Op aanraden probeer ik hier een nieuwe topic voor te openen over dit onderwerp. Het probleem is een beetje dat ik al tientallen topics door heb gekeken maar de volgende informatie niet kan vinden.
Gevonden aan informatie hier :
- Duron 600-650 Mhz is prima voor overklokken
- iets met streepjes op de cpu (week41) op L1 bruggen.
- een een of andere vertaalslag van 133 Mhz geheugen als het met de 200 Mhz fsb van de duron moet werken.
- powersupply van 250 of hoger.
Mijn vragen :
1) Welke mobo kan ik nu het beste aanschaffen ? Ik hoef niet overdreven veel over te klokken en zit zeer te twijfelen over de prijzen (400-450 voor een mobo ?!) van de AbitKT7 en de Asus A7V. Is dit echt nodig of voldoet een normaler K7 moederbord ook ? Of heeft het met de software features te maken ?
2) Ik zie in prijslijsten van CPU's soms 'LOCKED' staan en las nu iets vaags over potloodstrepen zetten. Moet ik hiervoor iets openschroeven of is dit direct bereikbaar ? Hier zal vast wel een goeie topic of artikel voor zijn met fotootjes
Toch ? (sorry, ikke kan het niet vinden, ook niet in gathering.tweakers.net/showtopic/73659)
Nou, gedoseerder kan ik het niet bas
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Al is het met een van de vragen.
Grtz & Thx
Spam
Gevonden aan informatie hier :
- Duron 600-650 Mhz is prima voor overklokken
- iets met streepjes op de cpu (week41) op L1 bruggen.
- een een of andere vertaalslag van 133 Mhz geheugen als het met de 200 Mhz fsb van de duron moet werken.
- powersupply van 250 of hoger.
Mijn vragen :
1) Welke mobo kan ik nu het beste aanschaffen ? Ik hoef niet overdreven veel over te klokken en zit zeer te twijfelen over de prijzen (400-450 voor een mobo ?!) van de AbitKT7 en de Asus A7V. Is dit echt nodig of voldoet een normaler K7 moederbord ook ? Of heeft het met de software features te maken ?
2) Ik zie in prijslijsten van CPU's soms 'LOCKED' staan en las nu iets vaags over potloodstrepen zetten. Moet ik hiervoor iets openschroeven of is dit direct bereikbaar ? Hier zal vast wel een goeie topic of artikel voor zijn met fotootjes
Nou, gedoseerder kan ik het niet bas
Grtz & Thx
Spam
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !