[Muon]Client 4.3 is uit!

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.080 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Waarom is SolenoidsOnly de enige die hoge muons heeft?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
X-G schreef op 12 april 2003 @ 08:38:
Waarom is SolenoidsOnly de enige die hoge muons heeft?
LOL :D :D , Dat is niet de naam van degene die die scores heeft, maar het type simulatie dat deze client uivoert. Alleen als jeje results.txt naar Stephen stuurt voor de stats, komt er een id-tag in te staan. B)

edit:
Btw: vannacht 2x 4.37xxx gehaald. en iemand van Team Wau heeft al een 4.39xxx maar die ligt nog te maffen na een feessie gisteravond :P.

[ Voor 18% gewijzigd door Ingmar op 12-04-2003 10:13 ]

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
ik had al even uitgelegd wat solenoidsonly was op irc, maar ik had nog niet door dat X-G het zo zag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nieuwe client maar weer eens gestart met een nieuwe results.dat, hij crashte niet meer, en er kwam meteen een 4.394103 (520.7 Mpts) uit :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Klein kwootje van Stephens forum:
I found the simulations to be fascinating - although having a better results.dat for the 4.3 version would sure help my efficiency.
:P :P :P, DPC 0wnage denk ik dan 8)

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
Dat is een quote van DanC, bij velen wel bekend hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:58

Xanathorn

Mmorpg addict

Eentje van 4.45% (520 Mpts) eruit gepoept, en verschillende van boven de 4. Gaat de goede kant op zo, ben benieuwd wanneer de eerste boven de 5 gaat komen :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij crasht wel vaak hoor die nieuwe :( allemaal net s,nachts natuurlijk 8)7
verder netjes 4+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:54

WouterG

Dit is geen ondertitel

Woeps, per ongeluk mijn user.txt opgestuurd 8)7 Ik hoop dat je error checking script© goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 11 April 2003 @ 23:49:Muonmonitor klopt weinig van.
ik heb 'm wel eens geprobeerd met versie 4.21b, maar de informatie was inderdaad nogal 'verwarrend' ...

MuonControl is een leuke Java GUI, werkt ook met 4.3. Toont voortgang van een simulatie (in %), trial type en houdt een log bij ...
http://www.rpfsoftware.com/muoncontrol.shtml

Goner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Tomcat schreef op 12 April 2003 @ 11:34:
Woeps, per ongeluk mijn user.txt opgestuurd 8)7 Ik hoop dat je error checking script© goed werkt
Ik heb hem voor de zekerheid maar even verwijderd

edit:
die 4.45 staat nu ook in de top 250

[ Voor 10% gewijzigd door Ingmar op 12-04-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik monitor vanaf het begin en werkt uitstekend ,de tools zijn easy.
en bij 4.3 werkt hij ook,
het is Muuuuu }:O 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik kan trouwens niet uploaden (time-out)... |:(
Heb verschillende 4.x+ staan :Y)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
MetalRush schreef op 12 April 2003 @ 13:04:
Ik kan trouwens niet uploaden (time-out)... |:(
Heb verschillende 4.x+ staan :Y)
Time-out? probeer het nu nog eens? er heeft net wel iemand een file met veel 4+ geupped >:) . Alle top 250 results zijn nu >4.05 :P.

Timeout zou kunnen komen door de firewall die onze uni aan het opzetten is....die kneuzen zijn er nu al 3 weken mee bezig en hij werkt nog steeds niet helemaal goed. Dat geouwehoer geeft ook riesenpings op mijn mohaaserver.... erg irri, maar er is weinig aan te doen. (vooral irri omdat ze NOOIT zeggen wanneerze er precies mee bezig gaan :( ). Maar er is wel verbinding, aangezien ik dit post op dezelfde bak als waar dat script op draait.

[ Voor 8% gewijzigd door Ingmar op 12-04-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op 12 april 2003 @ 13:04:Heb verschillende 4.x+ staan :Y)
't is echt onwaarschijnlijk ; krijg eigenlijk alleen nog maar 4.2xxx, 4.3xxx resultaten en zelfs een 4.412200 - no. 2 in de top250 ;-)

Goner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Mijn Duron(800) doet het qua results heel wat beter dan mijn xp1800 trouwens....hij is er nu 1 aan het rechecken voor 4.46, waar mijn xp een beetje blijft hangen rond 4.35 (en dat met een betere results.dat) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingmar schreef op 12 april 2003 @ 13:18:
Mijn Duron(800) doet het qua results heel wat beter dan mijn xp1800 trouwens....hij is er nu 1 aan het rechecken voor 4.46, waar mijn xp een beetje blijft hangen rond 4.35 (en dat met een betere results.dat) :?
Als het goed is berust dat allemaal op toeval...hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 13:29:
[...]

Als het goed is berust dat allemaal op toeval...hoop ik.
Weet ik, maar ik zind het wel opvallend, want het is namelijk niet de 1e keer dat mijn duron eerder op een hoog result zit dan mijn xp. (die results.dat verschillen trouwens ookw eer niet zo ontzettend veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
oops, dubbelklikje... komtdat GoT weer eens supertraag doorkomt hier :( :(

[ Voor 89% gewijzigd door Ingmar op 12-04-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingmar schreef op 12 April 2003 @ 13:10:
[...] Time-out? probeer het nu nog eens? er heeft net wel iemand een file met veel 4+ geupped >:) .
dat was ik :D
mijn AMD is overigens een Athlon XP 1700+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 13:11:
[...]
't is echt onwaarschijnlijk ; krijg eigenlijk alleen nog maar 4.2xxx, 4.3xxx resultaten en zelfs een 4.412200 - no. 2 in de top250 ;-)

Goner
Uitslover :P

offtopic:
Je laat hem toch wél (door-)draaien als je in Zuid-Africa zit he !! ;)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ik had m'n monitor draaien ... Met daarbij natuurlijk de commandline...
Zag ik net dat deze vast hing ... :( (zonder foutmeldingen ... :( )

Snel ff de autosave deleted ... pff... het werkt weer... zoveel tijd verloren ... :(

Gelukkig had m'n vriendin de background draaien en dus andere autosave :P :7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de stats snel weer goed werken, dat mis ik wel, en ik heb tot nu toe iedere dag de muons van de nieuwe client geflusht, ben benieuwd wat de score daarvan zal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Stephen's forum:
Hi Stephen,
every autosaved parameter set is rechecked after program restarting no matter how good the set is (I mean the case when queue.txt is empty). I don't know if this is a bug, it can also be your wish if you think that you can't rely on your autosave routine, but it can also be caused by the fact that autosaved work is loaded before results.dat, so the program can think it's the best result.
Michal
Ik heb dit probleem ook. Voor de mensen die hun client niet 24/7 aan hebben staan, is dit een waarschuwing. Mijn client is nu bijna klaar met het rechecken van een ~2% result. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 15:02:
Ik hoop dat de stats snel weer goed werken, dat mis ik wel, en ik heb tot nu toe iedere dag de muons van de nieuwe client geflusht, ben benieuwd wat de score daarvan zal zijn :P
Ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd naar de telling, zodat ik mijn eigen teller kan maken. :)

Voorlopig ga ik toch niet flushen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 15:14:
[...]

Ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd naar de telling, zodat ik mijn eigen teller kan maken. :)

Voorlopig ga ik toch niet flushen :Y)
Misschien wel een idee --> gelijk als iemand z'n results.txt upload de totale waarde van de result berekenen en die dan op de site weergeven. Dat zou een extra stimulans kunnen zijn om te oploaden.

Edit: we zijn op een nieuwe pagina, beland, dus daar is ie weer: http://137.224.222.232/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop verder ook dat de oude muons nog geldig blijven, want ik hoorde net dat wij echt nog een behoorlijke voorraad oude muons hebben liggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, voorlopig blijft alles nog geldig. Ook van nòg oudere versies zelfs. Zelf heb ik hier ook nog een paar miljoen van de vorige versie liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Hij is er nu een bij mij aan het rechecken. Betekend dat altijd een hoge score? Want hij deed het bij mij eerst alleen als ik zonder goede results.dat draaide.

edit: in mn queue.dat staat nu een score van 17.978088 en hij is nu de laatste keer (5) aan het draaien. Word het dan een score van 4,4nogwat???

[ Voor 32% gewijzigd door WouterG op 12-04-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomcat schreef op 12 april 2003 @ 16:44:
Hij is er nu een bij mij aan het rechecken. Betekend dat altijd een hoge score? Want hij deed het bij mij eerst alleen als ik zonder goede results.dat draaide.

edit: in mn queue.dat staat nu een score van 17.978088 en hij is nu de laatste keer (5) aan het draaien. Word het dan een score van 4,4nogwat???
Zeer waarschijnlijk ja. Het zal vast niet zo zijn dat er 4 maal achter elkaar een foutje is opgtreden. Kan wel dat er nu wat fout gaat en dat ie veel lager/hoger uitkomt ;). Maar da's niet waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op 12 April 2003 @ 14:53:Je laat hem toch wél (door-)draaien als je in Zuid-Africa zit he !! ;)
de pc thuis ? dacht het niet :P
Die 3 op de zaak wel ... moet alleen een nieuwe results.dat op gezet worden. Als iemand die results.dat nou 's achter een ftp-server hangt ... kunnen we 'm elk uur of zo refreshen !

Goner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 11:25
* inquestos is heel tevreden met z'n pc. Ik hoef maar een nieuwe results.dat te downloaden, of ik heb het nieuwe record. :*) Helaas heb ik geen directe internetverbinding, vandaar dat ik ze niet(/moeilijk) kan uploaden :/

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 16:54:
[...]

Zeer waarschijnlijk ja. Het zal vast niet zo zijn dat er 4 maal achter elkaar een foutje is opgtreden. Kan wel dat er nu wat fout gaat en dat ie veel lager/hoger uitkomt ;). Maar da's niet waarschijnlijk.
Jow:4.481393 (513.4 Mpts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net de denken, als je nou een muon uit je queu.txt haalt, in de 4e run zijn die vaak erg hoog, en als je die nou in de results.dat zet, gaan de results dan bruut omhoog of werkt dat niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Zou kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 17:37:
Ik zat net de denken, als je nou een muon uit je queu.txt haalt, in de 4e run zijn die vaak erg hoog, en als je die nou in de results.dat zet, gaan de results dat bruut omhoog of werkt dat niet? :)
Dan zal de client zich vooral op die instelling van de versneller gaan richten en dus die instelling gaan muteren. Dit kán voordelig zijn, wanneer de result die je uit de queue hebt gehaald dicht bij het optimale design zit. Maar dat hoeft niet. Ik raad het verder af, want je kan er uiteindelijk ook zelf door in de war raken. Wat overigens hetzelfde effect zou hebben, is om de laatste top-results.dat te downloaden en daar een 0 na de eerste 4 van het bovenste result te zetten.

Ik raad deze methoden af, want je gaat heel snel de mist in, en voor je het weet duiken overal van dit soort vreemde results op (in het top250-script, bij Stephen, noem maar op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 08:24

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Mito: Als je zelf de boel gaat manipuleren, kan je de wetenschappelijke waarde van het project teniet doen. Het kan zijn, dat je door een bugcheck niet opgemerkt wordt, terwijl jou results wel weer gebruikt worden voor vervolgberekeningen. De resultaten daarvan zijn dan ook fout, met alle gevolgen van dien.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 11:02

MrMilo

[DPC]Alphen

moet alleen een nieuwe results.dat op gezet worden. Als iemand die results.dat nou 's achter een ftp-server hangt ... kunnen we 'm elk uur of zo refreshen !
Dat zat ik dus ook te denken. Kan ik ook een script schrijven die van alle host de results binnenhaalt en merged en direct de nieuwste .dat file neer zet. (en daarna natuurlijk alle .dat files ook uploaden na een dupe check)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
waarom persé ftp? je kan toch ook gewoon die .dat file wgetten vanaf http? :D
edit: even een :+ erbij, anders worden jullie dalijk nog boos... nee ik heb ook nog geen linux client, die source is mij veel te ingewikkeld :D

ennuh, met *nix achtigen is het geen probleem om die dat file elke keer te downloaden, alleen onder windows is het allemaal wat lastiger vrees ik :/

[ Voor 75% gewijzigd door d33n op 12-04-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilo

MrMilo

[DPC]Alphen

Met een batch file? of linux shell script? Hoe dan? Moet wel automatisch kunnen

Als het onder windows moeilijk gaat...hoe moet dat dan met een linux (bash)shell script?

[ Voor 37% gewijzigd door MrMilo op 12-04-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMilo schreef op 12 april 2003 @ 17:51:
[...]

Dat zat ik dus ook te denken. Kan ik ook een script schrijven die van alle host de results binnenhaalt en merged en direct de nieuwste .dat file neer zet. (en daarna natuurlijk alle .dat files ook uploaden na een dupe check)
Van BurnHard heb ik een mailtje gehad met een verzoek om de php code. Hij schreef:
...wil kijken of ik iets kan maken dat ie alle results.dat files update tot 1 result en dat ik dioe dan weer kan distribueren naar de desbetreffende machimes.
Dan bedoelen jullie toch hetzelfde, of niet? Dus misschien ff wachten, want ik denk dat zoals dan al in de maak is (als BurnHard er direct aan begonnen is).

