[PC] Perimeter

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om dit spel op 1280*1024 te draaien?
In de opties geeft ie bij mij alleen maar 1024*768 aan en dat ziet er echt niet uit mijn TFT. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 20:57
Voeg die reso eens toe aan je Config.ini in je perimeter map. Je kunt het ook nog proberen te veranderen in je perimeter.ini :).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik weet nu waardoor perimiter crashed :/. omdat er een beschadigt bestandje in m'n Ram geheugen zit. en gezien perimiter nogal wat vreet en vooral bij morfen van units moet ik dus nu om de 3 sec saven om iets te kunnen doen met m'n leger :(. helaas is nieuw geheugen op 't moment zo rete duur. denk ik eindelijk weer een leu kspel te hebben is me geheugen bout :/ ;(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 22:20
Heb em ook net geinstalleerd...

Na de installatie wil ik em opstarten...krijg ik dit :

The Current graphics settings for perimeter are not compatible with your 3D graphics card.Please select supported setttings and retry.

Heb alles op ze lichtste gezet...nog geen succes...

Heb mijn nvidia drivers geupdate,reboot -> geen vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

wat zijn je specs>?. perimiter is zeer zwaar voor je comp.
probeer anders een reinstall.

heb nog niemand gezien die een comp heeft die permiter 100% goed aan kan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Nieuw probleem :+ :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/mars.jpg

Ik moet dit frame capturen door dat ding van z'n energie netwerk te isoleren. Alleen nu heb ik zijn hele kamp overgenomen en er gebeurt vrij weinig? :?

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

iets schreef op 30 mei 2004 @ 17:44:
Nieuw probleem :+ :
[afbeelding]

Ik moet dit frame capturen door dat ding van z'n energie netwerk te isoleren. Alleen nu heb ik zijn hele kamp overgenomen en er gebeurt vrij weinig? :?
Zijn frame moet loskomen van de grond, dus ff met scumers er onder ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

daves2hd schreef op 30 mei 2004 @ 17:09:

Mijn Athlon64 3000+ met Radeon 9800 @ Pro kan het goed aan met de terrain detail op medium, op high gaat ie een stuk trager. Low heb ik nog niet geprobeert, aangezien medium als een zonnetje draait :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
_/-\o_

Fijn dat ze dat ook ff aangeven enzo :{.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Iemand al voorbij missie 19? (Mountime)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

iets schreef op 30 mei 2004 @ 18:13:
_/-\o_

Fijn dat ze dat ook ff aangeven enzo :{.
probeer es iets gewoon voor de lol. stuur er heli's opaf. sub terra. val het aan.
verder nogsteeds te simpel op meduim :+. maar owrd gek van de fout in me geheugen. kan nie morfen met me units of het crashed alweer :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

JeanLucPicard schreef op 30 mei 2004 @ 20:04:
Iemand al voorbij missie 19? (Mountime)
Yup, zit in 22 ofzo. Maar ben tegenwoordig alleen maar bezig met multiplayer, das veel leuker dan single :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Heb iets van 3 uur over die missie gedaan ofzo :p . De 2 daarna had ik elk een half uur over gedaan... Lekker gebalanceerd die mappen }:O

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik wil wel verder, alleen blijft het crashen. gezien ik nie elke keer da'k me units laat morfen eraan denk om te saven. :(. morgen maar weer es proberen. na 4x crashen vandaag kreeg ik er wel genoeg van.
zooooooo jammer dat online zooi via gamespy loopt. als ik nieuw geheugen heb die geen fouten heeft ga ik ook online ownen :P. voorlopig ga ik nie online gezien het nie leuk zou zijn voor een enemy of ally als ik er inneens uit lig. en gamespy arcade teh s*ck. zoo irrie gamespy :r

[ Voor 42% gewijzigd door daves2hd op 31-05-2004 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Dit spel draait zelfs op een P3-600 met een GF2GTS 32MB en 512MB PC100 op 800x600 soort van. Het loopt dan zo'n 5fps dus nog wel speelbaar :).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hij draai inderdaad nog best goed als je lager instalt. misschien kun je in de .ini file aanpassen dat je de reso nog lager zet krijg je weer een hogere fps. alleen bij mij runt het wel vloeiend het probleem is het RAM geheugen dat het vreet. heb wel 512-PC266 alleen ehm. een van de 2 kaarten heeft een fout erop zitten. en als perimiter net besluit even die kaart te gebruiken als ik me units transform want dat kost je super veel geheugen. dan crashed het dus compleet net een fout controle gedaan van windows. dan checkt hij de harde schijf. geen fouten gevonden zegt hij. dus het zal RAM geheugen wel moeten zijn.

verde heb ik een vraagje. die stealth unit van emperor. issie ook stealth tegen alles? dus dat je zo een base in vliegt of kan hij ook detected worden. wil het graag zelf uit proberen krijg alleen de kans niet. gezien ik iets van 65% heb dat het crashed. en dus bijne elke keer crahsed als ik iets probeer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 16:53
als je 2 latten hebt steken, dan trek je gewoon 1 uit je peecee, en speel je met de andere lat. Geeft die lat dan nog een fout, dan weet je waar de fout ligt.
Je mem kan je ook testen met memtest86.
Via google vindt je hem wel.

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
daves2hd schreef op 31 mei 2004 @ 12:21:
hij draai inderdaad nog best goed als je lager instalt. misschien kun je in de .ini file aanpassen dat je de reso nog lager zet krijg je weer een hogere fps. alleen bij mij runt het wel vloeiend het probleem is het RAM geheugen dat het vreet. heb wel 512-PC266 alleen ehm. een van de 2 kaarten heeft een fout erop zitten. en als perimiter net besluit even die kaart te gebruiken als ik me units transform want dat kost je super veel geheugen. dan crashed het dus compleet net een fout controle gedaan van windows. dan checkt hij de harde schijf. geen fouten gevonden zegt hij. dus het zal RAM geheugen wel moeten zijn.
Of het is een bug in het spel :p
Ik heb het namelijk ook regelmatig, vooral als ik ingewikkelde morphs doet (naar basic, groepen bij elkaar voegen, morphen naar tankies) dat hij weer in windows ligt. Aan het geheugen ligt het hier zowiezo niet, kingston pc 400 wat op 333 loopt wat ik vorige maand hebt aangeschaft...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op 29 mei 2004 @ 15:26:
bedoel je die lvl waar je 4 becons hebt waar je energie palen gevallen erop moet dumpen? heet de missie toevallig vulcan? want dan is het simpel dump op alle 4 de becons enegie palen dan moet je in het midden op de becon nog een alpha poort dumpen ( die staat bij defence gebouwen tabje ) als hij af is ben je klaar als het goed is.
Ja leuk en aardig maar hoe doe ik spiral oid chargen..
Beetje vaag de alpha portal heb ik maar verder kom ik niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
De spiral charge je door je frame te mounten, dat wil zeggen, op de grond landen, als je je muis over je frame houd zie je in het info schermpje hoever hij met laden is. Al issie op 100% unmount je je frame weer en vlieg je richting de portal en klaar is kees.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb met zowel mijn oude als nieuwe PC nog geen crashes gehad door het morphen, beide crashes die ik had waren tijdens multiplayer games, waar alle spelers er tegelijk uitvlogen :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Trouwens, gebruik jij een programmatje oid voor multiplayer? Zo ja welke dan?
Want als ik in perimeter zelf online klik, moet ik dus zelf een IP invullen, dus geen lobby oid.

/edit
owja duh, gamespy :P

/edit2
Wouw, 4 spelers waarvan 3 afk O_o

/edit 3
Iemand zin in een potje? irc.tweakers.net #perimeter :)
of gewoon de gamespy lobby natuurlijk

/edit 4
1e pot 1e win :)

[ Voor 43% gewijzigd door pica op 31-05-2004 17:11 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

JeanLucPicard schreef op 31 mei 2004 @ 16:32:
Trouwens, gebruik jij een programmatje oid voor multiplayer? Zo ja welke dan?
Want als ik in perimeter zelf online klik, moet ik dus zelf een IP invullen, dus geen lobby oid.

/edit
owja duh, gamespy :P

/edit2
Wouw, 4 spelers waarvan 3 afk }:O

/edit 3
Iemand zin in een potje? irc.tweakers.net #perimeter :)
of gewoon de gamespy lobby natuurlijk

/edit 4
1e pot 1e win :)
heb je irc. zo ja. kom dan hier voor IRC chat het is wel channel B&W maar er is bijna niemand. van mij mag hij voor perimiter afpraken gebruikt worden to black and white 2 uit is :P.
werkt wat makkelijker dan posten vind ik. want dan post jij dat je online w8 en ik leest de pos een uur later als je alweer weg bent ect ;). verder is het inderdaad nie zo dat het aan m'n geheugen ligt. ik krijg soms een error dat het me geheugen is. alleen m'n broer heeft het ge installd. en blijkt het ook te hebben

join hier voor IRC chat als je met mensen wilt spelen, praten over perimiter.

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 31-05-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Heb sinds het weekend ook Perimiter, alleen nog geen kans gehad om hem te spelen *Ja ik weet het.....*, dus ik ga hem zo na het eten installeren, en dan kijk ik hoe het spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op 31 mei 2004 @ 15:23:
De spiral charge je door je frame te mounten, dat wil zeggen, op de grond landen, als je je muis over je frame houd zie je in het info schermpje hoever hij met laden is. Al issie op 100% unmount je je frame weer en vlieg je richting de portal en klaar is kees.
Bedankt voor de info , gelijk ff proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Speel btw onder de nick picahontas

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

JeanLucPicard schreef op 31 mei 2004 @ 20:30:
Speel btw onder de nick picahontas
Dan zal ik je wel eens battelen via GSA, tot nu toe nog geen enkel potje verloren, maar ik merk wel dat de tegenstanders steeds beter worden en ik heb een aantal keer op het punt gestaan om te verliezen [kon gelukkig wel terugkomen :) ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja aardig spel hoor maar "rts reborn" is wat teveel beloofd.
Het is hetzelfde liedje als altijd :

- Grondstoffen ophallen, in perimeter Energy
- Units bouwen
- Aanvallen

Perimeter heeft dan de terravorming, dit voegt echter niets toe aan het spel. Het enige wat moet gebeuren is de grond vlak maken voordat je er gebouwen opzet.

En 3 dingen die mij irriteren :

- Het continue morphen van je units, vervelend
- Maar een paar squads
- Steeds weer controleren hoeveel soldiers/officers enz je nodig hebt voor 1 unit

Speel het zeker uit, maar het is geen must-have game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
ik vind het ook nietrevolutionair geef mij maar weer een soort Titans uitbreiding op AGe of Mythology. Dat was vet.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 10:20
Echt zo vreemd dat ie op mijn pc niet trekt .. heb nu alles uit staan bij die opties en speel op 800x600 en toch heb ik soms FPS van onder de 15.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik blijf het een leuk spel vinden, weliswaar vrij pittig maar leuk.
Het is zeker geen RTS reborn maar duidelijk wel vernieuwend. Dat je maar een paar squads hebt en weinig units kunt maken vind ik wel wat toevoegen aan de S van RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Idd het spel is zeer leuk :) Ben eindelijk uit die $@!$@% missie :) Zit nu op Mars ofzo ( iig er staat Mars in de naam ) maar die tanks zijn lastig zeg .. die zjin echt gruwelijk sterk tegen je powercores .. lekkere uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilead
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 11:26
Ik kom hier niet uit. ik ben aan het einde van abdula, waar je die 3 wapens en een lab moet pakken, maar nu ben ik bij het laatste lab, maar dat frame wil niet omhoog, en dus kan ik hem niet pakken. Als iemand mij een beetje kan helpen?

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~gilead28/perimeter.jpg

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

gilead schreef op 02 juni 2004 @ 16:38:
Ik kom hier niet uit. ik ben aan het einde van abdula, waar je die 3 wapens en een lab moet pakken, maar nu ben ik bij het laatste lab, maar dat frame wil niet omhoog, en dus kan ik hem niet pakken. Als iemand mij een beetje kan helpen?

[afbeelding]
Het lab dat je moet pakken is het bomb lab in het midden bovenaan de kaart. Je kunt de basis dus gewoon met rust laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilead
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 11:26
Ja, maar die heb ik dus al...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Frame mag je niet capturen/destroyen. Je moet naast het bomblab ook nog eens 3 van die cannonen innemen :).

Ik zit zelf nu 2 dagen vast bij lvl. 11. Wat een ontiegelijke klotezooi die aarbevingen de hele tijd. Kan ik die nog op één of andere manier stoppen?

[ Voor 45% gewijzigd door iets op 02-06-2004 17:33 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

iets schreef op 02 juni 2004 @ 17:32:
Frame mag je niet capturen/destroyen. Je moet naast het bomblab ook nog eens 3 van die cannonen innemen :).

Ik zit zelf nu 2 dagen vast bij lvl. 11. Wat een ontiegelijke klotezooi die aarbevingen de hele tijd. Kan ik die nog op één of andere manier stoppen?
Nee :) Het is echt stuk voor stuk veroveren.
Enige tip die ik kan geven, zorg er voor dat je nanobots geen space gaan terraformen die je niet nodig hebt. Je hebt je bots hard genoeg nodig om de 4 plekken voor cores plat te houden :).

Grote voordeel is dat je gewoon niet zo veel last hebt van Scourge (ik had gewoon een squad vliegtuigen in de lucht, was genoeg en natuurlijk wat rocket meuk her en der).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Woej als je het spel snapt vlieg je zo door die levels heen ... vandaag weer ineenkeer 3 levels gehaald ... :9 Echt super spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel zelf ook gespeeld, ik vind het alleen nogal een beetje snel eentonig worden. Hoewel de SP best leuk is, is de MP best butt als je het mij vraagt.

Zodra je een leuk legertje hebt opgebouwd in multiplayer en je wilt je medespeler eens even lekker gaan belagen, lijkt het net alsof alles in paniek schiet en de units gaan als op hol geslagen zweefvliegjes op een willekeurig target af dat ik nieteens heb aangeklikt. 8)7 Vervolgens wordt de hele bende aan puin geschoten en kan je weer opnieuw beginnen met het opbouwen van een aanvalsgroep.

Wat mij ook best irriteert is dat de vliegende units dermate hoog in je scherm gaan vliegen, waardoor het een beetje rommelig wordt en je ze moelijk vanaf je veld kan selecteren.

Verder is het een prima opzet voor een leuke RTS, ik denk dat als ze sommige elementen iets zouden verbeteren het nog leuker zou kunnen zijn om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

iets schreef op 02 juni 2004 @ 17:32:

Als je net NAAST de bevingen bouwt, kan de grond beven zonder dat je torens dood gaan, dus gewoon zo ver mogelijk van de spot af bouwen dat ie hem nog net pakt :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Rusty schreef op 26 mei 2004 @ 14:02:
Ik ben pas bij level 4 maar vind het aan raar spel. Eigenlijk vind ik het niet zo leuk en toch blijf ik het spelen? Hoe doen ze dat :P
Dat heb ik nu ook ;)
Ben overigens bij level/map 7 ,straks maar weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

daves2hd schreef op 30 mei 2004 @ 17:09:

Draait hier anders prima hoor (zonder iets te verlagen in de settings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb het ondertussen op 800x nogwat ofzo. runt igg wel soepel. maar ben bang dat online sommige mensen toch echt naar een andere comp moeten. want jongens. in de tijd dat ik me leger laat tranformen soms kan ik rustig eventjes naar benee lopen, drinken pakken en rustig naar boven lopen en dan maar hopen dat 't ondertussen een andere unit is. ga ook maar es verder met de missies. was er ff mee gestopt. helaas denk ik dat online nix groots gaat worden. mensen willen gewoon NIET via gamespy arcade spelen kan ze geen ongelijk geven. hopelijk gaan er toch meer mensen naar toe want met iets van 10 mensen in een lobby schiet 't nie op.

voor de mensen die 't nog nie wisten: join hier voor mIRC de channel was ffkes nie actief. omdat ik h'm zou reggen. kon tijdelijk nie op mIRC maar het werkt nu. en channel perimeter is tot leven gewekt. ( geen IRC kij kdan ff op www.mirc.com <--- mensen die niet weten want mIRC is, het is een soort chat kannaal alleen beter )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:53

aapelite

Do the kirby!

Ik speel het niet online vanwege gamespy, maar meer omdat de manier van vechten me niet echt boeit voor online. Tis heel leuk voor singleplayer enzo verder. Maar multi zou snel vervelen denk dat er eerst veelal gecampt wordt en dat daarna de vervelende rush technieken komen. Iig niets voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, ikb en nou in level 20 als ik goed tel (iets met Mounted oid). En ik zit echt een beetje vast :P Je begint met een extreem kleine basis, Empire heeft een belachelijk grote basis en je wordt na 30 seconden al aangevallen. Nou kan ik de eerste paar attacks wel afslaan maar dan is mijn energy gewoon op en komen ze met Howitzers mijn basis al binnen :P.
Iemand een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in de level waar ik "Existor" moet capturen.
Ik heb hun hele basis al vernield, maar hoe capture ik hem nu :?

edit:

Ah, stond al in dit topic, grond eronder omploegen did the trick :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 05 juni 2004 @ 12:19:
Hmm, ikb en nou in level 20 als ik goed tel (iets met Mounted oid). En ik zit echt een beetje vast :P Je begint met een extreem kleine basis, Empire heeft een belachelijk grote basis en je wordt na 30 seconden al aangevallen. Nou kan ik de eerste paar attacks wel afslaan maar dan is mijn energy gewoon op en komen ze met Howitzers mijn basis al binnen :P.
Iemand een goed idee?
wat ik heb gedaan is veel ceptors bouwen om zowel de aanvallen af te slaan, en de 2 power relays vernietigd die de stroom aan jouw kant van de berg brengen, waardoor dat stuk van zijn basis uitgeschakeld wordt. Daarna heb ik gewoon met scum splitters zijn hele kamp vernietigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
zijn er ook mensen die dit spel over internet spelen? via gamespy schiet ook niet op zo weinig mensen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ben nou bij lvl 22, en ik moet de mijn op de omega portal deactivaten... Met welke units doe ik dat?

/edit
nm, gewoon zorgen dat ie geen stroom meer heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door pica op 06-06-2004 17:22 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 15:28:
wat ik heb gedaan is veel ceptors bouwen om zowel de aanvallen af te slaan, en de 2 power relays vernietigd die de stroom aan jouw kant van de berg brengen, waardoor dat stuk van zijn basis uitgeschakeld wordt. Daarna heb ik gewoon met scum splitters zijn hele kamp vernietigd.
Het duurde even maar ik ben nu bezig met een potje dat de goede kant op gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik snap iets niet. Ik kan maar een beperkt leger opbouwen, omdat ik geen laser level 2 heb. Hoe kan ik dat nou krijgen dan :? Ik heb echt vanalles al meerdere malen gebouwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Op je laser lab klikken en dan op het upgrade knopje drukken ;).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Upgrade knopje :? Effe testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

De level-volgorde blijft erg vreemd, zit je meer dan een dag op level 19 (en niet 20 zoals ik hier boven zei :P) loop je in 30 min en in 1 x door level 20 heen.... heel apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is wel vreemd, ene keer is het erg makkelijk andere keer weer erg moeilijk, heb het al uitgespeelt en de laatste level is best makkelijk gewoon tegenstander verslaan d8 ik zonder irri natuurverschijnselen oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Beetje vreemd einde ook :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Hej ik wil geen spoilers ja :+.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

iets schreef op 07 juni 2004 @ 17:48:
Hej ik wil geen spoilers ja :+.
moet je niet lezen dan heb je ook geen spoilers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Als je perimeter speelt voor het verhaal ben je echt fout bezig :p

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* :w *

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

JeanLucPicard schreef op 07 juni 2004 @ 22:28:
Das waar :P Verhaal is uhm, apart :P
Ook uitgespeelt, vond het een goed spel, leuke nieuwe dingen om het maar zo te zeggen. Alleen waren de levels te afwisselend qua moeilijkheidsgraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
JeanLucPicard schreef op 07 juni 2004 @ 22:28:
Snap juist geen ruk van het verhaal :P Elke keer speel je een ander team ( zo ver kwam ik al :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Weet iemand of het mogelijk is, het menu sneller te maken. Ik word een beetje gek van de 20 klikken en 60 keer omdraaien van je beeld voor je eindelijk je savegame kan starten.

Idem voor het afsluiten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Nope denk niet dat er een oplossing voor is.

Erger me er zelf ook aan.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
evaarties schreef op 12 juni 2004 @ 21:54:
Weet iemand of het mogelijk is, het menu sneller te maken. Ik word een beetje gek van de 20 klikken en 60 keer omdraaien van je beeld voor je eindelijk je savegame kan starten.

Idem voor het afsluiten van het spel.
Sinds ik patch 1.01 heb geinstalleerd lijkt het alsof het menu iets sneller is gemaakt ... maarja nog steeds heb ik bout performances ingame ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik zou zeggen als je een sneller menu wilt, mail naar de makers met het idee een quickstart ( niet bewegend menu ) en sneller optie in de neiuwe patch te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afsluiten gaat snel, Alt+F4 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

vind eht spel een beetje vervelend te vinden. je MOET bijna wel naar een vijand z'n base bouwen om er iets te kunnen. duurt zo lang en je units zijn gewoon te weinig om iemand meer overhoop te leggen. defence is zo makkelijk gespamed. voorlopig denk ik geen perimeter voor mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

daves2hd schreef op 15 juni 2004 @ 14:40:
ik zou zeggen als je een sneller menu wilt, mail naar de makers met het idee een quickstart ( niet bewegend menu ) en sneller optie in de neiuwe patch te stoppen.
Mailtje is onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

daves2hd schreef op 16 juni 2004 @ 06:03:
vind eht spel een beetje vervelend te vinden. je MOET bijna wel naar een vijand z'n base bouwen om er iets te kunnen. duurt zo lang en je units zijn gewoon te weinig om iemand meer overhoop te leggen. defence is zo makkelijk gespamed. voorlopig denk ik geen perimeter voor mij :/
Het is tenminste eindelijk eens een spel waarbij je moet nadenken ipv hersenloos zoveel mogelijk tanks bouwen en een basis moet platwalsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

IceStorm schreef op 16 juni 2004 @ 09:06:
[...]

Het is tenminste eindelijk eens een spel waarbij je moet nadenken ipv hersenloos zoveel mogelijk tanks bouwen en een basis moet platwalsen.
na denken valt reuze mee. waar is het echt na denlen, je terraformt gewoo nje wweggetje. en spamt er lazer en rockets bij. eventueel sub chaser en howitzers. je laat je squad mee moven om, te protecten. en je komt grgarandeerd bij de enemy base. en ik vind het te minimaallistisch. had eigenlijk gehoopt dat je meet tanks zou krijgen en stuff. beetje C&C stijl bijvoorbeeld. alleen 't allemaal zo klein en te eentonig, en weinig echte strats de bedenken. bedoel je bouwt naar de enemy en spamt wpeul om je basis heen. verder alat je een sauad rond vliegen als defence. achterlangs aanvallen zit er niet echt in. want je spamt te snel defence om je basis heen. leuk spel tot een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik weet niet tot hoe ver je gespeeld hebt maar jou tactiek gaat echt niet te lang goed :) Ik vond het iig een erg leuk spel hoewel het net een 'hook-factor' mist (waar ik niet echt mijn vinger op kan leggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nog nooit problemen met die taktiek gehad hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in een level waarbij ik een omega port moet capturen en hem nadat ik er door ben moet opblazen.
Maar ik word echt constant aangevallen door die slangen.
Ik heb het al proberen te stoppen door energiepalen te bouwen op de plek waar de slangen uit de grond komen, maar dan rammen ze gewoon door m'n paal heen :{.
De hele omgeving volbouwen met rockets en lasers wil ook niet, die worden gewoon kapot "gespuugd" door de slangen, waarna ze m'n hele basis aanpakken.
Iemand enig idee hoe ik het gat waaruit die slangen komen "dicht" kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 23:57:
Ik zit nu in een level waarbij ik een omega port moet capturen en hem nadat ik er door ben moet opblazen.
Maar ik word echt constant aangevallen door die slangen.
Ik heb het al proberen te stoppen door energiepalen te bouwen op de plek waar de slangen uit de grond komen, maar dan rammen ze gewoon door m'n paal heen :{.
De hele omgeving volbouwen met rockets en lasers wil ook niet, die worden gewoon kapot "gespuugd" door de slangen, waarna ze m'n hele basis aanpakken.
Iemand enig idee hoe ik het gat waaruit die slangen komen "dicht" kan krijgen?
Dat is idd zwaar kut :r.

Wat ik gedaan heb was een stuk of 50 rocket turrets eromheen zetten. En met redelijke afstand.

Ook een sqaud met van die vliegende laser gevallen zijn bij dit level heel handig.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Wat ik gedaan heb in dat level. Je frame alvast meenemen naar die plek waar die dragons uit komen. Tussen je frame en die dragons een squad vliegende laser meuk (ben de naam kwijt) en dan proberen om je energy-line 'langs' die dragons te krijgen. Je squad houd ze wel bezig en dan kun jij met je frame er langs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Gewoon de plekken waar de bugs enz uitkomen dichtbouwen.
En dan de plek boven waar die draak uitkomt, bewaken met ongeveer 16 ceptors of zo, de die beste vliegdingen.
Je frame kan je gewoon laten staan op zijn plek als je die omega portal opblaast.
Je ziet vanzelf waarom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik zit vast in Level 13, ik geloof dat hij Brick heet. Ik moet een zooi cores bouwen over plekken waar schreeuwende hoofden en bergruggen om de haverklap naar boven komen. Voordat ik de laatste kan bouwen is er al weer een core vernietigd. Hoe bescherm ik m'n cores tegen dat natuurgeweld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Heb het even geprobeerd, en heb mijn buik er al van vol. Valt mij zwaar tegen. Zit constant de grond vlak te maken en cores en defence neer te zetten.

Maar wat bij mij de druppel was die de emmer deed overlopen: level6. pak 3 howitzers en het lab. ik pak howitzers, maar die worden op een of andere manier steeds bestookt door iets. Maar wat ???????????? Dus nadat ik er 2 kwijt was, maar zorgen dat ze constant gerepareerd werden om ze in iedergeval te behouden. Hierdoor had ik dus eerder het lab dan de 3 howitzers. Hij geeft nog aan 2e objective completed. Ik speel door, pak 2 howitzers erbij. Einde Level (na 1:45). FAILED !!!!!!!!!! lab niet gepakt. Lab komt zelfs nog in beeld in het groen (mijn kleur). 8)7

Laat maar, niet mijn spel. Kan best zijn dat het verderop leuker word, maar ik vertrouw het niet meer. Als ik ergens aan hekel aan heb is het verliezen, terwijl ik eigenlijk gewonnen zou hebben.

Als ik iets over het hoofd gezien heb in dat level dan hoor ik het graag. Maar ga het zeker niet nog een keer proberen voordat ik weet dat ik het fout gedaan heb. Dus roep maar. :)

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Lort Gob schreef op 24 juni 2004 @ 17:13:
Ik zit vast in Level 13, ik geloof dat hij Brick heet. Ik moet een zooi cores bouwen over plekken waar schreeuwende hoofden en bergruggen om de haverklap naar boven komen. Voordat ik de laatste kan bouwen is er al weer een core vernietigd. Hoe bescherm ik m'n cores tegen dat natuurgeweld?
Er net vlak op de gele plek bouwen.
In feite zou je alleen de plek bij het hoofd moeten herbouwen telkens.
Met wat proberen zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 13:05
Force schreef op 25 juni 2004 @ 22:45:
Heb het even geprobeerd, en heb mijn buik er al van vol. Valt mij zwaar tegen. Zit constant de grond vlak te maken en cores en defence neer te zetten.

Maar wat bij mij de druppel was die de emmer deed overlopen: level6. pak 3 howitzers en het lab. ik pak howitzers, maar die worden op een of andere manier steeds bestookt door iets. Maar wat ???????????? Dus nadat ik er 2 kwijt was, maar zorgen dat ze constant gerepareerd werden om ze in iedergeval te behouden. Hierdoor had ik dus eerder het lab dan de 3 howitzers. Hij geeft nog aan 2e objective completed. Ik speel door, pak 2 howitzers erbij. Einde Level (na 1:45). FAILED !!!!!!!!!! lab niet gepakt. Lab komt zelfs nog in beeld in het groen (mijn kleur). 8)7

Laat maar, niet mijn spel. Kan best zijn dat het verderop leuker word, maar ik vertrouw het niet meer. Als ik ergens aan hekel aan heb is het verliezen, terwijl ik eigenlijk gewonnen zou hebben.

Als ik iets over het hoofd gezien heb in dat level dan hoor ik het graag. Maar ga het zeker niet nog een keer proberen voordat ik weet dat ik het fout gedaan heb. Dus roep maar. :)
Ja precies dat probleem heb ik ook! Ik heb ook geen idee wat dat is. Als iemand weet wat dat is en evt wat ik er tegen kan doen zou ik dat ook heel graag horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Laatst online: 06-10 13:02
zwahillius schreef op 29 juni 2004 @ 15:49:
[...]

Ja precies dat probleem heb ik ook! Ik heb ook geen idee wat dat is. Als iemand weet wat dat is en evt wat ik er tegen kan doen zou ik dat ook heel graag horen!
Ik loop nu ook tegen dit probleem aan, lijkt me een bug.
Is er al een update beschikbaar?
http://community.codemast...5e4b7b3faf&threadid=41830

[ Voor 14% gewijzigd door procyon op 02-07-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Laatst online: 06-10 13:02
update haalt niets uit :(
Je moet het level gewoon uitspelen met de 3 guns die het dichtsbij staan

Ik het level Biodamage kom ik ook niet echt verder, vage onderaardse dingen die mijn hele basis naar zijn grootje helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Dies moeilijk ja. Veel ondergrondse turrets bouwen :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dus een nieuwe RTS... mmm... zat al te wachten op iets verversend ( Command and Conquer is me toch uiteindelijk gewoon gaan vervelen he.... )

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 21:45
Djeezes, ben er net aan begonnen en ik zweet mij dood! (niet moeilijk met dit weer :+)
Kan ik op één of andere manier de squads opsplitsen?? Want als ik verschillende dingen wil verdedigen, zou dat wel gemakkelijker zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Je kan maximaal 5 squads bouwen.. moet je meer commandcenters hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

idd en als 1 scuad te veel units heeft gewoon chaos in lopen ermee ben je er ook vanaf. meer command centers is het ook handiger meet barracks te maken ( zoiezo wel handig als er 1 gesploopt zou worden kun je nogsteeds persen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Het is trouwens ook mogelijk om een bestaand squad op te splitsen als je meerdere command centers hebt. Hoe precies weet ik niet, heb ik nog nooit gebruikt.. de units gaan toch wel snel genoeg dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Bedankt!
Ik zat nog maar in level 02PYRAMIDIA waar je die energy collectors moet beschermen. En daar heb je natuurlijk nog geen Command Center :P Ik wou een squad plaatsen om alle 4 die collectors te beschermen maar je moet er maar 2 hebben. Dus ja 8)
Nu zit ik in 04CROMANYON en heb ik enkel maar laser turrets om alles te beschermen? Mijn portal is volledig af dus ik wacht tot dat ding genoeg energy heeft om mij van de planeet af te helpen maar dan vallen die monsters in grote hoeveelheden en die laser turrets zijn niet snel genoeg. Is het dan echt niet mogelijk om units te maken?
Hoe precies zit met die energy, snap ik ook nog niet... :+
En die terraforming is ook zo tergend traag!!

[ Voor 5% gewijzigd door D-Three op 04-08-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Zit op dit moment op een LAN van een week lang, en nu op de laatste dagen toch nog maar even perimeter geinstalleerd om te testen hoe het spel in multiplayer werkt.
Ben overigens zeer C&C en generals fan, dus dit soort games trekt me wel.

Behalve het feit dat het spel er gewoon meesterlijk grafisch uitziet met onzettend veel detail, is het zeer goed te spelen in multiplayer verband. Ik vind het spel redelijk beperkend qua verschillende gebouwen / units, maar de keuze tussen 3 teams en het goede defense element, maken het spel zeer veelzijdig.

Ik vind het jammer dat de units zich gedragen als een stel losgeslagen oncontroleerbare koeien, maar ik verwacht eigenlijk wel dat na flink wat speeluren dit wel zal verbeteren.

Eindoordeel : installeer het spel op een LAN, neem een paar uren de tijd om het spel zichzelf te laten uitleggen en spelen maar.

Single player doe ik overigens niet aan, * TRG hate scenerio AI

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
De AI is inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven, vind ik.
Die "monsters" vallen telkens hetzelfde gebouw aan (waarschijnlijk dichtsbijzijnde). Als je dus een heleboel energy-cores bouwt, kan je gewoonweg de shields van één of twee cores continue laten aan staan. Laat ze maar aanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi medegamers

We zitten een beetje vast op het level 7 (biodamage)
we krijgen het niet voor elkaar om de spiral in te gaan.

heeft iemand een hint hoe hier verder te komen :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Procyon for life schreef op 02 juli 2004 @ 17:41:
update haalt niets uit :(
Je moet het level gewoon uitspelen met de 3 guns die het dichtsbij staan

Ik het level Biodamage kom ik ook niet echt verder, vage onderaardse dingen die mijn hele basis naar zijn grootje helpen :(
late reactie:

Dat die turrets kapot gaan ligt aan het feit dat je grond gedamaged wordt. Je moet dat stuk ook in het terraform gebied zetten.

Volgens mij :?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Excuus voor de enorme grote aanloop + schop

Maar er is nieuws op het perimeter front :D Een Expansion onder de naam:

Perimeter: Emperor's Testament

Gamespot

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.be/images/perimeteremperorstestament/pc_screens02/_large_007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.be/images/perimeteremperorstestament/pc_screens02/_large_008.jpg

Doet dit de oude vlam weer op waaien? Of is Perimeter verleden tijd :) ?

[ Voor 22% gewijzigd door Notna op 11-09-2006 08:15 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Notna schreef op maandag 11 september 2006 @ 08:13:
Excuus voor de enorme grote aanloop + schop

Maar er is nieuws op het perimeter front :D Een Expansion onder de naam:

Perimeter: Emperor's Testament

Gamespot

[afbeelding]
[afbeelding]

Doet dit de oude vlam weer op waaien? Of is Perimeter verleden tijd :) ?
Ik zit hier al 4 dagen op te azen. Je kunt het spel online kopen. Helaas is op het moment is m'n creditcard maxed-out. En ik kan geen enkele winkel in de buurt vinden waar ik deze uitbreiding kan krijgen. Ik heb het geduld niet om er nog een maand op te moeten wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik dacht dat het een nieuw deel betrof, alhoewel ik permiter wel grappig vondt om het uit te spelen vondt ik de gameplay toch te vaag en te ruw. Las ook dat er bar weinig verandert was, dus ik ga er van uit dat ik alles wel gezien heb. Deel 2 wil ik wel graag spelen mits ze de gameplay aanzienlijk uitbereiden

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor degene die hem eventueel wilen bestellen:

http://www.dimensionplus....?url=/link.asp?pid=351116

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Voor degenen die het mocht interesseren: blijkbaar is Perimeter II in ontwikkeling. Als ik het goed begrepen heb, gaat het spel verder waar het eerste gestopt is. Het Harkback-frame Zodiac ging terug naar de Oude Aarde (Root Worlds) en het Exodus-frame Cluster (onder leiding van de Spirits) was op weg naar de Nieuwe Aarde (Promised Land). Beiden blijken nu op dezelfde planeet terecht gekomen te zijn. En aangezien beiden niet van plan zijn om vredevol samen te leven, vormt dit de basis (en start) van Perimeter II: New Earth. The Empire wordt ook nog genoemd dus die zullen tussendoor ook nog wel eens komen piepen. :P

Het bekende Perimeter Shield blijft uiteraard aanwezig. Maar verder ziet het spel er toch net iets anders uit. Het morphen lijkt nu meer op transformeren; een ground unit die kan veranderen in een air unit en omgekeerd. Geen idee of er nog echt gemorphed kan worden in verschillende units.

[ Voor 24% gewijzigd door D-Three op 09-08-2008 21:45 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste