Funcracker schreef op 18 April 2003 @ 11:18:
Wie is dit: [DPC]Decs 12.519321 ?
En waarom zit die Muon niet in de results file?
[DPC]T T T M staat trouwens gewoon eerste met zijn 13+ Muon, dus ik ga ervan uit dat dat gewoon goed is?
Ook interessant om te zien dat [TA]DanC, zonder een actie als wij hier hebben, toch ook in zijn eentje een Muon van 12+ heeft gefabriceerd..
De parameters van die 12.5* yield heb ik vanmorgen in een queue.txt gegooid, om het zooitje nog eens 4 keer te laten berekenen (door het aantal runs op 1 te zetten). De resultaten van elke run waren achtereenvolgens : 5,05* 4,92* 5,08* 5,06*
Hierna werd er een 5.028321 (1043.0 Mpts) [v4.31] {EF2BF766} weggeschreven naar results.txt. De 12,5* is dus genegeerd, en 5,028 is het gemiddelde van de overige 4 runs.
Een glitch zou je denken, maar volgens mij is het eerder een user-error
De queue.txt zat bij versie 4.3 en 4.31 als volgt in elkaar:
lange regel met parameters, het aantal runs, de som van de resultaten, het aantal particles en een checksum.
Bij de nieuwe versie 4.31a wordt er geen som van resultaten meer gebruikt, de resultaten worden er allemaal ingezet om naderhand het gemiddelde te laten berekenen als de vijfde run klaar is.
Nu vermoed ik dus dat ik de queue.txt heb laten staan bij het overschakelen naar de nieuwste versie

)
De client v4.31a kwam dus een queue.txt tegen met een resultaat van een x aantal runs, heeft waarschijnlijk het aantal runs afgemaakt tot en met de vijfde om vervolgens een gemiddelde van 12,5* weg te schrijven naar de resultsfile
nou ben ik dus heeeeel nieuwsgierig geworden naar die andere 2 DPC topresults, misschien laat ik die ook nog even checken