Mooi dat ie 16 mei uitkomt. Nog 1,5 week wachten
GTA3 was een gigantisch mooi spel maar er waren een aantal dingen waar ik me aan stoorde en die dat verpestte
- Als je een mooie auto in beeld zag en je draaide je om en je draaite je weer om dan was die auto plotseling weg.

.... Daar stoorde ik me aan en snap niet waarom *R dat zo heeft gedaan...
- De AI van de cops waren niet al te goed. Ze ramde over relingen en tegen andere auto's. Vaak ramde ze me zo hard dat ze zelf in brand vlogen. Ze politie auto's werkten ook niet samen...
- Die tank was meer van 300mph, infinity tanks

...
- Als auto's total loss waren dan vlogen ze in brand... ook al was de auto ondersteboven dan nog ging het in brand. Waarom niet dat de meesten auto's gewoon niet meer wilden starten?
- Je had een bepaalde vrijheid. Ik zou graag willen dat men ook in ziekenhuizen, bioscopen, pretparken, dierentuinen. instellingen, motels, hotels, clubhuizen, ghetto's, garages, villa's en andere huizen in kon en in bepaalde gevallen kan vermaken zoals gokken of naar de hoeren gaan.
- De dodo had halve vleugels... sommigen konder heel lang in de lucht blijfen maar bij mij lukte dat maar iets van 9 seconden.
-Sommige gedeelten van de map waren erg slecht afgewerkt... En er was geen 'respect meter' waneer je voor een andere gang ging werken. Je had ook niet de mogelijkheid om zelf crimes en gangs te organiseren
- Default had je maar over 2 models te beschikken en je kon ook geen nick names etc invullen...
Ik hoop dat een aantal dingen zijn verbeterd... In GTA: Vice City