[IA] Mega Inkoopaktie *afhandeling*

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

{schopje} al info gehad uit the USA Ilja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ispiersing zou je mijn spullen willen opsturen. Het belangrijkste zit erbij ik heb dan alleen de DDR koelers niet maar das no problem die kunnen wel later met een envelop.

Zeg maar hoeveel ik moet overmaken om 2 zendingen te hebben.

JdeTuitE

Of je moet iets kunnen regelen met die fan adapter want die heb ik eigenlijk niet meer nodig :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
5,50euro overgemaakt voor een extra verzending. wanneer kan ik het verwachten? :Y)

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Is het spul dat begin deze week verzonden zou worden naar de IA deelnemers al een beetje op weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is nog niet weg, maar dat word in orde gemaakt.
Waarom duurt het zo lang? Dat zal ik later laten bekend maken, maar dat is nu nog helemaal niet van belang. Iig zou alles hier in Nederland moeten zijn... that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 03:51:
Waarom duurt het zo lang? Dat zal ik later laten bekend maken, maar dat is nu nog helemaal niet van belang. Iig zou alles hier in Nederland moeten zijn... that's all.
Dat laatste is al positief maar mocht alles nog een aantal weken gaan duren ga ik wel weer een keer wat geld overmaken zodat mijn voeding ook deze kant op kan komen. Maak nog steeds gebruik van een leen-voeding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ook de juiste blauwe fans ipv die adapters ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 11:27:
[...]

Dus ook de juiste blauwe fans ipv die adapters ;) ;)
Dat net niet, maar zoals ik zei, meer volgt later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:42
Gelukkig heb ik dus nog geen extra geld overgemaakt voor een eventuele nalevering. We wachten nog even af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Ik al wel geld overgemaakt voor een extra zending. Maar ik ben bij de mededeling mijn nick vergeten erbij te zetten |:( Heb je daarover mail van mij gehad Ispierings?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Laatst online: 14-09 11:35

tweakerbee

dus..?

Hm... Ilja, ik heb nooit antwoord gehad op je mailtje. Je moet het geld ontvangen hebben, het is namelijk nooit teruggekomen.
Om heel eerlijk te zijn ga ik het nu een beetje vervelend vinden. Kun je anders mij een mailtje sturen met hoe het precies zit?
e-mail is tweakerbee AT planet PUNT nl
Zo stond ik ook in LauPro / m'n betaling. Volledig kenmerk was te zien in bovenstaand screenshot.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReseT schreef op 17 mei 2003 @ 15:41:
Ik al wel geld overgemaakt voor een extra zending. Maar ik ben bij de mededeling mijn nick vergeten erbij te zetten |:( Heb je daarover mail van mij gehad Ispierings?
IK had geloof ik al gezegd dat ik dat gevonden heb.
tweakerbee schreef op 17 mei 2003 @ 17:05:
Hm... Ilja, ik heb nooit antwoord gehad op je mailtje. Je moet het geld ontvangen hebben, het is namelijk nooit teruggekomen.
Om heel eerlijk te zijn ga ik het nu een beetje vervelend vinden. Kun je anders mij een mailtje sturen met hoe het precies zit?
e-mail is tweakerbee AT planet PUNT nl
Zo stond ik ook in LauPro / m'n betaling. Volledig kenmerk was te zien in bovenstaand screenshot.
Dat komt goed, binnenkort meer uitleg waarom het zolang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
vanwaar deze vaagheid? ik denk dat enige open- en duidelijkheid wel op prijs gesteld zou worden.....

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik het nog niet zeker weet, en binnenkort wel, aangezien ze er mee bezig zijn.
(uitzoeken waar die 2 a 3 pakketten zijn)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Goed werk hoor Ispierings! Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/thumbsup.gif
Beter wat rustiger alles goed uitzoeken, dan alles gehaast en rommelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terecht, IA organiseren is veel en secuur werk, kom bijna in de buurt van het afsluiten van mijn eerste georganiseerde IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 19:02:
[...]

IK had geloof ik al gezegd dat ik dat gevonden heb.

[...]
Sorry, ik heb geen mail erover gehad.
En ik zie dat meerder mensen ook last hebben van niet aangekomen mailtjes. Misschien is er iets mis met je mailserver of zo. :?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:14
Hmmm ispierings waarom reageer je niet meer op msn, eerst dingen zeggen en dat niets doen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... No offense, maar volgens mij is dat wel van belang. Tenslotte heb jij ons geld, en wij niks. Beter gezegd, de leverancier heeft ons geld, jij het spul (of nog niet), en wij, niks.
Wij komen er dus nogal beroerd vanaf zul je wel begrijpen.
Ik snap wel dat jij het niet sneller kan laten lopen, maar ik zit te denken, had ik maar nu alles besteld, dan had ik het (over)morgen in huis, en was ik waarschijnlijk nog goedkoper uit. Het minste wat je kan doen is wat duidelijkheid scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik vind dat JanMaster wel een punt heeft.
Ik volg die topic ook niet iedere dag, een een tijdje geleden zei je dat je alles zou versturen van wat al binnen was, toen heb ik anderhalve week op een pakketje zitten wachten en daarna las ik dat nog helemaal niks verstuurd was, ik begrijp wel dat een IA veel moeite is en dat Ispierings er ook niks aan kan doen dat alles zo lang heeft geduurd, maar het is toch best wel balen als je opeens leest dat er niks verstuurd is terwijl je denkt dat je het pakketje op ieder moment kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan zeg ik hoe het zit;

Ik heb hier al een gedeelte ingepakt staan, en ik moet nog wat meer inpakken.
Dat had met goed geluk al wel eerder af kunnen zijn idd, maar ik ben ee ntijdje ziek geweest.
Daarvoor heb ik papieren moeten uitzoeken wat betreft de verdwenen dozen.
Wat ik daarvan weet?
Ze zijn idd verstuurd, dus alles zou in Nederland zich moeten bevinden.
Maar in Zwolle zegt de douane doodleuk dat ze geen pakketjes meer voor me hebben, en er niks is achtergehouden destijds.
Nu zit ik dus met het probleem, waar zijn die pakketten dan?
Ik heb de laatste tijd alles op alles gezet om die vraag te beantwoorden, en wat minder aan inpakken gedaan.
Iig wilde ik morgen gaan proberen om alles wat afgesproken was, en wat al compleet binnen is de deur uit te gaan doen.
Als er mensen zijn die Zondag in Tilburg zijn, ik kan je incomplete order ook daar naaryoe meenemen, zodat je dat alvast hebt.
Maar ik vind 'even' een paar dozen die gewoonweg verdwenen zijn belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ispierings zou het mogelijk zijn dat je de spullen die je van mij hebt kan opsturen, en dat ik die ene ontbrekende fan laat zitten ?
ik weet niet of het mogelijk is dat ik voor die fan het geld (of een gedeelte ervan) terug krijg want ik zit namelijk te wachten op die ene fan en ik heb het gevoel dat het ook nog wel even kan duren

aangezien de rest van mijn spullen er verder wel zijn, kijk die fan kan ik ook wel ergens anders kopen en ik heb gewoon geen zin meer om nog een eventueel een maand te wachten

dit klinkt mischien wel een beetje negatief maar als die dozen wel zijn verstruurd en ze zijn niet in nederland dan zijn ze dus gewoon weg, of ze nou gejat zijn of iets dat weet ik verder ook niet maar het klinkt er iig niet naar dat de spullen er volgende week zijn

dus als het mogelijk is dat ik die ene fan afzeg zou je mij heel erg blij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dit best doen, maar dan moet natuurlijk niet iedereen dit willen.
Natuurlijk heb ik ook geen oneindige pot reserves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ik weet niet of er nog iemand is die een extra blauwe dan wil hebben ?

zo ja, dan kan je het geld gewoon naar me overmaken
zo niet, dan graag een gedeelte van het geld, of niets het maakt me vrij weinig uit ik heb gewoon geen zin meer om te wachten

niet dat ik jou iets verwijt hoor ispierings, ik vind het geweldig dat je de actie begonnen bent en dat je je er zo goed voor inzet, ik neem aan dat jij het ook liever allemaal anders gehad zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42
Was de verzending verzekerd verstuurd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 14-09 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ruim een half jaar loopt deze aktie nu :) (vanaf 8 nov 2002) Just FYI
Word er nu ook echt een beetje moe van, niet dat Ilja er wat aan kan doen, maar gewoon een kut zootje, lame shit post, gore douane. Wanneer komen er telepoorten oid.
Zou het ooit nog goed komen met de verloren pakketjes? Stay tuned for another exciting episode of IA

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We (Bald Eagle en ik) hebben al een tijdje geleden extra geld overgemaakt voor deellevering maar tot op heden nog niets gezien? hoe zit dat? als we nu toch gaan wachten op de rest willen we die 5,50 euro eigenlijk wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 20:42:
Ok, dan zeg ik hoe het zit;

Ik heb hier al een gedeelte ingepakt staan, en ik moet nog wat meer inpakken.
Dat had met goed geluk al wel eerder af kunnen zijn idd, maar ik ben ee ntijdje ziek geweest.
Daarvoor heb ik papieren moeten uitzoeken wat betreft de verdwenen dozen.
Wat ik daarvan weet?
Ze zijn idd verstuurd, dus alles zou in Nederland zich moeten bevinden.
Maar in Zwolle zegt de douane doodleuk dat ze geen pakketjes meer voor me hebben, en er niks is achtergehouden destijds.
Nu zit ik dus met het probleem, waar zijn die pakketten dan?
Ik heb de laatste tijd alles op alles gezet om die vraag te beantwoorden, en wat minder aan inpakken gedaan.
Iig wilde ik morgen gaan proberen om alles wat afgesproken was, en wat al compleet binnen is de deur uit te gaan doen.
Als er mensen zijn die Zondag in Tilburg zijn, ik kan je incomplete order ook daar naaryoe meenemen, zodat je dat alvast hebt.
Maar ik vind 'even' een paar dozen die gewoonweg verdwenen zijn belangrijker.
Ja ja jaaa!!! Ik woon in Tilburg!! Ik wil m eigenlijk wel ff afhalen..
Noem maar een tijd/datum/plaats, desnoods via de mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Laatst online: 14-09 11:35

tweakerbee

dus..?

* tweakerbee wacht nog steeds braaf op z'n mailtje.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 20:42:
* Havocnl is tilburger :*)
Niet waar Insan1ty ;)
Ik neem aan dat ik dan wel te horen zal krijgen hoe en wanneer dit allemaal gebeurt dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Havocnl op 22-05-2003 12:02 . Reden: kleine toevoeging ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Het zou erg kl*te zijn als deze kwijt zijn :(

Zitten de spullen echt niet ergens bij jou op je kamer onder een grote berg andere hardware verstopt?:? Is er geen manier om deze dozen te tracen? Als het aantal verzonden dozen niet overeen komt met het aantal ontvangen dozen, dan moet de post (TPG/Fedex, weetikveel) daar toch op aan te spreken zijn? Ik neem aan dat de leverancier ze met verhoogde aansprakelijkheid verstuurd heeft (of met een verzekering ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
ik vind ook wel dat het eens tijd wordt....die pakketten zijn toch zeker verzekerd verstuurd? dan kan je de vervoerder toch aansprakelijk stellen? het voordeel van de goedkopere prijzen is zowieso langzaam aan het verdwijnen want als we maar lang genoeg wachten wordt toch alles goedkoper :(

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:42
Als iedereen zich nou een beetje rustig houdt tegenover ispierings zou het al een hoop schelen. Hij kan er ook niks aan doen dat het zo lang duurt en dat er een aantal dozen verdwenen zijn al helemaal niet. Onderschat niet hoeveel werk dit is, er hebben 200 mensen meegedaan met deze ia en er moeten dus evenveel dozen ingepakt en opgestuurd worden. Ik denk dat je al minstens een week bezig bent met alles sorteren en inpakken.

Verder heeft het geen zin om nu zoveel druk op ispierings te leggen dat hij de spullen op moet gaan sturen. Ik denk niet dat hij met plezier al 2 maanden tussen de dozen zit, en wil er dus ook zo snel mogelijk van af. Laten we het rustig houden en gewoon afwachten, het heeft nu 6 maanden geduurd dus een paar weken extra maakt nu ook niet zoveel meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 08:49
Tetsuo schreef op 22 May 2003 @ 17:56:
Als iedereen zich nou een beetje rustig houdt tegenover ispierings zou het al een hoop schelen. Hij kan er ook niks aan doen dat het zo lang duurt en dat er een aantal dozen verdwenen zijn al helemaal niet. Onderschat niet hoeveel werk dit is, er hebben 200 mensen meegedaan met deze ia en er moeten dus evenveel dozen ingepakt en opgestuurd worden. Ik denk dat je al minstens een week bezig bent met alles sorteren en inpakken.

Verder heeft het geen zin om nu zoveel druk op ispierings te leggen dat hij de spullen op moet gaan sturen. Ik denk niet dat hij met plezier al 2 maanden tussen de dozen zit, en wil er dus ook zo snel mogelijk van af. Laten we het rustig houden en gewoon afwachten, het heeft nu 6 maanden geduurd dus een paar weken extra maakt nu ook niet zoveel meer uit.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles leuk en aardig maar hij heeft ook de mogelijkheid geboden om tegen betaling van extra verzendkosten de spullen die nu binnen zijn te versturen.
we hebben betaald maar krijgen evengoed niets.... dat vind ik niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
ispierings you have mail ;)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Is er al iets bekend van de rest van de spullen?

Alle spullen die ik heb besteld zijn er nog niet helaas.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

is er nog nieuws ilja? ik vind het een beetje te stil worden hiero. :?
en hoe zit het met de tussendoorzendingen? je zou toch dingen gaan opsturen.
sorry dat ik het zeg hoor maar ik wordt er een beetje flauw van om aan het lijntje te worden gehouden met iedere keer weer uitstel en zo.
heel tof/knap dat je een inkoopactie organiseert maar als je dingen belooft moet je ze wel nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk word ik een beetje gestoord van de reacties en het gezeur..

Ja ik heb ook meegedaan
Ja ik heb ook een dingetje bij de verdwenen zending
Ja ik wil ook héél graag het zaakje rond hebben

Nee, mijn geduld is nog niet op

Denk na en blijf redelijk..
Ilja kan er ook weinig aan doen, en wat hij wel kon heeft hij imho al gedaan,

Het lijkt mij enigzins onredelijk, om halve bestellingen te gaan versturen, de man heeft nu al een (TIJDELIJK) ruimte gebrek, en straks blijft ie met een X aantal dozen niet verzonden meuk zitten. In het andere geval zouden we de man zijn administratie verdubbelen als hij 2 pakketjes naar iedereen moet gaan opsturen...

Zolang Ilja het uithoud met een verstopte slaapkamer, en hij nog bereid is het geduld op te brengen, en de strijd met de douane/leverancier/transporteur nog niet op te geven, dan leg ik mij daarbij neer...

Maw. pas als Ilja zegt, dat de spulletjes definitief niet boven water komen mag hij het van mij afronden en de hele brut (exclusief "the missing link") versturen.

Dus mede IA'ers stop het gezeik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelul idi, € 5,50 vragen voor tussentijdse verzending en vervolgens niets versturen is niet netjes of jij het nu gezeik vindt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Ilja, wat heb je liever ? Dat ik wat extra geld overmaak voor die fanguards die nog moeten komen om die later te versturen of verzend je liever alles in 1 keer ? Ik zie het namelijk zo:
- Aan de ene kant kan ik nog wel ff wachten, bespaart me verzendkosten en bespaart jou moeite als je daar geen zin in hebt
- Aan de andere kant heb ik m'n spullen dan wat sneller binnen en ben je van mijn en in navolging van mij, misschien ook andermans spullen alvast af.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Yesssss heb mn spulletjes vandaag in ontvangst genomen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/files/Picture%20010.jpg

Woeiii :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
insan1ty schreef op 25 May 2003 @ 14:35:
Yesssss heb mn spulletjes vandaag in ontvangst genomen :)
[afbeelding]

Woeiii :D
heb je dat ding express iets naar voren gedaan of past ie er gewoon niet goed in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
PilatuSSS schreef op 25 May 2003 @ 14:38:
[...]

heb je dat ding express iets naar voren gedaan of past ie er gewoon niet goed in ?
Chieftec.. Moet die rail ff aanpassen

Nou wil ik btw niet lastig zijn, maar op de achterkant van die fancontroller zitten per fan 3 aansluitingen[4 fans], waaronder een molex. Het is echter een male molex. Komt daar spanning op te staan? Ik mag hopen van niet, kan er nu nie echt goed bij om ff te meten.

[ Voor 37% gewijzigd door insan1ty op 25-05-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

3 days later.... still no news.....
Ilja, wat ben je op het moment aan het doen? Wat is het stadium waar het pakjes zoeken zich in bevind?

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Als ik op Laupro ga, krijg ik een foutmelding:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Not enough space on disk.

/ia/g.asp, line 51

Ik kan daar niks aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:04

klown

geek

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 19:21:
offtopic:
Als ik op Laupro ga, krijg ik een foutmelding:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Not enough space on disk.

/ia/g.asp, line 51

Ik kan daar niks aan doen?
offtopic:
Nee, daar kan je nix aan doen.....
De webmaster van Laupro heeft een probleem met z'n hosting provider, dat ze de logs bij zijn webspace opstouwen en hij ze elke dag moet verwijderen, omdat anders de schijfruimte vol gerekend wordt.....
Dus.....dat is ie een dag vergeten (o.i.d.) en dan krijg je dit......en nee....dat kun je dus niets aan doen...(8> (of je moet hem natuurlijk hosting aanbieden :+)

[ Voor 10% gewijzigd door klown op 28-05-2003 19:31 ]

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 10:57:
Persoonlijk word ik een beetje gestoord van de reacties en het gezeur..

Ja ik heb ook meegedaan
Ja ik heb ook een dingetje bij de verdwenen zending
Ja ik wil ook héél graag het zaakje rond hebben

Nee, mijn geduld is nog niet op

Denk na en blijf redelijk..
Ilja kan er ook weinig aan doen, en wat hij wel kon heeft hij imho al gedaan,

Het lijkt mij enigzins onredelijk, om halve bestellingen te gaan versturen, de man heeft nu al een (TIJDELIJK) ruimte gebrek, en straks blijft ie met een X aantal dozen niet verzonden meuk zitten. In het andere geval zouden we de man zijn administratie verdubbelen als hij 2 pakketjes naar iedereen moet gaan opsturen...

Zolang Ilja het uithoud met een verstopte slaapkamer, en hij nog bereid is het geduld op te brengen, en de strijd met de douane/leverancier/transporteur nog niet op te geven, dan leg ik mij daarbij neer...

Maw. pas als Ilja zegt, dat de spulletjes definitief niet boven water komen mag hij het van mij afronden en de hele brut (exclusief "the missing link") versturen.

Dus mede IA'ers stop het gezeik..
Vind ik heel leuk maar ilja kan natuurlijk ook ff wat laten horen van zich zelf, het is nu al meer dan een week geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 09:21

wica

De duivel jacht op me

.

[ Voor 99% gewijzigd door wica op 28-05-2003 19:43 . Reden: sorry, niets te melden ]

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:46:
gelul idi, € 5,50 vragen voor tussentijdse verzending en vervolgens niets versturen is niet netjes of jij het nu gezeik vindt of niet.
Denk eens na. Er zijn ongeveer 250 mensen die meedoen. Heel zijn kamer staat vol met dozen en nu moet ie voor een enkeling even een deelzending doen. Dit is moeilijker dan je denkt en vergeet niet dat I. Spierings GEEN bedrijf is.
Naast de IA regelen heeft hij ook school/werk.

Heb eens respect ipv te zeuren over die zielige 5.50 die je vorige week hebt gestort en nu binnen 24h je spulletjes thuis hebt liggen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 28 mei 2003 @ 20:22:
[...]

Denk eens na. Er zijn ongeveer 250 mensen die meedoen. Heel zijn kamer staat vol met dozen en nu moet ie voor een enkeling even een deelzending doen. Dit is moeilijker dan je denkt en vergeet niet dat I. Spierings GEEN bedrijf is.

Heb eens respect ipv te zeuren over die zielige 5.50 die je vorige week hebt gestort en nu binnen 24h je spulletjes thuis hebt liggen.
Jaahh, zo ken ik er nog wel een paar.. Dan moet je dat niet beloven, of laten weten dat het niet lukt en terugstorten of laten weten wanneer je dat terugstort..

Uiteraard respect voor het organiseren van deze inkoopactie maar deelnemers in onwetendheid laten is de grooste fout die je kan maken.. Als het niet lukt of je geen tijd hebt kunnen we daar allemaal begrip voor opbrengen.. Hier word ik echter ook ongeduldig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, hoe heeft deze dubbelpost ooit kunnen gebeuren.. Het is net alsof ik een penalty gemist heb ;(

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect hebben we geruime tij gehad..... Nu moeten er OF spullen komen of regelmatig een UPDATE,
Ik ben het zo langzamerhand een beetje zat,alles wat ik heb besteld via deze IA heb ik inmiddels al normaal gekocht.
Prima dat een IA wat langer duurt maar 6 maanden en meer lijkt mij een beetje overdreven! Dus Ilja verstuur gewoon de dingen die je hebt en voor de rest zien we wel..... Iets is toch beter dan niets!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het probleem ook niet..
Laatste bezoek 29-05-2003 01:32
Je bent er dus nog wel maar even een berichtje achterlaten in de trend van,; sorry jongens, ik ben even druk met andere dingen.. Dan en dan heb ik weer tijd.., doe je niet..
En als die dozen weg zijn is dat toch ook geen fatale ramp.. Ze zijn verzekerd opgestuurd dus kan je met heel wat moeite je geld terugkrijgen..
Nja, kom op.. Let us know! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 03:34:
Respect hebben we geruime tij gehad..... Nu moeten er OF spullen komen of regelmatig een UPDATE,
Ik ben het zo langzamerhand een beetje zat,alles wat ik heb besteld via deze IA heb ik inmiddels al normaal gekocht.
Prima dat een IA wat langer duurt maar 6 maanden en meer lijkt mij een beetje overdreven! Dus Ilja verstuur gewoon de dingen die je hebt en voor de rest zien we wel..... Iets is toch beter dan niets!!
Mja no offense maar dat het 6 maanden heeft geduurt kan Ilja ook niet zoveel aan doen. Als die gasten in de States de boel wat sneller hadden verstuurd was het allemaal een stuk sneller gegaan.

En als je wilt dat er spullen apart verstuurd moet worden zal je het netjes met Ilja moeten regelen.

En ik denk dat Ilja het inmiddels ook wel gehad heeft met deze inkoop actie. Vooral als er allemaal mensen gaan zijn die ff lekker gaan zeuren hier. |:(

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

( ik wil me er eigenlijk niet in mengen, maar hier wil ik toch wel ff op in gaan)

dat 6 maanden duren komt weer mede door de deelnemers aan deze aktie, omdat er weer eens een aantal waren die niet op tijd betaalden duurde het weer langer voordat alles verzonden kon worden. Ilja had alles al klaar laten zetten in amerika op voorwaarde dat hij op een bepaalde datum het geld zou overmaken, echter had hij op die datum nog niet al het geld binnen. waardoor ze daar in amerika besloten hadden om een deel van de spullen gewoon te verkopen, wat resulteerde in een langere wachttijd voor onze zending omdat een deel niet meer op voorraad was.
dus voordat iedereen gaat lopen zeuren over zijn spullen/geld, ga ook eens bij jezelf te rade voordat je het over iemand anders gaat hebben.

en nee, ik wil hier niet mee zeggen dat iedereen die nu zeurt een laatbetaler was/is, ik vind echter wel dat niet iedereen meteen richting ilja alle vuile was moeten laten gaan.

Ja, ook ik wacht op mijn spullen en zou ze wel graag willen hebben, maar wacht gewoon af.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
Als je aan een inkoopactie begint weet je van te voren nooit of het mee of tegen gaat zitten, nu zit het tegen maar heb geduld die spullen komen echt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar hier gaat het helemaal niet om.. Het gaat erom dat ie niks laat horen terwijl er onduidelijkheid is over die dozen...

Niks laten weten + mensen die al heel lang wachten = vragen om gezeur..

Of hij vertelt opeens dat alles is aangekomen en al is verstuurt als verrassing.. Maar dat zou gemeen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 28 mei 2003 @ 20:22:
[...]

niet om te zeuren maar
Door ispierings - Friday 09 May 2003 20:59

Ok, ik geef jullie de keus...

Poll: Producten nu verzenden of wachten?

Wachten totdat alles er is?

Nu alvast zenden wat binnen is?

Ik wil eigenlijk ook wel van al die dozen hier af, en ik heb geen idee hoe lang het duurt voor dat de rest er is.
Omdat ik vind dat jullie al lang genoeg gewacht hebben, en jullie natuurlijk ook graag willen modden, heb je het nu zelf voor het zeggen.
Ik doe van mijn kant af zo veel mogelijk om de aktie goed te laten verlopen, echter is het bedrijf waar ik de producten besteld heb een beetje sloom met antwoorden en uitzoeken.

Ik doe dit puur voor jullie (ondertussen ben ik er stiekum ook wel blij mee hoor ) en als jullie er voor gaan, dan vraag ik vriendelijk een bedrag over te maken ter vergoeding van de extra zending (sommige hebben dit al gedaan , en dat bedrag is 5,50 E voor veel spullen en ik meen 2,40 voor als het door de brievenbus kan)

Dus vote!
Hij heeft het dus zelf aangeboden, en dan mag je verwachten dat hij zijn woord gestand doet, anders is het leuk verdient als er 100 man (of meer/minder) even 5.50 storten zonder er iets voor terug te krijgen.
Een update zou dus wel op zijn plaats zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
er was toch besloten dat we zouden wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

In de poll kon volgtens de post van Ilja tot zondag (de 16de) gestemd worden, maar ik heb ten eerste geen "officiele" uitslag gezien en ten tweede kan er nog steeds gestemd worden. :?

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilja is op het net, dus vraag het anders even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Ilja wij verwachten eigenlijk wel eens status updatje van je ;)

ps. nu hoef je je niet gedwongen te voelen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bewust even gewacht met reageren.
Zoals ik al een aantal heb laten weten ben ik erachter gekomen dat dit om in je eentje in te pakken gewoon veels te veel is, en daarom heb ik er nu iemand bij betrokken die me gaat helpen daarbij.
Ik wilde in eerste instantie alles tegelijk weg doen om geen berichten te krijgen van; "Waarom heeft die zijn spullen al wel en ik niet, ook al heb ik eerder betaald" etc...
Omdat ik zie dat ik er niet meer onderuit kan om te versturen gaat er nu dus elke dag een lading weg, om jullie zo tevreden te stellen.
Verder ga ik alles bij mijn vader op het bedrijf in een loods zetten, aangezien het op mijn kamer erg moeilijk inpakken is.
Ik heb al die tijd gewoon exact laten weten wat er aan de hand is, en dat doe ik nu weer.
Er liggen hier al wat pakketten klaar om te versturen, en die gaan maandag op de post, samen met nog wat andere die ik in het verloop van het weekend inpakken ga.
Ik zal dan weer foto's van het aantal maken zodat je iig ziet dat ik er nog steeds moeite voor doe, en geen weet-ik-wat-voor-reden kan aanvoeren om het niet te doen.

Nu hoop ik dat jullie dit een eerlijk antwoord van me vinden, en jullie er in kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Laatst online: 01-09 20:24
kan je vertellen hoe het amerikaanse bedrijf gereageert heeft op de melding dat "nog steed" niet alle dozen binnen zijn bij jou?
Ik neem aan dat je ze hier intussen al mee geconfronteerd hebt.
Waren die dozen verzekert? Heb je tracking nummers? Werken ze mee? of zeggen ze "zoek het zelf maar uit"

In hoeverre kunnen wij ondersteuning bieden met klachtenmails naar het bestelbedrijf.
Ik neem toch aan dat dit soort dingen impact moeten hebben, ze hebben misschien 1 order verneukt, maar daarmee toch een hoop mensen het slachtoffer van laten worden.
(mocht de schuld aan hun kant liggen in ieder geval). Probeer ze op ze minst op hun verantwoording te wijzen. Probeer de verantwoording van de zendingen bij hun neer te leggen.

Ik kan me niet voorstellen dat hulpeloos wachten de beste oplossing is.
Je moet laten zien met hoeveel we zijn, ze hebben geld aan ons verdient, en dan mogen ze ook wel een beetje service bieden. Van hun kant is het makkelijker om het verzendbedrijf aansprakelijk te stellen.

Onderschat onze kracht niet, we zijn met een hoop mensen en we kunnen voor een hoop negatieve publiciteit zorgen. Medebestellers raken geiriteerd en uiten dat op jou. Wat eigenlijk onterecht is omdat jij hier niets aan kan doen, echter jij hebt wel de verantwoordelijk over de afhandeling naar ons.

Geef ons meer info en we kijken wie we nu op onze verantwoordelikkheid kunnen wijzen...
Ergens in de keten gaat het fout, dat bedrijf /die persoon kan nu de klappen opvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

_O_ ispierings _O_

Klasse dat je je zo in blijft zetten voor deze IA.

Ik heb er alle bewondering voor

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb ff mobiel (!) gebeld naar the US of A en heb gedreigd dat als ze de producten niet zullen opsturen, dat ik dan over zou komen en ze zou sue-en.
Kennelijk vonden ze dat niet al te leuk (:P) en nu waren ze ineens te bereiken zonder problemen, en kon ze ook zonder problemen mailen :)
Ze geven ook toe dat er in de manier van zenden een 'foutje' is gemaakt, en dat gaan ze nu uitzoeken.
Ik weet zelf al lang wat er mis is, en dat heb ik ze ook verteld, maar laat ze nu maar tot dezelfde conclusie komen.
Iig van dat naar Amerika meen ik, want ik ben nu niet echt vriendelijk meer, en dat schijnt te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PilatuSSS schreef op 20 mei 2003 @ 21:01:
ispierings zou het mogelijk zijn dat je de spullen die je van mij hebt kan opsturen, en dat ik die ene ontbrekende fan laat zitten ?
ik weet niet of het mogelijk is dat ik voor die fan het geld (of een gedeelte ervan) terug krijg want ik zit namelijk te wachten op die ene fan en ik heb het gevoel dat het ook nog wel even kan duren

aangezien de rest van mijn spullen er verder wel zijn, kijk die fan kan ik ook wel ergens anders kopen en ik heb gewoon geen zin meer om nog een eventueel een maand te wachten

dus als het mogelijk is dat ik die ene fan afzeg zou je mij heel erg blij maken
ik quote mezelf even, ispierings kan dit of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PilatuSSS schreef op 30 May 2003 @ 02:52:
[...]

ik quote mezelf even, ispierings kan dit of niet ?
Ja dat kan, en ik heb nu alle tijd om in te gaan pakken, want ze hebben daar nu onderhand het papierwerk wel nagekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor diegene die het willen weten: Ik heb nu al 4,5 uur aan de phone gehangen met US of A, dat is dus iets ergens in de buurt van een 200E ofzo, dus als er nu nog mensen zijn die beweren dat ik het voor winst doe hebben het goed mis...

[Edit]

Fanmail beantwoord :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 05:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoonkostenvergoedingen vragen @ the usa?
Hun doen het niet goed dussssss.................

Dit komt wel goed zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha...lachse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pbregman schreef op 29 May 2003 @ 23:50:
_O_ ispierings _O_

Klasse dat je je zo in blijft zetten voor deze IA.

Ik heb er alle bewondering voor
I second that!
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 03:58:
Voor diegene die het willen weten: Ik heb nu al 4,5 uur aan de phone gehangen met US of A, dat is dus iets ergens in de buurt van een 200E ofzo, dus als er nu nog mensen zijn die beweren dat ik het voor winst doe hebben het goed mis...

[Edit]

Fanmail beantwoord :P
Als je iets korter bij me in de buurt woonde, mocht je mijn mobieltje gebruiken, valt toch niet op bij mij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
bedankt voor je inzet, ben blij dat er schot in komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe
  • Laatst online: 03-09 18:44

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Dikke vette pluim voor ispierings! :)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ispierings weer een vordering maakt m.b.t. onze IA meldt hij dat, heeft hij duidelijk aangegeven, en heeft hij ook iedere keer gedaan.
Dus nu steeds posten over wat er nu allemaal zo goed of slecht gaat heeft niet veel zin. Gewoon wachten en dit topic ff met rust laten. Hij heeft het al druk genoeg en kan z'n energie beter steken in de voortgang van de IA ipv in offtopic reacties lezen en er nog op moeten reageren ook.

OK, dit is dus ook wel offtopic geloof ik :+ maar wel met een doel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een groot deel van mijn spullen opgehaald bij Ilja, en het is daar echt een chaos. Die jongen kan niet eens normaal zijn slaapkamer in, want die staat vol met dozen, evenals zijn gang. Ik vind dat iedereen die loopt te zeiken over z'n spullen nu maar eens z'n bek dicht moet houden en een beetje respect moet tonen voor deze jongen. Anders zou ik zeggen, organiseer zelf zo'n grote IA en dan praten we verder :(

Ilja, keep on the good work _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

[Offtopic]
Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 03:58:
Voor diegene die het willen weten: Ik heb nu al 4,5 uur aan de phone gehangen met US of A, dat is dus iets ergens in de buurt van een 200E ofzo,
Doe je iets goed fout.
http://www.tele2.nl/chap02/c020301u.html 4,5 * 60 * 0,05= 13.5

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
bombadil schreef op 31 mei 2003 @ 15:36:
[Offtopic]

[...]

Doe je iets goed fout.
http://www.tele2.nl/chap02/c020301u.html 4,5 * 60 * 0,05= 13.5
Dan doe jij iets fout.
Hij zei in een post ervoor dat hij met zijn GSM belde.

En dan word het al wat anders. Dan is het niet te berekenen want dan moet je zijn Abbonement weten.

Voor KPN: http://145.7.217.250/roaming/bellennaarhetbuitenland.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 02:44:
Oke, ik heb ff mobiel (!) gebeld naar the US of A en heb gedreigd dat als ze de producten niet zullen opsturen, dat ik dan over zou komen en ze zou sue-en.
Kennelijk vonden ze dat niet al te leuk (:P) en nu waren ze ineens te bereiken zonder problemen, en kon ze ook zonder problemen mailen :)
Ze geven ook toe dat er in de manier van zenden een 'foutje' is gemaakt, en dat gaan ze nu uitzoeken.
Ik weet zelf al lang wat er mis is, en dat heb ik ze ook verteld, maar laat ze nu maar tot dezelfde conclusie komen.
Iig van dat naar Amerika meen ik, want ik ben nu niet echt vriendelijk meer, en dat schijnt te helpen...
You go Girl ;) Nee goed werk. Beetje bluffen helpt soms best. En mijn bestelling mag je als laatste doen hoor ik heb geen haast :9

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

ispierings schreef op 30 May 2003 @ 02:44:
Wat is er dan mis? (of heb ik ergens over heen gelezen)
Voor de rest respect, dat je jezelf zo opoffert. Je ouders zullen heel dit gebeuren waarschijnlijk ook niet toejuigen, en in het geheel is het al een heel gezeik.
En mijn bestelling mag je als laatste doen hoor ik heb geen haast
En op jou drinken we er nog 1 vanavond :9

[ Voor 15% gewijzigd door DaMightyWackO op 31-05-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMightyWackO schreef op 31 May 2003 @ 16:30:
[...]

Wat is er dan mis? (of heb ik ergens over heen gelezen)
Voor de rest respect, dat je jezelf zo opoffert. Je ouders zullen heel dit gebeuren waarschijnlijk ook niet toejuigen, en in het geheel is het al een heel gezeik.
Dat houd ik nog ff achter, dat wil ik eerst van hun bevestigd zien, en zij zijn de enige die mij dat met zekerheid kunnen zeggen.
Xavier schreef op 31 May 2003 @ 15:42:
[...]

Dan doe jij iets fout.
Hij zei in een post ervoor dat hij met zijn GSM belde.

En dan word het al wat anders. Dan is het niet te berekenen want dan moet je zijn Abbonement weten.

Voor KPN: http://145.7.217.250/roaming/bellennaarhetbuitenland.asp
Naar vaste net in Verenigde Staten Naar mobiel
Piek Dal Piek Dal
Internationaal tarief 0.26 0.26 0.26 0.26
Tarief FlexiBel Allround 0.30 0.18 0.30 0.18 +

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal 0.56 0.44 0.56 0.44

Dat zijn mijn tarieven :)
Dus niet helemaal 200 maar wel ontzettend veel :P
Heb ook geschat, aangezien ik ook nog niet de afschrijving van deze maand heb enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilja,, mail mij eens jouw (privé) bankrekening nr.

(idi@chello.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 16:45:
[...]

Dat houd ik nog ff achter, dat wil ik eerst van hun bevestigd zien, en zij zijn de enige die mij dat met zekerheid kunnen zeggen.
Je bedoelt de "niet aan gekomen" pakketjes :'( ?
Maar je hebt dus nu nog steeds niet meer spullen er bij ..
Ik hoop dat het een beetje goed gaat komen
want ben alweer bezig met een nieuwe mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Ik heb alle tijd van de wereld. Wat ik zou kunnen doen voor de mensen in de buurt van Purmerend, is hun zooi ophalen bij Ilja en dat die mensen het hier komen ophalen. Voor een kleine vergoeding, 1 euro ofzo, zodat mijn benzine kosten gedekt zijn. Iemand interesse ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 02:44:
Well done! _/-\o_

Ik wil nog even melden dat ik begrijp dat je er erg veel werk aan hebt en dat ik er veel respect voor de manier waarop je dit nu oplost heb! Natuurlijk moet een dergelijke bestelling te tracen zijn en zit de leverancier dus in de fout.

Wij staan achter je! Samen moeten we de rest van de bestelling wel zien te krijgen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-Medic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 16:32
Ilja ik vind dat je heel erg goed je best doet om alles voor elkaar te krijgen!
RESPECT _/-\o_

Jij kunt er verder weinig aan doen dat het betreffende bedrijf in de USA zo'n slechte service heeft. Het is echt geen reclame voor hun..... eigenlijk zouden ze ons/jou een compensatie aan moeten bieden voor de fouten die door hun bedrijf zijn gemaakt!

Je hebt ook groot gelijk dat je nu dreigt met claims. Daar zijn die amerikanen wel gevoelig voor want dan spreek je hun taal heheh lol ;)

Voor ons is het erg vervelend dat we nog steeds onze spullen niet hebben maar ik vind dat je daar niet bij Ilja over moet gaan klagen want die heeft er nog het meeste last van |:(

Veel succes Ilja!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 16:45:
[...]

[...]

Naar vaste net in Verenigde Staten Naar mobiel
Piek Dal Piek Dal
Internationaal tarief 0.26 0.26 0.26 0.26
Tarief FlexiBel Allround 0.30 0.18 0.30 0.18 +

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal 0.56 0.44 0.56 0.44

Dat zijn mijn tarieven :)
Dus niet helemaal 200 maar wel ontzettend veel :P
Heb ook geschat, aangezien ik ook nog niet de afschrijving van deze maand heb enzo :P
gezien de duur van de inkoopactie is het misschien toch makkelijk als je je vermoedens met ons deelt.
(zie je er btw een mogelijkheid om het af te ronden voor het eind van de maand? want het lan-party seizoen begint namelijk weer, wel zo leuk als we dan kunnen modden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap