gisteren hebben jullie mij perfect kunnen uitleggen hoe ik mijn floppydrive moest aansluiten, dat is me ondertussen ook gelukt. Alleen geeft windows aan dat er geen diskette in het station zit terwijl die er echt wel in zit (heb ook al verschillende diskettes geprobeerd)
de floppy connector zit volgens mij goed aangesloten:
toen ik de aansluiting op het moederbord andersom er op had zitten gaf het ledje van de drive geen licht. heb de connector van de floppy drive ook nog eens omgedraaid maar in beide gevallen geen ledje dat brandde.
toen ik de aansluiting op de floppydrive andersom had aangesloten bleef het ledje continu branden.
Nu brand het ledje alleen even bij opstarten en bij het benaderen van de drive
ook in de bios heb ik de a drive ge-enabled
In principe zou volgens mij dus alles moeten werken, een van jullie een idee wat er fout kan zijn?
de floppy connector zit volgens mij goed aangesloten:
toen ik de aansluiting op het moederbord andersom er op had zitten gaf het ledje van de drive geen licht. heb de connector van de floppy drive ook nog eens omgedraaid maar in beide gevallen geen ledje dat brandde.
toen ik de aansluiting op de floppydrive andersom had aangesloten bleef het ledje continu branden.
Nu brand het ledje alleen even bij opstarten en bij het benaderen van de drive
ook in de bios heb ik de a drive ge-enabled
In principe zou volgens mij dus alles moeten werken, een van jullie een idee wat er fout kan zijn?