Toon posts:

Foto CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met welk Programma kan ik goede foto cd's maken met achtergrond muziek, achtergronden veranderen, index enz.

Het zijn verschillende foto's is het misschien mogelijk om ook subgroepen te maken.
dus als je de dvd player aanzet dat je kunt kiezen van welke groep je de foto's wil zien.

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Beetje je best doen is toch niet zo moeilijk?

Dat laatste wat je wil zou volgens mij met een van de tooltjes uit de search hierboven wel moeten kunnen, maar volgens mij lever je dan ook aan kwaliteit in.

[ Voor 22% gewijzigd door NijntjeRocks op 23-04-2003 16:22 ]

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

Topicstarter
ja ok ik kan ook wel foto's op cd zetten maar ik wil er meer mee misschien bewegende beelden muziek e.d.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 18:03:
ja ok ik kan ook wel foto's op cd zetten maar ik wil er meer mee misschien bewegende beelden muziek e.d.
Als je nu gewoon dan toch een paar van de linkjes die euss je aangeeft had gelezen dan was je vanzelf wel de term vcd tegengekomen. Als je je daar nou eens een klein beetje in verdiept dan vind je precies wat je zoekt.

Verwijderd

> ja ok ik kan ook wel foto's op cd zetten maar ik wil er meer mee misschien bewegende beelden muziek e.d.

Pinaccle Studio, Adobe Premiere etc.

www.vcdhelp.com en eerdere posts.

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37

Glabbeek

Dat dus.

Hier gebruik ik Ulead DVD Picture Show voor, die maakt er (onder andere) svcd's van. Ik ben er tevreden over. Je kan ook zlef MPG's toevoegen, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

En zo is het maar net.

Pagina: 1