[Muon]Client 4.3 is uit!

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.081 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Te downloaden op deze draad op het forum van Stephen; bijna onderaan, kon geen message ID vinden helaas, dus even scrollen.

links: www.stephenbrooks.org/muon1/v43.rar of www.stephenbrooks.org/muon1/v43.zip

changes tov v4.21b
New features:
> Results are queued for re-checking if they are the best ones so far
> Multiple server manualsend.exe included as standard (and the client sends this way automatically too)
> "Interpolate" type in the genetic algorithm improved to include extrapolation as well as interpolation
> Fairly massive infrastructure included for multiple and configurable optimisations to be run concurrently - version 4.3 comes shipped with one "lattice file" called SolenoidsOnly.txt, but in later versions we might be wanting to optimise more than one thing at once
> Results now scored by "Mpts" = "Millions of particle-timesteps", which is somewhat fairer than the old scoring system
> Results now hold checksums for themselves, their scores, and also the validity of the lattice files used in creating their simulation
Hij kan zijn website niet van zijn werk updaten, dus voorlopig via deze weg. Installeert en graast allen! :) :)

edit:

info en links toegevoegd

[ Voor 80% gewijzigd door Ingmar op 08-04-2003 13:19 ]

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
  • Laatst online: 23-01-2022
kan het kloppen dat de muon1_cmdline versie errors geeft??? ik krijg namelijk een error message nadat ie vijf keer een test heeft gedaan ofzo.
Snap er niet veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Wat gebeurt er met de reeds behaalde results en stats scores?
En misschien dat de mensen die er iets over te zeggen hebben nu kennen vertellen of er nu ook 'officiele HTML-stats' komen....
Hier stond een, volgens MarkB, overbodige vraag...

[ Voor 17% gewijzigd door Mobster op 08-04-2003 14:46 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
xillius schreef op 08 April 2003 @ 13:28:
kan het kloppen dat de muon1_cmdline versie errors geeft??? ik krijg namelijk een error message nadat ie vijf keer een test heeft gedaan ofzo.
Snap er niet veel van
Ik kan hem helaas zelf nog niet testen, ik zit nl ook op mijn werk. Ik heb alleen de info hier even neergeplant om aan te geven dat ie er is. Ik hoop hem over een uur of 3 zelf te kunnen testen.
Mobster schreef op 08 April 2003 @ 13:38:
En misschien dat de mensen die er iets over te zeggen hebben nu kennen vertellen of er nu ook 'officiele HTML-stats' komen....
De oude results blijven in principe staan, maar wellicht komen er gescheiden stats per versie, maar volgens mijn was dit niet het idee. HTML stats op GoT, tja, het is wel een door SID "erkend" project dusssss... maar daar ga ik dus niet over ==> niet relevant volgens ParaNoiMia :P ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ingmar op 08-04-2003 14:50 ]

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zal anders de statsscripts aanpassen op basis van alleen versie of alles totaal.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Ingmar schreef op 08 april 2003 @ 13:43:
[...]

De oude results blijven in principe staan, maar wellicht komen er gescheiden stats per versie, maar volgens mijn was dit niet het idee. HTML stats op GoT, tja, het is wel een door SID "erkend" project dusssss... maar daar ga ik dus niet over :X ;)
Of een project door SID erkend wordt of niet is niet relevant. SID beslist namelijk niet of een project een DPCH krijgt in /5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er naar uit dat ie (bij mij hiero iig) crashed als ie de eerste keer de queue.txt aanmaakt..

als die er 1maal is gaat het na herstarten (ik gebruik btw de background) goed..

nog iets.. ik heb geen idee of deze versie gebruik maakt van de ouwe results.dat file..

hmmm.. zie net iets geks.. heb nog geen results geflushed.. maar zie al wel dat ie results onderaan m'b results.dat file toevoegd.. volgens mij hoort dat niet

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai deze versie in een nieuwe map, omdat ik de simulatie waar die oude mee bezig is ook nog wil afmaken (voor de stats). Ik denk overigens niet dat deze client de oude results.dat gebruikt, omdat deze versie iets anders simuleert. Ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. ouwe results.dat wordt niet gebruikt.. misschien een goed moment om een dpc top250 results.dat file te gaan samenstellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja.. als je deze versie in een nieuwe map zet:

vergeet niet een USER.TXT aan te maken.. of te kopieeren uit je ouwe map...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
Het zou denk ik inderdaad een heel goed idee zijn om een dpc top250 samen te stellen. Als iemand dit doet en ergens online zet dan kunnen we misschien iets sneller stijgen dan de andere teams waardoor we #1 zullen zijn
Of ben ik nou te optimistisch???
(Ik doe nog maar net mee, maar ik vind het wel een geinig project)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mobster schreef op 08 April 2003 @ 13:38:
DSmarty schreef op 12 March 2003 @ 16:28:

Hey, ik mis hier een aantal projecten, hoe zit dat?

Binnen DPC zijn er een flink aantal mensen bezig met het creeeren en posten van stats. Ook zijn er diverse groepjes die constructief nadenken over de toekomst van DPC, de projectondersteuning vanuit DPC zelf en een constructie over het al dan niet aannemen van nieuwe projecten.

Alle projecten waarvan dus weleens DPCH's verschijnen, maar die je niet in deze FAQ terug vindt, zijn dus projecten waarover nog geen besluit is genomen.

Dit ligt "op de plank" tot er een constructie is gekomen waarin alle mensen die zich inzetten voor DPC op een constructieve manier samenwerken.
Beetje overbodige vraag imho...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xillius schreef op 08 April 2003 @ 14:42:
Het zou denk ik inderdaad een heel goed idee zijn om een dpc top250 samen te stellen. Als iemand dit doet en ergens online zet dan kunnen we misschien iets sneller stijgen dan de andere teams waardoor we #1 zullen zijn
Of ben ik nou te optimistisch???
(Ik doe nog maar net mee, maar ik vind het wel een geinig project)
Eerst zullen we moeten weten waar de score precies op gebaseerd word. Als dat bekend is, kan ik misschien (ik geef geen garantie!) een upload php-script maakt die de beste results sorteert oid en tegelijk een best-results file samenstelt, welke dan ook direct weer te downloaden is :P. Klinkt bijna te mooi om waar ze zijn. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL.. gaat lekker.. 25K in een uur.. maarja.. wat wil je zonder top-file..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
Wat is eigenlijk dat Recheacking quarantined result. Dat doet ie 5 keer en dan gaat ie er weer een paar maken voor de result.txt en als die heel slecht worden gaat ie het nog een keer doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xillius schreef op 08 april 2003 @ 15:14:
Wat is eigenlijk dat Recheacking quarantined result. Dat doet ie 5 keer en dan gaat ie er weer een paar maken voor de result.txt en als die heel slecht worden gaat ie het nog een keer doen....
Bepaalde (niet alle, zo lijkt het) simulations worden gerecheckt, om te voorkomen dat de resultaten van de simulatie fout zijn (voor een CPU foutje of wat dan ook). Dat getal van 5 staat nu als standaard ingesteld. Dat kun je in config.txt aanpassen, maar 5 is minimaal. Dus als je zekerder van je zaak wilt zijn, laat je em dan 10 keer rechecken ofzo. Hoe dat in de stats terug komt, is me nog niet duidelijk. In results.txt staat wel hoeveel keer er gerechecked is, maar dat getal is zo aan te passen...nou geldt dat natuurlijk ook voor het aantal Mpts en het percentage... :|

Ik zou dus voorlopig het recheck aantal op 5 laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 14:33:
Ik draai deze versie in een nieuwe map, omdat ik de simulatie waar die oude mee bezig is ook nog wil afmaken (voor de stats). Ik denk overigens niet dat deze client de oude results.dat gebruikt, omdat deze versie iets anders simuleert. Ofniet?
Ik neem aan dat de oude results.dat totaal onbruikbaar is omdat de simulatie totaal anders is. Als je de tread leest op het forum, lees je dat Stephen schrijft:
....the design has changed again (it no longer includes the chicane), but before I get onto that in v5, some people would be interested in finding out what the more general solenoid-variation (new in 4.2) does to _just_ the solenoid channel on its own.
The v4.3 slot be filled by this decay-channel-only optimisation, which is essentially v4.2 _without_ the chicane on the end.
en een tijdsplan:
~1 week: v4.3 solenoids-only optimisation (perhaps going as high as 11%)
~2 weeks: New PHP stats tables... starting off basic, will be improved with time
~3 weeks: v5 and a new accelerator with some different sorts of components too. Note that it's likely that the multi-project nature of this will allow some users to continue running the solenoids-only thing introduced in v4.3 if they want to as well.
Als je de grafische versie draait zie je ook dat het nu alleen nog maar een rechte lijn van 'versnellers' is waar de deeltjes door heen gaan, zonder bocht op het einde. Vandaar dat de simulatie misschien ook sneller gaat.
Verder is mijn beste yield op dit moment: 0.561

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang de muons van de oude client nog geldig zijn?

[edit]
Ik vroeg het lekker eerder :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Hoe lang blijven de scores van de oude versie nog geldig ?
Is het dan wel slim om nu al over te stappen ? nu de yields nog zo laag zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De results van de oude versie blijven voorlopig nog gewoon geldig. Vanuit dat oogpunt kun je beter de oude versie blijven runnen. Er wordt echter verwacht dat de nieuwe versie al vrij snel veel betere results oplevert. Dus het zal niet zo heel veel uitmaken. kpostuma heeft er nu al één van 0.5+. Verder is het vanuit wetenschappelijk oogpunt veel leuker om met de nieuwe client te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Weet iemand waarom sommige result wel rechecked worden en andere niet? ik kon het Stephens forum niet vinden.

Mijn beste result zover 0.034 (totaal 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Hmmmm....
Heb net de rest van de vorige versie geflushed.
Misschien dat ik hier ooit nog weer terugkom.
Was wel grappig in ieder geval (geinige client).

Good luck guys. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm waaar staat de source ?? :)

Ik wil de source zodat ik een linux client kan bakke !!!! :)

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingmar schreef op 08 april 2003 @ 19:01:
Weet iemand waarom sommige result wel rechecked worden en andere niet? ik kon het Stephens forum niet vinden.

De eerste run gaf al een .45 :0

En nu een 0.9 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had er net 22, de hoogste was 0,18 ik heb ze geflusht, ben benieuwd of het bij me oude score erbij komt of zo.
Vanmidag had ik nog wat oude muons geflusht maar die staan nog niet in de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn beste result tot nu toe is 0.157320% met 125.6 Mpts na 36 results.

Edit: nevermind. he's gone.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingmar schreef op 08 April 2003 @ 19:01:

In je config.txt staat: Rechecks for best-so-far results (min. 5): 5
Dit betekend dus dat elke keer als je een nieuwe BESTE yield uitrekend het programma een recheck gaat doen. in dit geval 5. Als je in je results.txt gaat kijken dan zie je dat ook terug. Tenminste in de mijne dan ;)
Voor die 5 keer extra checken krijg je dan ook gewoon Mpts extra. Dit valt ook op in je results.txt, de Mpts is dan aanzienlijk hoger.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is de hoogste muon van dit moment met de nieuwe client de mijne is al: 1.037946 (101.4 Mpts) [v4.3] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

goed bezig Mito;
kan het kloppen dat hij nu maar 200 ns simuleert??
ik ben nog niet hoger geweest dan dat nl.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de mijne is ook nog niet hoger dan 200 ns gekomen, sterker nog ik zie er 1 die is precies op de 200 ns gestopt, dus schijnbaar kan het niet hoger dan dat.

Ohja weet iemand of het al mogelijk is om de nieuwe muons te flushen, ik heb al 2x een zooitje geflusht, maar ik heb ze nog niet bij onze score zien komen :?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Laatst online: 04-09 07:58
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:32:
En wat is de hoogste muon van dit moment met de nieuwe client de mijne is al: 1.037946 (101.4 Mpts) [v4.3] :)
hoe kan ik dat zien? ik snap het nog niet helemaal ik zie dit in mijn console:

t = 32.91ns (432/28402 particles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je ff naar de directory gaan waar muon staat, en dan results.txt openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
ah, ok, die heb ik nog niet bij de nieuwe versie :) even wachten maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ze wel flushen, maar de stats laten nog even op zich wachten. Een dag of twee, verwacht Stephen.
Wellicht gaat de simulatie nu slechts tot 200ns omdat het parcours korter is.
Mito, kun je je results.dat niet strax ter beschikking stellen aan ons. Ik zit nu nl. met een hoogste van 0.354404%...

Ik heb daarstrax een php-upload-script geschreven wat zo'n result file parsed en het percentage ed. eruit haalt. Het is nog wat langzaam, maar dat kan ik waarschijnlijk nog wat boosten. Als ik ik zin & tijd heb maak ik het morgen af (lees: zorg dat het script resultaten sorteert en verschillende uploads combineert) en stel ik het beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
0.013683 (64.1 Mpts) [v4.3]

heuj, ik heb het gevonden! :+

edit: dat is mijn hoogste ;(

[ Voor 21% gewijzigd door d33n op 08-04-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 11:02

MrMilo

[DPC]Alphen

Na 2 uur 15 - 50 results - hoogste 0,126

* MrMilo wacht met smart op Linux & Solaris client.....

[ Voor 41% gewijzigd door MrMilo op 08-04-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:58:
Je kan ze wel flushen, maar de stats laten nog even op zich wachten. Een dag of twee, verwacht Stephen.
Wellicht gaat de simulatie nu slechts tot 200ns omdat het parcours korter is.
Mito, kun je je results.dat niet strax ter beschikking stellen aan ons. Ik zit nu nl. met een hoogste van 0.354404%...

Ik heb daarstrax een php-upload-script geschreven wat zo'n result file parsed en het percentage ed. eruit haalt. Het is nog wat langzaam, maar dat kan ik waarschijnlijk nog wat boosten. Als ik ik zin & tijd heb maak ik het morgen af (lees: zorg dat het script resultaten sorteert en verschillende uploads combineert) en stel ik het beschikbaar.
Ja ik wil me results.dat wel vrijgeven, maar het is nog maar 1 goede muon de rest zit allemaal onder de 0,266 dus zoveel schiet dat denk ik ook niet op, ik heb nu die 1% muon als enige in me results.dat gezet, ff kijken wat ie er morgen mee gedaan heeft .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
is het niet mogelijk om een batch bestandje te maken die alle informatie upload en de client start.

Het is dan mogelijk om met het batch bestandje je data te versturen, de nieuwste results.dat op te halen en daarna gelijk de client te starten om verder te werken.

Mensen die hun computer niet uitzetten ofzo moeten dan handmatig hun results.dat uploaden zodat we allemaal profiteren van de betere score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

dan moet je dus wel een constante internet verbinding hebben, en dat heb ik niet ;(

[edit] maar er moet inderdaad wel iets komen, k ben nu pas aan de 0.025839 (38.2 Mpts) :(

[ Voor 36% gewijzigd door white_panther op 09-04-2003 01:24 ]

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muon heeft vanacht niks gedaan bij mij, hij is gecrasht, had net de autocli.dat weggegooit en muonbackground gebruikt ipv de muoncmdline, maar toen crashte ie bijne meteen weer.
Nu heb ik em er opnieuw opgezet, nu draait ie weer, jammer dat de nieuwe versie zo vaak crasht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
Daar heb ik geen last van gehad, ik heb em vannacht op 2 computers laten draaien en alles is netjes doorgegaan.

Mijn hoogste is nu: 1.168750 (354.7 Mpts)

ben benieuwd hoe snel het omhoog zal gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

ik heb hem ook door laten lopen vannaccht op 3 pc's
hoogste die ik tot nu toe gezien heb is 0.86 ( maar ik heb slechts 1 pc kunnen bekijken) ik heb iig wel meer hoge score 0.6 en 0.7 heb ik ook al zien staan.

maar heeft het wel zin om een DPC best resulkts.dat tegaan maken als we over 2 tot 3 week alweer overstappen naar v5?? ik wil best meewerken aan een .dat daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
al er eenmaal een goede manier is gevonden om een dpc results.dat te genereren zodat iedereen deze kan downloaden en gebruiken zouden we dit toch ook voor versie 5 kunnen maken. Ik denk dat het goed is als we er nu aan werken en daar dan in versie 5 de vruchten van pikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

Okay, draaid nu op 1 pc.. kijken wat ie doet enzo :P

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
ik draai hem nu ook op mijn XP2000+ evt. wil ik wel meewerken aan een results.dat want de waardes beginnen nu toch steeds hoger te worden :)

hoe werkt dat trouwens, voor beter resultaat, kan ik dan gewoon mijn result.dat leeggooien, en alleen de beste regel laten staan? of gaat er dan iets niet goed?

[ Voor 37% gewijzigd door d33n op 09-04-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eén beste resultaat lijkt me niet verstandig. De client maakt namelijk nieuwe variaties aan de hand van de beste resultaten in results.dat. Met slechts een result erin kan het voorkomen dat alle variaties daarop lagere waarden geven (als je pech hebt). Om dat risico te sprijden moet je er toch meer in laten staan. Vandaar een best-250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
dank u,
nu snap ik het, ik heb mijn result.dat dus even vrij gemaakt van alle 0,0.... en alleen een stuk of 20 van min 0,2 laten staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marble schreef op 09 April 2003 @ 10:59:
dank u,
nu snap ik het, ik heb mijn result.dat dus even vrij gemaakt van alle 0,0.... en alleen een stuk of 20 van min 0,2 laten staan :)
Ik geef wel een leuke uitleg, maar doe het zelf niet eens 8)7. Nu dan toch nog ff wat deleten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
het scheelt wel, want ik haal nu ineens zo rond de 0,5 ipv 0,2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 23:23

Qwerty-273

Meukposter

1.314532 (281.4 Mpts) [v4.3] {45E88D98}

:D

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
wacht maar tot ik strax weer thuis ben >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://137.224.222.232/ kun je, als je dat wil, je results.dat uploaden. Om de zoveel tijd zal ik dan een nieuwe file met top waarden beschikbaar stellen.

Ik krijg het met php niet voor elkaar die resultaten snel te parsen. Misschien dat c++ uitkomst biedt, maar daar ben ik gruwelijk n00b in. Zal ff kijken.

Tot die tijd, voor de vrijwilligers dus bovenstaande link en handmatig werk van mij :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 22:45 . Reden: Link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je net mijn laatste .dat geupload. Hoogste van mij op dit moment 1.309% Ik hoop dat we snel een leuke top 250 bij elkaar hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
Ik heb net ff een php script inelkaar gezet die een result.dat inleest en deze gesorteerd met de hoogste (20) waardes wegschrijft.

Ik weet ff niet hoe ik die kan ombouwen zodat ie meerdere files leest ofzo maar dat moet toch wel te doen zijn. Stephan202 als je mijn code wil moet je het maar ff zeggen.
Maar ik denk dat jij ook wel zoiets als ik heb gemaakt heb kunnen maken dus daar zal het probleem niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn script kan nu alleen uploaden en de file met een timestamp wegschrijven. Dat parsen werd echt een hel. Deed meer dan 30 sec over 20 results. Heb het zowel met preg_match() als met primitivere methoden geprobeerd. Ik wil wel kijken of ik dat scriptje van je kan aanpassen. Upload maar met dezelfde link. Moet goed gaan ;).

Edit: D'r is nu een best-results file op dezelfde link beschikbaar. Er zitten enkel 1.0%+ results in.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
Ok mijn scriptje is upgeload.
Ik heb er commentaar in gezet. Je moet maar kijken of je het kan samenvoegen in de jouwe. Dan staat er als iemand heeft geupload gelijk een nieuwe (hopelijk betere) results.dat op je server

Je moet dus wel in mijn script ff ervoor zorgen dat ie ook de huidige results.dat meeneemt in het sorteren!!!!!!!!! Anders dan krijgen we nooit een dpc top 250 ;)

succes met het aanpassen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door xillius op 09-04-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga m'n best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er heeft net iemand een file geupload met "" erin:
code:
1
2
"tantalumrodz=565;tantalumrodr=081;s1l=244;........;#runs=005;"
0.027061 (33.6 Mpts) [v4.3] {8BDF4D1C} <SolenoidsOnly>

Als het script daar ook rekening mee moet gaan houden...

/me gaat nu eten. Kijk er strax naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 11:25
Ah, bedankt, die results had ik nodig :)

(had na 20 muons, slechts een hoogste van 0,04.... :'( )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer de results.dat op de site geupdate.

De aanhalingstekens uit die ene file maar handmatig verwijderd.

Xillius, ik heb nog geen tijd gehad aandachtig naar je script te kijken, en ik hoor net dat m'n zusje internet/computertijd claimt. Dus komend(e) uur (uren) komt er nix van :'(

Als het goed is blijft bovenstaande link werken. Upload gerust, ik update wanneer ik terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga weer terug naar de oude client, dit schiet niet op, zelfs als muon helemaal opnieuw installeer blijft ie crashen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Welke versie gebruik je dan? de commandline of background? background werkt bij mij ook niet goed, ff geprobeerd, maar ik gebruik toch de cmd line. Als ze het allebei niet doen.... da's wel heel wazig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 13:29:
Ik ga weer terug naar de oude client, dit schiet niet op, zelfs als muon helemaal opnieuw installeer blijft ie crashen :(
Ik had net ook een crash en ik kwam erachter (door mijn scriptje) dat mijn results.dat niet meer goed was. Het programma had er verkeerd in weggeschreven.

Ik heb die ene result eruit gehaald en hij draait weer als een tierelier

misschien is dat het....
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Marble schreef op 09 April 2003 @ 10:59:
dank u,
Niet echt slim, aangezien hij de 0.0 ook gebruikt om betere resultaten te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
* inquestos ziet dat hij op dit moment het beste result heeft (nou ja, best upgeloade :P )

Dus zal die ook maar even uploaden (alleen 1.3+ )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inquestos' results kunnen nu ook gedownload worden.

Vlak voor hem, op 14:08:32 op precies te zijn, heeft er iemand ook iets geupload. Die file bevat echter een fout! Willen jullie aub goed opletten dat er geen foute files worden geupload, want dat zou het script wat ik nu aan het maken ben straks in de war kunnen brengen.
Dank u :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 19:37:
Hmm waaar staat de source ?? :)

Ik wil de source zodat ik een linux client kan bakke !!!! :)
Oké, ik heb de source van stephen gehad.

Vanavond eens kijken of ik er een linux client uit kan rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn P3 933MHz stond te kraken, maar: 1.567984 (381.1 Mpts) !!!!!
WOW!
Hij is nu ook te downloaden.

Ik heb nu een werkend sorteerscript dat alle results uit de upload directory sorteert. Hij kan echter slecht tegen foute files, dus ik moet nog wat errorchecks toevoegen. Verder moet ik nog iets verzinnen voor het geval twee mensen tegelijker tijd uploaden. Wellicht is het beter om het een scheduled task te maken die om de 5 minuten draait. Ik denk nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

1.567655 (75.2 Mpts)
dank je stephan :)
dat is tenminste wat anders dan die 0.02 die ik hiervoor had :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
DukeBox schreef op 09 April 2003 @ 14:45:
[...]

Niet echt slim, aangezien hij de 0.0 ook gebruikt om betere resultaten te voorspellen.
waarom is er dan wel een top-250 gemaakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer

damswer

mSW - LU since 2005

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 16:27:
Mijn P3 933MHz stond te kraken, maar: 1.567984 (381.1 Mpts) !!!!!
Goed, krijg je van mij deze NU geupload : 1.702048 (347.8 Mpts)

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damswer schreef op 09 April 2003 @ 19:10:
[...]

Goed, krijg je van mij deze NU geupload : 1.702048 (347.8 Mpts)
2.086971 (349.0 Mpts) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer

damswer

mSW - LU since 2005

we gaan lekker :P 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het script is af. Ik zal het zo nu en dan runnen. Op dit moment kun je de results.dat downloaden met exact 250 results erin, met percentages van 1.15% en hoger. Ik heb in het script ook een dupe check verwerkt, dus geen dubbelen als het goed is. De file is nu 80kb. Dat zal niet veel gaan afwijken.

Ik zal zo nog wat optimalisaties enzo aanbrengen, alsmede de kapotte files repareren die twee mensen hebben geupload. Die zullen dan ook worden verwerkt. Dan nog die upload pagina wat stylen.

Dan is er nog 1 ding te doen: iemand vinden die de boel wil hosten. Misschien heb ik daar een andere oplossing voor, maar aanbiedingen zijn wilkom. Deze comp gaat vannacht iig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Marble schreef op 09 april 2003 @ 18:29:
[...]

waarom is er dan wel een top-250 gemaakt? :?
Om mee te beginnen of toe te voegen aan je huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

het gaat hier de goede kant op :)
ik heb al meerdere 1.5+ voorbij zien komen
wordt maar weer wat opsturen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
waar zijn die results zo op te sturen?

edit:
Oke, DukeBox, als jij het zegt :)

tnx, nu kan ik vooruit met een nog betere results.dat :)

[ Voor 65% gewijzigd door d33n op 09-04-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier: http://137.224.222.232/

Ik kom d'r net achter dat er nog wel een foutje in het script zat. 80kB kan natuurlijk nooit 250 results zijn. Nu zijn het er écht 250. En is de file dus ook ong. 250kB. M'n lijntje doet max 14,4kB/s. Dus een beetje geduld aub.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 22:44 . Reden: Link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
ik heb er nu 1 van 4.764509 (151.5 Mpts) in mijn queu staan, ben benieuwd wat er uit komt :P, hij moet nog 4 3 maal rerunnen

kpostuma heeft dus gelijk, na 3 runs zit hij op 7.03, nog altijd een leuke score trouwens.

edit:

kpostuma, dat zou idd wel eens kunnen wat jij zegt, nog 2 runs en dan weet ik het

[ Voor 77% gewijzigd door Ingmar op 09-04-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Ingmar, ik heb dat ook wel vaker gezien maar volgens mij is dat gewoon een sommering van alle yields die het programma in de recheck heeft uitgerekend. Ik weet het niet zeker maar ik heb bij veel rechecks een yield gezien van meerdere procenten en er kwam toch echt altijd een yield van onder de 1.5% in mijn results.txt te staan. Misschien dat het programma een gemiddelde yield neemt ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me idd dat het programma het gemiddelde van de vijf simulaties neemt. Als dat zo is, betekent dat dus dat een van de simulaties werkelijk 4,7% opleverde. Dat geeft dan wel aan dat die rechecks behoorlijk nodig zijn.

BTW, heb m'n siteje nu ook nog styled :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

voor de laatste recheck: 6.834387 (320.0 Mpts)
na de laaste check: 1.695893 (398.9 Mpts) zo te zien een gemiddelde idd

op 1 pc crashed hij nu elke keer ( PIII-500), dat deed hij gisteravond nog niet; draai daar nu maar weer de oude versie, een restart hielp ook niet

Stephan202; wat dacht je van die DPC-banner die op je andere site staat??

[ Voor 52% gewijzigd door fenrir op 09-04-2003 20:56 . Reden: crash toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat crashen had ik ook daarstraks. Kijk onderaan je results.dat file even of er niet een enter mist tussen twee results. Dat was bij mij iig het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
ik zit na 4 runs op 9.40, ben benieuwd wattie als eindresult geeft==>2.346596 (377.0 Mpts) woei!

[ Voor 19% gewijzigd door Ingmar op 09-04-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Snel weer even nieuwe versie top 250 downloaden, want ik zie dat ik behoorlijk achterloop met 1.55 ...

BTW: hoe zie je dat "voor de laatste recheck" ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teig_r
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03-2017

teig_r

[DPC]HekjeLindon

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 15:25:
Oké, ik heb de source van stephen gehad.

Vanavond eens kijken of ik er een linux client uit kan rammen.
Maar... is deze source niet volledig openbaar oid? Ik kan nog nergens een link vinden op forum of de site, en zou er ook al graag mee aan de gang willen *hint* :P

-trin-it.nl- Dual AMD 2600+ en hier en daar nog een losse Ghz -codewarrior.nl-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

als het quarantined result 4 keer doorgelopen is;
die tijdelijke zie je in queue.txt staan ( of gaan we nu langs elkaar heen??)

ook ik miste een entertje iddd

[ Voor 34% gewijzigd door fenrir op 09-04-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
die 2.35 is ge-upped :)

Edit: foute afronding :P

[ Voor 41% gewijzigd door Ingmar op 09-04-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ah, bedankt, Ingmar, leverde een resultaat op van 2.01 :) Helaas nog geen nieuw record, maar goed, zal even weer een paar resultaatjes (Laatste ongeveer 20 hoger dan 1.3 )

@www.outer: Was dat nou een reply op mijn vraag?? Ik begrijp er iig weinig van, want ik zie nergens een resultaat, pas als alles is afgerond, komt er een nieuwe bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Note: de nieuwe link is @ http://137.224.222.232/ Hosted by Ingmar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
Ik ben heel benieuwd naar statistieken.... Ik wil graag zien hoeveel ik geflushed heb en hoeveel dat is tegenover andere mensen :p
Gaat zeker lekker zo!!!
Helemaal goud dat wel nu een systeempie hebben wat alles upload en waar we dus de beste scores vandaan kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xillius, wil je ook een link onder je naam op die pagina? Geef dat dan ff door, dan fix ik dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Oke dan ... nu de nieuwste draaien ...
Hoe bevalt de background.exe :?

Beetje stabiel ?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
geen probs hier, nog niet 1 maal gecrashed :). trouwens net nog een 2.3xxxx muon er weer bij :) staat in de nieuwste results.dat :P

Scriptje werkt nog niet helemaal 100% zie ik nu. Klusje voor Stephan de 1337 php'ert (morgen) ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Ingmar op 09-04-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 22:20
* WhiskyPhreak vind het errug cool dat iedereen meteen zo druk is ermee*hulde*
dat scriptje voor de results.dat, een nieuwe hoster (ook team Wau :P:P) en voor degenen die hun muon stats met mirc willen spammen is er al een aangepast mirc -script te downen op http://www.rembrand.nl/muon/ (ja nog meer wau, studenten hebben bijna niks te doen lijk t wel ;)

Ohja, mijn hoogste tot nog toe is nu: 1.685623 maar dat zal snel veranderen, aangezien ik nu weer een betere results.dat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

er staat er nou eentje in, ik weet niet wie die erin heeft gezet, maar volgens mij kan dat nooit kloppen :? 23.016415 (73.5 Mpts) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
da's waarschijnlijk een glitch in het script, zal morgen wel gefixt worden, die results.dat kun je gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik krijg een format of particle count error, wat kan ik hieraan doen?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiskyPhreak schreef op 10 April 2003 @ 00:29:
* WhiskyPhreak vind het errug cool dat iedereen meteen zo druk is ermee*hulde*
dat scriptje voor de results.dat, een nieuwe hoster (ook team Wau :P:P) en voor degenen die hun muon stats met mirc willen spammen is er al een aangepast mirc -script te downen op http://www.rembrand.nl/muon/ (ja nog meer wau, studenten hebben bijna niks te doen lijk t wel ;)

Ohja, mijn hoogste tot nog toe is nu: 1.685623 maar dat zal snel veranderen, aangezien ik nu weer een betere results.dat heb.
Idd, niets te doen en dan maar aan de muon. HIHI.

Ohja, mijn hoogste tot nog toe is nu : 2.651 2.660 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teig_r schreef op 09 April 2003 @ 21:00:
[...]

Maar... is deze source niet volledig openbaar oid? Ik kan nog nergens een link vinden op forum of de site, en zou er ook al graag mee aan de gang willen *hint* :P
Inderdaad :)

Mail Stephen, dan geeft hij (een simpele) link. :)

Overigens zit hij nu echt bom vol met windows statemenst. :(
En zoveel tijd heb ik nu ook weer niet dus..............
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste