[PC] Perimeter

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:05
Dit lijkt me dus wel een dik spel:

Perimeter

Het heet Perimeter en is een Russische RTS, wat het doel is van het spel kon ik niet echt vinden. Maar het ziet erg iig wel erg gaaf uit. Je kan de hele map terraformen, je kan je base met een groot schild beschermen (dat vind ik nog het vetst). Verder schijnt de AI van de vijanden erg goed te zijn, als je verdediging te krachtig is zal de vijanden zich terugtrekken, een andere tacktiek bedenken en weer aanvallen.

Wat je dus moet doen om een goede base te bouwen, is eerst een heuvel terraformen, daarop je base bouwen en vervolgens shieldgenerators neer zetten, en dan krijg je iets als dit:

Afbeeldingslocatie: http://games.1c.ru/perimeter/images/screenshot063.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.1c.ru/perimeter/images/screenshot046.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.1c.ru/perimeter/images/screenshot052.jpg

Klik hier voor meer screens:

Screenshot Gallery

Bekijk ook vooral dit filmpje:

E3 fimpje

Verder ga ik hier geen screens meer neerzetten want dan worden de modemers
weer boos >:)

IGN Preview

Gamespot

Ik hou deze goed in de gaten, want volgens mij word dit wel wat...

Voortaan afbeeldingen even resizen

[ Voor 4% gewijzigd door White Dust op 10-04-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vraagje: Was dit ook niet gebouwd met ongeveer dezelfd engine als delta force (pixel ......)
Had dit al gelezen in de pczone/pcgameplay

Het ziet er inderdaad strak uit. Vooral die schilden om de basissen heen.
Hmm. inderdaad in de gaten houden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Nee, de engine is helemaal nieuw gemaakt door de gasten van 1C, En de PC-gameplay had ik het ook in gelezen, en ik ben verder gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zit er inderdaad strak uit, hopelijk is de gameplay ook goed. dan kan het topper worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:04
Het lijkt inderdaad wel erg op de novalogic voxel engine, beetje jammer om zoiets te gebruiken want echt mooi wordt het er niet op. Gelukkig compenseert goede gameplay dit (bij mij) meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

thacow schreef op 10 April 2003 @ 11:42:
Het lijkt inderdaad wel erg op de novalogic voxel engine, beetje jammer om zoiets te gebruiken want echt mooi wordt het er niet op. Gelukkig compenseert goede gameplay dit (bij mij) meestal.
Thanks voor het helpen van de naam: novalogic voxel engine het lag eigenlijk op het puntje van mijn tong.

Ik hoop ook dat de graphics dan inderdaad omhoog gaan. Tegenwoordig moet je veel uit de kast kunnen halen, om bij de top te kunnen komen. Als de gameplay dan net zo goed word, word het wel een regelrechte topper. ;)

btw. lijkt dit ook niet een beetje op warzone 2100/c&c generals/project moon :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:20
Beetje kicken van dit spel kan geen kwaad aangezien het spel als het goed is bijna uit komt ... 2de kwartaal 2003 dus :)

Hier nog enkele nieuwe screens :

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen3/914468_20030516_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen3/914468_20030516_screen008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen3/914468_20030516_screen003.jpg

Het mooie aan dit engine is dat je het hele landschap kan veranderen :) Zie je ook in het filmpje dat ze een rots plat gaan maken om er op te kunnen bouwen en als er reusachtige wormen onder de grond doorkomen en alles op hun weg kapot maken :) Wordt zeker een topspel dit :)

[ Voor 21% gewijzigd door Ikkuh84 op 23-05-2004 22:24 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:04
Timocos schreef op 29 July 2003 @ 10:54:
Beetje kicken van dit spel kan geen kwaad aangezien het spel als het goed is bijna uit komt ... 2de kwartaal 2003 dus :)

Hier nog enkele nieuwe screens :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het mooie aan dit engine is dat je het hele landschap kan veranderen :) Zie je ook in het filmpje dat ze een rots plat gaan maken om er op te kunnen bouwen en als er reusachtige wormen onder de grond doorkomen en alles op hun weg kapot maken :) Wordt zeker een topspel dit :)
Echt veel is er niet veranderd sinds de vorige screens..

Ik vind het landschap er maar een beetje chaotisch uitzien, zeker met al die kleuren van die schilden en dergelijke erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Dit lijkt me een tof spel, en ziet er ook best wel goed uit.
Maar heb je dan wel een goed overzicht op je basis en de vijanden :?
want als ik zo die screens zie dan valt me het overzicht een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 19:10

bAdmuTs

mAzE

Er is weer een nieuw filmpje uit :D

Hier staan alle filmpjes

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/1080230926_0.jpg%20+%20http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/small1080230926_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/1080230926_1.jpg%20+%20http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/small1080230926_1.jpg

En 2 screenies

Volgens de codemasters site zou die 21 mei moeten uitkomen, kan niet meer wachten op dit spel _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 25-03-2004 19:32 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

hmm.. ze hebben dus al meer dan een jaar extra aan gewerkt ;)
dus ik moet het nog ff zien, als het echt verbeterd is ;)
System requirements will be specified later.
De computers zijn tegenwoordig ook al een stuk beter, dus misschien dat de game nu ook extra mogelijkheden aanbied aan de highend systemen.
Ik denk dat ik het spel echt wel ga spelen.. Ik heb er iedergeval een goed gevoel over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Ik was eerst flink sceptisch over deze game, maar na dat gameplay filmpje gekeken te hebben kan het best wel wat worden, ik houd normaal niet van RTS games die ver in de toekomst zitten maar deze game lijkt me zo vernieuwend dat het best wel eens leuk zou kunnen worden, en moeilijk, denk dat ik voor deze dan flink moet gaan zitten, altijd leuk :).

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik wacht nu al tijden op deze game, ik ga hem ZEKER halen als ie uit is.
Met name dat morphen en terraforming lijkt me erg vet :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik kijk ook naar dit spel uit. Ik vraag me alleen af of ze het gaat lukken om de 3D/gameplay kwaliteiten goed uit te werken. Earth 2150 was in dat opzicht een ramp vind ik.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Schop...

Het blijft er leuk uit zien, maar dit begint een beetje te lijken op Duke Nukem Forever, of ben ik nu te pessimistisch?

Ze blijven het uitstellen, dat kan een aantal dingen beteken:

De ontwikkelaar is met iets anders bezig, en zet deze op een laag pitje.
Het wil niet lukken, bugs gaan er niet uit, enz.
Geld is op.

Wat het is zullen we waarschijnlijk nooit weten.

Maar ik blijf hopen, want het ziet er wel gaaf uit, met die schilden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

weebl schreef op 14 april 2004 @ 20:48:
Schop...

Het blijft er leuk uit zien, maar dit begint een beetje te lijken op Duke Nukem Forever, of ben ik nu te pessimistisch?

Ze blijven het uitstellen, dat kan een aantal dingen beteken:

De ontwikkelaar is met iets anders bezig, en zet deze op een laag pitje.
Het wil niet lukken, bugs gaan er niet uit, enz.
Geld is op.

Wat het is zullen we waarschijnlijk nooit weten.

Maar ik blijf hopen, want het ziet er wel gaaf uit, met die schilden enzo.
Valt wel mee hoor, 21 mei duurt nog even dus ze hebben nog wel even de tijd ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 14-04-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

JAAA, er is eindelijk een demo van dit meesterlijke (hoop ik) spelletje uit :D

Hier te downloaden, alleen op Worthplaying schijnt alleen mirror1 de goede file te hebben, mirror 2/3/4 schijnen corrupt te zijn

Perimeter Demo

Perimeter Demo, alleen als je fileplanet subscriber bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou erg zonde zijn als deze game niet uitgebracht werd.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 20:29
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:33:
Waar haal jij vandaan dat ie (misschien) niet wordt uitgegeven :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:33:
Het is al vrij snel hoor, ongeveer een maandje wachten nog..

* weebl is de demo aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Het spel ziet er mooi uit :( alleen ik heb nu wel de demo gedaan.

Maar ik kom niet verder dan anvallers bouwen en transformeren naar een sterker wapen .
Maar ik krijg er niets bij aan gebouwen.
Kan iemand misschien even vertellen wat hier van de bedoeling is.

Want het is al jaren geleden dat ik een RTS heb gespeeld.
Dus vreemd ben ik er niet val.
Maar dit snap ik dus echt even niet .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Heb het ook net ff gespeelt en snap er eigenlijk ook nog vrij weinig van. Tutorial lvl zou wel handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Als je op campaign klikt kan je tutorial kiezen. Ik vind het een mooi spel, sommige landschappen doen me denken aan dat van total annihilation.

Alleen, kan resolutie maar tot 1024x768? Zal in de full versie wel hoger kunnen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
k tnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 11-10 17:27

Shaidar

Ook even geinstalleerd, en op "extreme" setting draait het schokkerig op m'n systeem!

Ik heb nu niet bepaald een 'licht' systeem, dus even onderzoeken waar dat dat aan kan liggen...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
shaidar schreef op 18 april 2004 @ 22:53:
Ook even geinstalleerd, en op "extreme" setting draait het schokkerig op m'n systeem!

Ik heb nu niet bepaald een 'licht' systeem, dus even onderzoeken waar dat dat aan kan liggen...
Of het ligt aan je nvidia kaart, of je doet iets fout.

Ik draai het ook op extreme, draaide erg soepel.
En ik kwam er na die tijd ook nog achter dat ik nog 4x FSAA en 8x AF aan het staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 11-10 17:27

Shaidar

Hmm .. als ik HT disable in het configuratiescherm van Perimeter, draait het als een tiet ... opgelost dus

[ Voor 8% gewijzigd door Shaidar op 18-04-2004 23:32 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Zo na een uurtje spelen ga ik het spel aardig door krijgen ±'
Alleen dat landschap bouwen gaat een beetje sloom ..maar wel gaaf om het tedoen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik begrijp er ook nog de ballen van :D, begin het wel telkens meer door te krijgen. Eindelijk weer es een rts/rtsr waar ik goed verslaafd aan kan raken :)
Blackhole schreef op 19 april 2004 @ 00:20:
Alleen dat landschap bouwen gaat een beetje sloom ..maar wel gaaf om het tedoen.
Der staan bovenin je scherm een pauze, pijltje (50%), pijltje (100%) en een doorspoel (200%) knopje, met het doorspoel knopje kan je het spel sneller laten lopen als je geen zin heb om te w8en ;)

Als je bij battle (skirmisch) geen comp tegenstander doet krijg je automatisch survival mode, dat is echt moeilijk maar wel lache :)

Vind het voor een groot deel iets weg hebben van TA en daar ben ik heel blij mee.

[ Voor 84% gewijzigd door bAdmuTs op 19-04-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Heb net de hele avond de demo gedaan en _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Errug vette game, alleen draait het enorm brak op mijn PC, maar dat ligt ws aan het feit dat in DC++ nog op de achtergrond heb draaien, hoewel het zeker tijd is voor een nieuwe CPU/Mobo/mem...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Ik ging dus eerst de tutorial doen, en daarna die missie. Bij de tutorial was het beeld gewoon goed. Maar bij die eerste missie deed het beeld erg vaag. Ik keek door de bergen heen en er kwamen allemaal grijze vlakken, en alleen de lampjes van units en gebouwen schenen erdoor heen, het landschap was totaal verneukt.

Ik zit nu op school, als ik thuis ben zal ik kijken of ik het kan reproduceren, dan zal ik ook wat screens posten.

Ondaks deze gare bug vind ik een erg gaaf spel, het is net even anders vergeleken met Generals, RA, AOM, enz. Maar als je het even hebt gespeeld is het erg gaaf.

oh ja, kan iemand mij vertellen hoe je de camera draait :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

weebl schreef op 19 april 2004 @ 09:39:oh ja, kan iemand mij vertellen hoe je de camera draait :+
Het enige dat ik WEL snap :D
Beide mousbuttons indrukken en bewegen (icoon verandert ook, bewegen werkt vrij intuitief maar niet zo makkelijk uit te leggen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
IceStorm schreef op 19 april 2004 @ 10:12:
[...]

Het enige dat ik WEL snap :D
Beide mousbuttons indrukken en bewegen (icoon verandert ook, bewegen werkt vrij intuitief maar niet zo makkelijk uit te leggen :P).
K Thnx.

Wel leuk dat dit topic nu opeens zo snel gaat. Als je weet dat ik hem 10 april vorig geopend heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hmm net ff demo zitten spelen .. naja proberen te spelen want FPS is om te huilen :/ Dacht dat ik wel alles vol open kon zetten .. NOT .. muziekje en menu vond ik zeer mooi .. maarja zo ff alles zo zetten dat ie hem wel trekt ( heb nu 10 FPS )

Ah spel nu alles op high en nu trekt ie lekker ... snap alleen nog geen ruk van het spel

[ Voor 17% gewijzigd door Ikkuh84 op 19-04-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33
ik heb ipv menu's en knoppen allemaal witte vlakken, nog meer mensen hier last van? ik heb btw een ATi

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grafische problemen liggen niet aan het merk nog aan het model videokaart dat je hebt. Het ligt aan de drivers als er problemen zijn. Probeer dus eerst de laatste catalyst 4.4 Als dat niet werkt, pak je eerdere drivers 4.3 of 4.2

Ik heb nog steeds 4.3 en werkt gewoon goed. Als snap ik het hele spel nog niet.

Die tutorial kan ik ook al niet vinden, maar zal wel weer aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Dit spel is zo fucking moeilijk :X, ben nu met het demo lvl een 70min bezig en het enige wat ik nu heb zijn 5 squads van 13 rockers en heb pas een keer zon nest aangevallen en dat pakte niet echt goed uit :). Dit gaat ben ik bang nog wel een tijdje duren zo.

Het enige waar ik me shield nog voor aanzet zijn die fucking irri wormen, de vogels en die bijtjes worden wel kapot geknalt door mijn rockers >:)

Dit is iig niet zon spel wat je even in een weekje uitspeeld volgens mij.

Hmm jmmr van dat 250 units limit :|, hoop dat dat in de voledige versie nog aangepast kan worden, me computer trekt het met een beetje battle niet echt lekker :D

[ Voor 49% gewijzigd door bAdmuTs op 19-04-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
bAdmuTs schreef op 19 april 2004 @ 15:46:
Dit spel is zo fucking moeilijk :X, ben nu met het demo lvl een 70min bezig en het enige wat ik nu heb zijn 5 squads van 13 rockers en heb pas een keer zon nest aangevallen en dat pakte niet echt goed uit :). Dit gaat ben ik bang nog wel een tijdje duren zo.

Het enige waar ik me shield nog voor aanzet zijn die fucking irri wormen, de vogels en die bijtjes worden wel kapot geknalt door mijn rockers >:)

Dit is iig niet zon spel wat je even in een weekje uitspeeld volgens mij.
wacht maar tot je het 2de level speelt, ik had een in andere spellen ondoordringbare verdediging en hier werd ik gewoon overhoop geknalt.

de grafische probleem is opgelost, gewoon detail iets naar beneden, zal wel bugje zijn ofzo

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Dat eerste campain lvl vond ik niet zo heel moeilijk. Die 2e heb ik echter nogsteeds niet gehaald :S. Weet trouwens nog niet echt wat ik van het spel moet vinden. Het resource systeem vind ik wel erg relaxt maar het aanvallen met units vind ik weer wat minder. Verder loopt het ook niet echt al te best op m'n computer :'( . Maargoed ik geef het nog wel ff de tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Alabama_man schreef op 19 april 2004 @ 16:02:
Dat eerste campain lvl vond ik niet zo heel moeilijk. Die 2e heb ik echter nogsteeds niet gehaald :S. Weet trouwens nog niet echt wat ik van het spel moet vinden. Het resource systeem vind ik wel erg relaxt maar het aanvallen met units vind ik weer wat minder. Verder loopt het ook niet echt al te best op m'n computer :'( . Maargoed ik geef het nog wel ff de tijd ;)
Precies zoals ik er over denk.
Units zijn underpowered.
Ik merk dat het vaak zelfs beter is om gewoon naar een vijand toe te werken om hem dan met howitzers te bestoken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

shuogg schreef op 19 april 2004 @ 16:38:
[...]
Units zijn underpowered.
Underpowered waartegen, tegen die wormen ben ik het mee eens want die krengen willen alleen snel dood met het shield maar die vogels en bijen zijn zo dood met een paar rockers.
shuogg schreef op 19 april 2004 @ 16:38:
[...]
Ik merk dat het vaak zelfs beter is om gewoon naar een vijand toe te werken om hem dan met howitzers te bestoken :S
Daar ben ik dus nu ook mee bezig in het 1ste lvl. Ik heb geen zin om naar de nmy (die nesten) te vliegen dus teraform ik gewoon eerst het water om in land om daarna me basis die kant uit te breiden in de hoop dat ik de nmy zo makkelijker kan vernietigen.

edit: heb eindelijk lvl1 gehaald na ong 1,5 uur :D

[ Voor 34% gewijzigd door bAdmuTs op 19-04-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Heb nu ook het 2e lvl weten te halen. Tis opzich wel een leuk spel maar vind het aanvallen nogsteeds erg stroef overkomen. Je hebt te weinig controle over je units vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Alabama_man schreef op 19 april 2004 @ 16:02:
hoe zit het met resource system? :P. ik heb het 1e lvl gehaald met pijn en moite door 12 heli achtige dingen naar die nests te sturen en er rocket spul van te maken
maar.

wat haalt hou eigenlijk resources op hoe werkt power enz. waar dient het schild voor. wat kun je met alles :P. snap er weinig van :D. 2e lvl word ik afgeslacht alsof je een boing 747 tegen een vlo laat vechten :(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

daves2hd schreef op 19 april 2004 @ 21:32:
[...]

hoe zit het met resource system? :P. ik heb het 1e lvl gehaald met pijn en moite door 12 heli achtige dingen naar die nests te sturen en er rocket spul van te maken
maar.

wat haalt hou eigenlijk resources op hoe werkt power enz. waar dient het schild voor. wat kun je met alles :P. snap er weinig van :D. 2e lvl word ik afgeslacht alsof je een boing 747 tegen een vlo laat vechten :(
Alles kost energie om te maken, hou je muiscursor maar es op een unit/gebouw ;)

Een generator kost 150 energie om te maken en levert op zijn beurt weer 3 energie op, is trouwens het enige gebouw wat energie oplevert :). Een energie collector kost 2000 energie om te maken maar zorgt er wel voor dat je energie capaciteit met 5000 vergroot word.

Dus hoe meer generators je hebt hoe meer/sneller je energie erbij krijgt.

Het shield is voor bijv major attacks die je anders niet kan afweren maar het nadeel van je shield is dat die gigantisch veel energie slurpt.

Als je je muis op je energie balk houd kan je zien hoeveel energie je binnehaalt en hoeveel je uitgeeft

edit: hmm dit klopt niet helemaal want 1 generator levert bij mij al 12 energie op en zodra ik er een 2de generator bijzet leveren ze plotseling maar 13,1 op :?

[ Voor 38% gewijzigd door bAdmuTs op 19-04-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

krijg geen eens een kans in die 2e missie :'( . begin aan wat terraforming en aan generators en commandcesnter en rocket alb te plaatsen maar voordar dat ookmaar af is zit ze comp alweer rustif rond te dwarrelen ine me base 8)7 . waar zijn me defence gebouwen :P. ik wil lekker een camp muur kweken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Je ziet ook bij je engergie voorraad van die pijltes staan. Als ze groen zijn dan maak je meer energie dan je verbruikt. ZIjn ze rood dan gebruik je meer dan dat je erbij krijgt. Trouwens zit er ook een unit limit op? Ik heb altijd dat ik op een gegevenmoment niet meer units maak ookal heb ik er 500 in de order staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
bAdmuTs schreef op 19 april 2004 @ 21:51:
[...]

Alles kost energie om te maken, hou je muiscursor maar es op een unit/gebouw ;)

Een generator kost 150 energie om te maken en levert op zijn beurt weer 3 energie op, is trouwens het enige gebouw wat energie oplevert :). Een energie collector kost 2000 energie om te maken maar zorgt er wel voor dat je energie capaciteit met 5000 vergroot word.

Dus hoe meer generators je hebt hoe meer/sneller je energie erbij krijgt.

Het shield is voor bijv major attacks die je anders niet kan afweren maar het nadeel van je shield is dat die gigantisch veel energie slurpt.

Als je je muis op je energie balk houd kan je zien hoeveel energie je binnehaalt en hoeveel je uitgeeft

edit: hmm dit klopt niet helemaal want 1 generator levert bij mij al 12 energie op en zodra ik er een 2de generator bijzet leveren ze plotseling maar 13,1 op :?
Ligt volgens mij ook aan hoeveel terraformed land er onder zo'n generator zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
daves2hd schreef op 19 april 2004 @ 22:08:
krijg geen eens een kans in die 2e missie :'( . begin aan wat terraforming en aan generators en commandcesnter en rocket alb te plaatsen maar voordar dat ookmaar af is zit ze comp alweer rustif rond te dwarrelen ine me base 8)7 . waar zijn me defence gebouwen :P. ik wil lekker een camp muur kweken :P
Laser lab bouwen en dan kun je van die laser turrets neerzetten. Vind het trouwens wel jammer dat de computer wel lv2 gebouwen kan maken en de speler niet :(. Hierdoor ben je een beetje geforceerd om er snel een einde aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op 19 april 2004 @ 22:10:
Je ziet ook bij je engergie voorraad van die pijltes staan. Als ze groen zijn dan maak je meer energie dan je verbruikt. ZIjn ze rood dan gebruik je meer dan dat je erbij krijgt. Trouwens zit er ook een unit limit op? Ik heb altijd dat ik op een gegevenmoment niet meer units maak ookal heb ik er 500 in de order staan....
Jep je kan er maar 250 maken :(, kijk maar rechtsboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
bAdmuTs schreef op 19 april 2004 @ 22:12:
[...]

Jep je kan er maar 250 maken :(, kijk maar rechtsboven
Jammer, want doordat die lv2 units van de computer wat krachtiger zijn dan de mijne heb ik er wat meer nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Alabama_man schreef op 19 april 2004 @ 22:15:
[...]

Jammer, want doordat die lv2 units van de computer wat krachtiger zijn dan de mijne heb ik er wat meer nodig :(
zeg maar gerust een hoop krachtiger :(. ben nu al zo een 15 min aan't rond zeulen met die comp :P blijf scuads persen en generators alleen nu is hij ooknog zo brutaal om naar me toe te bouwen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
daves2hd schreef op 19 april 2004 @ 22:31:
[...]

zeg maar gerust een hoop krachtiger :(. ben nu al zo een 15 min aan't rond zeulen met die comp :P blijf scuads persen en generators alleen nu is hij ooknog zo brutaal om naar me toe te bouwen. :(
dat deed ie bij mij ook en toen kwam die met een hele groep mn generators vernietigen en toen was mn verdediging low power :( die generators hebben voor het mooie een te klein bereik

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ben nu een halfuur bezig en beetje bij ebetje aan't winnen. m'n basis is een grote lasershow en racketenfestival. maar beetje bij beetje ben ik de comp trug aan het pushen :P.

word alleen een beetje laggy denk dat ik reso omlaag moet gooien. het er is zoveel in het veld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Iemand tips voor level 2 :(

Want dat is niet tedoen.
Level 1 was zo klaar maar level 2 is gewoon hatelijk moeilijk.
Als dit maar de eerste 2 levels zijn dna wil ik wel eens weten hoe het laaste level er uit gaat zien.

toch wel leuk dat vuurwerk :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5N97GRVSIN10

[geduld hij komt wel online]

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 20-04-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Tips voor Level 2
Begin:
* Bouw laserlab
* Begin met terraformen naar het zuiden
* Begin met een squad te bouwen [units maken niet zo veel uit]
* Bouw een bult laser towers noord en oosten van je Maingebouw [3 rechts, 3 boven is een mooi begin]
* Ondertussen bouw je generators en een bombing lab

Elke keer dat de NME met die irritante rijdende bombers komt stuur je er een squad op af. Zogauw je binnen bereik bent, transformd de AI zijn supersterke bombers in zwakkere vliegende lasershows, die vliegen over je basis heen en je lasertorens halen ze zo neer.

* Als je bombinglab af is upgrade je hem naar level 3
* Blijf door terraformen [neem ook een stukje water mee, terraform zo ver mogelijk] en blijf generators bouwen
* Begin met naar rechts te terraformen [tot aan de "bergrug"] en pak links een beetje extra land mee.
* Zo gauw je bombing lab level 3 is zet je een paar mortar cannons in het noorden neer om te voorkomen dat de AI jou gaat beknallen met die meuk ;)
* Bouw een 2e command center [voor een 2e squad] en zorg dat je zowel linksboven als rechts een squad hebt staan om de AI te laten morphen.

* Breidt uit naar boven, boven loop je tegen de AI aan, je mortar cannons houden hem daar wel bezig.
* En naar rechts [over de bergrug]. Probeer daar een outpost te krijgen met VEEL turrets/cannons, bouw vanaf daar rustig naar het noorden en moord alles wat je tegenkomt af met mortars >:)

ALgemene tips:
* Upgrade je labs naar max niveau, je turrets doen zo een stuk meer damage.
* De Mortartanks van de AI hebben een grotere range dan laser en rocket turrets en mortar turrets raken ze niet goed, dus zorg dat de AI bij elke attack morpht naar die vliegers anders raak je gegarandeerd een stuk basis kwijt.
* Bouw constant generators, als je er genoeg hebt kan je een aantal generators constant een shield laten hebben waaronder je veilig nieuwe aanvals squads kan plaatsen
* Als je met units aanvalt, de level 2 mortartanks zijn erg goed tegen gebouwen, lasertanks en rockettanks zijn waardeloos tegen gebouwen.

Suc6 8)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

Oke, nu ben ik zo'n uurtje met dit spel aan het klooien, best leuk :)
Alleen een essentieel onderdeel snap ik niet.
Hoe moet ik terravormen... de pc doet het automatisch.. maar bij mij gebeurt er helemaal niets. Waar ik ook op klik. wat ik probeer....

Ook heeft de pc net als ik 1 brigadier, maar even later heeft hij er drie.
Kan iemand me uitleggen hoe dit nou allemaal precies werkt? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door job op 20-04-2004 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

klik op elk plaatje op de balk onderaan :). links boven op de balk zit terraforming en unterraform. daarnaast zitten brigadier en bildmaster (zet er vaag uit maar zijn 5 bakljes ). als ze grijs zijn kun je erop klikken dan maak je een nieuwe anders als je erp klik selecteer je er een. de flap ernaast zijn gebouwen bouwen, klik op plaatje plaats( generators dumpen overal die maken het gebied "glimmend" op dat gebied gebouwn plaatsen of voor een deel. anders hebben ze geen stroom. sommige gebouwen zoals laboratoriums kun je opgraiden door op het gebouw te klikken endaarobder ergends op upgrade te klikken:P. rechts boven op de balk onderaan staan je units. klik op een plaatje daar en daar zie je waarin je je units kan transformen. het is ff zoeken en wennen maar great fun :D

bigetere avond 1 uur bezig geweest aan lvl2 :/ . ik had heel de linkers flank overgenomen. een leger aan't kweken. kom m'n pa aan "naar bed, afsluiten dat ding... nu". zucht :'(. waar zit de save optie grmbl. welke aars maakt nou een demo en zorgt dat je niet saven kan ;(. vanmiddag nog maar es proberen. denk niet dat er nog iets van me examens komt zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op 20 april 2004 @ 08:49:
klik op elk plaatje op de balk onderaan :). links boven op de balk zit terraforming en unterraform. daarnaast zitten brigadier en bildmaster (zet er vaag uit maar zijn 5 bakljes ). als ze grijs zijn kun je erop klikken dan maak je een nieuwe anders als je erp klik selecteer je er een. de flap ernaast zijn gebouwen bouwen, klik op plaatje plaats( generators dumpen overal die maken het gebied "glimmend" op dat gebied gebouwn plaatsen of voor een deel. anders hebben ze geen stroom. sommige gebouwen zoals laboratoriums kun je opgraiden door op het gebouw te klikken endaarobder ergends op upgrade te klikken:P. rechts boven op de balk onderaan staan je units. klik op een plaatje daar en daar zie je waarin je je units kan transformen. het is ff zoeken en wennen maar great fun :D

bigetere avond 1 uur bezig geweest aan lvl2 :/ . ik had heel de linkers flank overgenomen. een leger aan't kweken. kom m'n pa aan "naar bed, afsluiten dat ding... nu". zucht :'(. waar zit de save optie grmbl. welke aars maakt nou een demo en zorgt dat je niet saven kan ;(. vanmiddag nog maar es proberen. denk niet dat er nog iets van me examens komt zo :P.
Ja het is irritant dat je niet kunt saven. Zit druk te spelen aan missie 2 en toen zat mn werkgeheugen vol ik kon die niet verder draaien :(
Mag ik weer overnieuw spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

jah is echt te irrie, ik had naar een uur spelen de instellingen maar op fast gezet want anders ging het denk ik met 3 fps. 't is ook leuk om bij missie 2 naar rechts te terraformen als je de linkr flank overgenomen hebt. je kunt scuads ook samenvoegen als ze base units zijn. had een scuad van 250 man :P. die hebben een radious van hier tot ginder. en da's een end :P. alleen ze doen zo weinig schade :D. dus schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
DOh je kunt wel de boel upgraden. Stom dat ik dit niet eerder had gezien |:(

:edit
Bouw je eigenlijk sneller als je meer barracks hebt?

[ Voor 29% gewijzigd door Alabama_man op 20-04-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op 20 april 2004 @ 12:13:

Hehehe :P

Volgens mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Alabama_man schreef op 20 april 2004 @ 12:13:

yup, zeker weten. als je met 3 squads ventjes perst met 1 barracks kan je er alsnog 1 tegelijk maken. heb je 3 barracks maak je 3 units tegelijk. of bouw tijd ook sneller word denk ik niet. zo snel als het al gaat :). nadeel aan veel barracks is kost ook meer power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ahhh, heerlijk heb missie 2 gehaald :P. flink lazer en rocket trurrets geperst. bombing lab ownt ook trouwnens, met moertier squads is het alsof je met een stoomwals een pannenkoek plat probeert te walsen :P. en howizers hebben een range van hier tot ginger. valt gebouwen aan. als een van de weinige defence gebouwen.

in die rijtjes waar je op de plaatjes kan kliken om je squads te tranformen. de rechte rij :\, wat zijn dat voor dingen me like it. dingen vallen even een gebouw aan. KRAAAK, de grond compleet aan het barsten en splijten :P. of nog een lvl hoger beginnen ze met een tornado te schieten die de grond eronder ook weg zuigt :D. jmmr dat er nog geen mp funcite in zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

daves2hd schreef op 20 april 2004 @ 08:49:
Mooie uitleg over hoe alles werkt.
Bedankt :)
Ik had de terraform knop al gevonden.
En dankzij jou nu ook de manier om meerder brigadiers te maken :)

Ik ben weer leuk aan het gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra hint voor lv2
Als je niet met mortars verder komt gebriuk dan een aanval met bombie's
Die walsen alles weg maar je moet er wel meer dan 5 sturen maar dan heb je veel units nodig :( nl 10 soldiers 30 offciers en 60 tech :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 16:46:
Extra hint voor lv2
Als je niet met mortars verder komt gebriuk dan een aanval met bombie's
Die walsen alles weg maar je moet er wel meer dan 5 sturen maar dan heb je veel units nodig :( nl 10 soldiers 30 offciers en 60 tech :/
vliegend is leuk, lucht word ook snel geraakt. grond kun je van 1 kan rustig opdraven. als je vliegende units gebruikt heb je het nadeel dat ze ruimte bochten maken. makkelijk persen en snel doe je als volgt. maak 3 command centers. aantal barracks van soldiers, officers en techs.

dan heb je 3 squads. squad 1 maakt puur soldiers, squad 2 maakt puur officers en squad 3 maakt puut techs. gaat techs te sloom .meer barracks denk ik zo :P. gaat iets anders te sloom meer barracks. dan delecteer je alle 3 de squad door ze bij elkaar te laten lopen en met multi select te selecteren ( of met schift ingedrukt houdend op alle 3 de plaatjes van de squads te klikken. ) dan komt er een plaatje bij dat je ze alle 3 kan samen voegen anar 1 squad. en dan heb je een gemend leger van soldiers, techs en officers in een. transform tijd :P

heeft iemand trouwnds al battle geprobeerd, maar dan niet tegen een comp maar zonder een comp. probeer amar eens zou ik zegen :P. en kijk wat er gebeurd :D,
en dan denken dat de missies moeilijk zijn om med ;)

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 20-04-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm scourge survilal klinkt leuk, jammer dat ik nog maar 2 min heb voordat ik moet gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

welke moeilijkheid speelt men eigenlijk? ik had eerst de missies op easy gedaan. maar gisteren ook maar even op medium uitgespeeld. makkelijker dan verw8 :D.

btw, als je schild kweekt moet je op de generators klikken aan de aanval kant. dan kun je de grote zelf bepalen. aan de rechter kant van het plaatje als je op de generators klikt staat een schild plaatje. aanzetten en klaar. eentje ernaast en het word al een langer schild ect. het is ook mogenlijk zo gebouwen over te nemen. bij battle deed de comp dat gisteren. me halve base weg. werkt als volgt. ondekte ik. de kleinde cirkel van een generator geeft de groote van z'n schild aan en hoever het glimmende deel rijkt. dus zorg dat je een rits generators maakt op het gegevenmoment die net in elkaars cirlkel staan. zet elke keer bij de voorste een schild aan ( anders doet de tegenstander het en ben je h'm kwijt :P ). op het gevevenmoment plaats je er een zowel in jou als in zijn circel van een generaor. maar jij hebt je schild aan dus zogouw hij af is word de schild ietsjes ggroter, want alles in die circel word beschermd wat er een deeltje uiteekt ook. zet bij de nieuwe generaltor ook schild aan als hij af is en ( als de tegenstand z'n schild niet aan heeft comp heeft toch nooit geneog power :) )dan neem je zijn generator over en alle gebouwn die ook in die cirkel staan :P. zo heb ik de comp keihard trug gepakr. ondertussen bouw je met leser en rocket turrets mee. en zorg je dat je met squads zijn howizers opruimt dat is de enige defence gebouw die gebouwn aanvalt dus. med comp valt reuze mee met skirmish :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 19:34

Paniohitus

Paniohitus

Tis misschien wel een leuk spel, ik heb het effe gespeeld en ik kreeg wel een idee..., maar het is niet bepaald geoptimaliseerd. Zo prachtig ziet het er niet uit en nog draait het gewoon niet lekker. Ik hoop dat het bij de volledige versie wel opgelost is, anders denk ik niet eens meer aan deze game...)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Ok heb het nu ruim de tijd gegevan en vind er eerlijk gezegt eigenlijk weinig aan. Aanvallen met units blijf ik vervelend vinden en gaat tevaak zoals ik het niet wil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

vind het zelf even wennen. maar saai zeker niet. en mooi is het spel dus zeker WEL. als je idd met instelleingen laag speelt is het niets bijzonders maar alles op max is het rete mooi. verder heeft idere RTS game z'n eigen manier van commanden. C&C is weer anders dan wc3, is weer anders dan permiter.

zelf vind i kals je er niets aan vind wrm post je hier eigenlijk nog. vooral met vin'd nie leuk of vind niet mooi. geef een reden waarom zodat er een discussie punt gevormd word :P anders is het puur maar lekker een game afkraken :?

[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 22-04-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 19:34

Paniohitus

Paniohitus

daves2hd schreef op 21 april 2004 @ 22:24:
vind het zelf even wennen. maar saai zeker niet. en mooi is het spel dus zeker WEL. als je idd met instelleingen laag speelt is het niets bijzonders maar alles op max is het rete mooi. verder heeft idere RTS game z'n eigen manier van commanden. C&C is weer anders dan wc3, is weer anders dan permiter.

zelf vind i kals je er niets aan vind wrm post je hier eigenlijk nog. vooral met vin'd nie leuk of vind niet mooi. geef een reden waarom zodat er een discussie punt gevormd word :P anders is het puur maar lekker een game afkraken :?
Een reden geven waarom je een spel niet mooi vind? Dat is toch puur een
mening...
Als je het niet leuk vind, dan is het iets anders, wat vind je bijvoorbeeld niet leuk... Maar op de vraag "Wat vind je niet mooi?"., ja... ummm, het geheel. Maar het ziet er niet slecht uit, maar ik vind het spel te slecht lopen op zulke graphics...

[ Voor 7% gewijzigd door Paniohitus op 22-04-2004 10:11 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Ik heb de demo met redelijk gemak uitgespeeld alleen ben ik er nu eigenlijk al op uitgekeken. Het komt er idd op neer dat je moet blijven terraformen & generators bouwen. Gooi daar wat defence bij en werk naar de vijand toe.
Nergens goede handleidingen gevonden om te zien hoe alles precies functioneerde dus het was wel wat trail & error.
Unit limit mag van mij omhoog, misschien dat dit demo gebonden is.

wat plus en minpunten (persoonlijk)
+ Goed overzicht (wat ik bij veel RTSen mis)
+ Basebuilding
+ Graphics zijn goed (al is het niet om naar huis te schrijven zo mooi)
- om de 3 seconden "base under attack" horen is nogal hinderlijk
(zie het black&white "Dood" gezeur de hele tijd)
- Het komt erop neer dat je jezelf inbouwt en na lange tijd pas kan aanvallen
(in demo tenminste)
- grafische performance slecht (misschien teveel extras aanstaan)
- teveel "ruzie" met de besturing van units, gebouwen
(meer een aanpassingsprobleem van mijzelf of het zijn echt gewoon omslachtige controls)
zelf vind i kals je er niets aan vind wrm post je hier eigenlijk nog.
dezelfde reden waarom jij hier iets post waarschijnlijk

[ Voor 3% gewijzigd door knightofn1 op 22-04-2004 13:03 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Waarom moet je meteen alles onderbouwen als je iets niet leuk vind? Zie net zovaak niet onderbouwde berichtjes staan van dat mensen iets heel leuk vinden.
Maargoed ik zal ff een aantal minpunten op een rijtje zetten waardoor het voor mij niet leuk genoeg is.
- Het loopt gaar. Zelf met alles op low en 800x600 vind ik het nog niet lekker lopen. (xp 1700+, 512 ddr, radeon 9800 pro)
- Het besturen van je units in de vorm van squads vind ik niet relaxt. Hierdoor doen ze tevaak dingen die ik niet wil. Heb liever zoals in wc3 of generals dat je elke unit afzonderlijk kan besturen.
- Unit limit van 250. Zit je vrij snel aan aangezien sommige dingen (met name dingen waar je lvl3 gebouwen voor nodig hebt) wel erg veel units kosten.
- Als je tegenstander een hele goeie base defense hebt is het te moeilijk om er goed en snel in 1x doorheen te breken. Zeker ivm de unit limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

knightofn1 schreef op 22 april 2004 @ 11:28:
Ik heb de demo met redelijk gemak uitgespeeld alleen ben ik er nu eigenlijk al op uitgekeken. Het komt er idd op neer dat je moet blijven terraformen & generators bouwen. Gooi daar wat defence bij en werk naar de vijand toe.
Nergens goede handleidingen gevonden om te zien hoe alles precies functioneerde dus het was wel wat trail & error.
Unit limit mag van mij omhoog, misschien dat dit demo gebonden is.

wat plus en minpunten (persoonlijk)
+ Goed overzicht (wat ik bij veel RTSen mis)
+ Basebuilding
+ Graphics zijn goed (al is het niet om naar huis te schrijven zo mooi)
- om de 3 seconden "base under attack" horen is nogal hinderlijk
(zie het black&white "Dood" gezeur de hele tijd)
- Het komt erop neer dat je jezelf inbouwt en na lange tijd pas kan aanvallen
(in demo tenminste)
- grafische performance slecht (misschien teveel extras aanstaan)
- teveel "ruzie" met de besturing van units, gebouwen
(meer een aanpassingsprobleem van mijzelf of het zijn echt gewoon omslachtige controls)

dezelfde reden waarom jij hier iets post waarschijnlijk
het spel draai inderdaad erg sloom. maar misschien word het nog wel verwerkt in de full version. inbouwen hoeft nie. ik kan op meduim binen 10 min de comp van het linker flank af werken. truckje met aanvallen en vooruit bouwen met bepaalde dingen ( zie boven ergends, staat hoe je basis makkenlijk over neemt ). gezeik word ik idd ook ziek van zet m'n geluid af en toe maar even af :P ( hoewel ik bij C&C-generals en C&C generals-zero_hour eingelijk te veel mis ). en die unit limit is ook boring :r. ik vind het consept wel een geweldig idee hoewel het lastig is om het snel en efficient te maken vind ik het behoorlijk goed gedaan in deze game.

ff op mijn zeik post boven. niet de bedoeling da'k erop ziek maar puur posten om af te kraken maar klink zo stom een post met "vind er erg slecht uit zien" of "het spel is stom" :P. ehh ik hou al op. :X :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is ie gereleased en je kan um winnen door een review te schrijven over een actuele game.

Aangezien mensen hier graag over games schrijven:
* Check je mail zo *

;)

//sorry had net een verkeerd topic omhoog geschopt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:50:
Vandaag is ie gereleased en je kan um winnen door een review te schrijven over een actuele game.
Wel jammer dat als je een review over de hele game schrijft.. je de hele game eerst moet hebben, dan heeft winnen niet zoveel zin meer lijkt me ;) ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ben nu de full version aan het spelen en het is echt een mooi spel ... die filmpjes zijn echt geweldig en verhaal ook :) Muziek zeer mooi alleen het spel vreet veel van je pc :/ Ga zeker veel spelen dit spel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik ben heel benieuwd naar het spel. Ik vond de demo nog niet helemaal overtuigend moet ik eerlijk zeggen dus ik hoop dat er nog wel wat veranderd is maar het heeft wel potentie.

Eindelijk weer eens wat nieuws qua RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ga h'm denk ik ook wel kopen. helaas kan ik met m'n pentuim4, 2.4Ghz,512Ram en Nvidia-Ge-force4_Ti4200. hem eingelijk pas goed op z'n laagst spelen. de demo lvl 1 ging ngowel goed op redelijk hoog maar lvl 2 werd al gouw te veel en schokkerig :'(. misschien eerst maar eens m'n comp upgraiden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Mja hier trekt ie hem ook niet :'( Echt moeilijk spel vind ik het .. zit nu al vast in level 2 snap niet wat ik moet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de demo even gespeeld, maar meteen op "fast" gezet en daarna detail textures aan en dan loopt het vloeiend op 9700 en 2ghz. Maar ik weet helemaal niet wat ik moet doen, er staan een hoop mannetjes en voertuigen en gebouwen en ik word ook nog aangevallen door vogels en grote wormen :? Mijn hemel, zit er in de full versie wel een tutorial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:50:

<font color=blue>* Check je mail zo *</font>

;)
:D gaat hij ook al via mail vragen waar je hem vandaan heeft. :D

Dacht dat dit niet mocht van het FAQ van GoT.
Maar oke even zonder dollen.

Ik zelf zit er over te denken om hem te gaan halen , maar zo iemand even wat screens kunnen posten (800/600)
Om telaten zien hoe het er nu uit ziet.
En welke dingen je er nieuw bij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:55:
Ik heb net de demo even gespeeld, maar meteen op "fast" gezet en daarna detail textures aan en dan loopt het vloeiend op 9700 en 2ghz. Maar ik weet helemaal niet wat ik moet doen, er staan een hoop mannetjes en voertuigen en gebouwen en ik word ook nog aangevallen door vogels en grote wormen :? Mijn hemel, zit er in de full versie wel een tutorial?
Yup daar zit wel een tutorial bij die niet zo lang is ... maar je snapt na die tutorial wel hoe je moet terraformen en mannetjes moet bouwen ... verdere dingen leer je in de campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 21 mei 2004 @ 16:08:
[...]

Yup daar zit wel een tutorial bij die niet zo lang is ... maar je snapt na die tutorial wel hoe je moet terraformen en mannetjes moet bouwen ... verdere dingen leer je in de campaign
Gelukkig ;) Op naar de full dan. Bij cc generals had ik dat probleem niet, want het is logisch dat mannetjes uit een hangar komen en vliegtuigjes een vliegveld hebben. Maar bij perimeter heb je allemaal vreemde dingen op je scherm. Maar ik kan inmiddels het blauwe veld aanzetten om aanvallen af te weren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 16:24:
[...]

Gelukkig ;) Op naar de full dan. Bij cc generals had ik dat probleem niet, want het is logisch dat mannetjes uit een hangar komen en vliegtuigjes een vliegveld hebben. Maar bij perimeter heb je allemaal vreemde dingen op je scherm. Maar ik kan inmiddels het blauwe veld aanzetten om aanvallen af te weren. :+
Helaas ontbrak het bij C&C generals ook aan gameplay en dat heeft deze game dan weer wel :) (evenals een verhaal + goede cutscenes)

[ Voor 5% gewijzigd door shuogg op 21-05-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
shuogg schreef op 21 mei 2004 @ 16:30:
[...]

Helaas ontbrak het bij C&C generals ook aan gameplay en dat heeft deze game dan weer wel :) (evenals een verhaal + goede cutscenes)
gameplay had het genoeg..
Het maakte in tegenstelling tot de andere command and conquer games daadwerkelijk nog uit of je 10000 tanks uitpoept of daadwerkelijk strategisch nadenkt, het speelde prima, zag er prima uit, en was gewoon leuk...

/offtopic

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit een leuke game! :9 Ik heb de tutorial en de beginners campaigns doorgeworsteld en heb net campaign isoland gedaan. Daar moet je je frame beschermen tegen bijen, vogels en een slang, die van 3 eilanden afkomen. Dus ik maak 40 soldaatjes aan en stuur ze naar zo'n eiland, verdrinken ze op 1 na allemaal :o Blijkt later dat je je soldaatjes kunt converteren naar een helikopter of iets dergelijks, dan vliegen ze over het water naar het eiland, daar aangekomen converteer je ze naar een soort rocket stelling en laat je ze een aantal rockets afvuren. Doe dit bij elk eiland 1 keer en je bent klaar. :Y) Volgens mij was isoland ook het level dat in de demo zat.

Het level voor isoland waar je mbv power dingen een heel netwerk moest maken was nog best moeilijk, zeker als je maar 1 team hebt en je 3 dingen moet beschermen. En dan komen die beesten nog van alle kanten ook nog :X Maar die soldaatjes geconverteerd naar snipers weten wel hoe ze om moeten gaan met die sprinkhanen. _/-\o_

Hoe dat met die energie zit snap ik nog niet helemaal, soms staat de status op rood en soms op groen, maar het blijkt allemaal niks uit te maken het schild blijft het gewoon doen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 21:57:
Wat is dit een leuke game! :9 Ik heb de tutorial en de beginners campaigns doorgeworsteld en heb net campaign isoland gedaan. Daar moet je je frame beschermen tegen bijen, vogels en een slang, die van 3 eilanden afkomen. Dus ik maak 40 soldaatjes aan en stuur ze naar zo'n eiland, verdrinken ze op 1 na allemaal :o Blijkt later dat je je soldaatjes kunt converteren naar een helikopter of iets dergelijks, dan vliegen ze over het water naar het eiland, daar aangekomen converteer je ze naar een soort rocket stelling en laat je ze een aantal rockets afvuren. Doe dit bij elk eiland 1 keer en je bent klaar. :Y) Volgens mij was isoland ook het level dat in de demo zat.

Het level voor isoland waar je mbv power dingen een heel netwerk moest maken was nog best moeilijk, zeker als je maar 1 team hebt en je 3 dingen moet beschermen. En dan komen die beesten nog van alle kanten ook nog :X Maar die soldaatjes geconverteerd naar snipers weten wel hoe ze om moeten gaan met die sprinkhanen. _/-\o_

Hoe dat met die energie zit snap ik nog niet helemaal, soms staat de status op rood en soms op groen, maar het blijkt allemaal niks uit te maken het schild blijft het gewoon doen. :?
Dat schild vreet energie en moet je uithebben, tenzij het echt niet anders kan. Je kunt het beste per "pilaar" het schield aanzetten (tab). Dat scheelt energie en heb je toch een optimale verdediging. Verder proberen zoveel mogelijk grond te pakken en dan komt het wel goed met je energie. Wel opletten, zet altijd zoveel mogelijk pilaren neer, als je een verbinding heb met slechts pilaar heb je een zwaktepunt. Download anders dit filmpje. Is absoluut nuttig om eens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Inderdaad, spel is sinds de laatste demo gelukkig iets aangepast want ik kan de tutorial nu een stuk beter uitvoeren :P.

Leuk spel, nog steeds lastig maar dat mag wel weer een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 10:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

khebbem ook, maar ben niet echt onder de indruk...
de units doen te weinig dmg imo...
ik heb potje skirmish gedaan, maar duurde nogal lang om de vijan dood te krijgen...

heb aan het eind men groepen bij elkaar gedaan, en die UFO's alles af laten maken.

ik snap alleen nog niet hoe je nou meer energy krijgt.
Krijg je dat door Meer van die torens neer te zetten, of door meer land te terraformen? (en daar evt van die torens op te zetten?)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk spelletje :) moet alleen nog ontdekken hoe ik mijn leger in tweeen kan splitten oid want ze blijven nu allemaal bijelkaar :?

Ook zag ik in die video dat je energie palen 'los' van elkaar kunt halen om alleen een gedeelte als schild te gebruiken d.m.v. tab ofzo :? dat krijg ik nog niet echt voormekaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op 22 mei 2004 @ 13:22:
khebbem ook, maar ben niet echt onder de indruk...
de units doen te weinig dmg imo...
ik heb potje skirmish gedaan, maar duurde nogal lang om de vijan dood te krijgen...

heb aan het eind men groepen bij elkaar gedaan, en die UFO's alles af laten maken.

ik snap alleen nog niet hoe je nou meer energy krijgt.
Krijg je dat door Meer van die torens neer te zetten, of door meer land te terraformen? (en daar evt van die torens op te zetten?)
Ligt eraan welke units je gebruikt.
Ceptors zijn erg sterk, maar worden ook snel uit de lucht geschoten. Was net in de campaign wel leuk, ik liet mijn ceptors ff alleen [groep van 8 en groep van 6] en toen ik later bij de NMY in de basis keek, waren ze allles aan het afknallen, ging lekker snel :)

De Bombardment units zijn ook erg sterk tegen gebouwen :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 18:20:
leuk spelletje :) moet alleen nog ontdekken hoe ik mijn leger in tweeen kan splitten oid want ze blijven nu allemaal bijelkaar :?
Je werkt met squads (max 5). Een squad blijft gewoon bij elkaar, punt :P Als je er 2 wilt zul je een command center moeten bouwen (zo krijg je 2 losse groepen).
Ook zag ik in die video dat je energie palen 'los' van elkaar kunt halen om alleen een gedeelte als schild te gebruiken d.m.v. tab ofzo :? dat krijg ik nog niet echt voormekaar :P
Ding selecteren en dan op tab rammen ;)

Enige wat ik nog niet goed snap, hoe krijg je energy, hoeveel energy krijg je en wat kost er allemaal energy :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

en zo kun je die 2 tot 5 losse groepen op hun best benutten bij een massale aanval als je bijvoorbeeld: 2 groepen op soldiers kweken zet ( snel toets is z ) daarna 2 groepen op officerer ( sneltoets x geloof ik ) en een groep op bijvoorbeeld techs ( dat word dan c als snel toets ) dan selecteer je alle groepen samen en voeg je ze anar 1 groep en morfen maar :). zo deed ik het in de demo dan :P.

uitelkaar splitten, geen id of dat kan. je kunt legers samen voegen ( mits ze natuurlijk allemaal base unitzijn gewoon ventje dus ). maar los halen kon in de demo iig niet dat ik weet. je kunt natuurlijk altijd er gewoon mee aanvallen of dood laten gaanin de chaos als je er vanaf wilt. deed ik ook als ik te veel van iets had en nu iets anders wilde. gewoon wat dood laten gaan en met een aantal command centers en soldier,officer en tech barracks nieuwe units persen.

is er iemand al online bezig geweest emt de full version? en hoe is het online ? :P

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 22-05-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 21:45
Ik heb enkele weken terug een filmpje gezien op TV over dit spel. Ik had er nog nooit van gehoord maar het zag er wel heel goed uit. Als ik de reacties zo lees, lijkt het nogal moeilijk te zijn? Mag misschien wel ook want de meeste RTS'en (zowat alles na Tiberian Sun :P) kunnen mij niet echt meer boeien.
Ik denk dat ik toch maar ff de demo ga proberen.
Mr_Knight schreef op 18 april 2004 @ 22:47:
Als je op campaign klikt kan je tutorial kiezen. Ik vind het een mooi spel, sommige landschappen doen me denken aan dat van total annihilation.

Alleen, kan resolutie maar tot 1024x768? Zal in de full versie wel hoger kunnen neem ik aan.
Total Annihilation _/-\o_ Heb ik leuke herinneringen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:15

Phobos

je bent een soepkip

IceStorm schreef op 22 mei 2004 @ 18:36:
[...]

Enige wat ik nog niet goed snap, hoe krijg je energy, hoeveel energy krijg je en wat kost er allemaal energy :P.
je krijgt energy door enegy torens te hebben, en die genoeg ruimte hebben ( dus terraformen). energy komt erbij zolang de pijltjes groen en naar rechts gaan. en hoeveel energy per gebouw/unit word aangegeven, dan staat er b.v. Building = 5000 energy.

ik vind het een gaaf spel en vooral de muziek is erg mooi _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de demo geinstalleerd. Wat zijn die units fucking klein! Verder zit het goed in elkaar en ziet het er redelijk uit, alleen die basic soldiers zijn wel heel erg triest klein. Er passen er minstens 30 in 1 pixel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met bloed zweet en tranen ben ik bij campaign 8 beland, nou dat is past een moeilijke . Hier valt de vijand onder de grond aan en de enigste defensie turret die ondergronds kan schieten is een slappe turret waarvan je er 10 nodig hebt om 1 ondergrondse vijand af te schieten :( Mission 7 is wel erg leuk! Campaign 6 ook, maar door een bug kon ik niet verder, dus toen heb ik maar even gecheat :+

Alleen moet je voor deze game wel een 3ghz processor hebben, want mij 2 ghz processor haalt precies 15 fps op campaign 8 en dat ligt niet aan m'n videokaart :(

[edit] Gelukt, ik ben bij campaign 9 aangekomen ;) :) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 23:01 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste