Denk het wel, als het goed is, is het assortiment in alle Gamma's hetzelfde (op keukens, tegels etc. na). Je kunt, als je bang bent dat die lijm weer loslaat, ook een gewoon kabelgootje kopen K25 ofzo, en die vastschroeven/spijkeren.Anoniem: 42751 schreef op 02 May 2003 @ 10:57:
[...]
Maar zou dit ook ni lossen? Want, zoals je ziet, is de chauffage onder de vensterbank, dus veel warmte... Lost die lijm dan niet? Of is dat echt wel zeer stevige lijm?
Kan je dit ook verkrijgen bij Gamma in België? (Ja ja ja, ben een domme Belg)

specs:
TV: Philips 28PT4406 70cm
Receiver: Panasonic SA-HE90 5x100w , DPL2, DD, DTS
DVD: Sony DVP - NS305
Sat. Speakers: Magnat Metric serie 80w belastbaar 88db/m
Sub: Actieve Magnat Metric serie 100w amp.
TV nieuw gekocht
en jah geen breedbeeld
Speakers zullen in sept/okt vervangen worden door fullsize/range zelfbouw speakers, moet wel zeggen dat die magnat speakers in vergelijking met alles in 1 setjes, goed klinken
sorry voor de brakke webcam pics
[ Voor 8% gewijzigd door JWO op 02-05-2003 13:43 ]
Anoniem: 42751
Ik ben zonet even langsgeweest bij de Gamma.Anoniem: 17926 schreef op 02 May 2003 @ 11:53:
[...]
Denk het wel, als het goed is, is het assortiment in alle Gamma's hetzelfde (op keukens, tegels etc. na). Je kunt, als je bang bent dat die lijm weer loslaat, ook een gewoon kabelgootje kopen K25 ofzo, en die vastschroeven/spijkeren.
Die kabelgootjes betrouw ik precies toch niet zo goed... Lijm zal nogal vlug lossen vrees ik...
Maar ik heb wel een andere oplossing bedacht... namelijk van die doorzichtige flexibele buis dat ze gebruiken voor aquariums (en watercooling
Wat vinden jullie van die oplossing?
Erg creatief, zoals het een tweaker beaamt
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Anoniem: 20096
Ziet er heel goed uit Bjornbjorn schreef op 02 May 2003 @ 10:41:
Eindelijk heb ik een digitale camera kunnen lenen en wat foto's kunnen schieten van mijn ht in wording. Valt nog niet mee, strakke foto's schieten! Niet alles is even scherp, 'k ben blijkbaar niet in staat mijn hand 2 sec. stil te houden
anywayzz, wij zien:
Foto's
Zo te zien ben je ook nog thuiswonend. Wat zijn de afmetingen van je kamer en van je scherm en hoe ver hangt je projector van je scherm
Gebruik je nu een 5.1 of een 7.1 setup
netjes hoor , past allemaal maar net denk ikbjorn schreef op 02 May 2003 @ 10:41:
Eindelijk heb ik een digitale camera kunnen lenen en wat foto's kunnen schieten van mijn ht in wording. Valt nog niet mee, strakke foto's schieten! Niet alles is even scherp, 'k ben blijkbaar niet in staat mijn hand 2 sec. stil te houden
anywayzz, wij zien:
[afbeelding]
Een marantz sr5200, een tweetal b&w 602's en de lcr60s3 center. Dat groene lampje tussen de center en de rechterspeaker is een magnat omega 380 sub. Verder staan er een cdispeler, playstation 2 en dreamcast stof te verzamelen.
Het doek is het befaamde thommydoek van htforum. Dit is, samen met de zwarte stof die ik tegen de muur en plafond gespammen heb wellicht de beste upgrade ooit geweest. Ik had even het idee dat ik een nieuwe projector had!
[afbeelding]
De projector (sony vph 1270qm) en de rest van m'n kamertje. De surround luidspreker is een b&w 601s3.
[afbeelding]
En natuurlijk de software...;)
Als speakerkabel gebruik ik nog de meest goedkope 3 mm speakerkabel die ik nog had liggen (volgende upgrade..)
en dan nog een paar screens van de projector in actie. Het ziet er niet zo goed uit als in het echt, maar het is nog herkenbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar waarom heb je voor de magnat 380 gekozen en niet voor een b&W600/650 sub ???
Anoniem: 50944
Ehm, je ziet toch 2x602 en 2x601? Ook zie/lees je dat hij een SR5200 gebruikt, die is 5.1 dus ja wat denk jezelf?Anoniem: 20096 schreef op 02 May 2003 @ 16:36:
[...]
Ziet er heel goed uit Bjorn![]()
Zo te zien ben je ook nog thuiswonend. Wat zijn de afmetingen van je kamer en van je scherm en hoe ver hangt je projector van je scherm
Gebruik je nu een 5.1 of een 7.1 setup
Heb natuurlijk geen idee waarom hij dat heeft gedaan, maar wil wel even opmerken dat het in mijn ogen niet echt boeiend is of de sub uit dezelfde serie komt.marz01 schreef op 02 May 2003 @ 16:50:
[...]
netjes hoor , past allemaal maar net denk ik
maar waarom heb je voor de magnat 380 gekozen en niet voor een b&W600/650 sub ???
Meestal zie je hem niet staan, dus dat is het puntje uiterlijk. Verder kleurt een sub erg weinig, dus een sub van een andere merk gaat je geluid niet nadelig beinvloeden. Ander verhaal als je het over fronts/rear hebt uiteraard.
edit: Bijna vergeten te zeggen dat je een mooie HT hebt, helmaal super hoe je die kleine kamer hebt omgetoverd, je woont nu dus in een bioscoop
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 02-05-2003 20:20 ]
Mijn kamer is 2.2mx5.5m groot (en ja, ik woon nog thuis).
Het scherm is effectief 2m breed (incl zwarte rand 2.10). Past alllemaal dus net
.
De projector hangt pakweg 3m van mijn scherm vandaan. Hoever exact moet ik even nameten. Ik heb het iig berekend met pjcal van sony en vervolgens tot de cm exact uitgemeten
.
Verder is het idd een 5.1 setup, bestaande uit 2x602, 2x601 en 1x lcr60. De sr5200 is overigens een 6.1 receiver.
De reden dat ik voor de omega heb gekozen en niet voor b&w is simpel. In deze prijscategorie (sub €500)is er op zelfbouw na voor films niks beters te vinden! Ik wilde een sub, zuiver voor film. Muziek draai ik liever zonder sub, of beter nog via een hoofdtelefoon)De omega is hier uitermate voor geschikt. Zijn 15' woofer en 340 watt versterker zorgen voor aardig wat luchtverplaatsing
De b&w komt hier dus helemaal niet bij in de buurt.
Het scherm is effectief 2m breed (incl zwarte rand 2.10). Past alllemaal dus net
De projector hangt pakweg 3m van mijn scherm vandaan. Hoever exact moet ik even nameten. Ik heb het iig berekend met pjcal van sony en vervolgens tot de cm exact uitgemeten
Verder is het idd een 5.1 setup, bestaande uit 2x602, 2x601 en 1x lcr60. De sr5200 is overigens een 6.1 receiver.
De reden dat ik voor de omega heb gekozen en niet voor b&w is simpel. In deze prijscategorie (sub €500)is er op zelfbouw na voor films niks beters te vinden! Ik wilde een sub, zuiver voor film. Muziek draai ik liever zonder sub, of beter nog via een hoofdtelefoon)De omega is hier uitermate voor geschikt. Zijn 15' woofer en 340 watt versterker zorgen voor aardig wat luchtverplaatsing
Anoniem: 18476
Ik zelf heb ook al een tijdje een leuk Home Cinema setje staan, alles is van Pioneer.
Zo heb ik een:
Pioneer VSX 409RDS Audio/Video MultiChannel Receiver
Pioneer DV 350 dvd player
Pioneer PD 207 Compact Disc Player
Pioneer GR 209 Graphic Equalizer
Pioneer MJD 508 Minidisc Recorder
PC System (Athlon 800Mhz, Geforce 2 GTS, Creative Audigy 2)
Pioneer SW 39 Acoustic Speakers {2front speakers}
Pioneer SW 80S Subwoofer
Pioneer SCR 30 Acoustic Speakers {1 Center Speaker and 2 rear speakers}
Ik ben erg tevreden met mijn setje. Alleen zou ik mijn speakerset nog wel eens willen opwaarderen. Nu is alles zo'n 80watt. Opzich wel redelijk te doen. Maar ik mis toch net dat lekkere gevoel van Rock muziek als ik een dvd'tje aan het kijken ben.
Mijn pc system is nu helemaal oke. Alleen zou ie nog een ander kleur. Hij is nu namelijk wit, en de rest van mijn componenten zijn zwart.. Dus dat moet nog even veranderen
Voor de rest ben ik erg tevreden met mijn systeem
Zo heb ik een:
Pioneer VSX 409RDS Audio/Video MultiChannel Receiver
Pioneer DV 350 dvd player
Pioneer PD 207 Compact Disc Player
Pioneer GR 209 Graphic Equalizer
Pioneer MJD 508 Minidisc Recorder
PC System (Athlon 800Mhz, Geforce 2 GTS, Creative Audigy 2)
Pioneer SW 39 Acoustic Speakers {2front speakers}
Pioneer SW 80S Subwoofer
Pioneer SCR 30 Acoustic Speakers {1 Center Speaker and 2 rear speakers}
Ik ben erg tevreden met mijn setje. Alleen zou ik mijn speakerset nog wel eens willen opwaarderen. Nu is alles zo'n 80watt. Opzich wel redelijk te doen. Maar ik mis toch net dat lekkere gevoel van Rock muziek als ik een dvd'tje aan het kijken ben.
Mijn pc system is nu helemaal oke. Alleen zou ie nog een ander kleur. Hij is nu namelijk wit, en de rest van mijn componenten zijn zwart.. Dus dat moet nog even veranderen
Voor de rest ben ik erg tevreden met mijn systeem
zo, na alles te zien, heb ik ook maar even snel een 6 tal foto gemaakt:

