Ok.. Ik heb niet het hele topic gelezen en zelfs de moeite niet genomen alle vorige delen te lezen
Maar ik heb een probleem, en volgens mij is het nog niet bekend. Ik heb in dit topic ook al aardig beschreven :
Club3d ATI radeon 9500 3d=zwart beeld
Ik heb een Radeon 9500 non-pro 64MB (unmodded, want ik hou niet van schaken..). Onder Win98 werkt ie voor zover ik tot nu toe heb gezien vlekkeloos. Leuke kaart
Maar onder Win2K ging het dus al mis, lage 3Dmark2K1 score, 3DMark03 Nature deed het niet, UT2K3/NFS:HP2 liet de monitor direct op standby springen en Battlefield kickte me na 5 min terug naar de desktop.
Toen ging ik maar naar WinXP.. En dat ging ook weer mis. 3Dmark werkte nu wel goed, UT2K3 en Battlefield ook, NFS:HP2 nog niet getest maargoed. Toen zette ik half-life erop.. Helaas, leuk geprobeerd. Bij het starten eerst monitor op standby, na een tijdje weer beeld in lage resolutie/kleuren oid, na wat gezeur (foutmeldingen van Windows die ik me niet meer herinner..) in het menu, en toen ik in 3D modus zou gaan om te spelen... Totaalcrash (beeld bleef windowsachtergrond-blauw, helemaal).
Toen heb ik m'n Viper 2 (S3 Savage 2000) er maar weer bijgepakt, en daarmee werkt Half-life wel gewoon onder WinXP.
Dus Radeon + Win2K/XP = no-go? Ik heb verder niks bijzonders geinstallt of rare hardware... Dus ik snap er niks van. Er zijn toch ook counterstrikers met een Radeon 9500 onder WinXP?
Ok, rest van m'n specs :
MSI KT3 Ultra (Via KT333)
AthlonXP 1800+ (palomino)
256MB PC2700@2100@snelle timings
40GB 5400rpm Maxtor hd
300W Target voeding
En nog wat minder boeiende spullen
Als iemand een idee heeft... Oh ja, ik gebruik voor ieder OS de laatste Catalyst.