Iemand voelt zich buitengesloten
Nah, NOS is wel ok hoor
Misschien toch maar weer uns Linux proberen te installen

C:\>_
Iemand voelt zich buitengesloten
C:\>_
Jaah, got is da bomb!!!Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:45:
Ik wilde even zeggen dat ik nooit een fijner, sneller, en beter werkend forum tegen ben gekomen dan het GoT forum. Deze shit is gwn de BOMB!!
Verwijderd
Ik kan me op zich wel voorstellen dat je zoiets denkt.. Toen ik ineens al die onderwerpen / info zag had ik ook wel gelijk door dat dit wel een beter forumpje was..Azrael schreef op 08 april 2003 @ 00:52:
[...]
Jaah, got is da bomb!!!
Maarre, hoe ben jij daar na een week al achter
Verwijderd
Ja ik vond GoT vroegah ook wel stoer enzo, toen durfde ik er zelfs nog niet te komen, maar het echte leuke en verslaafde is pas veel later gekomen. (Na de HK access mag ik wel zeggenVerwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:58:
[...]
Ik kan me op zich wel voorstellen dat je zoiets denkt.. Toen ik ineens al die onderwerpen / info zag had ik ook wel gelijk door dat dit wel een beter forumpje was..
You are righteMAeRCe schreef op 07 April 2003 @ 22:07:
[...]
Hier zijn de mods 'beter'Ik wil nu niet gaan slijmen naar mods ofzo, maar ik vind de handhaving hier wel veel beter en duidelijker
[ Voor 9% gewijzigd door kamerplant op 08-04-2003 08:43 ]
🌞🍃
je geen leven hebtReemF schreef op 08 april 2003 @ 08:53:
waarom tik ik nou zo'n lang stuk om te melden dat GoT gewoon goed is? p,dat
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Stop maar met zoeken dan, er ís gewoon geen gelijkwaardig forumfetcher schreef op 08 april 2003 @ 00:12:
Ik heb nog geen gelijkwaardig forum gevonden, dus het gaat nog goed
The devil is in the details.
My opinionDataBeest schreef op 08 april 2003 @ 08:26:
[...]
You are right
Ik ken toevallig ook een dude van een ander forum. Heeft er zeer veel post en is daarom uiteindelijk global mod geworden. Die dude is nou echt gewoon zeer slechte mod...
Staat er na een tijdje in z'n sig "FP Crew bij FoK". Ai
[ Voor 21% gewijzigd door Sport_Life op 08-04-2003 14:38 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
|>
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq