Ik wilde even zeggen dat ik nooit een fijner, sneller, en beter werkend forum tegen ben gekomen dan het GoT forum. Deze shit is gwn de BOMB!!
in dit uber13373 forum moet je de faq ook lezen hoor 
je had hier geen topic over hoeven openen. it's a fact
This message was sent on 100% recyclable electrons.
ehm steunbetuigingen mogen hoorBasieP schreef op 07 april 2003 @ 10:47:
edit:
alleen raar dat je dat na een paar dagen al merkt, meestal zijn nieuwe users altijd erg ontevreden enzo
alsmede die eerste reply 
alleen raar dat je dat na een paar dagen al merkt, meestal zijn nieuwe users altijd erg ontevreden enzo

[ Voor 25% gewijzigd door Erkens op 07-04-2003 10:55 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
NEEE GEEN SLOTJE!!! Een (weliswaar vrij nutteloos) topic als dit is ook weleens goed tussen alle topics met gezeik 
want van topics zoals hieronder wordt ik toch onderhand wel een beetje ziek
[rml][ stelling] GoT is dood[/rml]
Het niveau op GoT gaat hard achteruit
Jammer van GoT
vreselijk laag niveau op tweakers
Niveau op GOT
edit: misschien toch eens tijd voor een topic als:
[LA] het grote 'GoT is geweldig'-topic

Jammer van GoT
Niveau op GOT
[LA] het grote 'GoT is geweldig'-topic
[ Voor 17% gewijzigd door Whieee op 07-04-2003 10:58 ]
Launching containers into space
Verwijderd
Ze lopen wel vaak te zeuren dat ze hier streng zijn bij GoT maar ik denk dat als dat niet zo was (en vooral bij een Forum waar duizende members komen) Dat het echt een chaos zou worden. Ik vind het goed zo.Whieee schreef op 07 april 2003 @ 10:55:
NEEE GEEN SLOTJE!!! Een (weliswaar vrij nutteloos) topic als dit is ook weleens goed tussen alle topics met gezeik
Jammer van GoT
Niveau op GOT
[LA] het grote 'GoT is geweldig'-topic![]()
Zullen we er gewoon een apart subforum voor aanmakenWhieee schreef op 07 April 2003 @ 10:55:
daar kan je geen forum mee vullenIceStorm schreef op 07 April 2003 @ 11:03:
[...]
Zullen we er gewoon een apart subforum voor aanmaken?
Technisch is dit forum inderdaad da bomb .. snel, overzichtelijk en mooi (imho) .. search is ff iets minder, maar vooruit.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
* SmartDoDo doet dan ook maar een duit in't zakje.....
GoT is een mooi forum waar ik me met plezier begeef, hierbij wil ik dan ook alle lieve mededebruikers en de hardwerkende en talentvolle mod's van harte bedanken voor het creëren van zo'n enorm geweldig forum
OK dan, GoT ownz wreed
GoT is een mooi forum waar ik me met plezier begeef, hierbij wil ik dan ook alle lieve mededebruikers en de hardwerkende en talentvolle mod's van harte bedanken voor het creëren van zo'n enorm geweldig forum
OK dan, GoT ownz wreed
er is niets mis met de search, het ligt meer aan de user die hem gebruiktArfman schreef op 07 April 2003 @ 11:06:
Technisch is dit forum inderdaad da bomb .. snel, overzichtelijk en mooi (imho) .. search is ff iets minder, maar vooruit.
Maar verder is GoT gewoon fantastisch, alleen sommige users verpesten het voor anderen
Vroegâh...
Nee GoT is idd wel relaxed :-)
Nee GoT is idd wel relaxed :-)
Bericht hierboven
Vroeger? Floris je begint oud te worden.. Vroeger was alles beter. GoT roeleert nog steeds!
http://hawvie.deviantart.com/
vroeger had Floris hier rechtenHawVer schreef op 07 april 2003 @ 11:41:
Vroeger? Floris je begint oud te worden.. Vroeger was alles beter. GoT roeleert nog steeds!
mocht je hierdoor hk of a61 access willen hebben, helaas,
got ruled wel, maar is en blijft oprecht, en heeft geen voorliefde voor broekenlikers
got ruled wel, maar is en blijft oprecht, en heeft geen voorliefde voor broekenlikers
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
hoewel broekenlikker de taak van de mods en ads, toch significant , makkelijker zal maken...PsYgHo schreef op 07 April 2003 @ 11:46:
mocht je hierdoor hk of a61 access willen hebben, helaas,![]()
OEPS! gekwoot ipv geedit...
[ Voor 9% gewijzigd door PsYgHo op 07-04-2003 11:49 ]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Voor de medewerkers van GoT die het soms even niet meer zien zitten 
En verder
i2Paq moet een beetje slijmen want hij hoorde dat ze hem soms een zeurkous vinden

En verder
i2Paq moet een beetje slijmen want hij hoorde dat ze hem soms een zeurkous vinden

mja, alleen jammer van die blauwe gastenRobin Vreuls schreef op 07 april 2003 @ 11:53:
Dit forum is wreed. De crew is vetboemmegasuperultralauw
![]()
Blauw is flex joh 
Rood trouwens ook, daar niet van
Rood trouwens ook, daar niet van
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
jou staat blauw natuurlijk prachtig
offtopic:
check je mail eens
check je mail eens
GoT is onvergelijkbaar. Er zal (bijna) geen ander forum zijn TER WERELD dat zo goed in elkaar zit, technisch en user/mod gezien. De user-base is zeer groot, met weliswaar niet zo extreem veel postende users, maar wel veel goeie. En zeker de mods/ads/devvers niet vergetend, zij hebben GoT ZEKER WETEN ook geholpen tot wat het nu is. De grote diversiteit van topics, user-ideeen en projecten die her en der lopen, dat is toch wel iets speciaals. Van een steunbetuigingstopic tot een nieuwstopic, van tech tot koken, enz. het komt hier allemaal voor. ongekend goed gewoon 
Men (jah, iedereen hier dus) mag best trots zijn op GoT, oh yeah!

edit: hoezo zou dit een overbodig topic zijn? Het mag best gezegd worden, en waar beter dan hier? Veel mensen besteden flink wat tijd aan GoT, hetzij hulp, hetzij discussie, hetzij modden/devven/adden enz. Dan mag er best wel eens wat waardering voor terugkomen
Een topic als dit is daar dan goed voor
Men (jah, iedereen hier dus) mag best trots zijn op GoT, oh yeah!
edit: hoezo zou dit een overbodig topic zijn? Het mag best gezegd worden, en waar beter dan hier? Veel mensen besteden flink wat tijd aan GoT, hetzij hulp, hetzij discussie, hetzij modden/devven/adden enz. Dan mag er best wel eens wat waardering voor terugkomen
[ Voor 20% gewijzigd door Remy op 07-04-2003 12:10 ]
Dit (overbodige flauwekul (ownz?) ) gedoe had HIER voortgezet kunnen worden. 
Kortom er was al min of meer een topic over hoe goed GoT, de Moderators en de Users wel niet zijn.
Kortom er was al min of meer een topic over hoe goed GoT, de Moderators en de Users wel niet zijn.
ARME AOW’er
Dat klopt, maar vroegâh was het ook gewoon zo dat mensen kwamen voor de gezwelligheid, tegenwoordig lijkt het telkens meer op een veredelde online helpdesk
(Lichtelijk overdreven zullen we maar zeggen

Bericht hierboven
Idee jatter! Ik wou binnenkort een topic openen met een ellenlang verhaal van hoe geweldig GoT wel niet was is... 
Maar je hebt gelijk GoT ownt
Maar je hebt gelijk GoT ownt
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 07-04-2003 12:21 ]
The devil is in the details.
Zie je wel .. Mensen komen hier alleen maar om te zeurenGuardianAngel schreef op 07 april 2003 @ 12:16:
Dit (overbodige flauwekul (ownz?) ) gedoe had HIER voortgezet kunnen worden.
Mijn mening is al tijden dat Henk goed bezig is
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Mensen die voor de gezelligheid komen (=HK) zijn hier nu toch volledig afgeweerd?Floris schreef op 07 april 2003 @ 12:18:
[...]
Dat klopt, maar vroegâh was het ook gewoon zo dat mensen kwamen voor de gezwelligheid, tegenwoordig lijkt het telkens meer op een veredelde online helpdesk
(Lichtelijk overdreven zullen we maar zeggen)
Dus tsja..
🌞🍃
* Sassie vermaakt zich hier ook al bijna 3,5 jaar 
GoT is gewoon een prima forum.
Dus iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt: bedankt
woei ik ken de worshippy-code zowaar gewoon (nog) uit mijn hoofd
GoT is gewoon een prima forum.
Dus iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt: bedankt
woei ik ken de worshippy-code zowaar gewoon (nog) uit mijn hoofd
Ik beken, ik kom hier eigenlijk niet graag 

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
en je had ook gewoon _o_ kunnen gebruikenSassie schreef op 07 April 2003 @ 12:27:
woei ik ken de worshippy-code zowaar gewoon (nog) uit mijn hoofd![]()
wat doe je dan hier?
HK meubilair is sowieso zeker gewend aan herhalingen van topicsBasszje schreef op 07 april 2003 @ 12:21:
[...]
Zie je wel .. Mensen komen hier alleen maar om te zeuren. Bah van die supernerds zeker die alleen maar UTFS kunnen roepen
.
Maar natuurlijk is het leuk om te lezen (zeker na de GoT is shit-topics) dat er mensen zijn die het wél goed met GoT vinden gaan.
ARME AOW’er
En nu met z'n allen "hiepiepiep hoera !!!" (x 3
)
Het is weer wat anders dan al die klaagtopics die je hier altijd ziet hè
Het is weer wat anders dan al die klaagtopics die je hier altijd ziet hè
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Uh, tja wat doen al die mensen hier dan als ze het nìet goed vinden gaanGuardianAngel schreef op 07 April 2003 @ 12:40:
[...]
Maar natuurlijk is het leuk om te lezen (zeker na de GoT is shit-topics) dat er mensen zijn die het wél goed met GoT vinden gaan.
Zou ook wel erg krom zijn, een forum dat zoveel mensen trek terwijl het meerendeel het gewoon crap vind

En zeggen dat je het goed/strak/wreed gaaf vind hier staat volgens sommigen gelijk aan kontkussen/hielenlikken/veer-in-plek-duwen-waar-hij-niet-hoort. (doorhalen wat niet van toepassing is)
Onzin, als je iets goed vind, mag het gezegd worden.
* DeMoN veegt een traantje weg..
*zucht* wat is GoT toch God-like..
*zucht* wat is GoT toch God-like..
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Tja opzich is het forum natuurlijk perfect, alleen jammer van al die modjes en users die er zijn maar ach daar moet je gewoon niet te veel op letten.
Nu je het zo zegt.... er is inderdaad geen enkel ander forum die zo goed werkt als GoT, de servers zijn snel, de modjes zijn er bijna 24/7, er komen duizenden mensen dus ongelooflijk actief, GoT is gewoon 1 grote database met discussies/problemen-oplossingen wat je nergens anders zal vinden. Heb je iets van een probleem? Gebruik de search en je vind zeeen van informatie. Eigenlijk moeten wij Femme eens een grote stevige hug geven allemaal, dat we hem bedanken voor alles.
* Novah is al helemaal in de lente stemming
* Novah is al helemaal in de lente stemming

ik lees dingen over een gaaf forum en zo... Maar waarom geen linkje daar heen. Lijkt mij ook wel eens leuk om te zien.
* ArthurMorgan rent weer terug naar zijn boeken.
* ArthurMorgan rent weer terug naar zijn boeken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heej das mijn TopicWhieee schreef op 07 april 2003 @ 10:55:
Jammer van GoT
sorry
* Maarten vind het de laatste tijd wel wat leuker
GoT ruleert inderdaad hard
Alfredt, tip kijk eens verder dan LAAlfredt schreef op 07 April 2003 @ 13:15:
ik lees dingen over een gaaf forum en zo... Maar waarom geen linkje daar heen. Lijkt mij ook wel eens leuk om te zien.
* SmartDoDo rent weer terug naar zijn boeken.
GuardianAngel schreef op 07 april 2003 @ 12:40:
[...]
HK meubilair is sowieso zeker gewend aan herhalingen van topics
Mensen zijn alleen geneigd adjes op te zoeken als ze het ergens niet mee eens zijn natuurlijk of iets moeten (weten)Maar natuurlijk is het leuk om te lezen (zeker na de GoT is shit-topics) dat er mensen zijn die het wél goed met GoT vinden gaan.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Tss ik post ook best in andere nontech gedeelten hoor

Nee GoT is gaaf! binnenkort Java en PHP leren en dan de zoveelste poging wagen om /14 bij te houden
tss, ik nietAlfredt schreef op 07 april 2003 @ 13:32:
[...]
Tss ik post ook best in andere nontech gedeelten hoor![]()

oei, de policy regels in /14 moeten aangescherpt wordenNee GoT is gaaf! binnenkort Java en PHP leren en dan de zoveelste poging wagen om /14 bij te houden
Verwijderd
Nee ff serieus, er gaat misschien wel eens wat fout, maar de balans is toch wel zeer positief anders zouden hier niet zoveel users zitten natuurlijk
Ik hou van GoT
offtopic:
ik zal maar niet gaan zeuren over de post van Whieee die mijn topic aanhaalt (bovenste) dat ie volgens mij niet eens gelezen heeft
ik zal maar niet gaan zeuren over de post van Whieee die mijn topic aanhaalt (bovenste) dat ie volgens mij niet eens gelezen heeft

GoT 0wnt, nog steeds 
Zelfs zonder [HK]
* suggereert niks hoor
Zelfs zonder [HK]
* suggereert niks hoor
GoT ownt, daarvoor heb je geen [HK] nodig ofzo, nee het ownt al, omdat we zo goed kunnen samen GoTten en in harmonie samen kunnen zijn, en zo ons doel, verGoTting van de wereld, zo kunnen wij samen, werken aan een gezamenlijk doel, waaruit wij als GoTters samen prettig samen zijn -> samen
|>
Om ons samen zijn te 'bekrachtigen' zodat wij samen ons doel kunnen bereiken -> absoluut samen zijn
Hmm, volgens mij drukte hij met opzet op "Vestuur bericht"
|>
dat je dat zo snel kan concluderenVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:45:
ik post dat dubbel omdat relax is
dus nogmaal:
yeah
GoT heerst
maargoed welkom @ GoT danAantal postings 15
Gemiddeld aantal postings per dag 3
Geregistreerd op Wednesday 02 April 2003 16:42
dat klopt, en zeker als iemand voordat die post de FAQ's en policy's doorneemt die van toepassing zijn, is het aardig vertoeven hierVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:52:
, yeah weetje hoe relax GoT, kzat eerst altijd op saaie dinge, maar got heerst
Ben jij een kloontje van deze user ofzo?Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:52:
, yeah weetje hoe relax GoT, kzat eerst altijd op saaie dinge, maar got heerst
Wannabe/wigger? Waarom word dit gezegd over mensen?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dit is geen Forum, dit is GoT
w00t
hahaDeMoN schreef op 07 April 2003 @ 16:59:
[...]
Ben jij een kloontje van deze user ofzo?
Wannabe/wigger? Waarom word dit gezegd over mensen?
Maarruh GoT is oke ja!
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
GoT is zekers okee, maar FoK! is beter
ga je mond spoelen

tnx 2 ele(vator) voor het jatten van je icon
Als je hier roept FoK!! dan vind ik dat je een ban moet krijgen
FoK!!!!!!!!!!!!!!!! FoK !!!!!!!
|>
Got ruled idd ja
Genoeg geslijmt voor SG xs ?
Genoeg geslijmt voor SG xs ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Woei, eindelijk weer eens een topic over de goeie kanten van GoT. GoT gaat niet dood, GoT verandert. Het (tijdelijk) sluiten van de huiskamer is een succes geweest, naar mijn idee is het niveau gestegen.
De modjes zijn streng maar rechtvaardig (slijm slijm
)
De modjes zijn streng maar rechtvaardig (slijm slijm
Gemiddeld aantal
posts per dag: 12
Aantal posts: 3368
Nee man, je moet HlpDsK-aantal posts hebben voor SG!
GoT 0wns nog steeds zo veel als toen ik hier voor het eerst kwam [Vroegâh om floris maar te kwoten
]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik vond het vroegâh toch harder kont schoppen.-=!ME!=- schreef op 07 april 2003 @ 17:37:
GoT 0wns nog steeds zo veel als toen ik hier voor het eerst kwam [Vroegâh om floris maar te kwoten]
Bericht hierboven
het is geslijmd ... met een D

waar kan ik me opgeven voor de GoT fanclub

Launching containers into space
BAM, en zo is het maar net. Wat een enorme toffe reactieBasieP schreef op 07 april 2003 @ 10:47:

GoT OwnZ idd hard
GOT=Tha Shiznit
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
GoT is echt vet dope shit retecool vet flex!
[rml][ FEAT] Vakjargon/Turbotaal voor leken[/rml]ParaDot schreef op 07 April 2003 @ 19:10:
GoT is echt vet dope shit retecool vet flex!
Bah, wordt eentonig hier. Volgens mij menen jullie er nix van... 
* SmartDoDo denkt erover te gaan reggen @ FoK!
* SmartDoDo denkt erover te gaan reggen @ FoK!
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Aantal uren @ GoT is omgekeerd evenredig met je cijfer voor school en je gemaakte huiswerk 
Dat is nu GoT

Dat is nu GoT
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ach, ik vind FoK een leuke/interresante website met een leuk forum. Ik snap eigenlijk nooit dat geflame op FoK? Het is geen concurrent ofzo, het heeft ook gewoon een andere doelgroep met een ander doel, wat ze ook zeker zeer goed lukt.Simon schreef op 07 april 2003 @ 17:30:
Als je hier roept FoK!! dan vind ik dat je een ban moet krijgen
🌞🍃
MierenneukerdtWhieee schreef op 07 April 2003 @ 17:49:
[...]
het is geslijmd ... met een D![]()
waar kan ik me opgeven voor de GoT fanclub![]()
Hee heb je wel copyrights betaald voor het verkeerd gebruiken van de 'dt'?
Hier zijn de mods 'beter'DataBeest schreef op 07 April 2003 @ 22:03:
[...]
Ach, ik vind FoK een leuke/interresante website met een leuk forum. Ik snap eigenlijk nooit dat geflame op FoK?
Alfredt schreef op 07 april 2003 @ 22:06:
[...]
Hee heb je wel copyrights betaald voor het verkeerd gebruiken van de 'dt'?

[ Voor 27% gewijzigd door Sport_Life op 07-04-2003 22:09 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Sport_Life op 07-04-2003 22:09 ]
gvd 2e keer verkeerde knop
Nou laat nu die edit maar zitten 
/edit: Gelukt...

[ Voor 110% gewijzigd door Sport_Life op 07-04-2003 22:10 ]
mja, alleen de werking van React is bagger, de edit functie werkt geneens goed bij alle userseMAeRCe schreef op 07 April 2003 @ 22:09:
gvd 2e keer verkeerde knopNou laat nu die edit maar zitten
of is dit een gevalletje PEBKAC
*raadpleegt google;Erkens schreef op 07 April 2003 @ 22:11:
[...]
mja, alleen de werking van React is bagger, de edit functie werkt geneens goed bij alle users
of is dit een gevalletje PEBKAC
nee, met mn toetsenbord is niks misProblem
Exists between Chair and Keyboard Keyboard and Chair
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 07-04-2003 22:40 ]
GoT is een zeer leuk forum waar ik te veel tijd doorbreng, als de computer niet uit elkaar ligt/geen ruimte op mijn bureau heb om te GoTten omdat er een andere computer op mijn bureau ligt.
Zowel tech als non-tech zijn zeer mooi en overzichtelijk.
Jammer dat er van die fora als NOS, DPC, PNS, W&G en P&W zijn, maar die zijn er met het forumfilter er wel uit te halen
Zowel tech als non-tech zijn zeer mooi en overzichtelijk.
Jammer dat er van die fora als NOS, DPC, PNS, W&G en P&W zijn, maar die zijn er met het forumfilter er wel uit te halen
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Wieehhhh!!!! GoT si t3h uber1337! RESPECT!
GoT is inderdaad het beste nerd-forum ter wereld
GoT is inderdaad het beste nerd-forum ter wereld
GoT is zoals appeltaart van je oma; degelijk en lekker.
Voor zover deze absoluut onzinnige vergelijking
GoT heeft een eigen cultuur - dat is zo cool aan dit forum. Het heeft bovendien voor ieder wat wils (van de SG tot W&L en van W&G tot NSTM).
Voor zover deze absoluut onzinnige vergelijking
[ Voor 20% gewijzigd door Christiaan op 07-04-2003 22:35 ]
TSKResistor schreef op 07 april 2003 @ 22:33:
In al die fora heb ik in totaal maar 1 post gemaakt.
een nieuwjaarswens en een voornemen...
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Dit topic is gesloten.