Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 18:02:
Nja, ik ben iig zeer blij dat ik die cardreader heb en ik hoop dat die glowstrings uiteindelijk ook nog komen.. Goed van je dat je er werk van hebt gemaakt *duimen-omhoog-smiley*

Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 18:02:
Nja, ik ben iig zeer blij dat ik die cardreader heb en ik hoop dat die glowstrings uiteindelijk ook nog komen.. Goed van je dat je er werk van hebt gemaakt *duimen-omhoog-smiley*
Don't mention it ofzoVerwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 18:02:
Goed van je dat je er werk van hebt gemaakt *duimen-omhoog-smiley*
Ik zie wel wie komt, adres plus kaartje staat in het topic, en ik ben er iig
Verwijderd
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 20:36:
Ik doelde op t updaten van LauPro, want je had wel mn vraag gequote maar geen antwoord gegeven
ispierings schreef op 28 June 2003 @ 14:51:
[...]
[...]
Nope, behalve als je het compleet hebt.
Ik heb een hele uitgeprinte en vooral duidelijke status lijst van iedereen.
Wat betreft wat vergeten is, dat kun je of op komen halen, of laten versturen als de rest er is, of iets anders eventueel, mail me dan als het dringend is
Verwijderd
Morgen word er weer ingepakt, en dan heeft 95% zijn/haar pakketjes, er zijn een paar pakketjes waar ik het een en het ander nog aan moet controleren, maar die mensen weten dat zelf.Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 00:26:
*ben ik nah echt zo onduidelijk?* t ging erom zodat mensen weten of hun spullen -verzonden- zijn (of juist niet), dat is daar nl nu niet te zien, -jij- hebt die lijst, wij niet. Dus na t eindeloos wachten ook nog ns onnodig/hoopvol op de postbode wachten lijkt me overdreven/onnodig. Als jij daar duidelijkheid in kan scheppen is/was mijn vraag of je dat dus ook gaat doen of niet.
Ik begrijp ook wel dat je t razend druk hebt, maar desnoods een overzicht van de verzonden deelnemers hier ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 00:40 ]
1
2
3
4
5
6
7
| 601 Akasa geluidsdempende matten 1 < ontvangen > 576 Fan adapter 80MM naar 60MM Blauw-Rood 4-LED 1 < ontvangen > 541 Rack: 8 Fan Controller met LCD-scherm 1 < ontvangen > 587 Thumb Screws Zilver: Per Twee 3 < ontvangen > 574 Fan 80MM 4 leds extra blauw 1 < nog nix > 577 Fan 80MM 4 leds Rood/Blauw 1 <nog nix > 582 Fan 80MM transparant 5 < nog nix > |
JaxpBox schreef op 29 June 2003 @ 12:53:
worden de pakketjes dan ook nog morgen verstuurd ilja?
Oops..Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen, en in alle haast de status van laupro op "ontvangen" gezet.. Ik neem aan dat dit geen probleem is?Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:51:
[...]
[...]
Nope, behalve als je het compleet hebt.
Ik heb een hele uitgeprinte en vooral duidelijke status lijst van iedereen.
Wat betreft wat vergeten is, dat kun je of op komen halen, of laten versturen als de rest er is, of iets anders eventueel, mail me dan als het dringend is
Dat vind ik wel uit, Eleborator was het niet?Duke_Nukem schreef op 29 juni 2003 @ 15:47:
[...]
Oops..Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen, en in alle haast de status van laupro op "ontvangen" gezet.. Ik neem aan dat dit geen probleem is?
nog even iets over die uv ccfl... als je hem uit de plastic cover haalt (het werkt via simpele nopjes die niet vastgelijmt zitten) issie ie een heel stuk feller (wel breekbaarder offcourse)Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 00:58:
Hey Ilja,
Ik heb die UvCCFL getest en die zijn NIET geluid gevoelig.
Het piepje in de 8-FAN controller is makkelijk uit te zetten door de voorkant van het paneel eraf te halen. En dan het speakertje eruit halen met een tangetje of zo.
Ik heb vandaag ook geholpen en ik kan je zeggen dat het nog best veel werk is.![]()
Ik hoop dat er ook nog andere tweakers hier zijn die mee willen helpen, want alleen is dit bijna niet te doen.
Veel succes nog met het inpakken van de produkten.
De andere ccfl's zien er ook een stuk beter uit zonder cover (past ook een stuk beter!) Brandde alleen m'n vingers toen ik de door-mij-geopende-invertor-behuizing aanraakte tijdens het testenDJ-NaRRa schreef op 30 June 2003 @ 01:00:
[...]
nog even iets over die uv ccfl... als je hem uit de plastic cover haalt (het werkt via simpele nopjes die niet vastgelijmt zitten) issie ie een heel stuk feller (wel breekbaarder offcourse)
'When you're not paying for the product, you are the product!'
jij hebt dus onze dingetjes binnen?Enterprice_NL schreef op 28 June 2003 @ 08:15:
En moet je bij laupro dan al op "ontvangen" zetten, als je nog moet w88 op de kleine dingetjes die je nog niet hebt??
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar ik sta hier dus niet tussen, iig niet in die van laupro, ik weet niet of je dezelfde op je pda hebt, dus kan het zijn dat mijne niet word verzonden ?Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 10:18:
[pda plaatje]
Hiermee gaan we werken, staan alle adressen en bestellingen in
(foto is een beetje donker, maar beter dan zo'n flits op het scherm)
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 15:31 ]
[ Voor 35% gewijzigd door bombadil op 01-07-2003 17:03 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
1
2
3
| deze was besteld, maar nog niet binnen dus : FMB-KF-201-DF Aluminium Mobile HD Rack white 8 none Rack: Aluminium HD Mobiele RACK met LCD-scherm wit |
1
2
3
| en deze heb ik ontvangen : FMB-KF-21-IPF Silver Aluminium HD Mobile Rack 4 ok Rack: Aluminium HD Mobiele RACK (Lian-Li) zilver |
Verwijderd
nou kijk es an
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door ReseT op 03-07-2003 12:19 ]
ID4.1M Honey Yellow
[ Voor 46% gewijzigd door Orion84 op 03-07-2003 12:51 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Unknown
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door klown op 03-07-2003 19:31 ]
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
5520 Wp op WZW PVOutput
GelukkigVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 19:57:
Hehe, sluit die blauwe ccfl eens aan, dat hoort namelijk zo
alle ccfl's zijn goed gechecked en goed bevonden, er was er slechts een waarvan de inverter ontbrak.
(ik zal maar alvast verklappen dat die ccfl bliksem effecten heeft, heel mooi op geluid)
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Res-q op 03-07-2003 22:31 ]
en zo is het voorspeld!
Verwijderd
Verwijderd
En ik heb nog steeds niets, ik kan ook niet verder op deze manier heVerwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 00:35:
[...]
Morgen word er weer ingepakt, en dan heeft 95% zijn/haar pakketjes,
[ Voor 9% gewijzigd door The_Resetter op 04-07-2003 14:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ook jammer genoeg.The_Resetter schreef op 04 July 2003 @ 14:26:
[...]
En ik heb nog steeds niets, ik kan ook niet verder op deze manier heen ondertussen is het al 4 julli
![]()
![]()
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ja, alleen rembours niet.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 19:14:
[...]
Ik ook jammer genoeg.
Komt de tgp ook op zaterdag?
Verwijderd
Ja, maakt een pokkeherrie.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 18:35:
En de fan adapter maak een vervelend ratelend geluid, hebben meer mensen dat?
Verwijderd
dat heb ik zelf wel bij mijn niet bij deze IA gekochte fan adapter van Vantec de Nexus (4fan ctrllr) als ik de fan's op zijn langzaamst laat draaien begint dat apparaat ook te reutelen als een gek. (zal wel horen denk ik)Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 18:35:
Heb ook eindelijk me spulletjes binnen, heb lekker een midagje lopen tweaken
Goed werk Ilja en mensen die meegeholpen hebben![]()
Ben nog ff bezig geweest met die 8 fan controller, kan ik me fans hier niet mee op halve snelheid laten draaien?
Dat had ik eigenlijk wel verwacht.
En de fan adapter maak een vervelend ratelend geluid, hebben meer mensen dat?
Verwijderd
Verwijderd
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
[ Voor 27% gewijzigd door MGP op 05-07-2003 19:55 ]
Ja idd, ik heb ook 2 fan adapters gekrijgt... Zijn wel mooi, maar die dingen maken me daar een herrie! Hoe word dit opgelost? Want kan met deze fans niet echt wat (gezien het kabaal, en de kant van de 80mm)Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 11:44:
ik heb ook alles binnen maar ik heb dus ook die fan adapters (3 stuks) ontvangen. Maar ik had net zo als vele andere "gewone" 80 mm fans besteld (blauwe leds). Hoe gaan we het oplossen? Is al vaker gevraagd hier, maar ilja heeft nog geen antwoord gegeven, of staat het in het forum op laupro?
I just wanna make fake love to you...
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 20:11 ]
Wanbeleid is ook beleid.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq