Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Verwijderd
Xanathorn schreef op 15 April 2003 @ 23:06:
[...]
In deze post hierboven heeft Stephan uitgelegd wat het probleem is. Open de gedownloade results.dat met wordpad en save em en je hebt weer een fatsoenlijke file.

Verwijderd
Rechenkraft heeft je gebeden verhoord: Results.datVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 17:18:
[...]
Ach, als Ars nou ook zo'n script maakt, dan kunnen we uiteindelijk die twee results.dat combineren.
Zie het forum van Rechenkraft.
Zo te zien hebben de mannen en vrouwen van Ars nog niet door hoe het nu allemaal moet.
Voor de volledigheid geef ik er ook nog maar even de link naar het prachtige "hoe doen ze dat nou?" topic op het AnandTech forum erbij
Ps. Voor de Nederlanders met gevoel van medeleven: stuur hier je .dat dan maar naar toe
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 23:55 ]
Verwijderd
Hoelang zou het duren eer alle grote team eruit zijn?
tot hoever zouden we kunnen raken? de 6.0?
PSN: nicovc
Verwijderd
Yes - I've returned from the far-off land off never-never, and no, my Dutch has not improved much...
Our results however will.
Just wanted to say hello, and I've missed you all.
DanC
Neem even contact op met stephan202Zephyer schreef op 16 April 2003 @ 06:58:
Erm ... kan geen .dat downloaden bij (onderstaand link) de site van Stephen202 / Ingmar ...
Ik moet een ww etc. invullen ??
Alleen voor DPC'ers... !?
* Zephyer heeft daarop z'n gegevens geprobeerd van GoT ... echter kwam er niet in...
Vertel vertel... wat nu !?
Verwijderd
Mail me op m'n hotmail adres (zie profiel) met als onderwerp 'DPC Muon user/pass'. Dan komt het allemaal goedZephyer schreef op 16 April 2003 @ 06:58:
Erm ... kan geen .dat downloaden bij (onderstaand link) de site van Stephen202 / Ingmar ...
Ik moet een ww etc. invullen ??
Alleen voor DPC'ers... !?
* Zephyer heeft daarop z'n gegevens geprobeerd van GoT ... echter kwam er niet in...
Vertel vertel... wat nu !?
Edit: Hé BurnHard, niet zo snel
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 07:47 ]
verder vind ik dat deze thread wel laat zien dat muon een officieel ondersteund project mag worden
Done... (via m'n xs4all accountVerwijderd schreef op 16 April 2003 @ 07:46:
[...]
Mail me op m'n hotmail adres (zie profiel) met als onderwerp 'DPC Muon user/pass'. Dan komt het allemaal goed
Edit: Hé BurnHard, niet zo snel
P.s. Hoe kan je zien dat bijv. Burnhard zo snel gaat ... ik heb de stats op muon gekeken... maar vindt de stats nog niet echt duidelijk
Verwijderd
Send alreadyZephyer schreef op 16 april 2003 @ 07:51:
[...]
Done... (via m'n xs4all account)
P.s. Hoe kan je zien dat bijv. Burnhard zo snel gaat ... ik heb de stats op muon gekeken... maar vindt de stats nog niet echt duidelijk![]()
Welke stats bedoel je? Ik zie nog nergens stats van de nieuwe versie. Kijk ik verkeerd?
Ik bedoelde eigenlijk...Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 07:53:
[...]
Send already
Welke stats bedoel je? Ik zie nog nergens stats van de nieuwe versie. Kijk ik verkeerd?
Hoe zie jij dat Burnhard 'zo snel' gaat
Thnkx voor het mailje
... en het werkt
[ Voor 14% gewijzigd door Zephyer op 16-04-2003 07:59 . Reden: edit ... ]
Verwijderd
Zephyer schreef op 16 April 2003 @ 07:56:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk...
Hoe zie jij dat Burnhard 'zo snel' gaat![]()
LOL ...Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 07:58:
[...]
dat was een reactie op zijn reply op jou, in dezelfde minuut dat ik postte
De internet pc waarmee ik flushte op m'n werk heeft een nieuwe image...

Daar gaan m'n results van 3 dgn ...
* Zephyer geeft z'n collega een schop ...
P.s. Waarom heb je er een pwd op gezet (de site dan
[ Voor 40% gewijzigd door Zephyer op 16-04-2003 08:24 ]

(laatste update op 16/04/2003 08:18:48; yields variëren van 5.411942% tot 5.722184%)
Waarom heb je de rest van dit draadje niet gelezen dan ?Zephyer schreef op 16 April 2003 @ 07:59:
[...]
P.s. Waarom heb je er een pwd op gezet (de site dan)
Laat de andere teams (ARS/SG/etc) hun eigen piepers maar jassen
[ Voor 53% gewijzigd door MetalRush op 16-04-2003 08:34 ]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb niets ontvangen... probeer het nog eensVerwijderd schreef op 16 April 2003 @ 10:37:
HI Stephan, ik heb gisteren gemaild voor dat password maar nog niks gekregen, kan je even checken of je dat mailtje gekregen hebt.
Wordt aan gewerkt
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Lijkt mIRC wel ...Ingmar schreef op 16 april 2003 @ 11:00:
* Ingmar slaps Zephyer around with a bucket of patience
Wordt aan gewerkt
P.s. Stats van de http://137.224.222.232/ ...
Waar komt men vandaan ? ... op plek #5 ...
Ministerie van Defensie, Nederland
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Als ik met notepad kijk... staat ie wel vol ...
Bij de .dat van 1400 uur (na mijn upload) weer gedownload...
Wederom nog altijd het probleem...
[ Voor 26% gewijzigd door Zephyer op 16-04-2003 14:08 ]
daar is m'n computer nu mee bezignaiko schreef op 16 april 2003 @ 03:56:
5.722184 (651.0 Mpts)
tot hoever zouden we kunnen raken? de 6.0?
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
LOLZephyer schreef op 16 April 2003 @ 11:34:
[...]
Lijkt mIRC wel ...
P.s. Stats van de http://137.224.222.232/ ...
Waar komt men vandaan ? ... op plek #5 ...
Ministerie van Defensie, Nederland
Moeten we btw niet even reageren op die post van DanC hierboven (07:17 vandaag)?
Ik heb geen idee wie het is, maar hopelijk een paar mensen hier wel
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Niemand hetzelfde probleem dus ...Zephyer schreef op 16 April 2003 @ 14:01:
Laatste .dat gedowned ... (13:00 uur) echter deze geeft in de monitor 1 resultaat van 0.000000 .
Als ik met notepad kijk... staat ie wel vol ...
Bij de .dat van 1400 uur (na mijn upload) weer gedownload...
Wederom nog altijd het probleem...

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Kijk eens een aantal posts hierboven. Het probleem staat al uitgelegd en ook de oplossing staat er, twee keer zelfs.
Woei 6%+, moet m'n client eens een beetje doorwerken want ik zit pas aan de 5.7%
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Wow that's a long time ago. We, i atleast, have missed your presents at out forum. Hi back to youVerwijderd schreef op 16 April 2003 @ 07:17:
Greetings my friends.
Yes - I've returned from the far-off land off never-never, and no, my Dutch has not improved much...
Our results however will.
Just wanted to say hello, and I've missed you all.
DanC
Saw that your forum has some new looks and stuff. We wanted to post a message about a week ago that we've passed you guys (and also slashdot) in the old OGR-24 contest (with a big megaflush overtaking the #2 en #1 spot in one day). But d.net and Anandtech isn't anymore what it was in the past, so we didn't do that.
Good luck in this contest
Ik heb er net 4 van 5,7+ ingeleverd maar heb nu de laatste .dat weer gedownload dus ik ga mn best doen.white_panther schreef op 16 April 2003 @ 18:56:
damm ben ik dan de enigste die 6.0% kan krijgen, de volgende komt er al weer aan(6,0449%)

[ Voor 3% gewijzigd door MrMilo op 16-04-2003 19:42 ]
Verwijderd

Jammer, had nog wel langer willen doorsparen...
(en die zijn er hopelijk morgen of zelfs vanavond al, aangezien stephen op het moment flink aan het knutselen is!)
http://www.stephenbrooks....&f=144606111&m=8446059392Sorry for the inconvenience.
In other news, I booted up my home PC right now and the stats generator suddenly started working BY ITSELF, which is very odd as it was crashing last night when I was trying to fix it. Right now it's crawling through folks' results at about 30KB/sec due to running in my debug emulation mode (normally counts more like 800KB/sec). I'm waiting to see what sort of a stats page it decides to upload of its own accord
If this luck stays, I'll be making a new stats page for the new version tonight.
[ Voor 139% gewijzigd door d33n op 16-04-2003 20:21 ]
Verwijderd
Om een of andere reden komen er nu in eens nog maar 1-4.9 % resultswhite_panther schreef op 16 april 2003 @ 18:56:
damm ben ik dan de enigste die 6.0% kan krijgen, de volgende komt er al weer aan(6,0449%)
Nuja nieuwe verse dat met 6.xxx en eens kijken
van alles geprobeerd.....
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
En hoppa... met de laatste .dat komen er 0.00erglaag waardenVerwijderd schreef op 16 april 2003 @ 20:53:
Nieuwe versie. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.stephenbrooks.org/muon1/v431a.rar

Verwijderd
nog eentje kwijt,

en results ftp naar stephan gaat ook ff niet meer ....dit is dus zo,n dag

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 21:39 ]
Verwijderd
Volgense de stephens page is hij backwards compatible.Crack schreef op 16 april 2003 @ 21:49:
Gaat dat wel goed, als we results van 4.3 en 4.31 door elkaar gebruiken?
Verwijderd
A-so-ciaal!!!!Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 21:55:
En deze is voor papa !! 8.985998
Ik wil ook van dat soort results!!!!
Verwijderd
Haal ik eerst van die freubel 5 jes, komt deze er tussen door.Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 22:03:
[...]
A-so-ciaal!!!!
Ik wil ook van dat soort results!!!!
Ik was niet van plan om te flushen. Maar deze mag Stephen hebben
uiteraard is de reesults.dat aangepast
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 22:05 ]
np ...GrumpyGamerDad schreef op 16 April 2003 @ 20:35:
Zephyer....... stuur mij ff pw en usernaam.... krijg elke keer een mailtje terug dat mijn mail niet verzonden kan worden aan stephan......
van alles geprobeerd.....
Ik stuur em naar Milo ook voor de zekerheid ...
Ps. 5,9xx% ...

Heb de stats bij Stephen bekeken... bijna iedereen staat er 2x in... (qua username)
De andere teams niet...
Daardoor hebben we nu : 54.671608
De eerst volgende : 8.756644
LOL
[ Voor 22% gewijzigd door Zephyer op 16-04-2003 22:11 ]
Volgens Stephen zou deze versie op ca. 9% moeten uitkomen. Er zijn dus 2 mogelijkheden:Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 21:55:
En deze is voor papa !! 8.985998
- Dit is ongeveer 't maximum
- We leggen de lat een stuk hoger
Als je ff niet zit op te letten....
/edit
Linux client ook: http://www.rdsroot.net/ph...a3786069604cc221ff09ee9de
ik had de Unix client geinstalleerd op mijn Mandrake 9.0 systeempje... loopt als een zonnetje... heb dus niet de Linux daarop geprobeerd...
[ Voor 68% gewijzigd door MetalRush op 16-04-2003 23:18 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
hij is 5x gerechecked.Ingmar schreef op 16 april 2003 @ 22:39:
my bet: ik denk eerlijk gezegd dat het een glitch is.... of heeeeeeeel veeeeel geluk
maar daarna een 5.9
en een 0.02
Ik denk dus veel geluk.
kwoot is van Stephen in zijn q en a forumThe bad transfers are effectively ignored - i.e. the likelihood that one of them will get chosen to create a new design is very low. As you got more designs, the optimiser should actually get better, as it will have a greater variety of "good" designs to choose from. You may also prune your file if it is slowing down the client having to read in 1MB each time (unlikely this will be a major effect). The only risk with pruning is that if you take out too many, the optimiser could get "narrow-minded" and rule out some potentially interesting combinations.
[ Voor 6% gewijzigd door Ingmar op 16-04-2003 22:49 ]
Verwijderd
Mijn results file is nu 2,5 MB groot.Ingmar schreef op 16 april 2003 @ 22:45:
trouwens ook nog dit (waar ik, en meerderen met mij al een beetje bang voor waren):
[...]
maar dit verklaart wel waarom ik ook 0.0 enz results heb terwijl er hier een aantal zijn die steeds 5+ scoren.
Verwijderd
Als hij een glitch heeft met een bepaalde set parameters, (die eigenlijk een illegale checksum zou moeten geven) dan heeft ie dat in alle 5 de runs omdat dezelfde opstelling 5x gedraaid wordt. maar we zullen zien. Als er morgen geen results zijn die daarop lijken (op 8.98) ga er dan maar vanuit dat het een glitch is.Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 22:44:
[...]
hij is 5x gerechecked.
maar daarna een 5.9
en een 0.02
Ik denk dus veel geluk.
[Disclaimer]
Het is niet dat ik je geen recordmuon gun
[/disclaimer]
Verwijderd
Hmm dan heb je nogsteeds de kans dat de goede er uit gegooid worden.Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 22:53:
Is het een idee dan om in plaats van een top250 een top1000 of misschien een top2000 file te maken.. en daar dan een tijd mee te gaan draaien???
Misshien aan stephen vragen wat de criteria zijn voor goed en slechte, en daarop filteren. (met een top 2000)
Verwijderd
Hij is nu weer lekker langzaam aan het rekenen. Ik houd mijn vingers gekruistIngmar schreef op 16 April 2003 @ 22:53:
[...]
Als hij een glitch heeft met een bepaalde set parameters, (die eigenlijk een illegale checksum zou moeten geven) dan heeft ie dat in alle 5 de runs omdat dezelfde opstelling 5x gedraaid wordt. maar we zullen zien. Als er morgen geen results zijn die daarop lijken (op 8.98) ga er dan maar vanuit dat het een glitch is.
[Disclaimer]
Het is niet dat ik je geen recordmuon gun, zeker niet, maar een score die zo uit de toon valt moet je licht kritisch bekeijken imo.
![]()
[/disclaimer]
Mja misschien wel, maar ik vraag me af of we daar niet al te laat mee zijn eerlijk gezegd. Misschien zitten er tussen de 2.xxxx results die "toevallig" niet verder gerund zijn, nog combinaties die een veel grotere potentie hebben dan het pad waar we nu op zitten. Maar het blijft een beetje gissen natuurlijk, ook ivm met het enorme aantal mgelijkhedfen dat we nu nog steeds hebben.Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 22:53:
Is het een idee dan om in plaats van een top250 een top1000 of misschien een top2000 file te maken.. en daar dan een tijd mee te gaan draaien???
* Ingmar ookVerwijderd schreef op 16 April 2003 @ 22:56:
[...]
Hij is nu weer lekker langzaam aan het rekenen. Ik houd mijn vingers gekruist

LOL, als Stephen DAT zou weten, wat zou dan de zin zijn van Muon als distributed computing project?Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 22:54:
[...]
Hmm dan heb je nogsteeds de kans dat de goede er uit gegooid worden.
Misshien aan stephen vragen wat de criteria zijn voor goed en slechte, en daarop filteren. (met een top 2000)

Verwijderd
Dan kunnen we altijd nog die top2000 maken en dan maar gokken op de mutaties, toch??Ingmar schreef op 16 April 2003 @ 22:56:
[...]
Mja misschien wel, maar ik vraag me af of we daar niet al te laat mee zijn eerlijk gezegd. Misschien zitten er tussen de 2.xxxx results die "toevallig" niet verder gerund zijn, nog combinaties die een veel grotere potentie hebben dan het pad waar we nu op zitten. Maar het blijft een beetje gissen natuurlijk, ook ivm met het enorme aantal mgelijkhedfen dat we nu nog steeds hebben.
Verwijderd
Ik wil mijn 2.5 MB bestand wel delen.Ingmar schreef op 16 April 2003 @ 22:56:
[...]
Mja misschien wel, maar ik vraag me af of we daar niet al te laat mee zijn eerlijk gezegd. Misschien zitten er tussen de 2.xxxx results die "toevallig" niet verder gerund zijn, nog combinaties die een veel grotere potentie hebben dan het pad waar we nu op zitten. Maar het blijft een beetje gissen natuurlijk, ook ivm met het enorme aantal mgelijkhedfen dat we nu nog steeds hebben.
Draait ook prima op RedHat 8.0MetalRush schreef op 16 April 2003 @ 22:44:
Unix client is er al: http://www.rdsroot.net/muon/
Als je ff niet zit op te letten....
/edit
Linux client ook: http://www.rdsroot.net/ph...a3786069604cc221ff09ee9de
ik had de Unix client geinstalleerd op mijn Mandrake 9.0 systeempje... loopt als een zonnetje... heb dus niet de Linux daarop geprobeerd...
ps ik zag net bij de stats op stephenbrooks.org dat ik van plaats 89 naar plaats 22 en gegaan (zal wel niet helemaal kloppen
Ik heb al mijn results nog bewaard dus die kan ik altijd uppen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
2923 kb -> 378 Kb met winzip
kun je toch maar weer eens zien wie de beste is
[ Voor 5% gewijzigd door white_panther op 17-04-2003 01:03 ]
Verwijderd
dan is het maar goed dat ik om 2 uur ben gaan slapen, want ik was daar ook mee bezigVerwijderd schreef op 17 april 2003 @ 02:45:
Ok ben weer eventjes crea geweest en van de nieuwste rawstats.txt twee grafiekjes gemaakt. Grafiekje 1 en Grafiekje 2.
Verwijderd
Ik heb geen idee of dat op deze manier kan werken, maar wat kan het schelen, ik probeer het gewoon..
Nou heb ik dus het volgende gedaan:
Ik heb m'n minst presterende machine gepakt, de daar op draaiende 4.31a gestopt, de aanwezige results geflushed, vervolgens de auto.sav en results.dat weggemikt en vervolgens muon opnieuw gestart...
In de volle verwachting een hele rij (nagenoeg) nul-resultaten te zien, open ik vanmorgen die nieuwe results.txt.. wat schetst mijn verbazing.. het eerste result is een 6.076494 (689.1 Mpts) met 5 runs, daarna 12 nullen en dan weer een 5.9...
Vraag 1: Is dit nou toeval??
Vraag 2: Ben ik nou met iets zinnigs bezig??
Verwijderd
Het wordt tjid dat dukebox zijn stats weer in orde heeftwhite_panther schreef op 17 april 2003 @ 10:09:
[...]
dan is het maar goed dat ik om 2 uur ben gaan slapen, want ik was daar ook mee bezig
Verwijderd
Als die in je queue.txt staat kan het.. als ie in je results.txt staat is het heel erg onwaarschijnlijk.. theoretisch max is dacht ik iets van 9%..
Verwijderd
Wow.. flushen zou ik zeggen.. ben benieuwd wat Stephen er van vindt dan...Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 11:23:
hij staat dus in mijn result.txt en is 5 keer gecontroleerd
Dit klinkt als een zinnige poging en volgens mij is dit dus echt het grootste toeval in je levenVerwijderd schreef op 17 April 2003 @ 10:31:
OK.. ik in een poging om de "narrow-mindedness" van m'n muon simulaties wat te verminderen had ik dus het volgende idee.. als ik nou eens een machine helemaal met niks laat beginnen, dan kan ik met de results die ik daar krijg de top250 results files op m'n andere machines 'verrijken'..
Ik heb geen idee of dat op deze manier kan werken, maar wat kan het schelen, ik probeer het gewoon..
Nou heb ik dus het volgende gedaan:
Ik heb m'n minst presterende machine gepakt, de daar op draaiende 4.31a gestopt, de aanwezige results geflushed, vervolgens de auto.sav en results.dat weggemikt en vervolgens muon opnieuw gestart...
In de volle verwachting een hele rij (nagenoeg) nul-resultaten te zien, open ik vanmorgen die nieuwe results.txt.. wat schetst mijn verbazing.. het eerste result is een 6.076494 (689.1 Mpts) met 5 runs, daarna 12 nullen en dan weer een 5.9...
Vraag 1: Is dit nou toeval??
Vraag 2: Ben ik nou met iets zinnigs bezig??
Ik vroeg me al af of het misschien een goed idee zou zijn om niet met heel DPC 1 result file te gebruiken, maar kleinere groepjes te maken (dit klinkt even lekker basisschool achtig
Zeg 2 of 3 groepen ofzo?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Volgens mij worden er voldoende random WU's gegenereerd, waarmee dan later weer gecombineerd wordt. Ook zijn er DPC-ers met een groot resultsbestand, dus die maken enorm veel verschillende combinaties. Als anderen die results weer downloaden gaan ze daarmee ook weer combineren.
Volgens mij valt het dus allemaal wel mee. Zolang je maar voldoende results gebruikt (dus niet minder dan de huidige 250), dan heb je volgens mij nog een behoorlijke variatie.
Verwijderd
Maar dat betekend dus wel dat je niet elk uur oid weer een nieuwe results.dat moet ophalen... het lijkt er trouwens toch op dat de echt harde groei in resultaten er een beetje uit is.. ik ga voorlopig m'n machines maar eens laten draaien met de results.dat die ze nu hebben, en gokken op de mutaties... en die ene bak die ik gisteravond vers heb gestart laat ik ook z'n gang even gaan.. we kijken wel waar het schip strand...Crack schreef op 17 April 2003 @ 12:48:
Bij meerdere groepen gaat de progressie van het aantal procenten ook langzamer omhoog.
Volgens mij worden er voldoende random WU's gegenereerd, waarmee dan later weer gecombineerd wordt. Ook zijn er DPC-ers met een groot resultsbestand, dus die maken enorm veel verschillende combinaties. Als anderen die results weer downloaden gaan ze daarmee ook weer combineren.
Volgens mij valt het dus allemaal wel mee. Zolang je maar voldoende results gebruikt (dus niet minder dan de huidige 250), dan heb je volgens mij nog een behoorlijke variatie.
Verwijderd
Vind het wel grapig om 8ste nu te staan, maar ik mis toch spelers als jiriki en msw.
onze megaflush tijdens dat de stats down waren is zo te zien wel doorgekomen, toen 800 miljoen geflusht volgens mij
Heb Jiriki en MSW gevonden, vreemd alleen dat ze bijna helemaal onderaan staan
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 13:46 ]
Verwijderd
Ja en nee, de waarden kloppen alleen de results van v4.3* staan onderaan en in 2voud. Ok de waarde onder het kopje v4.2 zijn het aantal results van v4.3* en het getal erachter het aantal Mpts. Daarachter weer je beste % met v4.3.Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 13:44:
Kloppen de stats nou?
Vind het wel grapig om 8ste nu te staan, maar ik mis toch spelers als jiriki en msw.
onze megaflush tijdens dat de stats down waren is zo te zien wel doorgekomen, toen 800 miljoen geflusht volgens mij
Heb Jiriki en MSW gevonden, vreemd alleen dat ze bijna helemaal onderaan staan
Dit is wat ik er van kan snappen hoor! Pin me er niet op vast
Het is allemaal nog niet in orde maar ik denk dat Stephen dat wel snel zal regelen.
Verder heb ik maar even het grafiekje van de DPC teams vernieuwd: DPC teams
Verwijderd
Hmm ik zie DukeBox nie..........Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 14:26:
[...]
Verder heb ik maar even het grafiekje van de DPC teams vernieuwd: DPC teams
Verwijderd
Verwijderd
Weet niet wie dit is, maar ik zou me results.txt/dat es nakijken op foutenParsing D:\bestmuons\\2003-04-17_01.32.39__194.109.199.254__results.txt...
Error found in file. Results will not be used.
Euh, dat was ik. Had inderdaad een rijtje crashende muon clients vanochtend na een nachtje draaien dankzij een aantal incorrecte results.dat (can you say "IE is niet zo goed"?), eventlogs die vol waren gelopen. Wat een feest. Inmiddels is het probleem opgelost en draai ik vrolijk >6%Ingmar schreef op 17 april 2003 @ 17:46:
[...]
Weet niet wie dit is, maar ik zou me results.txt/dat es nakijken op fouten
-trin-it.nl- Dual AMD 2600+ en hier en daar nog een losse Ghz -codewarrior.nl-
Everybody check mail
Verwijderd
Maar wie is er zo flauw geweest om het wachtwoord door te spelen dan
/edit
Ok heb me mail.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 22:35 ]
/me Team Wau apologizes