http://discuss.futuremark...sed&sb=5&o=0&fpart=1&vc=1
Daar staan die screenshots allemaal + verhaaltje hoe hij eraan komt
Ah, das snelCroitiX schreef op 08 mei 2003 @ 18:46:
http://discuss.futuremark...sed&sb=5&o=0&fpart=1&vc=1
[ Voor 68% gewijzigd door Novah op 08-05-2003 18:50 ]
give him a breakAantal posts: 25
1
| [url=adres][img=lengte*hoogte]adres[/img][/url] |
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 18:57 . Reden: Toch geen bmp ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Schuey schreef op 08 mei 2003 @ 18:56:
psst, tegen niemand zeggen hoor, maar dit zijn toch echt *.jpg bestanden
[ Voor 26% gewijzigd door Novah op 08-05-2003 19:03 ]
En eerst geloofde hij het nietNovah schreef op 08 May 2003 @ 18:58:
LOL, die gozer jonge... hij ging naar de winkel voor een boek en hij had nog wat tijd over omdat hij niet naar werk hoefde dus hij dacht... what the hell, ik kijk ff bij de pc games. Daar zag hij beetje onderin het rek GTA:VC staan dus hij WTF?!?!?
Nu is hij in de GTA scene even de man voor even...
Zelfs een interview met een GTA site! Drooooog...
http://gtavc.gamehorizons.net/exclusive.html
Ach.. iedereen krijgt een keer zijn 15 minutes of fame.
dat lijkt me dan weer wat sterk...leadtek gforce 4 4200 64mb version, all stock settings. [..] I ran 8x antisotropic filtering and 4x anti-aliasing and got an average of 60fps.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Geef mij imho maar die sportmachine of de supermotard
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
En jij maar roepen dat iedereen hem moet kopen en ik mijn best doen dit spel te promoten...Valentino Rossi schreef op 08 May 2003 @ 18:56:
eeuuh jongens.... Isonews, is dat .com?
[ Voor 6% gewijzigd door under-world op 08-05-2003 19:10 ]
deze is in het Duits maar wel een erg goedeNovah schreef op 08 mei 2003 @ 19:09:
http://www.gta3.net is duits(ik kan geen duits).
http://www.gta3.com is ook al sinds 6 november 2002 niet meer geupdate.
Zijn er eigenlijk nog wel goede actieve GTA3 sites (NL of EN)
[ Voor 3% gewijzigd door Freek op 08-05-2003 19:12 ]
Verwijderd
Eindelijk! Ondersteuning voor een stuurwiel!!!- Gamepad, Lenkräder unterstützung
Inderdaad is erg ongeloofwaardig, hij haalt met zijn systeem nog minder 3dMark01 dan ik met mijn Geforce3, hmmm zal misschien dus toch wel nep zijn.Breepee schreef op 08 May 2003 @ 19:06:
[ leadtek gforce 4 4200 64mb version, all stock settings.
I ran 8x antisotropic filtering and 4x anti-aliasing and got an average of 60fps.
dat lijkt me dan weer wat sterk ]
dat lijkt me dan weer wat sterk...
[ Voor 88% gewijzigd door Maxow op 08-05-2003 19:24 ]
Ik denk wel dat hij echt die game heeft, maar 4x FSAA en 8x aniso filtering op een GF4 zal gewoon zorgen voor (enorme) framerate drops.Albinoraptor schreef op 08 May 2003 @ 19:14:
[...]
Inderdaad is erg ongeloofwaardig, hij haalt met zijn systeem nog minder 3dMark01 dan ik met mijn Geforce3, hmmm zal misschien dus toch wel nep zijn.
Verwijderd
Werkt perfect.. heb dezelfde kaart en heb nog geen problemen opgemerkt.Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 11:13:
Begrijp ik goed dat Gta Vice city niet echt lekker zal draaien op een Ati Radeon 9700 pro ?
Ik zit nl. nog te twisten tussen een G-Force 5800 of een ATI Radeon 9700/9800...
Alsjeblieft hou op met mekkeren users hebben heus wel door tot hoever ze kunnen gaanValentino Rossi schreef op 08 May 2003 @ 19:44:
IS dit nou de nieuwe generatie tweakers die bijeen komt in dit topic, of heb ik het mis
Hou het nou alstjullieblieft STIL rond iso's en downloads als jullie dit topic en je account nog langer willen hebben leven
[ Voor 23% gewijzigd door Rafe op 08-05-2003 20:08 ]
Zoals ik al eerder gezegt had is de besturing een hele verbetering met helikopters er zijn nu ook overal politie helikopters.Rafe schreef op 08 May 2003 @ 20:07:
Screenshots zien er goed uitDie Stearic heeft erg veel mazzel dat hij hem al heeft kunnen kopen, meteen is 'ie bekend over heel internet
Ben alleen benieuwt hoe ze de besturing van de helicopters doen (heeft iemand VC op de PS2 die dat kan uitleggen), want als de besturing ook maar enigzins lijkt op de besturing van de helicopter uit de DesertCombat mod van BattleField 1942, dan ben ik echt zo dood
Misschien omdat GTA een gaaf spel is en iedereen hem graag wil hebben? Iets minder streng mag IMO ook wel..Schuey schreef op 08 May 2003 @ 20:36:
waarom "mislukt" het op de een of andere manier altijd met gta topics?
Verwijderd
Volgens mij is dit consequent doorvoeren van het beleid zoals dat beschreven staat in de verschillende FAQ's en dus niet meer dan logisch.BrEeZeR schreef op 08 May 2003 @ 20:40:
Misschien omdat GTA een gaaf spel is en iedereen hem graag wil hebben? Iets minder streng mag IMO ook wel..
There is no magic.
beetje paranoïde gedachtengang imoNovah schreef op 08 May 2003 @ 20:44:
Misschien is de dude een werknemer van Rockstar games, die de hype aan het rollen zet.
Dat hij zegt dat het op een GF4 TI 4200 met uberopties aan nog supergoed loopt zou best eens zon debiel verkooppraatje kunnen zijn. Op GameSpot las ik dat hij de 12e nou weer uit zou komen, terwijl het eerst 15, en toen weer 13e zou zijn.
[ Voor 86% gewijzigd door Schuey op 08-05-2003 20:46 ]
Idd, maar aan de andere kant, het kan nooit dat de game ergens 2 dagen in een winkel ligt en er nergens op het internet iets verschijnt van die game. Toen UT2003 in een bepaalde winkel in de UK een aantal dagen te vroeg lag stond hij een aantal uurtjes later in volle glorie op internet. Daarom vond ik het zo vreemd want GTA:VC is een erg gewilde game.Schuey schreef op 08 mei 2003 @ 20:45:
[...]
beetje paranoïde gedachtengang imoMaar wel leuk verzonnen
en tel daar het verhaal van de 4x fsaa en 8x aniso op een 4200 bij op...Novah schreef op 08 May 2003 @ 22:20:
[...]
Idd, maar aan de andere kant, het kan nooit dat de game ergens 2 dagen in een winkel ligt en er nergens op het internet iets verschijnt van die game. Toen UT2003 in een bepaalde winkel in de UK een aantal dagen te vroeg lag stond hij een aantal uurtjes later in volle glorie op internet. Daarom vond ik het zo vreemd want GTA:VC is een erg gewilde game.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 02:33 ]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Irri popups altijdSpyro_the_Dragon schreef op 09 May 2003 @ 09:05:
SPOILEERRRRRR
Voor een mooie map....... maar beware, vette SPOILER want je kan er alles vinden, behalve de missions. Wel bedoeld voor de PS2 BTW:
http://www.all-vice-city.fr.st/
Verwijderd
Verwijderd
Het zijn 2 delenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 09:13:
Met zo'n motor rijden lijkt me echt gaaf. Ik denk niet dat er veel veranderd is aan de specs. Alleen dat het 1 grote map is. En dat dat nog het grootste probleem is. Kortom: Meer geheugen in je pjuter proppen.
zijn het 2 delen per eiland of maar 2 eilanden?Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 10:13:
[...]
Het zijn 2 delen
Qua buitenoppervlak schijnt VC kleiner te zijn dan Liberty City (GTA3), en de gebouwen worden meestal apart geleden. Dus dat extra geheugen zul je niet zo hard nodig hebben, als GTA3 ook al soepel draaide
Nogal jaBjk schreef op 09 May 2003 @ 10:25:
Btw, die 2e screen van mijn screenies, eh dat gebouw met al dat glas, beetje rare voorkant?
[ Voor 28% gewijzigd door Schuey op 09-05-2003 10:28 ]
Verwijderd
Bij mij draaide hij soepel met een pentium 3 500 mhz Wat ik overigens best stoer vind.Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 10:13:
[...]
Het zijn 2 delen
Qua buitenoppervlak schijnt VC kleiner te zijn dan Liberty City (GTA3), en de gebouwen worden meestal apart geleden. Dus dat extra geheugen zul je niet zo hard nodig hebben, als GTA3 ook al soepel draaide
[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 09-05-2003 10:36 ]
Verwijderd
Daarom hoop ik dat ik hem toch kan draaien. Welke gamewinkels hebben meestal de nieuwste spellen. Dan weet ik meteen waar ik heen kan gaan.Schuey schreef op 09 May 2003 @ 10:36:
best stoer iddOp me oude p3 733 mhz met 256 sd ram had ik nog vaak "stotteringen"
uh dynabyte?Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 10:39:
[...]
Daarom hoop ik dat ik hem toch kan draaien. Welke gamewinkels hebben meestal de nieuwste spellen. Dan weet ik meteen waar ik heen kan gaan.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ik snap het niet. Je kon toch de replay alleen bekijken als je op 1, 2, enz.. Klikte? Waar maakt iedereen zich druk om dan? Ik keek nooit de replays.Vanitas schreef op 09 May 2003 @ 11:02:
Komt er in deze ook weer die klote replay??
Die vern**kte m'n frame-rate in gta 3.
Verwijderd
Maar daarom moest hij dus steeds precies 'onthouden' wat jij de laatste 30 secs deed, niet erg leuk voor je framerate.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 11:05:
Ik snap het niet. Je kon toch de replay alleen bekijken als je op 1, 2, enz.. Klikte? Waar maakt iedereen zich druk om dan? Ik keek nooit de replays.
Verwijderd
Ik had nergens last van. En om nou te zeggen dat ik een snelle pc heb.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 11:16:
[...]
Maar daarom moest hij dus steeds precies 'onthouden' wat jij de laatste 30 secs deed, niet erg leuk voor je framerate.
Verwijderd
Part of the storyBjk schreef op 09 May 2003 @ 10:25:
Btw, die 2e screen van mijn screenies, eh dat gebouw met al dat glas, beetje rare voorkant?
"Maar" 2 eilanden...
mja, de GTA3 engine blijft een raadsel. Op een pentium2 met 64mb ram en een s3 2mb kaart kan hij vloeiend lopen terwijl hij op een P4 3Ghz met 1 gig MB DDR geheugen en een Radeon9800pro voor geen meter loopt (bij wijze van spreken danVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 11:19:
[...]
Ik had nergens last van. En om nou te zeggen dat ik een snelle pc heb.
Zie boven in een post mijn systeem. verder zat er 256mb geheugen en een geforce 4 kaart.
[ Voor 42% gewijzigd door Maxow op 09-05-2003 11:23 ]
Verwijderd
Ja dat klopt, juist mensen met een snelle systeem hadden de grootste problemen.Maxow schreef op 09 mei 2003 @ 11:22:
[...]
mja, de GTA3 engine blijft een raadsel. Op een pentium2 met 64mb ram en een s3 2mb kaart kan hij vloeiend lopen terwijl hij op een P4 3Ghz met 1 gig MB DDR geheugen en een Radeon9800pro voor geen meter loopt (bij wijze van spreken dan)
Ik hoorde overal dat ie een stuk groter was dan GTA 3? Zou wel jammer zijn als dat nie zo was.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 10:13:
[...]
Het zijn 2 delen
Hij is ook bijna 3 x zo grootTwistedmark schreef op 09 mei 2003 @ 11:50:
[...]
Ik hoorde overal dat ie een stuk groter was dan GTA 3? Zou wel jammer zijn als dat nie zo was.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 12:15 ]
Verwijderd
Precies en zo hoort het ook. Heb je meteen alles mooi cd doos + boekje + orginele cd's + plattegrond. Daar kijk ik veel liever tegenaan dan een illegale cd.
Verwijderd
Ik heb het gezien maar volgens de officiele gta: vice city site is dat het pas 14 mei in de winkels ligt...JelleStoel schreef op 09 May 2003 @ 12:19:
volgens nfobaas.net is hij door fairlight gereleasd
Verwijderd
Verwijderd
dus het spel zal zaterdag in de winkels liggen?Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 12:25:
sites als nforce zijn niet zo snel met updaten d0h! binnen een paar uur is de release denk ik aardig verspreid
Nee maar het is wel vaker zo dat spellen al eerder te downloaden zijn dan dat ze officieel uit zijn omdat er bijvoorbeeld snel een kopie is gemaakt van een preview versionVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 12:24:
[...]
Ik heb het gezien maar volgens de officiele gta: vice city site is dat het pas 14 mei in de winkels ligt...
[ Voor 12% gewijzigd door Icingdeath op 09-05-2003 12:29 ]
D0h, hij heeft het niet over in de winkels, hij heeft het over dat een groep warezdudes hem heeft gereleased op het internet, via allemaal illegale manieren komt hij uiteindelijk binnen een aantal uren bij het grote publiek terecht enz... niet over in de winkels.
Laten we het eens over de mod support hebben, dus of gta vice city goed modeableNovah schreef op 09 May 2003 @ 12:28:
[...]
D0h, hij heeft het niet over in de winkels, hij heeft het over dat een groep warezdudes hem heeft gereleased op het internet, via allemaal illegale manieren komt hij uiteindelijk binnen een aantal uren bij het grote publiek terecht enz... niet over in de winkels.
Misschien kunnen we verder gaan met discussieren over de game en niet over de release
[ Voor 18% gewijzigd door Icingdeath op 09-05-2003 12:36 ]
Stearic is die kerel die fotos had gemaakt van de doosjes e.d op allerlei forums, lijkt me sterk dat die release van hem af komtNote :
======
Shouts go out to Stearic for this fine release!
Eerst ff kijken of het wat is want ik heb geen gedult meer als het wat is dan koop ik het net zo als gta 3
Verwijderd
Slim plan!JelleStoel schreef op 09 mei 2003 @ 12:30:
Laten we het eens over de mod support hebben, dus of gta vice city goed modeable
Inderdaad, MTA 0.3 zou bijna uitkomen maar nu wil iedereen multiplayen met VC natuurlijk. Hopelijk reageert Ijsvogel eens in dit draadje hierover. Hopelijk is de mod te poorten naar VC.JelleStoel schreef op 09 May 2003 @ 12:30:
Hopelijk nu ijsvogel een multiplayer mod voor gta3 heeft gemaakt is het ook makkelijk om het om te zetten naar gta vice city
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
[ Voor 61% gewijzigd door Jay-v op 09-05-2003 12:54 ]
Verwijderd
ik denk dat er 99,5 % kans is dat de MP mod gepoort kan worden naar VC, want de engine is hetzelfde als GTA3Novah schreef op 09 May 2003 @ 12:51:
[...]
Inderdaad, MTA 0.3 zou bijna uitkomen maar nu wil iedereen multiplayen met VC natuurlijk. Hopelijk reageert Ijsvogel eens in dit draadje hierover. Hopelijk is de mod te poorten naar VC.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq