Toon posts:

EXPOSÉ

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-04 12:05

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Ik heb hem vanmiddag opgehaald, en de hele treinreis kwijlend bekeken! Echt gaaf gewoon! Hulde aan PJanssen!!! (en Ballistic natuurlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Kite op 29-08-2003 21:14 ]

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

* TeeDee ongeduldig is.

PJanssen: kan je een indruk geven van de tijd. Deze week? (* TeeDee hoopt :))

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Willem
  • Laatst online: 15:50
Woensdag was streefdatum verzending toch? :)
't Zou geweldig zijn als ze deze week aan zouden komen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

willem169 schreef op 01 September 2003 @ 11:20:
Woensdag was streefdatum verzending toch? :)
't Zou geweldig zijn als ze deze week aan zouden komen.
Dat zou inderdaad super zijn. Het is voor mij namelijk ook een cadeau voor mijn broertje. (Boeit me niks, na verloop van tijd komt het toch bij mij weer in de boekenkast maar goed :))

Verwijderd

Een update'je (:?) :
Vandaag heb ik eens rondgebeld / gemaild voor de (financiëel) gunstigste manier van verzenden. Dit bleek met stip TPG te zijn :) DHL rekende maarliefst €25,- per pakje !!
Ook heb ik vandaag onderzoek gedaan naar verpakkingsmateriaal. Uiteindelijk kwam ik uit op stevige enveloppen met van dat bubbeltjesplastic aan de binnenkant. Aldus de verkopers en mijn eigen inschattingen zal dat zo min mogelijk beschadiging opleveren.

edit:

Tering zeg, ik probeer even zo'n enveloppe uit : Past 't net niet :( Komt in de breedte 1 cm tekort :( Morgen maar proberen te ruilen....

Vanavond zal ik in ieder geval een deel inpakken en als het opschiet misschien zelfs wel de hele partij. Hopelijk kan het hele zwikkie dan morgen / overmorgen op de post.

Het enige waar ik nog mee zit is de twee bestellingen met 2 boeken. Die passen niet in één enveloppe, maar een geschikte doos ervoor heb ik nog niet gevonden.....

Dit alles had ik eigenlijk voor de levering van de boeken moeten doen om het voorspoediger te kunnen laten verlopen, maar goed, weer wat geleerd :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 17:54 ]

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 17:45:
Een update'je (:?) :
[...]
Dit alles had ik eigenlijk voor de levering van de boeken moeten doen om het voorspoediger te kunnen laten verlopen, maar goed, weer wat geleerd :)
Dat maakt toch niet zoveel uit. ;)
Ik ben al lang blij dat dit al heel vlot gaat! Dit overtreft mijn verwachtingen (ik had een veel groter tijdsperiode in gedachten :) )

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Scipionyx schreef op 01 september 2003 @ 18:13:
[...]
Dat maakt toch niet zoveel uit. ;)
Ik ben al lang blij dat dit al heel vlot gaat! Dit overtreft mijn verwachtingen (ik had een veel groter tijdsperiode in gedachten :) )
Ik ben ook al lang blij dat het zo voorspoedig gaat (op die enveloppen na dan, maar dat is m'n eigen stomme fout |:( )

Maar het had nóg sneller gekund met een iets betere organisatie. :)

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Dus als alles goed gaat: morgen op de post. Vrijdag binnen? :)

Super man! Toppie!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 17:45:
Het enige waar ik nog mee zit is de twee bestellingen met 2 boeken. Die passen niet in één enveloppe, maar een geschikte doos ervoor heb ik nog niet gevonden.....
kun je die dan niet per stuk in een envelop stoppen? ok misschien niet meest praktische oplossing, maar wel de snelste. :P

/me heeft 2 boeken besteld, en wil ze best in een aparte envelop ontvangen. ;)

Verwijderd

TeeDee schreef op 02 September 2003 @ 11:21:
Dus als alles goed gaat: morgen op de post. Vrijdag binnen? :)

Super man! Toppie!
Dat gaat niet meer lukken. Vanochtend heb ik nieuwe enveloppen opgehaald, dus dat is geen belemmering.
Maar helaas is er nu weer een probleem :( Deze keer is het Laupro wat niet helemaal meewerkt. Ik kan namelijk wel een lijst met adressen zien, maar daar zitten geen nicknames bij. Alle afhalers zitten daar ook nog tussen.. Ik ga dus de mensen die een andere bestelling hebben dan 1 boek + verzenden mailen voor hun adres. Aangezien ik alle paketten in 1 keer op moet sturen, zal ik hierop moeten wachten.

Wat betreft twee boeken naar 1 adres, daar is al een oplossing voor. 2 boeken passen namelijk precies in 1 enveloppe :)

Verwijderd

Ik had 2 boeken besteld + verzenden maar geen mailtje ontvangen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 18:51:
Ik had 2 boeken besteld + verzenden maar geen mailtje ontvangen..
Jeroen Braspenning toch ? Van jou wist ik het al. Het ging om de personen die via Laupro besteld hadden.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

WOW :9~

Super boek... Niet alle categorieen vind ik even leuk, maar het boek is echt wijs!!!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Even een 'zoethoudertje' dan maar ;)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=305425
De linker stapel is al ingepakt + van etiketten voorzien, de rechter stapel moet nog van etiketten voorzien worden en de stapel boeken moet nog ingepakt worden.

Maar aangezien ik nog van 2 v.d. 3 mensen een adres moet hebben loopt het nu een beetje vast. (en kan er dus vandaag niet verstuurd worden!) Nog even geduld dus.

Zien jullie overigens het merk van de enveloppen ? (en waar kwamen de boeken ook alweer vandaan ? ;))

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 09:41 ]

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Nice! * TeeDee wordt steeds ongeduldiger.

Maar een tipje:

- weet je welke nicks het zijn? Dan kan je ze misschien msn-en / icq, Hell, laat anders een moderator een pushmessage sturen! :)

Verwijderd

TeeDee heeft heel erg weinig geduld :D

Maar het ziet er allemaal toppie uit!

Verwijderd

jup jeroen

Verwijderd

Vandaag heb ik het briljante idee gekregen om mijn bijschriften maar eens te checken op namen :) Nu weet ik dus wie af komt halen en heb ik vandaag de rest van de etiketten kunnen plakken. Het inpakken is nu dus klaar.
Morgenmiddag zal ik het hele zwikkie op de post doen en dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat jullie het boek vrijdag al hebben !

Overigens heb ik door een administratieve fout per ongeluk 1 boek teveel besteld 8)7
Dus wie biedt ? >:)
Voor €50,- incl. verzending is hij van jou; dat is €5,- goedkoper dan vanuit AUS en een snellere levering ook. Mail me als je interesse hebt. OP=OP ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 17:06 ]

• Cavorka
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Teehee, vandaag mijn handgebonden, door-de-makers-getekende, lederen Limited Edition (117/999) binnen gekregen.

Echt adembenemed werk + een super mooi boek, ook voor non-computer graphics freaks, alles (nou ja bijna alles) wat erin staat is echt kunst.

Top.

[ Voor 5% gewijzigd door Cavorka op 03-09-2003 21:06 ]

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Verwijderd

Vandaag zijn alle boeken verzonden. Dus als het goed is hebben jullie ze morgen binnen.

Het boek wat ik nog over had is inmiddels ook al verkocht.

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ik wacht in spanning af :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga vast slapen, dan is het eerder morgen :P

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

lol @ hugo!

* TeeDee baalt iig dat er morgen gewoon gewerkt moet worden.
Passen de boeken door de bus? Nee zeker :(

Hmm... moet ik uhm weer ophalen @ postkantoor.

* TeeDee gaat maar regelen dat broertje thuisblijft. (lees: in elkaar schoppen zodat ie niet naar school hoeft >:))

Verwijderd

TeeDee is echt zenuwachtig :D
Ik hoef gelukkig pas om 13.00 naar school en dan is de post altijd al geweest.

Maar ik ga er vanuit dat ze er morgen nog niet zijn :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 18:40 ]

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 21:37
o shit, die ruk post komt dan weer s'ochtends en dan kan ik em de volgende dag(zaterdag) niet afhalen vanwege weekend dus dat word maandag pas :(

o dat valt dan weer mee, en ik heb toch zo'n groen bak aan de muur waar een HEEL dik pakket in past (ff klep omhoog doen)

[ Voor 32% gewijzigd door Chainsaw op 05-09-2003 00:40 ]

Verwijderd

De pakketjes met 1 boek gaan gewoon door de bus. (Volgens de man bij het Postkantoor konden ze daar wel tegen, want ze waren goed verpakt.... )
De 3 bestellingen met 1 boek kunnen niet door de bus.

Verwijderd

Jhahoe, ik heb hem binnen ziet er echt super uit, weer veel kijk plezier :D
Geen schade aan het boek, was goed ingepakt.
Hulde aan PJanssen om mij nog aan deze IA mee te laten doen.

Verwijderd

Topicstarter
Raad 's wat ik 5 mins geleden van de postbode kreeg :)

Wat zijn het veel plaatjes trouwens :P veel meer dan ik had verwacht :)

al met al een grote kus voor pjanssen, voor het snel opsturen enzo :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 12:47 ]

• Scipionyx
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 12:45:
Raad 's wat ik 5 mins geleden van de postbode kreeg :)

Wat zijn het veel plaatjes trouwens :P veel meer dan ik had verwacht :)

al met al een grote kus voor pjanssen, voor het snel opsturen enzo :)
Tjah, wat kan ik hier nog aan toevoegen? :)

Goed werk PJanssen!!

* Scipionyx gaat ff rustig door zijn boekje bladeren :9

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Verwijderd

Ik ben blij om te horen dat de boeken heelhuids aangekomen zijn :) (daar kneep ik 'm nog een beetje voor eerlijk gezegd :P )

Overigens kreeg ik vandaag een minder prettig bericht, namelijk een mooi, fijn, vriendelijk, doch zeer dringend verzoek van FedEx tot het betalen van de invoerrechten :( Ik dacht dat dit al verrekent was bij de betaling aan ballistic, maar dit bleek dus niet zo te zijn.
Of ik dus nog even €114,62 bij wil lappen :( (de boeken waren intussen door de wisselkoers dus ook al duurder geworden.)
Hierdoor schiet ik er een beetje bij in met deze IA.... :/

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

PJanssen: dat is een beetje ruk. Wat is het bedrag wat je "erbij inschiet"?

Misschien dat er wel het e.e.a geregeld kan worden...

Verwijderd

TeeDee schreef op 05 september 2003 @ 13:59:
PJanssen: dat is een beetje ruk. Wat is het bedrag wat je "erbij inschiet"?
Ik vond het eigenlijk een beetje meer ruk :P
Het exacte bedrag weet ik nog niet precies, dat zal ik eens gaan uitrekenen.
Overigens ga ik ook nog bezwaar maken tegen de aanslag, want de gekken hebben ipv. €1546,- als vrachtwaarde €1791,- gerekend, beetje vreemd :?
Dat zal iig zo'n €15,- schelen op de heffing, maar alle beetjes helpen....

Verwijderd

Ik kom thuis ligt het prachtige boekje al op tafel ! :)
Nogmaals de grooste hulde aan PJanssen!!! :>

Dat je meer invoerrechten moeten is zwaar ruk natuurlijk
misschien een idee om dit te verdelen onder de mensen.. ?

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 14:40:
misschien een idee om dit te verdelen onder de mensen.. ?
Dat zeg ik! :)

Laat het maar weten, dan zijn we volgens mij met zijn allen wel bereid om wat te regelen.

Verwijderd

TeeDee schreef op 05 September 2003 @ 14:43:
[...]

Dat zeg ik! :)

Laat het maar weten, dan zijn we volgens mij met zijn allen wel bereid om wat te regelen.
Dan zijn we dat eens :P

Zekers PJanssen heeft genoeg moeite gedaan voor deze IA :)

• Fluxie
  • Laatst online: 24-05 06:35
Ik heb de hoop dat mijn boek vandaag komt al bijna opgegeven, ik zal wel blijven afwachten tot morgen dan.

Als je nog extra sponsoring nodig heb voor de heffing moet je het maar laten weten, ik weet zeker dat er nog wel wat te regelen valt gezien al de zeer enthousiaste reacties. (hopelijk nog één meer ook als ik hem binnen heb)

EDIT: Hij is binnen en is het ziet er echt prachtig uit. Mijn dank is groot PJanssen, als je nog iets wil hebben voor die invoerrechten zeg je het maar.

[ Voor 20% gewijzigd door Fluxie op 05-09-2003 16:13 ]

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

• tec

tec

TEC

Als ik het boek binnen heb dan wil ik ook wel bijdragen aan die heffing.

edit:

Okay hij is binnen :D wat een schitterend boek! :9

[ Voor 31% gewijzigd door tec op 05-09-2003 16:15 ]

• Scipionyx
  • Niet online
Lijkt mij eigenlijk niets meer dan logisch dat alle deelnemers die deel hebben genomen aan deze IA bijdragen aan die heffing.

Just my €0,02..

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Ik denk dat dat niet voldoende is hoor om 0,02 € te betalen :+
[/hk]

* TeeDee boekje ook binnen heeft. Sweeeeeeeet!

Broertje is het komen brengen op mijn werk :)

Verwijderd

Damn ben er weer eens (veel) te laat bij ....
Als ik het boek nu nog wil aankomen, wat raden jullie dan aan?

-Zijn er shops in nl die het inmiddels binnen hebben?
-zoniet, dan importeren, maar hoe / waar?

Hopelijk is het nog niet te laat ;(

Verwijderd

Heb het boek ook binnen gekregen. Mijn eerste reactie: de inhoud van het boek is super, mond valt bij elke bladzijde wagenwijd open... over de kwaliteit van het boek ben ik niet te spreken, het boek is slecht gebonden, ook de opmaak van het boek vindt ik minder, voor een 'bewaarboek' als deze toch erg jammer.

PJanssen bedankt, goed geregeld!

Verwijderd

bdankt vandaag binnen gekregen super.. alleen de kaft is beschadigd maar daar kan jij niets aan doen.. De envelop was namelijk hemaal verfrommeld..

Thanx man

Verwijderd

Echt top dat jullie de schade willen delen jongens ! Dat stel ik echt ontzettend op prijs ! _/-\o_ _/-\o_
Ik zal eens de balans opmaken en dan kijken waar ik nou precies op uit kom.
In ieder geval beloof ik jullie nu alvast dat ik een 2e IA wil organiseren als Exposé 2 uitkomt.

@Muhneer: Jammer dat de kaft beschadigd is. Het is alleen die slappe stofkaft neem ik aan ? Ik hoop dat het bij dit ene incident blijft wbt. verfrommelde enveloppen...

@erikotten: Ik ben het met je eens wat betreft de binding van het boek. Dat is erg zonde.... hopen dat ze dat bij de volgende versie verbeteren. Wat betreft de opmaak vind ik het wel meevallen. Ze hadden wel meer afbeeldingen mogen vergroten.

@Theunage: Je kunt het boek gewoon als particulier bij Ballistic bestellen. Het zal dan uiteraard wel wat duurder zijn dan bij deze IA....

@Allemaal: Bedankt voor alle leuke reacties :>

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 22:28 ]

• Mr_Kite
  • Laatst online: 29-04 12:05

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

We kunnen een nieuwe IA doen waarbij je een deel van de invoerrechten kunt kopen, heb je meteen het overzicht :). Ik betaal in elk geval ook wel mijn deel, het is de bedoeling dat jij er een leuk zakcentje aan overhoudt, beloning voor de moeite (dat jij je boek gratis krijgt omdat je de IA organiseerd oid), niet dat het je geld kost!!! 8)7

Gaaf dat je Expose 2 ook wilt doen!!! Had ik niet verwacht eerlijk gezegd omdat je vertelde dat het zoveel meer werk was dan je had verwacht... Aan de andere kant is het de volgende keer natuurlijk 10x gemakkelijker omdat je exact dezelfde procedure kunt volgen!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij had ik al 5 of 6 euro teveel betaald ;) naja zeg maar wat het pp moet kosten, ik ben wel bereid om het een en ander bij te betalen... 50 euro voor zo'n boek is toch al een vriendenprijsje, op voorwaarde dat je expose 2 dan wel gaat regelen he? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 22:20:

@Theunage: Je kunt het boek gewoon als particulier bij Ballistic bestellen. Het zal dan uiteraard wel wat duurder zijn dan bij deze IA....
Dan zal ik dat dan ook maar gaan doen.
Zal het er meteen even met m'n ouders over hebben ivm mijn verjaardag >:).

Nog even een laatste vraagje; wegen de hardcover cq de limited edition qua meerwaarde op tegen de meerprijs?

• Cavorka
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 12:38:
[...]
Nog even een laatste vraagje; wegen de hardcover cq de limited edition qua meerwaarde op tegen de meerprijs?
Duh...

Handgebonden leer vs. softcover uit-elkaar-val-qualiteit! ;) Nou ja, een paar dan... Voor mij is dat het zeker waard.
Hardcover weet ik niet, niet in mijn handen gehad.

Ik weet alleen niet of de limited edition nog verkrijgbaar is.

Edit:
* Cavorka is searching
* Cavorka has located the target:
Nog maar 33 over!!

Edit 2: Ho, iets te gehaast... hier kost hij nu opeens 87 Euro's, toch wel veel geld, volgens mij had ik hem voor minder.
Tjsa, €44, €54 en €87 dus voor respectievelijk soft-, hard- en limited edition. Hard lijkt me dan de beste / normaalste optie. Geld over? Neem de limited.

[ Voor 79% gewijzigd door Cavorka op 06-09-2003 12:53 ]

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

• Willem
* Willem heeft 'em ook binnen

Super! :)
Kan het met erikotten wel eens zijn over opmaak/staat van het boek, desondanks een sterk staaltje werk, en inderdaad indrukwekkend.

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:28
Cavorka schreef op 06 September 2003 @ 12:43:
[...]
Duh...

Handgebonden leer vs. softcover uit-elkaar-val-qualiteit! ;) Nou ja, een paar dan... Voor mij is dat het zeker waard.
Hardcover weet ik niet, niet in mijn handen gehad.

Ik weet alleen niet of de limited edition nog verkrijgbaar is.

Edit:
* Cavorka is searching
* Cavorka has located the target:
Nog maar 33 over!!

Edit 2: Ho, iets te gehaast... hier kost hij nu opeens 87 Euro's, toch wel veel geld, volgens mij had ik hem voor minder.
Tjsa, €44, €54 en €87 dus voor respectievelijk soft-, hard- en limited edition. Hard lijkt me dan de beste / normaalste optie. Geld over? Neem de limited.
Komt doordat de euro is gedaald :P Jullie hebben het geluk gehad dat je precies op het goede tijdstip hebt besteld :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 10:55:
Volgens mij had ik al 5 of 6 euro teveel betaald ;) naja zeg maar wat het pp moet kosten, ik ben wel bereid om het een en ander bij te betalen... 50 euro voor zo'n boek is toch al een vriendenprijsje, op voorwaarde dat je expose 2 dan wel gaat regelen he? :P
Je moet zo'n bijdrage ook alleen doen als je het zelf wilt hoor, laat je vooral niet dwingen ;) (overigens vroeg ik het zelf niet eens :P )

Wat betreft een voorwaarde voor exposé 2, deal ;)

Verwijderd

Ik heb even de balans opgemaakt en kwam uit op een 'tekort' van €50,- , helaas....

Ik vind het echt tof van jullie dat jullie willen delen in de kosten. Als je een bijdrage wilt storten kan dat op het volgende rekening nummer:
7277630
tnv. P. Janssen
Zichtveld 6
3993ST Houten

Vermeld er svp wel even bij waar het om gaat. Alvast heel hartelijk bedankt ! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 15:44 ]

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Zodra ik thuis ben zal ik mijn bijdrage doen.
Wel dat je dan exposé 2 gaat regelen natuurlijk.

En dat je de mensch die nu al meegedaan heeft op de hoogte houdt van de nieuwe ontwikkelingen :+

Of is dat teveel?

Verwijderd

TeeDee schreef op 08 September 2003 @ 11:39:
Zodra ik thuis ben zal ik mijn bijdrage doen.
Wel dat je dan exposé 2 gaat regelen natuurlijk.
Ja, beloofd. Hartstikke bedankt !
En dat je de mensch die nu al meegedaan heeft op de hoogte houdt van de nieuwe ontwikkelingen :+
Nieuwe ontwikkelingen waarvan ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 12:27 ]

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 12:25:
[...]
Ja, beloofd. Hartstikke bedankt !
[...]
Nieuwe ontwikkelingen waarvan ?
Een eventuele deel 2 :)
Die wil ik namelijk ook :+

[ Voor 1% gewijzigd door TeeDee op 08-09-2003 12:27 . Reden: fucking tyfus typos :) ]

Verwijderd

TeeDee schreef op 08 September 2003 @ 12:27:
[...]
Een eventuele deel 2 :)
Die wil ik namelijk ook :+
Oh op die manier. :) Dat zul je hier (en evt. op laupro) vanzelf wel zien ;)

• Fluxie
Extra bijdrage overgemaakt.

Nogmaals heel erg bedankt voor het regelen, je mag me wel vast op de lijst zetten voor expose2 ;)

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik zal vanavond even €2,- overmaken.
als alle deelnemers dat doen dan zou je uit de kosten moeten zijn
;)

¯\_(ツ)_/¯

• Scipionyx
  • Niet online
"Uw opdrachten zijn ontvangen en worden verwerkt. (239)"
:P

• tec

tec

TEC

ik heb 2 euro overgemaakt. :)

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 21:51
Het 2-euro-Cadeautje ;)

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zal binnenkort ook nog even de twee euro overmaken. Nogmaals bedankt!!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Allemaal hartstikke bedankt dat jullie me na de IA steunen ! :)
Zijn 'hier' wel alle boeken onbeschadigd aangekomen ? Op Laupro las ik een aantal posts waarbij de boeken toch behoorlijk geleden hadden onder het transport ...
Bij Exposé 2 zal ik het in dozen versturen, alleen wordt het dan wel iets duurder.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 23:02 ]

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 21:51
Volgende keer misschien voor de iets duurdere maar beter gebonden exposé....

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Verwijderd

NOVA_SuicideCrew schreef op 09 September 2003 @ 23:19:
Volgende keer misschien voor de iets duurdere maar beter gebonden exposé....
Dan kom je meteen uit op de Limited Edition en die is dan ook meteen heel veel duurder.....

• Fluxie
Hier geen beschadiging aan het boek, maar helaas zitten er op beide afbeeldingen op pagina 5 een aantal rode vlekken. :(

Gelukkig staan dezelfde afbeeldingen ook nog elders in het boek, maar het valt wel meteen op.

Verwijderd

Rode vlekken ? Ik hoor steeds vreemdere dingen, laatst ook al iemand met lijm oid op de afbeeldingen :? Ik zal Ballistic eens mailen om te horen of ze dit normaal vinden. (Misschien nieuwe boeken ? ;) )

Kun je er misschien een foto van maken ? Dan stuur ik dat mee in m'n mail.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 08:44 ]

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Ten eerste: Ik ben nog niet aan het "2 EURO Cadeautje" toegekomen (ABN-AMRO :X)

Ten tweede: Het binden is inderdaad vrij ruk. In de rug zit er bij mij lijm (logisch) maar die zit ook tot op 1 cm buiten de rug. Dat betekent dat er pagina's "aan elkaar" zitten.

Vrij zonde, want ik sloeg die pagina om en hoor in 1 keer: Grrrssstst!.

Ik zal evt. ook wel ff een foto maken.

Verder had ik geen problemen met het boek. Was niet beschadigd in ieder geval.

• tec

tec

TEC

in mijn kaft zit een klein deukje, maja boeiend de rest is super dus ik ben blij.. lijkt me inderdaad wel slim om de volgende keer in dozen te sturen.. wordt bij de post volgens mij nogal hard mee gegooid met die dingen.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 23:01:
Bij Exposé 2 zal ik het in dozen versturen, alleen wordt het dan wel iets duurder.
Mocht daar ook een inkoopactie van komen, dan zul je die helaas buiten GoT om moeten houden. Er is in het verleden zoveel gekloot geweest met IA's dat we er nu niets meer mee te maken willen hebben.

Ben hartstikke blij dat hier alles goed is gedaan (top, PJanssen!) maar helaas moeten we één lijn trekken. Ik hoop dat iedereen daar begrip voor op kan brengen :)

• Fluxie
ok hier zijn wat fotootjes van de rode vlekken, ze zitten alleen op de afbeeldingen van pagina 5.

Mijn excuses voor de bedroevend slechte kwaliteit van de foto's, maar daar kan ik niets aan doen.

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/mnolen/001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/mnolen/002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/mnolen/003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/mnolen/004.jpg

Verwijderd

Pelle schreef op 10 september 2003 @ 09:38:
[...]
Mocht daar ook een inkoopactie van komen, dan zul je die helaas buiten GoT om moeten houden. Er is in het verleden zoveel gekloot geweest met IA's dat we er nu niets meer mee te maken willen hebben.

Ben hartstikke blij dat hier alles goed is gedaan (top, PJanssen!) maar helaas moeten we één lijn trekken. Ik hoop dat iedereen daar begrip voor op kan brengen :)
Ik begrijp dat jullie 1 lijn moeten trekken en ik was ook al lang blij dat dit topic open bleef :) Alleen vind ik het wel erg jammer dat het niet via GoT kan. En dat alleen door gekloot in andere IA's.... maar ook dan is de maatregel begrijpelijk.

Ik zal Ballistic gaan mailen met de foto's erbij en vragen om een uitleg.

Wat betreft de binding van de boeken, daar ben ik ook alles behalve tevreden mee. (Al heb ik geen last van lijmresten e.d.) Op cgtalk werd hier ook al over geklaagd, dus ik verwacht dat ze hier bij Exposé 2 op gaan letten. Want om daarvoor nou de Limited edition te gaan kopen vind ik ook een beetje zonde van het geld... (en dan is een IA ook helemaal niet nuttig, omdat je daar geen korting op krijgt volgens mij.)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 16:39 ]

• Zydell
  • Laatst online: 19-04 18:25

Zydell

* * * * *

je hebt 2 euro 50 cadeau gekregen van mij

• wcduck
  • Niet online
Hoeveel heb je eigenlijk gekregen van iedereen? Heb je het nog quitte weten te spelen?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Bij elkaar €20,- Hartstikke bedankt alle donateurs ! :)
Ik heb nog geen mail terug gehad van Ballistic, dus ik zal er morgen nog 1 sturen , misschien is de 1e niet aangekomen....

Verwijderd

Sjit was dit topic helemaal vergeten 8)7. Naja hopen dat er snel een deel 2 van dit boekie komt. En hopen dat jullie dan weer zo'n bestelling doen. (iemand enig idee wanneer deel 2 komt? of komt ie helemaal niet?)

Verwijderd

Op cgtalk (bij cg news) hebben ze hier een hoop info over :).
Ik geloof dat ze in april willen beginnen met inzendingen ontvangen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde ffkes kwijt dat de deadline for entries voor Expose 2 is vastgezet op 29 januari. Dat is niet veel meer dan een maandje verder...

mensen hier die denken dat ze goed genoeg zijn moeten wel wat inzenden he? :P

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

count me in :)
niet wat betreft de inzending, maar deel 2 :)

[ Voor 63% gewijzigd door TeeDee op 12-12-2003 18:35 ]

Verwijderd

Ik ben in principe wel bereid een 2e IA te organiseren, maar er komen een aantal minder leuke omstandigheden waardoor ik het (denk ik) niet weer zonder 'winst'marge wil doen:
-Ik kan niet / nauwelijks meer communiceren via GoT (moderators maken bezwaar tegen een IAtopic)
-Er is een grote kans dat het in m'n examenperiode valt.
-Het is eenvoudigweg ontzettend veel werk met alle corespondentie, inpakken en andere organisatie die erbij komt kijken.

Dus mocht er iemand zijn die bereid is te helpen / de hele IA te doen, dan heb ik hier niet erg veel problemen mee.... (alhoewel ik het ook net zo graag zelf doe hoor, maar dan niet 100% kostenloos zeg maar)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:18

Sharky

Skamn Dippy!

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 19:58:
Ik ben in principe wel bereid een 2e IA te organiseren, maar er komen een aantal minder leuke omstandigheden waardoor ik het (denk ik) niet weer zonder 'winst'marge wil doen:
-Ik kan niet / nauwelijks meer communiceren via GoT (moderators maken bezwaar tegen een IAtopic)
-Er is een grote kans dat het in m'n examenperiode valt.
-Het is eenvoudigweg ontzettend veel werk met alle corespondentie, inpakken en andere organisatie die erbij komt kijken.

Dus mocht er iemand zijn die bereid is te helpen / de hele IA te doen, dan heb ik hier niet erg veel problemen mee.... (alhoewel ik het ook net zo graag zelf doe hoor, maar dan niet 100% kostenloos zeg maar)
waar woon je, vast niet bij mij in de buurt...

This too shall pass

Verwijderd

sharky schreef op 12 december 2003 @ 20:06:
[...]
waar woon je, vast niet bij mij in de buurt...
Houten, net onder Utrecht.

• Scipionyx
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 19:58:
[...]

Als alle deelnemers nou iets meer betalen, dan bestellen we 1 boek extra voor jou. Dan heb jij je boek gratis :P

Was overigens ook een paar pagina's terug gezegd door sommigen dacht ik..

Verwijderd

Nu ik het topic doorlees zie ik ook dat ik al beloofd had een 2e IA te organiseren... dus ik moet wel :P
Maar ik hoop dat jullie toch een beetje kunnen begrijpen dat ik een beetje twijfel momenteel. Het gaat denk ik vooral liggen aan het moment waarop Exposé 2 uitkomt.
Scipionyx schreef op 13 december 2003 @ 12:26:
[...]
Als alle deelnemers nou iets meer betalen, dan bestellen we 1 boek extra voor jou. Dan heb jij je boek gratis :P
Dan wil ik wel een leren limited edition >:) :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 17:38 ]

• Scipionyx
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 17:36:
Nu ik het topic doorlees zie ik ook dat ik al beloofd had een 2e IA te organiseren... dus ik moet wel :P
Maar ik hoop dat jullie toch een beetje kunnen begrijpen dat ik een beetje twijfel momenteel. Het gaat denk ik vooral liggen aan het moment waarop Exposé 2 uitkomt.

[...]
Tuurlijk. School gaat voor.
Dan wil ik wel een leren limited edition >:) :P
Ik vind het best hoor ;) zolang er maar genoeg deelnemers zijn :P

Verwijderd

Scipionyx schreef op 14 december 2003 @ 12:46:
[...]
Tuurlijk. School gaat voor.
ja, zo dacht ik er ook over. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat 'jullie' liever niet bijv. 2 maanden wachten totdat ik klaar ben met m'n examen. Maar dat zien we tzt. wel :)

• inquestos
Tja, je weet nu al wat Expose 2 ongeveer zal kosten. Je kan in principe al een inkoopactie beginnen voor Expose 2. Zal waarschijnlijk op dezelfde manier verlopen als Expose 1. Zodra je 'm dan kan bestellen, meteen doen. Intussen geldzaken regelen, en meteen opsturen als ze aankomen?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

inquestos schreef op 14 december 2003 @ 13:50:
Tja, je weet nu al wat Expose 2 ongeveer zal kosten. Je kan in principe al een inkoopactie beginnen voor Expose 2. Zal waarschijnlijk op dezelfde manier verlopen als Expose 1. Zodra je 'm dan kan bestellen, meteen doen. Intussen geldzaken regelen, en meteen opsturen als ze aankomen?
Maar dat 'ongeveer' is nou precies het probleem. Ik kan niet nu al een iets te hoog / iets te laag bedrag gaan vragen en het dan later als de definitieve prijzen bekend zijn het verschil terug gaan storten / vragen. Met de uiteindelijke IA wacht ik dus iig totdat er te preorderen is.
Ik kan iig wel beginnen met een Animocheck beginnen om eens te kijken of er wederom zoveel animo is als de vorige keer. Ik zal ook nog een keer bij de mods pleiten om toch een topic toe te staan op GoT.

Verwijderd

Topicstarter
ik kreeg zojuist een mailtje dat Expose 2 uit is en besteld kan worden... ziet er weer veelbelovend uit :)

http://www.ballisticpublishing.com/expose2/

bij 25 of meer boeken gaat de hard-cover AU$62.30 (+/-38,50 euro) kosten, hier komt nog het e.e.a bij aan verzendkosten uiteraard...

Verwijderd

check het 3dstuff topic.... ;)
overigens heb ik crisp al gemaild voor een nieuw topic voor een eventuele 2e IA

• Willem
Cool...

* Willem geinterresseerd is

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro ook *

Verwijderd

Ik mag wel ruimte maken op mijn boekenplank voor de aankomende Expose's :P

Count me in ! :)

Verwijderd

Ik weet niet of jullie het gelezen hadden in het 3dstuff topic, dus daarom hier nog maar een keer :

Ik heb even wat onderzoek gedaan naar een eventuele IA voor Exposé 2:
Pre-order je nu één boek (hardcover) kost het je 89 AUD - 15% (pre-order discount) = 75,65 AUD = € 46.80 Inclusief verzendkosten naar je huisadres.

Stel er komt een IA voor 25+ (en 100-) boeken, dan kost het per boek (hardcover) 89 AUD -30% = 62.30 AUD = € 38.54
Maar op dat moment ligt het boek bij mij thuis. Het verzenden zal deze keer in dozen gaan, om beschadiging te voorkomen. Dit kost dus per boek (ervan uitgaande dat er 1 boek pp wordt verzonden) minimaal € 5,50 (pakketzegel)
Daarbij komen nog de kosten van dozen (1.50 per doos ? ). Totale kosten : 38.54+5.50+1.50= €45.54

Kortom, je houdt weinig voordeel meer over bij een IA..... :/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 20:02:
check het 3dstuff topic.... ;)
overigens heb ik crisp al gemaild voor een nieuw topic voor een eventuele 2e IA
oh oeps... ik check alleen de interessante topics :P

naja ik zie wel hoe het loopt... als het niet veel scheelt zoals nu waarschijnlijk het geval is dan kan iedereen idd net zo goed zelf een boek pre-ordenen...

• inquestos
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 00:24:
[...]

oh oeps... ik check alleen de interessante topics :P

naja ik zie wel hoe het loopt... als het niet veel scheelt zoals nu waarschijnlijk het geval is dan kan iedereen idd net zo goed zelf een boek pre-ordenen...
Moet je wel een credit-card hebben natuurlijk...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:09

crisp

Devver

Pixelated

Omdat er in het verleden nogal eens problemen zijn geweest mbt IA's is een tijd terug besloten helemaal geen IA's meer toe te staan via GoT; dat geld dus ook in dit geval.
De reden hiervoor is simpel: ook al is GoT alleen het medium via welke dit soort IA's geregeld werden, bij problemen bleek dat er toch aardig wat gevraagd werd van o.a. moderators om de scheefgelopen IA topics in goede banen te leiden. Daar hebben we geen zin in, en dus is besloten om IA's helemaal niet meer toe te staan.

Ik raad een ieder aan die interesse heeft in het boek gewoon rechtstreeks contact op te nemen met PJanssen.

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op 25 april 2004 @ 14:46:
Ik raad een ieder aan die interesse heeft in het boek gewoon rechtstreeks contact op te nemen met PJanssen.
Ehmm, nou wacht daar maar even mee, voordat ik helemaal onder gespammed wordt :P
Ik zal vanmiddag nog een topic openen op het forum van www.3dhype.com, waarin jullie kunnen aangeven dat je interesse hebt. Even gedult nog graag ;)

Verwijderd

Voor de animocheck van een eventuele IA Exposé 2 :
Klik
Graag dáár alle vragen en opmerkingen.
Pagina: 1 2 3 Laatste