Ik heb eindelijk mijn mail weer werkend, en das heel wat.
Wat die knurften van @home gadaan hebben weet ik niet, het werkt maar ben wel de meeste mail kwijt.
In de mail die ik wel ontvangen heb zijn er een aantal mensen die gerechtelijke stappen tegen me willen ondernemen.
Let wel, ik studeer ook rechten, en weet maar al te goed als je geld wilt halen dat je niet bij mij moet zijn.
Ik zou hier nadere info over kunnen neertypen, maar bedenk nou eens:
Al het geld is naar Amerika overgemaakt, en zijn pakketzegels van gekocht...
En het geld wat ik over had als winst (meer een marge voor extra kosten, en geen winst!!!) heb ik al lang verbeld.
Dus zo zie je, als je geld wilt halen, verwijs ik je naar Amerika, en ik heb zelf al gekeken wat de mogelijkheden zijn, en de kosten wegen niet op tegen de baten.
Als Amerikaan kun je in Amerika veel bereiken, maar op een stelletje "Europeese ontgroeide pubers" kijken ze neer.
Iig heb ik ook goed gezegd toen ik hulp had tijdens het inpakken dat wat ik niet in die dagen kon doen ff moest wachten, en helaas is dat zo.
Ik heb hier nog een 2 bananendozen met spullen, die ga ik nog versturen komende week ofzo, maar dan is er nog een probleem...
Ik heb geen idee hoe we een inventaris opmaken met wat je nog mist en wat er verkeerd is aangekomen (Nee, GEEN fanadapters want die waren extra, weet je nog?)
Iig kijk ik wat ik nog kan doen op korte termijn, maar weet wel, het contact met Amerika loopt uitermate moeizaam, ik probeer ze nog steeds een beetje te dwingen, maar in mijn ogen zijn ze er erg zeker van dat het verstuurd is.
Het komt er gewoon op neer dat als ik Amerikaan was geweest dat ik dan erg sterk stond, maar als Europeaan totaal niet.
Nu mag je juridische stappen ondernemen, maar weet wel, ik verdedig mijn eigen dan wat me niets kost, van mij kun je geen geld halen, en ik word toch in het gelijk gesteld, kortom, dat kost jou alleen maar geld.
Ik zal kijken of ik soms wat geld kan weg zetten op een rekening tegen hoge rente om wat te vergoeden, maar dat doe ik dan niet omdat ik je geld schuldig zou zijn, maar uit pure onmacht en wilskracht om te helpen...
Als je hier anders over denkt laat het dan in het topic weten, en niet per e-mail, zodat iedereen er op kan reageren...
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 22-07-2003 06:06
]