[IA] Mega Inkoopaktie *afhandeling*

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-a-holic
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-03-2023
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 07:01:
Zoals Mito zegt en als je ff wat berichten terug leest zie je dat ik zei:

Die zijn verkeerd gestuurd, en ik ga ze niet terugsturen naar California.
Daarom heb ik bij een hoop bestellingen die dingen gratis bijgedaan als compensatie voor het lange wachten.
Ik kon er niets mee en ze stonden in de weg, kijk maar of je er wat mee kan.
Je hoeft ze dus NIET terug te sturen zoals al 1 iemand heeft gedaan :|

Mochten de andere fans binnen komen, dan krijg je die alsnog!!!

Ze zijn dus niet verkeerd ingepakt nogmaals!!!
Ohke, duz ik moet het maar doen met mijn Fan Adapters duz.. Tsja, ik ga ze dan maar weggooien ofzo, want kan er echt geen @#%@#$ mee.. :( Vind wel btje zonde van het geld. Maar jah, je had ze van mij mogen terugsturen. Want wacht liever dan nog maar half jaar dan dat ik nu helemaal niks heb. Maar goed.....

Dit is duidelijk de laatste IA waar ik aan meedoe....

[ Voor 3% gewijzigd door Tweak-a-holic op 07-07-2003 21:47 ]

I just wanna make fake love to you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Je moet het wel een beetje weten te relativeren. Ilja had in eerste instantie ook niet verwacht dat de inkoopactie tot deze proporties zou uitgroeien. Misschien een goede les voor eventuele opzetters van dergelijke IA's: bepaal een limiet tot waar besteld kan worden. Wie daarna besteld heeft dan gewoon pech. Anders is het (zoals bij deze IA) bijna niet meer in de hand te houden en is het heel makkelijk het overzicht te verliezen, zowel voor de organisator als de leverancier.
Andere IA's op Laupro zijn beduidend kleinschaliger en verlopen daardoor vlotter en soepeler. Anders zou je ook niets meer moeten bestellen bij webwinkels, dat zijn als het ware doorlopende IA's. (8>

[ Voor 3% gewijzigd door agent327 op 07-07-2003 21:59 ]

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
^^^^ I agree.

Het was erg moeilijk om alle zooi van iedereen uit zo'n berg te uitzoeken, terwijl er een groot deel nog helemaal niet is. Die IDE-kabels zaten bijvoorbeeld allemaal door elkaar. Dat waren nogal wat verschillende soorten en bovendien was het verschil tussen UV, Fluoriserend en normale IDE kabels niet echt makkelijk te zien. (daglicht en geen UV-licht voorhanden).

Het is inderdaad kl*te dat er bestellingen niet 100% kloppen, maar onder deze omstandigheden is het helaas niet anders. Er zijn ook nog mensen die helemaal niks hebben. Da's ook niet leuk, maar niemand hier kan daar wat aan doen. Ilja doet z'n best om iedereen nog zoveel mogelijk van z'n bestelling te doen toekomen, maar hij moet het wel in z'n eentje doen. Houd daar rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Swop1200 schreef op 07 July 2003 @ 22:40:
en bovendien was het verschil tussen UV, Fluoriserend en normale IDE kabels niet echt makkelijk te zien. (daglicht en geen UV-licht voorhanden).
Volgens mijn bestelling was er toch wel degelijk een UV lamp besteld.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-04 13:13
Swop1200 schreef op 07 July 2003 @ 22:40:
^^^^ I agree.

Het was erg moeilijk om alle zooi van iedereen uit zo'n berg te uitzoeken, terwijl er een groot deel nog helemaal niet is. Die IDE-kabels zaten bijvoorbeeld allemaal door elkaar. Dat waren nogal wat verschillende soorten en bovendien was het verschil tussen UV, Fluoriserend en normale IDE kabels niet echt makkelijk te zien. (daglicht en geen UV-licht voorhanden).

Het is inderdaad kl*te dat er bestellingen niet 100% kloppen, maar onder deze omstandigheden is het helaas niet anders. Er zijn ook nog mensen die helemaal niks hebben. Da's ook niet leuk, maar niemand hier kan daar wat aan doen. Ilja doet z'n best om iedereen nog zoveel mogelijk van z'n bestelling te doen toekomen, maar hij moet het wel in z'n eentje doen. Houd daar rekening mee.
Ja ik snap best dat het veel werk is om het allemaal uit te zoeken, maar als er aantallen niet kloppen, of onderdelen incompleet geleverd worden, kost het uiteindelijk alleen maar meer tijd. Daar je dan zaken moet gaan nazenden.
Ik krijg mijn zending liever "nog" een weekje later dan dat mijn zending niet klopt dan dat ik nu weer moet gaan onderhandelen over de spullen die ik mis! Wat waarschijnlijk weer een heletijd gaat duren voordat ik het krijg.

Verder heb ik best respect voor iemand die zo'n groote IA organiseert maar zorg er wel voor dat je jouw gedeelte dan in iedergeval goed op orde hebt. Als er vannuit America bepaalde zaken niet geleverd worden kan je daar weinig aan doen. Maar als je zelf het gedeelte wat wel binnen is gaat verzenden naar de deelnemers zorg er dan voor dat je jezelf niet meer werk op de hals haal en maak het kloppend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

eerst maar eens afwachten hoeveel er precies is fout gegaan.
* fenrir heeft nog geen pakketje gezien.
en ik verwacht alleen maar een voeding te ontvangen, het andere heeft ilja gewoon nog niet binnen.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:49
fenrir schreef op 08 July 2003 @ 12:29:
eerst maar eens afwachten hoeveel er precies is fout gegaan.
* Witlof heeft nog geen pakketje gezien.
en ik verwacht alleen maar een voeding te ontvangen, het andere heeft ilja gewoon nog niet binnen.
Daar zit ik ook nog op te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 17:27
Witlof schreef op 08 July 2003 @ 12:49:
[...]

Daar zit ik ook nog op te wachten :D
Hier ook nog steeds niets binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:14
Ik ook nog nooit :/ en het is al woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
ik ook nog niet....
maar goed..die paar daagjes kunnen me ook weinig meer schelen op dit meerjarige plan

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 11:44:
ik heb ook alles binnen maar ik heb dus ook die fan adapters (3 stuks) ontvangen. Maar ik had net zo als vele andere "gewone" 80 mm fans besteld (blauwe leds). Hoe gaan we het oplossen? Is al vaker gevraagd hier, maar ilja heeft nog geen antwoord gegeven, of staat het in het forum op laupro?
kheb zelf ook transparante fans besteld maar heb ook geen fan adapter idee gekregen(ben blij toen kan ze toch niet gebruiken.. maar er is vast nog nix bekend over de originele producten en de plaats van bestemming??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-a-holic
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-03-2023
Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 22:42:
[...]

kheb zelf ook transparante fans besteld maar heb ook geen fan adapter idee gekregen(ben blij toen kan ze toch niet gebruiken.. maar er is vast nog nix bekend over de originele producten en de plaats van bestemming??
Ik heb ze dus wel gekregen, maar kan er helemaal niks mee. Kheb er wel bij 20 euroz voor neergelegt (2x (teminste wat ik me kan herinnere waren ze) 9 nogwat).

Kvind wel btje vaag gegaan allemaal, als je toch iets verkeerd binnen krijgt kun je het toch gewoon op kosten van de leverancier weer terugsturen en wachten op de juiste producten. Want volgens mij is niemand echt blij met zijn fan-adapter. (onderandere door het geluid alsof er een helicopter in je tuin land :( ).

Maar Ilja je had het over "als ze nog binnekomen, krijg je ze alsnog". Waarom zouden ze nog binnenkomen dan? Heb je een melding gemaakt van de verkeerd geleverde producten, dan had je ze waarschijnlijk eerst terug moeten sturen.

I just wanna make fake love to you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja die fans vindt ik nog niet zo erg dat ze er niet zijn en ja tuurlijk is het jammer maar had liever me Mem heatspreaders al gehad. maargoed zeuren heeft echt geen zin..en ik heb alle tijd... _/-\o_ Ilja ik vindt het nogsteeds een leuke actie hoor!! toppertje! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog kans dat er iets binnenkomt?
Heb nog 4 kabels en 10 fans in backorder staan, da's wel zo'n E 100 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 28-08 17:27
Ik dacht dat alles in 1 keer verzonden was, ik heb nog steeds niets binnen.

Is het dan toch op alfabetische volgorde verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

hey ilja
post ff weer een update wil je.
je had belooft dat het in 1 van de vorige weken al verzonden zou worden en toen had je het over ALLES. hier nog niks ontvangen dus waar blijft het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:42
Het moet haast wel op alfabet verzonden zijn aangezien ik ook nog niets heb (allemaal nicknames op het einde van alfabet). Opzich best wel lullig aangezien ik maanden geleden al een mailtje richting Ilja had laten gaan om te zeggen dat mijn spullen verzonden mochten worden en dat ik de eventuele nazendening zou bijbetalen. Maarja ik ben vanaf volgende week twee weken op vakantie dus heb op dit moment toch niets aan de spullen.

Ik heb al lang geleden me erbij neergelegd dat deze IA een ramp is en dat als ik nog iets krijg dat ik dan geluk heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

sja hier een beetje hetzelfde, ik had dit besteld:

1x 8fan controller met lcd
1x koperen ram koeler
10x tumbscrews

nu heb ik alleen die ddr koelings dingen nog niet ontvangen... kan ik die nog verwachten???
paas mij zo'n gratis dan adapter :D:D:D

jammer dat alles zo de mist in liep maar verder goeie actie!

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Ja ophoesten die rommel :( :( :( :X :X :X :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:59

Epsilon

anders reageer je ff op je topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mag mij best ook zown gratis adapter geven :P...kan goed van pas komen :)

[edit]

Voor de rest w8 ik gewoon nog ff geduldig op die memory heatspreaders ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

...............

[ Voor 99% gewijzigd door fenrir op 14-07-2003 21:51 . Reden: kijkend naar de posts onder mij, heb ik maar besloten om dit weg te halen. met die soort dreigementen wil ik niets te maken hebben ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens, ik ben weer terug van vakantie en ik heb echt een leuke verrassing gevonden thuis, ik had namelijk het volgende besteld:

code:
1
2
3
4
5
6
7
556 Fingerguard Bio Hazard 80mm   2 € 8,00 € 16,00
612 Fingerguard Chrome 6CM        1 € 1,25 € 1,25
613 Fingerguard Chrome 8CM        2 € 1,50 € 3,00
574 Fan 80MM 4 leds extra blauw   1 € 9,50 € 9,50
582 Fan 80MM transparant          1 € 3,75 € 3,75
Verzenden: Per post meer dan 1 kilo        € 7,50
Totaal:                           7        € 41,00

en dit heb ik gekregen:
code:
1
2
3
4
5
612 Fingerguard Chrome 6CM        1 € 1,25 € 1,25
613 Fingerguard Chrome 8CM        2 € 1,50 € 3,00
574 Fan 80MM 4 leds extra blauw   1 € 9,50 € 9,50
Verzenden: Per post meer dan 1 kilo        € 7,50
Totaal:                           4        € 22,25

Een verschil dus van € 18,75, bijna de helft dus, en het mag dus duidelijk zijn dat ik nooit aan deze IA had meegedaan voor het bedrag van € 14,75, dan was ik wel naar m'n lokale boer gerend. We kunnen het op 2 manieren doen; ik stuur de spullen terug, en betaal de verzendkosten naar jou toe, jij geeft mij m'n geld terug, óf jij stuur alsnog binnen afzienbare tijd de ontbrekende spullen. Ook het feit dat de helft gratis fan adapters krijgt terwijl mensen die ervoor betaald hebben er nog steeds op zitten te wachten, vind ik zeer kwalijk.
Ik stuur je dit ook per mail Ilja en ik wil binnen 72 uur antwoord, anders overweeg ik je met de rest van de ontevreden gotters voor de rechter te slepen wegens contractbreuk.
Ja, dat is mogelijk. Slimmeriken kunnen per mail om uitleg vragen.

edit:
kleine edit, ik wil nog ff benadrukken dat de schuld natuurlijk niet bij Ilja licht (althans niet 100%), maar dat ik er onderhand schoon genoeg van heb, ook en vooral omdat de spullen niet allemaal voor mij waren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou, Ilja kan er ook niks aan doen dat alles zo gelopen is, denk dat hij er even of nog meer ervan baalt als de rest, dus klaag liever de shop aan waar de spullen besteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Misschien moeten jullie eens stoppen met die kutopmerkingen.
Het kan IEDEREEN gebeuren en daar kan niemand iets aan doen. Helaas voor I. Spierings is niet alleen hij, maar ook iedereen die mee deed aan de IA de lul.
Maar dat ligt nog steeds aan het bedrijf (of post, weet ik het. Boeit ook niet echt)

Maar om nou met z'n allen Ilja uit te kafferen is beneden alle peil.

Kijk ik net naar mijn bestelling, blijkt dat alle producten die bij mijn bestelling zitten dat die helemaal niet voor mij zijn maar voor een kennis van me.
AAARRRGH

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 21:31:
Nou nou, Ilja kan er ook niks aan doen dat alles zo gelopen is, denk dat hij er even of nog meer ervan baalt als de rest, dus klaag liever de shop aan waar de spullen besteld zijn.
Juridisch gezien heb ik geen ene fuck met die kutshop te maken. Voor de wet maakt het niet uit of ik het bij een IA of bij een online shop koop, het principe werkt hetzelfde:

Fabrikant --> Online Shop --> Consument
Fabrikant --> Online Shop --> Ilja --> IK

Zoals je ziet heb ik niets met de shop te maken, netzomin als ik wat met de fabrikant die niet kan leveren te maken heb als ik iets bij een online shop koop.
Natuurlijk werkt het moreel gezien niet zo simpel en kun je verwachten dat er vertraging op kan treden. De online shop is hier echter Ilja's probleem, niet het mijne. OK, indirect natuurlijk wel. Maar ik heb betaald voor spullen, krijg ik die niet dan wil ik mijn geld terug. Sim-pel.
Als Ilja vervolgens weigert te reageren binnen de door mij gesteld termijn van 72 uur (die heel redelijk is, tenzij hij op vakantie is, wat hij niet is gezien zijn laatste bezoekdatum: 14-07-2003 07:19), is het niet meer dan vanzelfsprekend dat ik er genoeg van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe toch rustig man, Ilja is een eigenlijk gewoon een tussen persoon geen commerciele instelling, als je aan een IA meedoet weet je dat er zulke risico's aanzitten.
En heb jij als iemand die net pas 15 geworden is al genoeg geld om een advocaat te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
The Dolf schreef op 14 July 2003 @ 21:36:
[...]

Misschien moeten jullie eens stoppen met die kutopmerkingen.
Het kan IEDEREEN gebeuren en daar kan niemand iets aan doen. Helaas voor I. Spierings is niet alleen hij, maar ook iedereen die mee deed aan de IA de lul.
Maar dat ligt nog steeds aan het bedrijf (of post, weet ik het. Boeit ook niet echt)

Maar om nou met z'n allen Ilja uit te kafferen is beneden alle peil.

Kijk ik net naar mijn bestelling, blijkt dat alle producten die bij mijn bestelling zitten dat die helemaal niet voor mij zijn maar voor een kennis van me.
AAARRRGH
Dan moet het niet 2 weken terug posten van deze week heeft 95 % de spullen, en als ik de rest lees ben ik bang dat ik niet eens alles compleet krijg !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 21:47:
Doe toch rustig man, Ilja is een eigenlijk gewoon een tussen persoon geen commerciele instelling, als je aan een IA meedoet weet je dat er zulke risico's aanzitten.
En heb jij als iemand die net pas 15 geworden is al genoeg geld om een advocaat te nemen?
Toevallig zijn allebei mijn ouders afgestuurd in rechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 23:01:
[...]
Ok dan, dus je zit gewoon je ouders na te praten.
Denk alleen dat je weinig tweakers met je mee zal krijgen, dus ik wens je succes in je 1tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Laatst online: 02-06-2023
Hou nou toch eens op met dat gezeur. Wees blij dat je nog iets hebt gekregen.

Mijn ouders zijn boer en boerin (so what....?)

Aan een IA meedoen is ALTIJD op EIGEN RISICO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is het, op eigen risico, iedere tweaker weet dat, erg triest als je Ilja aan gaat pakken op dingen waar hij niks aan kan doen.

Je laat wel duidelijk zien dat je nog een klein jongetje van net 15 bent, die veel macht denkt te hebben door ze pappie en mammie :r

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:35
Zo is het, op eigen risico, iedere tweaker weet dat, erg triest als je Ilja aan gaat pakken op dingen waar hij niks aan kan doen.
hij kan de claim weer bij zijn verkoper neerleggen, wij hebben niks met die winkel te maken, ofwel wij kunnen Ilja aansprakelijk stellen, die moet op zijn beurt de voor hem verkopende partij aansprakelijk kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Laatst online: 14:46
hallo luiten,

Laat ik ook maar weer eens reageren hier in het topic.Dit omdat ik het absoluut niet eens ben met de gang van zaken hiero.

Ik zal mijzelf nader verklaren:

Deze ia was een succes zoals jullie allemaal weten, Ilja blij omdat hij iets had geregeld voor de mede tweakers onder ons.Mooi zover geen nieuws.Maar nu komt het volgende, door opeenstappeling van fouten vanaf de kant van Het bedrijf waar ilja zijn spullekes vandaan had is er enorme vertraging opgelopen in de totale afhandeling.

Verder zijn niet alle ia deelnemers "schoon"op de graat omdat er ook een aantal waren die weer te laat moesten betalen.Dat leverde dus ook vertraging op.Nu is er een aantal dozen zoek, en het duurt waarschijnlijk nog wel ff voordat ze boven water zijn.Ilja heeft hulp ingeroepen om dan toch iedereen alvast maar wat te versturen.

Dat doet hij, op kosten vanwat de ia deelnemers al betaald hadden aan verzendkosten( immers de pakket zegels en zo lagen al klaar).Maar hij zegt er meteen bij dat hij er voor zal zorgen dat als de andere spullen erzijn op zijn kosten bezorgd zullen gaan worden.Ilja gaat dus als er straks de rest bestelling aankomt in Nl. een flink bedrag uit eigen zak betalen om de spullen alsnog bij ons te krijgen.Daarvoor alleen al krijgt hij lof van mij.Dit bedrag staat volgens mij in GEEn verhouding tot de vrijwillige bedrijge die hij via laupro heeft binnen gekregen.(edit 37x€0.10, das nog geeneens een pakket zegel!)

Verder heeft hij zoals hij al gezegd heeft hier op GoT diverse uren per mobiele phone gebeld naar de us of a, ook dit op eigen kosten.Verder heeft ilja mijn inziens echt last van deze ia=>omdat hij zich ook bijna niet meer laat zien in dit topic.

Ook dit kan ik hem niet kwalijk nemen want vind jij het soms leuk als jij je stinkende best gedaan hebt om een ia te organiseren, en dan als het allemaal echt tegen zit al die flames etc naar je hoofd te krijgen???? Ik denk het niet..........

Daarom wacht nou maar gerust af, ik heb vooralsnog er alle hoop in dat dit op zijn pootjes terecht gaat komen.

Enj wil je wat posten in dit topic , doe dat dan gerust.Maar wel opbouwend ipv van de toon die bijv. jan master net aansloeg.Een ieder weet diep in zijn hart dat er risico's zijn met een ia.En dan helpt het geen ene zier dat je vader of moeder rechten heeft gestudeeerd.

Dus relax en chill, kom eens buiten en geniet van het mooie weer :P

En ik heb ook €114,- in dez ia zitten waarvan ik nog €41,- aan goodies zit te w8en ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een grapig detail, Janmaster is een van de laat betalers waardoor de hele IA zo verschikkelijk uitgelopen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 02:16:
Nog ff een grapig detail, Janmaster is een van de laat betalers waardoor de hele IA zo verschikkelijk uitgelopen is :/
Die personen blaten meestal het hardst.

Ik ben meer een net-op-het-nippertje betaler dus ik zeg ook maar niet teveel ;)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberedje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2022

Cyberedje

Always learning

Ilja sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
als deze IA al een succes genoemt wordt, hoe in hemelsnaam moeten de andere IA's die sneller waren en wel direct alles leverden dan genoemd worden?

Tuurlijk begrijp ik wel dat Ilja er alles aan doet, ik geef hem ook niet de schuld. Maar misschien handig om de volgende keer de verzending beter te verzekeren/regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik allang alles gekregen maar toch volg ik dit topic nog wel om de afloop te bekijken.
Het niveau van de reacties van een aantal mensen hier, bijvoorbeeld onze grote blaatvriend Janmaster, begint echter storend en beneden elke vorm van fatsoen te komen. Kan me herinneren dat Ilja toch duidelijk uitgelegd heeft wat er gebeurt is, en dat hij nog altijd probeert alles goed te regelen. Dat e.a. misgaat is een risico verbonden aan inkoopacties.

DIT SOORT REACTIES HELPEN NIET voor Ilja om alles voor zover nog kan netjes te laten verlopen. Inderdaad kun je pissed off zijn dat je niet alles hebt, maar dat je niet alles zou kunnen krijgen is ook al een hele tijd bekend, ga daar dus niet nu nog over zeuren.
Voordat je met allerlei juridische stappen dreigt, weet dan ook dat omdat je er vanuit kunt gaan dat alles op eigen risico is, je juridisch nauwelijks een casus hebt. Dus voordat je hier woest gaat blaten en schreeuwen, leer eens fatsoenlijk te reageren. Heb je meer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
Devilfish schreef op 15 July 2003 @ 09:37:
als deze IA al een succes genoemt wordt, hoe in hemelsnaam moeten de andere IA's die sneller waren en wel direct alles leverden dan genoemd worden?

Tuurlijk begrijp ik wel dat Ilja er alles aan doet, ik geef hem ook niet de schuld. Maar misschien handig om de volgende keer de verzending beter te verzekeren/regelen?
Uhm hoe lang zit je hier al :?

Toen de tweede ia van Ilja liep stond er steeds een topic in [cme], en neem van mij aan dat hij erg vaak bovenaan stond.Verder is het bedrag wat totaal besteld in deze ia wel een van de hoogste totalen tot nu toe in de totale ia geschiedenis(via Laupro).Daar refereerde ik dan ook aan toen ik het succes noemde.

De verzending is goed geregeld door Ilja, allleen het bedrijf verantwoordelijk voor de verzending heeft het op de verkeerde manier verzonden.Lees nog maar eens wat posts door aangaande dit topic, en dan krijg je vanzelf het hele plaatje ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
Cybersijp schreef op 15 July 2003 @ 12:55:
[...]

Uhm hoe lang zit je hier al :?
Alsof dat uitmaakt? trouwens langer dan jij...
Toen de tweede ia van Ilja liep stond er steeds een topic in [cme], en neem van mij aan dat hij erg vaak bovenaan stond.Verder is het bedrag wat totaal besteld in deze ia wel een van de hoogste totalen tot nu toe in de totale ia geschiedenis(via Laupro).Daar refereerde ik dan ook aan toen ik het succes noemde.
in die zin is het een succes, afwikkeling verdient echter (nog) geen schoonheidsprijs. Maar begrijp me goed, ik stel Ilja echt niet aansprakelijk, bij wie dan ook was dit fout gegaan, maar om nou te zeggen dat dat het risico is van een IA, nee, want daarvoor hebben we nergens getekend of wat dan ook? Tuurlijk is het zo dat je weet dat het fout kan gaan, maar het is natuurlijk k*t voor iemand die de helft van z'n geld voorlopig ziet vervliegen. (Ik zou voor iets van 11 euro de boot in gaan, nou ja boeie, dan zaterdag maar 2 biertjes minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 02:16:
Kerel, mijn betaling was perfect op tijd. Ik heb zelfs een telefonische overschrijving gedaan wat 7,50 extra kost.

Ik voel me niet beter omdat mijn ouders jurist zijn en de jouwe boer, ik geef alleen maar ff aan dat ik geen advocaat hoef te betalen.
Verder is het pas geblaat dat een IA op eigen risico is, ga ik ook doen en dan iedereen de helft sturen, "ja op eigen risico jongens", tel uit je winst...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 14:17:
[...]
Kerel, mijn betaling was perfect op tijd. Ik heb zelfs een telefonische overschrijving gedaan wat 7,50 extra kost.

Ik voel me niet beter omdat mijn ouders jurist zijn en de jouwe boer, ik geef alleen maar ff aan dat ik geen advocaat hoef te betalen.
Verder is het pas geblaat dat een IA op eigen risico is, ga ik ook doen en dan iedereen de helft sturen, "ja op eigen risico jongens", tel uit je winst...
Sinds wanneer zijn mijn ouders boer :?

En jij vind dat je niks te maken hebt de problemen die Ilja heeft met de shop.
Wat hebben wij er dan mee te maken dat jou betaling te laat binnen kwam, ook al heb je op tijd gebelt, je betaling is te laat daarvoor heeft deze IA vertraging opgelopen, kortom je bent gewoon een laat betaler, punt!

En iedereen weet dat het de bedoeling van Ilja niet is om maar de helft op te sturen en zelf de helft te houden, Ilja heeft er zelfs veel dingen van zijn eigen geld betaald, dus voor hem is het alleen maar verliesgevend en veel ellende deze IA, en dan wil jij em nog eens voor de reachter slepen als ie niet reageert |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 15:03

Daklem

Audio Nerd

ilja moet eens HARD gaan spelen tegen die amerikanen.. die zijn nl ook niet gek!

ilja moet gewoon zeggen!
ik wil over 2 weken die spullen hebben.. als ze er niet zijn! dan wil ik het geld terug + rente wat ik heb geleden! EN dan hebben jullie een proces aan je broek! klaar.

ipv uren aan de telefoon zitten kan ie beter duidelijk zijn en gewoon zeggen waar ie op staat! hij heeft die zooi nooit gekregen.. nooit handtekening voor gezet! dus dat kunnen die amerikanen ook nagaan!

als de leverings voorwaarden beter zouden afgesproken zijn ... zou dit nooit mogen kunnen gebeuren! ik doe internationale handel dus ik weet er echt wel wat vanaf!

gewoon eens de bad guy spelen Ilja! helpt sowieso al een stuk! anders gewoon gaan dreigen met claims! dan gooien ze die spullen het liefst nog op het vliegtuig dat jij het de volgende dag al hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Laatst online: 14-09 09:51
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 14:17:

Hmmz. Ik zou wel eens monopoly met jou willen spelen. "En nu geef jij Brink EN Dorpsstraat, anders sleep ik je voor de rechter..."
Beetje jammer dat het zo moet lopen. Ik geef je geen kans bij de rechter, hij zal ook inzien dat Ilja geen blaam treft, en dat de zaak niet ontvankelijk is.

Wat mij betreft mag dit topic dicht btw...

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
[quote]Devilfish schreef op 15 July 2003 @ 14:01:
[...]

Alsof dat uitmaakt? trouwens langer dan jij...

[...]

ging mijn alleen om de periode aan te geven hoe lang deze ia al loopt en hou of wat het nou wel of geen succes genoemd kon worden toendertijds,Ik refereerde dan ook alleen maar of je je misschien de "opgewonden" reply's in de cme topics kan herinneren aangaande deze ia.En daarom de vraag: "hoelang zit je hier al? " :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 23:01:
[...]
Sinds het begin van de IA heb ik het nog niet nodig gevonden in dit topic te reageren. Ik houd dit topic vrijwel dagelijks bij om de "vorderingen" :p te volgen.

Ik vind het eigenlijk ook nog steeds niet nodig om inhoudelijk op de ia te reageren, maar dit pestventje hierboven doet mij echt het bloed onder de nagels vandaan halen. Waar haal je met je 15 jaar en je kleurboek nou eigenlijk de gore moed vandaan om zo'n reactie te plaatsen???

Ik kan me zomaar voorstellen dat Ilja geen oog meer dichtdoet 's nachts van al dit gedonder, denk je dat die jongen dan op dit soort reacties zit te wachten??

Je moet gewoon ff (zelf) nadenken voordat je hier een beetje tof gaat lopen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eightValve schreef op 15 July 2003 @ 15:58:
[...]

Sinds het begin van de IA heb ik het nog niet nodig gevonden in dit topic te reageren. Ik houd dit topic vrijwel dagelijks bij om de "vorderingen" :p te volgen.

Ik vind het eigenlijk ook nog steeds niet nodig om inhoudelijk op de ia te reageren, maar dit pestventje hierboven doet mij echt het bloed onder de nagels vandaan halen. Waar haal je met je 15 jaar en je kleurboek nou eigenlijk de gore moed vandaan om zo'n reactie te plaatsen???

Ik kan me zomaar voorstellen dat Ilja geen oog meer dichtdoet 's nachts van al dit gedonder, denk je dat die jongen dan op dit soort reacties zit te wachten??

Je moet gewoon ff (zelf) nadenken voordat je hier een beetje tof gaat lopen doen...
Sorry? Ik krijg de verkeerde spullen (ben er net achter gekomen dat de fan 60mm is, met adapter naar 80mm, ipv 80mm), als ik daar wat van zeg dan mag ik opeens oprotten?

En voor degene die stug blijft volhouden dat ik een laatbetaler ben, moet ik ff mij afschrift inscannen? Ilja heeft een scan gekregen, vraag hem er om 1.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 14:42:
[...]

Sinds wanneer zijn mijn ouders boer :?
Hmmm die was niet op jouw bedoelt, sorry als je dat zo opgevat hebt, iemand anders zei dat zijn ouders boer en boerin warne.
En jij vind dat je niks te maken hebt de problemen die Ilja heeft met de shop.
Wat hebben wij er dan mee te maken dat jou betaling te laat binnen kwam, ook al heb je op tijd gebelt, je betaling is te laat daarvoor heeft deze IA vertraging opgelopen, kortom je bent gewoon een laat betaler, punt!
Ik heb er natuurlijk wel wat mee te maken. Het feit dat ik echter spullen niet meekrijg die volgens Ilja al wel binnen zijn vindt ik klote.
En iedereen weet dat het de bedoeling van Ilja niet is om maar de helft op te sturen en zelf de helft te houden, Ilja heeft er zelfs veel dingen van zijn eigen geld betaald, dus voor hem is het alleen maar verliesgevend en veel ellende deze IA, en dan wil jij em nog eens voor de reachter slepen als ie niet reageert |:(
Natuurlijk is dat niet zijn bedoeling, maar het feit dat er geschreeuwd wordt dat het op eigen risico is, is belachelijk. Zo ken ik er nog een paar. Misschien was het voor de rechter slepen wat overdreven maar het feit dat Ilja 2 weken geleden post dat alles er is, en dan vervolgens niks opstuurt is vreemd. Natuurlijk kost het tijd en moeite maar zeg dan niet dat alles er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kap met deze discussie, je leest niet goed wat ik zeg, je bent niet goed op de hoogte van deze IA zo te zien, want Ilja heeft nooit gezegt dat alles al binnen is, verder ben je volgens mij alleen maar je ouders aan het napraten, en je bent gewoon een laat betaler want je geld is te laat aangekomen waardoor de IA moest wachten :Z

Puberale onredelijkheid noemen ze dit ook wel :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
Verder heeft ilja ,meteen toen hij erachter kwam dat het fan adapters waren van 60 naar 80 mm dit meteen gemeld in dit topic.Dat kan je hem dus niet kwalijk nemen, verder is er zelfs een poll over gehouden wat nu te doen met de ia.

Ilja hield iedereen goed op de hoogte , en nu when the shit hits the fan, ja reageerd hij niet zoveel meer ,Maar dat kan ik hem niet kwalijk nemen met als die :( en :r en :x die opduiken in dit topic.

En nog maar weer eens terug te komen op wat ik gisteren zei: ga eens naar buiten [tis mooi weer daarbuiten] chillen w8 af.Komt allemaal wel goed.

Verder heeft janmaster er nog €11,- plus zijn fans in zitten, ik €41,-, en zo zijn er nog veel meer onder ons.Ilja weet dat echt wel, en zal gerust met een oplossing komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Even afkoelen buiten is momenteel anders wel verdomd lastig met dit weer. :o Maar je hebt wel gelijk.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1a. IA's kunnen lang duren
1b. Grote IA's duren altijd lang
2. Als je snel je spullen wil, ga je naar de winkel
3. Er kan altijd iets fout gaan
4. Helpen werkt, dreigen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 16:22:
Ik kap met deze discussie, je leest niet goed wat ik zeg, je bent niet goed op de hoogte van deze IA zo te zien, want Ilja heeft nooit gezegt dat alles al binnen is, verder ben je volgens mij alleen maar je ouders aan het napraten, en je bent gewoon een laat betaler want je geld is te laat aangekomen waardoor de IA moest wachten :Z

Puberale onredelijkheid noemen ze dit ook wel :X
Je leest niet wat ik zeg. Mijn geld is op tijd binnen gekomen. Met betalingskenmerk "janmaster". Ilja heeft dit op de een of andere manier niet goed herkend, het had idd duidelijker gekund, maar goed. Toen na het verlopen van de datum op Laupro nog steeds mijn betaling niet bevestigd was, heb ik Ilja gemailed en na wat heen en weer gemail m'n afschrift ingescanned waarna het allemaal goed is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 17:01:
1a. IA's kunnen lang duren
1b. Grote IA's duren altijd lang
2. Als je snel je spullen wil, ga je naar de winkel
3. Er kan altijd iets fout gaan
4. Helpen werkt, dreigen niet
1a. zie 1b
1b. deelnamedatum: 9-11-2002 16:06:11 *ahum* *kuch* Ik neem dit Ilja niet kwalijk maar dat is 8 maanden en 6 dagen...
2. Ik wilde ze niet snel, maar binnen een redelijke termijn.
3. "Iets" is wat anders dan "bijna alles", alhoewel de andere giga IA nog erger was.
4. Ik dreig niet, ik wil gewoon m'n spullen, niet meer dan redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
punt 4. vind ik een leuke, in welke zin zou iemand hier kunnen helpen? door zich gewoon maar als een mak schaapje stil te houden? als iemand anders een idee heeft post maar! (als het iig nuttig is en misschien ook echt iets helpt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:49
Ilja is volgens mij niet (vaak) thuis. Normaal zie ik hem nog wel eens op ICQ online/away/N/A maar nu dus helemaal nooit meer. Dit kan komen doordat hij alle reakties zat is of niet achter z'n PC zit voor een lange tijd. Als hij de mogelijkheid heeft zal hij best wel posten. Dat heeft hij namelijk al vaker gedaan in dit topic, ook als het niet zo positief was ;)

* Witlof wacht gewoon nog maar gewoon even op een reaktie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
Witlof schreef op 15 juli 2003 @ 19:01:
Ilja is volgens mij niet (vaak) thuis. Normaal zie ik hem nog wel eens op ICQ online/away/N/A maar nu dus helemaal nooit meer. Dit kan komen doordat hij alle reakties zat is of niet achter z'n PC zit voor een lange tijd. Als hij de mogelijkheid heeft zal hij best wel posten. Dat heeft hij namelijk al vaker gedaan in dit topic, ook als het niet zo positief was ;)

* Witlof wacht gewoon nog maar gewoon even op een reaktie :)
dat valt wel mee
ispierings: Laatste bezoek 15-07-2003 19:17

dus hij mag wel eens wat vaker posten..want ik heb nog helemaal niks binnen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Devilfish schreef op 15 July 2003 @ 18:35:
punt 4. vind ik een leuke, in welke zin zou iemand hier kunnen helpen? door zich gewoon maar als een mak schaapje stil te houden? als iemand anders een idee heeft post maar! (als het iig nuttig is en misschien ook echt iets helpt.)
door ispierings te helpen met het inpakken van de spullen die hij al WEL binnen heeft zodat iedereen die iets besteld heeft bij deze IA in ieder geval iets binnen heeft. blijkbaar is niet alles opgestuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjAb schreef op 15 July 2003 @ 19:21:
[...]

dat valt wel mee
ispierings: Laatste bezoek 15-07-2003 19:17

dus hij mag wel eens wat vaker posten..want ik heb nog helemaal niks binnen
Nah, laten we het niet overdrijven. Net online, misschien is ie nog bezig met mail of het tikken van een bericht. Maar als ie nu weer geen mail stuurt, of een bericht post, vind ik dat toch wel minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bladzijde gemist :S

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

nou ilja laat eens wat van je horen jongen.
de spanning loopt hier (af en toe) hoog op en de reacties lopen wat uit de hand.
ik geef toe dat ik zelf ook niet mister niceguy ben maar ik wil ook gewoon alles binnen hebben. en er zijn vele anderen die er vast ook zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Oke ik heb even met ilja gebeld, en hem de situatie uitgelegd, ik zal het kort houden, hij is nog bezig met inpakken en te onderhandelen over de “verloren” goederen.

Ja maar waarom reageert hij dan niet, nou hij heeft @home en dat loopt al 4 dagen te kutten hij kan zowat geen bericht door, @home zijn email server staat blijkbaar vast bij hem en hij kan ook geen bericht door icq heen krijgen… ik heb hem gezegd dat ik wel even de gang van zaken neer zette, hij is er dus nog steeds mee bezig en probeert weer een zooi pakketjes deze week de deur uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ben bezig.
@home geeft hier wat problemen:
Internet is sloom en ik kan hier haast geeneens posten.
Volgens mij is mijn mail account geblocked ofzo vanwege de vele mail want zelfs een telefoontje van @home hielp niet.

Verder heb ik goed gezegd dat ik ff 2 weken haast geen tijd had om weer in te pakken enzo aangezien ik nu het een en het ander voor mijn opleiding moet regelen, en nog wat andere zaken, dus heel even nauwelijks tijd heb.
Ik probeer wel voor het einde van de week een hoop pakketjes de deur uit te doen nog aangezien er een aantal al compleet klaar staan en er nog een 20 ofzo ingepakt moeten worden.

Als iemand trouwens een idee heeft hoe we een schema kunnen maken met wat er verkeerd verzonden is, en wat je dus over hebt en wat je mist (van wat er dus al was, niet de items die nog moeten komen!!!)

iig vind Amerika het nog steeds vervelend en zullen zij nog steeds kijken wat er mis gegaan is. Ik kan iig niet zeggen dat ze nalatig zijn ofzo en ze zijn zeer open, dus waarschijnlijk is het een douane probleem die onnauwkeurig gehandeld hebben en dus de laatste pakketjes ergens staan opgeslagen terwijl ze wel als verzonden zijn gemerkt....
Maar goed, meer hier over als ik iets definitiefs weet.

Als iig iedereen wil stoppen met spammen dan heb ik kans dat mijn mail-box het weer doet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 22:14:
Ok, ik ben bezig.
@home geeft hier wat problemen:
Internet is sloom en ik kan hier haast geeneens posten.
Volgens mij is mijn mail account geblocked ofzo vanwege de vele mail want zelfs een telefoontje van @home hielp niet.

Verder heb ik goed gezegd dat ik ff 2 weken haast geen tijd had om weer in te pakken enzo aangezien ik nu het een en het ander voor mijn opleiding moet regelen, en nog wat andere zaken, dus heel even nauwelijks tijd heb.
Ik probeer wel voor het einde van de week een hoop pakketjes de deur uit te doen nog aangezien er een aantal al compleet klaar staan en er nog een 20 ofzo ingepakt moeten worden.

Als iemand trouwens een idee heeft hoe we een schema kunnen maken met wat er verkeerd verzonden is, en wat je dus over hebt en wat je mist (van wat er dus al was, niet de items die nog moeten komen!!!)

iig vind Amerika het nog steeds vervelend en zullen zij nog steeds kijken wat er mis gegaan is. Ik kan iig niet zeggen dat ze nalatig zijn ofzo en ze zijn zeer open, dus waarschijnlijk is het een douane probleem die onnauwkeurig gehandeld hebben en dus de laatste pakketjes ergens staan opgeslagen terwijl ze wel als verzonden zijn gemerkt....
Maar goed, meer hier over als ik iets definitiefs weet.

Als iig iedereen wil stoppen met spammen dan heb ik kans dat mijn mail-box het weer doet :|
hmmmm, @home. Dat verklaart een hoop ;) Naja, iig, dat je van je laat horen hier geeft mij weer hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 22:40:
[...]
hmmmm, @home. Dat verklaart een hoop ;) Naja, iig, dat je van je laat horen hier geeft mij weer hoop :)
stress ventje ..... de TS laat 1 dag niks van zich horen en jij zit al in de stress

last post van em was : 14e om 07:01
:/ zie post eronder .... maar dat neemt nog niet weg :

ik volg dit topic nou al een tijdje, en als "onpartijdig" iemand vind ik dat de TS meer dan redelijk bezig is en jullie ook prima op de hoogte houd.

Geduld is in dit geval een schone zaak.

[ Voor 7% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-07-2003 10:25 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 15 July 2003 @ 22:55:
[...]

stress ventje ..... de TS laat 1 dag niks van zich horen en jij zit al in de stress

ik volg dit topic nou al een tijdje, en als "onpartijdig" iemand vind ik dat de TS meer dan redelijk bezig is en jullie ook prima op de hoogte houd.

Moet je eens goed gaan kijken, het was de 7e, dus 8 dagen. Maargoed, snap wel dat Ilja nix post, want als er geen nieuws is is er ook nix te vertellen :)

Om nog ff in het algemeen te blaten, ik stel het heel erg op prijs, dat ilja zo zijn best doet om alles nog af te ronden. Maakt niet uit dat ie niet replied, want als er geen nieuws is valt er ook weinig extra te zeggen dan in de laatste replie. Denk dat de meeste mensen ook wel weten dat ie er hard voor werkt.
En om te eindigen, denk ik nogsteeds hetzelfde over laatbetalers als in enkele posts geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 15 July 2003 @ 22:55:
[...]

Jammerlijk zit je er een week naast ;)

edit:
Zoals Japse ook al opmerkte, kmoet toch maar eerst lezen voor ik blaat 8)7 ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
Euhmz, ook ik heb nog niks binnen :'(

Misschien kan laupro een gedeelte op zijn site implementeren voor verkeerd ontvangen goederen, zodat voor Ilja (en anderen) een duidelijk printje gemaakt kan worden wat omgewisseld, terug, of nog verstuurd moet worden?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

JanMaster; mail me anders je rekeningnummer en het ontbrekende bedrag, stel ik je sowieso schadeloos. Jij blij, de rest blij, ik blij. cfvr apestaart dds.nl

Geen grapje hoor, ook geen steek onder de riem, ik vind het ook vervelend voor jou, misschien heb jij het harder nodig dan ik, ik betaal het graag en dan kunnen we weer wat :) :) :) posten hier :)

Wat mij betreft, ik heb alles binnen, dus als ik een beetje kan meedelen in de schade, ook goed. En nu lachen en blij zijn enzo :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterprice
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Wees al blij dat jullie al 'iets' binnenhebben, zeg. Ik w8 nog geduldig.

Alhoewel campzone3 al gauw voor de deur staat. Dan heb ik (maar) pech. C'est la vie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
* Tsunami kom even melden dat hij de komende 3 weken op vakantie gaat :)
edit:
dus lijkt me handig als je het pas over 3 weken naar mij verstuurd...

[ Voor 34% gewijzigd door Tsunami op 19-07-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net terug van 2 weken vakantie
en ja hoor nog steeds niets
het word steeds leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk mijn mail weer werkend, en das heel wat.
Wat die knurften van @home gadaan hebben weet ik niet, het werkt maar ben wel de meeste mail kwijt.

In de mail die ik wel ontvangen heb zijn er een aantal mensen die gerechtelijke stappen tegen me willen ondernemen.
Let wel, ik studeer ook rechten, en weet maar al te goed als je geld wilt halen dat je niet bij mij moet zijn.
Ik zou hier nadere info over kunnen neertypen, maar bedenk nou eens:
Al het geld is naar Amerika overgemaakt, en zijn pakketzegels van gekocht...
En het geld wat ik over had als winst (meer een marge voor extra kosten, en geen winst!!!) heb ik al lang verbeld.
Dus zo zie je, als je geld wilt halen, verwijs ik je naar Amerika, en ik heb zelf al gekeken wat de mogelijkheden zijn, en de kosten wegen niet op tegen de baten.
Als Amerikaan kun je in Amerika veel bereiken, maar op een stelletje "Europeese ontgroeide pubers" kijken ze neer.

Iig heb ik ook goed gezegd toen ik hulp had tijdens het inpakken dat wat ik niet in die dagen kon doen ff moest wachten, en helaas is dat zo.
Ik heb hier nog een 2 bananendozen met spullen, die ga ik nog versturen komende week ofzo, maar dan is er nog een probleem...

Ik heb geen idee hoe we een inventaris opmaken met wat je nog mist en wat er verkeerd is aangekomen (Nee, GEEN fanadapters want die waren extra, weet je nog?)

Iig kijk ik wat ik nog kan doen op korte termijn, maar weet wel, het contact met Amerika loopt uitermate moeizaam, ik probeer ze nog steeds een beetje te dwingen, maar in mijn ogen zijn ze er erg zeker van dat het verstuurd is.

Het komt er gewoon op neer dat als ik Amerikaan was geweest dat ik dan erg sterk stond, maar als Europeaan totaal niet.
Nu mag je juridische stappen ondernemen, maar weet wel, ik verdedig mijn eigen dan wat me niets kost, van mij kun je geen geld halen, en ik word toch in het gelijk gesteld, kortom, dat kost jou alleen maar geld.
Ik zal kijken of ik soms wat geld kan weg zetten op een rekening tegen hoge rente om wat te vergoeden, maar dat doe ik dan niet omdat ik je geld schuldig zou zijn, maar uit pure onmacht en wilskracht om te helpen...

Als je hier anders over denkt laat het dan in het topic weten, en niet per e-mail, zodat iedereen er op kan reageren...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Als er mensen zijn die zo'n fanadaptor niet willen hebben dan zou ik er toch graag eentje zien indien mogelijk.

Spierings: Je vorige IA was een succes en ook deze heb je weer goed aangepakt. Jammer dat het aan hun kant mis is gegaan.
Ben blij dat je ondanks het gezeik van sommige tweakers toch door gaat.\

Mijn complimenten.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

ilja, ik heb je een paar weken geleden gemaild, omtrent het omruilen van die fangrills, ik heb wel een lees bevestiging ontvangen, maar nooit antwoord, ik neem dus aan dat dat komt door het gekloot van @home. kan ik de mail het beste opnieuw sturen??

(denk vraag et ff hier, scheelt je weer een mailtje in je waarschijnlijk toch al te volle inbox)

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 22-07-2003 10:19 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

Ook mijn complimenten! Echt sneu dat mensen dreigen met juridische stappen... Jij die immers niets fout.
OK, ik ben ook niet blij met die "fanadapters" maargoed... Ilja heeft wel gelijk.
Hij geeft tenminste ook goed en snel antwoord op vragen, en post regelmatig updates... van andere IA organisatoren kan ik dat niet bepaald zeggen.

Misschien dat er een soort punten / beoordelings systeem voor gebruikers ipv IA's komen, en dat je dan mensen kan excluden van deelname die onder een bepaalde waarde zitten :/

Erg aardig aanbod van Collin ook trouwens! Eindelijk weer wat "laten we elkaar helpen"-spirit ipv "ik ben net terug van x weken vakantie en nog steeds niets" posts.
Nee, dat laatste zal Ilja fijn vinden! Als er iemand hier behoefte heeft aan vakantie dan is het Ilja wel (hij heeft het ook verdient, vind ik)

Ow, en Ilja, laat die fanguard die ik nog krijg maar zitten.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar je moet dan ook niet zeggen dat op een bepaalde datum 95 procent word verstuurd.
Dan ga je alleen maar mensen lekker maken en de mensen die dan niets hebben die worden boos.
Maar iig ik vind het niet erg als ik niet alles heb , zolang ik maar die fan controller met lcd wel erbij heb hehe
Maar het komt allemaal vast wel goed :)
We helpen elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Kr3Kr schreef op 22 juli 2003 @ 10:40:
Ow, en Ilja, laat die fanguard die ik nog krijg maar zitten.
Gooi die er maar bij mij bij dan >:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

The Dolf schreef op 22 juli 2003 @ 11:08:
Gooi die er maar bij mij bij dan >:)
Moet jou hele bestelling nog komen?
Mij best dan :)
is een 92mm btw
Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 11:07:
Ja maar je moet dan ook niet zeggen dat op een bepaalde datum 95 procent word verstuurd.
Dan ga je alleen maar mensen lekker maken en de mensen die dan niets hebben die worden boos.
Maar iig ik vind het niet erg als ik niet alles heb , zolang ik maar die fan controller met lcd wel erbij heb hehe
Maar het komt allemaal vast wel goed :)
We helpen elkaar
Kijk, dat klinkt al een stuk beter dan je vorige post!
Als iedereen op tweakers / laupro zo zou reageren (onderbouwen) dan zou de sfeer een stuk beter zijn, omdat men zich niet zo ergert aan elkaar...

[ Voor 62% gewijzigd door Kr3Kr op 22-07-2003 11:59 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen nummer van FedEx of UPC of waar ze het ook mee verstuurd hebben dat je kan bellen voor verloren pakketten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Tis alleen zo raar dat de US de tracking nummers niet gewoon vrijgeeft...hmm....verdacht ??
dit is wel een tijd geleden maar ik denk dat ze nog niks hebben gegeven....

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op 22 July 2003 @ 10:18:
(denk vraag et ff hier, scheelt je weer een mailtje in je waarschijnlijk toch al te volle inbox)
Doe maar, want mijn mail-box is nu toch leeg, alle mail is geblocked door @homo

Maar goed, Ik heb nu vandaag iemand bij de douane Van Nederland op schiphol gesproken, en hoorde van hem dat de douane in Amerika er nogal es een potje van maakt ja. Hij wist over meer zaken dat pakketjes 'verdwijnen' en niet meer te tracken zijn. Ook is hij bekend met het verschijnsel dat grote bestellingen deels per boot aankomen en deels per vliegtuig...
Wat er is gebeurd kan hij ook niet achterhalen, en hij betwijfeld ook als ik trackingscodes krijg of ik er wat mee kan omdat het vaak van een intern systeem is...
Hij kon me iig 'gerust stellen' dat in sommige gevallen de pakketjes na een 'jaartje' (!!!) toch wel aankomen.
Ik neem hier zelf geen genoegen mee, en kijk of er nog een mogelijkheid is om het alsnog te krijgen, maar nu ik dit weet heb ik ook helemaal niets meer om een rechtzaak tegen hun op te baseren.
Het enige wat ik zou kunnen doen is, wat ik al lang heb gedaan, ze opgeven als lost, en kijken of je dan een vergoeding krijgt, maar zulk papierwerk kan ook lang duren liet hij me weten...
En dan nog krijg ik maar een fractie van de kosten terug, niet eens genoeg om iedereen ermee te voorzien, maar daar kijken we later wel naar.

In tussentijd ga ik ff wat personen op bevoordeelde plekken proberen te pakken te krijgen. - jullie horen nog wel van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
ispierings.
Zou je mijn thumbscrews kunnen opsturen?
Ik zou dan nog Mem koeling krijgen. Maar dat zie ik niet meer zo zitten dat het ooit nog eens aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Isset niet mogelijk om een externe organisatie als Kassa! ofzoiets in d ehand te nemen. We kunnen toch een redelijke status als zijnde "gedupeerd" aannemen en volgens mij zijn er organisaties die deze mensen proberen te helpen. (als er opeens een tv-ploeg voor die americaanse douane staat zeggen ze misschien iets meer).

Tis maar een idee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Aesculapius schreef op 23 July 2003 @ 12:05:
Isset niet mogelijk om een externe organisatie als Kassa! ofzoiets in d ehand te nemen. We kunnen toch een redelijke status als zijnde "gedupeerd" aannemen en volgens mij zijn er organisaties die deze mensen proberen te helpen. (als er opeens een tv-ploeg voor die americaanse douane staat zeggen ze misschien iets meer).

Tis maar een idee.....
Die werken alleen maar in het binnenland. En ik denk nou niet dat Amerika bang is van ee Nederlands TV omroepje.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel niet veel zin hebben nee.
Ik denk op een of andere manier dat spiering ook niet hard genoeg is tegen die amerikanen.
Ja ok wat wil je als je een 15 jarige bent ..
Maar is er geen volwassenen die hun niet even kan uitschelden en manipuleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
hijs toch geen 15 jaar? hoe kan je dan rechten studeren :-)
Toch blijf ik erbij dat als we gezamelijk optreden we best indruk kunnen maken; vergeet niet, we zijn met een grote groep en hebben onze emoties hoog zitten; we moeten toch wel íéts kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aesculapius schreef op 23 juli 2003 @ 12:46:
hijs toch geen 15 jaar? hoe kan je dan rechten studeren :-)
Toch blijf ik erbij dat als we gezamelijk optreden we best indruk kunnen maken; vergeet niet, we zijn met een grote groep en hebben onze emoties hoog zitten; we moeten toch wel íéts kunnen doen?
Oeps ik had verkeerd gelezen een bladzijde terug
Ik dacht dat Mito het over Spierings had , maar hij het over de 15 jarige Janmaster
Mijn excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus 19 :)

iig ik zie niet wat we zouden kunnen doen maar ik overweeg serieus om wat 'gegevens' vrij te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 14:04:
maar ik overweeg serieus om wat 'gegevens' vrij te geven...
Wat houd je tegen?>

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 12:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

ilja, heb je m'n mailtje inmiddels gehad??

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-Medic
  • Laatst online: 21-08 16:32
Ja juridisch is dit een moeilijke zaak zoals al eerder gezegt is. Toch denk ik dat we met z'n allen een mail moeten opstellen, met alle namen van deelnemers en alle goederen die we missen.
In de mail moet duidelijk staan wat ons irriteerd en hoe het voor ons er uit ziet. Daarna kunnen we een aantal mogelijkheden naar voren schuiven om tot een oplossing van dit probleem te komen.
Het moet in de mail duidelijk worden dat wij door het handelen van de webshop( => de douane/post) gedupeerd zijn.
Ik vind dat de webshop hier verantwoordelijk is. Ilja koopt goederen in uit de USA. Ilja betaald, maar ontvangt niet de hele bestelling. Het is misschien simpel gezegd maar ik vind dat de webshop over de brug moet komen. Pubers of niet, dat maakt niet uit. Dit is geen service!

geld terug zullen ze wel niet doen/willen maar dan vind ik dat ze de ontbrekende goederen nog maar een keer aangetekend moeten toe sturen. Als de andere pakketjes nog opduiken moet Ilja ze op hun kosten maar weer terug sturen.

Ilja aan jou ligt het niet, maar er moet even wat vaart in deze hele zaak komen vind ik. Misschien is dit alleen mogelijk door nog meer druk (veel anders kunnen we denk ik ook niet. Of wel?)

[ Voor 11% gewijzigd door PC-Medic op 23-07-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het niet juridisch van de shop af te dwingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 20:25:
Valt het niet juridisch van de shop af te dwingen dan?
bewijs maar eens dat jij het nooit hebt aangekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epsilon schreef op 23 July 2003 @ 20:44:
[...]

Er is toch ook nooit voor getekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Epsilon schreef op 23 July 2003 @ 20:44:
[...]

Dat kan ik aangezien ik van elk pakketje wat binnen gekomen is apart heb moeten tekenen, invoerbelastin en douane rechten heb moeten betalen, en daar heb ik de papiertjes van. Dus het aantal verzonden pakketjes en het aantal ontvangen pakketjes komt niet overeen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 21:03:
[...]

Dat kan ik aangezien ik van elk pakketje wat binnen gekomen is apart heb moeten tekenen, invoerbelastin en douane rechten heb moeten betalen, en daar heb ik de papiertjes van. Dus het aantal verzonden pakketjes en het aantal ontvangen pakketjes komt niet overeen...
Mja, zit iets in

Ik heb nog steeds dingen liggen, die ik niet bestelt heb. Het zou kunnen zijn dat er iemand op zit te w88, dat is niet echt de bedoeling

3x 92mm fangaurd
+ een EL strip (kleur weet ik niet, ziet er marine uit)

Dit moet omgeruilt worden voor 3x120mm fangaurd en een marine bleu EL wire ivm strip.

Het heeft geen haast oid en mn OV is ook tijdelijk buiten dienst, dus veel regelen zal nu niet kunnen. Het moet voor jou niet meer geld gaan kosten. Want het kost al TE VEEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-Medic
  • Laatst online: 21-08 16:32
Ik snap niet waarom die amerikanen dan zo moeilijk doen :?

Ik krijg hierdoor het gevoel dat die Amerikanen je/ons proberen te naaien. Ze weten dat de spullen niet zijn aangekomen, maar weigeren ook maar enige medewerking om dit op te lossen. Zij versturen iets aan jou(aangetekend) en jij ontvangt het niet=> Het is dus fout gegaan bij het verzenden. Dan kan de webshop het verzend bedrijf toch aanprakelijk stellen??? En is het dus zoiezo die webshop die er voor moet zorgen dat jij alsnog die pakketten krijgt of je money back....

* PC-Medic vind dit onrechtvaardig en vindt dat we hier iets aan moeten doen

p.s. Een pakket uit Amerika kan hier in 4dagen(per vliegtuig) zijn als het meezit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan zelfs in 2 dagen hier zijn zoals ik pas had via FedEx :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.