Zo...
Ik heb nu mijn 1700+ op 2260mhz lopen, hij word alleen wel een beetje warmpjes

CPU Codes: AXDA1700DLT3C 9825107282652 JIUHB0309MPMW.
Van Gistron vandaan, afgelopen vrijdag.
Jammergenoeg zit ik nog op een wat ouder bordje, de ABIT KR7A-Raid, KT266a chipset. Heeft dus alleen 4:2:1 dividers.
Niet dat dat veel uitmaakte, want mn geheugen wil niet meer stabiel werken bij meer dan 145mhz. Dus ik moest wat anders verzinnen.
Heb die multiplier mod gedaan, die wat eerder in dit of het vorige topic stond (resistortje op socket op mobo solderen, schakeltje omzetten en dan heb je multiplier +

.
Werkte jammergenoeg alleen voor de 9x, dus kreeg ik 17x
Moest mn vCore omhoog gooien naar 1.725 voor stabiliteit in Prime95, dat gedaan door het default voltage te zetten op 1.7v ipv 1.5 op de chip zelf mbv 2 pinnetjes bridgen
Ik ga maar niet verder, kan de vCore nog omhoog gooien naar 1.825 volt, maar hij word nu al 52-55C bij full load, is mij wat pittig.
Dat is met een Poseidon watercool setje, btw.
Heb op het moment ook geen intake fans in mn kast (die zowiezo al warm is van binnen), dus dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.
Anyway, dacht het ff te meldden aangezien ik hier ook twee andere mensen zag posten met dezelfde steppingcodes, alleen de laatste 2 cijfers waren net 1 of 2 hoger \ lager, broer\zus-cpu's
Plaatje van MBM hier:
http://www.xs4all.nl/~diavire/Temp/blah.gif