Toon posts:

EXPOSÉ

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Het klinkt allemaal goed geregeld!

Het is me helemaal duidelijk, nu is het wachten, wachten en nog is wachten :D

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

Geef mij maar fantasyfiguren, was vroeger ook altijd al geboeid door de tekeningen op mijn MtG kaarten, en nog steeds btw. :P

Btw. ZyMoTiC, die avatar van jou, en het onderschrift ervan, is dat nou wat ik denk dat het is?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 09:56 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:50
Ehm dat zullen we nooit weten gezien dat hier niet echt de plaats van discussie is ;)

offtopic:
Daarnaast heb jij niet gezegd wat je denkt dat het is, dus kan ZyMotic dat ook niet weten

Graag ontopic. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Hmm ik heb nog steeds niets gehoord over de aanmelding..
Kan ook nog niet inloggen..

damn,

• Willem
Apart.. gister mailtje gehad dat er betaald moet gaan worden :)

Zal wat mij betreft één dezer dagen gelijk geregeld zijn.

Verwijderd

Als je mij even een eMail stuurt met je gegevens en wat je wilt bestellen, dan neem ik het gewoon nog mee. Je bent precies op tijd, want over 2 dagen sluit de IA ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 08:59 ]

• Willem
Even een subtiele kick met wat vraagjes...

Bestaat de kans dat het hele spel niet door kan gaan? :)
Bijvoorbeeld doordat toch teveel mensen stiekum niet betalen? :)
En als het allemaal wel goed gaat, over hoe lang ontvangen we dan het boek? :)

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
staat allemaal op laupro :P

• Willem
Hm niet goed gelezen dat waarschijnlijk... maar als ik eerlijk mag zijn vind ik het nou niet echt bepaald de meest duidelijke site. Structureel rammelt 't van alle kanten....

Verwijderd

Dan zal ik je vragen hier toch maar even beantwoorden :
-Het kan in theorie niet doorgaan inderdaad, als er minder dan 25 mensen betalen gaat het feest niet door. Maar dat zou ik toch wel een behoorlijke blammage vinden en ik zal het diegene -die met hun deelname in feite beloofd hebben te zullen betalen en dat dan toch niet doen- niet meer recht in de ogen kunnen kijken :P
Maar om even reeel naar de situatie te kijken : er hebben nu 13 mensen betaald (en door mij bevestigd) en dat in één week. Men heeft nog twee weken de tijd, dus ik ga er van uit dat het wel goed gaat komen.
Ik zal het voor de duidelijkheid nog maar eens zeggen: ik zal hard zijn richting mensen die, om wat voor rede dan ook, niet op tijd hebben betaald, dan is het gewoon botte pech en wordt er voor hen NIET besteld, ook niet met de belofte op betaling achteraf.

-Wanneer het boek verstuurd kan worden door mij is niet helemaal duidelijk. Dit hangt ook af van de snelheid waarmee Ballistic Publishing de boeken kan verzenden. Op de 30e wordt het boek pas uitgegeven, dus het kan nog wel een tijdje daarna worden voordat het boek hier binnen is. Daarna zal ik uiteraard zo snel mogelijk de boeken verzenden.

• Willem
k. :) Bedankt voor de opheldering.

En mensen, betaal ff :P

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ik heb ondertussen ook geld overgemaakt, was dit weekend op vakantie dus vandaar :)

Verwijderd

Jammer dat ik het pas nu zie van die actie, anders had ik er ook een willen bestellen :'(
Tweede inkoop een keer?? of zit dat er niet in?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 00:09 ]

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 00:08:
Jammer dat ik het pas nu zie van die actie, anders had ik er ook een willen bestellen :'(
misschien als je het lief vraag kan je nog meedoen? er is nog niets besteld geloof ik...

Ik ga nu even me ABN rommel erbij pakken hen het geld uploaden :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 00:08:
Je hebt mail ;) Overigens kunnen jullie wel raden wat daarin staat en het is een behoorlijke uitzondering die ik maak, reken er maar niet op dat ik dit ook voor 100000 anderen ga doen :P

Overigens zal een tweede inkoop niet door mij georganiseerd worden, of iemand moet me grof willen betalen >:)

Verwijderd

Ik ben van plan het geld vanmiddag over te storten :)

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

* TeeDee skupt het topic ook nog maar :)

Dus als ik het goed begrijp kan het zelfs tot eind augustus duren eer dat de boeken erzijn?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 08:39:
Ik ben van plan het geld vanmiddag over te storten :)
en ik ook.

Zou idd wel erg lame zijn als je hebt aangemeld en je betaalt niet :P

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-04 12:05

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Pjanssen, zou je anders misschien de mensen die nog niet betaald hebben een reminder kunnen sturen?
* Mr_Kite wacht met smart

[ Voor 25% gewijzigd door Mr_Kite op 12-07-2003 15:14 ]

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
* Scipionyx heeft zojuist het geld overgemaakt :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Mooi ik zie net dat het geld is overgeschreven ! :)

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

zijn nu 21 mensen die betaald hebben.

Gaan we de 25 nog halen PJanssen?

Verwijderd

Ja hoor, als Scipionyx inderdaad betaald heeft zoals hij gezegd heeft zitten we op de 25 boeken die betaald zijn.
Vanavond zal ik een reminder sturen aan de mensen die nog niet betaald hebben.

@reactie hieronder :
tsja, je was zowieso al te laat met bestellen :P

overigens iets wat me opgevallen is, je maakt de laatste tijd wel vaker van dit soort, toch behoorlijk offtopic posts, of 3 posts in een korte tijd achter elkaar. Niet alleen in dit topic, maar overal. Misschien moet je daar eens op letten, dat je posts wat relevanter worden en de edit knop gebruiken....
Overigens is dit geen flame of bedoeld als belediging, gewoon iets wat me de laatste tijd opviel en waar ik me een beetje aan stoor......

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 21:18 ]

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 01:22
jammer dat ik het geld niet heb

Verwijderd

Ik heb zojuist de reminder verstuurd (een beetje vertraging dat wel....)
Mocht jouw status op 'Geen Actie' staan en je hebt de reminder niet ontvangen,
neem dan even contact met mij op.

@willem169:
Ja, als ik de betaling van de persoon die nu op 'betaald door user' staat binnen heb zitten we op 25 betaalde boeken.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 10:31 ]

• Willem
Als er nu niemand meer zou betalen, betekent dat nog wel dat de (levering van de) IA doorgaat? :)

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

zou wel erg slecht/jammer zijn als er uiteindelijk zoveel afhakers zijn...

¯\_(ツ)_/¯

• tec

tec

TEC

uiteraard gaat het door, zijn toch 25 betalingen binnen :)

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

k reminder had ik ff nodig....heb het zo druk dat ik zulke dingen spontaan zou vergeten...vanavond ff overmaken :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is heb ik nu betaald (sorry dat het zo laat was, maar ik was op vakantie)

Verwijderd

Een schupje dan maar :P

Nog lang niet iedereen heeft betaald en ik zal het nog 1 keer zeggen:

TE LAAT = TE LAAT

Ook al ben je op vakantie of om een andere rede verhinderd te betalen, je bestelling wordt niet meegenomen.
De afgelopen 7 dagen heb ik nog 4 betalingen binnen gekregen. Verder staat er niemand meer op 'betaald door user' dus ik heb niet zo heel veel hoop meer op de laatste paar die niet betaald hebben. :/
overigens, flashin : je doet toch maar niet meer mee ? En dat vond je nog wel zo 'lame' :P

Zoals jullie misschien gezien hebben zijn vandaag de eerste drukken van exposé van de pers gerold en worden verzonden. Ik kan dus echt niet wachten met bestellen :)

Overigens worden er ook posters gedrukt binnenkort, hier ga ik nog even achteraan :9 (altijd leuk voor aan de muur)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 13:31 ]

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Er zijn iig 25+ bestellingen, dus de bestelling gaat teminste door. Beetje vreemd van de mensen die zich aanmelden en dan niets meer van zich laten horen.

Ik wacht met veel plezier op de volgende update!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

volgens mij is het geld overgemaakt? moet ik dan nog iets doen dan? wat moet ik op betaald zetten? en waar dan? :)

Verwijderd

oh,when? schreef op 25 July 2003 @ 13:51:
volgens mij is het geld overgemaakt? moet ik dan nog iets doen dan? wat moet ik op betaald zetten? en waar dan? :)
Als je inderdaad jouw status even op 'betaald' wilt zetten op Laupro (Ga naar persoonlijk en dan wijst het zich vanzelf denk ik). Dan weet ik ook wat ik kan verwwachten.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

ok heb net ff gechecked en had nog niet betaald, overschrijving lag naast me |:(

geld is overgemaakt en heb ook even op laupro de status aangepast :)

Verwijderd

Shit, kom net terug van vakantie en moet nog betalen? Ben ik nog op tijd wanneer ik woensdag het geld overmaak?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 11:57:
Shit, kom net terug van vakantie en moet nog betalen? Ben ik nog op tijd wanneer ik woensdag het geld overmaak?
Nee.

30/7/2003 moet het geld binnen zijn.
Als je bij de Postbank zit en het geld vandaag via girotel of girofoon overmaakt zal het nog wel op tijd binnen zijn denk ik.

Ik heb hier al ruim anderhalve maand van te voren voor gewaarschuwd, dus het is wel een beetje een 'eigen schuld dikke bult' geval zeg maar.

@Oh,when ? : Ik heb jouw betaling ontangen en de status op Laupro is bijgewerkt.

@reactie hieronder : S&W ? boekhandel oid ? Ze komen pas over een aantal maanden in de boekhandels terecht.......

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 14:16 ]

Verwijderd

Oh ok, jammer. Had hem graag besteld via jullie, dan ga ik woensdag maar zelf hem halen bij S&W. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Verwijderd

Damn, ik zou hem ook graag willen hebben voor zo weinig mogelijk geld :p Is het nog mogelijk om met een bulk bestelling mee te doen? (lees deze thread vandaag pas :()

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 15:36:
Damn, ik zou hem ook graag willen hebben voor zo weinig mogelijk geld :p Is het nog mogelijk om met een bulk bestelling mee te doen? (lees deze thread vandaag pas :()
Als je ervoor kunt zorgen dat overmorgen het geld bij mij binnen is kan ik jouw bestelling nog mee nemen. Zo niet, dan kan ik weinig voor je betekenen...

Verwijderd

Ik heb me nog niet aangemeld of zo, maar kan ik ook nog het boek bestellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 16:16:
Ik heb me nog niet aangemeld of zo, maar kan ik ook nog het boek bestellen?
Zo, iedereen nog ff lekker op het laatste moment :P
Zie de reactie van mij boven je. Mocht je dit lukken, stuur me dan een mailtje met je gegevens + bestelling.

Er is trouwens ook iemand die het geld in een enveloppe opstuurd om het maar op tijd binnen te laten zijn. Dit is dus ook nog een optie voor diegene die niet bij de Postbank zitten. Maar dit is wel op eigen risico !!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 16:22 ]

Verwijderd

Hmm laat maar, ik heb net een beetje door laten schemeren dat ik dit wel een leuk verjaardags kadootje zou vinden heh heh :p Dus wacht maar niet op mij ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 neemt een subtiele corner

Zijn de boeken al besteld? :P

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 30-07-2003 16:33 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de boeken te bestellen . Ik wil namelijk ook even uitzoeken of het mogelijk is posters mee te bestellen :)
Maar ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen.

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-05 09:26
Ik heb een mailtje dat mijn boek verscheept is. (Eén van de eerste versies, heb indertijd -op eigen kracht- meteen besteld) teeheee :P

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

hmm.. kheb ook al maanden geleden op 'eigen kracht' besteld.. maar nog niks gehoord :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 17:28:
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de boeken te bestellen . Ik wil namelijk ook even uitzoeken of het mogelijk is posters mee te bestellen :)
Maar ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen.
hey, niet te lang wachten ok? :) posters zijn leuk, maar ik wil die boeken als het kan in augustus nog binnenkrijgen. dus stel het aub niet te lang uit. dank :)

Verwijderd

jah boeken

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

srry.. was onzinnig

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 11:35:
[...]
hey, niet te lang wachten ok? :) posters zijn leuk, maar ik wil die boeken als het kan in augustus nog binnenkrijgen. dus stel het aub niet te lang uit. dank :)
Nee ik wacht idd niet al te lang. Die poster zouden leuk zijn als ze erbij kunnen, maar als het daardoor erg lang gaat duren laat ik het lekker zitten :P

En of je het boek nog in augustus binnen krijgt weet ik niet hoor, het zou zomaar een maandje later kunnen worden.

• Mr_Kite

Mr_Kite

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:12:
[...]

Nee ik wacht idd niet al te lang. Die poster zouden leuk zijn als ze erbij kunnen, maar als het daardoor erg lang gaat duren laat ik het lekker zitten :P

En of je het boek nog in augustus binnen krijgt weet ik niet hoor, het zou zomaar een maandje later kunnen worden.
Je kunt nu gewoon bestellen toch? Ik weet niet waar je informatie over posters vandaan hebt, maar op de site van Ballistic wordt nog niets genoemd! Als het geruchten zijn kunnen we nog langer zo wachten :?

Verwijderd

@Pjanssen - Weet je al meer over die posters? Of heb je de boekjes al besteld?

Edit:
Lees net de post op laupro 8)7 dom van mij om daar niet eerst te kijken :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 17:40 ]

Verwijderd

Ik heb weer een update :)
Vandaag kreeg ik een mailtje van Ballistic met wat meer info over de bestelling (die nog geplaatst moet worden) :
-Het gaat mij iets meer kosten dan verwacht (komt door koers Euro <-> AUD :/)
-Het verzenden van de boeken kan over 3 weken gebeuren als ik nu bestel, het verzenden zelf duurt 1 week.
-Posters is nog niks over bekend (en dus ook nog niet gedrukt) en ik denk dus dat ik die laat zitten en gewoon bestel.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoeveel kost het normaal en hoeveel via deze inkoop-actie dan?

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 11:11:
-Het verzenden van de boeken kan over 3 weken gebeuren als ik nu bestel, het verzenden zelf duurt 1 week.
maw..we zijn gewoon dadelijk weer een maand verder....nou als ik voor die paar euro's altijd zo lang moet wachten bestel ik de volgende keer zelf wel. Hoe komt het dat het nu zo lang allemaal duurt? Dat boek is er toch al een tijdje?

Verwijderd

oh,when? schreef op 06 August 2003 @ 11:29:
[...]
maw..we zijn gewoon dadelijk weer een maand verder....nou als ik voor die paar euro's altijd zo lang moet wachten bestel ik de volgende keer zelf wel. Hoe komt het dat het nu zo lang allemaal duurt? Dat boek is er toch al een tijdje?
Sorry hoor, maar dit had je gewoon kunnen verwachten, ook zonder IA.
Bij Ballistic Publishing hebben ze gewoon gigantisch veel orders binnen gekregen, dat het verzenden ervan gewoon even duurt. Een week geleden is het boek van de pers gerold, dus veel sneller had je hem niet kunnen krijgen.
De termijn van 4 weken valt mij overigens nog heel erg mee, want het is wel een behoorlijk aantal boeken wat we bestellen daar....

Volgens mij had ik hier aan het begin van de IA al voor gewaarschuwd en met een beetje gezond verstand kun je bedenken dat een order van een zeer nieuw product dat uit Australië moet komen langer duurt dan 2 dagen.

Zonder IA kosten 36 boeken : € 1821,-
Met IA kosten 36 boeken : € 1371,-
Dit is zonder verzending binnen NL.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 11:38 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Net beetje door zitten bladeren.. maar tis wel een vet boek hoor :)

• Scipionyx
  • Niet online
Kun je niet ff een paar pagina's scannen voor ons? :)

edit:
kan niet nuchter denken met die hitte :/

[ Voor 41% gewijzigd door Scipionyx op 06-08-2003 12:39 ]

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er zijn toch previews op de uitgevers' site?

ff zoeken....

Ja, hier dus: http://www.ballisticpublishing.com/expose.html
en specifiek hier: http://www.ballisticpublishing.com/preview.html

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Daarnaast mag je helemaal niks scannen uit het boek en hier posten. Als je de plaatjes al per se wilt zien moet je gewoon hiero kijken

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 11:35:
[...]

Sorry hoor, maar dit had je gewoon kunnen verwachten, ook zonder IA.

Zonder IA kosten 36 boeken : € 1821,-
Met IA kosten 36 boeken : € 1371,-
Dit is zonder verzending binnen NL.
boek kost volgens de website 47 dollar plus 13 dollar verzendkosten, das 60 dollar. omgerekend is dat 54 euro, das tien euro meer dan wat ik aan jou heb betaald....als ik daarvoor zolang voor moet wachten had ik wel besloten het boek gelijk te bestellen...dat had me een hoop moeite en tijd gekost. :/

no offence, jij hebt gedaan wat je kon doen. ik heb weer wat geleerd voor de volgende keer...

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-05 09:26
* pim4 heeft het boek binnen!
#41 van de 999-nummerige oplage 8) , de in leer gebonden versie.
papier is een beetje dun dat valt tegen. en het papier is een beetje gebobbeld,
lijkt wel te vochtig opgeslagen te zijn. nou ja, mag de pret niet drukken. Er staat verder héél veel moois in.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

pim4 schreef op 07 August 2003 @ 09:23:
* pim4 heeft het boek binnen!
#41 van de 999-nummerige oplage 8) , de in leer gebonden versie.
papier is een beetje dun dat valt tegen. en het papier is een beetje gebobbeld,
lijkt wel te vochtig opgeslagen te zijn. nou ja, mag de pret niet drukken. Er staat verder héél veel moois in.
Wij hebben gewoon de goedkoopste soft-cover versie. Zelfde content ;)

En hoewel die 3 dubbel ingepakt was met bubbeltjes was dit toch beschadigd op sommige plekken.. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 07-08-2003 09:27 ]

Verwijderd

oh,when? schreef op 06 August 2003 @ 21:45:
[...]
boek kost volgens de website 47 dollar plus 13 dollar verzendkosten, das 60 dollar. omgerekend is dat 54 euro, das tien euro meer dan wat ik aan jou heb betaald....als ik daarvoor zolang voor moet wachten had ik wel besloten het boek gelijk te bestellen...dat had me een hoop moeite en tijd gekost. :/

no offence, jij hebt gedaan wat je kon doen. ik heb weer wat geleerd voor de volgende keer...
Jemig zeg, je gaat NU tegen mij lopen te zeuren dat je liever apart besteld had ?
Kijk, ik heb bij de IA én bij de animocheck duidelijk aangegeven wat de prijzen werden en je had dit ook kunnen vergelijken met de prijzen op de site van Ballistic Publishing.
Als je kijkt in de tabel van de bulkdiscounts zul je trouwens zien dat één hardcover verzonden naar Europa geen 60, maar 89 AUD kost....
De korting die je via deze IA krijgt op de boeken is wel 25% hoor....

Daarnaast wil ik je nogmaals zeggen dat je van te voren had kunnen bedenken dat de IA afhandeling langer ging duren dan 2 dagen ofzo.

Mocht je nog door willen blijven zeuren hierover (zo komt het op mij over op dit moment, na het betalen) dan weet ik het goed gemaakt: Ik maak zodra ik weer thuis ben het geld wat jij betaald hebt over en dan zoek je het verder maar uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 16:06 ]

• Mr_Kite

Mr_Kite

Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 16:04:
<snip>PJanssen geeft oh,when? op z'n donder
groot gelijk hoor, ik vond ook al dat hij bijzonder ondankbaar aan het doen was, bovendien IS het daadwerkelijk veel goedkoper, en dat is het enige doel van zo'n inkoop actie. Het is geen 'supersnelle-leveringsactie', want dan zou je ongetijfeld zelfs moeten betalen...

Maar goed, genoeg offtopic :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Kite op 07-08-2003 17:14 ]

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

*Trap*

Is er al wat meer bekend? Op het forum bij laupro is ook weinig nieuws, hoopte een beetje dat de bestelling nu wel is opgenomen bij balistic en binnekort verstuurd zou worden naar NL.

Vroeg me het gewoon af hoe de status is :)

• Willem
Ehm, maak ik hieruit op dat sommigen het boek al hebben? Mag ik bij PJansen even informeren of ik nou voor de optie "opsturen" of "ophalen" had gekozen?

offtopic:
En wie post het 169ste bericht?
:P

[ Voor 20% gewijzigd door Willem op 14-08-2003 13:04 ]

Verwijderd

willem169 schreef op 14 August 2003 @ 12:56:
offtopic:
En wie post het 169ste bericht?
:P
ik :)

Zij die het boek al hebben zullen het zelf al eerder besteld hebben.

Jij had verzenden naar huisadres gekozen (had je ook op Laupro kunnen zien...)

Verwijderd

Vandaag is de bestelling betaald. Het heeft helaas iets langer geduurd dan ik had gehoopt (Pa met credit card zat in Amerik en er zaten telkens fouten in het online betaalformulier)
Ik hoop dat jullie hier niet al te grote problemen mee hebben. Ik heb ook meteen weer een mailtje gestuurd aan Ballistic over de te verwachten levertijd, dit horen jullie dus nog van me.

edit:

Ik krijg net een mailtje terug (wat zijn ze toch lekker snel daar bij Ballistic :))
Vrijdag worden de boeken verzonden. Dan duurt het 1 week voordat ze hier in Nederland zijn. Dit is echt sneller dan ik ooit had durven hopen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 09:19 ]

• Willem
\o/ driewerf \o/

_o_

• tec

tec

TEC

woei :D netjes :)

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

* TeeDee is ook blij. Schrok even van alle berichten hier :)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Nog een prettig bericht :) :
Helen Snoswell of Ballistic Media sent Pier Janssen an FedEx Intl Priority shipment.

This shipment is scheduled to be sent on 21-aug-2003.
Een dag eerder dan verwacht dus :)

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Zo dat is lekker, kom net terug van vacantie en lees gelijk het mooie nieuws!!!

Verwijderd

En de prettige berichten houden maar niet op :)

Het verzenden gaat ook spoediger dan verwacht. Dinsdag zal het pakketje al bezorgd worden aldus FedEx.

Voor zij die het leuk vinden de pakketjes te tracken :
klikkerdeklik :)

Maar voor de mensen die hopen de boeken al woensdag in huis te hebben, dat zal helaas niet doorgaan..... Ik begin namelijk morgen met 6vwo en zal dus niet alle tijd van de wereld hebben. Reken er op dat ik ze in het weekend erna ga inpakken en in het begin van de week erna verzend. De afhalers krijgen nog bericht via de mail om een afspraak te kunnen maken.
Zo komen jullie (hopelijk) niet voor onaangename verassingen te staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 21:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat is zeer goed nieuws!
ik wacht met smart op het boek dus doe het zo snel mogelijk , zo moeilijk is 6v niet en de leraren willen nu wel 's wat door hun vingers zien dus je hoeft echt niet iedere les te komen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 21:47:
zo moeilijk is 6v niet en de leraren willen nu wel 's wat door hun vingers zien dus je hoeft echt niet iedere les te komen :P
hehe, nou ik was dus wat anders van plan dit jaar :P
Vorig jaar heb ik er een beetje (understatement) een potje van gemaakt en dat moet dit jaar echt veranderen, dus direct aan het werk en lessen bijwonen.....

Maar ik verzeker jullie dat na de 'verplichte dingen in 't leven' de IA voorrang heeft !

Verwijderd

Vandaag zijn de boeken bij mij thuis afgelverd :)
48 kilo aan boeken ! 8)7

Zometeen zal ik een paar fototjes hier neerzetten.
En vanmiddag zal ik een statusmail verzenden zodat iedereen weet waar ie aan toe is.

• Willem
_o_

Goed geregeld Herman :P

* Willem kan niet wachten totdat 'ie em binnen heeft

• Scipionyx
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 11:37:
48 kilo aan boeken ! 8)7

En vanmiddag zal ik een statusmail verzenden zodat iedereen weet waar ie aan toe is.
Tjah, wat kan ik nog meer zeggen dan: _/-\o_

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 11:37:
48 kilo aan boeken ! 8)7

Wanneer kan ik hem op komen halen? :P

Verwijderd

Hulde !

Nice PJanssen :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=288338

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=288343

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=288346

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=288348

Vandaag maak ik een statusmail waarin jullie de nodige informatie geef voor de afhalers. :)

• Willem
Nogmaals hulde d:)b

• RSP
  • Laatst online: 24-04 10:00

RSP

Damn wat vind ik het zonde dat ik dit nu pas zie :{ terwijl het toch al een aantal weken / maanden loopt. Misschien kan ik ergens anders nog 'n Exposé boek vinden. iemand een tipje waar ie (redelijk) snel bezorgd kan worden?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

RSP schreef op 26 augustus 2003 @ 14:21:
Damn wat vind ik het zonde dat ik dit nu pas zie :{ terwijl het toch al een aantal weken / maanden loopt. Misschien kan ik ergens anders nog 'n Exposé boek vinden. iemand een tipje waar ie (redelijk) snel bezorgd kan worden?
Ik heb er toevallig eentje liggen voor €100 O-)

geintje :P
Ik denk overigens zelf dat je hem gewoon moet bestellen via de site. Zal wel het snelste zijn...

• RSP
  • Laatst online: 24-04 10:00

RSP

Mmm... heeft dat boek ook een ISBN nummer? in dat geval zou je het overal kunnen bestellen... toch? anyhow ik probeer wel een creditcard te versieren :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 13:40:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vandaag maak ik een statusmail waarin jullie de nodige informatie geef voor de afhalers. :)
:9~

Ik kan niet wachten :9

Verwijderd

RSP schreef op 26 augustus 2003 @ 15:00:
Mmm... heeft dat boek ook een ISBN nummer? in dat geval zou je het overal kunnen bestellen... toch? anyhow ik probeer wel een creditcard te versieren :)
ISBN : 0-9750965-1-6

Maar hij gaat pas vrij laat naar de detailhandel aldus Ballistic. Dus ik denk dat het sneller is om direct bij Ballistic te bestellen.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

jeuj! goed bezig!

als alles goed is heb ik hem dus zeker eind volgende week binnen?

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op 26 augustus 2003 @ 15:37:
jeuj! goed bezig!

als alles goed is heb ik hem dus zeker eind volgende week binnen?
Ik hoop het ja. Ik ga morgen proberen uit te zoeken hoe ik het voordeligst en handigst de boeken kan verzenden. (wat voor dozen en misschien ander bedrijf dan TPG)

Ik weet niet of de statusmail vanavond nog komt. Vanmiddag ben ik 'geopereerd' aan een ingegroeide teennagel en die doet nu echt f*cking pijn. Dus m'n hoofd staat even ergens anders naar.... sorry. Maar ik beloof dat ik zo snel mogelijk alles afhandel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 18:00:
[...]

Ik hoop het ja. Ik ga morgen proberen uit te zoeken hoe ik het voordeligst en handigst de boeken kan verzenden. (wat voor dozen en misschien ander bedrijf dan TPG)

Ik weet niet of de statusmail vanavond nog komt. Vanmiddag ben ik 'geopereerd' aan een ingegroeide teennagel en die doet nu echt f*cking pijn. Dus m'n hoofd staat even ergens anders naar.... sorry. Maar ik beloof dat ik zo snel mogelijk alles afhandel.
Rustig aan maar de boekjes hebben nog last van een Jetlag ;)

Alle tijd :)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jij misschien, maar ik kan niet wachten totdat ik hem kan ophalen :9~

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

als ik hem maar vóór 23 october heb, dan is mijn broer jarig voor wie t boek is...

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

ze zijn dus al binnen? nice nice. :D dus volgende week kan ik m'n boekjes verwachten. puik werk PJanssen, kan niet wachten. ;)

Verwijderd

Cool, kan niet wachten :)

Verwijderd

Ik kreeg net van iemand de tip dat ik nog helemaal niet verteld had 'hoe ie was' :)
Dus bij deze :
Hij is echt super ! Iedere cent waard. Ik had een groot deel nog niet online gezien, dus ook wat dat betreft veraste het boek mij. De kleuren zijn gewoon prachtig en alle afbeeldingen zijn (uiteraard) van een extreem hoog niveau.

Het enige waar ik zelf iets op aan te merken heb is hoe het gebonden is. Dat had beter gekunt. Ik heb af en toe het idee dat je de pagina's niet te vaak helemaal open moet vouwen / strijken met je hand omdat het anders wel eens schade kan gaan geven :/.

Maar voor de rest is dit echt een super boek hoor ! Ik ben nu al beniewd wat deel 2 wordt! (IA anyone? :P)

Verwijderd

Ik kan niet wachten op dit mooie boekje :D
Je maakt me echt nieuwschierig PJansen :)
Pagina: 1 2 3 Laatste