[98] task switchen sysyemtray *

Pagina: 1
Acties:

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
Okej, ik heb al wat gezocht op google en got, maar ik kan nergens iets vinden. het probleem:

een vriendin van mij dr com poort is stuk, en daar zat dus de muis aan. geen ps/2 of usb aansluiting aanwezig. dus moet ze totdat de pc gemaakt word met alleen het toetsenbord werken. en msn heeft de vervelende neiging zich in de system tray op te sluiten. ik weet dat je met alt+(shift+)tab tussen programma's wisseld, en met tab(+shift) tussen onderdelen in een programma. weet iemand nu hoe ik in de system tray kan komen zonder muis? en dat je dan msn of andere programma's kunt openen.

[ Voor 4% gewijzigd door Elephtera op 29-03-2003 14:41 ]

“An elephant is a mouse with an operating system”

• mrBussy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09 16:00
Welke Windows versie gebruik je?? Ik weet zeker dat Win2k en Winxp de mogelijkheid ondersteunen om met de toetsenbord de muis(Peil) te bewegen. Ik zou zo niet meer weten hoe... Maar ik heb het zeker wel gedaan.

Kijk daar maar eens naar... misschien dat daar wel iets van te vinden is.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Ik denk dat er niets anders op zit dan niet MSN-en. Een PC zonder USB en PS2 aansluitingen zal zeker geen W2k of XP hebben.

• Elephtera
onder xp weet ik dat het kan met numpad als muis, maar onder 98 heb je dat niet.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ehh........in je taskbar kan je komen met de TAB toets hoor ;)

Gewoon effe tab indrukken totdat je een licht vierkantje om je msn icon ziet ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zeker weten? Volgens mij zit het onder de toegankelijkheidsopties in het configuratiescherm. Het is echter alweer een tijdje geleden dat ik achter een 98-bak zat :).

OS toegevoegd aan de topictitel, ik begrijp dat het 98 betreft, zie ook de WOS-Policy voor uitleg :).

• Elephtera
nero355 schreef op 29 March 2003 @ 14:51:
Ehh........in je taskbar kan je komen met de TAB toets hoor ;)

Gewoon effe tab indrukken totdat je een licht vierkantje om je msn icon ziet ;)
vertel mij dan eens hoe je de startbalk dan activeerd? of nee, wacht, doe je dat m,et de windows toets?

ja gevonden ;) danku!!!!

windows toets, en dan idd tab gebruiken om er te komen

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

elephtera schreef op 29 March 2003 @ 14:53:
[...]

vertel mij dan eens hoe je de startbalk dan activeerd? of nee, wacht, doe je dat m,et de windows toets?

ja gevonden ;) danku!!!!

windows toets, en dan idd tab gebruiken om er te komen
Precies sorry voor niet vermelden maar CTRL+ESC werkt ook ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1