdt dus ook in dat je na een revert nog heel even de tijd hebt om de manual te starten: ik deed dus ALTIJD een manual en een revert zo ongeveer tegelijk (ik drukte op switch en tegelijk op up-down). Vandaar waarschijnlijk dat het zelden goed ging en ik geen hoge combo's kon maken.
Ik blijf het trouwens rottig lastig vinden om een redelijk manual vol te houden: daar heb ik nog geen hoge punten mee gescoord. Ik verlies veelte veel snelheid. Zeker als ik aan het eind nog een jump wil maken...
Toch wel dom... heb ik maandenlang THPS 3 gespeeld, had het allemaal veel makkelijker gekund... Of is dit alles pas mogelijk sinds THPS4?
Weet er iemand of er een manier is om de afstand van die distance fog aan te passen?
Zet ik distance fog uit (enable distance fog uitvinken dus), dan trekt mijn arme pc dat NET niet lekker, de framedrops zijn veel te groot in drukke gebieden om 't soepel te laten lopen.
Met distance fog aan is de framerate hoog en loopt 't supersoepel, ik ben dus op zoek naar een middenweg/tweak, als die er is...
Zet ik distance fog uit (enable distance fog uitvinken dus), dan trekt mijn arme pc dat NET niet lekker, de framedrops zijn veel te groot in drukke gebieden om 't soepel te laten lopen.
Met distance fog aan is de framerate hoog en loopt 't supersoepel, ik ben dus op zoek naar een middenweg/tweak, als die er is...
Zet dan ook de optie eronder uit, anti aliasing 
Als je dat nog niet gedaan had, was ik namelijk wel vergeten
Staat uit, high quality shadows staan ook uit, die distance fog doet 't 'm. Vervelend dat je daar de afstand niet van kan instellenAlbinoraptor schreef op 23 augustus 2003 @ 15:09:
Zet dan ook de optie eronder uit, anti aliasing

Geluid helemaal uitzetten scheelt ook een beetje trouwens
Welk level zit die?dinges schreef op 23 augustus 2003 @ 17:48:
LOL
die pro challenge van bam margera is vet
met een winkelwagentje racen
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
Als je de pro challenges unlocked heb, in alcatraz, maar bij het menu om een level te kiezen staat onderaan in welk level de pro challenge zit
Btw, iemand al die 'hot chick' skater al unlocked voor 15.000?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 23:06 ]
Verwijderd
yup.. niet zo bijzonderVerwijderd schreef op 23 August 2003 @ 23:06:
[...]
Als je de pro challenges unlocked heb, in alcatraz, maar bij het menu om een level te kiezen staat onderaan in welk level de pro challenge zit
Btw, iemand al die 'hot chick' skater al unlocked voor 15.000?
heb nu op 4 stages alle 21/22 goals gehaald.. ik vind persoonlijk alcatraz de moeilijkste goals hebben

heb de pro goal van tony er al op zitten... pff....
Oh god wat een spel 
Heerlijk, combo's gaan weer lekker, levels zijn weer lekker groot, ziet er goed uit allemaal, leuke opdrachten
. Enige minpuntje vind ik dat reverten somehow wat lastiger gaat.
Hoogste combo tot nu toe ligt helaas nog pas op 150.000 maar ja.
Heerlijk, combo's gaan weer lekker, levels zijn weer lekker groot, ziet er goed uit allemaal, leuke opdrachten
Hoogste combo tot nu toe ligt helaas nog pas op 150.000 maar ja.
Hmmm, er zit nog een mannetje met een goal verstopt achter glas in het aquarium (zoo level). Hoe kom ik bij dat mannetje?
Ik heb 's een vraag. Ik zit vast in Alcatraz. Hier moet je via zo'n ramp op een doel springen. Volgens een collega kun je ook 100-punten-sprongen maken, maar dat is mij nog nooit gelukt. Wel af en toe per ongeluk een 50'er, maar daarmee haal ik nog nooit de 400 punten. What the hell is de goeie tactiek hier? Op je kop landen? Springen met truc/kickflip/airwalk/whatever? Kloppen de punten zoals ik ze heb aangegeven in dit plaatje? Tips erg welkom!

Je moet op het hoofd van de olifant (andere kant van het level) grinden, en die zal dan losbreken, en het glas van het aquarium breken.Mr_UnAnimouS schreef op 24 August 2003 @ 19:17:
Hmmm, er zit nog een mannetje met een goal verstopt achter glas in het aquarium (zoo level). Hoe kom ik bij dat mannetje?
Om op het hoofd van de olifant te grinden zorg je dat je vertrekt op het dak van het gebouwtje ernaast, en je springt en grind dan gewoon op de olifant.
Verwijderd
ik sprong gewoon helemaal nietspaceboy schreef op 24 August 2003 @ 19:47:
Ik heb 's een vraag. Ik zit vast in Alcatraz. Hier moet je via zo'n ramp op een doel springen. Volgens een collega kun je ook 100-punten-sprongen maken, maar dat is mij nog nooit gelukt. Wel af en toe per ongeluk een 50'er, maar daarmee haal ik nog nooit de 400 punten. What the hell is de goeie tactiek hier? Op je kop landen? Springen met truc/kickflip/airwalk/whatever? Kloppen de punten zoals ik ze heb aangegeven in dit plaatje? Tips erg welkom!
[afbeelding]
Daar was die olifant dus voorxshredx schreef op 24 augustus 2003 @ 19:51:
[...]
Je moet op het hoofd van de olifant (andere kant van het level) grinden, en die zal dan losbreken, en het glas van het aquarium breken.
Om op het hoofd van de olifant te grinden zorg je dat je vertrekt op het dak van het gebouwtje ernaast, en je springt en grind dan gewoon op de olifant.
Tnx!
ik zit nu in kona en nu heb ik de opdracht dat je de tricks moet doen over iets in de mini maar wat is dat iets dan? niet het midden van de half pipe heb ik al geprobeerd
ja klopt, zo heb ik het ook gedaan. 8 keer 50 en je hebt het. Alleen mikken is een beetje oefenen..Verwijderd schreef op 24 augustus 2003 @ 19:59:
[...]
ik sprong gewoon helemaal niet(speed van mn character was al op zn max geupgrade) en ik kwam altijd op 50
aargh ik word helemaal agressief van die revert crap zeg
ik wil gewoon ieder level helemaal afsluiten, en dus ook in missie 1 (college) die missie halen met die football spelers, ik snap echt de ballen van die revert, het lukt me maar niet.
WAT moet ik nou doen? ik spring en grind op die buizen, dan spring ik 2x van buis naar buis en dan? dan krijg je zo'n ophoging, en als je dan de grond raakt ben je 2 of 3 van die football players weer kwijt die je al had geraakt, zodra ik neerkom probeer ik een manual te doen, dan raak ik ze niet kwijt, maar dan ga ik zo hard, dan jump ik op die ophoging, en zodra ik neerkom kan ik geen manual meer doen
hoe de shit werkt die revert dan?
ik wil gewoon ieder level helemaal afsluiten, en dus ook in missie 1 (college) die missie halen met die football spelers, ik snap echt de ballen van die revert, het lukt me maar niet.
WAT moet ik nou doen? ik spring en grind op die buizen, dan spring ik 2x van buis naar buis en dan? dan krijg je zo'n ophoging, en als je dan de grond raakt ben je 2 of 3 van die football players weer kwijt die je al had geraakt, zodra ik neerkom probeer ik een manual te doen, dan raak ik ze niet kwijt, maar dan ga ik zo hard, dan jump ik op die ophoging, en zodra ik neerkom kan ik geen manual meer doen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
JUIST! That's the shit! Thanks!Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 19:59:
[...]
ik sprong gewoon helemaal niet(speed van mn character was al op zn max geupgrade) en ik kwam altijd op 50
Bedoel je "Show Off for the locals at the Mini Spine"??mitchel schreef op 24 August 2003 @ 20:35:
ik zit nu in kona en nu heb ik de opdracht dat je de tricks moet doen over iets in de mini maar wat is dat iets dan? niet het midden van de half pipe heb ik al geprobeerd
Da's gewoon een spine transfer doen over het midden, en een truk doen... spine transfer is een aparte toets... je drukt die in, daardoor vlieg je over de spine, en ondertussen doe je de tricks die gevraagd worden.
Het is dus wel over het midden, maar met een spine transfer.....
uiteraard wanneer je zo'n bericht hebt gepost lukt het de eerstvolgende keer in 1xScorperito schreef op 24 August 2003 @ 20:37:
aargh ik word helemaal agressief van die revert crap zeg![]()
WAT moet ik nou doen? ik spring en grind op die buizen, dan spring ik 2x van buis naar buis en dan? dan krijg je zo'n ophoging, en als je dan de grond raakt ben je 2 of 3 van die football players weer kwijt die je al had geraakt, zodra ik neerkom probeer ik een manual te doen, dan raak ik ze niet kwijt, maar dan ga ik zo hard, dan jump ik op die ophoging, en zodra ik neerkom kan ik geen manual meer doen![]()
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Hm, in Kona kan ik op een bepaalde HP (die twee aan elkaar waar je ook triks met spinetransfers moet doen) jumps met lkaar verbinden door alleen maar te reverten: geen manual. En de punten worden gewoon bij elkaar opgeteld. Het heeft volgens mij toch de afstand te maken die je aflegt voordat je de base van de ramp weer raakt. Op een HP met een breder tussenstuk lukt het niet.Verwijderd schreef op 24 augustus 2003 @ 17:02:
[...]
bij een landing maak je een revert en MOET je gelijk een manual doen om de combo the behouden.. dit was in thps3 ook al zo
Ik kan zo in ieder geval combo's maken met alleen maar jumps van een kleine 200.000 punten. En dat lukt me met manuals erbij never nooit niet omdat ik dan teveel snelheid verlies.
Sowieso hoef je dus niet GELIJK een manual te doen. Nou ja, je hebt nog een fractie van een seconde de tijd. Eerst revert, gelijk manual. Probeer maar.
Is iedereen het er trouwens over eens dat THSP4 een stuk lastiger is dan THPS3? Als je alles tenminste 100% wilt halen? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje té lastig...
Verwijderd
dat klopt, die staan heel dicht bij elkaar.Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:28:
[...]
Hm, in Kona kan ik op een bepaalde HP (die twee aan elkaar waar je ook triks met spinetransfers moet doen) jumps met lkaar verbinden door alleen maar te reverten: geen manual. En de punten worden gewoon bij elkaar opgeteld. Het heeft volgens mij toch de afstand te maken die je aflegt voordat je de base van de ramp weer raakt. Op een HP met een breder tussenstuk lukt het niet.
Ik kan zo in ieder geval combo's maken met alleen maar jumps van een kleine 200.000 punten. En dat lukt me met manuals erbij never nooit niet omdat ik dan teveel snelheid verlies.
Sowieso hoef je dus niet GELIJK een manual te doen. Nou ja, je hebt nog een fractie van een seconde de tijd. Eerst revert, gelijk manual. Probeer maar.
Is iedereen het er trouwens over eens dat THSP4 een stuk lastiger is dan THPS3? Als je alles tenminste 100% wilt halen? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje té lastig...
Thps4 is idd lastiger.. tis ook wel makkelijker trouwens om een goal snel af te breken en opnieuw te starten.. .beter geregeld dan in thps3
ik heb bijna alles op 21/21 op shipyard (16/21) en alcatraz (15/21) gedaan.. zal nog wel meer unlocked worden... de pro goal van bob berquish ofzo is heel simpel
mijn hemel, die goal met die olifantjes uit 'College' is echt xtreem moeilijk. Als je een lange combo maakt loopt de tijd dan niet af? Want voor mij is het niet te halen binnen de seconden die er voor staan. Kom er telkens 2 tekort. [frustratie] En ik wil hem halen want tis de laatste goal die ik nog moet halen in deze map.. [/frustratie]
als je binnen de tijd een combo begint, kun je na het verstrijken van de tijd doorgaan totdat je combo stopt...
Blaat...
Verwijderd
bij die wel.. bij chase the dogs in the shipyard gaat het puur om tijd.. dus combo of niet.. tijd op = goal verlorenmokumouse schreef op 24 August 2003 @ 23:42:
als je binnen de tijd een combo begint, kun je na het verstrijken van de tijd doorgaan totdat je combo stopt...
ik heb een probleempje:
ik ben de pro goal van Rune aan het doen (Pool party) bij de 4e trick moet ik in de watertoren iets doen, maar ik begrijp niet wat ie vraagt.. iemand een idee?
Verwijderd
Gewoon een paar keer proberen, eerst langs die rand grinden, dan over t heuveltje en dan de rest nogtjempjun schreef op 24 August 2003 @ 23:39:
mijn hemel, die goal met die olifantjes uit 'College' is echt xtreem moeilijk. Als je een lange combo maakt loopt de tijd dan niet af? Want voor mij is het niet te halen binnen de seconden die er voor staan. Kom er telkens 2 tekort. [frustratie] En ik wil hem halen want tis de laatste goal die ik nog moet halen in deze map.. [/frustratie]
Verwijderd
waarom jullie allemaal spelen met zo'n brak beeld( Um een paar dan) . dat kan toch al makkelijk op 4X AA en 8X AF enz enz 
wat is t een licht spel zeg . ze hadden goed wat grootere textures kunnen gebruiken vind k
wat is t een licht spel zeg . ze hadden goed wat grootere textures kunnen gebruiken vind k
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 02:24 ]
Ik vind THPS 4 idd ook moeilijker dan deel 3. Deel 3 kan (ok ok, kon
) ik in iets meer dan 1,5 uur uitspelen + 100% maar dat zie ik mezelf in deel 4 nog niet doen
.
Verwijderd
Pok, anderhalf uur... Nee, dat is me nooit gelukt met THPS 3. THPS 2 kon ik wel in 45 minuten uitspelen. Maar THPS 4... ik vraag me af of ik ooit alles 100% haal! Ik haat die langere combo's...IceStorm schreef op 25 August 2003 @ 10:17:
Ik vind THPS 4 idd ook moeilijker dan deel 3. Deel 3 kan (ok ok, kon) ik in iets meer dan 1,5 uur uitspelen + 100% maar dat zie ik mezelf in deel 4 nog niet doen
.
Vervelende is dat ik een spel altijd 100% wil halen... Je kan wel zeggen: ach, je speelt het voor de lol: wat maakt het uit, maak je niet druk. Maar dat kan ik niet... Heel vreemd, maar als ik een spel eenmaal echt ga spelen wil ik het halen ook. Zo heb ik me met Midnight Club 2 hopeloos lopen irriteren en was ik op een bepaald moment zwaar gefrustreerd. Zo erg dat ik het spel eigenlijk geen reet meer aan vond. Maar... ik bleef het wel spelen, want het is dus WEL echt een te gek spel. (En ik heb het dan ook 100% gehaald zonder te cheaten: twee keer al: en ik speel het nu nog elke dag: superspel! Maar lees daar maar over in het MC2 topic...
In ieder geval: ik wou dat ik THPS 4 gewoon ontspannen voor de lol kon spelen. Dan maar niet alle goals halen. Maar ja... ik kan dat dus gewoon niet... En dan ga ik me irriteren en zo. Smijten met gamepads, dat soort werk...
Tjonge, wat doe je jezelf als gamer soms toch aan...
Ik kan de stat points van Tony niet veranderen, klopt dat??
Verwijderd
Je bedoelt dat je in THPS4 niet meer, zoals in THPS3, de al bestaande statpoints kunt verwisselen om zo bijvoorbeeld voor een bepaalde opdracht een 100% manual te kunnen maken...? Klopt: dat kan niet meer. Wel zo goed, vind ik, want in THPS3 maakte het eigenlijk niet uit met wie je speelde omdat je die stats allemaal kon aanpassen. Het was wel handig, natuurlijk...greatgonzo schreef op 25 August 2003 @ 11:33:
Ik kan de stat points van Tony niet veranderen, klopt dat??
Gayspy ondersteund THPS4 wel, is er een manier om het spel in All seeing Eye te krijgen?
Verwijderd
Volgens mij kan het wel als je de pro challenges unlocked hebtVerwijderd schreef op 25 August 2003 @ 11:45:
[...]
Je bedoelt dat je in THPS4 niet meer, zoals in THPS3, de al bestaande statpoints kunt verwisselen om zo bijvoorbeeld voor een bepaalde opdracht een 100% manual te kunnen maken...? Klopt: dat kan niet meer. Wel zo goed, vind ik, want in THPS3 maakte het eigenlijk niet uit met wie je speelde omdat je die stats allemaal kon aanpassen. Het was wel handig, natuurlijk...
Verwijderd
kan wel bij mn eigengemaakt vrouwtje
maar ik heb prob ik heb bij create a skater een vrouwtje gemaakt,
maar als ik save nadat ik een goal heb gehaald en het spel quit dan moet ik weer overnieuw beginnen met de goals lvls en geld wat weird is hij onthoud wel de stat points dus ik heb nu al 3x stat points gekregen voor dezelfde goal
iemand oplossing hiervoor (want heb geen zin om elke keer de eerste lvls te doen)
maar als ik save nadat ik een goal heb gehaald en het spel quit dan moet ik weer overnieuw beginnen met de goals lvls en geld wat weird is hij onthoud wel de stat points dus ik heb nu al 3x stat points gekregen voor dezelfde goal
iemand oplossing hiervoor (want heb geen zin om elke keer de eerste lvls te doen)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 12:13 ]
Bij de PS2 versie was het zo dat je over de watertoren (over de balk door het dak heen) moest springen, kan alleen met een boneless (of die andere) anders kom je niet hoog genoeg.Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 00:07:
[...]
bij die wel.. bij chase the dogs in the shipyard gaat het puur om tijd.. dus combo of niet.. tijd op = goal verloren
ik heb een probleempje:
ik ben de pro goal van Rune aan het doen (Pool party) bij de 4e trick moet ik in de watertoren iets doen, maar ik begrijp niet wat ie vraagt.. iemand een idee?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Heb je wel je custom skater gesaved?? Ik geloof dat je dit apart moet doen, dus niet alleen "save game", maar ook "save custom skater". Denk dat dit maar een keer hoeft, maar weet het niet zeker (kan het nu even niet testen).Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 12:12:
kan wel bij mn eigengemaakt vrouwtje
ARGH, vervelend spel, ik kan niet ophouden met spelen
.
Ik wou hem starten, maar hij wil niet starten, me scherm gaat heel eff op zwart (denk refresh rate verandering). en vliegt terug naar de desktop. Heb geforce 2 gts, met denator 23.11, moet ik de nieuwste gaan installeren?
Verwijderd
Enable fullscreen anti-aliasing uitzetten in het optie schermTermi schreef op 25 August 2003 @ 13:46:
Ik wou hem starten, maar hij wil niet starten, me scherm gaat heel eff op zwart (denk refresh rate verandering). en vliegt terug naar de desktop. Heb geforce 2 gts, met denator 23.11, moet ik de nieuwste gaan installeren?
Verwijderd
Eej ff proberen als ik vanavond thuis ben....bAdmuTs schreef op 25 augustus 2003 @ 12:16:
[...]
Bij de PS2 versie was het zo dat je over de watertoren (over de balk door het dak heen) moest springen, kan alleen met een boneless (of die andere) anders kom je niet hoog genoeg.
hoewel ik dat houten dakje er al uit gesprongen heb
misschien een transfer over de 4 balken die kruislings hangen
Edit: Nee dat is het niet

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 18:24 ]
Verwijderd
ik snap iets niet . waarom als ik hoog scoor ofzo is me score daarna weg en heb ik 0 scoore ?? hoe zit dat precies
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 00:11 ]
Verwijderd
je scores gelden alleen voor de Goal die je op dat moment doet (en die worden natuurlijk ook opgeslagen als ighscores.. je kan dus nu niet een high/pro en sick score in een keer halenVerwijderd schreef op 25 August 2003 @ 23:44:
ik snap iets niet . waarom als ik hoog scoor ofzo is me score daarna weg en heb ik 0 scoore ?? hoe zit dat precies