Je kent ze wel, die kleine projecten waarbij je eigenlijk met een computertje of 20 op #1 kunt komen te staan of waar gewoon weg veels te weinig aandacht voor is voor onze DPC'ers. Ik heb eens wat rondgekeken en je ziet dat de DutchPowerCows overal wel aanwezig zijn, maar de enige projecten waar we ubersterk in zijn zijn die van D.Net. Niet dat dat erug is, integendeel, zo ziet men onze kracht. Maar toen ik laatst een RSAttak 576 FAQ maakte kwamen een paar mensen ermee dat 'men' liever niet had dat er nieuwe (kleine) projecten bijkwamen. Anderen waren het weer met hen oneens en vonden dat die projecten best mochten worden ondersteund door DPC. Sommigen kwamen ook met het idee om al die projecten eens op een rijtje te zetten en daar 1 of 2 uitkiezen die we compleet met stats en alles gingen ondersteunen.
Ik heb toen het volgende topic geopend: [Discuss]Kleine Projecten
Uit dit topic is gekomen dat er eigenlijk een 'Het Grote 'Kleine Projecten' Topic' moest komen. Een topic waarin bij de eerste (of tweede:)) post alle kleine projecten met links e.d. werden opgenoemd en welke dan werd gestickied...
Ik heb die taak nu dus op me genomen en hier in deze topic zullen we in de toekomst bij de tweede post alle kleine projecten opsommen, met een kleine uitleg, link naar officiele site en link naar FAQ. Ook zullen we hier stats kunnen posten van een bep. project en misschien dat het op die manier, ooit uitgroeid tot een main-stream project van DPC
Grtz
Ik heb toen het volgende topic geopend: [Discuss]Kleine Projecten
Uit dit topic is gekomen dat er eigenlijk een 'Het Grote 'Kleine Projecten' Topic' moest komen. Een topic waarin bij de eerste (of tweede:)) post alle kleine projecten met links e.d. werden opgenoemd en welke dan werd gestickied...
Ik heb die taak nu dus op me genomen en hier in deze topic zullen we in de toekomst bij de tweede post alle kleine projecten opsommen, met een kleine uitleg, link naar officiele site en link naar FAQ. Ook zullen we hier stats kunnen posten van een bep. project en misschien dat het op die manier, ooit uitgroeid tot een main-stream project van DPC
Grtz