En hier ben ik dan: het meisje die de dolfijn wil aaien (zie foto van FlappieNL)
Ik wil niemand beledigen of neerhalen, maar ik moet echt zeggen dat er weinig foto's tussen staan die met verlangen te maken hebben. Genoeg foto's die ik erg mooi vind, dat wel.
Ik noem wat willekeurige voorbeelden: een flesje Heineken.. tja met een opener erbij, en bijvoorbeeld de foto van een ontbijtje.
Als je er dan iemand bij fotografeert die je ziet denken: mmmmmm of een hand die er naar rijkt, dan snap ik het, maar nu is het gewoon een leuke foto voor me.. Sorry, maar dat is mijn mening.
Deze reactie plaats ik niet omdat het toevallig mijn vriend is die die foto heeft gemaakt, of omdat ik erop sta, maar omdat ik ook mijn mening wilde geven. Ik zie mijn vriend hier vaak genoeg kijken...
De herfst contest heb ik ook gevolgd en de meeste van die foto's vond ik erg mooi en passend in het thema.
Deze keer zal het echter moeilijk worden om te stemmen.
Succes verder jongetjes!!!
[editje] Gorefest met de Luscious lips: Als vrouw zijnde nog eventjes dit: die lippenstift kan echt niet hoor! Ik hoop dat het alleen voor de foto was, maar voor ons links, zit het er flink naast gestift

[/editje]
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 21-04-2003 23:25
. Reden: Toevoeging ]