[IA] Mega Inkoopaktie *afhandeling*

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.283 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
lijkt me goed plan. ff tripje usa is altijd leuk. en dan zelfs functioneel.
ik wil ook wel meehelpen inpakken, indien ik niet hoef te werken op die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 00:56:
[...]

Weet je wat mijn manier is?
Ik heb mijn identiteitskaart veruild voor een paspoort, tis weer vakantietijd, en ik zie een mooie gelegenheid naar amerika af te reizen, niet?
Ben al een beetje aan het rond kijken naar goedkope tarieven, want als ik per telefoontje a 1 uur ik weet niet wat kwijt ben, ben ik met een reisje goedkoper uit.

En dit staat serieus in de planning... vandaar dat het paspoort klaar ligt.
blij weer wat van je te horen en dat je nog steeds zoveel moeite wil doen ondanks alles. Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/smile/xyxthumbs.gif

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

allemaal leuk en wel maar die vermiste dozen vormen nog steeds een probleem, las een paar posts terug dat de tpg zei dat ze de dozen al geleverd hadden....met USA communiceren is maybe lastig maar als de tpg geleverd heeft dan heb je daar toch voor getekend Ilja???

en wat een ander hier ook al vroeg watze dan precies zeggen in de USA over die tracking nummers wil ik eigelijk ook wel weten.
ze kunnen toch moelijk gewoonweg weigeren om die nummers te geven???
als zei iets verstuurd hebben dan moeten ze dat bewijzen.punt.das de wet.

dus ik raad je nogmaals aan om even contact op te nemen met de consumetenbond om te vragen wat je nu het best kunt doen.
ik wou dat ik je daarmee kon helpen maar ik heb de info niet dus zal toch echt van jouw kant moeten komen.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 00:56:
[...]
En dit staat serieus in de planning... vandaar dat het paspoort klaar ligt.
Dan wordt dit wel een dure IA voor jou denk ik 8)7
Maar wel leuk om ff bij ze langs te gaan als je toch al naar Amerika zou gaan.

Misschien is het nog de moeite om TPG en/of Fedex om opheldering te vragen, dat kunnen ze vast wel doen d.m.v. hun administratie. In Amerika en Nederland vragen hoeveel dozen ze aangeboden hebben gekregen en dat dan vergelijken met wat je hebt gehad. De dozen moeten een soort van code hebben gekregen op de weg hier naar toe. Dan weet je ongeveer wel of het misschien bij Fedex of bij TPG/TNT kwijt geraakt is. (Wat?? Kwijt geraakt??? Zoeken zeg ik jullie! }) )

De mogelijkheid dat ze nog ergens bij TPG/TNT/Fedex in een hoekje staan is er natuurlijk ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze bijv. het adres van ilja niet konden ontcijferen wat de amerikanen er "heel" duidelijk op hadden geschreven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Hmmmm...persoonlijk vind ik dat we Ilja een kleine bijdrage moeten geven voor de reis naar de USA. Kost niet niks en als 30 man nou 7 euro geeft ofzo, dan lijkt me dat misschien een goed idee ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
JT schreef op 23 June 2003 @ 13:43:
Hmmmm...persoonlijk vind ik dat we Ilja een kleine bijdrage moeten geven voor de reis naar de USA. Kost niet niks en als 30 man nou 7 euro geeft ofzo, dan lijkt me dat misschien een goed idee ?
Nou laat die 2 ramplankkoelribben dan maar zitten. Dat is mij goedkoper als 7 euro te gaan betalen.

Zit hier toch al serieus over na te denken zodat ik er dna maar vanaf ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
ik vind het eigelijk nog niet echt nodig om nu meteen naar de USA af te reizen, dat heeft nu nog geen enkele zin, dan sta je daar voor zó'n administratiemiep die je toch niet verder kan helpen.
Dit lijkt mij eigelijk de laatste oplossing maar ga nu eerst eens fatsoendelijk alles na; zorg voor tracking nummers, licht zowel de nederlandse als Amerikaanse consumentenbonden in, ga iets grovere taal gebruiken of maak van het bedrijf eens wat gegevens openbaar;
wij staan volledig in ons recht dus hebben we ook het grootste recht om te klagen. Ik zal volgende week eens met onze huisjurist overleggen wat de mogelijkheden op dit vlak zijn, maar om nu zo maar te accepteren dat het er niet is en dan maar naar de USA te gaan vind ik geen goede oplossing, zo gooi je jezelf alleen maar in de kosten, en die hebben we nu wel genoeg gemaakt lijkt me zo.

Wellicht kan je enige vorm van communicatie openbaar maken Ilja, dan kan de rest van deze thread-volgers ook misschien iets nuttigs doen in plaats van alleen maar zeggen dat het kut is, tuurlijk is het kut, maar DOE er dan wat aan; op een dag kan je ontieglijk veel regelen, zelfs met de USA, laat staan wat je in een week niet klaar kan krijgen, dan heb ik een retour pakje al naar japan verzonden man......

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn idee (schets):

- Pakketjes zijn verstuurd vanuit California (bevestigd)
- zijn naar de kade gegaan voor transport (bevestigd)
- zijn naar een overslag station gegaan op een ship naar Europa (bevestigd)
- zijn langs de douane gegaan in Amerika (wie ik niet vertrouw en denk dat die 'mijn' pakketjes hebben
- zijn in Rotterdam aangekomen (bevestigd)
- het latere deel is aangekomen op Schiphol (!) (Dit snap ik overduidelijk ff niet, alsof het naverstuurd is)
- langs de douane gegaan hier (aantal bevestigd)
- langs sorteercentrum (aantal bevestigd)
- tpg (aantal bevestigd)
- Hier aangekomen (en toen miste ik wat dozen)

Dus my guess is dat ofwel een nazending niet is aangekomen, schuld van het bedrijf, maar wat ik nog meer vermoed aangezien het bedrijf volhoud dat het de spullen verzonden heeft is de Amerikaanse customs.
Welnu, het bedrijf geeft mij geen tracking nummers, en doet daar vaag over.
Hier kan ik alleen de pakketjes binnen Nederland tracken, dus niet wat er in Amerika gebeurd is.
Nu hoop ik dus als ik op Amerikaanse bodem ben dat ze dan wel het een en het ander willen doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik hoop dat je meer te weten komt in amerika dan ...
maar geven ze geen reden van het niet geven vd tracking codes
ik denk dat ze hun fout niet willen toegeven ofzo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
Wat bedoel je met "vaag" ?
Je hebt als klant het volste recht om die nummers te krijgen dus waarom zouden ze er vaag over doen?
De bevestigingen die je gekregen had omvatte niet de inhoud van de zending? dus je kan niet controleren of ergens verschil in zit?
Het bedrijf heeft het aan FedEx ofzow afgegeven voor verzending? Dan neem daar eens kontakt mee op. Je hebt een datum, een afzender en geadresseerde, als je het een beetje aardig vraagt kunnen ze dat wel tracen lijkt me...
Ik zou echt wat nóg vriendelijker, met een keiharde ondertoon, vragen voor tracking nummers hoor, want ze maken zichzelf erdoor verdacht.

Ik vraag me trouwens af of je met je voet daar op land meer bereikt. Okeej, americanen kunnen zeker lastig doen, maar dat veranderd niet door met je snufferd voor hun te gaan staan hoor, dan doen ze nog steeds lastig; het gaat om de tegenmiddelen die je in de strijd gooit.

Als jij zachtjes dreigt met de reputatie van het bedrijf gaan ze echt wel wat doen hoor. Iedereen weet hoe belangrijk media is voor een (internet) bedrijf ! je kan ze echt behoorlijk schade aanbrengen door de nodige nieuwsgroups en forums te bestoken ! Dat hebben zij ook door, en als je serieus genoeg klinkt zullen ze echt wel wat actie ondernemen om hun hachie te redden!

[ Voor 1% gewijzigd door Aesculapius op 23-06-2003 15:14 . Reden: typo's ]

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:47
En als dat niet werkt Massaal mailen ;) FFing Amerikan B*tches :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

The_Resetter schreef op 23 juni 2003 @ 17:12:
En als dat niet werkt Massaal mailen ;) FFing Amerikan B*tches :D
Nee, dan gaan we met de knokploeg. :Y)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:27
agent327 schreef op 23 June 2003 @ 19:16:
[...]

Nee, dan gaan we met de knokploeg. :Y)
/me The_Greater Komt ook mee, alleen het wordt een duur reisje...

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Misschien kunnen we groepskorting krijgen bij de KLM of zo. :P

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Laatst online: 01-09 20:24
- Zij sturen iets
- het komt hier niet compleet aan
- zij zijn verantwoordelijk (toch?)
- zij moeten gaan claimen bij verzendbedrijf (verzekering)

Doen ze dat niet, dan moeten wij dat doen mbv de trackingnummers.
Maar die moeten we wel krijgen van ze. Dus die mail is misschien een beetje te, maar we moeten toch duidelijk maken, dat er een hoop mensen zitten te wachten op die trackingnummers. Kunnen we een lijst maken waar iedereen even een berichtje opzet (in het engels) met de vraag naar die nummers? inclusief emailadres, dat ze kunnen zien dat we met veel zijn. Die lijst/ url kan dan misschien door Ilja verstuurd worden.
Beetje vage actie misschien, maar ik vind nog steeds dat we moeten dreigen met actie's

Pak bijvoorbeeld een grote engelse casemodding / newssite. Die zullen toch wel geintereseerd zijn in het niet nakomen van de beloftes van een casemodding bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-Medic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 16:32
Juridisch gezien is dit een moeilijke zaak. Ook voor een consumenten org. ed je moet namelijk een advocaat inhuren die het amerikaanse recht kent.

Ik vind het erg goed van Ilja dat hij het er voor over heeft om helemaal naar Amerika af te reizen voor de IA. Toch snap ik niet helemaal wat hij daarmee wil bereiken want die pakjes zijn waarschijnlijk niet bij het bedrijf en als ze de trackingsnummers niet over de telefoon willen geven doen ze dat dan ook niet zomaar. Het blijft vaag voor mij...

een brief schrijven met al onze namen ondertekend vind ik wel goed maar laat die dan door Ilja goedkeuren. Gewoon met 1 stukje geschreven dat we van deze hele zaak balen en graag progressie zien of een 1 of andere oplossing/tegemoed koming. En dat hun naam schade oploopt en het ook om veel mensen en veel dollars gaat enz... en dan daaronder al onze namen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Ja, das wel een goed idee denk ik. Misschien is het handig om daarin dan de nadruk te leggen op dat er samen naar een oplossing gezocht moet worden om vooral ook de pakketen weer boven water te krijgen. Misschien kan Ilja samen met de leverancier beter de bezorging van de pakketen uitlichten. Dan kunnen zij het bijvoorbeeld bij Fedex uitzoeken en Ilja bij TNT/TPG (whatever).

Dan rest eerst nog dat het bedrijf duidelijkheid moet verstrekken over het ordernummer van de verzending en ook de tracingnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FF aan de mensen die willen helpen met inpakken, wanneer zouden julle kunnen?
Sinds vandaag staat alles weer in de loods, en ik wil het eigenlijk wel vlug weg hebben :)

(Oh, en is er iemand die weet hoe je het beste pages van laupro kan rippen en op een pocket pc kan zetten? werkt wat makkelijker als losse A4-tjes, en anders moet ik weer een hoop printen :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.multigroen.net/images/uden.gif

Als we tot een datum komen, gaan we daar inpakken :)
Voor de mensen die eventueel spullen willen ophalen kunnen daar dus ook terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik woon in helmond is goed te doen dus, maar dat wordt dan vanaf erm, aankomende maandag denk ik, als je interesse hebt in mijn inpakkrachten mail maar ff naar dhagens[at]xs4all.nl kep eigen auto enzo dus vervoer geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Ik kan morgen of overmorgen al wel. De rest van deze week eigenlijk niet.
Volgende week kan ik ook wel komen helpen (m.u.v. maandag, vrijdag, zaterdag en zondag i.v.m. hertentamens :( )

Zeg het maar... :) Ik zie het wel in mijn email: rob.vankempenATstampersgat.com
edit:
Naar Wilhelminastraat 1 Uden NL
Van Dennis Leestraat 2 - 34 STAMPERSGAT NL
Afstand 103,5 km.
Reisduur 01:32 (sjongejonge... da's dan wel een slakketempo)

mmhhaa is toch wel te doen he? Of ben ik nou gek ? :P

[ Voor 45% gewijzigd door Swop1200 op 24-06-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Damn... Dubbelpost :(

[ Voor 95% gewijzigd door Swop1200 op 24-06-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ilja,

Ik kan morge en overmorge de hele ochtend+middag helpen inpakken...
Als je interesse hebt of als het goed is, mail je maar ff
(naar Chris_nellen@hotmail.com).

Ik hoor het nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 18:28

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Is het te berijken vanaf een station?

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol! Ik woon in Uden op moleneind! Welke tweaker woont er op de moleneindstraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik Moleneindstraat 1a :)

(ons bedrijf dan)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMightyWackO schreef op 24 June 2003 @ 17:39:
Is het te berijken vanaf een station?
Het ligt op 5 min lopen van een bushalte, en in Uden komen geen treinen.
Op zich dus best te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 14:30:
(Oh, en is er iemand die weet hoe je het beste pages van laupro kan rippen en op een pocket pc kan zetten? werkt wat makkelijker als losse A4-tjes, en anders moet ik weer een hoop printen :|)
Met een snapshot progje plaatjes van de website maken en die op je pocket pc bekijken met een handig plaatjes-kijk-progje is het makkelijkst denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 19:34:
Ik Moleneindstraat 1a :)

(ons bedrijf dan)
Het is toch aan de anderen kant van de a50 he, is het bij dat viaduckt in aanbouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 20:19:
[...]

Het is toch aan de anderen kant van de a50 he, is het bij dat viaduckt in aanbouw?
Yup, het lag tegenover de CSU, alleen nu ligt er een weg tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kunnen er nou morge mensen komen om mee te helpen inpakken???

Want ik wil best helpen, maar dan moet ik het wel op tijd weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:39:
[...]

Yup, het lag tegenover de CSU, alleen nu ligt er een weg tussen...
Ohh, dus als je nu naar buiten kijkt, zie je een paar grote zandbergen en een paar grote machines..? Dan weet ik precies waar het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:40:
Maar kunnen er nou morge mensen komen om mee te helpen inpakken???

Want ik wil best helpen, maar dan moet ik het wel op tijd weten...
Ilja, heb jij morgen tijd om in te pakken? Want dan kom ik morgen... (als je geen tijd hebt niet natuurlijk :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Swop1200 schreef op 24 juni 2003 @ 21:59:
[...]
Ilja, heb jij morgen tijd om in te pakken? Want dan kom ik morgen... (als je geen tijd hebt niet natuurlijk :+)
Als je wilt, dan zijn we met z'n 3-en

Ben nu bezig met dat LauPro gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Zou je me dan even het precieze adres kunnen emailen waar ik moet zijn en je telefoonnummer voor als ik het niet kan vinden :+ Thanks!

Ik ga offline... (slapen) tot morgen dan maar! :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door Swop1200 op 24-06-2003 22:59 . Reden: Heb adres al gevonden denk ik: Moleneindstraat 1a. Ik vertrek morgenochtend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat moeten/kunnen we dan langs komen, om mee te helpen???
Ik kan al vanaf 's morgens 10.00 uur komen..

Kun je mij dan misschien ook je telefoonnummer mailen voor het geval dat...
Ik hoor het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 23:10:
Hoe laat moeten/kunnen we dan langs komen, om mee te helpen???
Ik kan al vanaf 's morgens 10.00 uur komen..

Kun je mij dan misschien ook je telefoonnummer mailen voor het geval dat...
Ik hoor het wel...
Ik was ook van plan er ongeveer om 10 uur te zijn, iig mail ik je mijn mobiele nummer en telefoon van de zaak wel ff door :)

[edit]
maybe is het makkelijk als je me ff mailt, zodat ik je mail adres heb :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 23:16:
[...]

Ik was ook van plan er ongeveer om 10 uur te zijn, iig mail ik je mijn mobiele nummer en telefoon van de zaak wel ff door :)
verw8 je maandag evt nog hulp nodig te hebben ? dan kan ik dat iig vrij houden =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Dennizz_ schreef op 24 June 2003 @ 23:21:
[...]

verw8 je maandag evt nog hulp nodig te hebben ? dan kan ik dat iig vrij houden =]
Niet echt, met geluk kan ik vandaag alles afronden, ik laat het je nog wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 22:39
Tis dat ik morgen aan het werk moet en al naar klanten moet maar anders was ik ook gekomen :) Daar heb ik 1,5 uur met de auto wel voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal ff mijn digicam opladen zodat we nog wat plaatjes schieten kunnen voor een volgende fotosessie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerpaultje
doe dan ook ff een piccie van tevoren :)
ik wil die teringzooi wel es zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 11:35

tweakerbee

dus..?

Er gaan dus echt pakketjes verstuurd worden? :D

Ik dacht eerst dat deze IA echt een jaar ging duren. Het kan nog steeds. :P

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan nu echt alle pakketten ingepakt en opgestuurd worden, ook de niet complete?
Daar zou ik echt heel blij mee zijn, want die 2 fannetjes die bij mij nog missen, mis ik echt niet meer, ik weet niet eens meer wat het me gekost heeft en wil het niet weten ook :P

_/-\o_ voor Ilja en de mensen die meehelpen met inpakken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook de niet complete gaan zo nu bijna allemaal de deur uit, ik wil dus minstens de stapel terug dringen met een 80%
(Het staat nu in de loods en neem 8m2 in gebruik, dus kun je nagaan hoeveel het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in m3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb het over de vloer oppervlakte wat het gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alles zit ein-de-lijk in die pocket pc, wat een gedoe zeg. 8)7 |:(
Teleport Pro deed niet wat ik wilde, dus moest alles op het laatste moment nog met de hand :|

iig vertrek ik nu, en zie daar een aantal mede-tweakers :)

In de loop van de middag zal ik wel een paar keer wat foto's uppen ofzo :)
Let op, aangezien we in de loods geen internet hebben kunnen we geen LauPro statussen bijwerken, dat ga ik vanavond zo ongeveer doen - Dank U voor deze mededeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/MVC-005S.JPG

Hiermee gaan we werken, staan alle adressen en bestellingen in :)

(foto is een beetje donker, maar beter dan zo'n flits op het scherm)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ia-spullen.JPG

bezig de zooi te sorteren :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Is gelukkig niet zoveel spul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

moet toch wel cool zijn, om in nabijheid te zijn van zo'n enorme berg casemod stoff enzo.

keep up the good work Ilja (en de rest)!!! :D

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/loods.JPG

ispierings speelt verstoppertje en rechts swop1200

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/zooi.JPG

De oplegger raakt langzaamaan leeg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/pakketjes.JPG

Surprises :) (:P) in de overbekende unox doosjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

ja unox doosjes wat is dat voor bullsh*t ???
slaat toch nergens op verwacht wel een beetje service!! :) :) :)

haha al stuur je het op een 46e hands vuilniszak, ben blij dat er weer hoop is :D
keep it up ook de tweakerz die komen helpen!

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerpaultje
wat zit er in al die kokers joh?
ziet er wel spannend uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In die kokers zittenuv ccfl's, inclusief dual inverter :)

En als er morgen nog wat mensen kunnen helpen heel graag, dan kan het zelfs zo zijn dat ik er door raak en alles op de post kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:50:
In die kokers zittenuv ccfl's, inclusief dual inverter :)

En als er morgen nog wat mensen kunnen helpen heel graag, dan kan het zelfs zo zijn dat ik er door raak en alles op de post kan :)
woei, das goed nieuws _/-\o_

* Orion84 heeft helaas geen tijd morgen (woont niet extreem ver weg (vught)) vanwege tentamen Organisatie en management vrijdag :r (:r omdat ik techn. informatica volg, en dit soort vakken dus nie echt boeiend vindt ;) )

offtopic:
hiervoor moet ik dus het 300 pag. dikke boek organisatie structuren van Mintzberg kennen. gelukkig heb ik op google een samenvatting kunnen vinden van 10% :) en heb ik dus maar twee dagen nodig om het te leren (een keer lezen per dag) ipv twee weken.

[ Voor 22% gewijzigd door Orion84 op 25-06-2003 18:43 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Ik kan niet sorry.

[ Voor 92% gewijzigd door Xavier op 25-06-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Ik kan helaas ook niet vanwege het afstand probleem. Ik woon boven A'dam en ik meen dat jij ergens bij R'dam woont ofzo ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
offtopic:
Zoo... ben weer thuis :) Was behoorlijk druk op de weg en ben onderweg (van de honger) ook nog wat wezen eten bij de Mac, maar ben weer heelhuids aangekomen.

Het is behoorlijk wat werk om alles van iedereen precies uit te zoeken en in te pakken. Vooral ook omdat ze in Amerika alle IDE en floppykabels gewoon door elkaar hadden gegooit (evenals alle fan's). We hebben deze vandaag dus ook eerst moeten sorteren.

Ilja moet alle zooi binnenkort uit de loods weg hebben, dus ik hoop dat er nog andere GoT'ers zijn die hem daarmee kunnen helpen (helpen inpakken), want het is veel werk :/

edit:
Ilja "woont" in Uden, vlak bij Eindhoven/Den Bosch

[ Voor 7% gewijzigd door Swop1200 op 25-06-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerpaultje
sorry heb komende 2 dagen inhaaltoetsen dus ik kan helaas nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:47
ik woon veel te verweg als ik dat moet doen dan betaal ik meer aan reiskosten dan aan de spullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de goede kant op ilja
ik hoop dat het versturen ook een beetje gaat lukken.
Hoop eigelijk in het weekend ofzo
ben Dinsdag namelijk op vakantie hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foute post

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog eens.. 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 09:51
offtopic:
hiervoor moet ik dus het 300 pag. dikke boek organisatie structuren van Mintzberg kennen. gelukkig heb ik op google een samenvatting kunnen vinden van 10% :) en heb ik dus maar twee dagen nodig om het te leren (een keer lezen per dag) ipv twee weken.

Totaal offtopic: _/-\o_ 8)7

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Ilja,

Ik heb die UvCCFL getest en die zijn NIET geluid gevoelig.

Het piepje in de 8-FAN controller is makkelijk uit te zetten door de voorkant van het paneel eraf te halen. En dan het speakertje eruit halen met een tangetje of zo.

Ik heb vandaag ook geholpen en ik kan je zeggen dat het nog best veel werk is. 8)7

Ik hoop dat er ook nog andere tweakers hier zijn die mee willen helpen, want alleen is dit bijna niet te doen.
Veel succes nog met het inpakken van de produkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 10:18:
[afbeelding]

Hiermee gaan we werken, staan alle adressen en bestellingen in :)

(foto is een beetje donker, maar beter dan zo'n flits op het scherm)
whehehe /me op de pocket pc.

Ik had je trouwens best willen helpen, maar ik moet vandaag voor de zoveelste keer naar de dokter, een beetje in me tenen laten snijden, niet tof.
Maar succes met inpakken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

tja tis balen dat ik geen vervoer heb, als iemand van geertruidenberg (omg breda) naar ilja wil rijden dan kom ik graag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor vandaag iig niemand die me helpt met inpakken, mocht iemand tijd hebben, bellen kan je op 0413-251784, en vraag dan naar mij.
Ik ben er wel tot een uur of 6-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:35
Zou je best willen helpen, echter is de afstand vanaf Veendam (Groningen) net ff te groot. Wens je er iig veel succes en plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De helft van de mensen kunnen morgen hun pakketjes verwachten, en morgen gaan er ook nog wat weg.
Het is zo dat als ik morgen ook geen hulp krijg dat ik dan helaas het inpakken moet uitstellen met 1 a 2 weken, dus dringend hulp gevraagd, ik ben vandaag in mijn eentje amper voorruit gekomen.
Dus wie heeft er tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik kan eventueel wel dit weekend. Mail me maar as je dan kan, je hebt het adres.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas kan ik zaterdag niet, eventueel zou zondag wel kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 18:47:
Helaas kan ik zaterdag niet, eventueel zou zondag wel kunnen
maandag/dinsdag kan ik nogsteeds, en het aanbod blijft dus liggen, mist je zelf kunt =] dit weekend ben ik helaas in r'dam dus kan ik niet komen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

LOL, is er ineens een pakje vandaag, is het van Ilja, gruwlijk.
Alleen mis ik 1 ccfl, ik had later nog naar je gemailt dat ik er 1tje extra wilde. 3 totaal, maar dat komt wel goed. Tnx mate :)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Extra bestellingen verpakt en verstuurt hij later. ;)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Thnx voor de spullen, heb geen moment aan je getwijfeld. :)

Clear LED fans = Clear LED fan adapter, of ligt dat aan mij?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hadden bepaalde fans niet, en daarvoor in de plaats hebben we maar die rare fan adapters alvast verzonden, namelijk, ik ga ze niet terugsturen, het is hun fout, en maybe kunnen jullie er wat mee, hier staan ze toch maar in de weg enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Frag or die schreef op 27 June 2003 @ 19:07:
Thnx voor de spullen, heb geen moment aan je getwijfeld. :)

Clear LED fans = Clear LED fan adapter, of ligt dat aan mij?
Ergens in dit topic staat een lijstje met wat er allemaal niet was. Hierbij zaten vele soorten fan's. Deze zijn dus aan niemand meegestuurd (sommige waren er wel, maar de meesten niet :( )

De leverancier had wel een hele berg van deze "fanadapter-fan's" gestuurd, terwijl die helemaal niet (zoveel) besteld waren. Daarom heeft Ilja woensdag maar besloten om deze in de plaats van de fan's te versturen die er nog niet waren.

Dan heb je tenminste nog iets. Mochten de andere fan's alsnog komen, dan neem ik aan dat iedereen die alsnog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Swop1200 schreef op 27 June 2003 @ 19:22:
[...]
Mochten de andere fan's alsnog komen, dan neem ik aan dat iedereen die alsnog krijgt.
Dat was wel zo het idee ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

agent327 schreef op 27 June 2003 @ 16:30:
Extra bestellingen verpakt en verstuurt hij later. ;)
Oh ic, k. Maar wel zonder van verzend kosten voor 1 cclftje imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt Laupro nog geupdated zodat men niet onnodig op niet verzonden pakjes wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

En moet je bij laupro dan al op "ontvangen" zetten, als je nog moet w88 op de kleine dingetjes die je nog niet hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
Yess ik heb mn spulletjes ook zojuist binnen gekregen!
status gelijk even op 'ontvangen' zetten !
Bedankt ispierings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheheheh, was zeer blij verrast gisteren toen ik een unox doosje naar mij toe zag komen :)

mis alleen
613 Fingerguard Chrome 8CM 2 € 1,50 € 3,00 (kreeg er 1)

Maar goed daar kan ik overheen komen. Ben gisteren meteen gaan dremelen :P Nu nog maar wachten op hopelijk ooit nog Fan 80MM 4 leds extra blauw te krijgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:p

geen rookworst doos... Maar wel een pakje uit Veghel hihaaa

Wel heel jammer dat die 100% Alu hdd bracket een ABS front heeft, whatever ik red mij er wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 20:15:
Wordt Laupro nog geupdated zodat men niet onnodig op niet verzonden pakjes wacht?
Enterprice_NL schreef op 28 June 2003 @ 08:15:
En moet je bij laupro dan al op "ontvangen" zetten, als je nog moet w88 op de kleine dingetjes die je nog niet hebt??
Nope, behalve als je het compleet hebt.
Ik heb een hele uitgeprinte en vooral duidelijke status lijst van iedereen.

Wat betreft wat vergeten is, dat kun je of op komen halen, of laten versturen als de rest er is, of iets anders eventueel, mail me dan als het dringend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Laatst online: 18:23

Epsilon

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:51:
[...]

[...]

Nope, behalve als je het compleet hebt.
Ik heb een hele uitgeprinte en vooral duidelijke status lijst van iedereen.

Wat betreft wat vergeten is, dat kun je of op komen halen, of laten versturen als de rest er is, of iets anders eventueel, mail me dan als het dringend is :)
Ik heb mijn pakketje binnen
Ik had bestelt :
code:
1
2
3
4
5
6
596 CCFL: Glowstring 40" blauw 1                € 22,00 € 22,00 
587 Thumb Screws Zilver: Per Twee 10            € 0,75  € 7,50 
563 Fan filter 120MM 3                          € 3,00  € 9,00 
606 SDram DDR Memory koeler Koper 2             € 8,00  € 16,00 
           Verzenden: Per post meer dan 1 kilo          € 7,50 
Totaal: 16                                              € 62,00

Ik heb 3x 80mm fan filter gekregen
1x marine blue glow strip ipv wire

en de goeie thumbscrews

Ik heb dus totaal niet gekregen wat ik bestelt had.
Hoe gaan we dit oplossen

Als we nl ergens kunnen afspreken op een station, kan ik het wel ophalen (zolang mn OV nog geldig is).

[ Voor 6% gewijzigd door Epsilon op 28-06-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, als je naar het station in eindhoven kan komen kunnen we wel wat afspreken, daar moet ik vandaag of morgen toch nog zijn :)
Iig zal ik er wel voor zorgen dat het verholpen word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Laatst online: 18:23

Epsilon

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 15:01:
Hmm, als je naar het station in eindhoven kan komen kunnen we wel wat afspreken, daar moet ik vandaag of morgen toch nog zijn :)
Iig zal ik er wel voor zorgen dat het verholpen word :)
Ik heb helaas een week kaart voor mn OV :)
Als jij toevallig ook een week kaart hebt, kunnen we misschien volgende week ergens afspreken.

Ik weet niet of die ram heatspreaders binnen zijn, of wat de levertijd daar voor is, want anders zou je eventueel pas na het binnenkomen van die spreaders pas kunnen spreken.

het kan natuurlijk ook zijn, dat je die onderdelen die ik heb, nodig hebt voor iemand anders, dan kunnen we natuurlijk ook eerder afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Epsilon schreef op 28 June 2003 @ 15:06:
[...]
het kan natuurlijk ook zijn, dat je die onderdelen die ik heb, nodig hebt voor iemand anders, dan kunnen we natuurlijk ook eerder afspreken.
Nou ja kijk, eigenlijk heb ik ze morgen al nodig, maar er is no way dat ik vandaag de spullen al uit de loods krijgen kan. Daarbij heb ik geen ov-jaarkaart (nog, is niet binnen :() dus ik moet het met ouderwetse strippen doen. Maar as maandag ofzo moet ik toch naar Eindhoven CS, dus dat zou mooi uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 18:44

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Hoeveel strippen is dat eigenlijk? En heb je al mensen voor morgen?
* oehoe zich meldt voor 't inpakken

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er had zich een iemand aangemeld voor morgen, maar ik kan nog wel een tweede gebruiken :)
En wat het aantal strippen betreft, 10 strippen heen en 10 terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Okee, ik ben er morgen bij. Hoe laat moet ik er zijn?
* oehoe ondertussen met reisplanners...

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ik ben er iig om een uur of 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehrm, is dat een ja of een nee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 16:21:
hmm, ik ben er iig om een uur of 10...
'K ga kijken of mij dat ook lukt... zo vroeg :) tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, ik heb ook een aantal dingen ontvangen _O_. oa IDE kabels en de cardreader:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/kabel.jpg
Die kabel is de "zilver black light kabel"? Ik heb nog geen black light ccfl dus ik kan het niet testen..

Die cardreader doet het alleen niet lekker onder xp. Als ik er een kaartje in stop herkent ie hem alleen als ik de pc weer opnieuw opstart. Als ie hem dan herkent heeft stopt ie na een minuut met herkennen en loopt mijn pc vast, dat soort dingen.. Onder windows 2000 doet ie het echter perfect.. :?
Een aangename verrassing was dat er 16mb flash geheugen in de cardreader zelf zit ingebouwd :7, en dat ie ook die (:r) memory sticks van sony kan lezen..
Nja, ik ben iig zeer blij dat ik die cardreader heb en ik hoop dat die glowstrings uiteindelijk ook nog komen.. Goed van je dat je er werk van hebt gemaakt *duimen-omhoog-smiley*
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.