shotgun is een erg goed wapen, en dan voornamelijk in close combat...
komt een tegenstander een hoekje omlopen *boem* 1 schot dood. ook makkelijk voor ambush e.d.
daarnaast;
het helicopter en planecampen zal wel weer afnemen als deze versie een tijdje uit is. en dan is het weer heel erg als de nieuwe versie er is.... maarja, daar valt verder niets aan te doen.
als ik met helicopter wil oefenen, zet ik gewoon zelf een servertje op voor 2 man (meer kan ik met mijn kabel toch niet hosten) op mijn eigen computer en ga ik een beetje vliegen.
zo kom ik er ook achter dat er nog wat bugs in zitten....
en dan maar wat leuke dingen uit proberen, met bijvoorbeeld de choppers....

Black Hawk geland op voordek van grote battlecruiser (diegene met de draden boven het dek gespannen

).... alleen blijft hij zweven

.

nogmaals vanuit een andere hoek...
nee het is niet dat het alleen zo lijkt; hij steunt gewoon helemaal nergens op.

hier heb ik hem maar ff op het achterdek gezet...

bugje @ mortieren...... en nee ze staan niet allemaal op ontploffen... het lijkt gewoon alsof er (veel) kogelinslagen zijn @ schip op de plek waar de mortieren staan.
daarnaast wil het nog weleens voorkomen dat als je bij een mortier wegstapt op een schip dat je door het dek heen valt...
wat ik goed vind aan de DC mod met de BH; op maps zoals midway heb je aan het begin dat IEDEREEn op het vliegdekschip spawnt. meestal betekende dit bij BF dat er 3 mensen in een vliegtuig stapten en de rest bleef vliegtuig-spawnkampen of 3 kwartier in een boodje onderweg was naar het vaste land.
nu heb je de BH... 3 mensen stappen in een vliegtuig, en de rest jumpt in de BH en vliegt ook naar het vaste land waar een veeeel leuker gevecht ontstaat.
offtopic:
1 nadeel aan de 2 topics (bf & dc) ik moet nu 2 topics checken; en ik denk dat er relatief erg weinig mensen zijn die alleen dc spelen, dus in dat opzicht had het beter 1 topic kunnen blijven...
maargoed; 2x topic == 2x fun ? hopelijk wel.
misschien nog een goed idee om even duidelijk aan te geven hoe en wat met dc (ook in de startpost.):
- we hadden tot 2 weken terug als nieuwste versie 0.25h( ? )
- begin vorige week kwam er bij fileplanet een 'members-only' versie; 0.3m (die ook uitgebreid is gelekt naar niet leden)
- de nieuwste versie is 0.3n
dit is de full-install (je hoeft dus niet eerst een oudere versie te instaleren).
weet iemand eigenlijk of de rtr patch voor dc nog nodig is?
en kan je die mortieren nu wel of niet weer oppakken, of komt dat nog of helemaal niet meer?
[/lange post]
[
Voor 16% gewijzigd door
Maestro.mosjuh op 08-04-2003 00:16
]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.