een quick shot.
Doek is 3m.
1m80 * 1 m50 (bxh)

Sinds Divx geen DVD meer

Het hart van alles, Philips SV20 Hopper impact
Voor de twijfelaars onders ons, de beamer heb ik nu 1 jaar, en maar 478 branduren.

Actie foto's
Ze zijn net overdag genomen, ps ik heb luxaflex ...
een quick shot.
Doek is 3m.
1m80 * 1 m50 (bxh)

Sinds Divx geen DVD meer

Voor de twijfelaars onders ons, de beamer heb ik nu 1 jaar, en maar 478 branduren.

Actie foto's
[ Voor 25% gewijzigd door weeraanmelden op 03-05-2003 18:38 ]
Anoniem: 62469
ff je fotos zo neer zetten: [i m g ]http://members.chello.nl/~k.kriek/nr7.jpg [/img] maar dan aan elkaar!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 62469 op 03-05-2003 17:07 ]
Je moet het zo doen:
code:
1
| [img]http://members.chello.nl/~k.kriek/nr5.jpg[/img] |
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik heb ook eindelijk foto's:
Zitpositie (2 achterspeakers, de HTPC, de beamer en de receiver en natuurlijk de bank, en verder veel rotzooi):

Beeld:

Speaker close-up:

Specs:
5x Magnat Vector Needle 11
1x Klipsch KSW-12
1x Harman Kardon AVR-5500
1x Compaq MP2810
Zitpositie (2 achterspeakers, de HTPC, de beamer en de receiver en natuurlijk de bank, en verder veel rotzooi):

Beeld:

Speaker close-up:

Specs:
5x Magnat Vector Needle 11
1x Klipsch KSW-12
1x Harman Kardon AVR-5500
1x Compaq MP2810
edit:
Dit is een tijdelijke setup in de kelder van m'n ouders. Over 2,5 week verhuis ik naar een eigen huis, en daar komt de boel mooi in de woonkamer te staan.
Dit is een tijdelijke setup in de kelder van m'n ouders. Over 2,5 week verhuis ik naar een eigen huis, en daar komt de boel mooi in de woonkamer te staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Varienaja op 03-05-2003 17:26 ]
Siditamentis astuentis pactum.
Anoniem: 42751
Dit bekabelingsprobleem heb ik ondertussen opgelost, en wel op deze manier:Anoniem: 42751 schreef op 01 May 2003 @ 17:28:
We hebben wel een probleempje met de bekabeling... Om die mooi weg te werken, hebben we momenteel gekozen om de kabels voor de achterste boxen, vast te plakken onder de vensterbank... Het is vastgeplakt met Duck Tape, maar toch lost het nog regelmatig...
Daarom wil ik jullie vragen of jullie misschien ideeën hebben om de kabels netjes te bevestigen?

Wat vinden jullie ervan? Ja, 't is maar simpel, maar ja
Goh, ik zat net andersom te denken. Sinds je DVD's kan kopiëren denk ik niet dat er nog veel DIVX te vinden zal zijnweeraanmelden schreef op 03 May 2003 @ 17:02:
[img src="http://members.chello.nl/~k.kriek/nr3.jpg"]
Sinds Divx geen DVD meer
Over kabelgoten gesproken.....ik ben op zoek naar een kabelgoot van 5cm breed en 1-1,5 cm hoog (voor 2 v/d Hull CS-122 kabels)....Reeds bij diverse bouwmarkten geweest, maar.....Nix Nada Noppes....3 cm is breedste..... Wie heeft waar zoiets wel eens gezien?
pvc buis 5 cm kan je toch wel vinden
Anoniem: 62469
Wat zijn je pc specsweeraanmelden schreef op 03 mei 2003 @ 17:02:
zo, na alles te zien, heb ik ook maar even snel een 6 tal foto gemaakt:
[afbeelding]
een quick shot.
Doek is 3m.
1m80 * 1 m50 (bxh)
[afbeelding]
Sinds Divx geen DVD meer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Actie foto's
Tuurlijk....maar dat staat niet echt mooi zo langs een schuifpui omhoog en omlaag.........w00Dy schreef op 03 mei 2003 @ 19:23:
pvc buis 5 cm kan je toch wel vinden
A/V Receiver:
Onkyo TX-DS 595
DVD player:
Pioneer DV-350s
Frontspeakers:
2x Phonar P300s UK
Centerspeaker:
Phonar Camparo 4p
Rearspeakers:
2x Bose Interaudio
Subwoofer:
Elac Sub 101 ESP
Television:
Aristona 83cm Widescreen 100Hz
Projector:
Sanyo PLV-Z1
Projectionscreen:
Deluxx Elegance
Speakercable Rears:
Vocal Powercord (4² silver)
Speakercable Front/Center:
Ixos 613 Superstrand (4² silver)
Scartcable:
Reference Wire Video Plus
Coaxialcable:
Oehlbach XXL
S-Videocable:
Profi Hi-def
Composite Videocable:
Vivanco Hi-def

Onkyo TX-DS 595
DVD player:
Pioneer DV-350s
Frontspeakers:
2x Phonar P300s UK
Centerspeaker:
Phonar Camparo 4p
Rearspeakers:
2x Bose Interaudio
Subwoofer:
Elac Sub 101 ESP
Television:
Projector:
Sanyo PLV-Z1
Projectionscreen:
Deluxx Elegance
Speakercable Rears:
Scartcable:
Coaxialcable:
Oehlbach XXL
S-Videocable:
Profi Hi-def
Composite Videocable:
Vivanco Hi-def

Die sanyo PJ is wel een leuk ding. Alleen sinds ik bij een aantal mensen een CRT PJ heb gezien hoef ik geen LCD meer. LCD is scanlines ... CRT is geen scanlines maar gewoon superglad en strak beeld.
Wow, DasHMauL. Zoiets wil ik dus ook! 
Nu nog m'n diploma's halen en het huis uit gaan
Nu nog m'n diploma's halen en het huis uit gaan

[ Voor 10% gewijzigd door Mad_Demon op 04-05-2003 11:03 ]
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
www.ikea.nl
En dat vierkant tafeltje naast de zetel ook als ik me niet vergis.
Maar zn kamer ziet er idd mooi uit. Alleen zou ik er een tapijt neerleggen onder de salontafel, zal het geluid ook wel ten goede komen.
EDIT: Hoe hoog is je kamer trouwens ? Elke keer als ik setups zie met het doek boven de tv, dan vraag ik me af of dat nu welk makkelijk kijkt. Zit je dan niet de hele tijd omhoog te kijken ? Lijkt me toch wel redelijk vermoeiend.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 13426 op 04-05-2003 11:40 ]
Eindelijk eens een fatsoenlijke camera geleend.
Nu een paar plaatjes van mijn set. (de eerste 2 foto's zijn aanklikbaar voor grotere versie)
De TV is een Philips 32PW8706. De DVD speler een Philips Q40. De miniset van Technics is de Impact 770. (specs: Krachtig uitgangsvermogen dankzij 6 kanaals, Class H+ versterker en Bi-Wiring systeem, Digitale volumeregeling voor hoge S/N ratio en digitale subwoofer, Meerkanaals DSP functies (virtual rear, multi rear, center focus, super surround, simulated stereo) ). De luidsprekers staan op lage voetjes van de Ikea.

Over de sub valt weinig meer te vertellen dan dat het een zelfbouw is van een 80 liter kast met een Philips 30 paper cone erin, aangesloten op een zelfbouw 30 Watt versterker hangende aan de sub uit van de stereoset.

De sattelietjes waren inbegrepen in de set. Ze staan hier op hoge voetjes van de Ikea.
Nu een paar plaatjes van mijn set. (de eerste 2 foto's zijn aanklikbaar voor grotere versie)
De TV is een Philips 32PW8706. De DVD speler een Philips Q40. De miniset van Technics is de Impact 770. (specs: Krachtig uitgangsvermogen dankzij 6 kanaals, Class H+ versterker en Bi-Wiring systeem, Digitale volumeregeling voor hoge S/N ratio en digitale subwoofer, Meerkanaals DSP functies (virtual rear, multi rear, center focus, super surround, simulated stereo) ). De luidsprekers staan op lage voetjes van de Ikea.

Over de sub valt weinig meer te vertellen dan dat het een zelfbouw is van een 80 liter kast met een Philips 30 paper cone erin, aangesloten op een zelfbouw 30 Watt versterker hangende aan de sub uit van de stereoset.

De sattelietjes waren inbegrepen in de set. Ze staan hier op hoge voetjes van de Ikea.

[ Voor 6% gewijzigd door Cow_tipping op 04-05-2003 11:57 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
mooi interieus Cow_tipping
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Anoniem: 52815
Hmm....Scarp schreef op 04 May 2003 @ 08:32:
Die sanyo PJ is wel een leuk ding. Alleen sinds ik bij een aantal mensen een CRT PJ heb gezien hoef ik geen LCD meer. LCD is scanlines ... CRT is geen scanlines maar gewoon superglad en strak beeld.
Volgens mij heb je bij LCD vaker screendoor (pixeleffect dus) en bij CRT zie je scanlines als je onder de sweetspot van de projector projecteert qua resolutie en bv. interlaced.

Specs:
Philips 70 CM TV
Philips FR980 Reciever
Philips DVD930
Philips oude videorecorder ( welke eigenlijk alleen als functie heeft dat mijn reciever niet op de grond staat)
2 x 100 watt JAMO frontspeakers
1 x 40 watt Philips center van oude midiset (wordt vervangen zodra er budget voor is)
2 x 60 watt Philips rear speakers (fronts van oude set)
1 x 100 watt JAMO actieve sub
niet slecht voor een studentje dacht ik zo
Anoniem: 55212
nice work!DasHMauL schreef op 04 May 2003 @ 03:36:
A/V Receiver:
Onkyo TX-DS 595
DVD player:
Pioneer DV-350s
Frontspeakers:
2x Phonar P300s UK
Centerspeaker:
Phonar Camparo 4p
Rearspeakers:
2x Bose Interaudio
Subwoofer:
Elac Sub 101 ESP
Television:
Projector:
Sanyo PLV-Z1
Projectionscreen:
Deluxx Elegance
Speakercable Rears:
Scartcable:
Coaxialcable:
Oehlbach XXL
S-Videocable:
Profi Hi-def
Composite Videocable:
Vivanco Hi-def
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
offtopic:
waar haalt iedereen op GoT die matrix posters vandaan?
ik hoop voor je dat die speakers magnetisch zijn afgeschermtRappie schreef op 04 May 2003 @ 13:12:
[afbeelding]
Specs:
Philips 70 CM TV
Philips FR980 Reciever
Philips DVD930
Philips oude videorecorder ( welke eigenlijk alleen als functie heeft dat mijn reciever niet op de grond staat)
2 x 100 watt JAMO frontspeakers
1 x 40 watt Philips center van oude midiset (wordt vervangen zodra er budget voor is)
2 x 60 watt Philips rear speakers (fronts van oude set)
1 x 100 watt JAMO actieve sub
niet slecht voor een studentje dacht ik zooh ja, alles aangesloten op de pcs die daar achter staan
Die koop je gewoon in een XENOS of andere postkaarten/poster winkel. Als ze ze niet in de winkel zelf hebben kun je altijd de catalogus vragen, bijbestellen is zo gedaan.Anoniem: 55212 schreef op 04 May 2003 @ 13:14:
[...]
offtopic:
waar haalt iedereen op GoT die matrix posters vandaan?
Screendoor inderdaad (was ff de term vergeten). Die pixel effecten vind ik echt superlelijk.Anoniem: 52815 schreef op 04 May 2003 @ 13:03:
[...]
Hmm....
Volgens mij heb je bij LCD vaker screendoor (pixeleffect dus) en bij CRT zie je scanlines als je onder de sweetspot van de projector projecteert qua resolutie en bv. interlaced.
Of http://www.postersale.nl/
Heeft ook zat posters
Anoniem: 4632

Overview shot. Openhaard er bij. Knusjes voor de buis hangen

- Loewe Planus 81cm Breedbeeld buis. Fantastische beeldkwaliteit
- Philips 761 DVD player
- NAD T742 AV-Versterker
- Bose Acoustimass 10 series III (actieve woofer)
- Technics CD speler (oudje maar nog steeds heel ok)
- Technics tapedeck (gebruik ik eigenlijk nooit meer maar tis leuke vulling)
- Philip VideoRecorder modelletje turbodrive, brandstofinspuiting en intercooling. Staat ook weg te
roesten sinds ik een DVD speler heb maar goed.

De andere kant van de kamer met de twee rear satelites en m'n luie stoel

Bose Acoustimas 10 op Bose design standaard paal
Vind u er van ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 4632 op 05-05-2003 00:48 ]
Ikea rulez. Tapijt zal idd wat beter klinken, maar ik vind m'n plavuizen mooier uitzien. Sub is beetje boomy nu (hoek); wordt wel nog vervangen door een REL binnenkort. Het scherm hangt echt niet te hoog, ik hoef niet omhoog te kijken. Plus ik zit er dik 5 meter vanaf...Anoniem: 13426 schreef op 04 May 2003 @ 11:39:
[...]
www.ikea.nl
En dat vierkant tafeltje naast de zetel ook als ik me niet vergis.
Maar zn kamer ziet er idd mooi uit. Alleen zou ik er een tapijt neerleggen onder de salontafel, zal het geluid ook wel ten goede komen.
EDIT: Hoe hoog is je kamer trouwens ? Elke keer als ik setups zie met het doek boven de tv, dan vraag ik me af of dat nu welk makkelijk kijkt. Zit je dan niet de hele tijd omhoog te kijken ? Lijkt me toch wel redelijk vermoeiend.
Even over dat pixeleffect, geen last van met de PLVZ1. Heb bewust voor LCD gekozen. Ik ben zeer allergisch voor rainboweffect.
Reloaded posters ook te halen bij Moviestore
dammit man waar haalt iedereen toch het geld voor beamers vandaan

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ik wou net zeggen, dat wordt weekelijks degausenJWO schreef op 04 May 2003 @ 13:19:
[...]
ik hoop voor je dat die speakers magnetisch zijn afgeschermt

1. de tweaker is toch de hoogopgeleide mens met een goede baanBaRF schreef op 04 May 2003 @ 15:27:
dammit man waar haalt iedereen toch het geld voor beamers vandaan
en heeft hierdoor een goede baan, en kan een beamer eenvoudig kopen
2. de tweaker heeft toch meer sociale status dan men verwacht.
en hele handige kennissen.
Hmm... geen pixeleffect bij jou sanyo? Waar stuur je 'm mee aan? Ik heb hem gezien icm Philips 963sa op pal progressive en vond het kippengaas aanzien vrij storend.DasHMauL schreef op 04 May 2003 @ 15:02:
[...]
Even over dat pixeleffect, geen last van met de PLVZ1. Heb bewust voor LCD gekozen. Ik ben zeer allergisch voor rainboweffect.
Sgoe, vanaaf ofzo. Ga zo weer verder met leren.Anoniem: 16941 schreef op 04 mei 2003 @ 17:01:
JT maak eens een mooie duidelijke foto van je speakertjes
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Zal ik dan ook maar eens wat posten. 

loewe aconda
standaart sony setje ( wordt vervangen door iets mooi's. )
ps2 als dvd speler ( komt nog een losse dvd speler, in het vak boven de stereo. )
loewe aconda
standaart sony setje ( wordt vervangen door iets mooi's. )
ps2 als dvd speler ( komt nog een losse dvd speler, in het vak boven de stereo. )
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
mooie foto man..
goeie sfeer erin
(sorry.. ik vind de plaatjes te mooi
)
(sorry.. ik vind de plaatjes te mooi
Mooie TV ook.......Loewe heeft altijd wel mooi design.
Je hebt dezelfde versterker als ik, kwa uiterlijk, alleen ik heb de sa-ax730ViolatoR schreef op 28 April 2003 @ 23:42:
[...]
Ziet er goed uit! Haald het natuurlijk niet bij mijn HT *kuch*
Ook al in vorige topic gepost ( als 1 v/d laatste ) dus hier nog maar een keer
Het steld weinig voor ivm wat anderen hier hebben gepost, maar goed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
TV: Panasonic 28PL10F
Versterker: Technics SA-AX540
DVD: Philips DVD-930
FrontSpeakers: 2x SB-FW140
RearSpeakers: 2x SB-AFC140
CenterSpeaker: SB-AFC140
uhhh geen idee, is dat niet standaard ?JWO schreef op 04 May 2003 @ 13:19:
[...]
ik hoop voor je dat die speakers magnetisch zijn afgeschermt
ik heb in ieder geval nergens last van ofzo, dus denk het wel
beetje oudere foto trouwens, ze staan nu verder van de tv af ....
[ Voor 12% gewijzigd door Rappie op 04-05-2003 19:50 ]
Hier onze home cinema set. We hebben er hier thuis hard voor gewerkt, en zijn er erg blij mee. We lopen erg op de techniek vooruit, dat probeert mijn vader ook erg na te streven.
De tv:

Onze pasaangeschafte video met geavanceerde showview en follow tv technieken.
Mét stereo geluid, voor een intense kijk beleving.

De tv:

Onze pasaangeschafte video met geavanceerde showview en follow tv technieken.
Mét stereo geluid, voor een intense kijk beleving.

[ Voor 9% gewijzigd door dbzfan op 04-05-2003 20:04 ]
Dat is ironie neem ik aan? Ik zag geen smilies staan, vandaar....dbzfan schreef op 04 May 2003 @ 20:02:
We lopen erg op de techniek vooruit, dat probeert mijn vader ook erg na te streven.
Video en 2 kanaals geluid via je tv is state-of-the-art, wat lul je nouzimbab schreef op 04 May 2003 @ 20:05:
[...]
Dat is ironie neem ik aan? Ik zag geen smilies staan, vandaar....
Ecodan warmtepomp
Ik ben gewoon even voorzichtig......aan sommige mensen gaan wat dingen voorbij soms namelijk.......hehehe. Maaruh....de TV vind ik er mooier uitzien dan ik op plaatjes op de site zie.
Hehe, was idd een grapje. Om jullie te laten zien hoe erg ik het hebzimbab schreef op 04 mei 2003 @ 20:05:
[...]
Dat is ironie neem ik aan? Ik zag geen smilies staan, vandaar....
Enige tijd geleden al beloofd , maar mijn digicam was uitgeleend!
Nu heb ik eindelijk foto's kunnen maken
DE FRONTS

De REARS plus stands (let niet op overige troep):P

De Receiver + glimp van de DVD

-Specs-
Philips 63CM 4:3 TV
Marantz SR-4300 Receiver
Harman Kardon DVD-21
2x Fronts B&W 603 S3
2x Rear B&W 602 S3
alles in een wat te krappe studentenkamer , maar ach er komt leuk geluid uit!
En over een tijdje verhuis ik wel door!
alleen even een vraagje tussendoor
ik heb alles aangesloten met Speakercables van Cobra 2.5 mm Dik van 5,5 Euro per meter. Nu lees ik dat iedereen die een beetje een set heeft vaak al 4mm heeft ... is dit een groot verschil , en moet ik mijn draden vervangen om beter geluid te krijgen uit deze boxen?
Nu heb ik eindelijk foto's kunnen maken
DE FRONTS
De REARS plus stands (let niet op overige troep):P
De Receiver + glimp van de DVD
-Specs-
Philips 63CM 4:3 TV
Marantz SR-4300 Receiver
Harman Kardon DVD-21
2x Fronts B&W 603 S3
2x Rear B&W 602 S3
alles in een wat te krappe studentenkamer , maar ach er komt leuk geluid uit!
En over een tijdje verhuis ik wel door!
ik heb alles aangesloten met Speakercables van Cobra 2.5 mm Dik van 5,5 Euro per meter. Nu lees ik dat iedereen die een beetje een set heeft vaak al 4mm heeft ... is dit een groot verschil , en moet ik mijn draden vervangen om beter geluid te krijgen uit deze boxen?
slimmehotspot.nl
Anoniem: 38691
Nou, ik heb niet zoveel leuk patsspul, ben 16 en heb weinig geld, en een drive-in te onderhouden. Maar ik zal toch wat pics posten.
normale opstelling vanaf de bank gemaakt, gewoon stereo

me boxen ontleed

me bas (12 inch
)

me pioneer dvd (jah hijs dun)

Me pc (specs in me sign)

Me versterker (ik weet het niet audiofiel proof, maar voor mij tijdelijk goed zat)

En me mengpaneeltje

En tot slotte de bekabeling van me mengpaneel (jah allemaal dap)

link naar: site met goeie grootte foto's (hier zien ze er namelijk verneukt uit)
Specs:
Camera Canon powershot a70
Tv 70 cm Philips
Dvd Pioneer dv350-s
satteliettuner Pace
(lege ruimte onderin me kast voorbestemd voor een goeie versterker)
Mengpaneel JBSysyems classic 3
normale opstelling vanaf de bank gemaakt, gewoon stereo

me boxen ontleed

me bas (12 inch

me pioneer dvd (jah hijs dun)

Me pc (specs in me sign)

Me versterker (ik weet het niet audiofiel proof, maar voor mij tijdelijk goed zat)

En me mengpaneeltje

En tot slotte de bekabeling van me mengpaneel (jah allemaal dap)

link naar: site met goeie grootte foto's (hier zien ze er namelijk verneukt uit)
Specs:
Camera Canon powershot a70
Tv 70 cm Philips
Dvd Pioneer dv350-s
satteliettuner Pace
(lege ruimte onderin me kast voorbestemd voor een goeie versterker)
Mengpaneel JBSysyems classic 3
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 38691 op 04-05-2003 23:18 ]
Nee.....het verschil zal minimaal zijn en de investering niet waard in principe. Dikte zegt trouwens niet veel......kijk maar eens naar dit interlinkje bijvoorbeeld:xdc schreef op 04 mei 2003 @ 22:56:

Zeker wel een goed dingetje (niet de top, maar toch)
Met andere woorden....betere kabels zal je redelijk wat meer kosten wil je het echt horen. Probeer zoveel mogelijk met plaatsing van je speakers en eventueel tactische plaatsing van losse dingen in je kamer. Dat kan heel erg veel schelen en is gratis.....er wordt wel eens (terecht) gezegd dat mensen soms heel veel uitgeven aan kabels, meubels, filters etc. om een beetje beter geluid te krijgen, terwijl ze met een beetje geduld en schuiven gratis een flinke verbetering kunnen krijgen. Kijk voor de grap eens hier: http://audiophysic.de/info/aufstellung/e_index.html
gevlochten kabel is beter 
btw.. die kimber pbj(peanut butter & jelly) is perfect eigenlijk
gulden middenweg op alle invloeden dooore vlechten.. het di-electrum vn teflon (laag mogelijke capaciteit) en mooie pure koperkabel
btw.. die kan wat prijzig zijn.. niet echt om reclame te maken ofzo.. maar serieus... voor een 'low budget' maar toch high-end kabel is Henno's XTC kabel iets heel moois !

http://members.chello.nl/h.appel1/index.html
gulden middenweg op alle invloeden dooore vlechten.. het di-electrum vn teflon (laag mogelijke capaciteit) en mooie pure koperkabel
btw.. die kan wat prijzig zijn.. niet echt om reclame te maken ofzo.. maar serieus... voor een 'low budget' maar toch high-end kabel is Henno's XTC kabel iets heel moois !

[ Voor 45% gewijzigd door gitaarwerk op 04-05-2003 23:30 ]
Owyeah! Het is Omni audio!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 4632
mooie foto man.. goeie sfeer erin
(sorry.. ik vind de plaatjes te mooi )
Eh, tegen wie hebben jullie het nou ?Mooie TV ook.......Loewe heeft altijd wel mooi design.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
tegen powerman
Anoniem: 52815
Ik heb zelf ook de Philips 963SA en denk erover om de Z1 te kopen, maar er zijn ook andere (goede) mogelijkheden.Scarp schreef op 04 May 2003 @ 17:44:
[...]
Hmm... geen pixeleffect bij jou sanyo? Waar stuur je 'm mee aan? Ik heb hem gezien icm Philips 963sa op pal progressive en vond het kippengaas aanzien vrij storend.
Hoe breed was het beeld en wat was de kijkafstand in de situatie waarin jij de Z1 hebt gezien?
Ik heb de Z1 zelf ook gezien en zag wel de screendoor, maar vond het niet echt heel irritant, maar dat kan na een tijdje veranderen natuurlijk (in negatieve zin)

Je kan ook licht defocussen, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling
Zegguh Gitaarwerk......ik zie nu voor de zoveelste keer die XTC kabels en begin nu toch wel nieuwsgierig te worden. Verkoopt hij die dingen ook en zo ja heb je dan een idee van de prijs van die dingen? (interlink en/of netsnoer) Zal nog wel erg veel zijn aangezien er 6 uur werk in zit en je dan ook nog materiaalkosten moet lappen, maar ik ben benieuwd.Gitaarwerk schreef op 04 mei 2003 @ 23:27:
gevlochten kabel is beter
[afbeelding]
Anoniem: 38691
Omni audio ja, ik weet het. achja het gaat hard en als ik ff goed naar muziek wil luisteren pak ik me philips hp890 wel
(de speakers worden binnen zeer korte tijd vervangen door wat kwaliteitsspul)
War ik dus even wil vragen Stef (haast een overbodige vraag maar goed): hoe bevalt ie? En dan voornamelijk met muziek bedoel ik. Ik ben namelijk van plan zo 1 te kopen voor mijn stereo-installatie en dan later misschien uit te breiden naar twee. Of misschien neem ik een Reference 100.....is 200 euro duurder. Maar goed.....ik ga natuurlijk zelf luisteren (thuis welteverstaan) maar toch wil ik even weten....was je net zo verbaasd in de positieve zin als alle reviewers? En dan doel ik een beetje op de kwaliteit van het laag. Ennuh....raakt ie niet snel buiten adem?
Hij bevalt mij erg goed moet ik zeggen. Als dit niet zo was geweest had ik het ook gepost want dan had ik heb gewoon ingeruild. Zowel muzikaal als met film vult deze sub mijn woonkamer met meer dan genoeg bas. Zeg ik er wel bij dat mijn woonkamer iets van 15m2 telt dus niet echt een zaal. Wat mij opvalt is dat deze sub erg snel is dus een snelle bas goed bijhoudt. Dat is natuurlijk erg belangrijk bij muzikale bas-ondersteuning. Ondanks zijn geringe formaat presteert de MJ Pro-50 dus alleszins naar mijn volle tevredenheid. Ik moet het geheel echter nog steeds uitmeten en afstellen maar de ht-tune up set is nog onderweg.zimbab schreef op 05 mei 2003 @ 15:19:
[...]
War ik dus even wil vragen Stef (haast een overbodige vraag maar goed): hoe bevalt ie? En dan voornamelijk met muziek bedoel ik. Ik ben namelijk van plan zo 1 te kopen voor mijn stereo-installatie en dan later misschien uit te breiden naar twee. Of misschien neem ik een Reference 100.....is 200 euro duurder. Maar goed.....ik ga natuurlijk zelf luisteren (thuis welteverstaan) maar toch wil ik even weten....was je net zo verbaasd in de positieve zin als alle reviewers? En dan doel ik een beetje op de kwaliteit van het laag. Ennuh....raakt ie niet snel buiten adem?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
zimbab schreef op 05 mei 2003 @ 06:49:
[...]
Zegguh Gitaarwerk......ik zie nu voor de zoveelste keer die XTC kabels en begin nu toch wel nieuwsgierig te worden. Verkoopt hij die dingen ook en zo ja heb je dan een idee van de prijs van die dingen? (interlink en/of netsnoer) Zal nog wel erg veel zijn aangezien er 6 uur werk in zit en je dan ook nog materiaalkosten moet lappen, maar ik ben benieuwd.
hij bouwt ze zelf en verkoopt ze inderdaad.. zen mailadres staat op de site..
ik heb er (wat minder voor betaald aangezien ik wat voor hem heb gedaan.. en niet _/\o_
ik heb voor 2x 60 (of 70cm) dus gewoon stereo.. 150 (+/-) betaald.
deze zijn beter dan de yamamura (ik denk dat je in kabels wel beter/slechter kan uitdrukken)
even emailen voor zijn prijslijst
Das mooi....mijn kamer is 20m2, dus dat is wel vergelijkbaar. Het leuke is namelijk dat de prijs van de zwarte versie (wat sowieso mijn keus zou zijn) onlangs naar beneden is gegaan en het dingetje nu dus nog maar 500 euro kost (per 1 april, dus ik weet niet of je er nog van geprofiteerd hebt). En dan hoor/lees/zie je van alle kanten van die superverhalen.....dan ga je toch nadenken. Maar dus alleen het vraagje nog of ie niet relatief snel buiten adem raakt. Ik hoef geen aardbevingen in mijn kamer maar hij moet muzikaal goed aansluiten op mijn speakers en het kunnen volgen.....lijkt me vervelend als je wat harder draait en hij lage tonen moet pompen dat ie het dan niet meer trekt. Heb je daar ervaring mee met hoe hij zijn mannetje staat op hogere geluidsniveaus met flink lage tonen? Ik bedoel niet disco-niveaus, maar gewoon als je eens een bui hebt en flink hard een mooi nummer op zet.
Ok, thanx!Gitaarwerk schreef op 05 May 2003 @ 16:42:
[...]
hij bouwt ze zelf en verkoopt ze inderdaad.. zen mailadres staat op de site..
ik heb er (wat minder voor betaald aangezien ik wat voor hem heb gedaan.. en niet _/\o_) maar dat is weinig verschil..
![]()
deze zijn beter dan de yamamura (ik denk dat je in kabels wel beter/slechter kan uitdrukken)
Hangt ervan af... ik had eerst een IXOS Custom Connect tussen mijn CD en amp. Dat klonk best goed. Omdat ik toen een extra interconnect nodig had tussen mijn AV en stereo amp, heb ik daar een twee keer duurdere voor gekocht, omdat dat een vrij kritische verbinding is. Wat bleek: dat ding gaf verschrikkelijk vele ruis door op hoge geluidsniveaus (die je hebt tussen pre-outs en tape outs). Dus omgedraaid. Wat bleek: de dure kabel presteerde veel mooier als interconnect tussen CD en amp, en de goedkope gaf veel minder ruis door dan de dure! 't is allemaal situatie-afhankelijk (wanneer niet eigenlijk...).hij bouwt ze zelf en verkoopt ze inderdaad.. zen mailadres staat op de site..
ik heb er (wat minder voor betaald aangezien ik wat voor hem heb gedaan.. en niet _/\o_ ) maar dat is weinig verschil..
These are my principles. If you don't like them, I have others.
zimbab : you're welcome
s_roubos (ff zo noemen
): tja.. dat is even goed nadenken over waar die komt.. een duurdere interconnect kan je beter tussen de zwakker schaklingen stoppen (lees gevoelig)
btw.. een ixos is echt wat minder.. maar was wel een van de betere.. ik heb met een stel hifi.nl-ers een test gedaan
(ok niet het beste.. maar wat verschil hoorde je wel)
s_roubos (ff zo noemen
btw.. een ixos is echt wat minder.. maar was wel een van de betere.. ik heb met een stel hifi.nl-ers een test gedaan
[ Voor 45% gewijzigd door gitaarwerk op 05-05-2003 17:29 ]
ff offtopic, je loopt nu wel overal kabels te vergelijken enzo maar heb je nu eigenlijk al een versterker gekocht??Gitaarwerk schreef op 05 May 2003 @ 17:28:
zimbab : you're welcome
s_roubos (ff zo noemen): tja.. dat is even goed nadenken over waar die komt.. een duurdere interconnect kan je beter tussen de zwakker schaklingen stoppen (lees gevoelig)
btw.. een ixos is echt wat minder.. maar was wel een van de betere.. ik heb met een stel hifi.nl-ers een test gedaan(ok niet het beste.. maar wat verschil hoorde je wel)
Welke heb je dan getest? Ze zijn er vanaf €30 tot €300.btw.. een ixos is echt wat minder.. maar was wel een van de betere.. ik heb met een stel hifi.nl-ers een test gedaan (ok niet het beste.. maar wat verschil hoorde je wel)
lmao! leuk dat je het opmerkttwopack schreef op 05 May 2003 @ 17:34:
[...]
ff offtopic, je loopt nu wel overal kabels te vergelijken enzo maar heb je nu eigenlijk al een versterker gekocht??
Gisteren is duck-twacy langsgekomen met zijn 'oude' AVM voor en eindtrap.. over de eindtrap ben ik al tevreden, de pre moet ik ngo even goed testen!...
2x 80 W (classe AB) 40 000uF per kanaal.

de tiepes weet ik niet meer uit mijn hoofd.. ik dacht de gemiddelde ... er waren er teveel eigenlijkDr. Strangelove schreef op 05 May 2003 @ 17:57:
[...]
Welke heb je dan getest? Ze zijn er vanaf €30 tot €300.
offtopic:
eigenlijk is dit allemaal offtopic.. maar goed.dit is niet echt namelijk een HT
tenzij ik mijn trust speakertjes als fronts mag neerzetten.
dan heb ik 4.1 surround 
eigenlijk is dit allemaal offtopic.. maar goed.dit is niet echt namelijk een HT
[ Voor 16% gewijzigd door gitaarwerk op 05-05-2003 18:51 . Reden: plaatjes toevoegen :D ]
nieuwe center speaker is eindelijk binnen!
B&W LCR600 S3 en 2 x B&W 603 S3

plus 2 nieuwe posters!
plus 2 nieuwe posters!
slimmehotspot.nl
Anoniem: 75859
Ik krijg binnenkort nieuwe foto's van mijn HT (ik heb een nieuwe projector
gekocht), maar hier nog even een 'oudje' als lokkertje... Meer foto's zijn
HIER te zien.
HIER te zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 75859 op 05-05-2003 19:21 ]
@ Gitaarwerk
AVM is erg mooi spul qua klank en zolang je niet de chromen spullen met de gouden knoppen hebt is het ook mooi om te zien....m.a.w. je hebt iets moois. (Siltech netsnoer er aan hangen?) Ennuh....je had nog iets gezegd waar ik in eerste instantie over heen heb gekeken, namelijk dit:
En nu maar weer on-topic, dus zimbab gaat zoals gebruikelijk maar weer gewoon plaatjes kijken hier.........
AVM is erg mooi spul qua klank en zolang je niet de chromen spullen met de gouden knoppen hebt is het ook mooi om te zien....m.a.w. je hebt iets moois. (Siltech netsnoer er aan hangen?) Ennuh....je had nog iets gezegd waar ik in eerste instantie over heen heb gekeken, namelijk dit:
Die PBJ is dus wel goedkoper dan die XTC he.......is ook 'maar' het instapmodel van Kimber.btw.. die kimber pbj(peanut butter & jelly) is perfect eigenlijk
En nu maar weer on-topic, dus zimbab gaat zoals gebruikelijk maar weer gewoon plaatjes kijken hier.........
[ Voor 11% gewijzigd door zimbab op 05-05-2003 19:25 ]
Netjes, heel leuk setje. Alleen zou ik zelf voor de 604 gegaan zijn ipv de 603.xdc schreef op 05 May 2003 @ 18:58:
nieuwe center speaker is eindelijk binnen!
[afbeelding]
plus 2 nieuwe posters!
En die posters moet je echt inlijsten, ziet er veel beter uit dan
die posters inlijsten komt nog wel!Anoniem: 13426 schreef op 05 May 2003 @ 19:35:
[...]
Netjes, heel leuk setje. Alleen zou ik zelf voor de 604 gegaan zijn ipv de 603.
En die posters moet je echt inlijsten, ziet er veel beter uit dan
de foto's staan inmiddels op mijn website! met jouw php script!
thx again m8!
slimmehotspot.nl
nieuwe projector gekocht??Anoniem: 75859 schreef op 05 mei 2003 @ 19:20:
HIER te zien.
[afbeelding]
Hehe cool, het lijkt erop dat je dus binnenkort echt een "set" kan posten.Gitaarwerk schreef op 05 May 2003 @ 18:47:
[...]
lmao! leuk dat je het opmerkt![]()
Gisteren is duck-twacy langsgekomen met zijn 'oude' AVM voor en eindtrap.. over de eindtrap ben ik al tevreden, de pre moet ik ngo even goed testen!...
2x 80 W (classe AB) 40 000uF per kanaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
de tiepes weet ik niet meer uit mijn hoofd.. ik dacht de gemiddelde ... er waren er teveel eigenlijkop hifi.nl met zoeken kan je ze allemaal vinden!
offtopic:
eigenlijk is dit allemaal offtopic.. maar goed.dit is niet echt namelijk een HTtenzij ik mijn trust speakertjes als fronts mag neerzetten.
dan heb ik 4.1 surround
Alleen nog een cd speler als ik het goed heb onthouden of heb je die al?
AVM ken ik trouwens niet, maar het ziet er erg lekker uit
Ik heb na 3 maanden eindelijk mijn Philips 963SA binnen. Pizzaboer heeft hem gedemonstreerd, en het is me een mooi dingetje. Voor minder dan €440 heb ik nu een DVD speler die, in elk geval met PAL progressive, een fantastisch plaatje laat zien op mijn TV. NTSC heb ik nog niet kunnen testen, ik moet hem nog regiovrij maken. De grote verrassing was echter CD playback. Met 192/24 upsampling benadert hij mijn Arcam CD72 een heel eind. Net wat minder dynamisch, maar voor een DVD speler die de helft van de CD72 kost een fantastische prestatie.
Samengevat: Heel veel voor relatief weinig. Nu maar mijn CD72 upgraden naar CD92 status
Samengevat: Heel veel voor relatief weinig. Nu maar mijn CD72 upgraden naar CD92 status
respectAnoniem: 75859 schreef op 05 mei 2003 @ 19:20:
HIER te zien.
[afbeelding]
Heb eens wat pics gemaakt van mn thuisbiosje.
We zijn laatst verhuist en in het begin, een aantal maanden terug, was mn kamer nog zo:

Tegenwoordig:...zoek de verschillen

Beetje close up van het (zelfgemaakte) scherm. Het is een mdf plaat van ongeveer 2,10 bij 1,4 meter. Daaromheen een gestoffeerde rand. Aan de achterkant van de plank heb ik 2 verwarmingsbuizen vastgemaakt waarvan de uiteindes vallen in de palen aan de zijkant.
Op deze foto staan ook de fronts (B&W DM309's), een tijdelijke center van Mission... dat wordt een LCR3 en een ASW300 sub. Ook nog een andere sub, geloof van Visonik.

De projector, wel bekend ondertussen hier... de Sanyo PLV-Z1. Hangend aan een zelfgemaakt buizensysteem (ja ik hou van knutselen
). En een van de rears (DM303)

Een H/K AVR5500 zorgt voor het geluid. Daaronder nog wat spul van mn oude stereo...tuner, casette en cd-speler.

Het ikea zithoekje nogmaals
Stoelen zitten trouwens echt super!

Het hele gebeuren is aangesloten op een pc, die voor beeld en geluid zorgt. Ben alleen nog aant wachten op de center en binnenkort komt er een gordijn achter het scherm. Dan is ie helemaal af....denk ik
We zijn laatst verhuist en in het begin, een aantal maanden terug, was mn kamer nog zo:

Tegenwoordig:...zoek de verschillen

Beetje close up van het (zelfgemaakte) scherm. Het is een mdf plaat van ongeveer 2,10 bij 1,4 meter. Daaromheen een gestoffeerde rand. Aan de achterkant van de plank heb ik 2 verwarmingsbuizen vastgemaakt waarvan de uiteindes vallen in de palen aan de zijkant.
Op deze foto staan ook de fronts (B&W DM309's), een tijdelijke center van Mission... dat wordt een LCR3 en een ASW300 sub. Ook nog een andere sub, geloof van Visonik.

De projector, wel bekend ondertussen hier... de Sanyo PLV-Z1. Hangend aan een zelfgemaakt buizensysteem (ja ik hou van knutselen

Een H/K AVR5500 zorgt voor het geluid. Daaronder nog wat spul van mn oude stereo...tuner, casette en cd-speler.

Het ikea zithoekje nogmaals

Het hele gebeuren is aangesloten op een pc, die voor beeld en geluid zorgt. Ben alleen nog aant wachten op de center en binnenkort komt er een gordijn achter het scherm. Dan is ie helemaal af....denk ik
De vos loopt door het bos.
wildeaap: hier past een "respect"!
zo te zien ben je tweakers waardig... mooi knutselwerk en leuke techniek! Waarmee heb je het scherm reflecterend gemaakt?
zo te zien ben je tweakers waardig... mooi knutselwerk en leuke techniek! Waarmee heb je het scherm reflecterend gemaakt?
Ja!!! Dat zijn de 'Malung' stoelen en voetenbankjes.......die zitten echt heerlijk.....gaat zimbab ook halen. Leuke naam ook voor een luie stoel...'Malung'. Overigens respect voor je kamer.....mooi gedaan. Hoe groot is ie? En moet je er ook slapen of niet?WILDEAAP schreef op 05 May 2003 @ 20:42:
Het ikea zithoekje nogmaalsStoelen zitten trouwens echt super!
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door zimbab op 05-05-2003 20:55 ]
Anoniem: 79399
waar halen jullie het geld vandaan, en zeg niet werken want dit spul kost een godsvermogen!!!
shit man wat een spul zie je hier voorbij komen. iedreen hier heeft erg leuk spul nu ik nog ooit een keer als ik geld heb
da gata trouwens nog wel ef duren voordat ik da geld heb maar ach wat maakt het uit??
shit man wat een spul zie je hier voorbij komen. iedreen hier heeft erg leuk spul nu ik nog ooit een keer als ik geld heb
da gata trouwens nog wel ef duren voordat ik da geld heb maar ach wat maakt het uit??
Een godsvermogen valt wel mee....meer een kwestie van geduld en de wil. Sommige hebben het wel flink ja....zoals (ja daar komt ie weer!) Garmt. En veel zitten ook niet meer op school he.
[ Voor 49% gewijzigd door zimbab op 05-05-2003 21:00 ]
Heb er een paar keer latex muurverf op gedaan. Dan is het een zo mat mogelijk wit oppervlak... een tip van tbusquet.
Dit hele topic is juist bedoeld voor het showen van je mooie spulletjes... mensen met een Lenco dvd-speler van de Kruidvat zullen hier misschien niet snel hun spulletjes posten, maar daarvan zijn er onder de tweakers vast ook wel genoeg.
En wie zegt dat je met werken geen geld kunt verdienen? Sommige mensen hier hebben maar 1 echte hobby en stoppen daar al hun geld in. Als je altijd in dezelfde kleren loopt en met een krot van een huurhuisje naar je werk fietst, hou je misschien meer geld over voor een coole beamer.
Iedereen zijn eigen prioriteiten!
En wie zegt dat je met werken geen geld kunt verdienen? Sommige mensen hier hebben maar 1 echte hobby en stoppen daar al hun geld in. Als je altijd in dezelfde kleren loopt en met een krot van een huurhuisje naar je werk fietst, hou je misschien meer geld over voor een coole beamer.
Iedereen zijn eigen prioriteiten!
Waar is die gebleven trouwens???WILDEAAP schreef op 05 mei 2003 @ 20:58:
Heb er een paar keer latex muurverf op gedaan. Dan is het een zo mat mogelijk wit oppervlak... een tip van tbusquet.
Ennuh Garmt, lees ik nou dat jouw HT in Zambia staat???
De kamer heeft een L vorm.. het lange deel is ongeveer 9x3 en het zijstukje is iets van 3x3,5 (computerhoek). Mn bed staat onder het raam op de laatste foto. Het lijkt allemaal wat kleiner dan het eigelijk is.zimbab schreef op 05 mei 2003 @ 20:53:
[...]
Ja!!! Dat zijn de 'Malung' stoelen en voetenbankjes.......die zitten echt heerlijk.....gaat zimbab ook halen. Leuke naam ook voor een luie stoel...'Malung'. Overigens respect voor je kamer.....mooi gedaan. Hoe groot is ie? En moet je er ook slapen of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door WILDEAAP op 05-05-2003 21:06 ]
Anoniem: 75859
Hahaha! Ehmmm... Nee...twopack schreef op 05 May 2003 @ 21:03:
[...]
Ennuh Garmt, lees ik nou dat jouw HT in Zambia staat???
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 75859 op 05-05-2003 21:15 ]
Zijn idd fijne stoelen... ik heb de voorganger ervan, die is wat luxer. Met voetenbankje, helemaal decadent
die voetenbankjes zijn er trouwens ook voor de Malung.
Ik ga er denk ik nog maar een Malung bijhalen, maar eigenlijk is er maar plaats voor één in de sweet spot
Ik ga er denk ik nog maar een Malung bijhalen, maar eigenlijk is er maar plaats voor één in de sweet spot
volgens mij heeft wildeaap die voetenbankjes ook... (hoort er natuurlijk ook echt bij)
Hoeveel mensen hier hebben maar 1 zetel in hun thuisbios? Hoeveel egoisten delen hun bioscoop-ervaring alleen met zichzelf? En waarom? Haat je het gekuch van anderen?
Bij mij in de bios is in ieder geval plaats voor twee of drie mensen, maar mijn bios past dan ook binnen 3x3m...
Hoeveel mensen hier hebben maar 1 zetel in hun thuisbios? Hoeveel egoisten delen hun bioscoop-ervaring alleen met zichzelf? En waarom? Haat je het gekuch van anderen?
Bij mij in de bios is in ieder geval plaats voor twee of drie mensen, maar mijn bios past dan ook binnen 3x3m...
Dit topic is gesloten.