BTW: Doe geen moeite om een dupecheck te maken, iig niet als je dat voor het upload script doet, want dat doet die zelf al behoorlijk snel/goed.

Edit:
MrMilo schreef op 12 April 2003 @ 17:54:
Met een batch file? of linux shell script? Hoe dan? Moet wel automatisch kunnen
Je kan php scripts ook van de commandline draaien (windows voorbeeld):
code:
1
C:\php\php.exe -q mijncoolescript.php

En zo'n commando kun je dan weer als scheduled task registreren. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 18:01 . Reden: typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marble schreef op 12 april 2003 @ 17:53:
waarom persé ftp? je kan toch ook gewoon die .dat file wgetten vanaf http? :D
edit: even een :+ erbij, anders worden jullie dalijk nog boos... nee ik heb ook nog geen linux client, die source is mij veel te ingewikkeld :D
:/
Ingewikkeld. ik heb meer dan 3000 compile errors. :(
Veeel te vol met windows only spul.

(En ik denk dat mijn gcc compiler buggie is :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

de 4.5-grens is doorbroken :)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crack schreef op 12 april 2003 @ 17:50:
Mito: Als je zelf de boel gaat manipuleren, kan je de wetenschappelijke waarde van het project teniet doen. Het kan zijn, dat je door een bugcheck niet opgemerkt wordt, terwijl jou results wel weer gebruikt worden voor vervolgberekeningen. De resultaten daarvan zijn dan ook fout, met alle gevolgen van dien.
Rustig maar het is mijn bedoeling niet om te manipuleren.
Als ik echt graag op een niet eerlijke manier punten had willen scoren, had ik het eerst zelf gaan proberen ipv vragen of dat kan ;)
De wetenschappelijke kant boeit me niet zo, maar dan nog doe ik het niet, valsspelen doe je alleen maar als je een slechteverliezer bent vind ik.
Ik dacht gewoon een slimme manier bedacht te hebben om betere muons te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Dan had Stephen dat ook wel kunnen bedenken. ;)
fenrir schreef op 12 april 2003 @ 18:59:
de 4.5-grens is doorbroken :)
Woot!
Ik dacht al, dat ik het lekker deed. (nr. 3 en 5 uit de huidige top 250 komen bij mij vandaan)
Toch wel mooi om te zien dat de grens voortdurend verlegd wordt. :)

}:O }:O }:O

edit:

Net één voltooid van 4.61424 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Crack op 12-04-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Wanneer kunnen we weer iets zien in de stats .... en weer eens ouderwets flushen..... 8)
heb er weer een aantal lekkere hoge tussen staan... 8) een aantal 4.4x% :Y)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Parsing D:\bestmuons\\2003-04-12_20.31.56__195.241.104.29__results.txt...
Error found in file. Results will not be used.
voor degene met dit ip: graag geen handmatige edits... als je je ip verwijderd wilt hebben... mail/msn me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingmar schreef op 12 april 2003 @ 21:33:
[...]

voor degene met dit ip: graag geen handmatige edits... als je je ip verwijderd wilt hebben... mail/msn me.
Euhm ik heb toch echt geen handmatige edits uitgevoerd :(.

offtopic:
X-G: je hebt wel iets nodig om het handeltje op te kunnen testen, en als je dan wat kan testen hebben ze de boel weer veranderd. Maar in principe werkt het :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 22:01 . Reden: edit in reactie op X-G ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Smaaaz
offtopic:
wot about rsastats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Nu weer één van 4,691444% :)

Hij gaat lekker :9

[ Voor 87% gewijzigd door Crack op 12-04-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

waarom haal ik niet van die hoge scores heb de nieuwste results.dat haal telkens scores van 0,0000 - 0,9000 %
en me results worden ook in me results.dat gezet weet niet hoe dit komt en hoe kan ik dat voor komen of kan dat niet

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Kr3Kr schreef op 13 April 2003 @ 00:17:
waarom haal ik niet van die hoge scores heb de nieuwste results.dat haal telkens scores van 0,0000 - 0,9000 %
en me results worden ook in me results.dat gezet weet niet hoe dit komt en hoe kan ik dat voor komen of kan dat niet
Weet je zeker dat je maar 1 results.dat in je muon folder hebt staan? Met de nieuwste moet je 100% zeker 4+ scores kunnen halen.

Nog ff anders wat: die 23.xxx score komt weer terug in de results.dat, dit komt doordat iemand een results.dat met die score erin upload. Het script houdt (nog) geen rekening met dit foutje dus een verzoek: kijk ff of je toevallig die 23.xxx in je results.dat hebt staan en als dat zo is, plz ff die result verwijderen.

Zorg wel dat het eerstvolgende result ook daadwerkelijk op regel 1 van de file begint, anders geeft ie daar alter weer een error van. Bij voorbaat dank.

edit:
PS. 4.7xxx onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Nog steeds geen 4.xxx :'(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Gebruik je wel het DPC-resultsfile?

Ik scoor momenteel bijna alleen nog maar boven 4.5.

* Crack heeft een 4.81 en een 4.82 gereed om te sharen, maar wacht nog FF met versturen, tot er weer een correcte results.dat beschikbaaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info de mpts waarden die in de results fle staan zijn als ik Stephen goed begrijp meteen ook de waarden die in de stats komen te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Wanneer komen de stats weer online dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op 13 April 2003 @ 10:38:
Wanneer komen de stats weer online dan?
Hehe

" At this rate you'll have already got to the optimum before I get the stats
working! " :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r heeft vannacht/vanochtend weer iemand de 23% result geupload. De grafiek zag er niet meer up :p
Nogmaals maar weer eens: check dat je em niet meer ergens heb, en upload em zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woeiiiii een 4.95 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uploaden !!

Enne ik heb al 101856 Mpts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
reeds 10 stuks in de 4.xxx 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 10:59:
D'r heeft vannacht/vanochtend weer iemand de 23% result geupload. De grafiek zag er niet meer up :p
Nogmaals maar weer eens: check dat je em niet meer ergens heb, en upload em zeker niet.
Sorry vergeten.... |:( zal het niet meer doen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I am on a roll weer een goeie en geupt is tie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 17:57:
Je kan php scripts ook van de commandline draaien (windows voorbeeld):
code:
1
C:\php\php.exe -q mijncoolescript.php

En zo'n commando kun je dan weer als scheduled task registreren. :)
ben gelijk weer 's in PHP gedoken ... heb Apache, PHP en MySQL al tijden geinstalleerd staan om iets mee te doen en dat hele muon-gebeuren is wel een leuke aanleiding.
eerste resultaat is een klein scriptje om even te laten zien wat het hoogste resultaat in m'n results.txt is ...
bedankt voor de tip ! :)

Goner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG. Daar is ie weer. Die 23% wordt een pain in the *ss. Zal em dan maar weer verwijderen...

Gaat nu trouwens erg snel met de results. Lijkt wel of iedereen net wakker wordt, zoveel als er net is geupload.

Edit:
Goner, graag gedaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
En na de run van 13.00 zat ie er weer in....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Kan het script die foute waarde er niet uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crack schreef op 13 April 2003 @ 13:26:
Kan het script die foute waarde er niet uithalen?
Ja, dat kan wel. En dat zal ik strax dan ook wel ff doen. Het moet nog wel 1 keer gebeuren, want ik moet wel weten wat de exacte configuratie van het ding is, voordat ik em kan filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 10:53:
" At this rate you'll have already got to the optimum before I get the stats
working! " :)
Waar heb je die quote eigenlijk vandaan? Ik kan hem niet op Stephen's forum vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 13:57:
[...]

Waar heb je die quote eigenlijk vandaan? Ik kan hem niet op Stephen's forum vinden.
Email :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
[quote]Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 17:57:
[...]

Van BurnHard heb ik een mailtje gehad met een verzoek om de php code. Hij schreef:

[...]

Dan bedoelen jullie toch hetzelfde, of niet? Dus misschien ff wachten, want ik denk dat zoals dan al in de maak is (als BurnHard er direct aan begonnen is).

BurnHard is nog niet begonnen want die heeft het mailtje op z'n werk gehad en zit nu gelukkig in de zon

8) 8)

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, 869 simulations, 4.46% 956.325 points :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O een 4.98...hijsfijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil evt. ook wel zo'n verzamel- en distributiescript maken voor mensen met vele clients, maar dan wil ik wel ff duidelijk hebben wat het script moet doen. Dit is wat ik eruit begrijp:

Het script verzameld de results.txt van alle clients en download de results.dat van het internet. Dan sorteert het script al deze resultaten en maakt er een nieuwe results.dat file van. Deze wordt vervolgens weer naar alle clients gestuurd en bovendien naar internet geupload.

Klopt dit? En zo ja, hoe worden de results.txt dan opgehaald? Zitten alle clients op een netwerk op een zodanige manier verbonden dat ze als gewone bestanden kunnen worden aangeroepen, of moet ik ftp gebruiken?

Plz let me know, dan maakt ik vandaag nog wat (als het lukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Ik heb 6 clients, het enige wat volgens mij nodig is is een svript die alle results.dat bestanden ophaalt en ze samenvoegd tot 1 bestand (inclusief de results.dat van internet. Denk aan een browse functie on de results.dat te vinden

Daarna moet het script alle .dat bestanden vervangen door de nieuwe

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BurnHard schreef op 13 April 2003 @ 16:38:
Ik heb 6 clients, het enige wat volgens mij nodig is is een svript die alle results.dat bestanden ophaalt en ze samenvoegd tot 1 bestand (inclusief de results.dat van internet. Denk aan een browse functie on de results.dat te vinden

Daarna moet het script aale .dat bestanden vervangen door de nieuwe
Wat ik eigenlijk wil weten is, hoe ik die results.dat aanroep, 'kan vinden'. Kan dat door C:\muon\results.dat, D:\muon\results.dat, Z:\muon\results.dat, of moet dat anders gebeuren. Zo ja, hoe. Verder lijkt me het niet zo'n probleem om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Pagina 12 alweer :)

http://137.224.222.232/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
Da's ook maar net hoe jeje prefs hebt staan. Pagina 2 hier :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
[kuch]
5.00000 gepasseerd
[kuch]

Not me by the way ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik heb er ook net eentje geupped, maar ik was niet de eerste
maar dat mag de pret niet drukken :)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 14:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 12:07:
Op http://137.224.222.232/ kun je, als je dat wil, je results.dat uploaden. Om de zoveel tijd zal ik dan een nieuwe file met top waarden beschikbaar stellen.

Ik krijg het met php niet voor elkaar die resultaten snel te parsen. Misschien dat c++ uitkomst biedt, maar daar ben ik gruwelijk n00b in. Zal ff kijken.

Tot die tijd, voor de vrijwilligers dus bovenstaande link en handmatig werk van mij :)
Weet niet of je er iets aan hebt.. http://stephan202.qik.nl

[ Voor 200% gewijzigd door DukeBox op 13-04-2003 19:41 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
even dat idee, voor meerdere clients....
ik denk dat we even _piranha_ uit #dpc moeten vragen of hij zijn ECCp proxy ( in c++) om wil bouwen voor muon, dat moet niet al te moeilijk zijn, zoals hij zelf aangaf :)

dan moet er wel duidelijk zijn wat het proggie allemaal moet kunnen :)

mijn idee was een custom ftp server, zodat je je servers.csv file aan kunt passen, en de clients automatisch de results daarnaartoe sturen... dat dan die server alle sin een results.dat gooit. en die dan ook kan versturen... manualsend.exe is ook c++ en er is source van... dan nog kijken dat de ftp server automatisch logt van welk IP de results komen, en dan kunnen daar ook nog leuke stats(subteams?) voor gemaakt worden! :9

[ Voor 46% gewijzigd door d33n op 13-04-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal hier dan ook maar ff reageren, nu ik hier toch naartoe ben gesleurd door Marble ;)
Een Muon versie van mijn proxy is zeker mogelijk denk ik, want ik heb 'm van in het begin geschreven en ontworpen met de bedoeling om het eenvoudig(er) te maken een proxy voor verschillende DC projecten te maken. Voorlopig kent ie alleen nog maar ECC2, maar dat kan natuurlijk vrij gemakkelijk veranderen :)
Momenteel werk ik aan een volgende versie die wat meer features heeft, vooral voor ECC2 omdat ik het daar vooral wil gebruiken natuurlijk. Er wordt ook aan uitgebreide stats gewerkt voor die proxy.
Helaas voor jullie kom ik heel veel tijd tekort momenteel (heel druk op het werk ook) dus je moet niet op een muon proxy gaan hopen de komende weken. Maar ik wil altijd wat meer info vrijgeven omtrent de features die je kunt verwachten. En als muon over enkele weken een 'officieel' ondersteund project zou geworden zijn van DPC (ik volg muon niet, dus vergeef me mocht dat ondertussen al zo zijn) met z'n eigen stats hier, dan wil ik wel wat tijd vrijmaken om es een muon proxy te bespreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 13 April 2003 @ 19:36:
[...]

Weet niet of je er iets aan hebt.. http://stephan202.qik.nl
Dankje. Die is nét iets makkelijker te onthouden :)
Marble schreef op 13 April 2003 @ 19:46:
even dat idee, voor meerdere clients....
ik denk dat we even _piranha_ uit #dpc moeten vragen of hij zijn ECCp proxy ( in c++) om wil bouwen voor muon, dat moet niet al te moeilijk zijn, zoals hij zelf aangaf :)

dan moet er wel duidelijk zijn wat het proggie allemaal moet kunnen :)

mijn idee was een custom ftp server, zodat je je servers.csv file aan kunt passen, en de clients automatisch de results daarnaartoe sturen... dat dan die server alle sin een results.dat gooit. en die dan ook kan versturen... manualsend.exe is ook c++ en er is source van... dan nog kijken dat de ftp server automatisch logt van welk IP de results komen, en dan kunnen daar ook nog leuke stats(subteams?) voor gemaakt worden! :9
Klinkt erg leuk. Daar kan ik dan alleen verder niet mee helpen, want ik weet heel weinig van C++. Die aangepaste manualsend zou dan gebruik moeten maken van een lijst met usernames gekoppeld aan ipadressen. Dan kan iedereen naar die proxy flushen, en tóch z'n eigen stats bij Stephen houden. Het voordeel van zo'n proxy is dan dat alle results er langs komen, en er dus continu een top250 results.dat kan worden bijgehouden. Er zou dan echter een extra mogelijkheid bij moeten komen om op die proxy je results in een soort van 'wachtstand' te zetten. Zo van je twee vliegen in een klap: Er kunnen MF stats worden bijgehouden én een MF heeft niet een stagnatie van de stijging in de top250 tot gevolg (immers, aangezien de results op de proxy gestacked staan, kunnen de hoogste results eruit worden gevist).
Als binnen die constructie plaats is voor een scheduled php-script, laat het me weten. De code die ik nu heb kan volgens mij heel gemakkelijk voor iets dergelijks worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW! D'r staat een 5.115173 (116.5 Mpts) in m'n queue.txt!
ik hoop maar dat m'n P3 933Mhz het ding vanavond nog 4 keer kan rechecken voordat ik de comp uit zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilo

MrMilo

[DPC]Alphen

Even voor de duidelijkheid; ik heb dus een windows netwerk en move dus de results.txt van \\host\c$\muon\results.txt naar server1.txt etc.
Ik heb dus een results directory waarin dus autom. een map aan wordt gemaakt met de datum van vandaag (1 x per dag results halen dus).
Op die ene Linux machine heb ik gewoon een Samba share aangemaakt zodat die dus ook zo te benaderen is.
Als alle results.txt bestanden in die map staan dan worden die samengevoegd en terug gezet in de local muon directory zodat ik het resultaat kan bekijken in Muon monitor. Vervolgend doe een een handmatige flush.

Alleen moest ik dezelfde routine gewoon knippen+plakken en dat kan natuurlijk makkelijker (hosts veranderen nog wel eens; komt er een bij, gaat er een weg).

Dus Linux shell script klussen.
- 1 bestand met HOSTNAME SHARE PATH USERNAME PASSWORD
- 1 bestand met routine script

Nu zou het dus geweldig zijn als er een script/progje zou komen wat alle results.txt moved en ook de results.dat die ook wegzet in een c:\results\datum\
vervolgens de results.txt mergen en in de moun dir. zetten (voor muonmonitor)
vervolgens de dat files merged en upload naar stephen202.qik.nl :) en direct de meest recente DAT file download en verspreidt over alle hosts.

Als dat lukt dan zijn we pas efficient bezig _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het nog een paar keer overlezen en kijken of ik dat snel kan maken. Ik vraag me alleen af of ik dat '\\host\c$\muon\results.txt' zo in php kan gebruiken. Anders weet ik ff niet hoe ik dat moet oplossen. Ik kan het hier niet checken, want ik heb geen netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
gewoon ff nieuwe shares maken, en niet die standaard C$ gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 20:52:
Ik ga het nog een paar keer overlezen en kijken of ik dat snel kan maken. Ik vraag me alleen af of ik dat '\\host\c$\muon\results.txt' zo in php kan gebruiken. Anders weet ik ff niet hoe ik dat moet oplossen. Ik kan het hier niet checken, want ik heb geen netwerk.
heb het net even geprobeerd en het werkt wel ... maar alleen vanaf de command-line, dus met php.exe ?! als ik het met de browser probeer (Mozilla 1.3, PHP 4.3.1 & Apache 1.3.27) krijg ik 'permission denied' als ik de remote file probeer te openen ... en ik heb dus wel degelijk voldoende rechten.
(vanaf PHP 4.0.5 schijn je trouwens forward slashes te moeten gebruiken voor Windows UNC paths, dus //machine_name/path/to/file.

Goner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kijk ik er morgen naar. Voor vandaag geen php meer voor mij.

Na drie checks zit m'n gequeuede (mooi woord hè) result op 15.286512 (349.1 Mpts). Ik denk niet dat ie vanavond nog af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Woei! Net de checks van een 5.030476 (559.8 Mpts) muon afgerond. Is ondertussen al doorgestuurd.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5.070560 (580.8 Mpts) <-- We have a new record!

Zo en nu naar bed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

damm ben je ook een weekendje niet thuis, (de pc staat wel gewoon 24/7 te draaien) en loop je al weer achter met de results, hoogste is hier 4,3xxxxx :) gaat echt de goede kant op hiero :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

jongens we moeten toch echt eens aan de beveiling van de site gaan denken, in het forum van swissteam.net hebben ze een link staan naar onze results site (http://www.swissteam.net/phpBB2/viewtopic.php?p=4917

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 09:15

damswer

mSW - LU since 2005

white_panther schreef op 14 april 2003 @ 01:01:
jongens we moeten toch echt eens aan de beveiling van de site gaan denken, in het forum van swissteam.net hebben ze een link staan naar onze results site (http://www.swissteam.net/phpBB2/viewtopic.php?p=4917
Dat zat er in. Zeker nu ze een "bekende" link zien. Wel jammer, al ons werk wordt zo weer gejat

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
  • Laatst online: 23-01-2022
Ik denk zeker dat wel er beveiliging op moeten zetten!!! Want zo worden onze results gejat.

Mensen ik denk dat als je je results nu upload dat je ze ook al moet hebben opgestuurd. Anders dan download een team de results.dat hernoemt em naar .txt en stuurt em ff op.
Dan zijn al onze results niet van ons (duplicates)

Zo zit het toch in elkaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xillius schreef op 14 april 2003 @ 06:49:
Ik denk zeker dat wel er beveiliging op moeten zetten!!! Want zo worden onze results gejat.

Mensen ik denk dat als je je results nu upload dat je ze ook al moet hebben opgestuurd. Anders dan download een team de results.dat hernoemt em naar .txt en stuurt em ff op.
Dan zijn al onze results niet van ons (duplicates)

Zo zit het toch in elkaar???
Ja, maar dat risico kunnen zij ook niet nemen. Want ze weten niet welke wel en welke niet zijn verstuurd. Verder weet ik niet of Stephen een cross-user dupecheck doet.

Ik zal ff kijken voor die beveiliging. Heel simpel met zo'n inlog dialoogvenster, maar dat heb ik nog nooit gemaakt, dus ik moet eerst ff zoeken hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passwordbeveiliging schijnt heel slecht geregeld te zijn met IIS. Ik ga nu proberen Apache te installeren. Hoop dat het lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
  • Laatst online: 23-01-2022
Ehm als je met php werkt kan je toch gewoon een POST form maken waar je een username en password moet intypen.
Deze staan vast in je php script gecodeerd want dat kan niemand zien. Even een string controleren en als deze klopt de user naar de goede site sturen klopt ie niet stuur je em naar de disney site ofzo })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xillius schreef op 14 April 2003 @ 08:19:
Ehm als je met php werkt kan je toch gewoon een POST form maken waar je een username en password moet intypen.
Deze staan vast in je php script gecodeerd want dat kan niemand zien. Even een string controleren en als deze klopt de user naar de goede site sturen klopt ie niet stuur je em naar de disney site ofzo })
Ja, dat kan ook, doe ik normaal gesproken ook, maar ik dacht: lekker makkelijk, zo'n dialoogvenster. Niet dus, want apache werkt niet mee. Probeer na een restart zo nog 1 keer, en als het dan niet werkt gaan we idd met POST werken. Maar moet zo ook naar school, dus dat wordt dan wel vanmiddag.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste