Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat hier al enkele topics over zijn, maar aangezien die al enkele maanden oud zijn, wou ik toch een nieuw topic opstarten. Ook omdat de 3510i tijdens die topics nog maar net uit was.

Ik ben dus van plan om deze week (liefst vanmiddag nog) de 3510i te kopen (stokoude Ericsson T18s heeft de geest gegeven ;( ).

Het verbaast me wel dat hier nog zo weinig discussies geweest zijn over de Nokia 3510(i). Op papier lijkt me dat namelijk een heel goede gsm voor (relatief) weinig geld (209 € in Belgie).
Is hier een speciale reden voor misschien?

Verder zou ik graag weten of het kleurenscherm echt wel de moeite is (want naast dit is MMS de enige meerwaarde over de 3510, die 70 € goedkoper is).
Als laatste vraag, zijn er met dit model veel problemen met de typische nokia-kuren (uitvallen ondanks batterij nog niet leeg is)?

Oh ja, het moet niet persé een Nokia zijn, mijn 'eisen' zijn: java-ondersteuning, trilfunctie, voice-dialing, lange batterijduur en nog wat kleine dingetjes zoals agenda enzo, ...
Kleurenscherm + MMS mag, maar moet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
persoonlijk vind ik dit toestel niet mooi weer zo'n 33xx aftreksel

mischien is de SonyEricsson T310 ( €200 ) wat voor jou?
voldoet aan alles wat je wilt http://www.sonyericsson.com/t310
en heeft ook nog mophun games ( www.mophun.com ) en polyringtones
jammer dat hij maar een 256 kleuren scherm heeft enige nadeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

De Nokia 3510 kwam op mij over als een zeer degelijk toestel, dit zal bij de 3510i dus ook wel het geval zijn. Niet heel compact maar wel degelijk, eigenlijk iets wat ik niet zo gewend ben van Nokia's. De kwaliteit van het kleurenscherm schijnt wat tegen te vallen maar ik heb hier zelf geen ervaring mee.

Als een kleurenscherm en MMS niet prese hoeft dan zou ik niet kiezen voor deze phone, je hebt dan zowiezo een langere stand-by.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
happy3736: eerste wat me opvalt aan de 310 is dat ie spuuglelijk is ... niet echt een argument maar toch. En ik vind nergens op die site wat de batterijduur is?

aardbeix15: wat bedoel je juist met degelijk? Degelijk in de zin van robuustheid of van functies?
En spijtig genoeg is de 3510 uitverkocht in Belgie. Nu, ik wil best bijbetalen voor MMS en kleurenscherm, want ondanks ik dat nu overbodig vind zal ik daar binnen 2 jaar hoogstwaarschijnlijk anders over denken. En het is toch de bedoeling dat m'n gsm langer dan 2 jaar meegaat.
Wat je zegt over langere stand-by klopt niet, de 3510i gaat 52 uur langer mee.

Dus ervan uitgaande dat ik de 3510i zal kopen, zijn er nog dingen die ik moet weten? Geen subjectieve meningen zoals ik vind em mooi enzo, gewoon objectieve vaststellingen aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 08:45:
happy3736: eerste wat me opvalt aan de 310 is dat ie spuuglelijk is ... niet echt een argument maar toch. En ik vind nergens op die site wat de batterijduur is?
okay smaken verschillen mischien even wachten op de T610?
of mischien ergens een 2dehands T68(i) kopen? ook mooi toestel heb er zelf ook 1 lange standby tijd bluetooth etc. zeer mooi toetsel
volgende toestel van mij wordt zeker weer een SonyEricsson waarschijnlijk de T610

over de standby tijd van de T310 kan ik zelf ook nix vinden vaag dat het niet op de website staat mischien even reviewtje zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:48
Heb hem zelf ook maar hij heeft een heel hoog plastic gehalte... en voor de rest is het gewoon een standaard nokia, niks bijzonders gewoon een telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb deze toestel al een tijdeje in mijn bezit.
Ik wou gewoon een toestel die GPRS en kleurenscherm had.
Deze kwma met de beste prijs/kwaliteits verhouding uit de bus. hij was maar 180 euro, en heb er tot nu toe prima lol mee gehad. Voorla de geluidskwaliteit tijdens het bellen vind ik goed. Tot nu toe de beste wat ik gehoord heb.

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad en heb toevallig een datakabel ervoor kunen vinden. Dat maakt alles ook een stuk mooier, aangezien je heel makkelijk je eigen pics erop kunt plaatsen.

Het is niet echt een superdeluxe toestel, maar voor dei prijs hoeft het ook niet. Het heeft alles wat ik wil, en voor een klein prijsje. Al is ie wel wat aan de grote kant, maar dat maakt mij niet zoveel uit.

De Java-games zijn ook erg ijzersterk. Binnekort Splinter-cell even downloaden. :P

Mocht je vragen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Splinter-cell? Die gsm-games interesseren me normaal geen ****, maar SC lijkt me wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, dit wilde ik nog even weten.
De 3510i heeft dus Java-ondersteuning hé ... Wil dit zeggen dat ik dan zelf Java-progs kan schrijven voor deze phone?

Of zit het toch ietsje gecompliceerder? Ik zal wel een datakabel nodig hebben om te beginnen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik de "gewone" 3510 en het toestel bevalt me goed.
Wat ik wel jammer vind is dat je alleen polyfone ringtones kunt gebruiken, wanneer je namelijk een normale ringtone gebruikt is het geluid ervan heel erg zacht, dit is echt al bekend bij nokia en staat ook op de site van Nokia
De Nokia 3510 is het eerste Nokia-product dat geoptimaliseerd is om de gebruikers te laten genieten van polyfone ringing tones. De polyfone ringing tones bieden de mogelijkheid om echte melodieën beschikbaar te stellen om te downloaden. Aangezien de Nokia 3510 geoptimaliseerd is om polyfone ringing tones af te spelen, is het volumeniveau voor de traditionele monofone ringing tones die via Club Nokia gedownload kunnen worden op de Nokia 3510, jammer genoeg zeer laag. U kunt de functie van de Nokia 3510 voor het downloaden van ringing tones het best gebruiken door via WAP polyfone ringing tones te downloaden via de Toonservices of via het hoofdmenu Service. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak voor onze klanten.
Ik vind het een heel fijn toestel, makkelijk in gebruik, eigenlijk heb ik er nog geen nadelen aan gevonden (behalve de ringtones dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:03
Ik heb de 3510i.
Battarij gaat incl. bellen een week mee.
Zonder bellen gaat ie 13 dagen in standby mee. (Nog niet getest, word te vaak gebeld :D )
Voor de rest valt het me wel op (misschien ligt het aan KPN) dat de geluidskwaliteit die is van een GSM-900 netwerk.
Ik dacht dat KPN al op een GSM-1800 netwerk zat.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:00:
Oh ja, dit wilde ik nog even weten.
De 3510i heeft dus Java-ondersteuning hé ... Wil dit zeggen dat ik dan zelf Java-progs kan schrijven voor deze phone?

Of zit het toch ietsje gecompliceerder? Ik zal wel een datakabel nodig hebben om te beginnen zeker?
Java-applets (midlets) kunnen gewoon geupload worden door een datakabel. Je kunt ze zelf inderdaad scrijven. Ik heb er al 1 of 2 uitgetest van midletcentral. Gewoon met oxygen Phone Manager op je foon zetten en dan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Ik ben ook een trotse bezitter van een 3510i.
-Hij is degelijk
-Zeer goed geluid tijdens telefoneren
En heeft verder leuke opties voor weinig geld. Echter het kleurenscherm is iets waar je ff aan moet wennen als je een gewoon scherm gewend bent. Vooral omdat een gewoon scherm altijd goed te zien is en het kleurenscherm het bij veel omgevingslicht wel eens laat afweten. Verder ben ik er goed over te spreken. Als er vragen zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeX schreef op 07 April 2003 @ 10:44:
[...]

Java-applets (midlets) kunnen gewoon geupload worden door een datakabel. Je kunt ze zelf inderdaad scrijven. Ik heb er al 1 of 2 uitgetest van midletcentral. Gewoon met oxygen Phone Manager op je foon zetten en dan uitvoeren.
Dat is wel heel interessant natuurlijk ... maar klopt het dat je maar één game of applicatie tegelijk kan installeren?
En zo een datakabel, kan je die gewoon in de telecomwinkel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Ik heb zelf ook de 3510i. Waarom ik die gekozen heb? Ik zocht gewoon een abbo+phone, zo goedkoop mogelijk. Enige eis was dat ie wel een lange standby tijd had, en polyfone ringtones zou ook wel leuk zijn. Na wat zoeken vond ik deze. Het is wel een beetje een "16 jarigen kleurtjestelefoon" en hij is wat groot. Maar hij doet (goed) wat ie moet doen, en idd de geluidskwaliteit is echt super (in vergelijking met m'n siemens c35i that is).

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat probleem met de gewone ringtones die veel te stil zijn, is dat opgelost met een nieuwe firmware versie?

Dan kan ik aan de winkelier vragen om die nieuwe firmware er direct op te zetten, die hebben namelijk de (superdure) apparatuur om dat veilig te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem met de gewone ringtones die veel te stil zijn, is dat opgelost met een nieuwe firmware versie?
Om eerlijk te zijn weet ik niet of dit met een nieuwe firmware versie is opgelost.
Ik heb wel wat rond gekeken bij Nokia, maar heb er helaas niets over kunnen vinden.
Ben ook wel erg benieuwd of dit zo is, want dan wil ik ook wel nieuwe firmware op mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus zojuist de 3510i gekocht. Had nog geluk, deze morgen is de prijs 20 € gezakt, heb em gekocht voor 189 €.
Eerste indruk is goed, maar schermpje is soms moeilijk te lezen als je in het zonlicht zit vind ik (waarschijnlijk omwille van het kleurenscherm).

Kheb aan de winkelier gevraagd of dat probleem met de stille ringtones al opgelost is. Dit is blijkbaar niet oplosbaar, aangezien de gewone ringtones een andere 'buzzer' gebruiken als de polyphone tones.
Spijtig, maar ik gebruik toch enkel trilfunctie, dus zo erg is het nu ook weer niet.

Nog een vraagje: hoelang moet de batterij opgeladen worden voor de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 16:02:
blabla.....
Nog een vraagje: hoelang moet de batterij opgeladen worden voor de eerste keer?
Totdat de laadbalkjes stoppen met laden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ygma!l schreef op 08 April 2003 @ 16:05:
[...]

Totdat de laadbalkjes stoppen met laden ;)
Liever iets langer laden de eerste keer. De laadbalkjes zijn de eerste keer nog niet echt betrouwbaar. Als de batterij vol is, gaat het laden vanzelf over naar druppelladen. De eerste keer is het belangrijk dat de batterij goed wordt geladen dat de maximale capaciteit wordt benut.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 10:21
nu ik toch alles heb nagelezen post ik ook gewoon een reactie:

ook ik HAD een 3510i, helaas is die afgelopen vrijdag gejat maar dat maakte em niet minder goed.

Ik had in eerste instantie een 3510 (zonder i) besteld bij de een of andere online telefoonverkoper. Helaas hadden die na bijna twee weken nog niet door dat ik een bestelling had geplaatst en dus ging ik verder kijken. Bij de bart-smit hadden ze op dat moment een aanbieding voor de 3510i in combinatie met een T-mobile prepaid kaartje. Voor mij was dit perfect omdat ik pas daarvoor had gehoord dat je bij T-mobile niet zo vaak je beltegoed hoefte opwaarderen en omdat ik niet zoveel bel klonk me dat dus als muziek in de oren.

Ik heb dezelfde week de telefoon nog gehaald en ik vond em echt van alle kanten geweldig, alleen moest ik even wennen aan die extra knopjes (in vergelijking met de 5110).

Ik kocht em in eerste instantie omdat ik een kleinere en lichtere telefoon wilde met trilfunctiee en een telefoongeheugen (de 5110 kan bij mij maar 7 sms'jes opslaan op de sim en de 3510 kon er 200 kwijt in de foon oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Ik heb hem ook, sinds een halve week.

Pro's:
Goedkoop (€70)
Goede accu

Con's:
Brak display, te lage resolutie.
Geen (officiele) datakabel / connectivity mogelijkheden
Laag beltoon volume
Size

Het display vind ik echt jammer. Hij heeft een resolutie van 96x65. Terwijl een 6610 bijvoorbeeld gewoon 128x128 heeft.
En in bijv. een foto zie je dit HEEL goed. Helaas atm geen cam bij de hand; maar dit weekend zal ik pics schieten.
(En meteen een review in elkaar draaien, deze zal met wat geluk zondag wel online staan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haas schreef op 08 april 2003 @ 16:10:
[...]
Liever iets langer laden de eerste keer. De laadbalkjes zijn de eerste keer nog niet echt betrouwbaar. Als de batterij vol is, gaat het laden vanzelf over naar druppelladen. De eerste keer is het belangrijk dat de batterij goed wordt geladen dat de maximale capaciteit wordt benut.
En hoe lang moet ik de gsm de eerste keer dan laten 'druppelladen', want als ik het goed versta, kan je dat niet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herstel samen met een vriend regelmatig eens gsmtoestellen en ik heb nu twee 3510's en 1 3510i liggen met een probleem met het toetsenbord. Bij elk toestel is er 1 knop die niet meer wil werken...

Misschien een fabricagefout of zo... We zoeken nog altijd naar het probleem die het falen van een knopje veroorzaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ik heb zelf een 6610 en een maat van me een 3510i.
Persoonlijk vind ik de 3510i een erg slecht beeldscherm hebben, zoals gezegd een lage resolutie. Nou maakt dat niet zoveel uit met 'zwart/wit', maar als er dan perse een kleurendisplay op moet, zorg dan dat je er ook iets mee kan.
En ik vind het jammer dat er geen IrDa poort op zit.

Verder wel een degelijk toestel en functioneel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm nu heb ik wel iets raars gehad :/

Ik vroeg bij wijze van test aan m'n moeder om me op te bellen binnen de 5 minuten. Ondertussen ging ik naar buiten wat rond het huis gaan lopen.

En ik heb dus nooit de tril gevoeld, ondanks ik wíst dat ik gebeld ging worden ... Dan eens mezelf gebeld met de gsm in de hand, en ik voel het wel, maar verdacht flauw :X

Ik vind niet direct een optie om de trilfunctie sterker te maken, iemand hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Je schijnt een soort "Tril beltonen" te kunne maken, is wel een topic over in I&T kheb het alleen nog niet geprobeerd en weet ook niet of de trilfunctie dan sterker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel zo, tenminste wat ik ervaren heb met mijn toestel, dat hij mee trilt met de ringtone.
Dus misschien is het afhankelijk van de ringtone.
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx ygma!| _/-\o_ , ik heb de topic gevonden en er maar meteen mijn vraag neergepend: (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/728140).

Kort samengevat, dit is dus mijn vraag:
Kan je dmv. een midi ringtone te composen de trilfunctie sterker maken, zonder dat er daarbij iets te horen is? Kijk aub naar de bovengenoemde topic voor meer details :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hoe krijg ik een (achtergrond) plaatjes op een N3510i ? kheb een datakabel, werkt als een tiet. Zit 3rd party software bij, maar zonder mogelijkheid om plaatjes in de gallery te plaatsen...HOE ?

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
laat aub nokia's links liggen.... Wat een klote dingen... We hebben hier nog nooit echte problemen gehad met samsungs... nokia?? elke dag komen er wel 1 binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

shakedown schreef op 12 April 2003 @ 22:35:
laat aub nokia's links liggen.... Wat een klote dingen... We hebben hier nog nooit echte problemen gehad met samsungs... nokia?? elke dag komen er wel 1 binnen...
Misschien ook omdat er in Nederland veel meer Nokia's verkocht worden dan Samsungs? Ik vind je opmerking een beetje onduidelijk (wat bedoel je met "we hebben hier...", werk je bij een gsmshop ofzo?). Maar misschien dat je jezelf wat meer kan toelichten?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Selachii schreef op 12 April 2003 @ 16:38:
hoe krijg ik een (achtergrond) plaatjes op een N3510i ? kheb een datakabel, werkt als een tiet. Zit 3rd party software bij, maar zonder mogelijkheid om plaatjes in de gallery te plaatsen...HOE ?
Dit kan met het progie MobiMB! Met dit progie, kun je kleuren plaatjes, java games en midi ringtones naar je 3510i zetten! Meer info: http://www.logomanager.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Review Nokia 3510i
En nog een review van Cutebritney. :)

Korte, maar krachtig. Behandeld alles wat kenmerkend is aan de telefoon, wat dus niet veel is bij een budget gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

En dan kom ik even met een vraag.
Ik heb een datakabel aangeschaft en wou daarmee mijn telefoonbook updaten/ordenen. Ik gebruik Oxygen Phone manager om de telefoonummers heen en weer te halen. "Downloaden" lukt wel.. maar ik kan geen gwijzigingen terugsturen naar de telefoon.

Is het iemand hier al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henry_f schreef op 26 april 2003 @ 13:01:
Ik heb de 3510i heel even van iemand geleend en heb ik klein vraagje:
duurt het laden van een javagame als splintercell altijd zo f#cking lang?
voor de rest wel een mooie telefoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 20:16
De eerlijkheid gebied me om hetvolgende op te biechten:
Ik heb hem verkocht. Bijna 100 euro winst gemaakt daarmee, en ik kon het dus niet weerstaan. Meteen een nieuwe telefoon gekocht, de Nokia 6100 om precies te zijn. Hier zal ik ook een review over schrijven binnenkort.

Mijn redenen: Het scherm. Door de lage resolutie werkten vrij veel games niet (alleen speciale 3510i games werken), en ik vond de kwaliteit gewoon erg laag. Een zelf geuploade foto zag er gewoon wat 'vreemd' en vaag uit door de lage resolutie.
Maar moet je nagaan:
96x65 = 6240 pixels. De 6100 die ik nu heb, heeft een resolutie van 128x128 = 16384. Oftewel: Bijna 3x zo veel pixels. Dit resulteerd in een veel scherper beeld, waardoor foto's ed er beter uitzien.
En dan kom ik even met een vraag.
Ik heb een datakabel aangeschaft en wou daarmee mijn telefoonbook updaten/ordenen. Ik gebruik Oxygen Phone manager om de telefoonummers heen en weer te halen. "Downloaden" lukt wel.. maar ik kan geen gwijzigingen terugsturen naar de telefoon.

Is het iemand hier al wel gelukt?
Ik had ook een datakabel; maar helaas heb ik die software niet kunnen proberen. Maar ik vraag me ook af in hoeverre het 'handig' is op een 3510i.
Het probleem met de datakabel is dat hij niet zo makkelijk te installeren is. Je moet de telefoon uitschakelen, cover en accu verwijderen, accu weer terug samen met de kabel, en dan pas is hij benaderbaar. Dat lijkt me in de praktijk teveel gedoe als je bijv. dagelijks je agenda oid wilt updaten op die manier.
Op dit punt is er idd flink bezuinigd door Nokia...

Ik heb de datakabel overigens alleen gebruikt icm het programma MobiMB, van de makers van logomanager. Perfect programma, waarmee het uploaden van Games/Ringtones/Plaatjes zeer makkelijk te doen is.
Ik heb de 3510i heel even van iemand geleend en heb ik klein vraagje:
duurt het laden van een javagame als splintercell altijd zo f#cking lang?
Dat duurt voor zover ik weet op alle Nokia telefoons zo lang. Blijkbaar is Splintercell een vrij CPU-intensief peogramma....of hij gebruikt erg veel RAM....geen idee. Wat ik overigens wel weet, is dat de accu erdoorheen VLIEGT als je splintercell speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Op zich is het een leuk toestel. Maar ik heb een probleem met de covers, de achterkant blijft niet goed vastzitten en schuift de hele tijd. Ik gebruik alleen originele covers van Nokia en mijn toestel is nooit gevallen.
Ik was dit zo zat, dat ik hem nu niet meer gebruik.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

@Cutebritney
Nederlands en natuurlijk voor de Frans sprekenden onder ons een franse handleiding. (Waarom deze bijgevoegd is, is me dus totaal een raadsel).
gewoon een benelux doosje.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje

Hoe werkt eigenlijk zo'n datakabel?
via de USB poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 21:19:
Ik heb een vraagje

Hoe werkt eigenlijk zo'n datakabel?
via de USB poort?
Tegenwoordig ook via de USB poort ja. Vroeger (tot een jaar geleden ongeveer) vooral via de seriële poort.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maare, heeft iemand hier een datakabel, en bevalt die een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 10:21
Mijn broertje had een datakabel van een 3510 (zonder i dus). Ik weet niet pcies welke, alleen dat ie ongeveer E19 koste. Deze kabel werkte wel, maar pas na een uur klooten met de software. Naderhand had ie de software weer ingesteld voor gebruik met zijn 3510 en kregen we het niet meer aan de praat met mijn 3510i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nokia 3510i en wil zelf bestanden uppen, en aanpassen op mijn toestel. Ik wil mijn eigen jpg bestandjes er op kwijt. En weten hoe zit met ***te ringtone's. Kan ik zelf wat maken met de juiste programma's ? etc.

Okeej,..... here we go

Waar vind ik een goede data cabel ?

Waar vind ik de goede software, of hoe kan ik er aan komen ?

Wat is er wel mogelijk mee, en wat niet ?

Zijn de irri ringtone's te vervangen met zelf gemaakte rington's ?
- Zo ja, welk programma moet ik hier voor hebben om te converteren naar polyfoon ?

Wie weet of kan mij helpen !

Gaarne jullie opties, ervaringen, ideën,............... (en nee een ander toestel is geen optie!)

Of wie heeft er een cabel en is bereid mij te helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan niemand meer die weet hoe het moet met een 3510i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Goede datakabel? Tsja... ik heb een goede... gekocht bij de een telefoonboer.
Hij is niet officieel maar werkt perfect!
Software? Zie een post hierboven van mij....
Wat je ermee kunt? Java games uploaden, wallpaper uploaden, operator logo uploaden, ringtones uploaden ect...

Verwijderd

Waar is die/welke telefoonboer ???

en wat koste die cabel ???

Verwijderd

Heb de cabel gevonden, er is voor de 3510i geen ORGINELE cabel maar een imitatie

Is gewoon te koop bij Media markt voor E30 inc software !

Van de week als ik meer tijd heb maar eens testen

Verwijderd

Ik heb ook de Nokia 3510i en het was me eerst niet goed opgevallen maar als je goed kijkt zie ik het schermpje (lees;plaatje) ontiegelijk trillen net of hij een refreshrate van 10hz heeft ofzo

hebben jullie dit ook?

ik heb hem bij de megapool gekocht en nu kunnen ze hem opsturen voor me maar mag ik als klant ook mijn geld terug eisen? of inruilen tegen een ander toestel van de zelfde prijs?

Verwijderd

RUILEN !!!! ik vind het een shit foon,.. maar zit er nog heel lang aan vast !

***te contract

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[FlauwMode]
Ik heb nog wel een T18s alleen batterij doet het niet ;) Kopen :?
[/FlauwMode]

Even over het Samsung / Nokia gedoe :

Nokia mobieltjes die ik tot nu toe heb gehad / heb getest zijn echte kraakdingen :/ Voord e rest valt het wel mee, ik vind dan ook van alle telefoons alleen Samsung echt een "stabile" telefoon samen met Sony, Ericsson, LG ;)

Dit is ervaring talk dus zie maar :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Heb nou de data cabel voor de 3510i getest,.......

de cabel werkt en past prima, alleen met de software kan je niets, en die is nog zwaar out to date !!! Kan niet eens normaal een polyfoon ringtone's maken !!! Ja pas na 3 uur klote een geluidje van 5 sec en het dan nog niet eens kunnen uploaden omdat de software ze niet herkend. Dus wat op je foon zit kan je er ook niet mee an passen. Daarnaast kan je de agenda/klender niet bewerken,............ tis echt diep triest dit !

Andere software heb ik nog niet kunnen vinden op het net, heeft er nog iemand advies of andere programma's waar ik meer mee kan ?

* slaat kop tegen de muur,............... had beter op moeten letten toen ik de foon kocht

• ygma!l
Ok, wat betreft software: MobiMB!! (www.logomanager.co.uk) en Oxygen Phone Manager voor adressen ect....
Ik zou zo zeggen: kijk is rond op het web naar deze progies! Bovendien heb ik het al veel vaker gezegd op dit forum!
De 3510i was ik eerst ook niet zo over te spreken, maar nu later cker weten wel!
Hij bied voldoende functies... alleen je moet ze even weten te vinden ;-)

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
is er ook software voor Linux of FreeBSD die met een 3510i kan communiceren?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de datakabel ook zelf maken?
Heeft iemand daar een schema van ofzo?
Pagina: 1