cd kiezen in winamp?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 10:46
Heb wat in elkaar geknutseld:
klein pc-tje met alleen het noodzakelijkste, winamp erop en spelen maar.... dacht ik.

Heb nu een probleempje, wil graag in winamp een andere cd kiezen om af te spelen.
(zoals bijvoorbeeld windows verkenner werkt, met mappen of zo, 1 map naar beneden = andere cd)

Heb namelijk geen scherm bij dat zelfbouw ding en wil hem dus gewoon aanzetten en dan bijvoorbeeld met een knopje een volgende cd kiezen.
Of zou je elke cd in een andere playlist kunnen zetten en dan kunnen schakelen tussen de playlisten??

Iemand een oplossing?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? ik snap je probleem niet. Hoezo een andere cd, je hebt tog maar 1 of 2 cd-spelers op je comp neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 17:21

megaleo

Special member

Mmm. Ik snap je wel. En volgens mij kan dat niet. Waarom zet je niet alles in 1 playlist en dan winamp op shuffle ofzo? :? Kan ook, maarja, dan loopt alles weer door elkaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
als ik al m'n cd's op mijn computer kopieer en laad in winamp krijg ik een enorme rij met nummers, ik wil ze graag een beetje sorteren (per cd of zo) en die gesorteerde groepen in winamp openen.

Ik had eerst een soort windows verkenner achtige layout voor ogen, zodat je in winamp allemaal mapjes (cd's) ziet die je dan zou kunnen opeen om af te spelen.

Ook had ik het idee om elke cd in een aparte playlist te zetten, playlist naam van de cd geven, en dan dus cd kiezen zodat hij die nummers afspeelt.

Ik zou alleen echt niet weten hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 22:17

BwO

Up The Irons!

ehmmz voor cd's af te spelen heb je tog geen winamp nodig ? :? je kan tog gewoon op het play knopje van je cd player drukken.

edit: post hierboven gelezen...
Ik weet niet hoor maar met Shift+L kan je een directory spelen, misschien dat dat je helpt.

[ Voor 36% gewijzigd door BwO op 07-04-2003 19:06 ]

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43

Cyphax

Moderator LNX
Heb je Winamp 2.9 of 3 geprobeerd? Ik heb het gevoel dat de media library wel kan wat jij wilt (of ongeveer dan toch), daar kun je albums in maken enzo.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 17:21

megaleo

Special member

BwO schreef op 07 april 2003 @ 19:03:

edit: post hierboven gelezen...
Ik weet niet hoor maar met Shift+L kan je een directory spelen, misschien dat dat je helpt.
Jamaar hij heeft er geen scherm op aangesloten dus kan die ook niet zien welke dir hij pakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Ik ga eens uitzoeken hoe het zit met winamp 2.9 en/of 3 met die libary....eens ff prutsen, hopen dat het lukt.

Als iemand nog een heldere ingeving krijgt sekers wel melden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 07:31
en anders albumlist? die werkt per album, en dan kan je met hotkeys tussen de albums wisselen. plugin voor winamp: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Toppie, nu moet het zeker lukken, bedankt!! _/-\o_

edit:
ai, "file not found"..... ik ga maar eens zoeken bij winamp, toch bedankt voor je tip

[ Voor 52% gewijzigd door Niek_ op 08-04-2003 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

GeekK

Rag Mama Rag

Album List for Winamp :)

edit: oo, daar was je blijkbaar al. Kreeg ook even die melding, maar toen probeerde ik het weer en lukte het wel.... Kies anders even een andere mirror. ;)

Wow, ik had nog een oudere versie (kreeg dus een melding in Winamp).
Wat een verbeteringen zeg! Zelfs Nederlandse taalondersteuning :)
Kreeg alleen even last met de autoscan, hij wilde een shortcut volgen(?) naar een file die niet meer bestond. Kreeg het met moeite voor elkaar dat-ie daarmee ophield... Naja :D

[ Voor 96% gewijzigd door GeekK op 08-04-2003 12:28 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
heb ook de nederlandse versie op m'n compu nu, beetje stom van me om niet naar mirrors te kijken....

ff vraagje, hoe krijg ik het nu dan voor elkaar om dus gewoon m'n map "muziek" te openen (met daarin allemaal mappen die elk een album voorstellen) en dat dit dan in winamp word weer gegeven??

Ik neem aan dat ik ergens de plugin moet activeren? Op de site van de maker staat er helemaal niks over... :?

[ Voor 63% gewijzigd door Niek_ op 08-04-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:44
Dit kan met Winamp 3 sowieso wel. Van elke 'CD' maak je een playlist. Vervolgens kun je van Playlist naar Playlist switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
quitter3: kan je ff kort uitleggen hoe je dat doet, ik kom er echt niet uit...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unitzero
Niek_, voor albumlist krijg je er een extra schermpje bij, als het goed is kan je die aanzetten door rechts te klikken op winamp en dan albumlist aan te zetten. als je trouwens winamp 3 gebruikt dan vraag ik me af of albumlist wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
albumlist moet dan gelijk in het eerste "uitklap-schermpje" staan wat je krijg als je met rechts op winamp klikt?? Ik heb er in ieder geval geen albumlist tussenstaan.... Kan je ff zeggen waar ik het precies kan vinden?

Heb btw winamp 2 en 3 (ja, wel in verschillende mappen) geinstalleerd, ga ff kijken welke beter werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Niek_ op 09-04-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unitzero
ja, inderdaad, en je moet hem wel aangezet hebben bij de general plugins pagina van de preferences, en als die daar niet tussen staat, dan is er iets fout gegaan bij de installatie.

En ik lees net op de albumlistsite dat het nog niet werkt onder winamp 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:44
Als je een lijs met nummers hebt, sla je deze op als playlist. vervolgens rename je in het rechterscherm de playlist.
Daar doe je dan create new playlist. Weer een lijstje maken.
Zo is het ongeveer. (uit mijn hoofd)

Ik heb zo vier lijsten in het rechterscherm staan. Met de Plugin voor afstandsbedieningen kan ik dan van playlist wisselen. Als ik dan weer play doe, start hij een nieuw nummer uit de geselecteerde playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
toppie, heb het ff geprobeerd en het is helemaal gelukt nu, bedankt!
Pagina: 1