Toon posts:

EXPOSÉ

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
EXPOSÉ, the industry’s first art book celebrating the creative talents of digital art.
Ik neem aan dat sommige mensen hier die ook op cgTalk komen hier misshcien al wel van gehoord hebben, maar ik wilde het hier voor de rest ook ffkes kwijt.

Dit wordt een boek waarin een stuk of 200 digitale artiesten hun werk in mogen plaatsen. Iedereen mag meedoen en het opsturen van een plaat is gratis. Dit is dus een leuke kans en reden om 's een keer flink aan de slag te gaan :)
It gives us great pleasure to announce EXPOSÉ, the industry’s first art book celebrating the creative talents of digital artists worldwide. EXPOSÉ will be an unprecedented premium publication featuring the finest digital artwork the world has ever seen.

We are now calling for artists to submit digital images for consideration to be included in the premiere edition of EXPOSÉ. Images can be created in any 3D or digital illustration application. Photoshop and digitally manipulated photography is also welcome. We are interested in digitally created fine art, whether it be 3D or 2D, for commercial use, or personal satisfaction.
voor meer info :
http://www.cgtalk.com/expose/

additionele info:
hier

de deadline is 1 juni, je hebt dus eigenlijk nog tijd zat om wat leuks te knutselen :) let wel op dat er behoorlijk wat inzendingen zullen zijn en dat alleen de mooiste uitgekozen worden, en let ook op dat op cgtalk niet de slechtste digital artists rondlopen :)

Verwijderd

yup yup ;)

dat boek is zeg maar de Playboy voor de CG artiesten :P

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ga maar ff een mail sturen waarom je geen vectorwerk mag opsturen, want het is een beetje onzin om die om te zetten naar een grote tiff die 10000x groter is in file size.

Daar zal mijn modem ook heel wat meer happy mee zijn ;).

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
agentorangina schreef op 11 April 2003 @ 17:40:
Ik ga maar ff een mail sturen waarom je geen vectorwerk mag opsturen, want het is een beetje onzin om die om te zetten naar een grote tiff die 10000x groter is in file size.

Daar zal mijn modem ook heel wat meer happy mee zijn ;).
als je daar nou echt problemen mee hebt moet je ff een gil geven en een CD opsturen, blaas ik 'm hier wel omhoog naar een 100 mbit bak en mail 'm vandaar O-) :P

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Nee het is niet echt een probleem, maar ik denk dat ze er daar ook wel blij mee zijn :D.. onder de 5/10 mb heb je al een super-gedetaileerde vector illustratie met alles erop en eraan [verlooprasters, transparante]. Maar ja, dan moeten ze het wel kunnen gebruiken ;).

• HunterPro
  • Niet online
agentorangina schreef op 11 April 2003 @ 18:02:
Nee het is niet echt een probleem, maar ik denk dat ze er daar ook wel blij mee zijn :D.. onder de 5/10 mb heb je al een super-gedetaileerde vector illustratie met alles erop en eraan [verlooprasters, transparante]. Maar ja, dan moeten ze het wel kunnen gebruiken ;).
mja, denk dat ze gewoon jpegs en tiffs willen hebben, anders krijg je van die gevallen die wordart als kunst gaan inzenden (niet dat je daar niks 'leuks' mee kunt maken, maar het is niet de bedoeling van het boekje ;))

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 16:55:
en let ook op dat op cgtalk niet de slechtste digital artists rondlopen :)
niet bepaald nee, zelfs de mensen die bv gollum en de cave troll uit lotr hebben gedaan zitten daar...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hmmm.... aangezien ik de Redbull Contest dus nét op een haar na gemist heb (wel een werkstuk af, maar formulier in mn email kwijtgeraakt :( )

ga ik hier aan meedoen... ik ga iets moois maken (moet dus wel op drukkwaliteit?) .... niet geschoten is ALTIJD mis! *D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Dope! Ik zal zeker iets insturen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 11 April 2003 @ 21:38:
Hmmm.... aangezien ik de Redbull Contest dus nét op een haar na gemist heb (wel een werkstuk af, maar formulier in mn email kwijtgeraakt :( )

ga ik hier aan meedoen... ik ga iets moois maken (moet dus wel op drukkwaliteit?) .... niet geschoten is ALTIJD mis! *D
ja natuurlijk moet het op drukkwaliteit, de exacte maten staan op de site :)

je gaat toch geen boek drukken op 72DPI? :P

Verwijderd

Ik was van plan mee te doen, maar bij nader inzien (zie: http://www.3dfestival.com/tmp/syn_reelv1_WEB.mov) kan ik me tijd toch echt beter besteden

edit: kijk uit het is geen streaming fimpje dus je zal een paar minuten moeten wachten, maar dit is de beste show reel die ik ooit heb gezien

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 15:15 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 01:07:
[...]

ja natuurlijk moet het op drukkwaliteit, de exacte maten staan op de site :)

je gaat toch geen boek drukken op 72DPI? :P
Ik had de site ff nog niet gelezen :)

Ach, het gaat niet makkelijk worden voor mij... *kijkt naar Iguana* ik denk dat jij iig als je het goed uitwerkt wel een kans maakt... go for it d:)b

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

mag je trouwens ook als team iets insturen?! Dus dat we als GoT 1 inzending doen, denk dat we dan meer kans maken

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik denk dat dat finaal in de soep loopt, gezien de grootte van het uiteindelijke bestand, waar wil men mee werken, of wie voegt het later allemaal bij elkaar en hoe... én natuurlijk de deadline.
Maargoed, als jij het organisatorisch goed in elkaar zet, doe eens een gooi...

Verwijderd

Dark Blue schreef op 12 April 2003 @ 16:35:
Ik denk dat dat finaal in de soep loopt, gezien de grootte van het uiteindelijke bestand, waar wil men mee werken, of wie voegt het later allemaal bij elkaar en hoe... én natuurlijk de deadline.
Maargoed, als jij het organisatorisch goed in elkaar zet, doe eens een gooi...
had het niet over een opzet zoals de altijd gelsaagde groepsprojecten hier maar meer of je met 5 a 6 man samen iets kon maken, dan heb je misschien nog een kleine kans

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Uhuh. Nou, goed contact houden over ICQ / MSN en vooral een ftp regelen waar je die plaat telkens even kunt stallen.
offtopic:
En natuurlijk moet je de laatste bespreking voor het inzenden wel even IRL houden, dan kun je nog een potje gaan vechten als niet ieder het er mee eens is :+

• HunterPro
  • Niet online
Kan niemand ff de Sequence (v1 of v2, of allebei!) op de mail gooien :P

offtopic:
waar zijn die dingen heen eik? iemand webadresje voor me? :)

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Misschien wel een kick waard:

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=293

Inkoopactie, dus mensen inschrijven en snel hop hop :P

Verwijderd

Geheel mee eens tec ;)
Nog 14 dagen, tenzij we eerder de 25 bereiken, dan begin ik de IA eerder :)
Voor vragen kun je mij mailen

Edit: Bijna helemaal mee eens : het is nóg geen IA, maar nog een animocheck ! Als er meer dan 25 boeken besteld worden wordt het een IA, maar dat zal wel gaan lukken aangezien er na 2 dagen al 10 besteld zijn :)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 19:44 ]

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

idd goede start!

weet iemand of er iemand van GoT in is gekomen?

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
of iemand in het boek is gekomen.

neeh, ik weet het iig niet. Weet wel dat een paar mensen hier iets gaan insturen, maar of het gebruikt wordt zie je denk ik pas later.

edit: iig ik koop hem ook :D

[ Voor 10% gewijzigd door flashin op 22-06-2003 19:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
je kunt nu niets meer insturen geloof ik, verder heb ik op GoT nog niet echt iets gezien van die kwaliteit :)

ik koop het boek iig ook :)

• tec

tec

TEC

Ik weet eigelijk wel zeker dat er niets van GoT in dat boek komt te zitten want zoals Hugo al zegt hebben de mensen hier nog niet de capaciteiten die je nodig hebt om daar in te komen. :)

Verwijderd

ehh hoeveel is 38.58 - 25%?! 28.94 en geen 29.63 Oke detail, boeit voro de rest neit, of zit et verschil em ergens anders in?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 21:04:
ehh hoeveel is 38.58 - 25%?! 28.94 en geen 29.63 Oke detail, boeit voro de rest neit, of zit et verschil em ergens anders in?!
Je hebt deels gelijk.
In de startpost stond de prijs per 10 (bijna) goed, maar dat komt door de koers van AUD <-> Euro, maar bij het product niet.

Mijn excuses 8)7

En over de prijs bij 25 stuks :

69 AUD x 0,75 = 51.75 AUD
51.75 AUD = 29.78 Euro

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 21:23 ]

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Heb hem al besteld. Prijs was 55 AUD voor het boek (softcover) en 20 AUD ofzo voor shipping.

75 AUD is ongeveer 45 euro als ik me niet vergis, dus dat valt reuze mee voor zo'n boek.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

thnx voor de tip, heb me inmiddels aangemeld... :)

"You're only as good, as what you did last week."

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 heeft zich ook al aangemeld...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

* TeeDee kan nog niet reggen op laupro. Maar ik ben wel geinteresseerd.

Zowiezo stoer boek voor inspiratie. Anderzijds staat het ook mooi op de salontafel! :)

/edit:
oh'when, waar zie jij boekenkast? :+

/edit2: Hmm, ik kan me nog steeds niet reggen @ laupro voor de animocheck.

/edit3: * TeeDee *meedoet*

[ Voor 49% gewijzigd door TeeDee op 23-06-2003 15:49 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

TeeDee schreef op 23 June 2003 @ 10:09:Anderzijds staat het ook mooi in de boekenkast. :)
salontafel....salontafel mijn beste....

;) :)

Verwijderd

Topicstarter
oh,when? schreef op 23 June 2003 @ 11:04:
[...]

salontafel....salontafel mijn beste....

;) :)
ik plaats 'm op een standaard bij de voordeur, kan iedere bezoeker er mooi inkijken :P

• tec

tec

TEC

Op de wc dermee :P ;)

Verwijderd

offtopic:
onder een wiebelende stoelpoot

Die mailserver is wel heeeeeel langzaam vandaag he, zometeen is de IA al weer gesloten voordat ik dat mailtje heb...

• Fluxie
  • Laatst online: 24-05 06:35
Aangemeld :)

hopelijk is het boek net zo spannend als die van harry potter :+

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 16:43:
offtopic:
onder een wiebelende stoelpoot

Die mailserver is wel heeeeeel langzaam vandaag he, zometeen is de IA al weer gesloten voordat ik dat mailtje heb...
Raar, ik kreeg meteen een mailtje :?
Zeker selectief traag :+

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 23-06-2003 16:47 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

BtM909 schreef op 23 June 2003 @ 16:46:
[...]

Raar, ik kreeg meteen een mailtje :?
Zeker selectief traag :+
laten we het niet hopen, maar het gaat de goede kant op...

binnen 3 dagen al 17 kopers, en nog 2 mensen die zich wel hebben aangemeld, maar nog nix besteld zeg maar.... Dus die 25 halen we morgen wel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 16:43:
Ik heb helemaal geen mailtje van jou gehad :? Het kan aan planet liggen hoor, maar check voor de zekerheid ff of je hem echt verstuurd hebt en stuur hem zowieso nog een keer.

En ten tweede het is nog geen IA hoor, maar een animocheck, al duurt dat niet lang meer :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 17:00:
[...]

Ik heb helemaal geen mailtje van jou gehad :? Het kan aan planet liggen hoor, maar check voor de zekerheid ff of je hem echt verstuurd hebt en stuur hem zowieso nog een keer.

En ten tweede het is nog geen IA hoor, maar een animocheck, al duurt dat niet lang meer :P
Nee ik moet een mailtje van jou krijgen, om mijzelf in te schrijven....

Maar ik denk dat we nu toch wel kunnen stellen dat dit een echte IA wordt, aangezien we met mij derbij op 20 zitten...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 17:06:
[...]
Nee ik moet een mailtje van jou krijgen, om mijzelf in te schrijven....
Ik geloof dat ik iets heeeel erg gemist heb 8)7

En idd, dit gaat sowieso een IA worden :)

edit : ohhh, ik dacht al dat ik gek aan het worden was :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 17:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 17:08:
[...]

Ik geloof dat ik iets heeeel erg gemist heb 8)7

En idd, dit gaat sowieso een IA worden :)
Nee ik bedoel ook niet van jouzelf, maar van www.laupro.nl om met daar te reggen

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

erm... PJanssen ik weet niet hoor, maar ik vind EURO 15 nogal veel voor verzendkosten van een boek binnen nederland, ik krijg regelmatig pakketten ( platen, lp's dus ) opgestuurd vanuit het buitenland en dat kost me bijna nooit meer dan 10-12 dollar maximaal en dan gaat het toch echt wel om een flink pakket. Ook als ik zo even op de Postkantoor site kijk moet dat echt een flink boek zijn ( ongeveer 20 kg? ) wil dat die 15 EURO rechtvaardigen....

kan hier nog naar gekeken worden? Ik snap dat je zelf ook een onkostenvergoeding rekent voor de tijd die het je kost. :)

Verwijderd

Bij die 15 euro zit dus ook nog de verz. kosten vanuit Australië hé ? Ik heb dit bedrag expres vrij ruim genomen zodat mensen later niet voor verrassingen komen te staan. En zoals ook aangegeven is, zal het nog wel dalen (bulkkorting) maar met hoeveel is nog niet duidelijk.
Het gaat hier dus niet om een onkostenvergoeding, daar moet ik nog ff over denken ;)

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 11:47:
[...]

ik plaats 'm op een standaard bij de voordeur, kan iedere bezoeker er mooi inkijken :P
damn you addict >:)

• Fluxie
  • Laatst online: 24-05 06:35
Zoals je kan lezen op de site kost het 10 euro om te importeren vanuit australie, de overige 5 euro is voor het verzenden binnen nederland.

EDIT: PJanssen was me alweer voor

[ Voor 13% gewijzigd door Fluxie op 23-06-2003 17:20 ]

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 12:03
me is nog slomer

[ Voor 97% gewijzigd door ddtommie op 23-06-2003 17:21 ]

Verwijderd

maar die boeken versturen ze vanuit aus toch al 1 pakket, dan hoef je toch geen 25x10 euro te betalen?!

Verwijderd

ddtommie schreef op 23 June 2003 @ 17:20:
[...]
bij die 15 euro dus, en d'r staat ook dat ie hoopt dat het minder wordt, maarja dat zegt niet zoveel
Klopt, dit is om de simpele rede dat ik het ook niet weet en het afhangt van het aantal boeken :)
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 17:21:
maar die boeken versturen ze vanuit aus toch al 1 pakket, dan hoef je toch geen 25x10 euro te betalen?!
Nee waarschijnlijk niet, maar nogmaals : ik wil mensen niet teleurstellen met hoger uitvallende verzendkosten. dus vandaar.
En het zal hier echt niet om tientallen euro's (per persoon) gaan hoor, dat kan ik je verzekeren.
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 17:26:
ben benieuwd hoe lang het duurt voordat alles geleverd kan worden.
Dit kan nog even gaan duren, aangezien eind juni het pas officieel uitkomt. er is nu alleen een mogelijkheid tot preorderen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 17:27 ]

Verwijderd

ik heb me ook aangemeld voor een exemplaar, ondanks de nu nog hoge verzendkosten. als die zo hoog blijven dan rij ik wel ff naar Houten, is anders ook geen punt. :)

ben benieuwd hoe lang het duurt voordat alles geleverd kan worden.

Verwijderd

Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de BTW en invoerrechten ed. vanuit Australië ?
Mocht het zo zijn dat die gewoon betaald moeten worden dan kon het wel eens een duur grapje worden :(

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

de belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker... :|. Reken maar erop dat je zowiezo BTW over moet betalen, en die ligt op 6% bij boeken..

Verwijderd

Hmm, echt minder, maar het is niet anders.
Ik heb even gekeken op die site (dank voor de link) en heb gezien dat er géén douanerechten betaald hoeven worden, maar wel 6% BTW.

Als we de 25 boeken halen komt de prijs per boek dus 6% hoger te liggen
= 29.78 * 1.06 = 31.57
Een krappe 2 euro hoger dus.....

Ik hoop dat dit jullie niet uit het veld zal slaan :) (daar ga ik eigenlijk wel van uit , want zo heel schokkend is het niet....)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 09:07 ]

• tec

tec

TEC

Nee heer PJanssen zo makkelijk sla je mij niet uit het veld. :P

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

wat stom trouwens op die inkoopsite...wel gedetailleerd hoeveel procent wel en niet heeft besteld etc...maar niet gewoon een simpel regeltje: in totaal hebben er x aantal mensen zich ingeschreven voor deze actie.

teller staat op 23...nog 2 :)

• tec

tec

TEC

Mja zit wel meer stoms op :) zo kan ik me ook nie uitloggen.. :{ Misschien moeten we eens een "maak een leuk ontwerp en layout voor de inkoop site" topic starten :P

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Ik doe eigenlijk voor het eerst mee met een IA. Hoe gaat het verder in zijn werk? Krijgen we een mailtje oid over betalingen enzo?

• Willem
  • Laatst online: 15:50
doe * Willem ook maar een exemplaar

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

TeeDee schreef op 24 June 2003 @ 10:07:
Ik doe eigenlijk voor het eerst mee met een IA. Hoe gaat het verder in zijn werk? Krijgen we een mailtje oid over betalingen enzo?
Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van de vorderingen.

Zodra de IA van start gaat (dat zal hopelijk vandaag zijn :) )zal ik alle personen die ingeschreven stonden bij de animocheck een mailtje sturen om ze te attenderen op de IA.

Zodra het inschrijven op de IA afgerond is krijgt iedereen ook een mailtje met daarin de gegevens die ze nodig hebben om te kunnen betalen.

@Willem169 : wel ff inschrijven op Laupro hé ? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 10:39 ]

• Willem
Heb ik gedaan, maar wat een klote site is dat zeg.
Heb me geregistreerd maar het is niet duidelijk of ik nou wel of niet meedoe aan de IA.

Schijn me te hebben ingeschreven op de Expose IA, maar toch weer niet en ik kom op 15 euro uit wat volgens mij niet klopt...

Verwijderd

Je moet bij producten in het vakje achter het boek een 1 neerzetten en dan onderaan op 'toevoegen' klikken. Dan moet het lukken.

En nog 1 deelnemer en dan zijn we bij de 25 :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 11:18 ]

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 11:17:
Je moet bij producten in het vakje achter het boek een 1 neerzetten en dan onderaan op 'toevoegen' klikken. Dan moet het lukken.

En nog 1 deelnemer en dan zijn we bij de 25 :)
Dus potentiele deelnemers, HAKT dien knoop door!

• Willem
OK, done; Het werkt :)
En ik neem aan dat ik op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen, en wanneer maar vooral aan wie ik moet betalen?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

willem169 schreef op 24 June 2003 @ 11:13:

Schijn me te hebben ingeschreven op de Expose IA, maar toch weer niet en ik kom op 15 euro uit wat volgens mij niet klopt...
Ik zie dat je vrijwillig gaat mee betalen aan de totale verzendkosten >:)

Verwijderd

willem169 schreef op 24 June 2003 @ 11:35:
En ik neem aan dat ik op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen, en wanneer maar vooral aan wie ik moet betalen?
Ik ga nu een pijnlijk antwoord geven aan een moderator :P
Lezen ! :D
Toch maar even behulpzaam doen :P

Hé zitten we niet eigenlijk al op 25 ? Aangezien Mabit niet goed kon reggen op Laupro maar wel mee wilde doen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 11:41 ]

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 11:39:
[...]

Hé zitten we niet eigenlijk al op 25 ? Aangezien Mabit niet goed kon reggen op Laupro maar wel mee wilde doen ?
Mwoa die dingen worden toch pas eind july verstuurd dus misschien dat er nog meer mensen willen bestellen?

Verwijderd

Ik doe mee, ff die site vinden om me in te vullen..
:P

gevonden.. alleen aanmelden is traag ja :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 13:21 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=293
oh,when? schreef op 24 June 2003 @ 08:45:
de belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker... :|. Reken maar erop dat je zowiezo BTW over moet betalen, en die ligt op 6% bij boeken..
Is natuurlijk alleen maar van toepassing als ze het pakketje daadwerkelijk controleren :)

Ik bestel regelmatig boeken en heb tot nu toe maar 1 keer extra (achteraf) hoeven te betalen.

[ Voor 88% gewijzigd door BtM909 op 24-06-2003 13:22 ]

Verwijderd

BtM909 schreef op 24 June 2003 @ 13:20:
Is natuurlijk alleen maar van toepassing als ze het pakketje daadwerkelijk controleren :)
Ja is helemaal waar :) Maar als ze het controleren moet je het natuurlijk wel betalen.
(ik heb 1 keer iets buiten de EU besteld en meteen raak : een MD uit de VS, mocht ik €140,- extra voor dokken :( )

Maar als we er ongezien doorheen komen is dat een mazzeltje :) (al scheelt het niet veel)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 13:27 ]

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld, alleen betaal ik op dit moment alleen nog voor verzendkosten voor een pakketje lucht. Ik kan nergens de knop vinden waar ik 1 exemplaar kan selecteren. Is de site ook op een mac getest?

offtopic:
over macs gesproken, heeft iedereen de nieuwe PowerMac G5 Dual gezien :P :P :P

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=293&p=l

een 1 toevoegen achter je boek en klikken op 'toevoegen'!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
* Scipionyx :)

@ Hugo: Weet ik. Heb me aangemeld en al ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Scipionyx op 24-06-2003 14:08 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
je moet je aanmelden bij de inkoopactie op http://www.laupro.nl/ia/

en we hebben btw 25 deelnemers :)

• tec

tec

TEC

Ik kan het boek niet selecteren.. :) (ah nu wel)

[ Voor 15% gewijzigd door tec op 24-06-2003 14:37 ]

• Willem
OK, het werkt (en ja, makkelijk en handig is anders).
Hoor wel wanneer de betaling in gang moet worden gezet.

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Zo ik doe me, maar waarom heeft iedereen een ander bedrag??

En zoals willem169 als zei, het is een zeer appart bestel systeem :P

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

ZyMoTiC schreef op 24 June 2003 @ 15:03:
Zo ik doe me, maar waarom heeft iedereen een ander bedrag??
En zoals willem169 als zei, het is een zeer appart bestel systeem :P
Omdat sommige mensen vrijwillige bijdrages doen. en dat varieerd natuurlijk per persoon.

En idd, er zou qua interface nog een hoop verbeterd kunnen worden aan de site.
Maar ach, het is gratis dus we mogen niet klagen :P

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

PJanssen: doe jij ook nog een vrijwillige bijdrage voor de IA-organisator? :+

Het is inderdaad een apart bestel systeem :)
Maar goed, ik weet hoe lastig het is om een goed functionerend bestelsysteem te maken.

offtopic:
Misschien een idee om een nieuw voorstel/systeem te bakken?

Verwijderd

TeeDee schreef op 24 June 2003 @ 15:45:
PJanssen: doe jij ook nog een vrijwillige bijdrage voor de IA-organisator? :+
Ja ik zat te denken aan €100,- maar eigenlijk gun ik het 'm niet 8)7 :P

• TeeDee
  • Nu online

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 15:46:
[...]
Ja ik zat te denken aan €100,- maar eigenlijk gun ik het 'm niet 8)7 :P
Tssk, aso. 8)7

P.s.: Weet iemand of het alleen afbeeldingen/litho's zijn of zit er ook nog "meuk" bij zoals: tips, tricks, links e.d.?

/edit: @PJanssen: de links naar de sites zijn ook niet erg. Daar zullen ook wel tips e.d. staan :)

[ Voor 18% gewijzigd door TeeDee op 24-06-2003 16:02 ]

Verwijderd

VOlgens mij zijn het alleen afbeeldingen met links naar de site van de makers. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk...

Verwijderd

P.s.: Weet iemand of het alleen afbeeldingen/litho's zijn of zit er ook nog "meuk" bij zoals: tips, tricks, links e.d.?
Je kunt toch de drukproeven bekijken?! Dan zie je snel genoeg dat het hofodzakelijk afbeeldingen zijn, overigens vindt ik de inhoud wel een beetje tegenvallen, ik had op meer spectaculairdere afbeeldingen gehoopt. Er worden weliswaar een paar pagina's aan architectuur en auto's besteed, maar het boek staat hoofdzakelijk vol met fantasiefiguren, monsters, beesten en mensen in allerlei verschillende poses....

moet er dus nog een nachtje over slapen

• flashin
ik kan niet w88 :P, heb al aangemeld op de AI.

Ik doe niet aan vrijwillige bijdragen :p, ik moet ook leven ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 16:10:
[...]

Je kunt toch de drukproeven bekijken?! Dan zie je snel genoeg dat het hofodzakelijk afbeeldingen zijn, overigens vindt ik de inhoud wel een beetje tegenvallen, ik had op meer spectaculairdere afbeeldingen gehoopt. Er worden weliswaar een paar pagina's aan architectuur en auto's besteed, maar het boek staat hoofdzakelijk vol met fantasiefiguren, monsters, beesten en mensen in allerlei verschillende poses....

moet er dus nog een nachtje over slapen
voor mij eigenlijk des te reden meer om het aan te schaffen :p smaken verschillen :)

ik ben alleen geen fan van fantasiefiguren, maar daar staan er echt niet zoveel van in... ik ben meer geinteresseerd in de landschappen en mensen, maar ook wel in transport en architectuur...ach ik vind alles eigenlijk wel mooi :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:21:
[...]

voor mij eigenlijk des te reden meer om het aan te schaffen :p smaken verschillen :)

ik ben alleen geen fan van fantasiefiguren, maar daar staan er echt niet zoveel van in... ik ben meer geinteresseerd in de landschappen en mensen, maar ook wel in transport en architectuur...ach ik vind alles eigenlijk wel mooi :)
idd, maar ik zit meer in de vormgeef/desgin hoek en dus spreken me auto's en gebouwen me meer aan dan 101 toystory/shrek varianten

• flashin
volgens mij is het gewoon een boek gevuld met vanalles. En ze zullen er vast wel op gelet hebben dat er overal wat van in kwam.

Verwijderd

en weer opnieuw een bestelling geplaatst. is het nou nog de bedoeling dat je je afmeldt voor die animocheck, of gaat dat verder automagisch?

• tec

tec

TEC

Er zitten 198 bladzijdes in dus er is waarschijnlijk voor ieder wat wils :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 17:57:
en weer opnieuw een bestelling geplaatst. is het nou nog de bedoeling dat je je afmeldt voor die animocheck, of gaat dat verder automagisch?
Die animocheck is gewoon gesloten en daar doe ik verder niks meer mee. Aanmelden bij de IA is dus genoeg.

Verwijderd

tec schreef op 24 juni 2003 @ 18:04:
Er zitten 198 bladzijdes in dus er is waarschijnlijk voor ieder wat wils :)
zo divers is het nou ook weer niet....

zie hier de page proofs

http://www.ballisticpublishing.com/preview_proof.php

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 18:38:
[...]

zo divers is het nou ook weer niet....

zie hier de page proofs

http://www.ballisticpublishing.com/preview_proof.php
Als ik er zo snel doorheen kijk is het voornamelijk fantasie, maar ik vind het wel mooi :) lekker bladeren op de wc.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kan je net zo goed gaan bladeren op cgtalk, want daar is bijna alles al langs geweest

Verwijderd

Nelis schreef op 24 June 2003 @ 20:22:
Kan je net zo goed gaan bladeren op cgtalk, want daar is bijna alles al langs geweest
Ik weet niet of je dit in het algemeen bedoelde of richting mabit....
Maar iig ben ik het er niet mee eens. Ik vind dat er toch een behoorlijk verschil zit tussen kwalitieit tussen papier en beeldscherm. Je bent niet afhankelijk van kleur / brightness / contrast /resolutie instellingen, en het kijkt gewoon veel rustiger.
Het is net als een boek lezen op internet, dat is ook niet prettig.

Daarnaast is het gewoon leuk om zo'n boek met kunst te hebben. (je hebt zelf toch ook wel kunstboeken waarvan de werken op internet staan ? )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 20:37 ]

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik had het gekocht als er wireframes en andere making off's in zouden staan. Hier heb ik zelf niets aan, behalve een paar kwijlminuten die ik op cgtalk al heb gehad.
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:36:
[...]

Je bent niet afhankelijk van kleur
Het wordt anders wel gedrukt, en veel werk is oorspronkelijk in rgb gemaakt. Verder boeien die kleine verschillen niet zo wat betreft het opdoen van inspiratie.

[ Voor 49% gewijzigd door Oefening op 24-06-2003 20:46 ]

• tec

tec

TEC

Het is mooi voor inspiratie, en gewoon de dingen die er in staan zijn schitterend.. ik kan daar echt lang naar kijken. ben het eens met wat PJanssen zegt. :)

Verwijderd

Zo er is weer een update :
Vandaag zijn de bulk kortingen op de verzendkosten bekend geworden.

Als je het boek bij mij wilt afhalen:
-boek: € 31,57
-Verzendkosten € 6,10

Totaal € 37.67

Wil je dat ik het boek naar je opstuur dan worden de kosten als volgt :
-Boek : €31.57
-Verzendkosten Aus -> NL : € 6.10
-Verzendkosten NL -> huis : € 5.50
-Doos om in te verzenden: €1.40

Totaal : €44.57

Die doos is maar een schatting en rond zo de verz. kosten mooi af ;)

Overigens komen we nu op een korting uit van zo'n 27% Best netjes dus.
En we zitten al op 30 deelnemers, dat gaat lekker :9

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 09:26 ]

• Willem
Mooi. :) Goed werk, we horen het wel als er betaald moet gaan worden.

Verwijderd

Ik kan niet wachten totdat ik hem heb :P

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Totaal 44.57 :P

Ik heb hem los besteld (zonder bulk) en kom op hetzelfde ;)

de 7 euro die je bespaart met de bulk ben je kwijt aan verzendkosten in NL met doos :P

[ Voor 45% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2003 10:26 ]

Verwijderd

Heb je dan ook de hardcover ?
Ik zag namelijk dat de hardcover bij 1-9 boeken naar Europa
89 AUD moest kosten. = € 51.85. Daar moet dan nog 6% BTW bij.

Bij de softcover kom je wel ongeveer op zo'n bedrag uit.

Daarnaast hebben de mensen die het boek op komen halen natuurlijk geen verzendkosten binnen Nederland. Ook waren er veel mensen die geen creditcard hadden en op deze manier wel het boek kunnen kopen .

edit:
Kijk dat maakt dan het verschil in prijs :P

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 11:09 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Kheb inderdaad de softcover :)
Pagina: 1 2 3 Laatste