Het Grote Warcraft III topic deel 12

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 779 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:24
* The Will schopt de slowchatters terug naar IRC.

Nu kappen, anders ga ik met mailtjes strooien.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
offtopic:
argh hebben jullie een topic patrol op ons afgestuurd ofzo dat er steeds gewaarschuwd wordt :X

[ Voor 11% gewijzigd door Glorificationer426 op 16-04-2003 12:36 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Clash

Ok Ok... wie zou 1vs1 winnen van Heroes onderling? dat vroeg ik me dus altijd al af heh... we beginnen met De Paladin:

Paladin vs Archmage:
De Paladin zal met divine shield een groot voordeel hebben, terwijl de AM met WE's natuurlijk extra firepower heeft (en z'n snelheid is natuurlijk uber)
Ik denk dat het close is, maar dat de pala uiteindelijk wel wint (dit is uitgaande dat ze beide lvl1 zijn) bij lvl5 en hoger is divine shield zo lang actief dat het geen eerlijke contest meer is.

Paladin vs Mountainking:
De mountainking heeft met bolt de beste papieren, aangezien ie tijdens de stunperiode zowieso een aantal extra free hits krijgt. Mocht de Pala als eerste ipv Divine shield Devotion Aura hebben gekozen word het weer een close call, want devotion aura @ lvl1 is zoals vele weten erg GOSU!

Paladin vs Blademaster:
Hier is het een kwestie van heeft de blademaster z'n zwaard wel goed geslepen! Als ie in het gevecht met de Pala nl per ongeluk met z'n zwaard tegen die hamer komt moet ie verder vechten met een kapot zwaard, en dan is het Pala ownage natuurlijk. Het lijkt me duidelijk dat de blademaster ook nog een voordeel heeft als ie vantevoren pizza shoarma gehad heeft.

Paladin vs Charlie Chieftain:
De Chieftain is een verhaal apart, aangezien die met z'n warstomp op de tenen van de Paladin kan gaan staan, waardoor de Pala voor lange tijd immobilized is. het is dan zaak om ondertussen hit and run aanvallen te doen met de chieftain, en daar is de chieftain uiteraard een uitstekende hero voor met z'n snelheid en finesse.

Paladin vs Farseer:
Ok... hier gaat de Paladin ten onder, voor de enige reden: Hij is bang voor wolven. Dus als de Farseer geen complete fool is gaat hij voor wolfjes als eerste ability... met de wolven houd hij de Paladin op afstand, en met z'n ranged attack maakt hij de bangerik snel af. Daarom zijn 1v1 matchups tussen deze 2 heren nooit zo interessant, door dat fobie gedeelte van de Paladin dus.

Paladin vs Keeper of the Grove:
Keeper wint, want boompjes summonen is natuurlijk de uber lvl1 ability. bovendien weet de Paladin dat herten op endangered species list staan, dus mag ie em zowieso niet afmaken.

Paladin vs Priestess of the Moon:
De priestess gaat voor uiltje ability en laat de Paladin als in hypnose naar dat vogeltje gapen terwijl ze hem ondertussen volpompt met pijlen. Het is ook niet eerlijk, want de Paladin was vroeger op school ook nog es verliefd op de PotM... dus da's vragen om problemen.

Paladin vs Demon Hunter:
Paladin wint, want de Demon Hunter weet niet goed hoe manaburn werkt op lvl1 dus dan gaat er nog wel es ooit wat fout. De manaburn word dan een reversed manaburn en ipv damage word de paladin gehealed bij manaburn. Dat kan de Demonhunter ook niet weten in dat stadium, maar dan is de strijd al wel voorbij. gg Demonhunter.

Paladin vs Lich:
Lich pakt natuurlijk de uberspell frost armor en cast die op de Paladin, die krijgt het hierdoor zo koud dat ie een extra harnas aantrekt en daardoor bijna niet meer kan bewegen. Door goedgeplaatste ranged attacks en deskundig gebruik van frost armor kan de lich buiten schot blijven en langzaam de Paladin afmaken.

Paladin vs Death Knight:
Dit zijn vrienden van elkaar van vroeger, dus ik denk dat ze eerder een potje gaan schaken dan elkaar afmaken. Mochten ze tijdens het schaken ruzie krijgen, dan krijgen we een coil vs holy light frenzy, en is degene met de meeste mana de uiteindelijke winnaar.

Paladin vs Dread Lord:
De dreadlord cast sleep op de Paladin en maakt zich uit de voeten, dit blijft hij doen tot z'n mana op is en daarna word ie geraped door de Paladin. de dreadlord verwacht nl dat hij zelf z'n handen niet vuil hoeft te maken, en dat ghouls em komen helpen... maar iemand was blijkbaar vergeten om te zeggen dat het om een 1v1 matchup ging.

Paladin vs Paladin:
Tie game.... figures ;)

Volgende week de ARCHMAGE!!!

(little preview:)

Archmage vs Mountainking:
Ook hier zal de mountainking als winnaar uit de bus komen denk ik... mits hij maar bash kiest als 1e ability... niets is leuker dan beuken tegen een Archmage als dwerg zijnde. en met Bash komt ie helemaal in z'n ritme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Glorificationer schreef op 16 april 2003 @ 12:24:
offtopic:
argh hebben jullie een topic patrol op ons afgestuurd ofzo dat er steeds gewaarschuwd wordt :X
Nee, zulk soort dingen heten modjes, die ruimen jullie teringzooi op. En ik begrijp niet waarom jullie zo enorm zitten te zeiken, ik had ook in het vorige topic al OW's kunnen gaan uitdelen. Denk ik eens een keer aardig te zijn, is het verdomme weer niet goed. :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 12:55:
Hero Clash

Ok Ok... wie zou 1vs1 winnen van Heroes onderling? dat vroeg ik me dus altijd al af heh... we beginnen met De Paladin:

.....
Erg leukgeschreven. Alleen af en toe wat vaagjes. De eerste 2 matchups zijn wel geod en duidelijk serieus geschreven.
Is dit nou een serieuze lap text of hoort dit juist humoritisch te zijn :) .

Bijvoorbeeld:
Paladin vs Demon Hunter:
Paladin wint, want de Demon Hunter weet niet goed hoe manaburn werkt op lvl1 dus dan gaat er nog wel es ooit wat fout. De manaburn word dan een reversed manaburn en ipv damage word de paladin gehealed bij manaburn. Dat kan de Demonhunter ook niet weten in dat stadium, maar dan is de strijd al wel voorbij. gg Demonhunter.
:? of 8)7 ?
Paladin vs Priestess of the Moon:
De priestess gaat voor uiltje ability en laat de Paladin als in hypnose naar dat vogeltje gapen terwijl ze hem ondertussen volpompt met pijlen. Het is ook niet eerlijk, want de Paladin was vroeger op school ook nog es verliefd op de PotM... dus da's vragen om problemen.
:X, :?, 8)7, of :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
offtopic:
We zouden je eigenlijk moeten aan geven bij de smilies politie. En stop eens met naief zijn. Er zal een wereld voor je opengaan.
naïef (bn.)

1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling => argeloos, ingénu, in alle onschuld
2 getuigend van beperkt begrip
source : van Dale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm skullkeeper... Dat is serieus bedoeld hoor... Profile probeerde onze schade min of meer goed te maken... En dat heeft ie gedaan met een informatieve post - waarvoor bedankt. Dex dus niet naïef; jij bent niet zo slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

The Will schreef op 16 April 2003 @ 13:39:
[...]

[...]

Nee, zulk soort dingen heten modjes, die ruimen jullie teringzooi op. En ik begrijp niet waarom jullie zo enorm zitten te zeiken, ik had ook in het vorige topic al OW's kunnen gaan uitdelen. Denk ik eens een keer aardig te zijn, is het verdomme weer niet goed. :(
Doe er plz een slotje op hoef ik jou gezeur ook nietm eer te horen =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Oh, ik wil hier ook best een slotje op zetten hoor, alleen ik denk dat het best gewoon kan zonder dat geslow-chat, dus een slotje hoeft niet. En als je mijn gezeur niet wil aan horen, dan zoek je toch lekker een ander forum om te slow-chatten? :z

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 14:12:
Euhm skullkeeper... Dat is serieus bedoeld hoor... Profile probeerde onze schade min of meer goed te maken... En dat heeft ie gedaan met een informatieve post - waarvoor bedankt. Dex dus niet naïef; jij bent niet zo slim ;)
I Thank you..

Die text is humor dus :P
Denk ik wat leerzaams hier vandaan te halen :) .
Naja.. lachen is gezond..

Maar even weer ontopic.
Over de Paladin gesproken zie ik tot enige verbazing dat hij haas t nooit geselecteerd word als eerste hero.
Als eerste hero is het grotendeels AM of MK...

De Paly word geclassificiierd als supporting hero. Begrijpelijk vanwegen zijn healing capability's en Aura. Terwijl ik de Hero vaak neem als main hero. Holy light plus devine shield, zorg ik altijd dat hij ergens voorin het slagveld staat. Uiteraards tegen de undead een goeie Hero killer omdat Holy light instant is...

Nemen jullie de paly wel eens als primairy hero?
The Will schreef op 16 April 2003 @ 14:19:
Oh, ik wil hier ook best een slotje op zetten hoor, alleen ik denk dat het best gewoon kan zonder dat geslow-chat, dus een slotje hoeft niet. En als je mijn gezeur niet wil aan horen, dan zoek je toch lekker een ander forum om te slow-chatten? :z
Geen slotje AUB...

[ Voor 17% gewijzigd door DeX op 16-04-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Ja met devotion, want dan heb je uber footies met +1 armor :9
erg handig met rushen :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, alleen als de tegenstander een DH als eerste pakt pak ik een pala... maar da's dus puur om de manaburn bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
De eerstvolgende die nu nog iets fout doet krijgt een OW, en dan kan je gaan janken wat je wilt, het interesseert me niks. :(

[ Voor 3% gewijzigd door The Will op 16-04-2003 14:50 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe moeten wij nou weten wat jij fout vindt :?

Hoe dan ook; hhier nog een leuke replay: http://www.replayers.com/?action=user&id=3 van een game.

Hij maakte goed gebruik van de shops maar uiteindelijk werd hij daar toch zelf de dupe van.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op 16 April 2003 @ 14:49:
De eerstvolgende die nu nog iets fout doet krijgt een OW, en dan kan je gaan janken wat je wilt, het interesseert me niks. :(
Je bedoelt toch niet met 5 footmen en een paladin proberen vliegende creeps te creepen heh? jk

ontopic:
maak als human altijd minstens 5 barracks op lost temple.... is een gegarandeerde win! (tenminste als je een fastexpand doet en de tegenstander niet scout)
maargoed fastexpand is wel redelijk veilig met humanz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 14:54:
Maar hoe moeten wij nou weten wat jij fout vindt :?
Dat weet je zelf ook wel, ga je nu niet opeens van het domme houden.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 14:56:
[...]

Je bedoelt toch niet met 5 footmen en een paladin proberen vliegende creeps te creepen heh? jk

ontopic:
maak als human altijd minstens 5 barracks op lost temple.... is een gegarandeerde win! (tenminste als je een fastexpand doet en de tegenstander niet scout)
maargoed fastexpand is wel redelijk veilig met humanz :)
5 x rax?
Beetje overkill niet?
Of hou je van footman cheese?

3 is altijd the max bij mij. aangezien ik zelfs met 2 expansions niet meer dan dat eruit kan pompen..

Msichien met 2 expansions wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is profile's befaamde massa=kassa techniek. Werkt tegen iedereen behalve tegen spelers die hoger zijn dan level 10. Tenminste tot nu toe is dat zo :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:02:
nee dat is profile's befaamde massa=kassa techniek. Werkt tegen iedereen behalve tegen spelers die hoger zijn dan level 10. Tenminste tot nu toe is dat zo :)
Hmmm.
Mischien is dit de reden waarom ik nog steeds schommel tussen level 8 en level 9.
Maar het werkt wel.. voor met 5 tauren totems...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De key is om in no upkeep te blijven tot je zo'n 1000 gold hebt... daarna bouw je 5 rax en ga je pompen.... ondertussen natuurlijk wel harrassen met militia bij de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: vorige post gedelete :?

verplicht ontopic: Pak bij de AM altijd als eerste de blizzard skill tegen NE... blizzard RAPED gewoon moonwells!... plus footies met defend worden niet geraakt door de blizzard (bug)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 15:10:
edit: vorige post gedelete :?

verplicht ontopic: Pak bij de AM altijd als eerste de blizzard skill tegen NE... blizzard RAPED gewoon moonwells!... plus footies met defend worden niet geraakt door de blizzard (bug)
Echt?
Dat wist ik niet.
werd altijd pissed als er een footy door de blizz heenliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Ehm blizzard raped footies met defend wel? Ook in tft.

Dus.

Nyways al de non-wc3ers stfu plz foad thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

3DirkFx schreef op 16 April 2003 @ 15:15:
ok dan vraag ik het hier wel: wie is mr. marihuana op bnet of op irc ?

Battle.net is waar alle Blizzard spelers samen komen om leuke spellen te spelen. blizzard heeft onlangs WarCraft3 uitgebracht en is nu bezig met World of Warcraft. Naast deze titels kennen we ook Diablo en Starcraft. Starcraft wordt afgekort als SC en wordt nog vooral in Azië veel gespeeld. Het is dan ook een mooi spel.
Blizzard is mijn idool omdat ik ze heel goed vindt en omdat ze goed zijn in wat ze doen. Om deze redenen vind ik dat blizzard erg goed is.
_/-\o_
In dat geval is blizzard ultimate!

Weer een reden om defend early game te researchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 15:02:
tja tis dan ook niet voor niets het best bewaarde geheim in de replay-community....

Tis maar goed dat de mods dit topic onder de duim houden anders loopt de halve wc3 wereld uit om de massa=kassa pro's aan de tand te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 16 April 2003 @ 15:13:
Ehm blizzard raped footies met defend wel? Ook in tft.
ssssssssst!!!! dat weten WIJ.... ok... m'n poging @ sarcasm was te subtiel blijkt ;)

verplicht ontopic:
Pak toch maar Water Elemental als eerste ability bij nader inzien. :P
btw, is 5 rax considered baracks abuse? :) (net als veel AoW ook abuse is?) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 15:19:
[...]

ssssssssst!!!! dat weten WIJ.... ok... m'n poging @ sarcasm was te subtiel blijkt ;)

verplicht ontopic:
Ik dacht even dat je serieus was, want in TFT was er die bug namelijk wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:19:
[...]

verplicht ontopic:
Ancient of Wind abuse is een tier 2 strat..
Kan niet echt early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah maar hij had het dan ook over de ancient of wonders.... duuuuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik neem tegen NE altijd clap als eerste zodat de dryads gauw dood zijn. Sinds 105 kun je dryads clappen... Clap word niet als magie gezien omdat het fysisch mogelijk is dat een dwerg hard op de grond slaat zodat de grond trilt en dus schade berokkent... No getaway for teh Dryads!
Daarom snap ik ook niet dat een net wel dispelled kan worden want dat is ook geen magie. Je kunt met UD wel possession op het net doen. Op die manier kun je zelf het net besturen. Maar dispellen kan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:22:
jah maar hij had het dan ook over de ancient of wonders.... duuuuh
Das een TFT Bug.. dat weet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 16 april 2003 @ 15:19:
[...]
Ik dacht even dat je serieus was, want in TFT was er die bug namelijk wel... :)
Ik heb nog geen TFT gespeeld :'(

hmmzzz, wel zeer toevallig trouwens... zou ik helderziend zijn ofzo? :)
ps dirk dryads zijn zowieso fux0red... units die wel profijt hebben van healingwards maar niet geraakt kunnen worden door blizzard is gewoon teh sux0r :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Chimaera's zijn trouwens wel erg gevaarlijke tank units, als je die kunt krijgen in de late-game dan heb je al gewonnen, het zijn gepantserde spleetogen die bliskem afvuren op je homies. Als je die tankaera's massed win je altijd....
Gg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:23:
Mmm, ik neem tegen NE altijd clap als eerste zodat de dryads gauw dood zijn. Sinds 105 kun je dryads clappen... Clap word niet als magie gezien omdat het fysisch mogelijk is dat een dwerg hard op de grond slaat zodat de grond trilt en dus schade berokkent... No getaway for teh Dryads!
Daarom snap ik ook niet dat een net wel dispelled kan worden want dat is ook geen magie. Je kunt met UD wel possession op het net doen. Op die manier kun je zelf het net besturen. Maar dispellen kan helaas niet.
Clap op Grifs is in TF ook mogelijk omdat de MK dan met zn Homies in een spirit lodge high is geworden daarom kan ie met zn Bling Bling move Grifs Clappen.
"This is For Ma Homiez And Ma Thug Niggas" - MK nieuwe uitspraak

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zoiets heb ik ook gelezen.. Ik ben nog niet zo thuis in die beta... Maar heb wel gehoord dat de MK dus een kereltje van de gryhpon rider kan afkopen met whisky en dat ie er dan zelf op gaat zitten zodat ie in de lucht kan clappen... Dat lijkt me best handig maar is dat niet een beetje unbalanced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 16 April 2003 @ 15:24:
Chimaera's zijn trouwens wel erg gevaarlijke tank units, als je die kunt krijgen in de late-game dan heb je al gewonnen, het zijn gepantserde spleetogen die bliskem afvuren op je homies. Als je die tankaera's massed win je altijd....
Gg!
Tis dan ook onbegrijpelijk dat niemand de te huren Orge Snatchers gebruikt, dat zijn practisch flak-kannonnen.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:27:
[...]

Clap op Grifs is in TF ook mogelijk omdat de MK dan met zn Homies in een spirit lodge high is geworden daarom kan ie met zn Bling Bling move Grifs Clappen.
Jah, maar dat werkt dus alleen als je Orc als ally hebt.... tenzij je met militia een spirit lodge overneemt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Ja want mk krijgt een nieuwe attack de cockbolt, zijn lid groeit tot immense lengte en daar stunned hij de enemy units mee. Er moet nog wat getweaked worden aan die nieuwe skill, op level 3 is het insta-kill! cockbolt is erg gevaarlijk..

BTW
Als je dan level6 bent kun je Avatar-cock doen, zo sla je met je lid op andere units, wat erg veel pijn veroorzaakt! (en vernedering)

[ Voor 24% gewijzigd door Shade op 16-04-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dus daarom doet die MK altijd zijn tuinbroek omlaag... Ik vroeg me al af waar dat voor was. Anyways ja da's opzich wel een gevaarlijke aanval. Je kunt die het best counteren met de sleep spell van de Dread Lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn... cockbolt is erg imbalanced zoals het nu in de beta zit dan.... nu maar hopen dat de PotM daar een counter voor krijgt, anders kun je die arme poes constant blijven cockbolten :'( .... maar ik las wel dat cockbolt alleen gedurende de nacht werkt, weet iemand wat daar van waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:35:
Oh dus daarom doet die MK altijd zijn tuinbroek omlaag... Ik vroeg me al af waar dat voor was. Anyways ja da's opzich wel een gevaarlijke aanval. Je kunt die het best counteren met de sleep spell van de Dread Lord.
mwa entangle werkt toch beter, krijgt ie zijn broek niet meer omhoog, blijft ie op z'n bek ketsen.

Of dan de abolish magic, dat is zon omgekeerde viagra... werkelijk een aanradertje!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja... 's morgens komt de cockbolt maar tot aan level 1... 's Middags level 2 en 's avonds level3 . 'S nachts krijg je de Avatar kockbolt >:)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potm says "YES GIVE ME MORE OF YOUR COCK" Splat

Our hero has fallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Iemand die nog meer leuke dingen weet om mij te irriteren? Zo ja, vooral niet doen. Dat gezanik van hierboven is nu ook afgelopen. Als jullie willen zieken doe je dat maar ergens anders. :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 16 april 2003 @ 15:24:
Gg!
Die Frost Wyrms ook ... Had ik in een game tegen Caelis... eerst stuk of 15 ghouls zodat ie denkt dat ik alleen ghouls ga .. (hij heeft me niet kunnen scouten, omdat ik steeds aanviel en zn hero rapete). Toen mn wyrms wat achtergehoude totdat ik er 5 had + backup van 4 gargs en hoppa zn hele tauren/grunt/caster leger ging er ongelovelijk hard aan. (dacht dat ik alleen ghouls ging natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

? we hebben het over de beta?
Er word niet geslowchat we hebben het momenteel over de nieuwste moves!
En we gaan de expansie kopen en deze strats uitvoeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Jij wou mij vertellen dat er in de bèta cockslaps zitten, je Gryphon Riders kan omkopen met Whisky, en MK's met z'n 'homies' zitten te blowen in een Spirit Lodge? Dream on. :z

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Dan geloof je het niet. Het is toch werkelijk zo, oke het heet niet cockslap, maar zo nicknamen we het joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:47:
[...]

Die Frost Wyrms ook ... Had ik in een game tegen Caelis... eerst stuk of 15 ghouls zodat ie denkt dat ik alleen ghouls ga .. (hij heeft me niet kunnen scouten, omdat ik steeds aanviel en zn hero rapete). Toen mn wyrms wat achtergehoude totdat ik er 5 had + backup van 4 gargs en hoppa zn hele tauren/grunt/caster leger ging er ongelovelijk hard aan. (dacht dat ik alleen ghouls ging natuurlijk).
Maar dan wel het hele verhaal vetellen he!

ik p0wnde ja nog hard met mijn late burrow rush.... als je die namelijk bloodlust zijn ze immune voor de freezing breath!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:51:
[...]

Maar dan wel het hele verhaal vetellen he!

ik p0wnde ja nog hard met mijn late burrow rush.... als je die namelijk bloodlust zijn ze immune voor de freezing breath!
IN YOUR DREAMS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[serieus mode] Is zo. Er is een mod gemaakt die deze aanpassing mogelijk maakt. De patch is te vinden op dit forum:
http://www.warcraft3.com/...asp?forumID=30&sessionID={6BE2B776-164A-403D-AAFD-854A238FDCEB} [/serieus mode]

Edit: nee braco hij heet Reign of Cocks. Wel flauw, maar best leuk als je het spel al 1000 x gespeeld hebt B)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op 16 April 2003 @ 15:49:
Jij wou mij vertellen dat er in de bèta cockslaps zitten, je Gryphon Riders kan omkopen met Whisky, en MK's met z'n 'homies' zitten te blowen in een Spirit Lodge? Dream on. :z
Je hebt de nieuwe mod niet gespeeld BlinG BlinG MoneY AinT A ThinG mod
Dan kloppen de namen...
Dacht je nou egt dat we hier onzin aan het uitkramen zijn dat zouden we niet durven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
Verder heeft de Panda-hero in de beta nog een bierability die je in de fik kan zetten waardoor iedereen doodgaat aan het bier! Nu vraag ik je, waar gaat het heen met al die vreemde abilities in de beta :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

IDD! Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/neutral/spells/drunkenhaze.gif

Dat is em! We liegen niet ...

En deze uiteraard

Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/neutral/spells/breathoffire.gif

Cockbolt forever.

[ Voor 36% gewijzigd door Shade op 16-04-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat "skillchanger.exe" is werkelijk fantastich!! :

"ya bettah aint pimpin' mee bitchas" skill:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/neutral/spells%5Cpandataunt.gif

niet te vergeten:

De "psst laat me leven, ik weet nog wel wat leuks zodra het ddlijk donker is...."-skill
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/neutral/spells/silence.gif

Tandarts-attack!!:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/neutral/spells/howlofterror.gif

De "Woei; ik heb shadowhunter zijn masker gejat. Wedden dat ie nu niet meer naar buiten durft!" - skill:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/orc/spells/healingward.gif

De "steek nooit je klauwen de lucht in bij onweer..." -skill:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/orc/upgrades/shamanmaster.gif

Of "...ga in een open veld staan"- skill
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/orc/spells/purge.gif

De "Shit da was de verkeerde potion" -skill
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/undead/spells/deathcoil.gif

De "Gvd, weer te weinig rattengif" -skill
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/undead/spells/animatedead.gif

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
whahahaaha gelukkig mogen we nog een joke maken :D :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mja, ik hoop dat jullie wel doorhebben dat dit topic op deze manier een erg korte toekomst heeft.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 15-09 15:02
mensen toch hou et rustig ik zie strax het grote OW bonnen boekje openspringen en de bonnen jullie om de oren vliegen, en we willen jullie toch niet kwijt raken? :* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de latest patch wel niet kan doen met usericons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

kom op man doe ff normaal ...
echt werkelijk ...

fijn is dit leuk zon slot erop

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
typisch verschijnsel van groepsgedrag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Triest ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samen uit, samen thuis eh :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Samen afgelopen ook, genoeg gespeeld. Topic is dicht voor onbepaalde tijd.

There is no magic.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.