Man! Ik heb net een goede manier gevonden om helicopter te landen (inclusief gevechts helicopters).
Hover net boven de grond
Bail out!
Geloof me, dat werkt gewoon. De helikopter stopt met werken, en valt als een baksteen op de grond. Hij overleeft de val (omdat je er niet inzit, zoals altijd met BF) en hij word meteen recht op de grond getrokken door de zwaartekracht.
Dit werkt in grote mate!
Ik kwam een keer erg ongelukkig net boven de grond om mensen op te halen met de Iraqi heli, en ik helde zijwaarts over naar links en dus ging dat ding met een rotsnelheid naar links! Hopeloos, dat krijg je niet meer goed, dus ik sprong eruit.
Nu stond ik op de helicopter, die vervolgens zijwaartse koprol maakte met mij erop! Ik leek wel een circus artiest.
Dat ding kwam weer met de "voeten" op de grond, en stond gewoon stil. Ik repareerde hem (toch wel wat schade omdat ie even over de kop ging) en stapte weer in.
Ik kreeg prompt complimentjes van de potentiele passagiers, waarvan er maar 1 instapte. Heheh.
-edit-
Ik doel er niet op om te zeggen dat voertuigen geen schade nemen als er niemand inzit. Maar vlak nadat je uitstapt is het voertuig heel even supersterk tegen botsingen met het landschap. Maar dat maakt sowieso niets uit als je laag boven de grond hovered.
[
Voor 13% gewijzigd door
HuggyB op 11-04-2003 00:35
]