Het zit me niet echt lekker... deze inkoopactie is erg vreemd verlopen. Er klopt iets niet of heel veel niet. Er blijven dingen heel vaag en onduidelijk waarom is dit nou zo fout gelopen?
nog 1 keer het verhaal (short version!vanuit mijn observatie):
Bedrijf X uit de USA stuurt een verzekerde bestelling op naar I.Spierings(I.S.)
Een deel komt aan. Een ander deel niet. Sommige pakketten komen later.
Bedrijf X wil geen trackingscodes leveren en doen volgens I.S. (postings begin van dit jaar) erg moeilijk.
I.S. doet er alles aan om de shit op te lossen maar dat lijkt weinig te helpen.
Veel I.A.D.(InkoopActie Deelnemers) beginnen zich er mee te bemoeien. Er worden voorstellen gedaan om met z'n allen bedrijf X een mailtje te sturen en te klagen over de gang van zaken. I.S. wil het toch zelf afhandelen en gaat hier niet echt op in. Ook wil I.S. de naam of andere details van bedrijf X niet bekend maken.
Na enige tijd en ergenis van I.S., over de dozen die al weet ik hoelang op zijn kamer staan, wordt er uiteindelijk besloten om de spullen die wel gearriveerd zijn in te pakken en te versturen.
Dit gaat ook niet "van een leien dakje" want het regelen van I.A.D. die helpen en het inpakken gaat niet zoals gewenst. Een aantal pakketjes worden niet of verkeerd ingepakt!?
De rest blijft liggen in een loods die de zomervakantie gesloten is. Vreemd want dit is toch van te voren bekend? En als je hele kamer vol heeft gestaan met tig dozen waarom kunnen 2 bananen dozen dan niet elders opgeslagen worden?
Opeens komt I.S. die de laatste tijd veel afwezig is geweest(waarschijnlijk door persoonlijke omstandigheden wat ik me kan voorstellen bij deze rampzalige gebeurtenissen) met een mededeling.
Hieruit kan ik opmaken dat I.S. de strijd heeft opgegeven en hij er nix meer aan kan doen om dit op te lossen. Jammer voor iedereen die zijn geld heeft geinvesteerd, welliswaar op eigen risico maar in goed vertrouwen.
Er is één verandert I.S. zegt nu dat bedrijf X er ook alles aan gedaan heeft terwijl ze eerst volgens zijn postings veel minder behulpzaam waren.
Nog steeds wil I.S. de naam van het bedrijf niet prijs geven.
Er is een script gekomen voor onderdelen die fout zijn ingepakt en verstuurd. Veel I.A.D. hebben zich aangemeld. Helaas zijn er meer mensen die spullen tekort hebben dan over. Een prachtig script waar lang aan gewerkt is maar wat weinig opbrengt(voor zover).
Zouden er nog pakjes aankomen

Ik denk van niet!
Toch blijft het onduidelijk voor mij. misschien is er dan toch nog hoop???
I.S. : Jammer dat het zo gelopen is. Als je niet wil reageren is het ook goed, maar ik moest dit even kwijt.
I.A.D. : Veel van jullie hebben verlies van deze I.A. en vele euri's zijn naar de USA. Jullie vertrouwen in een goede afloop is waarschijnlijk beschadigd.
Mijn vertrouwen is iig wel aangetast!