[IA] Mega Inkoopaktie *afhandeling*

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.273 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Goed heb nu alles ingevoerd, mooi scrippie wat je geschreven hebt bartjenl ;)

Ilja, ik vind dat je je best hebt gedaan, iedereen weet onder welke voorwaarden inkoopacties worden gehouden en heeft er mee ingestemd. Ook ik mis spullen (€35), maar ben niet van plan Ilja hier voor verantwoordelijk te houden.
Iedereen wist dat het mis kon gaan, dat dat eerder uitzondering dan regel is blijkt. Maar er zijn gewoon teveel externe factoren die hier spelen.

Het is gewoon kinderachtig om de beschuldigende vinger naar Ilja te steken, hij heeft er wat mij betreft genoeg tijd en geld ingestoken om het allemaal uiteindelijk toch voor elkaar te krijgen.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

heb et ook ff ingevuld, maar niet helemaal correct, ik heb 4 6cm gold fingerguards ipv 4x chrome 5cm. maar die gold staan er nie bij dus heb ik maar 4x 6cm chrome over gedaan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:29
orion: mail me ff (via de voorpagina (got-mega.ikforums.com)) met 't product-ID en je gebruikersnaam, dan verander ik 't

[ Voor 17% gewijzigd door bartjenl op 16-08-2003 18:02 ]

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
Die JanMaster houdt zich gelukkig rustig na zijn patserige gedrag met zijn ouders die advocaat bla bla waren bla.... Jammer Spierings m8 dat het zo onwijs kut is gelopen. Jij kunt er niets aan doen. Iedereen weet dat en er zijn altijd mensen die niet goed de lettertjes op laupro lezen. Bummer voor hun, handel de laatste meuk af en ik denk dat je best nog een ia kunt doen maar misschien niet meer in t buitenland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Oke ik heb net het verhaal van Ilja gelezen.
Wat er staan geloof ik heel graag.
Erg jammer dat het zo allemaal is gelopen.
Ik heb zelf ook voor een leuk bedragje spullen besteld die ik helaas nooit meer zal ontvangen. (tenzij de amerikaanse douane plotseling die dozen weer vinden waar ik niet van uit ga.)

Maar ik vind dat we dit Ilja zeker niet kwalijk kunnen nemen hij heeft zijn uiterste best gedaan om het zo goed mogelijk te doen.

Respect voor hem!

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 22:13:
[...]

- Van de Deelnemers S-Z zijn er nog een stuk of 20 die niets hebben gehad, omdat ik dat voor de vakantie niet rondkreeg, en in de vakantie niet wilde versturen vanwege vakantiegangers en terugkerende pakketjes enzo...
Voor deze mensen zijn al hun spullen er gewoon die al binnenwaren, en staan nu opgeslagen in de loods (waar ik dus wel toestemming voor had he... :|) en die ga ik ener deze dagen weer een keer ophalen om te verwerken.
Kan er niet hier een lijstje worden gepost van de mensen die het nog krijgen? Dan weet iedereen tenminste of hij zijn spullen wel of niet krijgt...
bartjenl schreef op 16 August 2003 @ 17:03:
en vanaf nu kun je, mocht je iemand in de buurt vinden, deze persoon ook een mailtje sturen via de detailpagina.
Waar kan ik de link daarnaartoe vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
dj_tsunami schreef op 16 augustus 2003 @ 19:47:
[...]

[...]

Waar kan ik de link daarnaartoe vinden?
Als je op de overzichtspagina bent, klik je op de over/tekort/totaal-link (voor de betreffende detailpagina) en op die pagina klik je op de knop van de gebruiker.

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

bartjenl schreef op 16 August 2003 @ 18:01:
orion: mail me ff (via de voorpagina (got-mega.ikforums.com)) met 't product-ID en je gebruikersnaam, dan verander ik 't
product id?? wordt denk ik lastig, want deze fingerguards waren totaal nie beschikbaar bij deze IA.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
Orion84 schreef op 16 augustus 2003 @ 20:01:
[...]

product id?? wordt denk ik lastig, want deze fingerguards waren totaal nie beschikbaar bij deze IA.
8)7 * bartjenl moet leren lezen.
Maar... ik weet nog niet precies wat je bedoelt. Je hebt 't over 6 cm gold, 5 cm chrome en 6 cm chrome..

[ Voor 24% gewijzigd door bartjenl op 16-08-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

ikheb 5cm chrome besteld, maar 6cm gold gekregen (terwijl die dus niet eens te bestellen was).
omdat 6cm gold niet in jou lijst staat (logisch) heb ik die dus genoteerd als 6cm chrome.

dus ik heb ingevuld:
4x 6cm chrome over (zijn dus in feite gold)
4x 5cm chrome tekort (dat klopt dus wel gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
kijk, dan snap ik hem weer.. misschien dat Ilja een lichtje op deze zaak kan werpen, want zoals het nu is ingevuld kan t alleen maar tot problemen leiden eigenlijk (no offence @ Orion84, er was geen andere optie op dat moment..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals het op LauPro staat zo invullen, het kan zijn dat een fingergueard een ander kleurtje heeft, maar je moet maar ff doen alsof dat niet is. Is voor mij namelijk totaal niet makkelijk.
Kan er niet hier een lijstje worden gepost van de mensen die het nog krijgen?
Dat heb ik al bekend gemaakt, lees mijn grote post eens... staa tergens in het midden.

en ik ga nu wat doen aan alle mailtjes/pm's enzo, en ik hoop dat iedereen z'n vragen nu zo'n beetje beantwoord zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Laatst online: 23-08 14:58
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 00:32:
zoals het op LauPro staat zo invullen, het kan zijn dat een fingergueard een ander kleurtje heeft, maar je moet maar ff doen alsof dat niet is. Is voor mij namelijk totaal niet makkelijk.

[...]

Dat heb ik al bekend gemaakt, lees mijn grote post eens... staa tergens in het midden.

en ik ga nu wat doen aan alle mailtjes/pm's enzo, en ik hoop dat iedereen z'n vragen nu zo'n beetje beantwoord zijn.
Hmmz niet helemaal Ilja er staat dat nog 20 mensen nog iets moeten krijgen en je geeft die aan met dat hun nickname tussen 2 letters staan. En dus weten we de namen niet.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:42
tijgermobiel schreef op 17 August 2003 @ 11:47:
[...]

Hmmz niet helemaal Ilja er staat dat nog 20 mensen nog iets moeten krijgen en je geeft die aan met dat hun nickname tussen 2 letters staan. En dus weten we de namen niet.
Het is allemaal niet zo moeilijk hoor. Ilja geeft in zijn post aan dat er nog zo'n 20 mensen zijn die niks hebben, zij hebben een nick die begint met de letter S-Z. Als jij dus nog niks gekregen hebt (jou nick begint met een T, als je het niet in de gaten hebt ;)) dan zit jij in die groep van 20 en krijg je binnenkort je spullen. Ilja kan geen namen geven omdat alles (inclusief lijst met namen) in die loods ligt waar hij op dit moment niet in kan komen, en volgens mij stond dat ook al 3-4 keer in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tetsuo schreef op 17 augustus 2003 @ 12:02:
[...]

Het is allemaal niet zo moeilijk hoor. Ilja geeft in zijn post aan dat er nog zo'n 20 mensen zijn die niks hebben, zij hebben een nick die begint met de letter S-Z. Als jij dus nog niks gekregen hebt (jou nick begint met een T, als je het niet in de gaten hebt ;)) dan zit jij in die groep van 20 en krijg je binnenkort je spullen. Ilja kan geen namen geven omdat alles (inclusief lijst met namen) in die loods ligt waar hij op dit moment niet in kan komen, en volgens mij stond dat ook al 3-4 keer in deze thread.
Dit zijn volgens mij de Usernames van Laupro en niet de echte namen.
Mijn username begint met een X
Heb nog niks gekregen. Ach wacht rustig af. Heb het script ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:46

de Peer

under peer review

Xavier schreef op 17 August 2003 @ 14:59:
[...]

Heb nog niks gekregen. Ach wacht rustig af. Heb het script ingevuld.
maar je hoefde het script toch niet in te vullen als je nog niets had?
of is het alsnog handig dat wel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja juist wel
dan kunnen ze zien de dingen die allemaal gemist worden
en die over zijn
en zo eventueel de dingen die over zijn geven aan de mensen die niets hebben

maarja ik heb ook nog niets , ik heb het ingevuld, en afwachten maar.. nogsteeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thevisman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07-2022
wat is het nut van het script invullen als Ilja weet dat het je nog niks ontvangen hebt. maak je het zo niet nog ingewikkelder? Pas als je iets ontvangen hebt weet je wat je mist en kan Ilja wat met die gegevens, nu moet je het dus straks gaan updaten ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

ja, idd, dat script lijkt me alleen bedoeld voor mensen die hun pakketje wel binnen hebben, maar waar dingen aan ontbraken, of verkeerd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetsuo schreef op 17 augustus 2003 @ 12:02:
[...]

Jij lijkt het te snappen, maar kloppen doet het niet: mijn nick is gve ook @ laupro, dus hoe kan het dan dat ik nog niets heb?

Volgens mij omdat of de kopere memheatspreaders of de tumbscrews niet geleverd zijn aangezien ik verder niets besteld heb....

// Het lijkt me niet erg nuttig hiervoor het script in te vullen ... ik ga er maar vanuit dat er nog niets mijn kant op gestuurd is. Dit aangezien het door de brievenbus past en ik niets heb gevonden....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff lopen zoeken op de site van de us douane en dit gevonden: http://www.cbp.gov/xp/cgo...fo/internet_purchases.xml
Dan doel ik dus op het stukje over quota, zou dat het probleem zijn? Trouwens, er staat ook een nummer onder, dusssss...mischien dat ze daar meer info verschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 19:59:
[...]

Jij lijkt het te snappen, maar kloppen doet het niet: mijn nick is gve ook @ laupro, dus hoe kan het dan dat ik nog niets heb?

Volgens mij omdat of de kopere memheatspreaders of de tumbscrews niet geleverd zijn aangezien ik verder niets besteld heb....

// Het lijkt me niet erg nuttig hiervoor het script in te vullen ... ik ga er maar vanuit dat er nog niets mijn kant op gestuurd is. Dit aangezien het door de brievenbus past en ik niets heb gevonden....
Dat heb ik ook besteld en nog niks ontvangen.
Alleen mijn Nick begint met een X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 11:35

tweakerbee

dus..?

Nee, dat was het niet. Hij kan als het goed is aan je nickname zien of je wel of niet wat gehad hebt.

Het maakt voor hem eigenlijk ook niet uit of je nog niks gehad hebt, of tekort gehad hebt. Die spullen moeten er eigenlijk toch nog heen (voor zover ze in NL zijn).

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Maar de thumbscrews zijn toch wel al in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 20:05:
Ik heb ff lopen zoeken op de site van de us douane en dit gevonden: http://www.cbp.gov/xp/cgo...fo/internet_purchases.xml
Dan doel ik dus op het stukje over quota, zou dat het probleem zijn? Trouwens, er staat ook een nummer onder, dusssss...mischien dat ze daar meer info verschaffen
T werd niet -naar- de US geimporteerd dus je leest de verkeerde page, ten tweede: vergezochte nonsens

• eightValve
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

hmz.... mijn nick begint met een 'E' en ook ik heb nog niets ontvangen, ik heb het scriptje ingevult??!! Is dit nu wel of niet de bedoeling...? Het begint nu lastig te worden....

Kan iemand die het zeker weet ff posten of ik goed gehandeld heb of niet, anders pas ik het nog ff aan. Ik wil namelijk niet degene zijn die 'de statistieken' om zeep helpt.

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 17:27
eightValve schreef op 21 augustus 2003 @ 10:00:
hmz.... mijn nick begint met een 'E' en ook ik heb nog niets ontvangen, ik heb het scriptje ingevult??!! Is dit nu wel of niet de bedoeling...? Het begint nu lastig te worden....

Kan iemand die het zeker weet ff posten of ik goed gehandeld heb of niet, anders pas ik het nog ff aan. Ik wil namelijk niet degene zijn die 'de statistieken' om zeep helpt.
wat je ingevult hebt is goed, zo kan ilya zien wat er niet is en wat er teveel is verstuurd naar verschillende mensen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 22:13:
[...]

T werd niet -naar- de US geimporteerd dus je leest de verkeerde page, ten tweede: vergezochte nonsens
Het nummer kan mischien nog van pas komen.....

• siren
  • Laatst online: 05-06 15:59
Wie mist er nog 20 zwarte thumbscrews ik heb ze teveel en als ik het niet nu regel dan ben ik weg ik ga namelijk 23 september een half jaar op reis en wil zo veel mogelijk afhandelen voor ik weg ga. Wie het eerste mailt krijgt ze: zwets076 bij planet.nl alleen als je 10 setjes hebt bestelt. Dan kan ik het teveel in de database bij mij wegstrepen, ik kan niet dingen sturen als ik weg ben maar het mag natuurlijk altijd binnenkomen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door siren op 21-08-2003 17:14 ]

• eightValve
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Ik mis er exact 20!! B)
da_siren schreef op 21 August 2003 @ 17:11:
Wie mist er nog 20 zwarte thumbscrews ik heb ze teveel en als ik het niet nu regel dan ben ik weg ik ga namelijk 23 september een half jaar op reis en wil zo veel mogelijk afhandelen voor ik weg ga. Wie het eerste mailt krijgt ze: zwets076 bij planet.nl alleen als je 10 setjes hebt bestelt. Dan kan ik het teveel in de database bij mij wegstrepen, ik kan niet dingen sturen als ik weg ben maar het mag natuurlijk altijd binnenkomen ;)

• siren
  • Laatst online: 05-06 15:59
Mail dan!
Ok ze gaan bij deze naar eightvalve :7

[ Voor 13% gewijzigd door siren op 23-08-2003 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
en mailen kan dus ook via het script... :) (dan hoef je hier niet je e-mailadres aan iedereen te showen..mocht je dat niet willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

op welke pagina staat dat script nu precies dan?
ik kan het echt niet vinden.
of ik kijk er gewoon domweg overheen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

sorry dat ik dit moet vragen maar er is een hoop dat ik meot door zoeken dus als er iemand is die zo lief is om te vertellen wat je meot doen als je nog dingen mist :D
er zou iets van een web site komen waar je het kan melden toch ? is die er al ?

wat ik nog mis is 3 maal Kabel 18" IDE zilver black light
en 1 maal Rack: Thermometer (2 sensoren) LCD-scherm (Lian-Li

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Voor de mensen die wat moeite hebben met zoeken alstublieft ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Frag or die schreef op 23 augustus 2003 @ 00:48:
[...]

je bent zoooooo lief :>

>:) :D :P

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
code:
1
2
3
4
5
Statistieken
Aantal gebruikers aangemeld: 66
Aantal producten: 80
Actieve gebruikers: 60 (deze gebruikers hebben getallen ingevoerd)
Actieve producten: 46 (voor deze producten zijn getallen ingevuld)

ik ben eigenlijk wel geinteresseerd of er al ruils hebben plaatsgevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wanneer die "vakantie" nou over is
zodat die loods eens open kan
want ik wil toch wel weten of wat van mn spullen in die bananen dozen zitten.
Ispierings, kan je nog even weer wat posten
want ik wordt steeds depresiever/agressiever :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hhmmmm is al weer bijna 10 dagen geleden dat ispiering wat gepost heeft...
allemaal heel leuk al die leuke scriptjes maar dan moet er wel wat mee gedaan worden...

iki moet zeggen dat ik wel respect heb spierings om zo'n inkoopactie op te zetten maar bepaalde dingen zoals het teveel dingen opsturen naar mensen die andere dan weer tekortkomen vind ik een beetje vreemd...dan hadden we nu dit gezeik niet gehad...

maarja ik mis gelukkig bijna niks (alleen copper sdram koeling) dus ga ik er verder ook niet over zeiken, voor de mensen die voor veel meer geld missen: ik hoop echt dat het voor jullie nog aankomt want is toch zonde....

maar ik moet eigelijk ff kwijt dat ik dit topic vanaf nu niet meer bekijk aangezien er toch niks gebeurt..ik hoop da koelblokje nog te ontvangen maar zo niet: had niet anders verwacht..

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, kleine update.
Mijn halve kamer is nu verbouwd, en zodoende min of meer leeg, dus ik hoop een keer te kunnen starten met het inpakken van het laatste.
De spullen staan al hier en niet langer in een loods :)
Wat ik wel raar vind is dat bijvoorbeeld mensen bepaalde spullen tekort komen waarvan ik zeker was dat ik daar er voldoende van had. Ik hoop dat die mensen het eerlijk hebben ingevuld, want ik heb van sommige die aantallen niet vooradig...
Maar goed, zoals ik dus al zei heb ik weer fatsoenlijk wat plaats.
Wat betreft die 'verloren' dozen, helemaal niets, er is nog niets binnen gekomen.
Zodra die er zijn, verstuur ik die resterende spullen ook.
Voor de rest blijf ik de komende dagen veel offline, want ik heb nog een hoop te doen.

en zoals ik al in mailtjes heb mogen ontvangen, ik ben jullie echt niet vergeten hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
Ilja, als je bedoelt wat ik denk wat je bedoelt met dat tekort aan spullen, kan 't natuurlijk zijn dat mensen die teveel van die spullen hebben het nog niet hebben ingevuld en daardoor staat er dan (bijvoorbeeld) 2 tekort terwijl er iemand thuis 2 teveel heeft liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjenl : tekort is ook omdat een deel gewoonweg niet is aangekomen in nederland
dus sommige mensen kunnen wel naar hun spullen fluiten. Ligt er maar aan of jou spullen in het niet aangekome deel zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
ja dat snap ik, maar waar ik op doelde uit Ilja's post is de zin
Wat ik wel raar vind is dat bijvoorbeeld mensen bepaalde spullen tekort komen waarvan ik zeker was dat ik daar er voldoende van had.
Dit gaat volgens mij om spullen die Ilja al volledig heeft ontvangen (dus geen meer tussen USA en NL) maar waarvan er toch x tekort in 't overzicht staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
bartjenl schreef op 26 August 2003 @ 23:33:
ja dat snap ik, maar waar ik op doelde uit Ilja's post is de zin
[...]

Dit gaat volgens mij om spullen die Ilja al volledig heeft ontvangen (dus geen meer tussen USA en NL) maar waarvan er toch x tekort in 't overzicht staan.
Let wel op dat er mensen zijn die nog niets hebben ontvangen en die de lijst hebben ingevuld.

Ik meld dit even om verwarring te voorkomen maar ik denk dat ilya hier wel rekening mee heeft gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Laatst online: 02-06-2023
Kom ik terug van vakantie, zijn er nog steeds mensen die lopen te mailen naar en zeiken op Ilja.... sjongejonge |:(... daar worden we (en vooral Ilja) toch zo moe van he :O

Nogmaals sterkte ermee he Ilja! Ik vind in elk geval dat jij je je best ervoor doet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb ook maar ff het scriptje ingevuld :)

• The Dolf
  • Niet online
tastingw schreef op 26 August 2003 @ 23:36:
[...]

Let wel op dat er mensen zijn die nog niets hebben ontvangen en die de lijst hebben ingevuld.
Dat was toch helemaal niet de bedoeling

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• 4p0c
The Dolf schreef op 28 August 2003 @ 16:07:
[...]

Dat was toch helemaal niet de bedoeling
Ik heb hier een antwoord gevonden van bartjenl die al een keer aan jou beantwoord was
bartjenl schreef op 15 augustus 2003 @ 21:48:
the dolf: nee, het is bedoeld als een momentopname van nú. Zodat Ilja ook weet wat hij nog naar wie moet versturen (mocht dat nog niet bekend zijn).
Zodra je dan iets binnen hebt, haal je de betreffende aantallen uit jouw lijstje met missende producten zodat we straks als alles goed gaat op 0/0 uitkomen. (niemand meer iets teveel en (belangrijker) niemand meer iets tekort)

• The Dolf
  • Niet online
tastingw schreef op 28 August 2003 @ 16:16:
Ik heb hier een antwoord gevonden van bartjenl die al een keer aan jou beantwoord was
Weet ik. Het was ook geen vraag maar een opmerking.

Gezocht!
Router

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 09:51
Frag or die schreef op 23 augustus 2003 @ 00:48:
[...]

Is dat plat? Ik wil aangeven dat ik nog wat adapters mis, maar vergeet het maar?!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Server ligt idd plat, of het ip adres is verandert, en de dynamisch dns client heeft niet goed gewerkt. :(
Ik heb al een email verstuurd erover, kijk morgen nog een keer en het werkt waarschijnlijk weer :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 21:25:
Zo, kleine update.
Mijn halve kamer is nu verbouwd, en zodoende min of meer leeg, dus ik hoop een keer te kunnen starten met het inpakken van het laatste.
Wat ik wel raar vind is dat bijvoorbeeld mensen bepaalde spullen tekort komen waarvan ik zeker was dat ik daar er voldoende van had. Ik hoop dat die mensen het eerlijk hebben ingevuld, want ik heb van sommige die aantallen niet vooradig...
Wat betreft die 'verloren' dozen, helemaal niets, er is nog niets binnen gekomen.
Voor de rest blijf ik de komende dagen veel offline, want ik heb nog een hoop te doen.

en zoals ik al in mailtjes heb mogen ontvangen, ik ben jullie echt niet vergeten hoor!
Sorry dat ik dit topic niet elke dag check en geen zin heb om 500 replies te lezen. Kan iemand mij ff updaten waar het helemaal over gaat? Welke lijst :? Wat moet ik invullen :? En je hebt dus nog steeds niet alles :?

edit:
Ik verwijt jou dat laatste niet overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 18:11 ]

• bartjenl
JanMaster (en eventuele anderen): http://got-mega.ikforums.com zodra die het weer doet de benodigde formuliertjes invullen s.v.p.

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 21:25:
Zo, kleine update.

als ik eerlijk ben mag je daar wel eens mee gaan beginnen..
zit al een jaar op me spullen te w88.....heb nog helemaal niks gekregen..
een vertraging vind ik heel begrijpelijk..maar echt haast wordt er nu niet meer achter gezet vind ik...
begin er een beetje de #@@%$# van te krijgen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• DiedX
bartjenl schreef op 28 August 2003 @ 19:16:
JanMaster (en eventuele anderen): http://got-mega.ikforums.com zodra die het weer doet de benodigde formuliertjes invullen s.v.p.
Nog steeds dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer, heb vanochten weer ddclient opgestart die dus gecrashed was, en hij update gelijk ook het ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
Mooi! Even aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-Medic
  • Laatst online: 21-08 16:32
Het zit me niet echt lekker... deze inkoopactie is erg vreemd verlopen. Er klopt iets niet of heel veel niet. Er blijven dingen heel vaag en onduidelijk waarom is dit nou zo fout gelopen?

nog 1 keer het verhaal (short version!vanuit mijn observatie):

Bedrijf X uit de USA stuurt een verzekerde bestelling op naar I.Spierings(I.S.)
Een deel komt aan. Een ander deel niet. Sommige pakketten komen later.
Bedrijf X wil geen trackingscodes leveren en doen volgens I.S. (postings begin van dit jaar) erg moeilijk.
I.S. doet er alles aan om de shit op te lossen maar dat lijkt weinig te helpen.
Veel I.A.D.(InkoopActie Deelnemers) beginnen zich er mee te bemoeien. Er worden voorstellen gedaan om met z'n allen bedrijf X een mailtje te sturen en te klagen over de gang van zaken. I.S. wil het toch zelf afhandelen en gaat hier niet echt op in. Ook wil I.S. de naam of andere details van bedrijf X niet bekend maken.
Na enige tijd en ergenis van I.S., over de dozen die al weet ik hoelang op zijn kamer staan, wordt er uiteindelijk besloten om de spullen die wel gearriveerd zijn in te pakken en te versturen.
Dit gaat ook niet "van een leien dakje" want het regelen van I.A.D. die helpen en het inpakken gaat niet zoals gewenst. Een aantal pakketjes worden niet of verkeerd ingepakt!?
De rest blijft liggen in een loods die de zomervakantie gesloten is. Vreemd want dit is toch van te voren bekend? En als je hele kamer vol heeft gestaan met tig dozen waarom kunnen 2 bananen dozen dan niet elders opgeslagen worden?
Opeens komt I.S. die de laatste tijd veel afwezig is geweest(waarschijnlijk door persoonlijke omstandigheden wat ik me kan voorstellen bij deze rampzalige gebeurtenissen) met een mededeling.
Hieruit kan ik opmaken dat I.S. de strijd heeft opgegeven en hij er nix meer aan kan doen om dit op te lossen. Jammer voor iedereen die zijn geld heeft geinvesteerd, welliswaar op eigen risico maar in goed vertrouwen.
Er is één verandert I.S. zegt nu dat bedrijf X er ook alles aan gedaan heeft terwijl ze eerst volgens zijn postings veel minder behulpzaam waren.
Nog steeds wil I.S. de naam van het bedrijf niet prijs geven.
Er is een script gekomen voor onderdelen die fout zijn ingepakt en verstuurd. Veel I.A.D. hebben zich aangemeld. Helaas zijn er meer mensen die spullen tekort hebben dan over. Een prachtig script waar lang aan gewerkt is maar wat weinig opbrengt(voor zover).

Zouden er nog pakjes aankomen :? Ik denk van niet!
Toch blijft het onduidelijk voor mij. misschien is er dan toch nog hoop???

I.S. : Jammer dat het zo gelopen is. Als je niet wil reageren is het ook goed, maar ik moest dit even kwijt.

I.A.D. : Veel van jullie hebben verlies van deze I.A. en vele euri's zijn naar de USA. Jullie vertrouwen in een goede afloop is waarschijnlijk beschadigd.

Mijn vertrouwen is iig wel aangetast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik durf wel degelijk te reageren en zal wel met een passend antwoord komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer maar niet en verstuur liever die banenen dozen (n.o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:14
Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 22:48:
Reageer maar niet en verstuur liever die banenen dozen (n.o)
IDD script al een week of 2 gelede ingevuld en nog nix dus... VERSTUUREN !!!

Sorry dat ik het zeg maar IK ben godverdomme het wachten meer dan ZAT!!

[ Voor 14% gewijzigd door The_Resetter op 01-09-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
The_Resetter schreef op 01 September 2003 @ 23:28:
[...]

IDD script al een week of 2 gelede ingevuld en nog nix dus... VERSTUUREN !!!

Sorry dat ik het zeg maar IK ben godverdomme het wachten meer dan ZAT!!
Als je nou eens wat meer leest en wat minder blaat.

Zou het niet een stuk verstandiger zijn om eerst de mensen die nog niks ontvangen hebben om die eerst te helpen zodat je makkelijker de OVERGEBLEVEN/FOUTE zendingen kan verzorgen?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Resetter is diegene die nog niets heeft ontvangen! 8)7
en ik ook :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 00:09:
The_Resetter is diegene die nog niets heeft ontvangen! 8)7
en ik ook :P
Oeps |:( :D

In dat geval heb ik niks gezegt. Maar hij had het script ingevuld dus nam ik aan dat hij al iets binnen had.

offtopic:
Ik heb ook nog niks hoor

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:14
The Dolf schreef op 02 September 2003 @ 00:07:
[...]
Als je nou eens wat meer leest en wat minder blaat.
En als jij had gelezen wist je ook dat de gene die nog niets hadden ook dat scriptje in moesten vullen .....

anyways excuses aanvaart :P

[ Voor 6% gewijzigd door The_Resetter op 02-09-2003 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
The_Resetter schreef op 02 september 2003 @ 00:40:
[...]

En als jij had gelezen wist je ook dat de gene die nog niets hadden ook dat scriptje in moesten vullen .....

anyways excuses aanvaart :P
* The Dolf heeft nu zijn eigen posts + antwoorden gelezen en snapt nu dat het toch echt kinderbedtijd is ('k schaam me diep)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg even dat als jullie mij blijven lastig vallen, ik wel weet hoe vlug ik alles op los.
Daarbij ben ik die bedreigingen zat en verdere bedreigingen aan mijn hof geef ik definitief door aan de crew, aangezien dit niet meer normaal is. Ik weet waar de overige pakketten zijn, ik ben weer flink bezig met sorteren enzo, maar jullie hebben geen geduld hoewel ik aangeef druk bezig te zijn enzo.
Als jullie je niet beheersen heb ik geen haast meer om het op te lossen, stelletje kleuters zeg.

NOFI voor diegene die wel gewoon geduld hebben :)

En ik wil dit topic tijdelijk dicht hebben...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tijdelijk dicht op verzoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Let op:
Helaas lijkt dit tijdelijk slotje een tikkeltje permanenter ( ;) ) te zijn geworden zonder informatie van onze kant. Hiervoor onze excuses. Inmiddels hebben een aantal mensen nog hun spullen gehad van Ilja, en blijkbaar ook nog altijd een aantal niet.
Voor zover ik weet hebben diegenen hierover wel mailcontact gehad met ispierings, diegene die dit niet hebben gehad kunnen dat doen via het emailadres uit zijn profile, Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/48663/AAAAE6/000000. (Ook voor alle andere vragen kan je het beste naar hem mailen). Wij als GoT-crew hebben er verder ook niets meer mee te maken en kunnen helaas dus ook niet bemiddelen in eventuele conflicten.

[ Voor 5% gewijzigd door m-m op 06-12-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere contactmogelijkheden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Voor de duidelijkheid: wij kunnen dus helaas niets voor je betekenen! (Als we iets konden doen hadden we het een paar maanden terug al wel gedaan, trust me.)

(Somehow gaat het gerucht dat ik van meer weet? Ik ben door 4 mensen benaderd de afgelopen dag die dachten van wel.)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.