specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
bron: http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/4461/De eerste 400.000 GBA SP's zullen een kortingsbon bevatten. Met deze kortingsbon kun je een Gamecube krijgen met maar liefst 50 EUR korting. Wie te weinig geld heeft voor een Gamecube en een GBA SP samen, kan ze dus nu misschien toch allebei halen! De bon geldt ook voor bundels en zal geldig zijn tussen 28 en 31 maart.
je hebt er dus geen fuck aan als ik deze site mag geloven. kan iemand dit bevestigen, misschien staat het op de bon?
Verwijderd
zelfde vond ik van SMS ik vond dat ook een goeie mario game
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 01:00 ]

ik kreeg dit na 3 of vier keer hard klikken.
heeft iemand anders dit ook al gehad?
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
Mhh, moest het ff 2x lezen, niet echt duidelijk zonder leestekensVerwijderd schreef op 29 april 2003 @ 00:58:
voor de mensen die zelda al hebben gespeeld is het nou echt een goed spel je weet wel een spel dat je de gevoel geeft dat je echt in die wereld zit dat je de gevoel zit dat je in die wereld zit dat soort spelen vind ik echt practig![]()
![]()
![]()
Maar om antwoord te geven: Jazeker
Deze tegoedbon is geldig van 27 maart 2003 tot en met 31 mei 20003 en uitsluitend voor personen woonachtig in nederland.
(als je ergens anders woont kan je nintendo bellen
verder zie ik niet waarom het erg is om 25 euro te vragen voor de bon, dan heeft iedereen toch nog 25 euro korting op zijn/haar aankoop, degene met de gba sp op de gba, en degene met de cube op de cube .. beetje meuterig om dat erg te vinden =)
[ Voor 3% gewijzigd door yamAUchi op 29-04-2003 01:39 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Hoezo heb je er dan geen **** aan? Je koopt de SP, krijgt de bon waarop staat dat je in de winkel direct 50 euro korting krijgt, de bon is geldig van 27-03-2003 tot en met 31-05-2003, uitsluitend voor mensen woonachtig in Nederland.Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 00:51:
[...]
bron: http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/4461/
je hebt er dus geen fuck aan als ik deze site mag geloven. kan iemand dit bevestigen, misschien staat het op de bon?
Ik weet niet of winkels hem mogen weigeren, maar ik ga morgen wel ff rondvragen bij winkels of ze de Zeldapack binnenkrijgen en of ik hem kan krijgen met die kortingsbon. Lekker Zelda spelen van het weekend
Verwijderd
Je kan het ook aangeven door maar een deel mee te quoten:Vanitas schreef op 28 April 2003 @ 22:20:
[...]
Hoe moet ik het anders aangeven???
En het stond er trouwens ook al.
[...]
Ja, maar toen ik de vorige keer (veel minder) over het einde vertelde, werd het veel erger opgevat. Kijk maar ik nr. 27 dacht ik.
Dan lezen we niet wat er toen geschreven werd.
En dat we minder reageren is misschien omdat het toch niet opoudt, dat blijkt wel.
Verwijderd
You won't be dissapointed. Echt. Het enige minpunt vond ik de moeilijkheidsgraad, maarja je kan neit alles hebben. Het zeilen vond ik trouwens best leuk, je moet het jezelf wel een beetje leuk maken (beetje rond je heen kijken enzo)Door nintendolegend - Tuesday 29 April 2003 00:58
voor de mensen die zelda al hebben gespeeld is het nou echt een goed spel je weet wel een spel dat je de gevoel geeft dat je echt in die wereld zit dat je de gevoel zit dat je in die wereld zit dat soort spelen vind ik echt practig
Wow, das niet best. Ik hebhet gelukkig nog nooit gezien, heb zo'n foto wel eens zien staan op de ign fora. Kan je ons op de hoogte houden van wat je nu gaat doen? Ik neem aan dat je terug naar de winkel gaat met dat ding.heb ik net Flaarga verslagen (viel me nogal mee voor de 2e keer) krijg ik, voor ik een save punt kan gebruiken, dit in beeld
Offtopic: Roeld met een D kan dus echt wel
(Voor mensen die zich afvragen waarom er MIAUW onder mn avatar staat, tWW gaat het allemaal ophelderen voor jullie
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 08:05 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Oh nee dat kan niet....het is toch tenslotte een gamecube en geen xboxCapibara schreef op 29 april 2003 @ 01:07:
heb ik net Flaarga verslagen (viel me nogal mee voor de 2e keer) krijg ik, voor ik een save punt kan gebruiken, dit in beeld
[afbeelding]

Ja, heb ik ook gehad. een paar harde tikken en dan kapt je Cube er mee. Gewoon reset of aan/uit-knop indrukken en weer verder spelen.Capibara schreef op 29 April 2003 @ 01:07:
heb ik net Flaarga verslagen (viel me nogal mee voor de 2e keer) krijg ik, voor ik een save punt kan gebruiken, dit in beeld
[afbeelding]
Een gerucht van Cube-Europe. een GameCube voor 100 dollar? Nog even en je krijgt ze bij een pak wasmiddel
De elspa lijst voor de GameCube. Ik weet denk ik wel wat er volgende week boven aanstaatNews: Price Drop For GameCube?
Apr 28th 2003 20:34 by Ben
According to a recent price list for the retailer Gamestop, it seems all the three next generation console's prices are to be dropped in the USA.
It seems that the GameCube may be receiving a price-cut in the USA in May, according to a recent price list from retailer Gamestop. The prices are reported to only take effect after E3.
The Prices
GameCube USD 99.99 (euro 91/Yen 12,026)
Xbox USD 149.99 (euro 136/Yen 18,038)
PlayStation2 USD 149.99 (euro 136/Yen 18,038)
At the moment this price cut is unconfirmed and remains a rumour, but this could spell a similar price cut in Europe.
1. Metroid Prime (Nintendo)
2. The Sims (Electronic Arts)
3. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
4. Super Monkey Ball 2 (Sega)
5. Super Mario Sunshine (Nintendo)
9. Conflict: Desert Storm (SCI)
8. Resident Evil Zero (Capcom)
10. X-Men 2: Wolverine’s Revenge (Activision)
6. Star Wars: Bounty Hunter (LucasArts)
7. Lord Of The Rings – The Two Towers (Electronic Arts)
12. Luigi’s Mansion (Nintendo)
19. Sonic Mega Collection (Sega)
13. Star Wars: Rogue Leader (LucasArts)
11. Star Wars: Clone Wars (LucasArts)
17. Resident Evil (Capcom)
16. Rocky (Rage)
14. Mario Party 4 (Nintendo)
18. Fifa 2003 (Electronic Arts)
19. Pikmin (Nintendo)
20. Burnout (Acclaim)
[ Voor 71% gewijzigd door RareGast op 29-04-2003 08:36 ]
Ik heb het al een keer van tevoren nagevraagd bij intertoys. Ze moeten het gewoon aannemen mits de actie van nintendo zelf is en dat is de Platinum cube + Zelda ook.Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 01:39:
[...]
Hoezo heb je er dan geen **** aan? Je koopt de SP, krijgt de bon waarop staat dat je in de winkel direct 50 euro korting krijgt, de bon is geldig van 27-03-2003 tot en met 31-05-2003, uitsluitend voor mensen woonachtig in Nederland.
Ik weet niet of winkels hem mogen weigeren, maar ik ga morgen wel ff rondvragen bij winkels of ze de Zeldapack binnenkrijgen en of ik hem kan krijgen met die kortingsbon. Lekker Zelda spelen van het weekend(misschien ook maar meteen Metroid meenemen
)
Conclusie: ze moeten het aannemen.
Ik ga em zelf ook halen dus ik moet ff w8ten tot de 2de van mei.
Momenteel een gamecube geleend, Metroid Prime en al uitgespeeld.
(MP aan het begin van deze week gekocht, geen zin om te w8ten).
Resultaten:
Tijd : 15 uur 42 minuten
Procent compleet: 80%
Niet slecht voor een eerste keer. En natuurlijk geen walktrough gebruikt.
Anders had ik het wel 100%.
[ Voor 4% gewijzigd door Solid-Snake op 29-04-2003 09:33 ]
Ik had het pasgeleden tijdens eternal darkness, dacht eerst nog dat het een van die geintjes was maar na 5 minuten en een shaggie later leek het toch een echt crash te zijn. Ik kreeg ook exact dezelfde boodschap als boven gepost stondVerwijderd schreef op 29 april 2003 @ 08:05:
[...]
Oh nee dat kan niet....het is toch tenslotte een gamecube en geen xbox![]()
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
anders koop ik van iemand de bon over !!!!!!!!!!!!
This is the Way.
Verwijderd
Natuurlijk niet je krijgt die bon toch bij de aankoop van een SPHIValicious schreef op 29 april 2003 @ 10:35:
kan je er dan ook een SP mee kopne?
anders koop ik van iemand de bon over !!!!!!!!!!!!
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 10:20:
Je kan die bon inderdaad voor alle Nintendo acties gebruiken, dus ook voor het speciale Zelda pack die 199,- gaat kosten..
This is the Way.
en denk er heel hard over om nog een tweede exemplaar volledig ingeseald met nintendo erop erbij te kopen just for fun !!!!
de disc zelf is goudkleurig de bonusdisc is rood.
de power unlimited score staat er gewoon op geprint
ik baal er wel van dat ik nog moet werken tot 18:00 ( ze snapper er hier niets van
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Waar gekocht???? (MUST HAVE NOW)harley schreef op 29 April 2003 @ 12:17:
JA IK HEB ZELDA the windwaker incl bonusdisc's nu in me handen
en denk er heel hard over om nog een tweede exemplaar volledig ingeseald met nintendo erop erbij te kopen just for fun !!!!
de power unlimited score staat er gewoon op geprint![]()
![]()
ik baal er wel van dat ik nog moet werken tot 18:00 ( ze snapper er hier niets van)
Verwijderd
waar heb je em gekocht?harley schreef op 29 April 2003 @ 12:17:
![]()
ik baal er wel van dat ik nog moet werken tot 18:00 ( ze snapper er hier niets van)
Verwijderd
Zozo, dat is snel! Waar heb je 'm vandaan??? Wel kl*te dat die Power Unlimited score erop staatharley schreef op 29 april 2003 @ 12:17:
![]()
Entertainer Zwolle heeft ze!
[ Voor 75% gewijzigd door Thunder op 29-04-2003 12:39 . Reden: plaatjes erbij ]
Verwijderd
Ik heb nog een GC kortingsbon in de aanbieding? Nog liefhebbers??
www.gameland-helmond.nl ( wel zeggen dat je via mij komt
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Wel vroeg zijn want niet alle exemplaren zijn voorzien van bonusdisc
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
helaas werkt de postbode dus ook niet morgen (toch?) denk dat mense van dim+ toch nog ff moet wachten tot donderdag..Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 12:29:
Hmm uit verschillende kampen komt nu het bericht dat TWW nu echt te verkijgen is. Weliswaar met PU logo op de doos gedrukt...Geen sticker meer dus. Ik moet nog wachten op m'n Pre-order bij de Dimplus. Hopelijk bezorgen ze ook morgen....
Ik heb nog een GC kortingsbon in de aanbieding? Nog liefhebbers??
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 13:05 ]
Verwijderd
This is the Way.
Klopt staat er vrij duidelijk bij. Me broertje ook blij hij heeft net vorige maand een andere tv gekocht want hijzat nog met zo'n oud bolwerk hokRareGast schreef op 29 April 2003 @ 13:06:
Op een van de foto's is te zien dat de masterquest inderdaad alleen op 60 Hz is te spelen. In de rode driehoek, rechtsonder, de icoontjes.
[afbeelding]
Zal mij benieuwen.
23 minuten over gedaan!
[ Voor 35% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-04-2003 13:28 ]
This is the Way.
Verwijderd
Verwijderd
Vandaag al bij Dixons in WeertErikH schreef op 29 April 2003 @ 13:01:
donderdag is hij ook bij dixons te koop.
Wel vroeg zijn want niet alle exemplaren zijn voorzien van bonusdisc
Jup dat zie je ook als je het spel er in doet.RareGast schreef op 29 April 2003 @ 13:06:
Op een van de foto's is te zien dat de masterquest inderdaad alleen op 60 Hz is te spelen. In de rode driehoek, rechtsonder, de icoontjes.
[afbeelding]
"Only 60hz mode is supported" zoiets was het.
Dus dat wordt een nieuwe TV kopen, of de cube in de woonkamer zetten voor mij

Maar goed TWW is echt supergeil
Die Jurjen heeft geen ongelijk als ie zegt "Het Mooiste Spel Ooit"
Eerst was'k nog wel sceptisch, met die cellshaded zooi en alles maar omfg dit ruled
[ Voor 4% gewijzigd door Thunder op 29-04-2003 13:59 ]
Verwijderd
Wat een waardeloos klote hoesje de rating sticker van de power unlimited zit in de verpakking verwerkt dus geen losse sticker en zit er dus permanent op wat dus heel het uiterlijk vernaggelt
Maar de game ownt.
Owja hij komt weg bij de nedgame in enschede die hebben er nog een stuk of 40 liggen.
De zelda packs zijn er alleen heel weinig van dus mensen die hem willen halen raad ik aan dat zo snel mogelijk te doen want er zijn er maar weinig van geleverd.
Ik krijg: Sorry, de PIN-code die je hebt opgegeven is ongeldig.
Moeten we soms wachten tot het spel "echt" uit is?

je moet wachten tot het spel officieel gereleased is
zucht
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
idd... en ik maar "dom" wachten op dimplus. Jullie bastard, ik voel me vanavond eenzaam als ik weet dat jullie allmaal aan het spelen zijnSemetrix schreef op 29 April 2003 @ 14:13:
Heeft iemand al geprobeerd zelda toe te voegen aan je sterrentjes op nintendo.nl
Moeten we soms wachten tot het spel "echt" uit is?![]()
Je hebt zelda.. en je gaat proberen een pin code in te voeren om lousy sterretjes te krijgen? dude... go awaySemetrix schreef op 29 April 2003 @ 14:13:
Heeft iemand al geprobeerd zelda toe te voegen aan je sterrentjes op nintendo.nl
Moeten we soms wachten tot het spel "echt" uit is?![]()
[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 29-04-2003 14:46 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Donderdag krijgen ze hun pakket binnen dus vrijdag ligt ie op de deurmat, ik heb 'm op 20 februari besteld en wisten al niet zeker of ik d'r een bonus disc bij zou krijgen.
wel kut, naja ik heb d'r bij verteld dat de bestelling alleen van kracht is als er een bonus disc bij zit en anders moet ik 'm niet
Ga gelijk spelen!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Bedankt voor de link, die zit leker dichtbij dus meteen ff gevraagd of hun ook platinum packs krijgen/hebbenharley schreef op 29 April 2003 @ 12:33:
Game Land Helmond en ze hadden er nog een kleine 100 liggen
www.gameland-helmond.nl ( wel zeggen dat je via mij komt)
This space is occupied
Verwijderd
Verwijderd
Online ga je na Mines naar Ruines maar Ruines staat niet in de telepoorter terwijl ik de opdracht krijg ga verder op onderzoek ??
Verwijderd
zelda is zo mooi
This is the Way.
Verwijderd
Ik zal vanavond voor je biddenVerwijderd schreef op 29 april 2003 @ 15:42:
schijt aan zelda pffff.... vind geen bal aan ga hem niet kopen... ook al wordt die butget

Ja doe maar.
Verwijderd
Dus neem nu ff een pauze om er vanavond weer ff fris tegenaan te kijken
Kan haast wel een apparte memcard voor zelda kopen 12 blocks voor tww 15 voor oot en 15 voor masterquest damn en ik heb maar een 51 block memcars dus kan voorlopig alleen oot en tww spelen
Verwijderd
tja heb meteen 2x 251 gekocht.. bij me cube heb het nu hard nodig voor psoVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 15:53:
Net ff een 1,5 uur gespeeld met zelda ik ben nu bij de eerste "dungeon" en ik loopt me alweer rot te zoeken naar "een-bepaald-iets-wat-ik-niet-nader-zal-omschrijven-anders-spoiler-ik-voor-mensen-die-het-spel-nog-niet-hebben-ding".
Dus neem nu ff een pauze om er vanavond weer ff fris tegenaan te kijken
Kan haast wel een apparte memcard voor zelda kopen 12 blocks voor tww 15 voor oot en 15 voor masterquest damn en ik heb maar een 51 block memcars dus kan voorlopig alleen oot en tww spelen
This is the Way.
ik ga niet als een malloot 20km rijden naar een dixons waarvan ik niet zeker weet dat ze 'm hebben. ik wacht rustig tot vrijdag. dan komt ie binnen (man wat zeg ik)
Verwijderd
Als het maar goed speelt toch je kent de controls toch wel
Oja ik ging ook m'n Pre-order cancellen bij Games 'r Fun, ik zei tegen die gast:
"Euhm jah ik had een preorder voor Zelda"
"Jah hijs nog niet binn..."
"Nee ik kom m cancellen :P"
"WAAAAAAT!!?? Jehebbemal? Waar gekocht waar?"
"Jah ga ik niet zeggen, krijgen die zeker lekker een boete :P"
"Ah laat m asjeasjeblieft zien, ik heb m nog niet gezien, toe...?"
"Nou vooruit dan. Hier."
"Wow vetvetvetvet alleen wtf is die score van de PU?? NEEEEEE die zit op het hoesje gedrukt... RAAAAH!!!"
"Euhm ok dan ga ik maar hoor..."
"RAAAAAH Het kost ons allemaal klanten naaistreek kut Dixons!!11"
Jongens, veel plezier met spelen. (en denk af en toe ook eens aan Zeldaloze Fred P
Praat die gast zo?Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 16:24:
"WAAAAAAT!!?? Jehebbemal? Waar gekocht waar?"
"Ah laat m asjeasjeblieft zien, ik heb m nog niet gezien, toe...?"
"Wow vetvetvetvet alleen wtf is die score van de PU?? NEEEEEE die zit op het hoesje gedrukt... RAAAAH!!!"
"RAAAAAH Het kost ons allemaal klanten naaistreek kut Dixons!!11"
En die heeft een winkel?
Best wel knap, dat hij Dixons!!!111 zegt, btw
Ik krijg hem nu als het goed is donderdag of vrijdag van DP
Er werd net aangebeld, ik snel naar de deur...
Jehova's getuigen
Dat heb ik nou altijd als ik een order verwacht
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd

maarja wel vet dat ie er zo snel is
Net opgehaald bij de dixons, zit nu nog op mijn werk maar vanavond gaat die game zwaar lang gespeeld worden
[ Voor 3% gewijzigd door @r!k op 29-04-2003 16:50 ]
Verwijderd
Nou nog maar wachten tot 22.00 tot ik kan spelen
zelda is mooi .. ben weer verder
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

btw, ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt dat winkels spellen een aantal dagen voor official realease ze al verkopen...Is dit alleen maar met Nintendo games?
[ Voor 36% gewijzigd door Crashman op 29-04-2003 17:39 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
gamesshop in denhaag heeft hem ook al
net gehaald!
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Je kon bij sommige FRS's een Xbox halen 3 dagen voor de officiele release. Is geen nieuwe verschijnsel want ze willen de concurrentie voor zijnCrashman schreef op 29 April 2003 @ 17:37:
Pas maar op jongens, met Zelda...voor je het weet zit je in....The Zone!!!
[afbeelding]
btw, ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt dat winkels spellen een aantal dagen voor official realease ze al verkopen...Is dit alleen maar met Nintendo games?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
opgehaald bij Next Level in Arnhem, had een preorder (ze hadden ongeveer 200 van die doosjes liggen met preorder stickers erop liggen
ben nu net bij het Forsaken Fortress
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ach boeie, die score is niet zo'n ramp... it's what's inside that matters mostPhydomir schreef op 29 April 2003 @ 17:47:
heb het spel net ook ff een half uurtje gespeeld... moet nog beginnen heb ik het idee
die score IN het doosje
maar ehm: alle zelda's beginnen zo. Je bent altijd een lief onschuldig jongetje in een groen pakje met een groene puntmuts waarmee iets gebeurt en waarmee je de wereld moet redden
Verwijderd
Daar ben ik nu ook al een tijdje , en ik wordt er helemaal gek van loop maar overal rond maar kan niet vinden wat ik moet vindenG33rt schreef op 29 april 2003 @ 17:44:
* G33rt is trotse bezitter van TWW sinds vandaag 13:00 ongeveer
opgehaald bij Next Level in Arnhem, had een preorder (ze hadden ongeveer 200 van die doosjes liggen met preorder stickers erop liggen)
ben nu net bij het Forsaken Fortress(ja, moest nog meer dingen doen, heb uurtje gespeeld)
ik ben pas net aangekomen en heb 2 van die zoekers geslooptVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 17:54:
[...]
Daar ben ik nu ook al een tijdje , en ik wordt er helemaal gek van loop maar overal rond maar kan niet vinden wat ik moet vinden
maar hier is het spoiler/discussie topic voor TWW voor
Verwijderd
hiervoor is het zelda spoiler topic!G33rt schreef op 29 April 2003 @ 17:49:
[...]
ach boeie, die score is niet zo'n ramp... it's what's inside that matters most
maar ehm: alle zelda's beginnen zo. Je bent altijd een lief onschuldig jongetje in een groen pakje met een groene puntmuts waarmee iets gebeurt en waarmee je de wereld moet redden
Maar ik heb zelda niet
morgen zijn de winkels dicht...
Donderdag tot vrijdag zit ik SSB:M te spelen met vrienden.
wat wil je ervoor hebben?
Verwijderd
Ik durf te wedden dat die vraag nog wel vaker wordt gesteld. Kan je er alvast rekening meehoudenPhusebox schreef op 29 April 2003 @ 14:33:
ja voor de drie-en-tachtigste keer
je moet wachten tot het spel officieel gereleased is
zucht
Zoals gewoonlijk is dat preorderen nergens voor nodig (daar zijn wij Nederlanders veel te nuchter voor). Wij gaan ook niet urenlang in de regen staan om op een spelletje te wachten zoals Japanners en Amerikanen doen. Dat is onze cultuur niet.
Enige voordeel van pre-orderen is dat je een spel eerder kan ophalen maar tegenwoordig houdt niemand zich nog aan deze 'ongeschreven wet'. Dimension Plus verkoopt Zelda wel, maar je moet er wel naar vragen. Het is namelijk verboden om een spel in de schappen te leggen voor de echte release datum. Misschien dat Dixons en FRS wel een 'boete' krijgen van Nintendo
Nou, niet alle Zelda's maar wel de meesteG33rt schreef op 29 April 2003 @ 17:49:
[...]
ach boeie, die score is niet zo'n ramp... it's what's inside that matters most
Wel lullig voor jullie dat er zo'n PU scorelogo op het doosje zit
Boeiuh.. disk gaat in de GameCube en de verpakking in de vuilnisba... eh.. in de kast. Dan blijft vervolgens die disk er ongeveer een maand of 2 inzitten. Waarna de zoek tocht wordt gestart naar de verpakking.Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 18:09:
Nou, niet alle Zelda's maar wel de meeste.
Wel lullig voor jullie dat er zo'n PU scorelogo op het doosje zit
Verwijderd
Dat gebeurd niet vaak dat een winkel een boete krijgt, vaak komt Nintendo het zelf toch niet te weten. (btw 800.000 zelda's in Amerika in 10 dagen volgens de laatste april cijfertjes )Enige voordeel van pre-orderen is dat je een spel eerder kan ophalen maar tegenwoordig houdt niemand zich nog aan deze 'ongeschreven wet'. Dimension Plus verkoopt Zelda wel, maar je moet er wel naar vragen. Het is namelijk verboden om een spel in de schappen te leggen voor de echte release datum. Misschien dat Dixons en FRS wel een 'boete' krijgen van Nintendo

alleen nu lees ik overal dat Zelda (zelda-pakket) er al is.. en nu zijn de winkels dicht...
...morgen ook... dus kan pas op z'n vroegst, donderdag NA me werk erom....
ow sjit.. als de Zelda-pakkets er dan nog maar zijn.. anders zit ik zonder gamecube

hoopt snel dat het donderdag is, en er nog eentje over blijft.. weet iemand waar ik het zelda-pakket anders nog kan reserveren ? of zorgen dat ze er eentje vasthouden ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

This space is occupied
RAAAAAAAAH ik voel me helemaal vet

* Switch heeft probleem

1 GCN ZELDA:WIND WAKER 826,352
2 GBA POKEMON RUBY 652,595
3 GBA POKEMON SAPPHIRE 585,098
4 PS2 TENCHU 3:WRATH 164,282
5 PS2 THE GETAWAY 139,796
6 PS2 DEF JAM VENDETTA 135,162
7 PS2 GTA:VICE 131,817
8 PS2 XENOSAGA EPISODE 1 122,969
9 PS2 YU-GI-OH! DUELISTS 118,108
10 PS2 MVP BASEBALL 2003 114,016
• Gamecube only
1 ZELDA: THE WIND WAKER Nintendo 40,956,360 $ 826,352
2 MARIO PARTY 4 Nintendo 2,030,154 $ 61,400
3 SUPER SMASH BRO MELEE Nintendo 1,812,481 $ 60,514
4 METROID PRIME Nintendo 1,586,908 $ 53,815
5 ANIMAL CROSSING Nintendo 1,201,529 $ 24,324
6 LORD OF RINGS: TOWERS Electronic Arts 1,051,372 $ 21,439
7 THE SIMS Electronic Arts 968,511 $ 19,527
8 SUPER MARIO SUNSHINE Nintendo 917,366 $ 18,927
9 DEF JAM VENDETTA Electronic Arts 904,205 $ 18,164
10 STAR FOX ADVENTURES Nintendo 869,755 $ 27,149
w00tMarch sales were dominated by Nintendo’s Legend of Zelda: The Wind Waker (GC), Pokemon Ruby (GBA), and Pokemon
Sapphire (GBA), representing a combined $78 million in sales.
• March 2003 Market Share Rankings
1 NINTENDO OF AMERICA 101,484,000 $ 23.1%
2 ELECTRONIC ARTS 62,340,160 $ 14.2%
3 SONY 34,604,740 $ 7.9%
4 KONAMI OF AMERICA 24,172,310 $ 5.5%
5 ACTIVISION 20,968,160 $ 4.8%
6 THQ 20,538,180 $ 4.7%
7 INFOGRAMES 16,831,690 $ 3.8%
8 TAKE 2 INTERACTIVE 15,938,880 $ 3.6%
9 NAMCO 15,776,160 $ 3.6%
10 UBISOFT 15,673,330 $ 3.6%
![]() • Wat nieuw artwork ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bekijk hier de rest (spoilers). • Wallpapers http://images.nintendo.co...s/m/metroid_gcn_wall1.jpg << mijn nieuwe desktop http://images.nintendo.co...es/m/metroid_gcn_wall.jpg http://images.nintendo.co...s/m/metroid_gcn_wall2.jpg • Game Info Titel: Metroid Prime Google - HGCTS Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo Genre: First Person Adventure Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003 Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots |
3e persoon enkelvout tegenwoordige tijt eindigd altijt op een T en nooid op een D
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dit topic is gesloten.