Nu zijn er al 2 berichten verschenen over het feit dat ATI en NVIDIA spellen willen hebben die alleen voor hun kaarten geoptimaliseerd zijn.
Linkje 1
Linkje 2
Ik ben van mening dat dit veel te ver gaat. Je wil toch niet 2 super dure kaarten moeten kopen en die elke keer als je een ander spel wilt spelen je kaart moet wisselen. Ik wil gewoon alle spellen kunnen spelen met de kaart die ik wil. Niet dat ik perse een Nvidia moet hebben om HL 2 te kunnen doen. Dat ze reclame maakte dat die kaart beter zou draaien mij een merk is een maar het nu echt gaan uitvoeren vind ik te ver gaan. Ik vond de reclame ook al heel irritant. Wat is jullie mening hier over ?
Poll: Vind jij dat er spellen moeten komen per VGA kaart merk?
• Het maakt mij niet uit
• Gewoon alle games op alle kaarten
• Geoptimaliseerde games koop ik niet
• Ik wil NVdia geoptimaliseerde games
• Ik wil ATI geoptimaliseerde games
• Sis,S3, 3DFX,Matrox en PowerVR 4 Ever

Ook een poll maken? Klik hier
Linkje 1
Linkje 2
Ik ben van mening dat dit veel te ver gaat. Je wil toch niet 2 super dure kaarten moeten kopen en die elke keer als je een ander spel wilt spelen je kaart moet wisselen. Ik wil gewoon alle spellen kunnen spelen met de kaart die ik wil. Niet dat ik perse een Nvidia moet hebben om HL 2 te kunnen doen. Dat ze reclame maakte dat die kaart beter zou draaien mij een merk is een maar het nu echt gaan uitvoeren vind ik te ver gaan. Ik vond de reclame ook al heel irritant. Wat is jullie mening hier over ?
Poll: Vind jij dat er spellen moeten komen per VGA kaart merk?
• Het maakt mij niet uit
• Gewoon alle games op alle kaarten
• Geoptimaliseerde games koop ik niet
• Ik wil NVdia geoptimaliseerde games
• Ik wil ATI geoptimaliseerde games
• Sis,S3, 3DFX,Matrox en PowerVR 4 Ever
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 18% gewijzigd door Astennu op 11-04-2003 09:41 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....