[XP] Downloadlimiet per gebruiker *

Pagina: 1
Acties:

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:55
Ik heb hier Windows XP en daar zitten 3 personen (incl. 1 admin), alleen de ene gebruiker gebruikt veel meer data als de andere, is het niet mogelijk dat ik bij ieder account kan instellen hoeveel data per maand hij downloaden.
Bijvoorbeeld:

user 1: 2.5GB
user 2: 1.5GB
etc. etc. zodat het datalimiet wat we hier hebben van zeelandnet eerlijk verdeeld kan worden.

Verwijderd

dit is wel mogelijk ja maar dan moet je wel de partieties op ntfs hebben staan want dan kan je disk quote instellen.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 10:07:
dit is wel mogelijk ja maar dan moet je wel de partieties op ntfs hebben staan want dan kan je disk quote instellen.
Dat bedoelt hij niet, hij wil zijn internet verbinding zo instellen dat iedereen een limiet heb wat hij mag uploaden en mag downloaden.

Volgens mij kan dat alleen maar met een server er tussen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verder weet ik dat er een aantal upload / download limiters rondlopen bij welke je waarschijnlijk ook wel het maximum aan data kan instellen. Even zoeken dus is het devies :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toegevoegd aan topictitel, zie ook de WOS-Policy :).

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:55
bedankt compubiter

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Compubiter schreef op 20 April 2003 @ 10:12:
OS toegevoegd aan topictitel, zie ook de WOS-Policy :).
Zou je hem dan niet meteen een logische titel geven :?

Voorstel: [XP] DownloadLimiet per gebruiker instellen

Heeft de TS zelf al gezocht naar traffic limiters :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als het een extern programmaatje betreft, hoort de vraag in Software Algemeen.
DTC_marijn: wat heb je zelf al gevonden? Zie ook de Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?.
En nogmaals titelfix dus :P.
edit:
[topic=10] ipv [forum=10] :X

[ Voor 20% gewijzigd door Compubiter op 20-04-2003 10:51 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

:P

En ik heb nog steeds niets van de TS gehoord mbt het externe progsel voorstel. Het is trouwens rustig op GoT; het is toch pas volgende week pasen? :X O-)

edit:
Ik wilde net zeggen Compubiter; dat is wel een cool topic btw :) Wie zit er aan de ogen van henk te draaien trouwens :?

[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 20-04-2003 10:53 ]

---

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:55

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

misschien dat NetLimiter wat is?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1