[Gestolen] Pioneer DEH 2300 frontje

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 16:18
Ik ben nu misschien een beetje duf bezig, maar tja... ik ben m'n frontje kwijt, een of andere idioot heeft het uit mijn auto gestolen, en de radio zelf er in laten zitten. Ik weet t, verloren zaak. Tenzij iemand plotseling nog een frontje van een Pioneer DEH-2300 heeft liggen omdat z'n radio is gestolen, en we daar een leuk setje van kunnen maken :P

En heeft iemand per ongeluk nog zo'n frontje liggen zonder radio?

En zo nee, wat zou de prijs zijn van zo'n frontje bij Pioneer (als ze dat uberhaupt nog kunnen leveren)?

Peace is not simply the absence of war.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 21:29
Uuuuhmmmm.... tja.... 0900-pioneer ? ofzo?
Wat een posting, idd beetje duffe actie maja... misschien dan iemand je wel wil helpen

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
mischien naar automat gaan? even informeren?

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

De prijs is nagenoeg gelijk aan die van een nieuwe radio, dat zal geen € 50,- schelen, helaas houden ze er bij de radioleveranciers al rekening mee dat er meer mensen zijn die "alleen maar een frontje nodig hebben" en daar ben jij nu de dupe van, zo heb ik een keer een kabel moeten halen voor naar een cd-wisselaar, kostte me even 80 Gulden> kabeltje van 4 meter ,damn.

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10-2025
Zwarte markt te Beverwijk??? Misschien kan je zelfs wel jouw eigen frontje terugkopen.... en anders liggen er nog genoeg andere low-budget radio's.

Specs

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Als je het frontje bij Pioneer wilt bestellen, moet je ook de officiele aankoopbon nog hebben.
Zo niet, dan wordt het frontje niet geleverd, dit voorkomt dat dieven bij een gestolen radio zonder frontje een nieuw frontje kunnen bestellen.

De reden dat die dief alleen je frontje heeft gestolen is waarschijnlijk om een setje compleet te maken, maar radio en frontje zijn meestal via een electronische code aan elkaar gekoppeld, dus dat is wat zinloos, net zoals het waarschijnlijk zinloos is dat je een ander frontje probeert te krijgen, dat zal vermoedelijk ook niet werken.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik had ooit een DEH 3100r, die dus inmiddels ook gestolen is. Een kennis van me heeft een 3100rb, en de frontjes waren zonder problemen geheel uitwisselbaar. ik weet niet of zo'n 2300 een nieuwer model is.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Steel hem van iemand anders weer........... }> Blijven we doorgaan hé !!!!!!! :P

Maar als je dit gewoon in Gevraagd zet op marktplaats of een gelijke site lijkt me handiger gozer ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
vraag & aanbod, dat kan voor pc hardware op de frontpage, voor de rest moet je het toch echt zelf even uitzoeken (diverse veilingsites etc). Ook kun je pioneer ff bellen o.i.d.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.