Toon posts:

Foto's op cd

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
B-

hoe kan ik een slide show op cd zetten zo dat mijn dvd speler het op tv kan afspelen.

ik heb zelf van alles geprobeerd ik kom er niet meer uit

help

Gampel

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

http://www.vcdhelp.com/burnmpg.htm

Met Nero kan je een soortement fotoalbum op SVCD formaat maken :)

[sub]Ennuh... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309815/1?limit=25[/sub] ;)

Verwijderd

Hiervoor moet volgens mij je DVD-speler wel Photo-cd compatible zijn.

Anders eens proberen om een mpg te maken die alle foto's 1 voor 1 laat zien, en deze als VCD bakken.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 18:53

Solid Seal

Drones, 3D printen

Je DvD speler moet wel gecopieërde cd's aankunnen anders werkt het ook niet..

Mijn stand-alone DvD kan dat dus niet :( kan ik niet eens mijn zelf gemaakte cd's afspelen op me DvD :(

ombouwen is dat een optie? zo ja, hoe, waar en hoe duur :)

www.dronepilotennederland.nl

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[topic=450814/1/25]

:X

;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14
Een tip als je nog een standalone DVD speler wilt kopen: koop een (bijna) noname speler, die kunnen namelijk zo goed als alles aan: CDR, CDRW, MP3 CDROM, VCD, SVCD, etc, etc. Die slideshows die Nero kan maken zijn idd leuk. Ook heeft Ulead "DVD Pictureshow", kan je ook een (S)VCD maken met foto's en menu. Er zijn ook programma's die er ook muziek bij kunnen zetten!

Oja, voorbeelden noname: Raite, Yamakawa, Cyberhome...

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Als je dvd speler wil die alles kan spelen

koop dan een koda is het zelfde als een pioneer kost 205 euro kan sommige avi en mpeg4 lezen ben er alleen nog niet achter waarom hij de 1 wel kan lezen en de andere niet

maar voor het geld is het perfect

• paella
Op dinsdag 26 maart 2002 23:30 schreef gampel het volgende:
Als je dvd speler wil die alles kan spelen

koop dan een koda is het zelfde als een pioneer kost 205 euro kan sommige avi en mpeg4 lezen ben er alleen nog niet achter waarom hij de 1 wel kan lezen en de andere niet
Voor wat betreft de AVI's: zou dat het verschil zijn tussen gewone AVI's en DivX AVI's?

Verwijderd

[b]
Mijn stand-alone DvD kan dat dus niet :( kan ik niet eens mijn zelf gemaakte cd's afspelen op me DvD :(

ombouwen is dat een optie? zo ja, hoe, waar en hoe duur :)
CDRW zullen wel werken. (CDR dus niet)

• paella
Op woensdag 27 maart 2002 12:36 schreef victorvanacht het volgende:

[..]

CDRW zullen wel werken. (CDR dus niet)
Is dat logisch? Volgens mij niet, de 'signaalsterkte' is toch veel zwakker bij CDRW tov CDR (en dat weer tov geperste CDs)?

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Op dinsdag 26 maart 2002 21:13 schreef gampel het volgende:
B-

hoe kan ik een slide show op cd zetten zo dat mijn dvd speler het op tv kan afspelen.

ik heb zelf van alles geprobeerd ik kom er niet meer uit

help

Gampel
Ulead DVD PictureShow, al je foto`s inclusief achtergrondmuziek in aparte mappen va uitbreidbaar tot 99 foto`s per map en in totaal 1900 foto`s per cd, te maken voor dvdspeler en videocdspeler.
Kan uit eigen programma writen rewriten cd wissen, branden.

Eerlijk waar, werkt schitterend.zie maar op de ulead homepage en dan de meest rechtse proggie.
Pagina: 1