Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.488 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

200e post voor mij!!

Heeft vice city misschien nog wat leuke xtras in de verpakking zitten??
Ik geil op een gta collectos item. Doe mij maar zo`n gun uit die game dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA 3 had volgens mij een kaart van de complete map in de doos zitten.. dat zullen ze hier ook wel weer doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA Vice City ligt al in deze week in de Bart Smit! Ik kreeg net een folder binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 17:05:
GTA Vice City ligt al in deze week in de Bart Smit! Ik kreeg net een folder binnen. :)
Mwa die foldertjes moet je niet al te serieus nemen ;) 16 mei is de release date voor europa.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 22:19

reapher

Z POWER

waarneer voor america dan? Of dezelfde dag?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'GTA: Vice city will be released the 23th of may in Scandinavia - 13th May in North-US - 16th May in Europe' uit een (betrouwbaar?) GTA irc kanaal op efnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Op de officiele site staat dat ie 14 mei al komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In amerika zal dat wel zijn!.. overigens kan ik echt niet wachten om het te spelen .. kga gelijk iemand van een motor slaan om te proberen >:)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 20:07:
In amerika zal dat wel zijn!.. overigens kan ik echt niet wachten om het te spelen .. kga gelijk iemand van een motor slaan om te proberen >:)
Met die motors lijkt me kicken :) ik hoop dat er een schakel functie op de motors zit. (lekker modden tot crossmotors :o)
vet n33t ;) damn, (nu 6 mei.... ffs schiet op!!! :D)
damn ik wil echt schakelen (ook wel op een race motor :D) en als het echt serieus zou zijn, moet je met dikke 300 over de snelweg heen raaaazen (en racen :P) vet snel er tussen door vegen. omg.. cant wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook crossmotors hoor :) ... er is zelfs een baan waar je een missie kan doen .... .er zit dan een bende achter je aan maar toch moet je proberen de finish te halen.... Deze game slaat echt heel hard bij mij aan ... ik heb alle GTA's wel een jaar gespeeld ... en GTA3 nog wel meer zelfs ..... maar het wachten op de release date duurt eeuwig lang :( ..... ik heb zelf te weinig geduld..... hmmm waar ik persoonlijk naar uitkijk is als ik het spel heb uitgespeeld ... en dat probeer ik zo snel mogelijk te doen zodat ik van alles en nog wat in de stad kan genieten ( apache :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop eigenlijk dat ze voor de PC versie een dashboard in de auto's stoppen, met een goede kilometerteller én ondersteuning voor stuurtjes, dat vond ik allemaal erg afdoen aan het realisme van de auto's in GTA3.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 21:46:
Ik hoop eigenlijk dat ze voor de PC versie een dashboard in de auto's stoppen, met een goede kilometerteller én ondersteuning voor stuurtjes, dat vond ik allemaal erg afdoen aan het realisme van de auto's in GTA3.
klopt, daarmee zou het qua racegame helemaal af zijn.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je die hoer ook neu *kuch*.. meenemen op je motor? :9~ Ik ga um in ieder geval wel kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 22:28:
meenemen op je motor? :9~ Ik ga um in ieder geval wel kopen. :)
Jah, en dan kun je een picknick mandje meenemen, door dan wat knoppen te gebruiken vouw/leg je netjes het kleedje neer, dan kun je eten enzo 8)7 :D
sjonge... op een motor krikken? Vast niet m8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game valt binnen het genre "game zonder grenzen".
Ik hoop dus dat vice city eindloos plezier bevat.
Net als gta3, voor mij dan.
De mods zullen dan ook veel in huis kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 21:28:
[...]

Met die motors lijkt me kicken :) ik hoop dat er een schakel functie op de motors zit. (lekker modden tot crossmotors :o)
vet n33t ;) damn, (nu 6 mei.... ffs schiet op!!! :D)
damn ik wil echt schakelen (ook wel op een race motor :D) en als het echt serieus zou zijn, moet je met dikke 300 over de snelweg heen raaaazen (en racen :P) vet snel er tussen door vegen. omg.. cant wait!
Schakelfunctie ?? Nee... ook neit in auto's... 300 KM/h nee ook niet, het gaat dan wel snel (en hard vallen :P) maar een kilometerteller heb ik ook nog niet gezien... iig op de PS2 dan...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gta3.gamesurf.tiscali.de/news/bilder/mai2003/pccover.jpg

Dit is de PC versie cover ... ik weet niet of die anders is dan de PS2 cover maar ziet er wel aardig uit...
Hier is trouwens een filmpje van the making of GTA:VC ... registrere is wel nodig :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Nope is zelde alleen ipv wit is er zwart gebruikt :)
Wel vreemd dat PC versie voor 16 jaar en ouder is en PS2 versie voor 18 jaar en ouder 8)7 :P

Heb trouwens voor video effe op spam mail geregisterd en dit is pass en login name:
Loginname: Glottis666
Password: wakuhih

[ Voor 31% gewijzigd door Albinoraptor op 07-05-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh jah sorry had ik eigenlijk ook moeten doen ... mijn login posten .... maarjah er staat er nu 1 dus het hoeft denk ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat ie 16 mei uitkomt. Nog 1,5 week wachten :)

GTA3 was een gigantisch mooi spel maar er waren een aantal dingen waar ik me aan stoorde en die dat verpestte

- Als je een mooie auto in beeld zag en je draaide je om en je draaite je weer om dan was die auto plotseling weg. :( .... Daar stoorde ik me aan en snap niet waarom *R dat zo heeft gedaan...

- De AI van de cops waren niet al te goed. Ze ramde over relingen en tegen andere auto's. Vaak ramde ze me zo hard dat ze zelf in brand vlogen. Ze politie auto's werkten ook niet samen...

- Die tank was meer van 300mph, infinity tanks :( ...

- Als auto's total loss waren dan vlogen ze in brand... ook al was de auto ondersteboven dan nog ging het in brand. Waarom niet dat de meesten auto's gewoon niet meer wilden starten?

- Je had een bepaalde vrijheid. Ik zou graag willen dat men ook in ziekenhuizen, bioscopen, pretparken, dierentuinen. instellingen, motels, hotels, clubhuizen, ghetto's, garages, villa's en andere huizen in kon en in bepaalde gevallen kan vermaken zoals gokken of naar de hoeren gaan. :)

- De dodo had halve vleugels... sommigen konder heel lang in de lucht blijfen maar bij mij lukte dat maar iets van 9 seconden.

-Sommige gedeelten van de map waren erg slecht afgewerkt... En er was geen 'respect meter' waneer je voor een andere gang ging werken. Je had ook niet de mogelijkheid om zelf crimes en gangs te organiseren

- Default had je maar over 2 models te beschikken en je kon ook geen nick names etc invullen...

Ik hoop dat een aantal dingen zijn verbeterd... In GTA: Vice City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd jah dat van dat omdraaien en dan ineens is er iets weg is gewoon zo vaag. :)

Ook ik kon niet met die dodo overweg echt een klote ding.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 16:23:
Mooi dat ie 16 mei uitkomt. Nog 1,5 week wachten :)

GTA3 was een gigantisch mooi spel maar er waren een aantal dingen waar ik me aan stoorde en die dat verpestte

- Als je een mooie auto in beeld zag en je draaide je om en je draaite je weer om dan was die auto plotseling weg. :( .... Daar stoorde ik me aan en snap niet waarom *R dat zo heeft gedaan...

- De AI van de cops waren niet al te goed. Ze ramde over relingen en tegen andere auto's. Vaak ramde ze me zo hard dat ze zelf in brand vlogen. Ze politie auto's werkten ook niet samen...

- Die tank was meer van 300mph, infinity tanks :( ...

- Als auto's total loss waren dan vlogen ze in brand... ook al was de auto ondersteboven dan nog ging het in brand. Waarom niet dat de meesten auto's gewoon niet meer wilden starten?

- Je had een bepaalde vrijheid. Ik zou graag willen dat men ook in ziekenhuizen, bioscopen, pretparken, dierentuinen. instellingen, motels, hotels, clubhuizen, ghetto's, garages, villa's en andere huizen in kon en in bepaalde gevallen kan vermaken zoals gokken of naar de hoeren gaan. :)

- De dodo had halve vleugels... sommigen konder heel lang in de lucht blijfen maar bij mij lukte dat maar iets van 9 seconden.

-Sommige gedeelten van de map waren erg slecht afgewerkt... En er was geen 'respect meter' waneer je voor een andere gang ging werken. Je had ook niet de mogelijkheid om zelf crimes en gangs te organiseren

- Default had je maar over 2 models te beschikken en je kon ook geen nick names etc invullen...

Ik hoop dat een aantal dingen zijn verbeterd... In GTA: Vice City
goede punten, maar ik denk dat de meeste (als ze al gedaan worden) in gta4 komen... maar zelf crimes enzo organiseren lkijkt me cool :) dat je mensen kunt bellen of bij ze langsgaan, en dan een plannetje maken waar zij aan meewerken :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 16:23:

Scheelt denk ik aardig wat rekenwerk en dus betere prestatie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:57

Maxow

Hidden Sound System

idd, ik weet wel zeker dat ze het daarom hebben gedaan. Het random genereren van auto's is een stuk eenvoudiger dan de plaatsen van alle auto's bepalen en vasthouden die door het hele level rijden.

In mafia hebben ze dat wel beter aangepakt vind ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Maxow op 07-05-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op 07 May 2003 @ 17:16:
idd, ik weet wel zeker dat ze het daarom hebben gedaan. Het random genereren van auto's is een stuk eenvoudiger dan de plaatsen van alle auto's bepalen en vasthouden die door het hele level rijden.

In mafia hebben ze dat wel beter aangepakt vind ik.
Ze kunnen tenminste de posities van de verschillende auto's vasthouden over een aantal straten (of cirkel)... Maar klopt het dat de AI van de cops is verbeter?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:01:
[...]

Ze kunnen tenminste de posities van de verschillende auto's vasthouden over een aantal straten (of cirkel)... Maar klopt het dat de AI van de cops is verbeter?
Ja dat klopt, de cops zijn gewoon moeilijker af te schudden
Hun rijgedrag is ook verbeterd. De politie is gewoon gevaarlijker geworden.
Nu maar weer even gta3 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 17:57

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:01:
[...]

Dit kost volgens mij ook redelijk veel rekenwerk, als je een (denkbeeldige)circel om je heen hebt waarin de auto's wel hun plaats houden zeg maar, want als je loopt / rijdt, dan moet die circel ook verplaatst worden, waardoor andere auto's in die circel komen wat weer allemaal berekend moet worden etc.

btw: ik zag in een filmpje dat je ook banden lek kon schieten? :) , das wel leuk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maxow op 07-05-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banden lek? Cool (als je dan maar niet zelf de dûpe word (op je race motortje :D)
want dan kun je behoorlijk tegen de vlakte slaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Een of andere gast beweerd hem al te hebben, maar of de plaatjes echt zijn is een ander verhaal...

Afbeeldingslocatie: http://members.cox.net/stearic/Thebox.JPG Afbeeldingslocatie: http://members.cox.net/stearic/thecds.JPG

maarja misschien komen er nog ingame screenshots maar ik denk het niet. Zou natuurlijk wel mooi zijn dat ie al in de winkels verkrijgbaar zou zijn.

overigens komt er vrijdag op gamespy een review van gta vice city (tenminste dat neem ik aan want op de site zeggen ze Preview maar dat lijkt me een beetje laat ;). En op andere sites zeggen ze ook dat ze met een exclusieve review komen.. )

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/GTA%20Vice%20City/box/boekjeinside.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/GTA%20Vice%20City/box/boxfront.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/GTA%20Vice%20City/box/boxinside.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/GTA%20Vice%20City/box/ingame1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/GTA%20Vice%20City/box/ingame2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/GTA%20Vice%20City/box/ingame3.jpg

meer hier

[ Voor 50% gewijzigd door aftermath op 08-05-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Leuk Leuk Leuk.... die spellen liggen denk ik al wel bij de distributeur etc dus zo zullen er vast wel mensen aan kunnen komen...

Wat me opvalt dat het hoesje aan de linkerkant een DVD doos lijkt terwijl het rechterplaatje gewoon een CD hoesje laat zien... ra ra hoe kan dat?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Spyro_the_Dragon schreef op 08 May 2003 @ 10:26:
Leuk Leuk Leuk.... die spellen liggen denk ik al wel bij de distributeur etc dus zo zullen er vast wel mensen aan kunnen komen...

Wat me opvalt dat het hoesje aan de linkerkant een DVD doos lijkt terwijl het rechterplaatje gewoon een CD hoesje laat zien... ra ra hoe kan dat?
Mwa die gast heeft nu een stuk of 12 meer screenshots gemaakt met zijn cam:

http://discuss.futuremark...view=&sb=&o=&fpart=4&vc=1

* aftermath wilt hem ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

aftermath schreef op 08 May 2003 @ 10:32:
[...]

Mwa die gast heeft nu een stuk of 12 meer screenshots gemaakt met zijn cam:

http://discuss.futuremark...view=&sb=&o=&fpart=4&vc=1

* aftermath wilt hem ook :(
Jup het is wel duidelijk dat die gast op het juiste moment op de juiste plaats was :D (in de winkel dan ;)).
* Jerry wil hem ook :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
't komt ook echt 3 dagen voor mijn examen uit :(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Evilernie schreef op 08 May 2003 @ 10:36:
't komt ook echt 3 dagen voor mijn examen uit :(
Hehe ik weet nog dat ik dat probleem had met GTA3.
Ik kon me niet inhouden en heb het gewoon gekocht, met als resultaat dik geslaagd B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is dus eigenlijk al gold ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Nu online

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 10:45:
Hij is dus eigenlijk al gold ?
Ik zou niet afgaan op een paar vage foto's, waar je kan twijfelen over de echtheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Nou sorry, maar wat die gast laat zien is dus ECHT wel echt :P ga dat maar es fotoshoppen, no way.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Die foto's ingame zien er wel goed uit...... ik geloof ook best dat de game al "te krijgen" is bij de handel omdat ze natuurlijk op 13/16 mei te koop moeten zijn......

Wat ik nog niet snap:
1. Prijsstikkertje (49.99 dollar) wordt er pas in de winkel opgeplakt?
2. DVD vs CD doosje

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mij het schelen of hij echt of nep is. Als ik hem zelf maar te pakken krijg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Hij zegt het ook in de thread (zie boven). "human screwup at the shop".

Zou best wel eens een muts kunnen zijn van een shop waar ze em al binnen hebben en per ongeluk in de schappen gezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het wel hoor .... dat DVD hoesje is van de PS2 versie .... daar snap ik het dan wel van dat er prijskaartjes opstaan ...ik denk dat hij alleen de CD doosjes heeft gekregen met dvds erin..... dat zou dus moeten betekenen dat je met GTA:VC zon grote oude doos erbij krijgt met die CD hoesjes erin.... dat is het volgens mij

Het PS2 steken staat meestal onderaan dat heeft ie dus weggelaten

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56

Op dit moment is er al een versie uit! :9~ , alleen de .exe moet nog gekraakt worden, binnen 2 of 3 dagen wel verkrijgbaar op het net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, wel vaag die plaatjes. Waarom gebruikt ie een camera voor die ingame shots, ipv. Print screen ed. ?

Misschien heeft ie wel gewoon een PS2 op een monitor aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je alle fotos en info bekijkt dan kun je zien dat het dus echt niet nep is! :) (hoop ik) het pc cd doosje.. met de 2'cds.... de doos eromheen net zoals ie is aangekondigd met streepjes code en pc CD-rom erbij....

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja als hij op printscreen drukt dan komt het geloofwaardiger over. En een een desktopicon zou ook wenselijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja iemand heeft het al gevraagd in die thread dus nog even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Afbeeldingslocatie: http://members.cox.net/stearic/GTA/frontpage.BMP

System requirements

Vind ik genoeg om te zien dat het de PC versie is 8).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 08 May 2003 @ 12:12:
[afbeelding]

System requirements

Vind ik genoeg om te zien dat het de PC versie is 8).
ja idd zit wat in! ik vraag me alleen af waarom ie niet gewoon als gold is aangekondigd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Hmmz, waarom gebruikt die gast het oh zo fijne bestandsformaat .bmp 7(8)7

Het lijkt met trouwens allemaal wel al best wel echt, gewoon een foutje idd.

Niks op isonewz trouwens, lijkt me sterk dat er al iets op het net staat. Ja op Kazaa

gta-vicecity.zip.exe a 79kb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
achja als hij er nu ff een isootje van bakt :+

maar wel jammer dat ik de system requirements niet kan lezen :(

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft net wel een screenshot gepost...

edit.. diegene hieronder heeft em al gebackuped en als JPEG gesaved...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

De eerste ingame screenshot van die gast :).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/vice-city-pc1.jpg

Effe omgezet naar jpg ;).

@Zappz: Bmp is iets te zwaar voor de modemers :>

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 08-05-2003 12:51 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah i know... maar dat was de originele link van die gast... wilde em ook al ergens anders weg gaan zetten want zag dat die gast em daar alweer had weggehaald... maar jij was me voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

lol die gast heeft een kleine interview gehad:

http://gtavc.gamehorizons.net/exclusive.html

Afbeeldingslocatie: http://gtavc.gamehorizons.net/images/datadir.JPG

Afbeeldingslocatie: http://gtavc.gamehorizons.net/images/gamdir.JPG

[ Voor 59% gewijzigd door aftermath op 08-05-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel stoer dat hij hem al heeft. Misschien ligt hij morgen al in de winkels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Nu online

HIDMAN-X

Ok ik ben overtuigd _/-\o_
Ik ben altijd een beetje sceptisch met dit soort dingen omdat ik me niet te snel blij wil maken, maar nu kan ik het echt niet meer houden:
Ik wil Vice City spelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 17:11

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

* SideSwipe wacht gewoon geduldig af :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik speelde GTAIII op mijn PIII 733 + 512MB Ram + G-Force 2 GTS 32MB en dat liep goed. Zou GTAIII: VC dan ook draaien? Of is GTAIII: VC veel meer grafisch dan GTAIII??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, die bestandformaten zijn gelijk aan die van GTA3, dit is erg goed nieuws voor de mods!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Nu online

HIDMAN-X

Volgens het interview liep Vice City beter dan GTA 3.
Ik hoop het maar want GTA 3 was qua performance echt shitty op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Ik hoop dat ze die replay functie eruit hebben gehaald, dat moet echt bakken in performance schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

thacow schreef op 08 mei 2003 @ 13:32:
Ik hoop dat ze die replay functie eruit hebben gehaald, dat moet echt bakken in performance schelen :)
Laatst nog gelezen dat dat er nog in zou zitten..

edit:
ook in dat interview te lezen

[ Voor 10% gewijzigd door aftermath op 08-05-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Ik vind dit 1 v/d coolste spellen ooit!

Die sfeer....dat gevoel wat ik krijg als ik een vette bak rip en met uiterst relaxte 70's muziek eindeloos achterna gezeten door een aantal agenten weet te ontkomen door VOL langs de boulevards te scheuren.... Die vrijheid i/h spel ook.

-heerlijk- :+

[ Voor 7% gewijzigd door under-world op 08-05-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
under-world schreef op 08 mei 2003 @ 13:34:
Ik vind dit 1 v/d coolste spellen ooit!

Die sfeer....dat gevoel wat ik krijg als ik een vette bak rip en met uiterst relaxte 70's muziek eindeloos achterna gezeten door een aantal agenten weet te ontkomen door VOL langs de boulevards te scheuren.... Die vrijheid i/h spel ook.

-heerlijk- :+
Heb jij hem al dan :? 8)7

en niet op de ps2 :+

[ Voor 4% gewijzigd door Freek op 08-05-2003 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

thacow schreef op 08 May 2003 @ 13:36:
[...]

Heb jij hem al dan :? 8)7
Ps2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
thacow schreef op 08 mei 2003 @ 13:32:
Uit de readme-file onder het interview:
The last 30 seconds of gameplay is available as a replay to play back at any time.
To use a replay:-

F1 - Replay the last 30 seconds of gameplay.
F2 - Save the last 30 seconds of gameplay as a file.
F3 - Recall and show the last saved replay file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Kheldar schreef op 08 May 2003 @ 13:46:
[...]
Uit de readme-file onder het interview:
[...]
* Freek zocht het niet om de hele readme door te lezen :>

Dat zou wel beter zijn, ik hoop dat ie het doet op mijn athlon thunderbird 1400@1560 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

thacow schreef op 08 mei 2003 @ 13:58:
[...]

* SideSwipe zocht het niet om de hele readme door te lezen :>

Dat zou wel beter zijn, ik hoop dat ie het doet op mijn athlon thunderbird 1400@1560 :P
Moah... vast wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar voor de deur van een gamewinkel ga slapen. Want ik kan niet wachten. En volgens mij is er helemaal niks met de engine verandert tegnover die van GTA3. Dus ik kan hem denk ik op mijn Pentium 3 500Mhz weer goed spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Ik kan het BIJNA NIET meer wachten, oh drool I need that game HARD! :D

Zou de V&D hem hebben op release day?

[ Voor 22% gewijzigd door Booster op 08-05-2003 14:08 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 14:03:
Ik denk dat ik maar voor de deur van een gamewinkel ga slapen. Want ik kan niet wachten. En volgens mij is er helemaal niks met de engine verandert tegnover die van GTA3. Dus ik kan hem denk ik op mijn Pentium 3 500Mhz weer goed spelen. :)
Ik zou maar een goed luchtbed meenemen als je meer dan een week voor je gameswinkel gaat slapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thacow schreef op 08 May 2003 @ 14:05:
[...]

Ik zou maar een goed luchtbed meenemen als je meer dan een week voor je gameswinkel gaat slapen :D
Ik heb hier in de kast nog de Tellsell Aerobed liggen. _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 14:07:
[...]

Ik heb hier in de kast nog de Tellsell Aerobed liggen. _/-\o_ :Y)
Daar kunnen toch 10 mensen op staan ofzo :P wel handig als je recht voor de deur gaat liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we hem midden volgende week wel in huis kunnen hebben. Dat gaat dan best snel. Niet dat ik veel tijd heb om het spel te spelen. (ben veel bij mijn vriendin ;) ) Maar ik ga hem zeker halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12:04
aftermath schreef op 08 May 2003 @ 13:33:
[...]

Laatst nog gelezen dat dat er nog in zou zitten..

edit:
ook in dat interview te lezen
Hopelijk dan als een feature die je in en uit kan schakelen. Wat het scheelt inderdaad erg in performance en niet iedereen gebruikt de replayfunctie denk ik :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperGTS schreef op 08 May 2003 @ 12:43:
achja als hij er nu ff een isootje van bakt :+

maar wel jammer dat ik de system requirements niet kan lezen :(
will be tough for him, wanneer die niet eens bmp naar jpeg kan converteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ben benieuwd.. op dit moment zie ik hem nog nergens ;(

* Dennahz kan niet wachten :9

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Ik ga mijn ut2k3/bf1942 cdkey maar weer eens inruilen tegen de online versie VC, ik kan ook niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er MP in? o_0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Hehe zo bedoelde ik het niet the angel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, en je zou gebanned moeten worden voor deze ongelooflijk domme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:17

Upke dupke

Oompa Loompa

Dat is nu net het probleem, dan moeten we nog 1 week wachten... :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Eh juist :P

We zullen een beetje op moeten letten voordat dit topic op slot gaat.

Ik lees zonet op nforce dat DEV en FLT weer aan het racen zijn :P

[ Voor 15% gewijzigd door Freek op 08-05-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Ik speel al vanaf '86 spellen en ik moet zeggen dat ik GTA tot dusver "redelijk" vond maar met VICE City is echt een nieuwe barrierre doorbroken in de spelontwikkeling.
Zo groot! Zoveel vrijheid! Het is een spel dat het ZEKER waard is om te kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
under-world schreef op 08 mei 2003 @ 17:55:
Ik speel al vanaf '86 spellen en ik moet zeggen dat ik GTA tot dusver "redelijk" vond maar met VICE City is echt een nieuwe barrierre doorbroken in de spelontwikkeling.
Zo groot! Zoveel vrijheid! Het is een spel dat het ZEKER waard is om te kopen !
Jah maak het allemaal nog wat erger :D

Ik ben toch al zo geduldig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
moet idd niet net als vorige topics gaan, voor wie zich dat nog kan herinneren, inclusief het irc channel van spielerij, omg..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Schuey schreef op 08 May 2003 @ 18:00:
moet idd niet net als vorige topics gaan, voor wie zich dat nog kan herinneren, inclusief het irc channel van spielerij, omg..... :X
offtopic:
Idd dat weet ik ook nog wel toen GTA3 uitkwam :X. Gekkenhuis op IRC :P.

Maar het eerste dat ik ga doen als ik het spel heb is, de eerste de beste auto pakken en heerlijk rondcruisen :). En natuurlijk banden van medeweggebruikers kapot knallen >:).

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 08-05-2003 18:04 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
offtopic:
zaten met volgens mij 80 man een week lang op f5 te rammen op isonews :+ echt ziek gewoon :P, vooral de ultieme ontlading toen 1 iemand begon te roepen dat hij hem had, 10 minuten later bleek dat het bullshit was :P Toen eenmaal de ftp's volstonden was iedereen weg om te downen, en kon de helft niet meer op de ftp's komen >:)

wel leuk detail dat je eindelijk banden kapot kunt schieten, is het nu ook mogenlijk om mensen door hun voorruit neer te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je kunt ook mensen door hun vooruit neerknallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
mijn gebeden zijn verhoort :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Schuey schreef op 08 mei 2003 @ 18:08:
offtopic:
zaten met volgens mij 80 man een week lang op f5 te rammen op isonews :+ echt ziek gewoon :P, vooral de ultieme ontlading toen 1 iemand begon te roepen dat hij hem had, 10 minuten later bleek dat het bullshit was :P Toen eenmaal de ftp's volstonden was iedereen weg om te downen, en kon de helft niet meer op de ftp's komen >:)

wel leuk detail dat je eindelijk banden kapot kunt schieten, is het nu ook mogenlijk om mensen door hun voorruit neer te schieten?
Dat zou wel cool zijn mensen door ruiten neerknallen :).
Het lijkt me wel vet om met een helicopter rond te vliegen en die dan in je garage te zetten :9.
Is het mogelijk om een helicopter altijd te gebruiken of alleen bij missies?? (voor de mensen die hem op PS2 hebben ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 08-05-2003 18:14 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

offtopic:
-Je kunt zelfs een drive-by shooting doen vanuit de auto - helicopter kan buiten missies- Zelfs een tank is te besturen- :+

[ Voor 29% gewijzigd door under-world op 08-05-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 00:20
Weet iemand of je nou nog steeds die verdwijnende auto's en voetgangers hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door dit incidentje kom je er eigenlijk achter hoeveel belangstelling er voor deze game is. Mensen willen meteen screens en interviews. Geloof me GTA:VC gaat het halen in de verkoop hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
under-world schreef op 08 May 2003 @ 18:15:
offtopic:
-Je kunt zelfs een drive-by shooting doen vanuit de auto - helicopter kan buiten missies- Zelfs een tank is te besturen- :+
maar behalve die helicopter kon de rest al in GTA3 :D :+ , ipv de heli kon je met een cessna oid vliegen :)
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 18:15:
Door dit incidentje kom je er eigenlijk achter hoeveel belangstelling er voor deze game is. Mensen willen meteen screens en interviews. Geloof me GTA:VC gaat het halen in de verkoop hoor :)
volgens mij halen ze bakken geld binnen idd met de serie :), iig wel te hopen :P Dus iedereen ff het spel in de winkel kopen ;)
Twistedmark schreef op 08 mei 2003 @ 18:15:
Weet iemand of je nou nog steeds die verdwijnende auto's en voetgangers hebt?
snie te hopen, dit was erg irritant :(

[ Voor 60% gewijzigd door Schuey op 08-05-2003 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Schuey schreef op 08 May 2003 @ 18:16:
[...]

maar behalve die helicopter kon de rest al in GTA3 :D :+ , ipv de heli kon je met een cessna oid vliegen :)

[...]

volgens mij halen ze bakken geld binnen idd met de serie :), iig wel te hopen :P Dus iedereen ff het spel in de winkel kopen ;)
Als je alle hidden packages hebt krijg je een soort apache helikopter die raketten en gewoon bullets kan schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spyro_the_Dragon schreef op 09 april 2003 @ 13:10:
Wens jullie alvast veel plezier met deze game. Speel m zelf sinds december! op de PS2 (maar dus zonder cheats, walkthroughs etc).

Gewoon mooie game om al genoemde reden. Ben erg benieuwd naar het kwaliteitsverschil qua graphics tussen PC en PS2
Zag dat het op de PS2 niet zo heel erg goede kwaliteit was, ik hoop dat het op de PC beter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
JelleStoel schreef op 08 May 2003 @ 18:19:
[...]

Als je alle hidden packages hebt krijg je een soort apache helikopter die raketten en gewoon bullets kan schieten :)
das wel erg heftig natuurlijk :D Tis alleen te hopen dat ze de besturing simpel houden, ipv te moeten studeren op die dodo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Schuey schreef op 08 May 2003 @ 18:22:
[...]

das wel erg heftig natuurlijk :D Tis alleen te hopen dat ze de besturing simpel houden, ipv te moeten studeren op die dodo :(
De besturing is veel beter dan de dodo je hebt ook nog iets van 3,4 soorten helikopters :)
Ik heb het bij een kennis op de ps2 gespeeld erg gaaf dan haalde je je missie met heli op en deed je hem ook met een heli.
Ook handig als je snel wilt vluchten 8)

En de besturing word op de pc natuurlijk alleen maar beter :)

[ Voor 7% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2003 18:25 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.