Je kunt ook inzoomen, dan zijn ze een stuk groterVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 19:33:
Ik heb net de demo geinstalleerd. Wat zijn die units fucking klein! Verder zit het goed in elkaar en ziet het er redelijk uit, alleen die basic soldiers zijn wel heel erg triest klein. Er passen er minstens 30 in 1 pixel!
Zijn er cheats dan? De makers hadden aangegeven dat ze geen cheats zouden inbouwen in het spel. En ook heb ik nog geen trainers enzo voorbij zien komen...Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 19:38:
Mission 7 is wel erg leuk! Campaign 6 ook, maar door een bug kon ik niet verder, dus toen heb ik maar even gecheat
woej ben nu level 6 geloof ik
Zeker relax dat morphen naar vliegtuigen met rocketlauncher
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
ik heb de demo ff gespeeld,
maar die units zijn echt zo verschikkelijk dom, dat is echt niet normaal.
Dan bouw ik een brug om naar de overkant te komen. want van water gaan ze dood. Stuur ik ze over die brug, vallen ze er allemaal af.. allemaal dood.
Voor de rest wel lachuh, alleen het is kut, dat je je units soms niet goed kan benutten omdat je voor alles een andere combinatie nodig hebt, en dan hou je veel van 1 soort over.
maar die units zijn echt zo verschikkelijk dom, dat is echt niet normaal.
Dan bouw ik een brug om naar de overkant te komen. want van water gaan ze dood. Stuur ik ze over die brug, vallen ze er allemaal af.. allemaal dood.
Voor de rest wel lachuh, alleen het is kut, dat je je units soms niet goed kan benutten omdat je voor alles een andere combinatie nodig hebt, en dan hou je veel van 1 soort over.
Je kan een .ini aanpassen zodat je naar het volgende level kan/TheDuke\ schreef op 23 mei 2004 @ 13:56:
[...]
Zijn er cheats dan? De makers hadden aangegeven dat ze geen cheats zouden inbouwen in het spel. En ook heb ik nog geen trainers enzo voorbij zien komen...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ach, er staat ook in de handleiding van Quake dat er in Quake, net als alle andere spellen van ID geen cheats zitten./TheDuke\ schreef op 23 mei 2004 @ 13:56:
[...]
Zijn er cheats dan? De makers hadden aangegeven dat ze geen cheats zouden inbouwen in het spel. En ook heb ik nog geen trainers enzo voorbij zien komen...
Verwijderd
k, bedankt alvast voor de antwoorden, heb ik nog een vraag: je moet energie opbouwen oid om op een gegeven moment door die portal te kunnen, maar waar kan ik een status zien hoeveel energie (oid) ik nog nodig heb voordat die portal open gaat
Zie je geloof ik niet .. gaat gewoon na een tijdje verderVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 15:52:
k, bedankt alvast voor de antwoorden, heb ik nog een vraag: je moet energie opbouwen oid om op een gegeven moment door die portal te kunnen, maar waar kan ik een status zien hoeveel energie (oid) ik nog nodig heb voordat die portal open gaat
Verwijderd
hum wel vaag dan, ben nu in het level waar ik een tegenstander moet uitschakelen en waar voor het eerst je ondergrondse units gebruikt.Timocos schreef op 23 mei 2004 @ 16:01:
[...]
Zie je geloof ik niet .. gaat gewoon na een tijdje verderIig ik kon de status ook niet vinden ervan
Op een gegeven moment had ik bijna zijn hele basis uitgeroeit maar de computer kon helaas nog net terug komen kwa energie, vrij snel had ik dat weer gesloopt maar de computer had nog 1 of 2 energie palen over ofzo en even later was het game-over omdat zijn portal open ging terwijl mijn basis al die tijd vol energie het niet voormekaar kreeg die portal te openen ...
Hmm dat level heb ik geloof ik nog niet gehad ... moet nu 3 of 4 energie palen bouwen op verschillende aangewezen plekken en dan een portal maken in het midden van een vulkaan .. lastig levelVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:04:
[...]
hum wel vaag dan, ben nu in het level waar ik een tegenstander moet uitschakelen en waar voor het eerst je ondergrondse units gebruikt.
Op een gegeven moment had ik bijna zijn hele basis uitgeroeit maar de computer kon helaas nog net terug komen kwa energie, vrij snel had ik dat weer gesloopt maar de computer had nog 1 of 2 energie palen over ofzo en even later was het game-over omdat zijn portal open ging terwijl mijn basis al die tijd vol energie het niet voormekaar kreeg die portal te openen ...
Hoover je muis boven je frame, daar staat de statusVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 15:52:
Ik heb gewoon 1 groep van 15 scumers rondjes laten patrollen rond zijn basis [dus langs al zijn energy collectors] en gewoon 2 scumers zijn frame laten attacken, die scumers draaien constant rondjes onder zijn frame, waardoor hij hem niet neer kan zetten en dus niet kan chargen. De patrollende scumers mollen constant alles wat de AI nieuw bouwt.. met een 3e groepje kun je dan rustige de rest afmaken [heeft toch geen stroom meer door je groep patrollers]Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:04:
[...]
hum wel vaag dan, ben nu in het level waar ik een tegenstander moet uitschakelen en waar voor het eerst je ondergrondse units gebruikt.
[ Voor 58% gewijzigd door StarLite op 23-05-2004 16:27 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Na campaign 8 of 9 krijg je een heel mooi filmpje.
Pas daarna begint het spel eigenlijk pas. Dan kun je echte leuke dingen doen zoals een basis aanvallen en je hebt bovendien beschikking over allerlei leuke dingen. Ik ben nu op campaign "histerra", dat is het level met een heuvelrug, met aan beide kanten een basis. Hier ben je zelfs beschikking over een ondergrondse torpedo
Wat ik wel irritant vind is steeds dat stemmetje dat je basis word aangevallen, zelfs al word de enemy aumatisch door turrets e.d. uitgeschakelt.
Wat ik wel irritant vind is steeds dat stemmetje dat je basis word aangevallen, zelfs al word de enemy aumatisch door turrets e.d. uitgeschakelt.
Verwijderd
k dan alweer bedankt 
hier is btw de file die je krijgt als je registreerd voor wat tips e.d. http://www.bfmaps.nl/~lighteye/perimeter.html
hier is btw de file die je krijgt als je registreerd voor wat tips e.d. http://www.bfmaps.nl/~lighteye/perimeter.html
Verwijderd
Het lijkt me stug dat er geen cheats in zitten 
elk spel heeft eigenlijk cheats.
Hoe moet de maker anders (snel) bugjes zoeken
elk spel heeft eigenlijk cheats.
Hoe moet de maker anders (snel) bugjes zoeken
Pfff zit nu in level 7 of 8 ofzo ( rechtsonder groene kamp en links boven mijn kamp blauw ... ) dat level trekt ie echt niet op mijn pc ... zelfs alles op zijn laagst niet

Verwijderd
Hier had ik ook 15 fps, maar dat is schijnbaar het enigste level wat zo zwaar is, want in de volgende levels gaat alles weer lekker. Even doorzetten dus.Timocos schreef op 23 mei 2004 @ 18:13:
Pfff zit nu in level 7 of 8 ofzo ( rechtsonder groene kamp en links boven mijn kamp blauw ... ) dat level trekt ie echt niet op mijn pc ... zelfs alles op zijn laagst niet
ik heb nu net een multiplayer demo gedaan. zat ook een tutorialtje bij. is wel erg kort hoor
. alleen online is niet echt online. je moet naar een ip zoeken. er is geen lobby waar je gewoon een van de vele games joinen kan
. is dit in de echte versie ook zo? want. zou natuurlijk wel jammer zijn. rts moet het vooral van mp hebben. alle games tegenwoordig eigenlijk
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Nog weer even een tijdje gespeelt maar imo een goede game kwa gameplay, graphics/performance is niet echt om over naar huis te schrijven, maar zoals gezegt de gameplay is best in orde 
Achteraf blij dat ik het toch maar ff geprobeerd heb, was eerst onzeker of het wel wat zou zijn ivm graphics/schreeuwerige/drukke layout
Achteraf blij dat ik het toch maar ff geprobeerd heb, was eerst onzeker of het wel wat zou zijn ivm graphics/schreeuwerige/drukke layout
Hmm dat level is irritant .. je wordt meteen aangevallen door paar mortars en beestjes die onder de grond je hele basis ondermijnen .... daar kan ik niks tegen doen en dat dan spelen met 10 FPS zuigt ... weet iemand hoe ik dat level dan snel haal ??Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 18:37:
[...]
Hier had ik ook 15 fps, maar dat is schijnbaar het enigste level wat zo zwaar is, want in de volgende levels gaat alles weer lekker. Even doorzetten dus.

GVD wordt nu echt gek van dat level mijn sub terrain units blijven hele tijd ook op dat punt hangen .. kunnen niet bewegen als ze precies op dat punt zijn ( paar keer geprobeerd met andere units die onder de grond kunnen maar die kunnen ook niet weg. )
Heb nu al 10 x geprobeerd alleen snap er niks van ... ik bouw meteen iets van 12 van die turrets tegen die terrain units maar nog komen ze erdoorheen .. en dan bouw ik 16 of meer sub terrain units ( die kunnen schieten dus niet die op dit plaatje staan nu ) maar elke keer wordt mijn basis aan puin geschoten ...
Heeft iemand een manier om dit level ( level 8 ) te halen ??
[ Voor 21% gewijzigd door Ikkuh84 op 23-05-2004 22:26 ]
Verwijderd
Ik heb het als volgt gedaan:
1. bij start meteen wat units bouwen (weet ff naam niet) die beestje uit de grond kan schieten (zoveel als kan). Wachten tot eerste aanval voorbij is, wel energie palen bijplanten en laser dingetjes bijbouwen, ondertussen ook wat army mannetjes e.d.
2. Extra command center zodat je twee teams kunt maken, ondertussen energie bijbouwen en laser en rocketdingetjes (weer: ben barslecht in onthouden van namen
) Hopelijk heb je ondertussen al wel wat man verzamelt van punt 1, dezed vorm je om tot grondgravers die kunnen aanvallen en geef ze direct opdracht om het vijandelijke frame aan te vallen.
3. Ondertussen bouw je energie en eventueel grond bij, en ook mannetjes voor het tweede leger. Als het eerste leger met grondgravers uit dreigt te sterven danm val je met de tweede aan op de vijandelijke frame. En zo wissel je deze twee steeds af totdat jouw frame 100% bereikt.
Je moet dus alleen de vijandelijke frame aanvallen niets anders, is tijdrovend en vaak onsuccesvol.
4. Als jouw frame 100% is dan moet je ff wachten totdat de portal boven jouw frame zweeft OF je kunt er ook zelf heen vliegen, let dan wel op dat je energie kunt verliezen als de frame niet meer connected is met de energie palen.
Ow ja zoals eerder gezegd in het topic kun je met je muis op de frame gaan staan en zien voro hoeveel % het is opgeladen. De frame laadt pas op als het in de grond zit, dit is ook bij de AI (computer) zo en daarom moet je ervoor zorgen dat de computer ten alle tijde zijn frame niet in de grond kan hebben.
1. bij start meteen wat units bouwen (weet ff naam niet) die beestje uit de grond kan schieten (zoveel als kan). Wachten tot eerste aanval voorbij is, wel energie palen bijplanten en laser dingetjes bijbouwen, ondertussen ook wat army mannetjes e.d.
2. Extra command center zodat je twee teams kunt maken, ondertussen energie bijbouwen en laser en rocketdingetjes (weer: ben barslecht in onthouden van namen
3. Ondertussen bouw je energie en eventueel grond bij, en ook mannetjes voor het tweede leger. Als het eerste leger met grondgravers uit dreigt te sterven danm val je met de tweede aan op de vijandelijke frame. En zo wissel je deze twee steeds af totdat jouw frame 100% bereikt.
Je moet dus alleen de vijandelijke frame aanvallen niets anders, is tijdrovend en vaak onsuccesvol.
4. Als jouw frame 100% is dan moet je ff wachten totdat de portal boven jouw frame zweeft OF je kunt er ook zelf heen vliegen, let dan wel op dat je energie kunt verliezen als de frame niet meer connected is met de energie palen.
Ow ja zoals eerder gezegd in het topic kun je met je muis op de frame gaan staan en zien voro hoeveel % het is opgeladen. De frame laadt pas op als het in de grond zit, dit is ook bij de AI (computer) zo en daarom moet je ervoor zorgen dat de computer ten alle tijde zijn frame niet in de grond kan hebben.
Verwijderd
De eerste attack golf is ondergronds, die kun je afslaan door die turrets te bouwen die ondergronds kunnen schieten. Als je er daar 7 aan het begin van je basis neer zet (waar de beestjes binnen komen) dan sla je de attack redelijk af. Vervolgens maak 1 team van scummers en die stuur je regel recht op de enemy basis af. Vervolgens zorg je ervoor dat een nieuw team scummers klaar staat als het eerste team bijna dood is. Het nieuwe team stuur je dan ook naar de enemy basis. Enzovoorts. Natuurlijk wel richten op de binnenste energie generators die direct in contact staan met het frame. Dan moet het haast wel lukken.Timocos schreef op 23 mei 2004 @ 19:52:
[...]
Hmm dat level is irritant .. je wordt meteen aangevallen door paar mortars en beestjes die onder de grond je hele basis ondermijnen .... daar kan ik niks tegen doen en dat dan spelen met 10 FPS zuigt ... weet iemand hoe ik dat level dan snel haal ??
Zijn jullie al bij campaign "zabrick" aan beland? Daar krijg je te maken met aardbevingen die je halve basis verwoesten en er is ook een groot hoofd dat steeds irritant uit de grond komt. En die kun je niet eens verwoesten. Een erg lastig level
[edit] probeer het ook eens zonder fraps te draaien, dan lijkt je fps een stuk hoger
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 23:11 ]
Tis een erg verslavend spel, zit nu in level 12 of 13 ofzo.
best irritant, aangezien niet alleen een hele bult scourge je tegenwerkt, maar ook het terrein! Ben je lekker aan het bouwen, scheurt ineens de hele grond open
De levels zijn soms wel even lastig, maar als je ze eenmaal doorhebt, heb je ze ook zo uitgespeeld IMO
^^ zabrick dus
Dat level met die ondergergrondse units heb ik opgelost door 10 scumers al zijn energy palen te laten mollen in patrol en 2 stuks onder zijn frame te leggen. Daarna is het simpelweg uitzitten
best irritant, aangezien niet alleen een hele bult scourge je tegenwerkt, maar ook het terrein! Ben je lekker aan het bouwen, scheurt ineens de hele grond open
De levels zijn soms wel even lastig, maar als je ze eenmaal doorhebt, heb je ze ook zo uitgespeeld IMO
^^ zabrick dus
Dat level met die ondergergrondse units heb ik opgelost door 10 scumers al zijn energy palen te laten mollen in patrol en 2 stuks onder zijn frame te leggen. Daarna is het simpelweg uitzitten
[ Voor 25% gewijzigd door StarLite op 23-05-2004 23:15 ]
\o/
ik zit nu in een die missie na vulcan waar je 3 van die wapens moet veroveren en 1 lab nu heb ik de lab en 1 wapen veroverd maar wanneer ik nog een wapen probeer te veroveren zegt die missien failed

http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Hoe heb je het probleem opgelost met dat als je bijna 3 generators op de 3 plaatsen heb staan, er altijd net eentje kapot word gemaakt door een monster (hoofd uit grond of berg/landschap)? Zit er misschien een routine in, zo merkte ik dat het hoofd een stuk regelmatiger uit de grond komt dan bijvoorbeeld dat landschap (het verst van je basis vandaan)?StarLite schreef op 23 mei 2004 @ 23:12:
Tis een erg verslavend spel, zit nu in level 12 of 13 ofzo.
^^ zabrick dus
Dat had ik ook, ik was toen opnieuw begonnen en had als een gek 3 wapens veroverd en toen zei ie "3 weapons captured" ofzoiets en toen kon ik zo de lab capturen. Ik denk dat je het dus op volgorde moet doen.ik zit nu in een die missie na vulcan waar je 3 van die wapens moet veroveren en 1 lab nu heb ik de lab en 1 wapen veroverd maar wanneer ik nog een wapen probeer te veroveren zegt die missien failed
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 23:35 ]
kan iemand plzz iets over het online vertellen? of het gewoon zo is dat je online in een channel komt en daar allerlij games kan kiezen uit een rijtje? of is het net als in de mp demo dat je echt op ip moet zoeken? want als hij online zo klein is dan ( dat je op ip moet zoeken ) wacht ik liever met het kopen ervan
. ik vind het echt een TOP spel al vanuit de 1e demo. alleen als ik na een (paar) week(jes) de game heb uitgespeeld is een muliplayer mode natuurlijk erg fijn
.
Je torens vlak NAAST de spot zetten deed het voor mij , als je ze goed plaats gaan ze niet stuk als de bergen gaan bewegenVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:33:
[...]
Hoe heb je het probleem opgelost met dat als je bijna 3 generators op de 3 plaatsen heb staan, er altijd net eentje kapot word gemaakt door een monster (hoofd uit grond of berg/landschap)? Zit er misschien een routine in, zo merkte ik dat het hoofd een stuk regelmatiger uit de grond komt dan bijvoorbeeld dat landschap (het verst van je basis vandaan)?
Daarna is het simpel
\o/
Verwijderd
Dank je voor de tip!StarLite schreef op 24 mei 2004 @ 02:06:
[...]
Je torens vlak NAAST de spot zetten deed het voor mij , als je ze goed plaats gaan ze niet stuk als de bergen gaan bewegen
Daarna is het simpel
Ik had ze gisteren elke keer er recht bovenop gezet.

van het weekend even de full gespeeld, wow wat een mooi spel de graphics zijn zeer goed.
gameplay is anders, wel ff wennen, maar denk wel dat ik hier een tijdje mee zoet ben
gameplay is anders, wel ff wennen, maar denk wel dat ik hier een tijdje mee zoet ben
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Van het weekend ook de full gespeeld, damn dit is zwaar verslavend.
Graphics zijn idd zeer mooi, ik vind zelf het unit systeem zwaar cool, gewoon een zooi techs, officers en soldiers in een squad dumpen en aan de hand van de situatie gewoon morphen naar units die je op dat moment nodig hebt.
Enige nadeel in multi en skirmish gaat waarschijnlijk toch wezen dat de eerste die een scumlauncher neer ploft het spel gaat winnen.
Dat ding doet gewoon zoveel damage, daar kun je niet tegenin bouwen...
Graphics zijn idd zeer mooi, ik vind zelf het unit systeem zwaar cool, gewoon een zooi techs, officers en soldiers in een squad dumpen en aan de hand van de situatie gewoon morphen naar units die je op dat moment nodig hebt.
Enige nadeel in multi en skirmish gaat waarschijnlijk toch wezen dat de eerste die een scumlauncher neer ploft het spel gaat winnen.
Dat ding doet gewoon zoveel damage, daar kun je niet tegenin bouwen...
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Eindelijk net dat level gehaald
Bleek toch heel makkelijk te zijn
Alleen nu volgende level dat ik portal moet innemen en cores van de vijand moet innemen .. alleen ik snap niet hoe je vijandelijke cores inneemt want elke keer als ik een core neerzet daan neemt hij hem na een tijdje in ...
Verwijderd
Je moet je schild ff aanzetten en alle cores en gebouwen in het bereik van je schild worden dan van jou. Tenzij je tegenstander ook zijn schild aanheeft natuurlijk.
Hmm, ik ben nu al een tijdje bezig met het level waarin je 3 howitzer guns moet innemen. Gaat op zich vrij aardig maar als een van die guns beschadigd raakt ben ik de lul want ze worden niet snel genoeg gerepaired door mijn buildmasters.
Is daar wat aan te doen?
Is daar wat aan te doen?
Snel een core erbij zetten en aanzetten of die ventjes die het terrein vervormen veranderen in buildmastersIceStorm schreef op 24 mei 2004 @ 14:21:
Hmm, ik ben nu al een tijdje bezig met het level waarin je 3 howitzer guns moet innemen. Gaat op zich vrij aardig maar als een van die guns beschadigd raakt ben ik de lul want ze worden niet snel genoeg gerepaired door mijn buildmasters.
Is daar wat aan te doen?
Ok, ik begin het door te krijgen 
Klein minpuntje... ik dacht van tactiek te veranderen en de andere partij meteen aan te vallen. Ging erg goed moet ik zeggen dus ik was van plan om de hele basis te slopen. Ging ook nog prima. En jawel, ook het frame krijg ik kapot... en ja, dat mocht dus niet, missie mislukt
Klein minpuntje... ik dacht van tactiek te veranderen en de andere partij meteen aan te vallen. Ging erg goed moet ik zeggen dus ik was van plan om de hele basis te slopen. Ging ook nog prima. En jawel, ook het frame krijg ik kapot... en ja, dat mocht dus niet, missie mislukt
zet je bildmasters dichterbij. zoals al gezegt een core erbij dumpen selecteren en snel op schild tekentje klikken. je kan ook officers erbij dumpen. deze hebben een straal die aanvallen kunnen blocken of damge verminderen. scheelt ook weer dmg en rekt tijd.IceStorm schreef op 24 mei 2004 @ 14:21:
Is daar wat aan te doen?
kan iemand me plzz vertellen over het online zooi

[ Voor 15% gewijzigd door daves2hd op 24-05-2004 15:41 ]
Verwijderd
dat heb ik ook al een paar keer gehadIceStorm schreef op 24 mei 2004 @ 15:31:
Ok, ik begin het door te krijgen

Ben nu in Histerra level moet ik de andere frame ook capturen, maar mijn basis wordt aangevallen door aardbevingen en de vijand
Aargh ik snap soms echt niks van het spel ...
a) Hoe the heck zit het met stroom enzo ?? Maakt niet uit hoeveel cores ik heb mijn stroom daalt gigantisch --> kan geen units meer bouwen enzo.
b) Wat kun je tegen die #$@%% Howitchers doen .. die dingen zijn gigantisch sterk .. en tja met geen stroom kan je ook geen schild aanzetten of units bouwen
a) Hoe the heck zit het met stroom enzo ?? Maakt niet uit hoeveel cores ik heb mijn stroom daalt gigantisch --> kan geen units meer bouwen enzo.
b) Wat kun je tegen die #$@%% Howitchers doen .. die dingen zijn gigantisch sterk .. en tja met geen stroom kan je ook geen schild aanzetten of units bouwen
Energy krijg je door terraforming. Hoe veel is me een absoluut raadsel maar hoe meer land je terraformed, hoe meer energy je krijgt.
Wat ik raar/onduidelijk vind is dat elke toren een aparte hoeveelheid energie geeft toch
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dus eigenlijk moet je alleen maar terraformen voor een constante flow van energy ?? Hmm dacht dat het iets te maken had met die coresIceStorm schreef op 24 mei 2004 @ 19:02:
Energy krijg je door terraforming. Hoe veel is me een absoluut raadsel maar hoe meer land je terraformed, hoe meer energy je krijgt.
Maarja nu nog die Howitchers .. djeez die dingen zijn irritant en dan krijg je nog een bomber op je dak ook nog die alles lekker bombardeerd
Zoals ik het begrijp moet je land terraformen en op het geterraformde land een toren bouwen zodat hij van dat land energie haalt.
Jep maar wrom geeft elke toren een aparte hoeveelheid energie af, das niet/nauwelijks bij te houden op een gegeven moment. Ik vind het moeilijk om ervoor te zorgen dat je "altijd" genoeg energie heb. Wat dat betreft was C&C makkelijkershuogg schreef op 24 mei 2004 @ 19:22:
Zoals ik het begrijp moet je land terraformen en op het geterraformde land een toren bouwen zodat hij van dat land energie haalt.
[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 24-05-2004 19:28 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Weet niet zeker of dit klopt. Maar volgensmij zit het alsvolgt in elkaar. Als je een toren neerzet dan zie je de grond eromheen zegmaar spiegel achtig worden. Hoemeer van die grond rond deze toren spiegelachtig word hoemeer engergie die oplevert. Ofzoiets...bAdmuTs schreef op 24 mei 2004 @ 19:06:
Wat ik raar/onduidelijk vind is dat elke toren een aparte hoeveelheid energie geeft toch
Verwijderd
Ja ja, na 1,5 uur prutsen is het me geluktVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 09:15:
[...]
Dank je voor de tip!![]()
Ik had ze gisteren elke keer er recht bovenop gezet.Vanavond zal ik ze er een naast proberen te zetten.
Een tip wbt energie is dat mannetjes (soldiers) die nog niet geconverteerd zijn naar bijvoorbeeld een voertuig enorm veel energie inpikken als ze beginnen te schieten. Je moet dat maar eens testen.

Tijdens installatie van full game word je gevraagd om gamespy te installeren, dus ik neem aan dat je via gamespy online kan spelen, maar ik heb gamespy niet geinstalleerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 20:38 ]
Kost het energie dan als turrets en units schieten ??Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 20:37:
[...]
Ja ja, na 1,5 uur prutsen is het me gelukt![]()
Het volgende level ziet eruit als een "defense en zo vlug mogelijk weg wezen door de portal" level, die zijn altijd wel leuk omdat je dan veel turrets kan bouwen.
![]()
Een tip wbt energie is dat mannetjes (soldiers) die nog niet geconverteerd zijn naar bijvoorbeeld een voertuig enorm veel energie inpikken als ze beginnen te schieten. Je moet dat maar eens testen.
Tijdens installatie van full game word je gevraagd om gamespy te installeren, dus ik neem aan dat je via gamespy online kan spelen, maar ik heb gamespy niet geinstalleerd.
Verwijderd
Yup, alles kost energie, de laser turrets ook. Bij 4 turrets maakt het niet uit, maar als je er 30 rond je basis hebt staan en er komt een grote aanval en je hebt niet genoeg energie dan ben je de pinuut
Ik converteer m'n mannetjes meestal naar van die helikopters die rockets af kunnen schieten, ik ben nog niks tegen gekomen die 10 van m'n heli's aan kon. En dan in combinatie met 3 bombies en 4 scummers is het helemaal feest.

Hmmm nu begin ik het te snappen waarom mijn energie zo snel opgaat tijdens aanvallen ...Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 22:07:
Yup, alles kost energie, de laser turrets ook. Bij 4 turrets maakt het niet uit, maar als je er 30 rond je basis hebt staan en er komt een grote aanval en je hebt niet genoeg energie dan ben je de pinuutIk converteer m'n mannetjes meestal naar van die helikopters die rockets af kunnen schieten, ik ben nog niks tegen gekomen die 10 van m'n heli's aan kon. En dan in combinatie met 3 bombies en 4 scummers is het helemaal feest.
Energy krijg je aan de hand van de hoeveelheid land onder je energy collectors, elke collector geeft een basis hoeveelheid stroom, maar als je veel nieuw land er onder hebt krijg je meer energy 
Multiplayer gaat via gamespy arcade, maar door een foutje bij codmasters/gamespy werkt het nog niet, er word deze week een fix uitgebracht
Multiplayer gaat via gamespy arcade, maar door een foutje bij codmasters/gamespy werkt het nog niet, er word deze week een fix uitgebracht
[ Voor 28% gewijzigd door StarLite op 25-05-2004 10:55 ]
\o/
Aargh ik word nu echt gek van het level Ragar ... heb hem nu al iets van 20 x gedaan ( op easy
) maar nog steeds word ik zwaar ingemaakt door die Howitchers en Bomber
Weet iemand hoe ik dat level kan halen ??

Verwijderd
ga naar ..\Perimeter\Resource\Saves\Profile0\dataTimocos schreef op 25 mei 2004 @ 11:42:
Aargh ik word nu echt gek van het level Ragar ... heb hem nu al iets van 20 x gedaan ( op easy) maar nog steeds word ik zwaar ingemaakt door die Howitchers en Bomber
bestand heet data heeft geen extensie, gewoon openen met kladblok en de missienummer 1tje verhogen
Er moet toch ook een andere manier zijnVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 12:47:
[...]
ga naar ..\Perimeter\Resource\Saves\Profile0\data
bestand heet data heeft geen extensie, gewoon openen met kladblok en de missienummer 1tje verhogen
hehe das idd n klote level, zit er nu ook in maar ben al redelijk ver denk ik..
je moet gewoon zo snel mogelijk rocket turrets bouwe en zodra ie bommen dropt die shields aanzetten.. dan moet het wel lukken.
ik snap alleen geen fuck van dat innemen van die generators van de vijand, telkens als ik denk dat het lukt gaat een van mij uit en wordt deze door de vijand ingenomen, snap er geen fuck van

Zucht, ik heb al moeite genoeg met level 7 oid waar je moet voorkomen dat die andere partij er van door gaat... ik haat het als je verplicht wordt om units te gebruiken die je vervelend vind
.
Net een paar potjes gedaan met wat kenissen en het was zeker vet 
1e potje was ik wat traag met bouwen en morphde ik constant naar units die ik niet wou, toen de NME met zijn mortars vlak voor mijn frame kon schieten, was het ff itchy, juist toen ik trugkwam crshden we allebei tegelijk naar de desktop
2e potje was heel kort: Ik had 8 scumers, hij geen sub-turrets
3e potje was een 3 speler partij.. eigenlijk 2vsmij [
]. Eerst de sterkste uitgeschakeld met een paar scumers [wat terrein met bijna alleen maar energy cores gemold], daarna met exterpritators/nano-officers [repairs] en ceptors de rest gemold
2e gast had zich ingegraven, weinig terrein gepakt, maar helemaal vol met turrets.. Extirpretors en scumers lukten niet echt, dus maar wat wezen spelen met Piercers totdat hij het opgaf [3 piercers waren genoeg, de 1e raakte niks, zat een beetje vast achter een vaag heuvetje en is neergeschoten]. Enige wat hij bouwde waren 20 basic rocketdingen aan het begin, die hij trouwens erg mooi suicidede in mijn perimeter [
] en een bultje scum heaters.
1e potje was ik wat traag met bouwen en morphde ik constant naar units die ik niet wou, toen de NME met zijn mortars vlak voor mijn frame kon schieten, was het ff itchy, juist toen ik trugkwam crshden we allebei tegelijk naar de desktop

2e potje was heel kort: Ik had 8 scumers, hij geen sub-turrets
3e potje was een 3 speler partij.. eigenlijk 2vsmij [
\o/
Damn, Ragar is kut
Basis wordt de hele tijd omgeploegd en somehow vinden ze het nodig om me niet echt veel energy te geven
[ Voor 42% gewijzigd door IceStorm op 26-05-2004 11:57 ]
Verwijderd
Je moet juist veel laser turrets bouwen en laser lab upgraden naar 2de level.tK0wnZ schreef op 25 mei 2004 @ 22:22:
[...]
hehe das idd n klote level, zit er nu ook in maar ben al redelijk ver denk ik..
je moet gewoon zo snel mogelijk rocket turrets bouwe en zodra ie bommen dropt die shields aanzetten.. dan moet het wel lukken.
ik snap alleen geen fuck van dat innemen van die generators van de vijand, telkens als ik denk dat het lukt gaat een van mij uit en wordt deze door de vijand ingenomen, snap er geen fuck van
Met laser krijg ik die bomber eerder kapot dan met rockets
Hmm wist niet dat laser ook in de lucht kon schietenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:04:
[...]
Je moet juist veel laser turrets bouwen en laser lab upgraden naar 2de level.
Met laser krijg ik die bomber eerder kapot dan met rockets
Hehe, eindelijk. Key was voor mij om gewoon zo snel mogelijk Howitzer te bouwen, en er zo voor te zorgen dat je vijand niet kan uitbreiden. Daarnaast je basis volgooien met laser meuk, die werken best aardig tegen die bombers 
Volgend level
Volgend level
Ik ben pas bij level 4 maar vind het aan raar spel. Eigenlijk vind ik het niet zo leuk en toch blijf ik het spelen? Hoe doen ze dat
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Ok, 1 level na Ragar (Xmars?). Je moet een frame van de andere partij innemen.
Ik heb nu de hele basis plat gegooid, genoeg energy. Cores om frame gezet van mezelf en er gebeurt niks (ook niet als ik mijn perimeter de lucht in gooi).... Hoe capture ik nou dat frame?
Ik heb nu de hele basis plat gegooid, genoeg energy. Cores om frame gezet van mezelf en er gebeurt niks (ook niet als ik mijn perimeter de lucht in gooi).... Hoe capture ik nou dat frame?
Verwijderd
Je moet die energie palen contact laten maken met de frame, zet er desnoods 1 onder. vijandelijke frame moet wel uit de grond zijn overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 15:09 ]
Dat laatste was het probleem, dus ik ben er even onder door gaan ploegenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:09:
Je moet die energie palen contact laten maken met de frame, zet er desnoods 1 onder. vijandelijke frame moet wel uit de grond zijn overigens.
Hmmmmmm ik was echt helemaal enthousiast toen ik het filmpje een tijd geleden zag.
Net even de demo gespeeld en.... Hmmmm. Ik weet ’t niet.
Zo revolutionair vind ik het iig niet. Ik kon m’n units telkens met moeite terugvinden en alles kwam erg warrig/chaotisch op me over.
Jammer
Ach.. misschien moet ik ’m nog wat vaker spelen. Wie weet. (of gewoon bij CnC/WC/RoN sticken
)
Net even de demo gespeeld en.... Hmmmm. Ik weet ’t niet.
Zo revolutionair vind ik het iig niet. Ik kon m’n units telkens met moeite terugvinden en alles kwam erg warrig/chaotisch op me over.
Jammer
Ach.. misschien moet ik ’m nog wat vaker spelen. Wie weet. (of gewoon bij CnC/WC/RoN sticken
Net weer een paar levels uitgespeeld, op het moment dat de enemy niet met een force vlak buiten jouw frame begint en al een huge basis heeft is het spel eigenlijk best simpel, de moeilijkheidsgraad komt meestal puur door omdat de NME aan het begin een erg groot voordeel heeft.
btw: Weet iemand hoe je screenshots maakt in het spel.. prntscr doet wel iets, maar ik kan nergens screenies terugvinden in mijn perimeter map
btw: Weet iemand hoe je screenshots maakt in het spel.. prntscr doet wel iets, maar ik kan nergens screenies terugvinden in mijn perimeter map
\o/
Dman dit spel is echt leuk + plus verslavend en het verhaal is ook nog leuk/goed. Graphics zijn ook enorm mooi (vooral dat shield
) Jammer alleen dat me Specs het niet echt redden qua framerate (en ik weiger 800x600 te nemen
)
Gameplay is even wennen, maar het is weer eens wat anders dan je standaard command & conquer wannabe
/me Notna gaat weer even verder, must_go_on
Gameplay is even wennen, maar het is weer eens wat anders dan je standaard command & conquer wannabe
man met zo'n 3d kaart moet je weinig problemen hebben met het spel. want je proccesor is goed genoeg. met m'n Nvidia Geforce-ti4200 heb ik er wel problemen mee. goewel het op fast alwel weer goed runt meestal. vond de demo al wel top, nu nogsteeds. vind de missies tot nu toe wel makkelijk. maar maybe word 't nogwel moeilijker
Ligt wel meer aan je processor. denk ik. Ik denk dat er in dit spel behoorlijk veel berekend moet worden qua AI en hoe alles reageerd en dergelijken. Ik heb ongeveer gelijkwaardige vid kaart met een p4 2,53 ghz en het loopt al snel ook niet soepel meer. Ik denk dat het gewoon erg veel vraagt van de proc.Notna schreef op 27 mei 2004 @ 13:35:
Dman dit spel is echt leuk + plus verslavend en het verhaal is ook nog leuk/goed. Graphics zijn ook enorm mooi (vooral dat shield) Jammer alleen dat me Specs het niet echt redden qua framerate (en ik weiger 800x600 te nemen
)
Ik heb namelijk ookal mensen gesproken met AMD64 systemen en p4 3+ghz systemen en die hadden er geen last meer van.
Ik ben net begonnen met spelen, en ik moet zeggen dat het nou niet bepaald makkelijk is. Die scourge komen in golven met erg korte tussenpozen, zodat je niet scht de tijd hebt je energie weer op te laden.
Maar verder vind ik het een erg gaaf spel hoor. De graphics zijn erg mooi, vooral die schilden
* weebl gaat weer verder met spelen
Maar verder vind ik het een erg gaaf spel hoor. De graphics zijn erg mooi, vooral die schilden
* weebl gaat weer verder met spelen
't is vooral even leren spelen. met de demo had iedereen op het begin super veel moeite. zelfs op easy nog. maar nu speel ik h'm op med met gemak uit. speel het spel nu ook gewoon op met. later nog es op hard lijkt me ookwel fun. heb alleen een bug ondekt. als ik de havybomber ( 3e rocket transform in het rijtje ) als i kme units daarin lat morfen loopt crashed het spel gewoon
. net zo'n m8ige vuurwerk stukje. ach dan maar zonder. heb de gedloade versie btw. kan aan de crack liggen ofzo. als hij goedkoper is koop ik h'm wel. alleen voor een game die online via brak gamespyarcade runt en verder via ip zoeken vind ik de prijs iets te hoog.
ben nu al een tijdje bezig maar op med lijkt het niet echt een uitdaging
vooral missies zoals vulcan vind ik simpel en saai. gewoon bouw vooruit en kweek defence. laat een legertje erbij staan tot de def af is stapje verder en nog es. wel moet ik zeggen dat ik sup units erg irrie vind
gelukkig zaten ze nognie in de demo.
ben nu al een tijdje bezig maar op med lijkt het niet echt een uitdaging

Arg, ik zit vast in het level waar je een alpha portal moet maken. Dit doe ik en vervolgens moet je een spiral oid chargen. Question is..... hoe doe ik dat
Heb van alles geprobeerd maar weet het echt niet 
Spel is echt verslavend. Heb ik een lange tijd niet gehad
Spel is echt verslavend. Heb ik een lange tijd niet gehad
bedoel je die lvl waar je 4 becons hebt waar je energie palen gevallen erop moet dumpen? heet de missie toevallig vulcan? want dan is het simpel dump op alle 4 de becons enegie palen dan moet je in het midden op de becon nog een alpha poort dumpen ( die staat bij defence gebouwen tabje ) als hij af is ben je klaar als het goed is.
Ik ben dus bezig met zon missie "Krugh" waar hij zegt, dat je stukken van zijn basis moet innemen om een tactisch voordeel te krijgen... alleen hoe doe je dat? Ik zie bijvoorbeeld wel dat hij soms energie palen van mij overneemt, zonder dat er ook maar iets gebeurt
(zoals bijvoorbeeld bij cnc serie een engineer ofzo) .
Heeft iemand verder nog wat tips voor die missie? Want ik heb hem echt al een stuk of 15 keer opnieuw gespeeld... speel op normal btw.
/edit
Errr. ok. Gelijk in 1 keer gelukt na posten van deze post
. R-projectors doen veel dmg aan gebouwen, gewoon veel van die dingen maken en ze van je af houden dus
.
Weet nog steeds niet hoe ik gebouwen kan capturen, afgezien van een tussenliggende powercore vernietigen.
Heeft iemand verder nog wat tips voor die missie? Want ik heb hem echt al een stuk of 15 keer opnieuw gespeeld... speel op normal btw.
/edit
Errr. ok. Gelijk in 1 keer gelukt na posten van deze post
Weet nog steeds niet hoe ik gebouwen kan capturen, afgezien van een tussenliggende powercore vernietigen.
[ Voor 25% gewijzigd door pica op 29-05-2004 17:29 ]
tips, met laser units kun je voorkomen dat je vijand energie bollen ( die je buildmasters afvuren naar gebouwen in de bouw of beschadigt ) naar gebouwen kan sturen want met lasers kun je dit onderscheppen. je kunt gebouwen over nemen voor energie generators ( energie palen ) in het schild cirketlje te zetten. als je dan het schild van die energie paal aanzet dan neem je alles wat in het schild voorkomt over
. veel last van aanvallen? officers kunnen aanvallen blocken met een blauwe straal ( base unit zijnd dus ). verder kunnen weinig defence gebouwen andere gebouwen aanvallen dus. als je naar voren bouwt om de tegenstander in te nemen ku nje laser turrets neer kwakken om te voorkomen dat de comp naar jou bouwt gezien zijn energie van de buildmasters er nie kan komen. verder vind ik zelf mortier spul erg leuk tegen gebouwen. gewoon een heel leger kweken. max units en dan vooruit walsen
altijd achter de dichtbijzijndste energie generator van zijn uit zijn frame proberen aan te vallen. als je 3 palen overslaat en de 4e pakt dan krijgen die 3 palen ook een stroom als jij er dan snel mee connect door er in de buurt een transmitter of hoe het ook heet neer gooit zodat je connectie krijgt heb jij al een rits vooruit en defence gebouwen die er stonden bij.
't ik moet echt naar 800x nogwat reso. me comp trekt het nie vooral bij het morfen crashed hij. blijf bezig zo
.
. veel last van aanvallen? officers kunnen aanvallen blocken met een blauwe straal ( base unit zijnd dus ). verder kunnen weinig defence gebouwen andere gebouwen aanvallen dus. als je naar voren bouwt om de tegenstander in te nemen ku nje laser turrets neer kwakken om te voorkomen dat de comp naar jou bouwt gezien zijn energie van de buildmasters er nie kan komen. verder vind ik zelf mortier spul erg leuk tegen gebouwen. gewoon een heel leger kweken. max units en dan vooruit walsen
altijd achter de dichtbijzijndste energie generator van zijn uit zijn frame proberen aan te vallen. als je 3 palen overslaat en de 4e pakt dan krijgen die 3 palen ook een stroom als jij er dan snel mee connect door er in de buurt een transmitter of hoe het ook heet neer gooit zodat je connectie krijgt heb jij al een rits vooruit en defence gebouwen die er stonden bij.
't ik moet echt naar 800x nogwat reso. me comp trekt het nie vooral bij het morfen crashed hij. blijf bezig zo

Ik zit nu ook bij dit level :

Probleem is dus dat de vijandelijke ondergrondse units meteen op m'n frame afgaan en daar de grond "onvlak" maken (ook valt dat niet te zien
). Daardoor gaan m'n frame van de grond en stopt met laden. Om één of andere reden maken m'n brigadiers de grond niet meer vlak en kan ik niet meer landen.
Wanneer ik m'n ondergrondse units naar het vijandelijke frame stuur gebeurt er niks. Ze blijven daar gewoon onder hangen tot ze kapot geschoten zijn. Het frame gaat dus niet van de grond en blijft gewoon doorladen
.
Ook vallen de vijandelijke units wel mijn kamp aan en die van mij hun kamp niet?
Is dit een bug ofzo? Dit level kan ik zo onmogelijk uitspelen
.

Probleem is dus dat de vijandelijke ondergrondse units meteen op m'n frame afgaan en daar de grond "onvlak" maken (ook valt dat niet te zien
Wanneer ik m'n ondergrondse units naar het vijandelijke frame stuur gebeurt er niks. Ze blijven daar gewoon onder hangen tot ze kapot geschoten zijn. Het frame gaat dus niet van de grond en blijft gewoon doorladen

Ook vallen de vijandelijke units wel mijn kamp aan en die van mij hun kamp niet?
Is dit een bug ofzo? Dit level kan ik zo onmogelijk uitspelen

[ Voor 4% gewijzigd door iets op 29-05-2004 20:01 ]
tvw
Heb je de grond 'gemarked', dus dat ze daar gaan teraformen? (groen vlak)
Als dat eenmaal gelukt is is het alleen nog maar een kwestie van heeeeeel veeeeel turrets bouwen, je spire opladen en naar de portal vliegen.
/edit
en je hebt de de 'rode' ondergronde units nodig om de vijandelijke frame omhoog te krijgen, ieg zo heb ik het gedaan.
Als dat eenmaal gelukt is is het alleen nog maar een kwestie van heeeeeel veeeeel turrets bouwen, je spire opladen en naar de portal vliegen.
/edit
en je hebt de de 'rode' ondergronde units nodig om de vijandelijke frame omhoog te krijgen, ieg zo heb ik het gedaan.
[ Voor 25% gewijzigd door pica op 29-05-2004 21:07 ]
die andere zijn inderdaad niet goed voor de grond oneffen te maken.
Best wel moeilijk spel, zelfs op easy. K heb ooit een tijde op batle.net in de top200 gestaan met starcraft, maar dit is toch van een ander vaatje tappen.
De vijandelijke energy generators cappen is best wel handig, alleen niet zo fijn als t je zelf overkomt.
Dat howitzer spul is gewoon te. Abnormaal wat een afstand dat die dingen hebben.
De unit limit is ook een beetje aan de lage kant. Zeker als je een beetje schade wilt doen en met verschillende soorten units aan te vallen. De balans zou toch een beetje beter mogen van mij.
Best wel fun om te spelen, alleen nog af te wachten hoe het multiplayer gedeelte gaat mee vallen.
[reactie op iets]
in de hoek waar die ondergrondse dingen binnen komen vallen bouw je van die subterran (ondergrondse jachtinstalatie volgens de handleiding). De 2 andere hoeken bescherm je het beste met rocket en laser turrets. Eens je je eerste aanval hebt overleeft, maak je de grond terug effen met je brigadiers, en begin je ook van die ondergrondse units te bouwen. Val met 2 squads aan, de eerste squad van 10, de 2de met 5 stuks. Altijd zorgen dat je tweede squad daar aankomt voor dat je het eerste volledig kwijt bent.
Als je nog wat units over hebt, kan k je aanraden om via de lucht aan te vallen. Zeker als de comp terug slaat over de grond.
Je spiral is snel opgeladen, en dan kan je wachten tot de protal dicht genoeg is om te vertrekken.
Victory is yours
Zo heb ik toch de level kunnen winnen (bij mn 3de poging.)
[/reactie op iets]
Best wel moeilijk spel, zelfs op easy. K heb ooit een tijde op batle.net in de top200 gestaan met starcraft, maar dit is toch van een ander vaatje tappen.
De vijandelijke energy generators cappen is best wel handig, alleen niet zo fijn als t je zelf overkomt.
Dat howitzer spul is gewoon te. Abnormaal wat een afstand dat die dingen hebben.
De unit limit is ook een beetje aan de lage kant. Zeker als je een beetje schade wilt doen en met verschillende soorten units aan te vallen. De balans zou toch een beetje beter mogen van mij.
Best wel fun om te spelen, alleen nog af te wachten hoe het multiplayer gedeelte gaat mee vallen.
[reactie op iets]
in de hoek waar die ondergrondse dingen binnen komen vallen bouw je van die subterran (ondergrondse jachtinstalatie volgens de handleiding). De 2 andere hoeken bescherm je het beste met rocket en laser turrets. Eens je je eerste aanval hebt overleeft, maak je de grond terug effen met je brigadiers, en begin je ook van die ondergrondse units te bouwen. Val met 2 squads aan, de eerste squad van 10, de 2de met 5 stuks. Altijd zorgen dat je tweede squad daar aankomt voor dat je het eerste volledig kwijt bent.
Als je nog wat units over hebt, kan k je aanraden om via de lucht aan te vallen. Zeker als de comp terug slaat over de grond.
Je spiral is snel opgeladen, en dan kan je wachten tot de protal dicht genoeg is om te vertrekken.
Victory is yours
Zo heb ik toch de level kunnen winnen (bij mn 3de poging.)
[/reactie op iets]
[ Voor 39% gewijzigd door ph3n1x op 29-05-2004 22:41 ]
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
Die grond is al automatisch geselecteerd met terraformen vanaf het begin dat ik de missie start. Alleen ze doen het gewoon niet
.

tvw
Waarschijnlijk staan ze dan ver weg en zijn ze andere dingen aan het terraformen? Zet gewoon 1 brigadier dichtbij je frameiets schreef op 29 mei 2004 @ 22:35:
Die grond is al automatisch geselecteerd met terraformen vanaf het begin dat ik de missie start. Alleen ze doen het gewoon niet.
\o/
Ik heb de tijd even op langzaam gezet en toen werd het opeens een stuk makkelijker
. Bij de eerste aanval kwamen ze niet eens tot m'n frame en ik kon het daarna afmaken met een stuk of 20 ondergrondse dingen.
Wat ik dus eerst ook de hele tijd fout deed was dus de verkeerde units bouwen die schijnbaar geen frame aan konden vallen
.
Bedankt voor de hulp
.
Wat ik dus eerst ook de hele tijd fout deed was dus de verkeerde units bouwen die schijnbaar geen frame aan konden vallen

Bedankt voor de hulp
tvw
ik had bij die missie nie door wth de sipral was. dus ik d8 eerst als ik die enemy's frame net voor dat de portal er is laat liften zou het goed moeten zin. maar ging elke keer toch erdoor. dus op het gegeven moment poog ik het weer. maar weer een squad. kijk ff naar de enemy's base om een of ander afwijkend gebouw te viinden die de spiral zou opladen ofzo. kom ik perongelijk op de frame terrecht. hey er staat. spiral charge ofzo
84%. ikke snel me squad persen. transformen naar vliegnde laser gozers. w8e tot ze weer kunnen morfen. vlieg naar de enemy z'n frame. transform snel naar ondergrondse spul. boor onder de frame. gestopt op 97%
toen. was 't wel weer simpel. de comp bakt tog nooit iets van aanvallen.
nogsteeds nie echt moeilijk op meduim
verder nogstteds de bug dat bij morfen soms iets fout gaat ofzo. maybe komt het door een proggie dat nog in windows draait ofzo. want het is niet altijd
.
nogsteeds nie echt moeilijk op meduim

verder nogstteds de bug dat bij morfen soms iets fout gaat ofzo. maybe komt het door een proggie dat nog in windows draait ofzo. want het is niet altijd
[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 30-05-2004 11:46 ]
Verwijderd
Is er een manier om dit spel op 1280*1024 te draaien?
In de opties geeft ie bij mij alleen maar 1024*768 aan en dat ziet er echt niet uit mijn TFT.
In de opties geeft ie bij mij alleen maar 1024*768 aan en dat ziet er echt niet uit mijn TFT.

Voeg die reso eens toe aan je Config.ini in je perimeter map. Je kunt het ook nog proberen te veranderen in je perimeter.ini
.
tvw
ik weet nu waardoor perimiter crashed
. omdat er een beschadigt bestandje in m'n Ram geheugen zit. en gezien perimiter nogal wat vreet en vooral bij morfen van units moet ik dus nu om de 3 sec saven om iets te kunnen doen met m'n leger
. helaas is nieuw geheugen op 't moment zo rete duur. denk ik eindelijk weer een leu kspel te hebben is me geheugen bout

Heb em ook net geinstalleerd...
Na de installatie wil ik em opstarten...krijg ik dit :
The Current graphics settings for perimeter are not compatible with your 3D graphics card.Please select supported setttings and retry.
Heb alles op ze lichtste gezet...nog geen succes...
Heb mijn nvidia drivers geupdate,reboot -> geen vooruitgang.
Na de installatie wil ik em opstarten...krijg ik dit :
The Current graphics settings for perimeter are not compatible with your 3D graphics card.Please select supported setttings and retry.
Heb alles op ze lichtste gezet...nog geen succes...
Heb mijn nvidia drivers geupdate,reboot -> geen vooruitgang.
wat zijn je specs>?. perimiter is zeer zwaar voor je comp.
probeer anders een reinstall.
heb nog niemand gezien die een comp heeft die permiter 100% goed aan kan dus.
Zijn frame moet loskomen van de grond, dus ff met scumers er onderiets schreef op 30 mei 2004 @ 17:44:
Nieuw probleem:
[afbeelding]
Ik moet dit frame capturen door dat ding van z'n energie netwerk te isoleren. Alleen nu heb ik zijn hele kamp overgenomen en er gebeurt vrij weinig?
\o/
Mijn Athlon64 3000+ met Radeon 9800 @ Pro kan het goed aan met de terrain detail op medium, op high gaat ie een stuk trager. Low heb ik nog niet geprobeert, aangezien medium als een zonnetje draaitdaves2hd schreef op 30 mei 2004 @ 17:09:
wat zijn je specs>?. perimiter is zeer zwaar voor je comp.
\o/
probeer es iets gewoon voor de lol. stuur er heli's opaf. sub terra. val het aan.
verder nogsteeds te simpel op meduim
Yup, zit in 22 ofzo. Maar ben tegenwoordig alleen maar bezig met multiplayer, das veel leuker dan singleJeanLucPicard schreef op 30 mei 2004 @ 20:04:
Iemand al voorbij missie 19? (Mountime)
\o/
Heb iets van 3 uur over die missie gedaan ofzo
. De 2 daarna had ik elk een half uur over gedaan... Lekker gebalanceerd die mappen
ik wil wel verder, alleen blijft het crashen. gezien ik nie elke keer da'k me units laat morfen eraan denk om te saven.
. morgen maar weer es proberen. na 4x crashen vandaag kreeg ik er wel genoeg van.
zooooooo jammer dat online zooi via gamespy loopt. als ik nieuw geheugen heb die geen fouten heeft ga ik ook online ownen
. voorlopig ga ik nie online gezien het nie leuk zou zijn voor een enemy of ally als ik er inneens uit lig. en gamespy arcade teh s*ck. zoo irrie gamespy
zooooooo jammer dat online zooi via gamespy loopt. als ik nieuw geheugen heb die geen fouten heeft ga ik ook online ownen

[ Voor 42% gewijzigd door daves2hd op 31-05-2004 01:29 ]
Dit spel draait zelfs op een P3-600 met een GF2GTS 32MB en 512MB PC100 op 800x600 soort van. Het loopt dan zo'n 5fps dus nog wel speelbaar
.
tvw
hij draai inderdaad nog best goed als je lager instalt. misschien kun je in de .ini file aanpassen dat je de reso nog lager zet krijg je weer een hogere fps. alleen bij mij runt het wel vloeiend het probleem is het RAM geheugen dat het vreet. heb wel 512-PC266 alleen ehm. een van de 2 kaarten heeft een fout erop zitten. en als perimiter net besluit even die kaart te gebruiken als ik me units transform want dat kost je super veel geheugen. dan crashed het dus compleet net een fout controle gedaan van windows. dan checkt hij de harde schijf. geen fouten gevonden zegt hij. dus het zal RAM geheugen wel moeten zijn.
verde heb ik een vraagje. die stealth unit van emperor. issie ook stealth tegen alles? dus dat je zo een base in vliegt of kan hij ook detected worden. wil het graag zelf uit proberen krijg alleen de kans niet. gezien ik iets van 65% heb dat het crashed. en dus bijne elke keer crahsed als ik iets probeer.
verde heb ik een vraagje. die stealth unit van emperor. issie ook stealth tegen alles? dus dat je zo een base in vliegt of kan hij ook detected worden. wil het graag zelf uit proberen krijg alleen de kans niet. gezien ik iets van 65% heb dat het crashed. en dus bijne elke keer crahsed als ik iets probeer.

als je 2 latten hebt steken, dan trek je gewoon 1 uit je peecee, en speel je met de andere lat. Geeft die lat dan nog een fout, dan weet je waar de fout ligt.
Je mem kan je ook testen met memtest86.
Via google vindt je hem wel.
Je mem kan je ook testen met memtest86.
Via google vindt je hem wel.
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional
Of het is een bug in het speldaves2hd schreef op 31 mei 2004 @ 12:21:
hij draai inderdaad nog best goed als je lager instalt. misschien kun je in de .ini file aanpassen dat je de reso nog lager zet krijg je weer een hogere fps. alleen bij mij runt het wel vloeiend het probleem is het RAM geheugen dat het vreet. heb wel 512-PC266 alleen ehm. een van de 2 kaarten heeft een fout erop zitten. en als perimiter net besluit even die kaart te gebruiken als ik me units transform want dat kost je super veel geheugen. dan crashed het dus compleet net een fout controle gedaan van windows. dan checkt hij de harde schijf. geen fouten gevonden zegt hij. dus het zal RAM geheugen wel moeten zijn.
Ik heb het namelijk ook regelmatig, vooral als ik ingewikkelde morphs doet (naar basic, groepen bij elkaar voegen, morphen naar tankies) dat hij weer in windows ligt. Aan het geheugen ligt het hier zowiezo niet, kingston pc 400 wat op 333 loopt wat ik vorige maand hebt aangeschaft...