[Foto-cd] Software om een slideshow te maken voor tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 18:49
Ik ben op zoek naar een goed proggie waarmee je dus een cd kan samenstellen met allemaal foto's die gemaakt zijn met m'n digicam en deze wil ik dan vervolgens bekijken op tv m.b.v. een dvd-speler, het moet dus een soort van video-cd worden.

Ik gebruik nu XatShow maar dit vind ik vrij beperkt. Ik zoek iets waar je ook chapters mee kan maken van verschillende momenten, dus bij een chapter met vakantie foto's en weer een ander chapter met trouw foto's. Met XatShow kan je alleen een zooi foto's achter elkaar zetten zonder indelingen.

Wie kent nog een paar van zulk soort proggies?

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 21:21
Ulead DVD Picture Show.
Doet precies wat jij zoekt, SVCD slideshow, chapters, en eventueel muziekje erbij op de achtergrond....

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 18:49
Thnx voor jullie hulp!!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:20
Ulead DVD Picture Show is GOED! Gemakkelijk te gebruiken, goede beeldkwaliteit, mp3-tje op de achtergrond, menutjes, orgininele jpg's worden ook nog (optioneel) op de CDR gebrand.

Ik zou ook even deze thread bekijken, daar heeft iemand net een aantal van dit soort programma's ge-mini-reviewed:
http://www.dpreview.com/f...orum=1004&message=3218307

Waar ik nog naar op zoek ben is een programma waar ik naast foto's ook AVI's (die ik met m'n Canon S30 kan maken) op VCD kan branden en die gewoon tussen de slideshow kan zetten... iemand?