Toon posts:

GoT OwnZ

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand voelt zich buitengesloten ;)

Nah, NOS is wel ok hoor :) Alleen meestal heb ik het gevoel dat het vooral Linux gericht is ( kijk maar naar de active topics in NOS )... en dat is net wat ik niet zo goed in ben en niet zo vaak kom dus :+

Misschien toch maar weer uns Linux proberen te installen O-)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
! ! ! G - O - T ! ! !
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb nog geen gelijkwaardig forum gevonden, dus het gaat nog goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:45:
Ik wilde even zeggen dat ik nooit een fijner, sneller, en beter werkend forum tegen ben gekomen dan het GoT forum. Deze shit is gwn de BOMB!! }:O
Jaah, got is da bomb!!!

Maarre, hoe ben jij daar na een week al achter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrael schreef op 08 april 2003 @ 00:52:
[...]

Jaah, got is da bomb!!!

Maarre, hoe ben jij daar na een week al achter :?
Ik kan me op zich wel voorstellen dat je zoiets denkt.. Toen ik ineens al die onderwerpen / info zag had ik ook wel gelijk door dat dit wel een beter forumpje was.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind GoT ook nog steeds een fijn forumpie hoor. Dat gelul over het niveau of vroegah, tsssk. Vroegah, toen de lucht nog schoon was en sex nog vies zekah?

Hulde aan GoT en zijn gebruikers. Applaus voor jezelf dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:58:
[...]

Ik kan me op zich wel voorstellen dat je zoiets denkt.. Toen ik ineens al die onderwerpen / info zag had ik ook wel gelijk door dat dit wel een beter forumpje was.. :)
Ja ik vond GoT vroegah ook wel stoer enzo, toen durfde ik er zelfs nog niet te komen, maar het echte leuke en verslaafde is pas veel later gekomen. (Na de HK access mag ik wel zeggen :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39

Tarin

Just plain weird.

GoT is tof!
Whieee schreef op 07 April 2003 @ 17:49:
[...]

het is geslijmd ... met een D :z

waar kan ik me opgeven voor de GoT fanclub 8)7 :+
Hierzo :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
eMAeRCe schreef op 07 April 2003 @ 22:07:
[...]

Hier zijn de mods 'beter' :) Ik wil nu niet gaan slijmen naar mods ofzo, maar ik vind de handhaving hier wel veel beter en duidelijker :)
You are right :P
Ik ken toevallig ook een dude van een ander forum. Heeft er zeer veel post en is daarom uiteindelijk global mod geworden. Die dude is nou echt gewoon zeer slechte mod...
Staat er na een tijdje in z'n sig "FP Crew bij FoK". Ai :X

Maarja.. usenet, moderatie vrij zelfs. Toch vind ik (en velen andere met mij :P) usenet vaak zeer interresant en kom je er interresante onderwerpen tegen die op GoT absoluut afgedaan zouden worden met "UTFS".. :{
Dus tja, een crew heeft veel invloed op een forum, maar zegt echt niet alles, ook niet bij FoK :P.

[ Voor 9% gewijzigd door kamerplant op 08-04-2003 08:43 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb al eerder gepost in dit topic, maar ik wil nog ff een voorbeeld(je) geven van hoe ik GoT zie:

GoT is een prachtig voorbeeld van hoe het internet gebruikt kan worden, als communicatiemiddel, meer-weg wel te verstaan. Ter verduidelijking: Toen Tim Berners-Lee de basis van het World Wide Web in elkaar draaide jaren geleden, hoopte hij dat het een communicatie-middel zou worden van many to many.

Oftewel, veel mensen die met veel andere mensen kunnen communiceren, op wat voor manier dan ook. Maar in de loop der jaren is het verworden tot one-to-many: Een enkele persoon (of iig kleine groep) die iets communiceert naar velen. mass-media dus, net als tv/radio enz. Dat is helaas een foute ontwikkeling geweest, want veel mensen die feedback zouden kunnen geven, of wilden discussiëren e.d., die konden dat toen niet/heel beperkt doen. Maar toen kwamen de bulletin boards waar je info kon posten, discussies voeren, leuke sites uitwisselen, en afspraken maken om elkaar eens flink in de pan te hakken met Quake/whatever.

Dat waren de voorlopers van de hedendaagse fora: Over allerlei uiteenlopende onderwerpen zijn er fora (vaak als extra-tje bij een website) opgericht, als extra service aan gebruikers, en ook om feedback en faqs te behandelen.

GoT is dus zo'n modern forum: duizenden users met letterlijk honderdduizenden posts over de meest uiteenlopende onderwerpen, verschillende tech- en non-tech categorieëen, enz enz. GoT is een schat aan kennis, discussies, lol, en gekke usertjes gewoon ;)

Overigens hoop ik dat de back-ups in orde zijn, want al dit moois mag nooit verloren gaan natuurlijk :>

waarom tik ik nou zo'n lang stuk om te melden dat GoT gewoon goed is? 8)7

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

ReemF schreef op 08 april 2003 @ 08:53:
waarom tik ik nou zo'n lang stuk om te melden dat GoT gewoon goed is? p,dat 8)7
je geen leven hebt :+

maar got d:)b

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
fetcher schreef op 08 april 2003 @ 00:12:
Ik heb nog geen gelijkwaardig forum gevonden, dus het gaat nog goed :9
Stop maar met zoeken dan, er ís gewoon geen gelijkwaardig forum :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:52

Sport_Life

Solvitur ambulando

DataBeest schreef op 08 april 2003 @ 08:26:
[...]

You are right :P
Ik ken toevallig ook een dude van een ander forum. Heeft er zeer veel post en is daarom uiteindelijk global mod geworden. Die dude is nou echt gewoon zeer slechte mod...
Staat er na een tijdje in z'n sig "FP Crew bij FoK". Ai :X
My opinion :) Wilt niet zeggen dat per definitie _alle_ GoT (lite-) mods perfect zijn he :+ O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Sport_Life op 08-04-2003 14:38 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Ik heb een voorgevoel voor een slotje :P Al dat kommentaar op GoT >:)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey simon.

Er is nu wel genoeg geslijmd :)
Wij vinden jullie ook liev hoor (soms).

/dicht.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.