Dit lijkt me dus wel een dik spel:
Perimeter
Het heet Perimeter en is een Russische RTS, wat het doel is van het spel kon ik niet echt vinden. Maar het ziet erg iig wel erg gaaf uit. Je kan de hele map terraformen, je kan je base met een groot schild beschermen (dat vind ik nog het vetst). Verder schijnt de AI van de vijanden erg goed te zijn, als je verdediging te krachtig is zal de vijanden zich terugtrekken, een andere tacktiek bedenken en weer aanvallen.
Wat je dus moet doen om een goede base te bouwen, is eerst een heuvel terraformen, daarop je base bouwen en vervolgens shieldgenerators neer zetten, en dan krijg je iets als dit:

Klik hier voor meer screens:
Screenshot Gallery
Bekijk ook vooral dit filmpje:
E3 fimpje
Verder ga ik hier geen screens meer neerzetten want dan worden de modemers
weer boos
IGN Preview
Gamespot
Ik hou deze goed in de gaten, want volgens mij word dit wel wat...
Voortaan afbeeldingen even resizen
Perimeter
Het heet Perimeter en is een Russische RTS, wat het doel is van het spel kon ik niet echt vinden. Maar het ziet erg iig wel erg gaaf uit. Je kan de hele map terraformen, je kan je base met een groot schild beschermen (dat vind ik nog het vetst). Verder schijnt de AI van de vijanden erg goed te zijn, als je verdediging te krachtig is zal de vijanden zich terugtrekken, een andere tacktiek bedenken en weer aanvallen.
Wat je dus moet doen om een goede base te bouwen, is eerst een heuvel terraformen, daarop je base bouwen en vervolgens shieldgenerators neer zetten, en dan krijg je iets als dit:

Klik hier voor meer screens:
Screenshot Gallery
Bekijk ook vooral dit filmpje:
E3 fimpje
Verder ga ik hier geen screens meer neerzetten want dan worden de modemers
weer boos
IGN Preview
Gamespot
Ik hou deze goed in de gaten, want volgens mij word dit wel wat...
Voortaan afbeeldingen even resizen
[ Voor 4% gewijzigd door White Dust op 10-04-2003 11:09 ]