[IA] Mega Inkoopaktie *afhandeling*

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.280 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 12:32:
Geduld is een schone zaak...ik weet het, maar tis ondertussen alweer 9 dagen geleden dat Ilja wat gepost heeft. Een nieuwe stant van zaken zou ik wel op prijs stellen als ik eerlijk ben.
Dus jij wilt elke dag horen dat er nog geen nieuws is?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:03

Daklem

Audio Nerd

euhhmz... ELKE dag is wel iets anders dan 9 dagen niks horen! ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Daklem schreef op 09 June 2003 @ 13:06:
euhhmz... ELKE dag is wel iets anders dan 9 dagen niks horen! ....
Shut up bitch nofi :p

hij zal het wel druk hebben ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Laatst online: 23-07 09:17
als het serieus nog tot kerst zou moeten duren dan heb ik meer zoiets van laat maar zitten ofzo...dan koop ik het wel in de winkel ( ik heb echt heel veel geduld maar ik voel me nu gewoon meer van bestolen door die amerikanen ) omdat de spullen nu goedkoper zijn in de winkels dan dat we ervoor hebben betaald bij deze IA. dat amerikaanse bedrijf heeft ons gewoon geripped SIM-PEL. En dat is niet Ilja zijn schuld want die heeft echt zijn best gedaan ( en doet nog steeds ) om ons goed te voorzien van informatie. Is voor hem ook geen pretje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 12:32:
Geduld is een schone zaak...ik weet het, maar tis ondertussen alweer 9 dagen geleden dat Ilja wat gepost heeft. Een nieuwe stant van zaken zou ik wel op prijs stellen als ik eerlijk ben.
Zo als waarschijnlijk ook al vele malen vaker gezegd is, zal Ilja niet continu met deze ia bezig zijn!! Natuurlijk heeft iedereen ook nog zp zijn eigen prive leven !!!
Ik weet het ook ik vind het ook balen dat het lang wachten is op de spullen maar ga er gewoon van uit dat Ilja alles doet wat ie kan! En als Ilja druk bezig is en de stand van zaken is niet veranderd hoeft er toch ook niet perse wat gepost te worden!! Vroeg of laat komen de spullen toch wel!!!!

En 1 ding hebben we geleerd van deze ia, er zal nooit meer een ia georganiseerd worden via dat bedrijf!!! :D en gebeurd dit wel, reken dan maar niet dat ik meedoe, ghehe :D

En nogmaals!! Ilja _/-\o_ respect jonguh, ik zou t nooit niet vol kunnen houden.
Succes iig nog met het verdere verloop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het volkomen met Gisber eens, Ilja zal het vast druk hebben maar elke week zou hij wel een update kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blame Ilja niet, alleen heb ik een Tyfushekel aan al die grafwanbetalers, die zo nodig na de gestelde deadline moesten betalen. Hierdoor wacht iedereen nou al een half jaar lang op ze spullen. Ik hoop dat al die wanbetalers sterven.
(zo dat lucht op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-a-holic
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik blame Ilja niet, alleen heb ik een Tyfushekel aan al die grafwanbetalers, die zo nodig na de gestelde deadline moesten betalen. Hierdoor wacht iedereen nou al een half jaar lang op ze spullen. Ik hoop dat al die wanbetalers sterven.
(zo dat lucht op)
Explain, hoezo moeten iedereen langer wachten omdat alles later is besteld. Wat denk je dat wanneer alles 2 weekjes eerder was besteld je het al 5 maanden in huis zou hebben?????? |:(

I just wanna make fake love to you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad....wat jij nu zegt klopt helemaal niks van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

leuke reply van Japse, zeker als je zijn eigen ondertitel leest

Altijd te laat ROFL :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
Wat Japse zegt klopt wel.
Ilja heeft eerder gepost dat door de mensen die te laat betaalden de zendind niet op tijd bij die americanen weg kon, en toen hebben ze daar dus delen van de bestelling verkocht. Alles stond al klaar om te verzenden, maar dankzij die achterlijke lui die niet op tijd kunnen betalen zitten we hier nu al maanden te zeiken i.p.v. te pronken met onze mooie nwe hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

irmscher schreef op 11 June 2003 @ 10:04:
Wat Japse zegt klopt wel.
Ilja heeft eerder gepost dat door de mensen die te laat betaalden de zendind niet op tijd bij die americanen weg kon, en toen hebben ze daar dus delen van de bestelling verkocht. Alles stond al klaar om te verzenden, maar dankzij die achterlijke lui die niet op tijd kunnen betalen zitten we hier nu al maanden te zeiken i.p.v. te pronken met onze mooie nwe hardware.
en zo is dat.....!!! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik wil niet vervelend zijn hoor maar de door mij bestelde spullen zijn al een geruime maand binnen. Ik begrijp dat er wat problemen zijn die vertragen maar ik zie niet in waarom het verzenden van deze spullen een maand moet duren.
bombadil schreef op 08 May 2003 @ 14:04:
Volgens mij kan mijn bestelling (akasa pax mate, thumscrews en CCFl met geluidsensor) al op de post want dat is allemaal al binnen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilja was gewoon te goed voor die gasten geweest, en nu moeten wij er onder lijden.

Bombadil, wij w8en nog op spullen die nog niet binnen zijn bij ilja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wacht dus nog steeds op de spullen die al wel binnen zijn...

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseT schreef op 11 juni 2003 @ 13:17:
Voor jullie is het extra lulllig ja... Jullie spullen zijn er al en jullie moeten ook nog steeds wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Laatst online: 14-09 11:35

tweakerbee

dus..?

'k Blijf hier maar even posten zodat mijn eerdere posts niet helemaal ondergesneeuwd raken en Ilja wellicht mij ooit nog een mailtje gaat sturen... :/

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
tweakerbee schreef op 11 juni 2003 @ 13:35:
'k Blijf hier maar even posten zodat mijn eerdere posts niet helemaal ondergesneeuwd raken en Ilja wellicht mij ooit nog een mailtje gaat sturen... :/
hoeveel mailtjes heb je al gestuurd?!? Misschien nog een poging wagen? Zet in de subject 3e poging en dan wordt er misschien wel gereageerd, zo gaat dat met mail vaak helaas. (Bij mij op school bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik stel voor dat de heren moderators deze topic sluiten
en een nieuw topic openen voor dit item

" [IA] Mega Inkoop aktie - De wachtkamer "

:Z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:14
ReseT schreef op 11 June 2003 @ 13:17:
'

Ook al :'( het schiet niet echt op neej ik heb me lcd eerder binnen dan deze troep !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Sommige mensen hadden toch wel al een deel van de spullen ontvangen? Want dan is het dus ook niet dat hij alles achterhoud om uiteindelijk alles maar af te blazen (PC-cooling IA, iemand?) en terug te sturen... Wel erg vaag dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat die mensen nog een keer verzendkosten betaalde om de spullen die al binnen waren te laten versturen.

Ik mis ook nog een fan guardje ofzo
daardoor kan de rest niet verstuurd worden, zwaar klote
en dat "verloren" pakketje is denk ik nu wel echt verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Mijn bestelling is compleet maar licht daar al een week of 3 stof op te vangen :( ik wil me junk nu ook wel is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Ik heb best veel geduld maar toch zou ik het ff fijn vinden als Ilja nu ff zou reageren en vertelt of er nog wat gebeurt is en zo ja, wat.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 14-09 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

JT schreef op 12 June 2003 @ 18:44:
Ik heb best veel geduld maar toch zou ik het ff fijn vinden als Ilja nu ff zou reageren en vertelt of er nog wat gebeurt is en zo ja, wat.
Idd, boeit me niet zo veel dat het nog ff duurd, maar de status of een verklaring zou fijn zijn :)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMightyWackO schreef op 12 juni 2003 @ 19:06:
[...]

Idd, boeit me niet zo veel dat het nog ff duurd, maar de status of een verklaring zou fijn zijn :)
precies, ik heb me al die tijd ook rustig gehouden, maar als we weer eens ff een update van Ilja krijgen, zouden een heleboel mensen (waaronder ik :)) weer een stuk blijer/vrolijker, etc. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me houdt deze thread iedere dag vol verwachting in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Laatst online: 14-09 11:35

tweakerbee

dus..?

Nu ga ik proberen dat iig 30-40% van alle mensen te voorzien van hun spullen.
Waar ik wel nu op moet hopen is dat ze op GoT geduld hebben en niet weer massa's meel gaan sturen, want dan loopt @home weer vast, en de laatste tijd komen er al verscheidene mail gewoonweg niet aan.
Dat kreeg ik van Ilja. Het is dus echt niet de bedoeling dat je om de week een mailtje stuurt. Er gaan nu weer spullen verstuurd worden, als je daar niet bij zit is er niet echt veel aan te doen. Je kunt alleen maar wachten. Vervelend, maar so be it.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 11:39
wat ik niet snap is waarom ilja niet even dit soort meldingen hier op GoT zet....het is een kleine moeite en het schept heel wat gerustsstelling bij veel mensen. Door dit juist niet te doen komt er argwaan naar boven, wat misschien volkomen onnodig is, maar dan moet hij gewoon (zeg 1x per week) even zeggen hoe het ervoor staat; dat kan in 2 regels en ik kan me niet voorstellen dat hij het dáár te druk voor heeft :(

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Er moet zo zachtjes aan toch wel antwoord zijn uit de US of A? Ook al is het negatief.....

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
ik ga hier dan ook maar eens reageren..heb me lang stilgehouden..omdat het toch geen zin heeft..
maar ilja..je mag nu echt wel weer eens gaan reageren...zoveel moeite is dat niet om hier neer te zetten wat er aan de hand is...weet je het niet...zet dat er dan neer...

het duurt nu gewoon te lang.....(reactie van ilja's kant...maar helemaal die levering)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Laatst online: 02-06-2023
Aesculapius schreef op 16 juni 2003 @ 21:26:
... gewoon (zeg 1x per week) even zeggen hoe het ervoor staat; dat kan in 2 regels en ik kan me niet voorstellen dat hij het dáár te druk voor heeft :(
Ilja, ik weet dat je het waarschijnlijk net zo erg vind als wij dat de bestelling nog niet binnen is, maar ik zou het wel fijn vinden als je 1 x per week ff wat zou melden (en dan bedoel ik in dit topic).

Bijvoorbeeld:
[update]
Geen contact gehad met bedrijf, maar ook druk met school dus nog geen tijd voor gehad.
[/update]

Of bijvoorbeeld:
[update]
Ik heb a.s. week tijd, dan probeer ik dat....
[/update]

Een soort van logboek voor ons, je mede-tweakertjes..... over de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

mijn geduld begint nu onderhand een beetje op te raken van frustratie...
het zal toch niet zijn dat we het pas aankomende kerst hebben... als het in dit tempo doorgaat. zie ik dat nog vlot gebeuren... :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-a-holic
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-03-2023
Ja ik word ook btje moe van al dit gedoe, kweet wel dat Ilja er ook helemaal niks aan kan doen. Maar zoek dan naar een alternatief, ga klagen ben een of andere commissie over het bedrijf ofzo. Maar afwachten tot de rest binnenkomt kennen we al, en we weten hoe lang het duurde de vorige x. Misschien toch maar zoeken naar een alternatief, (geld terug halen voor die producten en deze producten bestellen bij ander bedrijf) Iets in die richting.

Het begint nu wel heel lang te duren, we zijn nu een dik half jaar verder en ik heb nogsteeds niks ontvangen.

I just wanna make fake love to you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Hebben mensen hun pakjes ontvangen tussen de tijd van de laatste post hier van Ilja, tot nu ?
Ik verwacht nog steeds mijn driekwart bestelling waarvoor het extra geld voor een 2e verzending allang is betaald.

Je kan ons wel vergelijken met kijkers die naar het weerbericht kijken. De kijkers verwachten vooruitzichten, wij ook :)

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de eerste IA waaraan ik heb meegedaan en dit is de enige IA waarvan ik nog helemaal niks van heb ontvangen.....

En ik maak geen geintjes....sinds die tijd heb ik zeker aan 10 andere IA's meegedaan en deze heb ik allemaal al ontvangen.....

Waarneer kunnen we die zooi nu verwachten?!!??! Als het nog langer duurt heb ik liever al mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 19:05:
Dit is de eerste IA waaraan ik heb meegedaan en dit is de enige IA waarvan ik nog helemaal niks van heb ontvangen.....

En ik maak geen geintjes....sinds die tijd heb ik zeker aan 10 andere IA's meegedaan en deze heb ik allemaal al ontvangen.....

Waarneer kunnen we die zooi nu verwachten?!!??! Als het nog langer duurt heb ik liever al mijn geld terug.
Je geld terug krijgen is onmogelijk omdat alles al besteld is.
Anders zit dadelijk Ilja met een heleboel spullen waar hij niks mee kan.

Wel zou ik graag nu eens een update van Ilja willen ontvangen.
Kan me weinig schillen of het nu positief is of negatief als we maar weer eens wat horen.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:42
Ik heb een maand geleden nog een post hier geplaatst om iedereen aan te raden om rustig te wachten op de spullen, maar begin het nu zelf ook een beetje overdreven te vinden. Ik zit nu al 2 maanden te wachten op twee lullige clear fans. De rest van mijn bestelling is al lang binnen. Die fans kosten ongeveer 6 euro van een totaal van meer dan 100 euro.

Ik heb nog liever dat ik mijn spullen nu heb en dat die fans geschonken worden aan een goed doel dan dat ik nog langer moet wachten, het begint een beetje belachelijk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, ik zit ook al maanden te wachten omdat van mijn hele bestelling 2 lullige fannetjes missen, ik hoef die 2 fannen echt zo nodig niet meer, ik wil de rest van me spullen die al binnen zijn wel heel graag.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**diepe zucht**

mensen, mensen..
kap nou is met het gejammer..
ga ergens op een chatbox zitten mekkeren

Ilja dit en Ilja dat, en nu al ik wil mn geld terug
IMHO denk ik dat er pas één echt ziek is van het hele zooitje,
en ik stel me voor dat dat Ilja is..

geloof me, dat geblaat daar wordt geen mens vrolijker van,
gewoon afwachten en koppen dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 19:44:
**diepe zucht**

mensen, mensen..
kap nou is met het gejammer..
ga ergens op een chatbox zitten mekkeren

Ilja dit en Ilja dat, en nu al ik wil mn geld terug
IMHO denk ik dat er pas één echt ziek is van het hele zooitje,
en ik stel me voor dat dat Ilja is..

geloof me, dat geblaat daar wordt geen mens vrolijker van,
gewoon afwachten en koppen dicht.
psies ik ben het helemaal met je eens (al heb ik niks besteld)
ik heb het hele verhaal zitten lezen maar ik vind het toch toppie wat die gozer
ff regelt , nou ja dat het ff tegen zit OK maar dat dan iedereen gelijk begint te mekkeren daar baal ik ook van
hollanders he alles voor niks willen hebben :?

ik wens hem veel sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 20:35:
[...]

psies ik ben het helemaal met je eens (al heb ik niks besteld)
ik heb het hele verhaal zitten lezen maar ik vind het toch toppie wat die gozer
ff regelt , nou ja dat het ff tegen zit OK maar dat dan iedereen gelijk begint te mekkeren daar baal ik ook van
hollanders he alles voor niks willen hebben :?

ik wens hem veel sterkte
Ummm sorry hoor maar dit schiet even in het verkeerde keelgat vooral: hollanders he alles voor niks willen hebben :? toevallig heeft deze IA meer dan 14 000 euro gekost dat noem ik niet niks...zelf heb ik meer dan 100 euro overgemaakt voor alle spullen, misschien groeit het geld bij jou wel op de rug maar bij mij (helaas) niet. Ik hoop dat je deze regel niet echt meende, anders is het echt een trieste opmerking :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetsuo schreef op 17 June 2003 @ 20:52:
[...]

Ummm sorry hoor maar dit schiet even in het verkeerde keelgat vooral: hollanders he alles voor niks willen hebben :? toevallig heeft deze IA meer dan 14 000 euro gekost dat noem ik niet niks...zelf heb ik meer dan 100 euro overgemaakt voor alle spullen, misschien groeit het geld bij jou wel op de rug maar bij mij (helaas) niet. Ik hoop dat je deze regel niet echt meende, anders is het echt een trieste opmerking :/.
ik bedoel ook niet de topic starter die doet juist mega goed werk
kost hem idd veel geld
hoor maar die andere die lopen te zeuren

mijn excuus voor de verkeerde gedachten gang

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verdomme jongens het gaat niet over zeuren of mekkeren en Ilja flamen, het gaat er niet om dat het nog 2 maanden duurd. Het draaid er niet om dat Ilja zo'n kerel is of dat hij het stik druk heeft.
Het punt is dat we een beetje aan het lijntje gehouden worden. Zeg gewoon wat er aan het handje is. Nix bitchen tov Ilja gewoon een woordje van status. That's all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:27
Het wordt tijd voor breekijzer eens heen te sturen... Of een gouden eikel richting US of A... Mijn mening is alleen dat dit al te lang duurt. Is er geen enkele manier van druk te voeren op dat bedrijf?
lees elke dag dit topic in hoop. Ik krijg alleen het idee dat we genaaid zijn, aangezien dat die al vanaf november/december loopt en 6mnd verderzijn! Half jaar.. das niet niks!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
The_Greater schreef op 17 juni 2003 @ 22:27:
Mijn mening is alleen dat dit al te lang duurt. Is er geen enkele manier van druk te voeren op dat bedrijf?
lees elke dag dit topic in hoop. Ik krijg alleen het idee dat we genaaid zijn, aangezien dat die al vanaf november/december loopt en 6mnd verderzijn! Half jaar.. das niet niks!
Precies, en al die tijd probeert Ilja voor ons alsnog de resterende bestelling naar Nederland toe te krijgen _/-\o_ [respect]

Maar daarnaast zijn er ook vele Tweakers hierzo die nog een groot deel van hun bestelling nog niet binnen hebben. En omdat deze mensen vaak ook nog veel geld hebben besteed aan deze IA, en daarvan nog niks hebben teruggezien (van mijzelf is ong. 60 euro aan bestelling nog niet binnen), is het naar mijn mening niet gek dat iedereen graag op de hoogte gehouden wil worden.

Tevens lijkt mij dit voor Ilja het beste, want dan krijgt hij minder/geen last meer van bergen email met vragen en achterdocht van wachtenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar kan iemand mij vertellen hoeveel je extra moet overmaken zodat Ilja je bestelling vast op kan sturen? Gewoon dat wat er al bij hem ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 10:11:
Sorry maar kan iemand mij vertellen hoeveel je extra moet overmaken zodat Ilja je bestelling vast op kan sturen? Gewoon dat wat er al bij hem ligt....
Ik denk dat je daarvoor beter ff een mailtje naar Ilja kan sturen, want de algemene indruk hier is dat hij het druk heeft ;)

Maar volgens mij was het de laatste keer €5,50 ( correct me if I'm wrong) :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 11:39
Dalijk zijn de prijzen zelfs zo ver gezakt dat het hele nut van de IA verloren is gegaan, en je het nog beter gewoon in de winkel had kunnen kopen :-S
Er zijn nu al meerdere mensen geweest die gewoon even een update vragen, maar volgens mij houdt Ilja het topic al helemaal niet meer in de gaten, anders had hij toch allang gereageerd?
Okeej, iedereen kan het druk hebben, ik heb momenteel ook tentamens, maar een paar regels kosten toch geen tijd.
Geef ons anders eens wat namen van dat bedrijf, dan gaan we er desnoods zelf wel achteraan....maar dóe in ieder geval iets, want nu zijn wij geld kwijt en zien we daar geen enkele actie tegenover....

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 10:11:
Dat werkt dus niet. Er zijn nog verschillende mensen die een maand geleden al extra geld hebben overgemaakt en nog geen deel zending hebben gekregen....Ik was het eerst ook van plan maar heb gelukkig nog gewacht met geld overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sang-Drax of X
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-01 18:17
Hmm tja inmiddels een mailtje gestuurd of ik alles wat al binnen is van de 221 Euro aan bestelde spullen kan komen ophalen, maar helaas nog geen reactie.

Ach ja, we wachten nog wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Laatst online: 23-07 09:17
Aesculapius schreef op 18 juni 2003 @ 10:52:
Dalijk zijn de prijzen zelfs zo ver gezakt dat het hele nut van de IA verloren is gegaan, en je het nog beter gewoon in de winkel had kunnen kopen :-S
[knip]
Geef ons anders eens wat namen van dat bedrijf, dan gaan we er desnoods zelf wel achteraan....maar dóe in ieder geval iets, want nu zijn wij geld kwijt en zien we daar geen enkele actie tegenover....
het vette gedeelte is dus al zover want alle spullen die ik iig besteld heb kan ik nu voor nog minder kopen als dan wat ik ervoor heb betaald bij deze IA. voel me ook gewoon echt bestolen door die kut amerikanen en het feit dat iljia niet veel tot niks van zich laat horen bevorderd het geheeld ook niet echt nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

DJ-NaRRa schreef op 18 juni 2003 @ 17:30:
[...]

het vette gedeelte is dus al zover want alle spullen die ik iig besteld heb kan ik nu voor nog minder kopen als dan wat ik ervoor heb betaald bij deze IA. voel me ook gewoon echt bestolen door die kut amerikanen en het feit dat iljia niet veel tot niks van zich laat horen bevorderd het geheeld ook niet echt nee...
het komt er gewoon op neer dat we een reply van ilja willen zien... aangezien het akelig stil is van zijn kant uit.. aangezien hij Tóch de starter is van de inkoopactie, het al zo lang duurt, er zoveel geld in omgaat..... zou het toch wel op prijs gesteld worden als je sowieso IETS post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej jongens, Ilja reageert gewoon niet meer, kijk maar eens bij zijn profiel "Laatste bezoek 18-06-2003 17:50". ik vind dat ie makkelijk na 2 weken ff iets van zich kan laten horen

*edit*
Misschien vind ie ons niet meer lief :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Laatst online: 01-09 20:24
weet je wat ik een beetje vaag vind, het feit dat het eerst " De GOT Mega Inkoopactie" heette. Maar dat is heel suptiel aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avenger schreef op 18 June 2003 @ 20:29:
weet je wat ik een beetje vaag vind, het feit dat het eerst " De GOT Mega Inkoopactie" heette. Maar dat is heel suptiel aangepast...
MEGA in tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Tarin

Just plain weird.

Het gaat meer om GoT, en het is logisch dat dat er af is gehaald, want GoT wil er niets mee te maken hebben. IA's zijn tegenwoordig not done, en best logisch gezien de dingen die er fout pogen te gaan.

Ik wil niet zeggen dat deze IA in een ramp uit gaat lopen (helemaal niet), maar er gaat wel het een en ander fout (leverancier bedankt :/), en daar kan en wil T.net niet voor aansprakelijk gesteld worden. Logisch.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Tarin als je het mijn vraagt is deze hele IA een ramp, als hij niet reageerd ik heb em ook al ca 2 weken niet op ICQ gezien, als zijn inet kapot is kan die toch wel bij iemand anders posten, ga desnoods ff naar inet cafe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

k zal ilja nog ff weer een mail sturen.
kijken of we wat wijzer worden en of hij terugmaild. :?

[agressie mode]
hij moet toch een een keer reageren anders doe ik hem wat :X
[agressie mode end]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:49
Hij zal het misschien wat druk hebben omdat die vandaag jarig is ;)

Ilja, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren (zonder IA's ;) ).

* Witlof heeft inmiddels alweer een andere voeding weten te bemachtigen dus kan nu wel weer eindeloos wachten op z'n fans en PSU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilja reageert ook al minstens 2 weken niet meer op emails :'(

Misschien ziet hij het allemaal wel niet meer zitten. Ik denk dat dit zeker de laatste IA is die hij organiseert. Ik heb zeker veel respect voor hem dat hij deze mega IA in zijn eentje organiseert (z'n hele freaking huis stond vol toen ik er was), maar ook ik zou nu wel eens een postje van hem willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik deze spullen binnenheb kan ik mijn casemod helemaal afmaken en posten.

Maar het duurt zo verekkes lang!!!! Als ik wil is een pakketje vanuit hier morgen in Japan......waarom doen deze er maanden over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Ilja, ik weet niet of je dit leest, maar toch wil ik je even feliciteren met je verjaardag! :) Van Harte!

Laat als je tijd hebt ons aub ff wat weten over de huidige status van de IA... alvast bedankt en een fijne verjaardag gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Harte Ilja, laat alsjeblieft een teken van leven horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-NaRRa schreef op 18 juni 2003 @ 17:30:
[...]

Het spijt me dit te moeten zeggen, maar voordat die IA begon waren er al producten die in NL goedkoper te verkrijgen waren. Ik heb bv spullen gezien die in de IA zelfs 2x zo duur waren dan in een Nederlandse webshop. (ik ga geen namen noemen (sluipreclame))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
Afbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gifAfbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/vincent/files/cake.gif

gefeliciteerd he Ilja en nog vele jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik geef effe een update.

Als eerste, diegene die mij zou helpen is dus niet komen opdagen, en heb daar twee dagen voor niets op zitten wachten.
Toen moest ik alles weer uit de loods halen, aangezien het daar niet langer mocht staan :(
Kreeg ook nog eens 100-en boze en minder boze berichten te verwerken.
Ik heb ondertussen ook nog wat papieren voor mijn toekomstige opleiding te verwerken gekregen :(
Dus simpel gezegd, het lukt zo gewoonweg niet.
Als er iemand mij wil helpen, graag.
Ik ben gewoon bij A en zo naar Z weer begonnen, en doe eerst de orders die al compleet zijn, want ik kom er gewoonweg niet uit.
Ik weet dat een aantal mensen geduld beginnen te verliezen, maar ik krijg de ene tegenslag na de andere, en daar is echt heel moeilijk mee om te gaan.
En mijn verjaardag is al lang verpest omdat hier dozen in de kamer stonden dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij weer wat van je te horen ispierings, dit steld een hele boel mensen weer een beetje gerust! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig dat je nog leeft ilja :P
maar ik snap dat je het heel druk hebt etc
maar ik snap nog steeds niet hoe dat zit met "verloren" doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 14:31:
maar ik snap nog steeds niet hoe dat zit met "verloren" doos
Ik helaas ook niet en de Amerikanen hebben zo'n vage manier van praten zoals ongeveer: "wij hebben het verzonden, dus zal de douane het wel kwijt gemaakt hebben"
en als je dan om bewijs vraagt wanneer en hoe die verzonden zijn, en of je een trackingsnummer van die specifieke dozen kan krijgen, worden ze stil.
Ik geloof best dat ze ze verzonden hebben, aangezien ze dat bij mijn vorige ia ook netjes deden, maar waarom ze nu dan ineens geen tracking nummers geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds 1 ding niet zijn die spullen nou verzekerd of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

he ilja,

Dat ze geen tracking nummers geven is natuurlijk gewoon klote maar lijkt mij nogal verdacht.... :?

Is er niet een of andere consumenten organisatie (hier of in de US) die zoiets voor je na kan gaan want dit kan natuurlijk niet, als jij betaald hebt en zij zeggen dat het opgestuurd is dan moeten ze dat (denk ik) wel kunnen bewijzen.

Neem anders ff contact op met de consumentenbond hier in Ned die kunnen je maybe wel vertellen wat je het beste kan doen.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ilja, ik kan je wel een keer komen helpen en woon niet al te ver bij je vandaan. Mail me maar even. Het mailadres heb je als het goed is.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Welcome back Captain Ilja! :)

Komende week heb ik tentamens en daarna misschien nog wat hertentamens. Als je me mailt op mijn emailadres (zie profile), dan kunnen we een tijd afspreken en dan kom ik je helpen (met plezier). Ik woon ook in Noord-Brabant en kom dan wel een keertje naar je toe met m'n Corolla om je te helpen.

Ik hoor wel wanneer je er tijd voor hebt en behoefte aan hebt.

edit:
Ik begrijp dat je er echt veel werk aan hebt en ik wil je daar dan ook ECHT wel graag mee helpen (ik kom wel opdagen na een afspraak)

[ Voor 14% gewijzigd door Swop1200 op 20-06-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

I respect you for that!
Gaan we inpak-zondag organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, weer reactie van IS :)

Dus US wil geen tracking nr's weggeven? Hmm, raar, ze zouden ze toch moeten geven neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Duh, ik ben benieuwd of die dozen nog een keer opduiken (of stiekem alsnog verzonden worden door die Amerikanen, NOFI to Ilja). })

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-04 13:13
Goed weer eens van je te horen. En ja amerikanen zijn nou eenmaal vreemd (om maar eens iets generalizerents te zeggen O-) )
Ik stel alleen voor om voor de verandering eens van Z naar A te gaan }) dan ben je eerder bij de X(or'Arch) zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Laatst online: 16:34

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Als eerste, diegene die mij zou helpen is dus niet komen opdagen, en heb daar twee dagen voor niets op zitten wachten.
Toen moest ik alles weer uit de loods halen, aangezien het daar niet langer mocht staan
Juist. Dus jij hebt twee keer voor niks de hele boel moeten versjouwen. In je eentje. Als ik vragen mag, was die 'helper' een mede-tweaker? Die persoon wordt dus hierbij namens mij hartelijk bedankt voor het vele werk waar 'ie jou mee opgezadeld heeft en natuurlijk voor het verpesten van jouw verjaardag. Lame.

Enfin, voor wat betreft de spulletjes van de IA: we zullen waarschijnlijk moeten accepteren dat er vanuit Amerika niets meer komt. Niks aan te doen - een IA doe je samen dus dragen we samen ook het risico. Wat mij betreft ga je rustig de komende maanden versturen wat je binnen en laat je de rest gewoon zitten. Ik kom echt wel over die paar fannetjes heen :)
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er voor wat meer inzitten dan een paar fans, die zou ik willen vragen even na te denken over een redelijk voorstel van hun kant.
Geld terug is niet aan de orde, alles is overgemaakt aan die Amerikanen en Ilja heeft echt meer dan genoeg moeten doen voor die paar zielige Eurootjes die hij via Laupro als vrijwillige bijdrage heeft ontvangen.

Ik ben mij er van bewust dat dit velen een naar gevoel kan geven en daar kan ik alleen maar aan tegemoet komen door te zeggen dat je een IA [vet] samen [/vet] doet en daarom ook [vet] samen [/vet] de risico's draagt.

Samengevat stel ik voor dat Ilja hier zijn gedachten over laat gaan en dat de deelnemers die nog iets in Amerika hebben liggen proberen te wennen aan de woorden 'vette pech'

Verder lijkt het mij dat we niet nu meteen dit draadje volgooien met woeste discussies over hoeveel geld je dan wel niet laat liggen en zo, en eerst even een paar dagen er over nadenken. Misschien tijd voor een nieuw draadje of zo?

Laten we daarom afspreken dat we eerst Ilja de tijd gunnen hierover na te denken en ook wachten met reageren totdat hij (en hij alleen) zich uitspreekt over deze gedachten.

Komop tweakers - deal?

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:04

klown

geek

DeBolle schreef op 21 juni 2003 @ 11:09:
[...]

Juist. Dus jij hebt twee keer voor niks de hele boel moeten versjouwen. In je eentje. Als ik vragen mag, was die 'helper' een mede-tweaker? Die persoon wordt dus hierbij namens mij hartelijk bedankt voor het vele werk waar 'ie jou mee opgezadeld heeft en natuurlijk voor het verpesten van jouw verjaardag. Lame.

Enfin, voor wat betreft de spulletjes van de IA: we zullen waarschijnlijk moeten accepteren dat er vanuit Amerika niets meer komt. Niks aan te doen - een IA doe je samen dus dragen we samen ook het risico. Wat mij betreft ga je rustig de komende maanden versturen wat je binnen en laat je de rest gewoon zitten. Ik kom echt wel over die paar fannetjes heen :)
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er voor wat meer inzitten dan een paar fans, die zou ik willen vragen even na te denken over een redelijk voorstel van hun kant.
Geld terug is niet aan de orde, alles is overgemaakt aan die Amerikanen en Ilja heeft echt meer dan genoeg moeten doen voor die paar zielige Eurootjes die hij via Laupro als vrijwillige bijdrage heeft ontvangen.

Ik ben mij er van bewust dat dit velen een naar gevoel kan geven en daar kan ik alleen maar aan tegemoet komen door te zeggen dat je een IA [vet] samen [/vet] doet en daarom ook [vet] samen [/vet] de risico's draagt.

Samengevat stel ik voor dat Ilja hier zijn gedachten over laat gaan en dat de deelnemers die nog iets in Amerika hebben liggen proberen te wennen aan de woorden 'vette pech'

Verder lijkt het mij dat we niet nu meteen dit draadje volgooien met woeste discussies over hoeveel geld je dan wel niet laat liggen en zo, en eerst even een paar dagen er over nadenken. Misschien tijd voor een nieuw draadje of zo?

Laten we daarom afspreken dat we eerst Ilja de tijd gunnen hierover na te denken en ook wachten met reageren totdat hij (en hij alleen) zich uitspreekt over deze gedachten.

Komop tweakers - deal?
Hier kan ik het eigenlijk wel mee eens zijn, maar daarvoor vind ik het nu nog wat te vroeg. Ik vind dat er toch nog moet gekeken worden naar de mogelijkheden om de rest van de spullen alsnog te krijgen.....(ookal heeft Ilja daar z'n best natuurlijk al voor gedaan)
Wij hebben een afspraak met het bedrijf in Amerika dat ze voor € ...... onze spullen leveren, en als ze daar maar gedeeltelijk aan voldoen, vind ik dat het Amerikaanse bedrijf daar niet zo eenvoudig vanaf moet komen van "noujah....jammer......wij zien wel hoe we het nu gaan regelen"
Misschien of er een officiele brief naar het bedrijf moet? of inderdaad een consumentenorganisatie die ons kan helpen.....het gaat toch totaal om een redelijke smak geld dat we het Amerikaanse bedrijf dan 'zo' schenken....
En als het verzekerd verzonden zou zijn kunnen we (als we trackingnummers hebben) misschien geld van de verstuur-bedrijven krijgen?!

Ik bedoel te zeggen, misschien is er nog een ander weggetje open dan direct bij de pakken neer te gaan zitten en denken "vette pech"
Dat kan altijd nog.....maar goed dat je de tweakers alvast aan het woord "vette pech" laat wennen hoor.....want ik denk niet dat iedereen er zo makkelijk over denkt als jij en ik :o

(en ja.....zelf ga ik dan voor 20,50 euro het schip in, en dat vind ik best een smak geld :/ )

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Ik weet niet precies voor hoeveel geld ik het schip in ga, maar ik vind van mijn kant dat Ilja zijn best heeft gedaan en dat we met z'n allen misschien nog iets kunnen bereiken bij dat bedrijf. Dit is dus het risico van inkoopacties en dat wisten we van tevoren

Misschien dat er ergens nog een tweaker is die goede contacten in the States heeft en weet hoe het daar met de wetgeving op dit gebied. Het is idd heel erg verdacht dat ze geen trackingnrs. willen geven, dat geeft je al te denken. Het is natuurlijk heel erg makkelijk van ze om te zeggen dat het door de douane is 'zoekgeraakt'.

Het is dan misschien een beter idee om nu de spullen die er wel zijn te versturen en dan de Amerikanen zover te krijgen dat ze van het resterende gedeelte het geld terugstorten. Ik denk niet dat het slim is om te wachten totdat ze opnieuw sturen, want zoals al vaker opgemerkt is zijn de meeste spullen nu goedkoper te verkrijgen bij de lokale 'mod boeren' en heb je het dan sneller.

Ik weet niet hoe de rest van 'de gedupeerden' er over denkt, maar ik denk dat dit de oplossing is

[ Voor 4% gewijzigd door Turkish op 21-06-2003 14:10 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
Ik wil er pas over nadenken als ik de spullen heb die er wel zijn. Ik heb in november 160 euro betaald, en heb nog NIETS. En zo zijn er vele like me. Ik heb me redelijk rustig gehouden de hele tijd, maar ik ga echt niet zo maar even zeggen " laat maar zitten".
Eerst de spullen die er wel zijn, die hadden al lang verstuurd kunnen worden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
kan iemand helpen met een goeie pissed off engelse mail?
Dit is niet mijn sterkste pint, maar onderstaande mail heb ik zo even getyped.

graag verbeteren en versterken, ook graag een email adres van shop neerzetten en alemaal die email versturen.

Hello,

I am one of the people who ordered via Ilja Spierings.
Is there any way you could provide me with info about the missing parts?
The whole thing drags along, and months have gone by.
I still havent recieved anything, and i'm getting really really inpatient.
We have ordered for thousands of dollars and you havent been a great help at all.
The're are hundreds off people who want the tracking numbers off the boxes, to find out IF you guys actually send those boxes out.
Because a lot of people think you havent. Do you have any idea how many damage hundreds off angry people can do to you're store?
A bad reputation is about the worst thing for a ishop to have. And we are slowly trying to set up a plan about sueing some people over the lost boxen.
Is this the fault of Ilja Spierings? What is going on???

I truly hope you can give me information to help us out. Because we wont hear alot from Ilja Spierings.

hard maar waar, van mensen aansprakelijk stellen in natuurlijk geen sprake. Maar we krijgen dermate weinig info van ilja over die shop dat het maar direct moet.
Wij missen een zending, dan gaan zij maar bewijzen dat het verstuurd is, en het claimen bij het verzendbedrijf, hun aansprakelijk stellen, of in ieder geval dreigen lijkt me het minste.
Steek je "vette pech" maar in je kont, want ik wil mijn spullen

[ Voor 4% gewijzigd door Avenger84 op 21-06-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik dacht dat het probleem lag in nederland. Dat de tpg beweert dat de pakketjes al bij ilja zijn gearriveerd terwijl dat niet zo is.. In dat geval moet het toch mogelijk zijn geld terug te krijgen omdat het verzekerd verstuurd is.. Ik wil eigenlijk toch niet opgeven nu omdat het me dan 30 euro kost en het nog een hoop gesodemieter opleverd met het verdelen van de producten die gedeeltelijk zijn aangekomen...

Stuur die email nog maar niet Avenger, eerst even wachten op een reactie van ilja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlijkedag
  • Niet online
Inderdaad Avenger, we bespreken dit eerst met Ilja!
Verder heb ik je email veranderd in onderstaand stukje, wat me beter lijkt.
--------------------------------
Hello,

I am one of the people, who ordered via Ilja Spierings.
Is there any way you could provide me with info about the missing parts?
The whole thing drags along, and months have gone by.
I still haven't recieved anything, and i'm getting really inpatient.
We've ordered for thousands of dollars and you haven't been a great help at all.

A bad reputation is about the worst thing for a shop to have. We are slowly trying to set up a plan about sueing someone over the lost boxen, or taking this thing public on the big sites like C|net.
Is this the fault of Ilja Spierings? What is going on???

I truly hope you can give me information to help us out, 'cause we don't hear a lot from Ilja Spierings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Laatst online: 16:34

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Avenger schreef op 21 June 2003 @ 18:21:
Steek je "vette pech" maar in je kont, want ik wil mijn spullen
Ik zou graag als aanvulling op mijn eerdere post vandaag ook voorstellen dat we onderling niet dergelijke taal gaan uitslaan. Eventjes positief en oplossingsgericht denken helpt volgens mij meer. We 'zitten' er allemaal in voor een bedrag en een oplossing buiten Ilja om gaat volgens mij niet werken.
Nogmaals, zullen we eerst afwachten wat Ilja van deze ideeen vindt?

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor meneer de Bolle dat idee, maar er zijn ook mensen waarvan er dus nog helemaal niets uit Amerika is gekomen dus volgens jou moeten die mensen dus niets krijgen en toch geld betalen. Is dus een gigantisch kromme oplossing. Want jij geeft ook niet ergens geld aan uit om vervolgens helemaal niets terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb 123 pleuro overgemaakt aan ilja, denk dat ongeveer 100 euro nog niet binnen is. Dus we spreken hier niet over fette pech. misschien wel als het terug gestort wordt, maar ik ga geen 100 euro weg smijten, dan had ik het net zo goed in een willekeurige put kunnen flikkeren. Ik stel voor dat we gaan kijken naar een andere oplossing dan "Fette Pech".
edit:
spelvauten eruit gemept

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als alle deelnemers zo'n meel nou zouden versturen met toestemming van Ilja :9

btw, impatient en boxes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002