Toon posts:

:? Black Hawk Down Probleem :?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een probleem en zoals jullie al weten gaat het over Black Hawk Down. Het zit namelijk zo. Elke keer als ik het spel start (dus na het selecteren van de missie en na het selecteren van de wapens) loopt mijn computer vast en wordt hij ge-restart. Dit is zeer maar dan ook echt zeer irritant. En ik hoop dat één van jullie weet wat ik er tegen kan doen. Nou alvast bedankt. (ik heb al gekeken op verschillende websites maar daar wordt je niets wijzer van)

Mzzl, Bernie1986

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

:? Black Hawk Down Probleem :?

Misschien toch nog iets uitgebreider starten? Je OS, je systeem, etc.. ;)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Bernie1986, ik heb gevraagd of je even Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door wilt lezen, dit omdat je ons te weinig informatie geeft, in deze post geef je nog steeds niet genoeg info...
We kunnen je simpel gezegt niet helpen als je niet meer info geeft, lees het bovenstaande topic even door en edit je startpost vervolgens (doe je met de edit icoon Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif)...

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-01 09:54

Modbreak:
Dit soort reacties zijn niet gewenst

[ Voor 60% gewijzigd door White Dust op 18-04-2003 17:47 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Modbreak:
Dit soort reacties zijn niet gewenst

[ Voor 28% gewijzigd door White Dust op 18-04-2003 17:47 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Goed, mede dankzij Kermit en Wekkel gooi ik dit daardje op slot.

Bernie1986, als jij nou even Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door leest en ons wat meer informatie geeft (denk hierbij aan systeem, OS, drivers, patches, etc), dan kunnen we je echt helpen.

O, en om het probleem va restarten op te lossen lees je Windows Operated Systems - FAQ even door ;)

[ Voor 10% gewijzigd door White Dust op 18-04-2003 17:43 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.