Ik heb al eerder gepost in dit topic, maar ik wil nog ff een voorbeeld(je) geven van hoe ik GoT zie:
GoT is een prachtig voorbeeld van hoe het internet gebruikt kan worden, als communicatiemiddel, meer-weg wel te verstaan. Ter verduidelijking: Toen Tim Berners-Lee de basis van het World Wide Web in elkaar draaide jaren geleden, hoopte hij dat het een communicatie-middel zou worden van many to many.
Oftewel, veel mensen die met veel andere mensen kunnen communiceren, op wat voor manier dan ook. Maar in de loop der jaren is het verworden tot one-to-many: Een enkele persoon (of iig kleine groep) die iets communiceert naar velen. mass-media dus, net als tv/radio enz. Dat is helaas een foute ontwikkeling geweest, want veel mensen die feedback zouden kunnen geven, of wilden discussiëren e.d., die konden dat toen niet/heel beperkt doen. Maar toen kwamen de bulletin boards waar je info kon posten, discussies voeren, leuke sites uitwisselen, en afspraken maken om elkaar eens flink in de pan te hakken met Quake/whatever.
Dat waren de voorlopers van de hedendaagse fora: Over allerlei uiteenlopende onderwerpen zijn er fora (vaak als extra-tje bij een website) opgericht, als extra service aan gebruikers, en ook om feedback en faqs te behandelen.
GoT is dus zo'n modern forum: duizenden users met letterlijk honderdduizenden posts over de meest uiteenlopende onderwerpen, verschillende tech- en non-tech categorieëen, enz enz. GoT is een schat aan kennis, discussies, lol, en gekke usertjes gewoon
Overigens hoop ik dat de back-ups in orde zijn, want al dit moois mag nooit verloren gaan natuurlijk
waarom tik ik nou zo'n lang stuk om te melden dat GoT gewoon goed is?