lijkt me goed plan. ff tripje usa is altijd leuk. en dan zelfs functioneel.
ik wil ook wel meehelpen inpakken, indien ik niet hoef te werken op die dag.
ik wil ook wel meehelpen inpakken, indien ik niet hoef te werken op die dag.
blij weer wat van je te horen en dat je nog steeds zoveel moeite wil doen ondanks alles.Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 00:56:
[...]
Weet je wat mijn manier is?
Ik heb mijn identiteitskaart veruild voor een paspoort, tis weer vakantietijd, en ik zie een mooie gelegenheid naar amerika af te reizen, niet?
Ben al een beetje aan het rond kijken naar goedkope tarieven, want als ik per telefoontje a 1 uur ik weet niet wat kwijt ben, ben ik met een reisje goedkoper uit.
En dit staat serieus in de planning... vandaar dat het paspoort klaar ligt.
Van klussen krijg je grijze haren
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Dan wordt dit wel een dure IA voor jou denk ikVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 00:56:
[...]
En dit staat serieus in de planning... vandaar dat het paspoort klaar ligt.
Verwijderd
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nou laat die 2 ramplankkoelribben dan maar zitten. Dat is mij goedkoper als 7 euro te gaan betalen.JT schreef op 23 June 2003 @ 13:43:
Hmmmm...persoonlijk vind ik dat we Ilja een kleine bijdrage moeten geven voor de reis naar de USA. Kost niet niks en als 30 man nou 7 euro geeft ofzo, dan lijkt me dat misschien een goed idee ?
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Aesculapius op 23-06-2003 15:14 . Reden: typo's ]
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Nee, dan gaan we met de knokploeg.The_Resetter schreef op 23 juni 2003 @ 17:12:
En als dat niet werkt Massaal mailenFFing Amerikan B*tches
Wanbeleid is ook beleid.
/me The_Greater Komt ook mee, alleen het wordt een duur reisje...
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Wanbeleid is ook beleid.
Ja, das wel een goed idee denk ik. Misschien is het handig om daarin dan de nadruk te leggen op dat er samen naar een oplossing gezocht moet worden om vooral ook de pakketen weer boven water te krijgen. Misschien kan Ilja samen met de leverancier beter de bezorging van de pakketen uitlichten. Dan kunnen zij het bijvoorbeeld bij Fedex uitzoeken en Ilja bij TNT/TPG (whatever).PC-Medic schreef op 23 June 2003 @ 22:09:
...zo'n brief...
[ Voor 45% gewijzigd door Swop1200 op 24-06-2003 17:31 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Swop1200 op 24-06-2003 15:42 ]
Verwijderd
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Het ligt op 5 min lopen van een bushalte, en in Uden komen geen treinen.DaMightyWackO schreef op 24 June 2003 @ 17:39:
Is het te berijken vanaf een station?
Verwijderd
Met een snapshot progje plaatjes van de website maken en die op je pocket pc bekijken met een handig plaatjes-kijk-progje is het makkelijkst denk ik..Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 14:30:
(Oh, en is er iemand die weet hoe je het beste pages van laupro kan rippen en op een pocket pc kan zetten? werkt wat makkelijker als losse A4-tjes, en anders moet ik weer een hoop printen)
Yup, het lag tegenover de CSU, alleen nu ligt er een weg tussen...Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 20:19:
[...]
Het is toch aan de anderen kant van de a50 he, is het bij dat viaduckt in aanbouw?
Verwijderd
Verwijderd
Ohh, dus als je nu naar buiten kijkt, zie je een paar grote zandbergen en een paar grote machines..? Dan weet ik precies waar het is.Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:39:
[...]
Yup, het lag tegenover de CSU, alleen nu ligt er een weg tussen...
Ilja, heb jij morgen tijd om in te pakken? Want dan kom ik morgen... (als je geen tijd hebt niet natuurlijkVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:40:
Maar kunnen er nou morge mensen komen om mee te helpen inpakken???
Want ik wil best helpen, maar dan moet ik het wel op tijd weten...
Als je wilt, dan zijn we met z'n 3-enSwop1200 schreef op 24 juni 2003 @ 21:59:
[...]
Ilja, heb jij morgen tijd om in te pakken? Want dan kom ik morgen... (als je geen tijd hebt niet natuurlijk)
[ Voor 21% gewijzigd door Swop1200 op 24-06-2003 22:59 . Reden: Heb adres al gevonden denk ik: Moleneindstraat 1a. Ik vertrek morgenochtend ]
Verwijderd
Ik was ook van plan er ongeveer om 10 uur te zijn, iig mail ik je mijn mobiele nummer en telefoon van de zaak wel ff doorVerwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 23:10:
Hoe laat moeten/kunnen we dan langs komen, om mee te helpen???
Ik kan al vanaf 's morgens 10.00 uur komen..
Kun je mij dan misschien ook je telefoonnummer mailen voor het geval dat...
Ik hoor het wel...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 23:21 ]
verw8 je maandag evt nog hulp nodig te hebben ? dan kan ik dat iig vrij houden =]Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 23:16:
[...]
Ik was ook van plan er ongeveer om 10 uur te zijn, iig mail ik je mijn mobiele nummer en telefoon van de zaak wel ff door
Niet echt, met geluk kan ik vandaag alles afronden, ik laat het je nog wel weten_Dennizz_ schreef op 24 June 2003 @ 23:21:
[...]
verw8 je maandag evt nog hulp nodig te hebben ? dan kan ik dat iig vrij houden =]
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
woei, das goed nieuwsVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:50:
In die kokers zittenuv ccfl's, inclusief dual inverter
En als er morgen nog wat mensen kunnen helpen heel graag, dan kan het zelfs zo zijn dat ik er door raak en alles op de post kan
[ Voor 22% gewijzigd door Orion84 op 25-06-2003 18:43 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 92% gewijzigd door Xavier op 25-06-2003 19:29 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
[ Voor 7% gewijzigd door Swop1200 op 25-06-2003 20:11 ]
Verwijderd
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Verwijderd
Verwijderd
whehehe /me op de pocket pc.Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 10:18:
[afbeelding]
Hiermee gaan we werken, staan alle adressen en bestellingen in
(foto is een beetje donker, maar beter dan zo'n flits op het scherm)
Wanbeleid is ook beleid.
maandag/dinsdag kan ik nogsteeds, en het aanbod blijft dus liggen, mist je zelf kunt =] dit weekend ben ik helaas in r'dam dus kan ik niet komen helpen.Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 18:47:
Helaas kan ik zaterdag niet, eventueel zou zondag wel kunnen
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Wanbeleid is ook beleid.
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Ergens in dit topic staat een lijstje met wat er allemaal niet was. Hierbij zaten vele soorten fan's. Deze zijn dus aan niemand meegestuurd (sommige waren er wel, maar de meesten nietFrag or die schreef op 27 June 2003 @ 19:07:
Thnx voor de spullen, heb geen moment aan je getwijfeld.
Clear LED fans = Clear LED fan adapter, of ligt dat aan mij?
Dat was wel zo het idee ja...Swop1200 schreef op 27 June 2003 @ 19:22:
[...]
Mochten de andere fan's alsnog komen, dan neem ik aan dat iedereen die alsnog krijgt.
Oh ic, k. Maar wel zonder van verzend kosten voor 1 cclftje imo.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 20:15:
Wordt Laupro nog geupdated zodat men niet onnodig op niet verzonden pakjes wacht?
Nope, behalve als je het compleet hebt.Enterprice_NL schreef op 28 June 2003 @ 08:15:
En moet je bij laupro dan al op "ontvangen" zetten, als je nog moet w88 op de kleine dingetjes die je nog niet hebt??
Ik heb mijn pakketje binnenVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:51:
[...]
[...]
Nope, behalve als je het compleet hebt.
Ik heb een hele uitgeprinte en vooral duidelijke status lijst van iedereen.
Wat betreft wat vergeten is, dat kun je of op komen halen, of laten versturen als de rest er is, of iets anders eventueel, mail me dan als het dringend is
1
2
3
4
5
6
| 596 CCFL: Glowstring 40" blauw 1 € 22,00 € 22,00 587 Thumb Screws Zilver: Per Twee 10 € 0,75 € 7,50 563 Fan filter 120MM 3 € 3,00 € 9,00 606 SDram DDR Memory koeler Koper 2 € 8,00 € 16,00 Verzenden: Per post meer dan 1 kilo € 7,50 Totaal: 16 € 62,00 |
[ Voor 6% gewijzigd door Epsilon op 28-06-2003 14:58 ]
Ik heb helaas een week kaart voor mn OVVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 15:01:
Hmm, als je naar het station in eindhoven kan komen kunnen we wel wat afspreken, daar moet ik vandaag of morgen toch nog zijn
Iig zal ik er wel voor zorgen dat het verholpen word
Nou ja kijk, eigenlijk heb ik ze morgen al nodig, maar er is no way dat ik vandaag de spullen al uit de loods krijgen kan. Daarbij heb ik geen ov-jaarkaart (nog, is niet binnenEpsilon schreef op 28 June 2003 @ 15:06:
[...]
het kan natuurlijk ook zijn, dat je die onderdelen die ik heb, nodig hebt voor iemand anders, dan kunnen we natuurlijk ook eerder afspreken.
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
'K ga kijken of mij dat ook lukt... zo vroegVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 16:21:
hmm, ik ben er iig om een uur of 10...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq