Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.465 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Topicstarter
Jaja, eindelijk komt hij dan... rond 15/16 mei ligt ie in de Nederlandse winkel. Ik zelf kijk er ontzettend naar uit, aan gezien ik uren heb besteed aan GTA3. IMHO is de GTA3-serie een ontzettend goede serie waar je geen genoeg van kunt krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenD02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenD06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenD04.jpg

Sites:

http://www.rockstargames....autovicecity/pc/index.htm (officiele PC site)

http://www.rockstargames.com/vicecity/

http://www.gamer.nl/nieuws/17224

Ik ga em sowieso direct halen! Ik hoop alleen wel dat Rockstar de moeite heeft genomen om de ontzettende ergelijke bugs van GTA3 heeft weten te verhelpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 24674 op 15-04-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zo dat hoop ik ook zeg.... ik ga deze zeker kopen.... hijs echt super, ik ben zelfs nu weer helemaal opnieuw begonnen met GTAIII!!!

Ik w8 rustig af ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:44
Sweet!!!

GTA 3 vond ik wel cool.
Hopelijk wordt het nog beter als de normale.

komt in deze versie trouwens nog MP??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:49
Nee, dat komt waarschijnlijk pas in GTA 4 :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

idd in 4 komt er waarschijnlijk pas een MP mode...

verder is dus dit een optie :

[rml][ GTA3] Multi Theft Auto Multiplayer mod 0.1A released[/rml]

wat overigens erg goed bevalt :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16223

Ik kijk er erg naar uit, hopelijk is hij iets beter geport dan GTA3.

Er komt sowieso een NL mod voor GTA:VC, kijk ook hier: De Nederlandse GTA:VC mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

MrE

Sugardaddy take me home..

Hmm, begrijp ik goed dat je hier met een helicopter rond kan vliegen?
Ik kan niet wachten!

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik hoop dat de systeemeisen ongeveer hetzelfde zijn als GTA3.
Verder kijk ik er ook zeker naar uit, wordt het bijvoorbeeld ook mogelijk om op motoren te rijden? Wat in GTA3 VC op de PS2 wel mogelijk is meen ik.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 09:44
STIMPPYYY schreef op 09 april 2003 @ 11:45:
Nee, dat komt waarschijnlijk pas in GTA 4 :( :(
Damn. :( :( :( :( :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:46

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Kan er niet op wachten! Lekker cruisin' met een motor enzo :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

SideSwipe_XP schreef op 09 April 2003 @ 11:59:
Kan er niet op wachten! Lekker cruisin' met een motor enzo :P
Ik heb GTA3:VC al een paar keer op de PS2 gespeeld en het is echt vet om te spelen :D. Beetje rondcruisen op een motor/scooter. En je kan eruit jumpen terwijl je rijdt ook erg tof :).

Hopelijk houden ze de meeste features gelijk aan de features van de ps2, maar ik denk dat ze niet veel eraan gaan veranderen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 13:59
Volgens gamers.nl heeft het spel wel hoge systeemeisen. Aanbevolen: 1500 mhz en 64 mb 3d kaart.

Lijkt me wel wrede game alleen hopelijk is die bug eruit van gta 3 dat hij op sommige high end systemen niet goed draaide ( bij mij draaide hij niet lekker zelfs niet op 480x... )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Timocos schreef op 09 April 2003 @ 12:25:
Volgens gamers.nl heeft het spel wel hoge systeemeisen. Aanbevolen: 1500 mhz en 64 mb 3d kaart.
Bij GTA3 op de PC werden er ook hoge systeemeisen gegeven, maar dat viel best wel mee :)

Alleen hoe zit het nu met die Multi Theft Auto? Voordat die volledig werkt op GTA3 komt Vice City al uit...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-07 21:58

Arfman

Drome!

Neeeeeeeeeeeee ! Daar gaat mijn sociale leven de komende 4 maanden ! :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MaRc0 schreef op 09 april 2003 @ 12:29:
[...]
Bij GTA3 op de PC werden er ook hoge systeemeisen gegeven, maar dat viel best wel mee :)

Alleen hoe zit het nu met die Multi Theft Auto? Voordat die volledig werkt op GTA3 komt Vice City al uit...
Volgens mij is het niet moeilijk om het MP programma om te zetten naar Vice City. Kortom misschien komt er wel MP voor GTA3:VC ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Van Gamers.nl:

Veel verbeteringen in PC-versie van GTA Vice City
Het grootste kassucces voor de PS2 was vorig jaar zonder twijfel GTA Vice City. Talloze gamers vielen voor de briljante mix van leuke gameplay, bloederig geweld en grenzeloze vrijheid.

Net als GTA3 komt ook deze game weer naar de PC, met opnieuw de nodige verbeteringen. Zo hebben de graphics een grote opknapbeurt gekregen, zijn de controls verbeterd door het gebruik van de muis en kun je opnieuw je eigen muziektracks toevoegen naast de toch al zo geweldige radiostations.
Although Vice City PC is still using the Renderware engine, it's impossible not to notice how much more brighter and crisper everything looks. The game supports DirectX 9 and resolutions as high as 1600x1200 and beyond, and new textures have been created to complement the higher resolutions (reportedly a full gigabyte of the installation can go to textures with some video cards). Draw distances have been improved, effects such as floor reflections have been enhanced, and the "widescreen" option (one of my favorites) returns, giving a more cinematic feel to the game. (The "trail" effect option, the source of many complaints in GTA3 PC, has been removed altogether).

Hiermee zijn ook de systeemeisen weer een flink stuk opgeschoven. Aanbevolen wordt een 1,5-1,8 GHz processor met een GeForce 3 of beter.
GTA Vice City zou in mei in de winkels moeten liggen. Lees het complete verhaal, vergezeld van de eerste ingame screenshots van de PC versie, bij Gamespy.

[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 09-04-2003 12:58 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Wens jullie alvast veel plezier met deze game. Speel m zelf sinds december! op de PS2 (maar dus zonder cheats, walkthroughs etc).

Gewoon mooie game om al genoemde reden. Ben erg benieuwd naar het kwaliteitsverschil qua graphics tussen PC en PS2

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 21:09
De trail weg? Lekker zonde geeft juist zo'n lekkere sfeer :)
Zonder trail is het op PS2 stuk grauwer en stuk minder sfeervol, die trail vind ik juist mooi, nou ja :)

Ook op screenshots boven mooier maar minder sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Spyro_the_Dragon schreef op 09 April 2003 @ 13:10:
Wens jullie alvast veel plezier met deze game. Speel m zelf sinds december! op de PS2 (maar dus zonder cheats, walkthroughs etc).

Gewoon mooie game om al genoemde reden. Ben erg benieuwd naar het kwaliteitsverschil qua graphics tussen PC en PS2
Heb em zelf nu ook een tijdje, blijft een toppertje. Ben zo verwend met die helicopters, nog 11 pakketjes en dan is de Apache ook van mij >:)
Albinoraptor schreef op 09 april 2003 @ 13:24:
De trail weg? Lekker zonde geeft juist zo'n lekkere sfeer :)
Zonder trail is het op PS2 stuk grauwer en stuk minder sfeervol, die trail vind ik juist mooi, nou ja :)

Ook op screenshots boven mooier maar minder sfeer.
Had een leuk effect in de filmpjes, maar ergerde me er soms zo aan tijdens het spelen. Stond zowiezo uit hiero, scheelde ook hoop in performance.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76530

ik zie er ook zeker naar uit.

Is het trouwens een uitbreiding van GTA3 normal of is het echt een op zichzelf staand spel?
In GTA3 zit namenlijk in level3 een plek waar je een tunnel in kunt maar die is afgesloten. Dus ik dacht dat het misschien een doorstroom zou zijn? (misschien domme vraag hoor)

Ik hoop dat je in Vice city ook weer de auto's kan tunen en verbouwen net als in de reguliere GTA3. Ik rij bijvoorbeeld in een VW Golf 4, BMW M5, BMW z4, Dodge Viper, Mitsubitie Galant, Mercedes CL600 enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Anoniem: 76530 schreef op 09 april 2003 @ 13:31:
ik zie er ook zeker naar uit.

Is het trouwens een uitbreiding van GTA3 normal of is het echt een op zichzelf staand spel?
In GTA3 zit namenlijk in level3 een plek waar je een tunnel in kunt maar die is afgesloten. Dus ik dacht dat het misschien een doorstroom zou zijn? (misschien domme vraag hoor)
Het speelt zich 20 jaar geleden, dus tenzij het een ''magische time portal'' is, kan dit helaas niet. :P
Tis een geheel spel dus ;)
Ik hoop dat je in Vice city ook weer de auto's kan tunen en verbouwen net als in de reguliere GTA3. Ik rij bijvoorbeeld in een VW Golf 4, BMW M5, BMW z4, Dodge Viper, Mitsubitie Galant, Mercedes CL600 enz...
Komen vanzelf wel editors tevoorschijn. Kan niet w8ten op het tunen van helicopters :D

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Osdorp-Dude schreef op 09 april 2003 @ 13:30:
[...]

Had een leuk effect in de filmpjes, maar ergerde me er soms zo aan tijdens het spelen. Stond zowiezo uit hiero, scheelde ook hoop in performance.
Wat is dat die trail voor een setting? (kan vanavond ook ff in de options kijken natuurlijk!)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68812

Vice city is een stuk leuker dan GTA3. Het duurd een stuk langer iig voordat je em volledig hebt uitgespeeld. En dan natuurlijk de PCG-600. Lekker eenstukje motorrijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Spyro_the_Dragon schreef op 09 April 2003 @ 16:40:
[...]

Wat is dat die trail voor een setting? (kan vanavond ook ff in de options kijken natuurlijk!)
And last but not least is the trail option, witch gives a nice glow to all the lighting in the game, although the frame rate takes a small hit. Nice thing you can turn it off on the pause menu, though.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Ik hoop dat ze nu es wat beter programmeer werk afleveren. GTA3 was wel mooi maar een hele snelle port van de ps2, die op veel systemen bagger liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
meer screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/april03/gtavcpc/01.jpg

[img=600,450]]http://www.gamespy.com/previews/april03/gtavcpc/08.jpg[/img]

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 24674 op 10-04-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Woei! Als dit in-game screenshots zijn dan wordt het wel heftig.... op de PS2 is het iets minder strak helaas..... (nog steeds niet slecht hoor.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51925

hoop dat de Player skin wat mooier is,want die van GTA 3 was lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 13:49

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Man, die screens zijn sweeeeet... :) Dit wordt echt weer zo'n "hebbe hebbe hebbe"-spel. Voor mij dan in ieder geval wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46421

maaruh hoe zit het met de stad...iemand een map ervan?? is ie zo groot als 3 of kleiner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 13:59
Hij is groter zeggen ze 3 x zo groot ofzo...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rzgn.com/gtavc/images/other/hiddenpackmap.jpg

hij lijkt niet zo groot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Tja dat zijn alleen de hoofdwegen he :)
Neem maar van mij aan dat het iig stuk groter is dan GTA3 :)
Eilanden zijn ongeveer 2x zo lang als grootste eiland in GTA3, iets smaller, maar er zijn ook veel meer kleinere wegen.

En dat groene eiland wat je ziet (leaf links) is alleen maar een golf terrein dus dat is erg saai :)

[ Voor 31% gewijzigd door Albinoraptor op 10-04-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Die map is vet groot hoor! Daar rij je wel een paar dagen rond voordat je alles gezien hebt. Naast hoofd- en zijwegen ook verschrikkelijk veel steegjes met allerlei items erin, dus daar moet je ook doorheen....

en dan hebben we nog dat enorme strand. Daar liggen niet zoveel items, maar wel een side-mission. Dus ik denk dat je je er wel vermaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:30
1. Kan je nu dan eindelijk ook allerlei huizen in?
2. Is de interactie met npc's nu ook verschillender?
3. Kan je nu een loopbaan kiezen ofzo? Wordt postbode of gangster?

Ik wil gewoon vrij door die stad kunnen gaan en elk pand ingaan en doen wat ik wil en niet zoals in GTA3 dat het verveelt in 30 minuten tenzij je de opdrachten doet.

Bv is er een wedstrijd in dat stadium en dat je er naar toe kan gaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
PS2 versie:
1. Je kunt een paar huizen in
2. NPC?
3. Een loopbaan: gangster

In dat stadion worden drie auto/motorraces gehouden

Je hebt naast de std missies ontzettend veel side missions, rampages etc. Dus heb je ff geen zin in een missie dan ga je rondcruisen en wat anders doen.... Kun bv taxichauf spelen, brandweerman, ziekenwagen rijden, politieman etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Spyro_the_Dragon schreef op 11 April 2003 @ 08:50:
PS2 versie:
1. Je kunt een paar huizen in
2. NPC?
3. Een loopbaan: gangster

In dat stadion worden drie auto/motorraces gehouden

Je hebt naast de std missies ontzettend veel side missions, rampages etc. Dus heb je ff geen zin in een missie dan ga je rondcruisen en wat anders doen.... Kun bv taxichauf spelen, brandweerman, ziekenwagen rijden, politieman etc etc etc
Niet erg vernieuwend dus, naast de paar huizen waar je in kan + veel nieuwe wapens, motoren en een nieuwe stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Mij maakt het allemaal niks uit hoor of er niet veel veranderd is in GTA3vc. Ik vind GTA3 top en ik ben ook weer opnieuw begonnen met gta3 en ik vind het nog steeds super.

GTA3 vice city word voor mij nog topper en ze moeten alleen voor mij die bug eruit halen maar voor de rest moet de gameplay hetzelfde blijven want dit spel 0wnt gewoon en heeft zijn eigen genre gecreeerd.

Net zoals THPS serie moet je er gewoon niet te veel aan veranderen wanneer het al bijna perfect is :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Anoniem: 55194 schreef op 11 april 2003 @ 09:43:
Mij maakt het allemaal niks uit hoor of er niet veel veranderd is in GTA3vc. Ik vind GTA3 top en ik ben ook weer opnieuw begonnen met gta3 en ik vind het nog steeds super.

GTA3 vice city word voor mij nog topper en ze moeten alleen voor mij die bug eruit halen maar voor de rest moet de gameplay hetzelfde blijven want dit spel 0wnt gewoon en heeft zijn eigen genre gecreeerd.

Net zoals THPS serie moet je er gewoon niet te veel aan veranderen wanneer het al bijna perfect is :D .
Yupz ik ben ook al weer bezig met GTA3. Lekker een auto opvoeren. :)
Maar ik weet zeker dat Vice city ook een top game wordt op de PC. Dat cruisen is juist 1 van de leukste dingen wat je kan doen in het spel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
En het cruisen in VC is gewoon nog veel beter dan in GTA3, pakt een motortje, schiet wat mensen neer, en ga de politie langs op je achterwiel :D
Of je pakt een heli en gaat mensen met de rotor een beetje vermalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albinoraptor schreef op 11 April 2003 @ 10:21:
En het cruisen in VC is gewoon nog veel beter dan in GTA3, pakt een motortje, schiet wat mensen neer, en ga de politie langs op je achterwiel :D
Of je pakt een heli en gaat mensen met de rotor een beetje vermalen >:)
Wow kan dat ook nog? Kun je trouwens ook uit de heli springen als je in de lucht bent. ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Anoniem: 36960 schreef op 11 April 2003 @ 10:23:
[...]

Wow kan dat ook nog? Kun je trouwens ook uit de heli springen als je in de lucht bent. ? :o
Nooit geprobeerd, heb een hekel aan dood gaan, alhoewel je kan ook van hoogste gebouw springen en dan maar 10 hp verliezen maarja :p

En er zit zelfs een apache en een watervliegtuigje in :)
Genoeg om je mee te vermaken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Je kunt uit de heli springen als je vliegt jahh.... wordt je wel ff wat minder blij van.... en dan rennen om die heli niet op je hoofd te krijgen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spyro_the_Dragon schreef op 11 april 2003 @ 10:34:
Je kunt uit de heli springen als je vliegt jahh.... wordt je wel ff wat minder blij van.... en dan rennen om die heli niet op je hoofd te krijgen natuurlijk!
Ik hoop dat die vliegvoertuigen beter vliegen dan die dodo. Ik kan er nog steeds niet mee van de grond komen. Jah 7 seconden is het record. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Wees gerust.... met de heli's kun je rustig de hele stad rondvliegen.... overal landen waar je wilt en weer doorvliegen daarna.... erg relaxed om zo te cruisen..... Ook erg makkelijk met sommige missies...... ben nog geen politieheli tegengekomen die me achterna zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Laatst online: 13-05 22:31

zyberteq

nou, dat dus

Een van de grootste ergernissen van GTA3 vind ik nog wel de spawning.
kijk je rond in de stad dan om een lekkere auto, in een flits zie je een gave vlakbij, je draait terug omdat ie net een milliseconde buiten beeld was en de auto is weg. aaarrghh.

en als je op een auto schiet dan rijdt ie natuurlijk keihard weg, maar als je hem volgt dan blijft ie keihard rijden net zolang tot ie "gestopt" wordt (dus om de kop of water in of ontploft)

is dat nu ook opgelost in GTA:VC ?? dus dat de stad beter "leeft"?

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MaRc0 schreef op 09 April 2003 @ 12:29:
[...]

een 500MHz proc en een 32MB videokaartje waren de minimale systeemeisen van GTA3. Maar inderdaad, die bleek voor geen ene meter te kloppen :{

De landkaart lijkt misschien best groot. Maar door de helicopter ben je daar ook zo doorheen en wordt een groot iets eigenlijk best wel klein.
Mede door die superonrealistische helicopter, waarmee je gewoon ff bommen gericht kon afschieten, vrij lomp tegen flatgebouwen kunt raggen en gewoon op een klein kuthuisje kunt landen heb ik weinig verwachtingen van dit spel. Zoiets maakt het *te* onrealistisch.
Ook een negatief punt wat me op de PS2 versie opviel: Je loopt het politiekantoor binnen. Er wordt op je geschoten omdat er naar je wordt gezocht. Pak je het politie-icon om politiekleren aan te doen is er ineens niks meer aan de hand.. Tja. :X

Ik verwacht dat dit spel eigenlijk best tegen gaat vallen bij veel mensen, als dit spel erg gaat lijken op de PS2 versie.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
damn waarom moeten die systeem eisen nu weer om hoog :'(

GTA3 kon ik NET spelen, maar dit kan ik met mijn super systeem wel vergeten ben ik bang :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Noedelsupke op 11-04-2003 11:10 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DataBeest schreef op 11 April 2003 @ 11:02:
[...]

een 500MHz proc en een 32MB videokaartje waren de minimale systeemeisen van GTA3. Maar inderdaad, die bleek voor geen ene meter te kloppen :{
Hoezo niet? ik speelde het spel perfect. Aleen dan met 64MB videokaart. Ik hoop dat ik Vice city ook zo goed kan spelen met deze specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
ZyberTEQ schreef op 11 April 2003 @ 11:01:

is dat nu ook opgelost in GTA:VC ?? dus dat de stad beter "leeft"?
Op de PS2 wel een beetje volgens mij (heb GTA3 maar een paar keer gespeeld maar speel VC erg veel)
[...]

Mede door die superonrealistische helicopter, waarmee je gewoon ff bommen gericht kon afschieten, vrij lomp tegen flatgebouwen kunt raggen en gewoon op een klein kuthuisje kunt landen heb ik weinig verwachtingen van dit spel. Zoiets maakt het *te* onrealistisch.
Ook een negatief punt wat me op de PS2 versie opviel: Je loopt het politiekantoor binnen. Er wordt op je geschoten omdat er naar je wordt gezocht. Pak je het politie-icon om politiekleren aan te doen is er ineens niks meer aan de hand.. Tja. :X

Ik verwacht dat dit spel eigenlijk best tegen gaat vallen bij veel mensen, als dit spel erg gaat lijken op de PS2 versie.
Het niet helemaal realistisch zijn (of: helemaal niet...) draagt wel weer wat bij aan de speelbaarheid van het spel....... Ik vind het juist wel leuk, als ik iets realistisch wil pak ik splinter cell ofzo.....

Wat ik het mooiste vind aan dit spel is de sfeer....... die is zo goed, echt Miami Vice. Goede muziek erbij en voor ieder (iig mij) wat wils: lekker cruisen en af en toe een missie, rampage etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

[...]

Nja, GTA3 was ook niet ontzettend realistisch, toch?
Er liggen overal door de stad bribes verspreid, die eruit zien als een ster in een blauwe cirkel :+

Ik denk dat het gewoon veel op GTA3 zal lijken met nieuwe levels :)
Lijkt me wel de moeite waard, hoor :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Bribes zijn er ook weer.... makkelijk hoor... nu roze met een gouden ster. Jawel.

En niet te vergeten de Pay n Spray.... Meesterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het spel gaat zeker roeleren dat weet ik nu al. Helemaal als het editten begint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik speel hem soms nog eens even op me PS2 maar het blijft SUPER, maar school zit in de weg he :(

De levels zijn echt groot zat, het duurt wel ff om even diagonaal over de map heen te vliegen :P :D ik ga het nu maar eens doen >:) krijg er weer zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Okyah schreef op 11 april 2003 @ 11:40:
[...]

Nja, GTA3 was ook niet ontzettend realistisch, toch?
Er liggen overal door de stad bribes verspreid, die eruit zien als een ster in een blauwe cirkel :+

Ik denk dat het gewoon veel op GTA3 zal lijken met nieuwe levels :)
Lijkt me wel de moeite waard, hoor :)
Je kunt ook te ver gaan zodat het gewoon niet meer leuk is. Dat is naar mijn mening in de PS2 versie van GTA Vice City gebeurd.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

DataBeest schreef op 11 April 2003 @ 12:35:
[...]

Je kunt ook te ver gaan zodat het gewoon niet meer leuk is. Dat is naar mijn mening in de PS2 versie van GTA Vice City gebeurd.
Nja, kheb em nog niet gespeeld, dus ik kan je moeilijke tegenspreken op dat gebied :)

Maar voor mij hoeft het niet enorm realistisch te zijn, hoor :) De afstanden die je al vliegend af kan leggen met een auto komen ook niet echt overeen met die in de realiteit, maar dat is juist wel leuk :D

Nja, als het dus een soort GTA3 is, maar dan met extras ben ik blij :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Laatst online: 13-05 22:31

zyberteq

nou, dat dus

Anoniem: 36960 schreef op 11 April 2003 @ 11:11:
[...]

Hoezo niet? ik speelde het spel perfect. Aleen dan met 64MB videokaart. Ik hoop dat ik Vice city ook zo goed kan spelen met deze specs.
idd. ik had destijds een P3 450@500 met 384MB geheugen en een TNT2. dankzij de TNT2 speelde het bagger en liep ie na 1 minuut vast :( maar toen heb ik speciaal (jaaa! :D ) voor GTA3 een Geforce 4MX440 64MBDDR gekocht en toen liep ie geweldig!
na een proc update naar 650MHz (nu standaard OC naaar 728MHz) loopt ie helemaal te wauw.

en als de planning goed loopt heb ik tegen de tijd dat GTA:VC uit komt een dikke P4 dus over die sysspecs maak ik me niet zo druk

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZyberTEQ schreef op 11 April 2003 @ 16:07:
[...]

idd. ik had destijds een P3 450@500 met 384MB geheugen en een TNT2. dankzij de TNT2 speelde het bagger en liep ie na 1 minuut vast :( maar toen heb ik speciaal (jaaa! :D ) voor GTA3 een Geforce 4MX440 64MBDDR gekocht en toen liep ie geweldig!
na een proc update naar 650MHz (nu standaard OC naaar 728MHz) loopt ie helemaal te wauw.

en als de planning goed loopt heb ik tegen de tijd dat GTA:VC uit komt een dikke P4 dus over die sysspecs maak ik me niet zo druk
Ik had toen een voodoo 3 kaart. :D Maar met een bak geheugen en een goede videokaart kom je al een heel eind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Okyah schreef op 11 April 2003 @ 12:38:
[...]

Nja, kheb em nog niet gespeeld, dus ik kan je moeilijke tegenspreken op dat gebied :)

Maar voor mij hoeft het niet enorm realistisch te zijn, hoor :) De afstanden die je al vliegend af kan leggen met een auto komen ook niet echt overeen met die in de realiteit, maar dat is juist wel leuk :D

Nja, als het dus een soort GTA3 is, maar dan met extras ben ik blij :)
Ik ben erg benieuwd hoe jij (en andere) die helicopter en zulk soort meuk vinden, nadat je het een tijdje hebt gespeeld.
Tja, voor het zelfde geld vind jij het wel leuk he.. :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
ik vind gta3 echt eerlijk waar een geweldig spel !!
3x uit gespeelt [ ja dat is weinig voor een echte fan maar toch ] zonder cheats !!
ik kijk heel erg uit naar VC.. een maat van me , heeft hem op de PS2
maarja spelen op zo ding kan ik niet echt goed :D
dus ben super blij met dit bericht , hup daar gaat me werk en school onder leiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Waneer ben je een echte GTA-er?
• Wanneer je Liberty City kent als je broekzak, je weet welke straat of weg te vinden.
• Wanneer je de commercials op de radio kan meepraten/zingen (oa dus de cliches van Micheal Hunt natuurlijk van Head Radio :D)

Ik ben wel een beetje zon type, ik heb GTA3 veel gedaan. Ik kan ook niet wachten op Vice City natuurlijk. Als de radio al even lachwekkend is als in GTA: Liberty City dan zit het al wel goed.
Anoniem: 36960 schreef op 11 April 2003 @ 10:50:
Ik hoop dat die vliegvoertuigen beter vliegen dan die dodo. Ik kan er nog steeds niet mee van de grond komen. Jah 7 seconden is het record. :|
Duh, de dode had halve vleugels, daarom kon je er voor geen meter mee vliegen, alhoewel... moeilijk dan iig, met een normale config kon ik de dodo minuten lang in de lucht houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Novah op 12-04-2003 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51925

Novah schreef op 12 april 2003 @ 03:12:
Waneer ben je een echte GTA-er?
• Wanneer je Liberty City kent als je broekzak, je weet welke straat of weg te vinden.
• Wanneer je de commercials op de radio kan meepraten/zingen (oa dus de cliches van Micheal Hunt natuurlijk van Head Radio :D)

Ik ben wel een beetje zon type, ik heb GTA3 veel gedaan. Ik kan ook niet wachten op Vice City natuurlijk. Als de radio al even lachwekkend is als in GTA: Liberty City dan zit het al wel goed.
[...]
Duh, de dode had halve vleugels, daarom kon je er voor geen meter mee vliegen, alhoewel... moeilijk dan iig, met een normale config kon ik de dodo minuten lang in de lucht houden.
ik ken Liberty City uit men broekzak,en ik kan maar een paar comercials(komt door dat ik altijd de MP3 Player aan heb staan :+ ) is ook wel logisch dat ik LC helemaal ken speel het al ong een half jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb mn radio altijd uitstaan... ik vind het maar irritant, dat gelul. Ik ken Liberty City uiteraard wel helemaal uit mn hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30762

Als ik al die screens zie dan heb ik er weer zin in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hier nog 1.... ben weer opnieuw begonnen aan GTA3 op PC.... lang geleden hoor, 2e eiland moest ik weer even de kaart erbij pakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82960

Ik heb em op de ps2. Zon superspel!! _/-\o_

Ik ga em ook kopen voor de pc voor al die kewle mods

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 82960 schreef op 14 April 2003 @ 19:49:
Ik heb em op de ps2. Zon superspel!! _/-\o_

Ik ga em ook kopen voor de pc voor al die kewle mods

:9~
ik kan ook al bijna niet wachten, en als ze de bugs eruit halen is het helemaal top!

offtopic:
HAPPYTREEFRIENDS !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
iemand enig idee , of van deze versie wel een demo versie komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

DataBeest schreef op 11 April 2003 @ 21:55:
[...]

Ik ben erg benieuwd hoe jij (en andere) die helicopter en zulk soort meuk vinden, nadat je het een tijdje hebt gespeeld.
Tja, voor het zelfde geld vind jij het wel leuk he.. :+
Hehe :D

Ik zal t direct neerzetten, als ik t heb! :)

Btw, ik las laatst wat over VC en ik las dus dat de auto's minder onkwetsbaar waren...
Banden die lekgeschoten konden worden en mensen die je konden neerschieten door de ruiten...

Dat vind ik niet zo leuk :/

Maarja, wie weet :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46421

banden lekschieten lijkt me wel lachen, als de gevolgen maar realistisch zijn.....enja soms ging de auto bij gta3 wel heel snel in de fik, dus dat vind ik wel vooruitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Mensen spellen hoeven JUIST NIET realistich te zijn. Daarom bekroon ik voor mijzelf GTA3 het spel van het nieuwe millinium :) :P . Nee ik heb me nog nooit eerder zo vermaakt dan met gta3. ALs ik kijk naar wat voor een spellen er uit zijn gekomen en uitkomen moet ik toch zeggen dat GTA3 een heel erge unieke spel is. Je ziet tegenwoordig alleen maar hetzelfde meuk en alweer het zoveelste FPS en het zoveelste RTS game. EN dan moet er een unieke game komen met nieuwe gameplay en dan blijkt het toch weer hetzelfde rotzooi te zijn :).

iig zal gta3 vice city mij zeker heel goed vermaken. Misschien niet bij iedereen hier maar mij zal het zeker bezig houden :D :) .

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 14-04-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57065

heeft iemand em al gezien bij een webshop oid waar ie al in PRE order te bestellen was???

wil em wel als eerste hebben he, en niet moeten wachten tot er weer een nieuwe voorraad is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Anoniem: 46421 schreef op 14 april 2003 @ 21:39:
banden lekschieten lijkt me wel lachen, als de gevolgen maar realistisch zijn.....enja soms ging de auto bij gta3 wel heel snel in de fik, dus dat vind ik wel vooruitgang
Banden lekschieten kan! Sterker nog: vanaf drie sterren gaan de cops daarvoor en rijd je auto (ligt aan het model) voor geen meter meer, inclusief van die mooie vonken op het asfalt! Erg strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het mooie van GTA3 vond ik dat het schade model best realistisch was. Dus als je tegen een boom aan knalde dat je wagen ook al voor de helft kapot was. Zo werd het cruisen ook leuker omdat je probeerde rond te scheuren zonder schade aan je wagen te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

haaa ik heb echt zin in vc! toevallig net gta3 geinstalleerd voor mn neefje van 7 (Die vind het super! >:)) en nu lees ik pas dat vc voor de pc komt! hulde! aargh echt zo goed heerlijk ontspan-spel :P

Het zit er niet in dat we met andere wapens uit de auto's kunnen schieten he? weer alleen uzi?

ohja, en mensen doodschieten DOOR ruiten heen is een must! LEkker snipen :D

[ Voor 14% gewijzigd door BaRF op 15-04-2003 09:26 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaRF schreef op 15 April 2003 @ 09:25:
haaa ik heb echt zin in vc! toevallig net gta3 geinstalleerd voor mn neefje van 7 (Die vind het super! >:)) en nu lees ik pas dat vc voor de pc komt! hulde! aargh echt zo goed heerlijk ontspan-spel :P

Het zit er niet in dat we met andere wapens uit de auto's kunnen schieten he? weer alleen uzi?

ohja, en mensen doodschieten DOOR ruiten heen is een must! LEkker snipen :D
Mwa maakt mij niet uit. ik schoot bijna nooit uit het raam. Het zag er ook een beetje bout uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82153

Is GTA 3: vice city een update van GTA 3 of een los spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82153 schreef op 15 april 2003 @ 10:03:
Is GTA 3: vice city een update van GTA 3 of een los spel?
Volgens mij gewoon een nieuw spel met weer andere mogelijkheden. Maar met hetzelfde idee. Het is geen Expansion pack ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 14:57

Jumpiefox

Hoi ?

een los spel! new stuff :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72225

Je kan ook ventjes van hun motor afschieten :)
Op de ps2 dan he, ik neem aan ook op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog niet gepost volgens mij: De systeemspecs:

Minimum Hardware
800 MHz Intel Pentium III or 800 MHz AMD Athlon or 1.2GHz Intel Celeron or 1.2 GHz AMD Duron processor
128 MB of RAM
8 speed CD / DVD drive
915 MB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression)
32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers ("GeForce" or better)
Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers Keyboard & Mouse

Recommended Hardware:
Intel Pentium IV or AMD Athlon XP processor 256(+) MB of RAM
16 speed CD / DVD drive
1.55 GB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression)
64(+) MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers ("GeForce 3" / "Radeon 8500" or better with DirectX Texture Compression support)
DirectX 9.0 compatible sound card with surround sound
Gamepad (USB or Joystick Port)
Keyboard & Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wat waren de Minimum systeem eisen van GTA3? Dan kan ik kijken of het omhoog is gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 16:45

Pubbert

random gestoord

P3 450mhz 12mb videokaart 128mb

maar of het draaide, dat durf ik niet te zeggen.

op een P3 500 met tnt2 ging het kut :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960 schreef op 15 April 2003 @ 10:17:
En wat waren de Minimum systeem eisen van GTA3? Dan kan ik kijken of het omhoog is gegaan...
Minimum
Pentium III 450 CPU
96MB RAM
16MB Direct3D Video Card
Fully DirectX compatible Sound Card
8X CD-Rom
500MB free hard disk space
Win 98/ME/2000/XP
Direct X 8.1

Recommended
700 mhz CPU
128MB RAM
32MB Direct3D Video Card
Fully DirectX compatible Sound Card
8X CD-Rom
500MB free hard disk space
Win 98/ME/2000/XP
Direct X 8.1

Dit waren de eisen, maar er klopte niet zo veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwa ik speelde het heel goed hoor met mijn Pentium 3 500 Geforce 4 64MB ( + 256 RAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
GTA Vice City PC site is trouwens ook al up op de Rockstar site :)
Je kan er de systeemspecs vinden en natuurlijk ook screenshots en dergelijke.

GTA Vice City Site
(Misschien wel handig om in de startpost te zetten? :))
Anoniem: 36960 schreef op 15 april 2003 @ 10:25:
Mwa ik speelde het heel goed hoor met mijn Pentium 3 500 Geforce 4 64MB ( + 256 RAM)
Wat voor resolutie en instellingen dan allemaal? En wat voor een Geforce 4? Als je een Geforce 4 Ti4200 of hoger hebt is GTA3 wel goed te spelen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 15 April 2003 @ 14:05:
GTA Vice City PC site is trouwens ook al up op de Rockstar site :)
Je kan er de systeemspecs vinden en natuurlijk ook screenshots en dergelijke.

GTA Vice City Site
(Misschien wel handig om in de startpost te zetten? :))
[...]

Wat voor resolutie en instellingen dan allemaal? En wat voor een Geforce 4? Als je een Geforce 4 Ti4200 of hoger hebt is GTA3 wel goed te spelen ja :)
Volgens mij resolutie 1024x768 En de distanceview bijna op full.
Verder is het een Geforce4 440MX 64MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82173

Voor dit spel heb ik dus speciaal een ps2 gekocht, en dat was zeker de moeite waard! :)
Ik moet toegeven dat ik een die-hard pc'er ben en niet een freak ben van console e.d Maar toen ik hoorde dat Vice City eerst naar de Ps2 zou komen (vorig jaar zomer werdt dat aangekondigt) Moest ik die Ps2 gewoon hebben om deze game als 1 van de eersten te kunnen spelen (Op de Amerikaanen na dan ;) )
Heb Vice City 100% uitgespeeld en nog steeds tour ik elke dag ff op men motor door VC :)

Ook ik zal deze game op de Pc kopen ondanks dat ik em op de Ps2 heb, kwa Grapix, besturing, etc. is dit gewoon een must om te hebben, Grote klasse van Rockstar Games, Thumbs up dudes :) Oh ja, vandaag is er een dedicated site opgeset voor Vice City pc :

www.rockstargames.com/vicecity/pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
van die systeemspecs ga ik :'(

mijn proc is dus precies het minimum en dat betekent normaal gesproken dat het amper te spelen valt :{

eind deze week wordt mijn gf2mx wel vervangen door een radeon9100, maar of dat veel helpt.........(achja i.i.g. zal GTA3 wel lekkerder lopen)

[ Voor 10% gewijzigd door Noedelsupke op 15-04-2003 15:42 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zo ikhebzinindit spel man :) is hij ook nog niet uit in het ill**** circuit dan???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kirkhammet1 schreef op 15 April 2003 @ 16:17:
Zo ikhebzinindit spel man :) is hij ook nog niet uit in het ill**** circuit dan???
:X Zul soort vragen kun je niet stellen hier op GoT :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10781

Pics zien er idd geval alweer erg c00' uit.. jammer genoeg kan ik me de pics herinneren van GTA3 die Rockstar destijds uitgaf (pc versie) en dat zag er ook extreem strak uit maar toen ik 'm had draaien vond ik het toch iets tegenvallen (had 'm ook al op ps2 gespeeld) ..toch kan ik niet wachten vooral omdat ik deze versie niet op ps2 heb gespeeld :D

edit: hij is zeker niet uit in het illegale circuit en dat duurt denk ik ook nog eventjes.. net als toen met GTA3 :) die lag toen al in de winkel!! btw: is het nou zo moeilijk om op een site te kijken of een groep 'm gereleased heeft ..

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 10781 op 15-04-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57065

Anoniem: 57065 schreef op 14 April 2003 @ 22:00:
heeft iemand em al gezien bij een webshop oid waar ie al in PRE order te bestellen was???

wil em wel als eerste hebben he, en niet moeten wachten tot er weer een nieuwe voorraad is >:)
oke, ik heb hem dus gevonden in Pre order....

http://www.dynabyte.nl/sh...uw.asp?Nr=611657&Zoeken=1

Dynabyte levert hem uit op de release datum, en als speciaal voordeel betaal je dan 42.95 IPV 49.95

hehe... 1tje is iig al besproken ladys and gentleman >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

heeel gaar dat hij nog lang niet op de cube uitkomt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Anoniem: 82173 schreef op 15 April 2003 @ 14:55:
Voor dit spel heb ik dus speciaal een ps2 gekocht, en dat was zeker de moeite waard! :)
En ergens rond oktober krijgen de PS2-ers GTA: San Andreas, die zal ook weer een half jaar later uitkomen op de PC. Dus je profiteert er nog een keer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75618

Voor ons maakt dat niet uit, PS2 players hebben GTA:VC nu wel uitgespeelt en kijken uit naar GTA:SA wij zitten nu nog met GTA:LC maar de speelduur van GTA:LC (Liberty City = 3) is velen malen langer vanwege het modplezier en de mp mods die er zijn enz enz enz...
Er zit telkens een jaar tussen maar als PC-gamer weet je al lang en breed wat er komt natuurlijk, (door de PS2) maar waar ik pas benieuwd naar ben is GTA:SA (San Andreas).
Ze hebben de domain al geregged :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 00:58

Upke dupke

Oompa Loompa

Dillemma, dillemma, GTA:VC 14 mei, Rise of Nations 22 mei, 1x toestemming spel te kopen (schulden lopen) welk? O welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

kun je hem al ergens online bestellen? (of zit je met die legitimatie sjit van, 18 jaar (of 21) en ouder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Anoniem: 58729 schreef op 15 April 2003 @ 23:05:
kun je hem al ergens online bestellen? (of zit je met die legitimatie sjit van, 18 jaar (of 21) en ouder?
Paar posts boven je ;)
Anoniem: 57065 schreef op 15 April 2003 @ 20:18:
[...]

http://www.dynabyte.nl/sh...uw.asp?Nr=611657&Zoeken=1

Dynabyte levert hem uit op de release datum, en als speciaal voordeel betaal je dan 42.95 IPV 49.95

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.