Van klussen krijg je grijze haren
Zo zo .... jij bent nog ff doorgegaan na BFE ...GrumpyGamerDad schreef op 10 April 2003 @ 00:55:
ik krijg een format of particle count error, wat kan ik hieraan doen?
P.s. ik weet niet wat de melding is...
Wanneer krijg je die melding
Wat start je bijv. op ?
gooi mijn mail er maar onder, voor de mensjes die willen mailenVerwijderd schreef op 09 April 2003 @ 23:11:
Xillius, wil je ook een link onder je naam op die pagina? Geef dat dan ff door, dan fix ik dat
xillius@yahoo.com
Verwijderd
Dat ziet er behoorlijk uit als een slordige Stephan-actie. Ik heb er 1 keer een result van 23.x tussengezet om het sorteren te testen bij 2 decimalen voor de komma. Kennelijk niet goed verwijderd... We zullen moeten wachten totdat Ingmar die er handmatig uit haald.white_panther schreef op 10 April 2003 @ 00:38:
er staat er nou eentje in, ik weet niet wie die erin heeft gezet, maar volgens mij kan dat nooit kloppen23.016415 (73.5 Mpts)
Will be done asap, dwz wanneer Ingmar zijn mail checkedxillius schreef op 10 April 2003 @ 08:25:
[...]
gooi mijn mail er maar onder, voor de mensjes die willen mailen
xillius@yahoo.com
Verwijderd
Graag iedereen weer ff z'n results insturen, dat percentage kan omhoog.
--> En dan gelijk de laatste versie downloaden (zie tijdstip erachter), want daar heeft heel DPC baat bij.
/me gaat zo maar eens ontbijten...
Link again: http://137.224.222.232/
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 09:56 ]
Was dat ff pech dat ik heute een klein beetje mocht uitslapenVerwijderd schreef op 10 April 2003 @ 08:47:
[...]
Dat ziet er behoorlijk uit als een slordige Stephan-actie. Ik heb er 1 keer een result van 23.x tussengezet om het sorteren te testen bij 2 decimalen voor de komma. Kennelijk niet goed verwijderd... We zullen moeten wachten totdat Ingmar die er handmatig uit haald.
[...]
Will be done asap, dwz wanneer Ingmar zijn mail checked
Die 23.x is er uit [update:11.06uur: nu issie er echt uit, je moet em natuurlijk wel uit de huidige te downen slopen, ander komt ie na de run er weer in

en de update werkt nu ieder (heel) uur.
mijn nieuwe beste: 2.63xxxx
[ Voor 15% gewijzigd door Ingmar op 10-04-2003 11:07 ]
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Verwijderd
Ik neem aan dat je muon monitor bedoelt die dat aangeeft.GrumpyGamerDad schreef op 10 April 2003 @ 00:55:
ik krijg een format of particle count error, wat kan ik hieraan doen?
Doet monitor bij mij ook ,maar is verder niet v invloed
Er is nog geen werkende MM voor v4.3 afaik maar daar wordt aan gewerkt.Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 10:18:
[...]
Ik neem aan dat je muon monitor bedoelt die dat aangeeft.
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Verwijderd
heb net de DPC top 250 gedowned en m'n eerste resultaat zit al gelijk in queue.txt voor een re-check ... 2.606447
Goner
==>2.839913 (442.2 Mpts)
[ Voor 15% gewijzigd door Ingmar op 10-04-2003 11:37 ]
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
die 2.606447 in queue.txt is nu veranderd in 5.205471 (155.9 Mpts) ...
dat kan toch niet waar zijn ?
Goner
Error: This file type is not allowed. MIME type should be "text/plain"
is dit een foutje in het script of heb ik een verkeerde instelling ergens?
Verwijderd
Ik denk niet dat je zelf iets fout doet, maar je browser wel. Het script kijkt naar de MIME type zoals die wordt megegeven door de browser. Normaal gesproken is dat "text/plain". Wellicht helpt het om je results.dat eerst ff te kopieren en dan de naam te wijzigen in hutsefluts.txt. Files met die extensie zou je browser iig als text/plain moeten bestempelen. Als het echt niet lukt, wil ik evt. deze beveiliging er ook wel uithalen, maar kijk eerst ff of het met .txt wel lukt.WhiskyPhreak schreef op 10 april 2003 @ 12:30:
Ik kan mij results.dat niet uploaden, dan krijg ik de volgende foutmelding te zien:
Error: This file type is not allowed. MIME type should be "text/plain"
is dit een foutje in het script of heb ik een verkeerde instelling ergens?
Verwijderd
Verwijderd
Er zitten nu results van 1.43% tot 3.07% in de top250. Blijft uploaden mensen
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Dan ligt het idd aan de extensie. Ik vraag me dan wel af hoe Opera een .dat file betiteld. Maarja, doet er verder weinig toe; de remedie is bekend.white_panther schreef op 10 april 2003 @ 16:55:
probeer eens de results.txt te uploaden, dat doet ie wel
Ik vraag me af: is er evt. nog behoefte aan een visuele weergave van de top250, á la muon1_viewresults.exe? Misschien dat ik dat wel kan maken...
jah, want ik sta op 1Marble schreef op 10 april 2003 @ 17:25:
volgens mij wordt er op dit moment aan de stats geknutseld!
PSN: nicovc
Verwijderd
Verwijderd
T lijkt erop, aangezien niemand volgens de stats in de afgelopen 311,66 jaar results heeft opgestuurdMarble schreef op 10 April 2003 @ 17:25:
volgens mij wordt er op dit moment aan de stats geknutseld!
Verwijderd
Je hebt de best250- file wel behoorlijk verbeterd! Van minimaal 2,53% naar minimaal 2,69% als ik me niet vergis.inquestos schreef op 10 April 2003 @ 18:18:
* inquestos was z'n muons van gisteren vergeten te posten, had toen al results van 2.6
Zal ze alsnog uppen. Jammer dat 't niet meer de hoogste zijn
Nu iets van 2.78 btw.
Hoe we met zijn allen gewoon het resultaat zo snel omhoog pompen!!!
vanochtend hadden we nog een top 250 met elementen onder de 1
nu zit de laagste bover de 1,69
Hier zie je echt wat team-work is!!!
super!!!!
het gaat echt hard; het zou me nu ook niets verbazen als we binnen een weke vanaf de release van 4.3 al op iets van 10 % zullen zitten ( max 11% heeft hij het over gehad )
Verwijderd
Ik ben d'r nog niet helemaal mee klaar, maar deze zal strax waarschijnlijk ook op de upload pagina komen (en dan ook de data van de meest recente top250 weergeven
Verwijderd
Hopelijk hebben we morgen een nieuw record, dus boven de 3,673 van Dukebox uitkomen (Misschien heeft iemand 'm al, maar goed..... )
Eergisteren: 1
Gisteren: 2,7
Vandaag: 3,2 (?)
Zoiets was 't toch?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 10-04-2003 23:03 . Reden: stiekum een 3.422 geworden ]
Summary:
1. DPC 389.817339
2. [ARS] 210.776497
3. rechenkraft.net 183.935292
4. [SG] 141.598568
5. Romulus2 61.943687
6. SwissTeam.NET 51.290837
7. AMD Users 39.846278
8. [OCAU] 37.689296
9. [TA] 34.202055
10. Free-DC 32.014443
* MetalRush heeft ook van 2 machines de results ge-upped... * MetalRush zit alleen nog met een 'oude' Linux client te draaien op zijn Mandrake doos

[ Voor 18% gewijzigd door MetalRush op 10-04-2003 23:03 . Reden: Aanvulling ]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Verwijderd
D'r is een functie aan http://137.224.222.232/ toegevoegd waardoor je de laagste en hoogste in 1 keer kan zien.inquestos schreef op 10 april 2003 @ 22:43:
Zoiets was 't toch?
Als het goed gaat, staat er morgen ook een grafiekje op met de verdeling over de verschillende percentages...
staat in me queue
Verwijderd
Kr3Kr, als dat na 1 check is, wordt dat zeker een hoge
Verwijderd
btw, het lukt mij niet te uploaden @ http://137.224.222.232/ .. ik krijg steeds de volgende error:
Error: This file type is not allowed. MIME type should be "text/plain".
Hoe kenda?
(voor de wakkere mensen: die results heb ik door iemand anders laten opsturen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 00:23 ]
Verwijderd
Maar hoe wil je bijvoorbeeld bepalen wie een DPCer is en wie niet? Hoe wordt het wachtwoord verstrekt?
Ik denk niet dat een inlogscript de top250 ten goede komt. Het zal mensen tegenhouden om te up- of downloaden.
Bedenk bovendien dat het ook wetenschappelijk belang heeft dat iedereen de top results heeft.
Oh ja. En veel Belgen zijn tevens DPCer
Het lijkt mij voorlopig dat we op andere fora (lees: vooral op die van Stephen Brooks) ons mond erover houden. Dan valt het niet zo snel op. De meeste Engelstaligen nemen niet de moeite om een 6 pagina's tellend Nederlandstalig topic door te nemen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 00:21:
Die 3.521924 (462.6 Mpts) is van mijHet gaat ERG hard atm.
btw, het lukt mij niet te uploaden @ http://137.224.222.232/ .. ik krijg steeds de volgende error:
Error: This file type is not allowed. MIME type should be "text/plain".
Hoe kenda?
(voor de wakkere mensen: die results heb ik door iemand anders laten opsturen)
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 12:53:
[...]
Ik denk niet dat je zelf iets fout doet, maar je browser wel. Het script kijkt naar de MIME type zoals die wordt megegeven door de browser. Normaal gesproken is dat "text/plain". Wellicht helpt het om je results.dat eerst ff te kopieren en dan de naam te wijzigen in hutsefluts.txt. Files met die extensie zou je browser iig als text/plain moeten bestempelen. Als het echt niet lukt, wil ik evt. deze beveiliging er ook wel uithalen, maar kijk eerst ff of het met .txt wel lukt.
Kortom: ff naar *.txt hernoemen, of een andere browser pakken.Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 17:05:
[...]
Dan ligt het idd aan de extensie. Ik vraag me dan wel af hoe Opera een .dat file betiteld. Maarja, doet er verder weinig toe; de remedie is bekend.
Verwijderd
Correctie, 4 * 3.5+ .. en nu snel zzz. Als ik wakker word wil ik 4+ zien!!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 03:47 ]
oke dan weet ik genoeg.....Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 10:18:
[...]
Ik neem aan dat je muon monitor bedoelt die dat aangeeft.
Hij geeft het trouwens alleen bij count 1
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Aha ... thnkx ...Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 12:58:
Zephyer, als er een nieuwe versie van de Muon Monitor komt zal ie waarschijnlijk hier wel vermeld worden. Ander kun je altijd even een kijkje nemen op het Rechenkraft.net forum. Het lijkt er op dat de duitsers niet zo veel oren naar de nieuwe versie hebben. Evenals de gasten van Ars die op hun forum al sinds 24 maart niet meer met elkaar er over durven te pratenZijn ze bang dat wij meekijken?
Ach .. voorlopig kan ik er wel mee door ... nu ff kijken of de stats een beetje willen gaan werken op de site
Edit :
Damm ...
1-32. [DPC]Alphen op stats van Stephen ...
Edit 2 :
Oeh ... ik zi iets wat jullie niet zien ...
En dat is ... 2.922815% in m'n monitoortje
[ Voor 14% gewijzigd door Zephyer op 11-04-2003 07:19 . Reden: Edit ... ]
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
gaat dat net zoals bij 4.21b???
dan gaat het straks zeer hard
wie uit haarlem doet er nog meer muon???
ik zag in de stats van de upload pagina achter haarlem 2 staan.
Verwijderd
Yields variëren van 2.574124% tot 3.679262%...
Vinden jullie m'n grafiekje ook zo mooi
Ik denk dat de punten idd weer zo geteld gaan worden. Ik heb iig nog niets gehoord van een andere berekeningsmethode.fenrir schreef op 11 april 2003 @ 07:23:
weet er al iemand iets over de vermenigvuldigingsfactoren aan de hand van de resultaat???
gaat dat net zoals bij 4.21b???
dan gaat het straks zeer hard
Oh. nieuwe topic pagina (bij mijn instellingen iig), dus weer ff de link: http://137.224.222.232/
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 07:30 ]
en er komt alweer een hogere aan, misschien 4.xxxx?
[ Voor 33% gewijzigd door Ingmar op 11-04-2003 07:44 ]
Kan je dit ook niet ergens op je site openbaar maken ...Ingmar schreef op 11 april 2003 @ 07:43:
/me [07:35] * ingo 's last transfer-rate was 3.936125 (from 472.5 Mpts) using version v4.3
Kunnen we met z'n allen zien wie wat flusht ...
===> net niet: /me [08:09] * ingo 's last transfer-rate was 3.981978 (from 469.5 Mpts) using version v4.3Ingmar schreef op 11 april 2003 @ 07:43:
/me [07:35] * ingo 's last transfer-rate was 3.936125 (from 472.5 Mpts) using version v4.3![]()
en er komt alweer een hogere aan, misschien 4.xxxx?
Zephyer, daarvoor moet je bij Stephan202 zijn, hij progt, ik host alleen maar (==>php/http/eigenlijkalleswaarproggenbijkomt-n00b
Cool dat we zo snel al zo hoog zitten, ben benieuwd wat de hoogste na het weekend zal zijn
Verwijderd
Verwijderd
Hé, de grafiek doet het niet meer... hmzz. ff kijken hoe dat kan.
Oh nou treden er nog meer fouten op
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 08:39 . Reden: foutje bedankt ]
Verwijderd
Niemand ff de top250 downloaden! d'r gaat iets gruwelijk mis. Ik zoek uit.Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 08:36:
Sorry, quote ipv edit...
Hé, de grafiek doet het niet meer... hmzz. ff kijken hoe dat kan.
Oh nou treden er nog meer fouten op. Ik heb weer ff wat te doen.
Dat zou natuurlijk niet zo mooi zijn.

ow nou is het weer helemaal goed (tenminste, er zitten wel veel 0.5 enzovoor in. Beetje laag
Fixed !!!
thanks
[ Voor 42% gewijzigd door xillius op 11-04-2003 08:58 ]
* Zephyer rent weg en zoekt dekking ...Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 08:43:
[...]
Niemand ff de top250 downloaden! d'r gaat iets gruwelijk mis. Ik zoek uit.
Verwijderd
Ik heb vlak voordat het helemaal fout ging de backup gedownload, dus de meeste hoge results hebben we nog. Wel zijn er ong. 7 geuploade file ongeparsed verwijderd. Ik zou mensen willen vragen die het afgelopen uur hebben geupload, dit opnieuw te doen. Zorg er wel voor dat er geen fouten in zitten! Je hoeft de files niet handmatig te editten. Stuur gerust een zoot 0.00% results mee, zo worden er netjes uit gehaald.
Verwijderd
[ Voor 158% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 09:46 ]
Verwijderd
Dat rechecken zal nog wel ff duren
Eindelijk klaar, het is een muon van 4.186937. Ik heb hem naar de best-result server gestuurd.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 11:15 ]
Enne dat plaatje op de pagina werkt bij mij niet ligt dat aan mij of doet ie het idd niet?
Verwijderd
Natuurlijk moet er wel een extra applausje naar Stephan202, Xillius en Ingmar, zonder wie we net zo hadden zitten hannesen als al die andere teams!!
Verwijderd
De technische uitleg:xillius schreef op 11 april 2003 @ 09:55:
Enne dat plaatje op de pagina werkt bij mij niet ligt dat aan mij of doet ie het idd niet?
Door de manier van sorteren, zit die 23% result in het midden van de file. Voor het bepalen van de range van de grafiek kijk ik naar de eerste (hoogste) en laatste (laagste) result. Vervolgens wordt de hoogte van iedere streep bepaald door de verhouding tenopzichte van deze waarden. Die 23% valt hier natuurlijk echter buiten. Voor het tekenen geen probleem, maar voor de php functie imagecolorat() wel. En die geeft een notice af, waardoor de code corrupt raakt, en het plaatje dus niet kan worden weergegeven.
Ik zal, als ik tijd heb, een speciale admin-pagina maken, zodat ik vanaf deze computer de results.dat op Ingmar's comp kan wiijzigen. Dat zal veel gehannes schelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 10:04 . Reden: typo's ]
Idd... HULDEVerwijderd schreef op 11 April 2003 @ 09:55:
Heren, ik wil dit toch even kwijt.. ik ben enorm trots op jullie (ons).. je maakt mij niet wijs dat ze dit bij andere teams ook op deze enorm gestroomlijnde manier aanpakken..
Natuurlijk moet er wel een extra applausje naar Stephan202, Xillius en Ingmar, zonder wie we net zo hadden zitten hannesen als al die andere teams!!
Verwijderd
De grafiek doet het weer.
Ik ben nu zelf eentje van iets boven de 4% aan het rechecken. Dat is niet de hoogste, maar de laatste top250 zat er nog niet in, dus is ie een recheck begonnen... jammer. Maarja, maakt voor m'n persoonlijke stats verder niet zoveel uit.
Verwijderd
Hier werkt die gewoon, beide clients kunnen er gewoon mee overweg.BurnHard schreef op 11 April 2003 @ 13:32:
IS die 4,2 wel goed had hem in me results.dat gezet en die over het netwerk gegooid, alle client uit![]()
![]()
Weet je zeker dat er wel een blanke enter onderaan de file zit?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 13:35 ]
Verwijderd
Oftewel, er is wéér een nieuwe topscore. Zoals te zien zit er een behoorlijke afstand tussen de twee hoogste results en de rest. Ben benieuwd hoeveel dat streepjesfront nog omhoog schuift vandaag.
Het kan zijn dat deze persoon al een hogere score heeft en die niet ge-upped heeft (bijvoorbeeld door handmatig de hoogste scores uit te selecteren en de nog hogere over het hoofde te zien). Als dat niet het geval is kan het zijn dat deze persoon een hoger muon in zijn results.dat heeft (rechecks gebeuren op basis van wat in de results.dat staat, NIET de results.txt) maar dan en ik errug benieuwd hoe hij/zij eraan komt.Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 15:43:
Er klopt iets niet met die hoogste score van 4.259794%: hij is niet gerechecked! En dat zou toch echt het geval moeten zijn... Heeft iemand (bij voorkeur de persoon bij wie ie vandaan komt) hier een verklaring voor?
Enne /me Ingmar is ondertussen ook wel nieuwsgierig voor stats....
[ Voor 6% gewijzigd door Ingmar op 11-04-2003 17:42 ]
lol, om mijn post nog eens nuttig te maken, je kan zo hier eens kijken:
http://www.stephenbrooks....2&r=3426093982#3426093982
klaar terwijl u wacht: 4.056180 (96.7 Mpts) 3.884230 (94.7 Mpts)
[ Voor 86% gewijzigd door d33n op 11-04-2003 17:51 ]
he dukebox, volgens mij heeft stephen het over jouMarble schreef op 11 april 2003 @ 17:44:
4.216807 (100.3 Mpts) [v4.3] gesubmit!
lol, om mijn post nog eens nuttig te maken, je kan zo hier eens kijken:
http://www.stephenbrooks....2&r=3426093982#3426093982
klaar terwijl u wacht: 4.056180 (96.7 Mpts) 3.884230 (94.7 Mpts)
maarja, dat is ook he, als dukebox iets doet, doet ie het ook goed!
edit: ik leg de lat nog iets hoger: 4.298187 (505.0 Mpts) [v4.3]
morgen op naar de 5.x?
[ Voor 36% gewijzigd door d33n op 11-04-2003 19:07 ]
Ik denk dat we nu eerst wat meer 3.9xxx tot 4.3xxxx results nodig hebbn om te kunnen doorgaan voor 5 of hoger. Niettemin, van 0 naar 4.3 in 3 dagen.....aardig gek

Met de nieuwe versie van opera, 7.10 die net uit is kun je wel gewoon een reults.txt uploaden....
Verwijderd
WhiskyPhreak schreef op 11 April 2003 @ 20:10:
beetje offtopic:
Met de nieuwe versie van opera, 7.10 die net uit is kun je wel gewoon een reults.txt uploaden....
Verwijderd
Ik zit er aan te denken om helemaal niet te flushen en dan in eens [Bang]
Verwijderd
Geef me een handVerwijderd schreef op 11 april 2003 @ 21:05:
Hmm is er eigenlijk iemand die gaat flushen ??
Ik zit er aan te denken om helemaal niet te flushen en dan in eens [Bang]
Ik d8 hetzelfde.
Dat was eergisteren geloof ik, allemaal prutresults met een max van 1.5 ofzo.20030409-215838 469 results sent to blank-it.dyndns.org
Verwijderd
Ok ik heb nog wel wat 4,+ results om op te sturen.Ingmar schreef op 11 April 2003 @ 22:02:
[...]
Dat was eergisteren geloof ik, allemaal prutresults met een max van 1.5 ofzo.
Oh ja ook eentje van 4.336524
Ja witte poes niet zo ongeduldig he!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 22:17 ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
[edit]
sorry nix gezegt
[ Voor 26% gewijzigd door white_panther op 11-04-2003 22:20 ]
Verwijderd
Een megaflush om mee te beginnen is wel tof natuurlijk. Maar ik vraag me nog wel af hoe de score in punten er uit zal gaan zien.